Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 51 »
Iniesta
Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 3 juni 2009
Dia
Jeugdspeler
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Uploads: 4
Reg.: 25 februari 2005
Michel
Internationale topspeler
Uit: Zaanstad
Vak: 115
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2003
Revol
Basisspeler
Reg.: 14 november 2010
dieLange
Lid 2de elftal
Vak: 425
Reg.: 18 december 2008
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Sjoerdd
Internationale topspeler
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006
quote:Wissel Ozbilic en Sulejmani om te beginnen dan is om.
Niet dreigend genoeg over links en over rechts, te weinig ballen voor op Mido vanaf de zijkanten.
quote:Dit is natuurlijk te verwachten voor de wedstrijd, waarom dan de fout maken en dan wéér moeten oplossen in de rust?
1e helft niet onder controle, 2e helft wel, niet gek want we speelde met andere jongens, wat je dan in de rust moet veranderen.
quote:Toch een paar momenten dat er een doelpunt had kunnen vallen.
NEC werd niet gevaarlijk.
quote:Dit is toch ook vooraf al te zien, wat een onkunde.
1e helft met 2 middenvelders die ver uit elkaar spelen en 2 vleugels en El Ham en Mido, dan geef je veel ruimtes weg.
quote:Is het middenveld niet belangrijker? Ik hoor hem niks zeggen over Enoh, de Zeeuw of het gebrek aan positiespel...
Hamert continue op de aanvallers, dat hij zoekt wat de beste keus is, en eigenlijk vind dat er spelers gehaald moeten worden.
quote:Wanneer dan?
El Ham is niet zo fit, moet alles spelen en dat zie je vandaag, heeft wel bewezen dat hij op 10 kan spelen.
quote:Dit weet je ook van te voren, stel dan ook middenvelders op.
NEC beter bij de 2e bal, omdat hun 4 middenvelders hadden en wij maar 2.
quote:Nee, het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.
13 jeugdspelers in de selectie, 7/8 in de basis, maar nog niet genoeg om de supporters tevreden te stellen.
quote:Ja, dat zijn er nu 5 op Twente en PSV en 1 op Groningen en morgen misschien gelijk met AZ.
Het is niet goed, maar toch tot vorige week maar 3 punten achter.
quote:Wil hij nu zijn gelijk halen ofzo?
Als je speelt met vleugels, wilt dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook.
quote:Crisis vind ik als het spel zo bedroevend is dat menig Ajax supporter bijna uit schaamte niet meer durft te kijken, crisis is niet alleen gebaseerd op resultaten, meneer Jol.
Crisis is als je een punt of 10 achterstaat, dat was tot vorige week maar 3 punten, dus geen crisis.
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
cruijfje
Basisspeler
Reg.: 8 oktober 2007
10. Species Decipit
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
nautilus
International
Reg.: 31 januari 2010
quote:In aansluiting op deze geweldige post, vind ik ook deze "nothing to see here" van Leslie Nielsen zaliger wel op Jol's media gedrag van toepassing:
Suavimani schreef:
(plaatje)
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001
Fier Koen
Icoon
Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003
quote:Nee, het is erger: hij zet Ajax iedere week volkomen voor lul ...
dieLange schreef:
Waar is de persafdeling van ajax om deze man tegen zichzelf in bescherming te nemen... hij zet zichzelf iedere week volkomen voor lul...
(...)
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
punta
Vedette
Vak: 428
Reg.: 23 augustus 2002
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
State Scarlet
Moderator
Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002
M & C
Bankzitter
Reg.: 4 januari 2005
quote:Inderdaad wat een droeftoeter! Ik walg echt al zo lang van die vent. Kom op zeg, alsof wanneer Wesley Verhoek bij ons speelde we het dan wel beter zouden doen. Buiten dat ik die Verhoek sowieso niets beter vind dan onze buitenspelers uit de jeugd zou hij (en elke andere buitenspeler) het net zo belabberd doen. Waarom? Er zit geen enkele lijn in het spel, geen automatismen, geen beleving etc. Blijkbaar is dat niet belangrijk in de ogen van die vetklep, er wordt gewoon niet op getraind. Het is niet alleen maar de poppetjes op de juiste plek zetten hoor (iets wat overigens ook al te moeilijk is voor hem). Maar dat snapt hij gewoon niet of hij wil het bewust niet snappen.
10. Species Decipit schreef:
,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''
Wat een ongelooflijke slapjanus. Rot anders gewoon op met je dikke kop.
Suavimani
Idool
Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003
M & C
Bankzitter
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005
quote:Dat is nou net het punt, hij zet wel vleugelspelers op, maar hij vertikt deze spelers diep te zetten. Hierdoor spelen ze niet eens als vleugelspeler, niet eens als winger, maar als buitenste middenvelder. Dat is al een hele belangrijke oorzaak waarom het niet loopt.
M & C schreef:
Trouwens de uitspraak 'wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook' is ook nog eens een regelrechte belediging van het Ajax publiek! Alsof men nu denkt: oja, nee vleugels werkt inderdaad niet. Doe volgende week maar weer 4-4-2 Martin, hebt volkomen gelijk....![]()
Sjonge jonge, ik denk dat het merendeel van het publiek beter weet waarom het niet loopt dan die dikke pad!
aj10ax
Vedette
Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000
M & C
Bankzitter
quote:Helemaal mee eens! Maar buiten dat gaat er naturlijk nog een hele hoop meer mis.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Dat is nou net het punt, hij zet wel vleugelspelers op, maar hij vertikt deze spelers diep te zetten. Hierdoor spelen ze niet eens als vleugelspeler, niet eens als winger, maar als buitenste middenvelder. Dat is al een hele belangrijke oorzaak waarom het niet loopt.
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Hij laat ze ook niet 6 wedstrijden staan, dan lukt het nooit.
Mijn club AFC Ajax schreef:
(...)
Dat is nou net het punt, hij zet wel vleugelspelers op, maar hij vertikt deze spelers diep te zetten. Hierdoor spelen ze niet eens als vleugelspeler, niet eens als winger, maar als buitenste middenvelder. Dat is al een hele belangrijke oorzaak waarom het niet loopt.
Madrid30
Bankzitter
Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 69,4% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.