Ajax Netwerk
maandag 21 april 2014 - 01:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 52 »

HR

Iniesta
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 3 juni 2009

Ja godverdomme. Dan mis je de wedstrijd en lees je zoiets weer. Onder geen enkele omstandigheid kan je zulke uitspraken doen. Wat een onzin zeg.
HR
HR

Dia
Jeugdspeler

Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Uploads: 4
Reg.: 25 februari 2005

Pfff, houdt dit gezeur van Jol dan nooit op? Stuur die vent aub vanavond nog de deur uit.
HR
HR

Michel
Internationale topspeler

Uit: Zaanstad
Vak: 115
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2003

Wat een pannenkoek die Jol na vandaag weet ik het zeker.

- Bij 1-1 stand je gevaarlijkste speler wisselen en de Zeeuw lang laten staan.

- Ze spelers niet eens kunnen motiveren om vol op de aanval te gaan.

- Blijven zeiken om vleugelspelers terwijl hij geen speler beter kan maken.

- Zeggen dat NEC goed was door vleugelspelers terwijl Schone en Davids toch echt geen vleugelspelers zijn....

En zo zou ik nog uren door kunnen gaan :\(
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

Tering, loopt ie weer te janken om aankopen. En als hij ze krijgt, begint ie na een paar weken weer.
HR
HR

dieLange
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

Waar is de persafdeling van ajax om deze man tegen zichzelf in bescherming te nemen... hij zet zichzelf iedere week volkomen voor lul...

En ik snap best dat mensen zeggen dat alles niet opeens koek en ei is als jol oprot maar komop, een trainer die zegt dat zn spelers het fysiek en mentaal niet aankunnen kan je gewoon niet meer serieus nemen. Die gozer snapt zn eigen functie niet.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

'Het is geen crisis, het is pas crisis als we een puntje of 10 achterstaan, en tot vorige week stonden we nog op 3 punten.'

Uhh.. juist? :denk
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Een paar quotes van Jol in een interview op Eredivisie Live:

quote:HR
Niet dreigend genoeg over links en over rechts, te weinig ballen voor op Mido vanaf de zijkanten.HR
Wissel Ozbilic en Sulejmani om te beginnen dan is om.

1e helft niet onder controle, 2e helft wel, niet gek want we speelde met andere jongens, wat je dan in de rust moet veranderen.HR
Dit is natuurlijk te verwachten voor de wedstrijd, waarom dan de fout maken en dan wéér moeten oplossen in de rust?

NEC werd niet gevaarlijk.HR
Toch een paar momenten dat er een doelpunt had kunnen vallen.

1e helft met 2 middenvelders die ver uit elkaar spelen en 2 vleugels en El Ham en Mido, dan geef je veel ruimtes weg.HR
Dit is toch ook vooraf al te zien, wat een onkunde.

Hamert continue op de aanvallers, dat hij zoekt wat de beste keus is, en eigenlijk vind dat er spelers gehaald moeten worden.HR
Is het middenveld niet belangrijker? Ik hoor hem niks zeggen over Enoh, de Zeeuw of het gebrek aan positiespel...

El Ham is niet zo fit, moet alles spelen en dat zie je vandaag, heeft wel bewezen dat hij op 10 kan spelen.HR
Wanneer dan?

NEC beter bij de 2e bal, omdat hun 4 middenvelders hadden en wij maar 2.HR
Dit weet je ook van te voren, stel dan ook middenvelders op.

13 jeugdspelers in de selectie, 7/8 in de basis, maar nog niet genoeg om de supporters tevreden te stellen.HR
Nee, het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit.

Het is niet goed, maar toch tot vorige week maar 3 punten achter.HR
Ja, dat zijn er nu 5 op Twente en PSV en 1 op Groningen en morgen misschien gelijk met AZ.

Als je speelt met vleugels, wilt dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook.HR
Wil hij nu zijn gelijk halen ofzo?

Crisis is als je een punt of 10 achterstaat, dat was tot vorige week maar 3 punten, dus geen crisis.HR
Crisis vind ik als het spel zo bedroevend is dat menig Ajax supporter bijna uit schaamte niet meer durft te kijken, crisis is niet alleen gebaseerd op resultaten, meneer Jol.

[Dit bericht is veranderd door Sjoerdd (op 4 december 2010 22:15:19).]
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Martin Jol waar ben je in godsnaam mee bezig. Elke week is er een andere opstelling. Nou zou dat kunnen mits de posities op dezelfde manier ingevuld zouden worden. Maar nee, zelfs dat gebeurd niet eens. Wanneer wordt er daadwerkelijk 4-3-3 gespeelt. Het was eerder een 4-4-2 met een kom op het middenveld. Alleen in dit geval stonden de wingers zowat op dezelfde lijn als de 2 cenytrale middenvelders. Hoe wil je in godsnaam zo voetbal spelen. Hoe wil je in godsnaam zo kansen creëren. Dit heeft namelijk helemaal niks meer met voetbal te maken. Zo kun je toch helemaal niet voetballen. De kans is dan namelijk groot dat je constant de bal verspeelt.
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Dit kan echt niet, hoe kun je als trainer zo spelen en dan zulke uitspraken doen?? En er nog mee weg komen ook. En zo'n persoon staat gewoon Ajax te leiden.
Zelf al is het Jol... dit kan zelf hij toch niet menen?

Ik vind het overigens ook storend dat niemand in de media ingaat op het vertoonde spel, het gaat altijd maar over domme statistieken als hoeveel punten Ajax op de ranglijst staat etc.. Zou toch wel iemand daar moeten rondlopen die er enige kijk op heeft?
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

Wat een ongelooflijke slapjanus. Rot anders gewoon op met je dikke kop.
HR
HR

nautilus
International

Reg.: 31 januari 2010

Suavimani schreef:

(plaatje)
HR
In aansluiting op deze geweldige post, vind ik ook deze "nothing to see here" van Leslie Nielsen zaliger wel op Jol's media gedrag van toepassing:

De onzin die hij al voor de wedstrijd stond uit te kramen om de wijzigingen in de opstelling te verantwoorden was overigens ook al stuitend...
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

Hij heeft het ook nog over spelen "tegen tegenstanders die zich terugtrekken". Ik zag GVD mijn Ajax zich in de eerste helft terugtrekken op eigen helft en NEC rustig op laten bouwen, terwijl NEC juist begon met druk zetten en het afjagen van de bal met 4 spelers voorin.

Wat een onzin kraamt die man uit! Wat een schande deze man en deze wedstrijd. Papa kan wel janken.
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

dieLange schreef:

Waar is de persafdeling van ajax om deze man tegen zichzelf in bescherming te nemen... hij zet zichzelf iedere week volkomen voor lul...
(...)
HR
Nee, het is erger: hij zet Ajax iedere week volkomen voor lul ...
HRHR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Hoppa, weer niet verloren. Die gasten uit Nijmegen dachten wel even hun topscorer in stelling te brengen, nou mooi niet dus. Die gast heeft helemaal niets laten zien.

Ik schreef het vorige week ook al maar toen liep hier iedereen te miepen over het spel, maar het gaat om het resultaat. En die liegen er niet om, twee duels ongeslagen.

Het is jammer dat je nu die wedstrijd in Milaan moet spelen, maar als we daar niet verliezen zijn we drie wedstrijden ongeslagen.

Deze wedstrijd snel vergeten en hoppa op naar de volgende overwinning.
HR
HR

punta
Vedette

Vak: 428
Reg.: 23 augustus 2002

Het gevoel groeide al een aantal maanden, maar nu ben ik er definitief uit: Jol moet weg, en wel per direct. Geef hem aub niet de kans om nog meer kapot te maken. Stuur ' em weg Ajax
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Na iedere wedstrijd roepen dat Jol per direct weg moet, is ook om moedeloos van te worden. Maar na iedere wedstrijd komt er weer iets extra's bij waarom je weer beseft dat hij gewoon weg moet. Janken om extra miljoenen (we kennen je aankoopbeleid al halve gare), stellig vertellen dat je met vleugelspelers ook niet altijd wint (in vertrouwen deze jongelingen krenken, een keer opstellen, het werkt niet en direct gelijk willen halen), om nog maar te zwijgen over de idiote (timing van) wissels.

Bah, wat hoop ik dat dit gedrocht zo spoedig mogelijk vertrekt of ontslagen wordt. Maar bij Ajax mag je aankloten en ruk presteren, je wordt het hand boven het hoofd gehouden door v/d Boog, die weet dat hij zelf ook zal moeten opstappen als hij Jol ontslaat (of als laatste zelf opstapt). Ik zie het al gebeuren dat Jol 'gewoon' dit seizoen afmaakt. v/d Boog zal hem vast in de winterstop eventjes belonen met wat zuurverdiende miljoentjes, waarmee Jolletje weer een matig oude bekende zal aantrekken (wat natuurlijk precies in het rijtje Atouba, Ooijer, el Hamdaoui past).
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Het enige geluk dat we nu hebben is dat de huidige koplopers de slechtste van deze eeuw zijn. Vorig jaar met 3 absurd hoog, dit jaar gaan we voor de eerste 3 absurd laag. :denk
HR
HR

M & C
Bankzitter

Reg.: 4 januari 2005

10. Species Decipit schreef:

,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

Wat een ongelooflijke slapjanus. Rot anders gewoon op met je dikke kop.
HR
Inderdaad wat een droeftoeter! Ik walg echt al zo lang van die vent. Kom op zeg, alsof wanneer Wesley Verhoek bij ons speelde we het dan wel beter zouden doen. Buiten dat ik die Verhoek sowieso niets beter vind dan onze buitenspelers uit de jeugd zou hij (en elke andere buitenspeler) het net zo belabberd doen. Waarom? Er zit geen enkele lijn in het spel, geen automatismen, geen beleving etc. Blijkbaar is dat niet belangrijk in de ogen van die vetklep, er wordt gewoon niet op getraind. Het is niet alleen maar de poppetjes op de juiste plek zetten hoor (iets wat overigens ook al te moeilijk is voor hem). Maar dat snapt hij gewoon niet of hij wil het bewust niet snappen.
Ook die uitspraak 'wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook' is echt stuitend! Nogmaals hij doet maar wat en weet het dus echt niet of hij doet het bewust om telkens maar zijn 'gelijk'te halen..... :\(
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

In de winter wil ie Grygera halen.. Weer eentje voor de club van 30..
HR
HR

M & C
Bankzitter

Trouwens de uitspraak 'wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook' is ook nog eens een regelrechte belediging van het Ajax publiek! Alsof men nu denkt: oja, nee vleugels werkt inderdaad niet. Doe volgende week maar weer 4-4-2 Martin, hebt volkomen gelijk.... :denk

Sjonge jonge, ik denk dat het merendeel van het publiek beter weet waarom het niet loopt dan die dikke pad!
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

M & C schreef:

Trouwens de uitspraak 'wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook' is ook nog eens een regelrechte belediging van het Ajax publiek! Alsof men nu denkt: oja, nee vleugels werkt inderdaad niet. Doe volgende week maar weer 4-4-2 Martin, hebt volkomen gelijk.... :denk

Sjonge jonge, ik denk dat het merendeel van het publiek beter weet waarom het niet loopt dan die dikke pad!
HR
Dat is nou net het punt, hij zet wel vleugelspelers op, maar hij vertikt deze spelers diep te zetten. Hierdoor spelen ze niet eens als vleugelspeler, niet eens als winger, maar als buitenste middenvelder. Dat is al een hele belangrijke oorzaak waarom het niet loopt.
HR
HR

aj10ax
Vedette

Uit: amstelveen
Reg.: 23 juni 2000

jol is het spoor helemaal bijster en ik ook wat dit Ajax betreft.Tsjonge wat hemeltergend slecht! :\(
HR
HR

M & C
Bankzitter

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Dat is nou net het punt, hij zet wel vleugelspelers op, maar hij vertikt deze spelers diep te zetten. Hierdoor spelen ze niet eens als vleugelspeler, niet eens als winger, maar als buitenste middenvelder. Dat is al een hele belangrijke oorzaak waarom het niet loopt.
HR
Helemaal mee eens! Maar buiten dat gaat er naturlijk nog een hele hoop meer mis.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

HR
Hij laat ze ook niet 6 wedstrijden staan, dan lukt het nooit.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

"Twente heeft dit jaar 9 punten minder dan vorig jaar, wij hebben maar 4 punten minder dan vorig jaar" :D
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,5% dat Sevilla FC wint van Valencia. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!