Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 20:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 52 »

HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 17 september 2005

quote:HR
Jolly schreef:

Met oud en nieuw zit ie aan de oliebollen en is het exit!
HR
Geef die man 72 oliebollen en 36 appelflappen mee en stuur hem gisteren nog weg!
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

Als we wachten tot de kerst is het echt te laat, hij moet er NU uit. Waar blijft dat persbericht??
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want Martin Jol gone
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is Cruijff
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

OPROTTEN !!

WAT EEN WAARDELOZE TYFUS-ZOOI!

Wouters 2.0, maar dan met 79 lange ballen op Mido tijdens een wedstrijd. Volgens mij is één van die ballen bij een medespeler terecht gekomen, en dan ben ik nog gul. Waardeloos positiespel, waardeloos teruggezakt op eigen helft, waardeloze passing, waardeloze wissels, echt te gênant voor woorden.

Er zijn tal van teams in de Eredivisie die vele malen beter positiespel spelen dan dit trieste zooitje.
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 januari 2010

Suavimani schreef:

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want Martin Jol gone
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is Cruijff
HR
Zou een schitterende actie zijn van de fans , als dit dit zouden zingen thuis tegen feyenoord ongeacht de uitslag, aangezien het puur dom denken is dat wanneer we na belaberd spel thuis tegen feyenoord winnen, om dan Jol aan te houden, want wanneer er ster spelers vertrekken zal hij onze laatste miljoenen aan talloze flutspelers uitgeven die puur in het counter voetbal systeem spelen...
HR
HR

dibbes1
Veelbelovend talent

Reg.: 2 juni 2007

Het feit dat Ozbiliz de corners neemt zegt genoeg. Wat een amateurs. Die corners zouden er ingeslepen moeten zijn en dus kan het nooit zo zijn dat een nieuwkomer ze neemt. Drama. De Zeeuw, muil houden in de media; eerst 5 weken presteren.
HR
HR

Mokum_ultras
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 19 juli 2004

Het lijkt met de week slechter te worden. En hij blijft maar rommelen met dat elftal. Nu Urby weer linksback en die steeds falende enoh en de Zeeuw mogen fout na fout maken. Tis echt schandalig slecht en daar is maar 1 man verantwoordelijk voor. Deze spelersgroep heeft geen chemie met de trainer dus dan lijkt het einde voor Jol nabij. Maar ja waarschijnlijk hebben we geen geld om hem de laan uit te sturen.
HR
HR

Denman
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

dibbes1 schreef:

Het feit dat Ozbiliz de corners neemt zegt genoeg. Wat een amateurs. Die corners zouden er ingeslepen moeten zijn en dus kan het nooit zo zijn dat een nieuwkomer ze neemt. Drama. De Zeeuw, muil houden in de media; eerst 5 weken presteren.
HR
Die eerste corner van hem, was wel een genot. Hard en strak voor, zelfs nog op de goede hoogte. Dat zouden maar weinig teamgenoten hem nadoen, vandaar dat hij dit waarschijnlijk mocht doen..
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Revol schreef:

Als we wachten tot de kerst is het echt te laat, hij moet er NU uit. (...)
HR
Ja, en het bestuur ook. Al het uitstel is verloren tijd!

En gezien het vertrek van veel spelers en de waardedaling van veel spelers, streeft de club af op een aantal zeer moeilijke jaren. Sportief gezien.
Nog moeilijker dan de laatste vijf à zes jaar.

Kampioen worden we de komende jaren niet, dat kan ons bestuur niet managen blijkt. Maar ik voorspel een situatie dat we geen Europees voetbal meer gaan halen.
HR
HR

amsterdamwest
Talent

Reg.: 18 maart 2010

Jol ontslaan kost teveel geld vrees ik.
Aangezien dit seizoen toch al verloren is kan ie dus net zo goed aanblijven.
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

Goed om te zien dat er mensen zich er nog druk om kunnen maken. Ajax heeft bij mij op dit moment een vorm van apathie bereikt. Nooit had ik kunnen denken dat dit ooit zou gebeuren.
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

amsterdamwest schreef:

HR
Misschien kunnen we nog 2de worden. Als Twente of Psv gaan prutsen. Ontsla Jol nu maar anders heb je volgend jaar weer een trainer die tijd nodig heeft. Dan zijn we in 2034 nog altijd geen kampioen.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

amsterdamwest schreef:

HR
Ja, of je sodeflikkert die bolle Hagenees er wel gewoon nu uit, stelt een trainer aan met een normale (Ajax)voetbalvisie en begint vanaf januari met bouwen aan een elftal wat komend seizoen weer gewoon voetbalt (of we er prijzen mee pakken zien we dan wel weer, is totaal van secundair belang).
HRHR
HR

Suavimani
Idool

Bayern München momenteel 14 punten achter de koppositie en Borussia heeft nog een wedstrijd tegoed. Zou het misschien dan toch mogelijk zijn?....
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

amsterdamwest schreef:

HR
Denk het niet, met een beetje pech staan we met de pech op een plek die ons geen Europees voetbal oplevert. En dat zou niet eens onlogisch zijn. Echt ik vind het niveau dat Ajax speelt momenteel wel heel slecht. Niks geen lijn, allemaal gebaseerd op toeval. Feyenoord thuis wordt ook leuk, kijken wat Jol dan weer uit de hoge hoed tovert pff!
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

AFCA3STERREN schreef:

(...)

Denk het niet, met een beetje pech staan we met de pech op een plek die ons geen Europees voetbal oplevert. En dat zou niet eens onlogisch zijn. Echt ik vind het niveau dat Ajax speelt momenteel wel heel slecht. Niks geen lijn, allemaal gebaseerd op toeval. Feyenoord thuis wordt ook leuk, kijken wat Jol dan weer uit de hoge hoed tovert pff!
HR
Idd, Ajax kan in deze vorm tegen elke ploeg punten laten liggen.
Als het zo doorgaat kan je zomaar voorbij gestreefd worden door Groningen en AZ en dan sta je zo 6e.
Jol, hou de eer aan jezelf...
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Sjoerdd schreef:

(...)

Idd, Ajax kan in deze vorm tegen elke ploeg punten laten liggen.
Als het zo doorgaat kan je zomaar voorbij gestreefd worden door Groningen en AZ en dan sta je zo 6e.
HR
En gun Ajax het beste... Wat dat betreft als je alles vooraf toch zou kunnen zeggen had hem lekker naar Fulham laten gaan!
HR
HR

Mokum_ultras
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 19 juli 2004

JOl heeft 2 zwakke punten. Hij koopt de verkeerde spelers en zet spelers op verkeerde posities neer. We hebben verdomme geen eens een eredivisie waardige linksback. Daarnaast zet ie de meest beperkte voetballer ( Enoh) op de belangrijkste plaats in het elftal namelijk centraal op het middenveld. Daar hoort lijkt mij een speler te staan met inzicht die het spel maakt. Dan heb je de Zeeuw die als een kip zonder kop over het veld rent. Urby die vanaf z'n eigen helft probeert heel nec te passeren. Alderweireld die probeert de bal zo hoog en ver mogelijk weg probeert te knallen in de hoop dat een 15 kilo te zware mido de bal vast houdt. Dit Ajax is echt naar een zeer bedenkelijk niveau afgezakt en het is wachten totdat wij een keer met 10-0 de ballenbak in gaan. Ik denk dat als Milan woensdag kwade bedoelingen heeft dat het wel is een schiettent kan gaan worden.
HR
HR

SvenB
Talent

Vak: 414
Reg.: 20 december 2007

Sjoerdd schreef:

(...)
HR
Dat staat in ieder geval niet in de agenda van die bolle schollekop.

Dramatisch veldspel gecombineerd met nutteloze wissels.
Geef die dikke een viskraam in scheveningen zodat hij ons niet meer lastig kan vallen.
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Reg.: 1 maart 2009

ah kan het ook zo bekijken, dit maakt het de derde ster alleen maar meer waard

maar niet met jol en van de boog

[Dit bericht is veranderd door nightmare (op 4 december 2010 21:41:30).]
HR
HR

Suavimani
Idool

Vertonghen: 'NEC was sterk vandaag'

Schrijnend.. Ook de spelers gaan nu Jol-taal uitkramen..
Kan de nieuwe trainer eerst de hersenspoeling ongedaan gaan maken..
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

'We voelden ons vandaag toch een beetje jongens tegen mannen' :P
HR
HR

Basinho85
Basisspeler

Reg.: 25 november 2007

Jol volgens het AD:

"Ook in de winter krijg ik geen miljoenen om nieuwe spelers aan te trekken".

Die vent snap er werkelijk echt niets van. Ga verdomme eens spelers beter maken of breng tenminste wat lijn in het spel. Het is toch te treurig voor woorden dat ploegen als Groningen enz. beter voetbal spelen dan Ajax.

En Jol, als je dan zo graag miljoenen wil spenderen aan nutteloze spelers, flikker dan gewoon een eind op naar Manchester City o.i.d. :\(
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Voor de volledigheid (AD)

Jol: Het was heel onwennig
AMSTERDAM - In navolging van FC Utrecht en ADO Den Haag speelde zaterdag ook NEC een groot deel van de wedstrijd in de Arena beter voetbal dan Ajax. ,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

,,We speelden met een nieuwe voorhoede. Dat kon je in de eerste helft goed zien. Het was heel onwennig, maar dat is misschien ook wel logisch voor spelers die niet vaak met elkaar hebben samen gespeeld. Hoe het nu verder moet? We kunnen op deze manier doorgaan en de spelers aan elkaar laten wennen. We kunnen ook weer voor een systeem met twee spitsen kiezen. Maar ook dan heb ik geen spelers die de spits vanaf de zijkant goed in stelling brengen. Of we naar de winterstop snakken. Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen om uit te geven.''HR
:D
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Suavimani schreef:

Vertonghen: 'NEC was sterk vandaag'

Schrijnend.. (...)
HR
Ja, als dat de beleving is. Dat een ploegje als NEC als 'sterk' ervaren wordt :\( .

Het begint bij mij langzaam door te dringen dat de toekomst net zo rampzalig wordt als de afgelopen jaren ...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 82,2% dat VVV Venlo wint van FC Eindhoven. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!