Ajax Netwerk
maandag 21 april 2014 - 14:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 »

HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

quote:HR
Revol schreef:

Op deze manier gaan we zelfs de klassieker nog verliezen. :\(
HR
Die klassieker wordt de meest trieste wedstrijd uit de historie van het Nederlandse voetbal, met de titel 'teloorgang van Neerlands trots'..
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2004

Van de film schreef:

Spelers met 0 zelfvertrouwen? Werken voor hun geld moeten ze. Hier kan jol niets aan doen. Wanneer ik zoveel op mijn bankrekening krijg loop ik de poten onder mijn lijf vandaan. Nec was gewoon veel feller, leek wel een beetje jongens tegen mannen.
HR
:B
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Revol schreef:

Op deze manier gaan we zelfs de klassieker nog verliezen. :\(
HR
Waarom? We hebben maar liefst 2,5 kans bij elkaar gevoetbald....

Wat een drama... Jol wat ga je nu voor lulkoek op de persconferentie verkondigen? Die spelers missen misschien wel een beetje motivatie, zijn allemaal zo lui pff op Mido en Vertonghen na...
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Schip ahoy schreef:

VdBoog durft Jol nooit te ontslaan, tenzij er een crisis van hier tot Tokyo ontstaat met onrist op de tribune, in de pers etc. Boog = Jol.

HR
Crisis? There is no crisis :B.
HR
HR

Mounir El Hamdaoui
Internationale topspeler

Uit: Singapore
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

Jol rot toch op, trek je conclusies.
HR
HR

Suavimani
Idool

Van de film schreef:

(...)

Crisis? There is no crisis :B.
HR
forumillustratie
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Alleen maar lange ballen en op de counter in eigen huis. Oprotten!!
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

LeTiss.....wie maakt Ajax nou kapot!!!!!
GVD wat een positiespel.........tégen NEC notabene!!!
Gespeeld 40 minuten, balbezit Ajax:36%...NEC:64%.......waar zijn we mee bezig!

Dit is het resultaat na 1,5 jaar bouwen meneer Jol, je hebt Ajax kapot gemaakt met dit voetbal!
ROT OP AUB!

PS: Misschien is het zo wel goed, des te eerder kan Johan zijn ideeen toe gaan passen.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Zlatanist schreef:

Alleen maar lange ballen en op de counter in eigen huis. Oprotten!!
HR
Je moet nec niet onderschatten. De basis van voetbal is om eerst het voetbal van de tegenstander te ontregelen. Dat ging bij vlagen heel aardig. In balbezit zag je af en toe best een aardige combinatie, we hebben gescoord en de paal geraakt. Best goede wedstrijd. We zitten nog steeds in die stijgende lijn.

[Dit bericht is veranderd door Van de film (op 4 december 2010 20:51:34).]
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

60 minuten met de rollator en dan pas begrijpen dat het wel iets sneller en feller mag.... Wederom een afvallende bal met 8 man bekijken hoe hij ingespeeld wordt tsja, wedstrijd na wedstrijd hetzelfde spelbeeld. Tegenstander de bal aan laten nemen, af laten spelen en hopen dat ze net als zijzelf over hun eigen poten struikelen bij de opbouw...
HR
HR

Suavimani
Idool

Het voelt als een bodemloze put. En net als je je even aan de wand hebt vastgegrepen, en denkt omhoog te kunnen gaan klimmen, dan glip je weer weg en val je verder en verder..
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Jolly schreef:

LeTiss.....wie maakt Ajax nou kapot!!!!!
GVD wat een positiespel.........tégen NEC notabene!!!
Gespeeld 40 minuten, balbezit Ajax:36%...NEC:64%.......waar zijn we mee bezig!

Dit is het resultaat na 1,5 jaar bouwen meneer Jol, je hebt Ajax kapot gemaakt met dit voetbal!
ROT OP AUB!

PS: Misschien is het zo wel goed, des te eerder kan Johan zijn ideeen toe gaan passen.
HR
Ik schaamde me kapot, in eigen huis heeft een ploeg als NEC gewoon 64% balbezit.
Ajax heeft vandaag weer één uitgespeelde kans gehad, en dat was het doelpunt na een counter, een moment waarop de tegenstander dus niet goed staat.
Het is te triest voor woorden, Jol boekt geen progressie met dit team en waar hij op traint is mij een raadsel.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Suavimani schreef:

(...)

(plaatje)
HR
:D :D Een prijs voor deze post graag :B
HRHR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Het is een combinatie van te weinig kwaliteit, onervarenheid, geen vastigheden en geen vertrouwen. Er moet kortom veel opgelost worden. Wat een onvoorstelbare afgang.
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Van de film schreef:

(...)

Je moet nec niet onderschatten. De basis van voetbal is om eerst het voetbal van de tegenstander te ontregelen. Dat ging bij vlagen heel aardig. In balbezit zag je af en toe best een aardige combinatie, we hebben gescoord en de paal geraakt. Best goede wedstrijd. We zitten nog steeds in die stijgende lijn.
HR
:D :\(
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

Titel nu definitief verspeelt.

Wanneer komt het bericht: Ajax ontslaat Martin Jol ???
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Walgelijk. Een bekende van mij zei tijdens de wedstrijd: "in Godsnaam, wat doet Jol met zijn selectie op de trainingen? Verhaaltje over siske en wiske vertellen? Ongelofelijk zeg, in mijn c-team spelen spelers beter een bal naar elkaar toe dan bij dit Ajax".
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

lars91 schreef:

Titel nu definitief verspeelt.

Wanneer komt het bericht: Ajax ontslaat Martin Jol ???
HR
Ik hoop zo z.s.m.! Het is niet eens zozeer ontslag, dit Ajax dient spoedig verlost te worden van Martin Jol. Chemie tussen de selectie en Jol is overduidelijk verdwenen.
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Als dit door blijft gaan zonder dat er iets wordt ondernomen van bovenaf ............rij ik persoonlijk naar Amsterdam en zal daar de training over gaan nemen en Jol persoonlijk op het spoor ga vastbinden, zelf ik kan dat nog beter.....GVD met dit materiaal, geef me maar de tijd, zeker weten.......wat een bodemloze klootzak die Jol!
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Bij elk woord van Jol (of Van den Boog) moet ik ook aan onderstaande verrader denken:

forumillustratie

Al is het alleen al omdat ook hij pas verdween, toen er van BUITEN AF werd ingegrepen!

Jol en de huidige situatie handhaven is verraad naar de supporters. Behalve dat de doelstellingen niet worden gehaald worden ze ook niet nagestreefd!
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Van de film schreef:

(...)

Je moet nec niet onderschatten. De basis van voetbal is om eerst het voetbal van de tegenstander te ontregelen. Dat ging bij vlagen heel aardig. In balbezit zag je af en toe best een aardige combinatie, we hebben gescoord en de paal geraakt. Best goede wedstrijd. We zittePreciesn nog steeds in die stijgende lijn.
HR
Precies, tel daar bij op dat we in de cl zitten en met dit punten aantal ooit een keer eerste gestaan zouden hebben, we een moeilijk schema hebben, vaak wind tegen hebben, een heel jong elftal hebben, geen geld om Raiola snel nog rijker te maken hebben en je mag blij zijn dat Martin er nog is
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Reg.: 3 januari 2010

Daarom beter voor Ajax dat jol en het bestuur deruit voor de kerst, alle topspelers nog verkopen voor een redelijk prijs , want ik vertrouw Jol en het bestuur zoiezo niet als ze opeens tientallen miljoenen binnen krijgen (jol was in zijn tottenham en hsv periode koning van de miskopen), dus geef dan cruiff en echte ajacieden de kans en dan word de 2de seizoenshelft een opbouw jaar en moeten ze er volgend seizoen staan.

mensen die zeggen,jol kan er niets aan dom zijn nog erger dan jol..Die man traint dagelijks, hij is verantwoordelijk, hij leert ze alleen niett 4-3-3 mooi combinatie spel maar counter voetbal , en hij zit er al 1.5 jaar en dan lukt counter voetbal niet eens..

3 seizoenshelften, 2 waren er belabberd en de 'super' 2de seizoenshelft was een grote counterploeg want domineerden deden we evenmin, maar het merendeel hierzo doet aan score bord journalistiek. Stel je voor twente en psv verliezen (want niet gaat gebeuren..) zal men weer zegge, '' jongens wat strest iedereen en zeurt iedereen over jol we staan maar 3 punten achter..''
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Met oud en nieuw zit ie aan de oliebollen en is het exit!
HR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Reg.: 3 januari 2010

Daarom beter jol en bestuur deruit voor de kerst, alle topspelers nog verkopen voor een redelijk prijs , want ik vertrouw Jol en het bestuur zoiezo niet als ze opeens tientallen miljoenen binnen krijgen (jol was in zijn tottenham en hsv periode koning van de miskopen), dus geef dan cruiff en echte ajacieden de kans en dan word de 2de seizoenshelft een opbouw jaar en moeten ze er volgend seizoen staan.

mensen die zeggen,jol kan er niets aan dom zijn nog erger dan jol..Die man traint dagelijks, hij is verantwoordelijk, hij leert ze alleen niett 4-3-3 mooi combinatie spel maar counter voetbal , en hij zit er al 1.5 jaar en dan lukt counter voetbal niet eens..

3 seizoenshelften, 2 waren er belabberd en de 'super' 2de seizoenshelft was een grote counterploeg want domineerden deden we evenmin, maar het merendeel hierzo doet aan score bord journalistiek. Stel je voor twente en psv verliezen (want niet gaat gebeuren..) zal men weer zegge, jongens wat strest iedereen en zeurt iedereen over jol we staan maar 3 punten achter..
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Reg.: 1 maart 2009

Jol trakteert het bestuur op oliebollen en mag blijven mafkees denk is na ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,2% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!