Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 18:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 52 »

HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

quote:HR
Klasbakken schreef:

We missen Lindgren.
HR
Tainio?
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 mei 2007

goh geen wissel, want we speelden de eerste helft fantastisch :denk
HR
HR

dibbes1
Veelbelovend talent

Reg.: 2 juni 2007

Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat Ozbiliz de corners neemt? De enige conclusie die daaruit kan worden getrokken is dat Ajax niet langer dan 2 weken op de corner heeft getraind. Puur amateurisme dus en falend beleid van hier tot Tokyo. Zielig gewoon. Hoe kan dit? Het zegt wat mij betreft genoeg. De hockeydames van het Nederlands elftal trainden op corners tot ze er ziek van werden, maar je zag de exacte trainingen terug in de wedstrijd. Gevolg: doelpunten. Beter georganiseerd dan Ajax dus. Dat zegt genoeg. Jol, met het feit dat je maar wat aanmoddert met die corners, geeft mij aan dat het niet goed genoeg wordt opgepakt. Je zou dit inmiddels toch wel geregeld kunnen hebben.. Jammer. Rijkaard, kom er maar in...
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Beste Martin, in dit """"systeem"""" kun je wel tien vleugelspelers inbrengen, maar zelfs Overmars in zijn beste jaren zou met z'n ziel onder zn arm lopen als hij moest spelen in dit zaadelftal.

Hoe schokkend om te zien dat Jol in 1,5 jaar tijd 0,0 automatisme in het elftal heeft gekregen. Geen combinatiespel, spelers vinden elkaar totaal niet. Echt te gek voor woorden.

Hoe lang mag deze stoethaspel nog doorprutsen?
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 oktober 2007

Als je dan gaat wisselen zet het iniedergeval om naar een normale 4-3-3 zonder gekke dingen zodat de vleugels ook tenminste op de vleugel staan en het veld breed houden en geen 2 spitsen die op de zelfde plek staan zodat je eigenlijk maar 9 veldspelers heb..

Dit verandert helemaal niks.
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Reg.: 1 maart 2009

Van de film schreef:

Zo, we gaan eens even lekker zitten voor barcelona.
HR
Was het bijna vergeten...
HR
HR

Klasbakken
Legende

Een vleugelspits voor een vleugelspits. Briljant! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!

Nu ga je Zeegelaar weer verkrachten?
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

wat zeggen ze over cruijf bij de voorbeschouwing van barca ?
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

nightmare schreef:

wat zeggen ze over cruijf bij de voorbeschouwing van barca ?
HR
Geen flauw idee, maar het is wel vermakelijk om te zien :B.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Tja, clan Jol en Ajax zijn geen goede match blijkt eens te meer. Als iemand nog gaat beweren dat Ajax onder Jol goed voetbalt of "progressie maakt" is die rijp voor een instelling imo
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Maar.... het was een mooie counter hoor, rechtstreeks uit het boekje. Jol kan tevreden zijn.
HR
HR

Van de film
Legende

Was de tegengoal geen buitenspel? Of werd er niet een overtreding aan vooraf gemaakt door nec?
HR
HR

Klasbakken
Legende

Dit MOET het einde van Jol - en zijn hele kliek - bij Ajax zijn. Je kan hem om geen enkele reden in het zadel houden. Er zit 0,0 progressie in het elftal onder zijn hoede. Ook individueel speelt iedereen zwaar onder zijn kunnen.

Het is echt een diepe schande dat je DIT voetbal op de mat legt, terwijl je de verreweg de beste selectie in Nederland hebt.

Van den Boog, grijp in!
HRHR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Van der boog zal niks doen hoor... Jol doet dit gewoon expres kan niet anders
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Wat een ontzettende, moddervette joker.
HR
HR

Ja-Rudy1983
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 14 juli 2002

Hoe lang mag die jol nog aanmodderen, wat een wanvertoning, om je kapot voor te schamen zo slecht. Er zijn er trainers voor minder uitgegooid.
HR
HR

SoccerStare
Bankzitter

Uit: Tegelen
Reg.: 2 september 2004

Wat moet je hier nog op zeggen. Het is hopeloos. Spelers met 0,0 zelfvertrouwen.
Elke andere trainer was nu ontslagen of al ontslagen geweest. En dan kun je wel zeggen dat dat ook niks helpt, maar dit is de eerste keer dat ik toch zeker weet dat dit iets opleverd.
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Volgende week onderuit in Arnhem en dan thuis de nekslag tegen onze grootste vrienden. Misschien ziet deze man dan eindelijk het licht en trekt hij zijn conclusies.
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

Jongens, hij gaat hetzelfde cliché praatje houden na de wedstrijd en VDB houdt hem kosten wat kost in het zadel. Bereid je er nou maar gewoon op voor dat dit nog weken zo door gaat..

Hoewel je toch zou zeggen dat zijn positie nu onhoudbaar is. Maar ja, schijn bedriegt he..
HR
HR

Van de film
Legende

Spelers met 0 zelfvertrouwen? Werken voor hun geld moeten ze. Hier kan jol niets aan doen. Wanneer ik zoveel op mijn bankrekening krijg loop ik de poten onder mijn lijf vandaan. Nec was gewoon veel feller, leek wel een beetje jongens tegen mannen.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Swampman schreef:

Volgende week onderuit in Arnhem en dan thuis de nekslag tegen onze grootste vrienden. Misschien ziet deze man dan eindelijk het licht en trekt hij zijn conclusies.

HR
Forget it. Jol stapt echt never nooit uit zichzelf op. Hij laat echt die miljoenen niet liggen, onze geldwolf.
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

Op deze manier gaan we zelfs de klassieker nog verliezen. :\(
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Opdonderen bolle Hagenees.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

VdBoog durft Jol nooit te ontslaan, tenzij er een crisis van hier tot Tokyo ontstaat met onrist op de tribune, in de pers etc. Boog = Jol. Die zijn met elkaar getrouwd sinds de Fulham zaak. Zelfde ideeen over de noodzaak van een fysiek sterke jeugd, zelfde hekel aan Cruijff omdat hij ze constant aanvalt, Boog had geld toe kunnen krijgen van Fulham, nu zou hij er zwaar voor moeten dokken: die gaat pas weg als er nog een paar nederlagen volgen. En dan nog vraag ik het me af.

Boog valt hopelijk weg met die entertainment rotzooi, en daarmee de ruggesteun voor Jol. Ik zie anders niets gebeuren.
HR
HR

JAN
Regelmatige invaller

Uit: Aalsmeer
Reg.: 29 april 2006

Wedden dat hij die 2x paal gaat noemen, waardoor je had kunnen winnen en dan had je gewoon weer aangesloten. Echt een excuses van lik-me-vestje, wederom.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat FC Utrecht wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!