Ajax Netwerk
zondag 25 juni 2017 - 17:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Oranje en andere landen » [centraal] KNVB

HR

Deze topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juni 2002

forumillustratie

De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB ) is de Nederlandse voetbalbond. De bond werd op 8 december 1889 opgericht. Onder de KNVB vallen de sporten voetbal inclusief de varianten zaalvoetbal, strandvoetbal, straatvoetbal, schoolvoetbal, 45+-voetbal (senioren) en G-voetbal (voetballers met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking).

De KNVB organiseert landelijke competities, bekertoernooien en evenementen, coördineert de nationale elftallen en beheert de bedrijfstak voetbal. Verder participeert de bond in maatschappelijke projecten.
HRHR
HR

Schip ahoy
Winnaar Gouden Bal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Filip Djuricic
Reg.: 1 november 2008

Bron: VI

KNVB gaat langer door met Van Oostveen

Bert van Oostveen is tot 1 januari 2019 de voorzitter van het bestuur betaald voetbal van de KNVB. De raad van commissarissen betaald voetbal van de Nederlandse voetbalbond vindt hem 'de juiste man op de juiste plek'.

Hoewel het Nederlands elftal in zijn bewindsperiode het EK 2016 misliep, was dat voor de rvc geen reden om hem geen nieuwe benoeming te gunnen. 'Natuurlijk hebben we elkaar diep in de ogen gekeken na de teleurstelling van Oranje en speelde dat mee bij de evaluatie van het functioneren van de directie', stelt Johan Lokhorst, voorzitter van de raad, in een statement.

'Maar de conclusie van de rvc is eensgezind daarover: wij maken een rationele keuze en dan is onze overtuiging dat Van Oostveen de juiste man op de juiste plek is. Als voorzitter van het bestuur en als directeur betaald voetbal. Hij betekent veel voor de KNVB en ons voetbal. Onder zijn leiding wordt bijvoorbeeld eindelijk de voetbalpiramide hersteld waardoor er van een natuurlijke doorstroming tussen amateur- en profvoetbal sprake zal zijn, komen er met EK 2017 (voor vrouwen, red.) en EK 2020 (Amsterdam als speelstad, red.) twee prachtige toernooien naar Nederland.'

Steun in de rug

'Bovendien', vervolgde Lokhorst, 'zorgt hij er samen met Michael van Praag in toenemende mate voor dat de KNVB een rol van betekenis speelt in de internationale voetbalwereld. Een rol, voor alle duidelijkheid, om trots op te zijn.' Van Oostveen voelde zich gesteund door de herbenoeming. 'Ik voel onze herbenoeming vooral als een steun in de rug voor ons allemaal', doelde hij op het feit dat ook commercieel directeur Jean-Paul Decossaux tot april 2019 in dienst blijft van de voetbalbond.

'We hebben in sportief opzicht wind tegen en nu knokken we met zijn allen om ons voetbal terug te brengen op de plaats waar het hoort. Op eindtoernooien dus.' Van Oostveen trad in april 2009 formeel toe tot de directie en is sinds 1 januari 2010 lid van het bestuur betaald voetbal. Vanaf 1 september 2010 is hij voorzitter van dat bestuur.

http://www.vi.nl/nieuws/knvb-gaat-langer-door-met-van-oostveen.htm

Bron VI:

Van Marwijk snapt niets van herbenoeming Van Oostveen

Toen voormalig bondscoach Bert van Marwijk voor het eerst hoorde dat Bert van Oostveen tot januari 2019 de voorzitter van het bestuur betaald voetbal van de KNVB blijft, kwam er één woord in hem op: 'Opmerkelijk'.

'Ik vind het besluit moeilijk te begrijpen, moeilijk te bevatten ook', vertelt Van Marwijk in gesprek met Voetbal International. 'In het bedrijfsleven zou er denk ik anders zijn besloten. Want het beleid van de afgelopen jaren is niet heel duidelijk geweest, eerder onduidelijk.'

Daarmee doelt de huidige bondscoach van Saoedie-Arabië onder meer op het aanstellen van Guus Hiddink als keuzeheer van Oranje. 'Het gebeurt niet vaak dat een trainer als Ronald Koeman zich openlijk aanbiedt als bondscoach', meent de ex-trainer van onder meer Feyenoord, Borussia Dortmund en Hamburger SV. 'Het bestuur, met Van Oostveen als eindverantwoordelijke, is echter een andere weg ingeslagen. En nu blijkt wel dat die weg de verkeerde is gebleken.'

Het mislopen van het EK 2016 speelde echter geen rol in de besluitvoering over de contractverlenging van Van Oostveen, zo stelde Johan Lokhorst, voorzitter van de raad van commissarissen. Hij noemde de preses 'de juiste man op de juiste plek'. Van Marwijk: 'Het zal misschien ook moeilijk zijn om een goede vervanger te vinden voor die positie. Ik denk wel dat die te vinden is, al heb ik ook niet direct wat namen paraat, maar ik denk niet dat je iemand op zijn positie moet laten zitten omdat er nog geen vervanger klaar staat. Je moet iemand beoordelen op zijn functioneren. En daar is de rvc waarschijnlijk tevreden over. Maar ik deel die mening niet.'

http://www.vi.nl/nieuws/van-marwijk-snapt-niets-van-herbenoeming-van-oostveen.htm

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 1 december 2015 19:32:19).]
HR
HR

kaito
Regelmatige invaller

Reg.: 5 januari 2014

Bertje mag dus lekker blijven.. Het is gewoon een bananenrepubliek.
HR
HR

BuZa
Zonnebril
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

quote:HR
kaito schreef:

Bertje mag dus lekker blijven.. Het is gewoon een bananenrepubliek.
HR
Blijkbaar is de puinhoop nog niet groot genoeg, Bertje mag dus nog fijn even lopen aankloten om er een nog grotere bende van te maken.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 20 april 2006

Een nieuw rampjaar voor het Nederlands voetbal.

Seizoen 2015/2016: 4.916 punten. Wordt nog maximaal 5.500 na de winter schat ik.

KNVB doe "iets". Weer tijd voor de BeneLiga discussie? Hoe meer tv-gelden hoe beter. En de theorie van "dan verdeel je het over meer clubs" zegt heel weinig. De hoogste divisie krijgt gewoon nog steeds veruit het grootste aandeel. Dat wordt 1 hoogste divisie van 18 clubs met veel meer tv gelden dan hoeveel een eredivisie op dit moment krijgt. Daar gaat het om.

Verder zou de aantrekkelijkheid van die wedstrijden stijgen waardoor het aantrekkelijker over 't algemeen wordt en de inkomsten nog verder zullen stijgen. Het is gewoon kraakhelder.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

Zijn de tv-gelden gekoppeld aan de grootte van de club (lees: meeste kijkers)?
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Zijn de tv-gelden gekoppeld aan de grootte van de club (lees: meeste kijkers)?
HR
De televisiezender betaald voor de rechten van het uitzenden. Zowel een Nederlandse tv-zender als een Belgische tv zender zouden betalen voor de rechten van het uitzenden in respectievelijk hun land. Dit is dus vanzelfsprekend meer dan hoeveel 1 zender apart geeft.

Dat krijg je met een groter publiek. Daar gaat het allemaal om. Spanje, Engeland, Italië, Duitsland hebben de meeste inwoners in Europa. Meer publiek, meer vraag (demand), des te meer kijkers naar de grootste divisie van 18/20 clubs.

Zo zijn die gegroeid. Voetbal in China, India zouden ook een enorm potentie hebben als ze daar echt professioneel gaan voetballen. In India is al het 1 en andere gaande qua voetbal zoals je waarschijnlijk weet. Het geld stroomt.

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 9 december 2015 12:30:33).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFC_Orange schreef:

Een nieuw rampjaar voor het Nederlands voetbal.

Seizoen 2015/2016: 4.916 punten. Wordt nog maximaal 5.500 na de winter schat ik.

KNVB doe "iets". Weer tijd voor de BeneLiga discussie? Hoe meer tv-gelden hoe beter. En de theorie van "dan verdeel je het over meer clubs" zegt heel weinig. De hoogste divisie krijgt gewoon nog steeds veruit het grootste aandeel. Dat wordt 1 hoogste divisie van 18 clubs met veel meer tv gelden dan hoeveel een eredivisie op dit moment krijgt. Daar gaat het om.

Verder zou de aantrekkelijkheid van die wedstrijden stijgen waardoor het aantrekkelijker over 't algemeen wordt en de inkomsten nog verder zullen stijgen. Het is gewoon kraakhelder.
HR
Er is helemaal geen Beneliga discussie, laat staan dat de uitkomst kraakhelder is.
Althans, je zou het an sich eigenlijk wel zo kunnen typeren, namelijk dat het, met alle respect, luchtfietserij is en er daarom niet komt. Da's op zich ook een uitkomst :)

Dit topic gaat niet voor niets jaar 12 in zonder dat we een stap dichter bij realisatie zijn gekomen.
HR
HR

s0lidus
s0lid__ Zonnebril
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 25 juli 2008

De KNVB zou de playoffs voor een EL-ticket moeten afschaffen. Gewoon de clubs die aan de hand van de ranglijst recht hebben op Europees voetbal afvaardigen. Verder zouden fairplay tickets geweigerd moeten worden. Het werkt juist tegen ons aangezien die clubs nooit door de voorrondes komen en de behaalde punten door 6 in plaats van 5 clubs gedeeld worden voor het gemiddelde. En als het mogelijk is zou de KNVB clubs ook extra kunnen belonen voor het halen van de groepsfase en daarna per extra ronde. Verder ook op maandag voetballen om clubs een extra dagje rust te gunnen als ze op donderdag gespeeld hebben en op vrijdag laten voetballen als ze dinsdag een CL-wedstrijd te spelen hebben. Als KNVB en clubs er gezamenlijk achter gaan staan zullen de zenders wel toegeven als ze er al tegen zijn.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

DarkChild schreef:

(...)

Er is helemaal geen Beneliga discussie, laat staan dat de uitkomst kraakhelder is.
Althans, je zou het an sich eigenlijk wel zo kunnen typeren, namelijk dat het, met alle respect, luchtfietserij is en er daarom niet komt. Da's op zich ook een uitkomst :)

Dit topic gaat niet voor niets jaar 12 in zonder dat we een stap dichter bij realisatie zijn gekomen.
HR
Of er een beneliga discussie is en hoe dat in dat scenario zou lopen staat volledig los van elkaar.

s0lidus schreef:

De KNVB zou de playoffs voor een EL-ticket moeten afschaffen. Gewoon de clubs die aan de hand van de ranglijst recht hebben op Europees voetbal afvaardigen. Verder zouden fairplay tickets geweigerd moeten worden. Het werkt juist tegen ons aangezien die clubs nooit door de voorrondes komen en de behaalde punten door 6 in plaats van 5 clubs gedeeld worden voor het gemiddelde. En als het mogelijk is zou de KNVB clubs ook extra kunnen belonen voor het halen van de groepsfase en daarna per extra ronde. Verder ook op maandag voetballen om clubs een extra dagje rust te gunnen als ze op donderdag gespeeld hebben en op vrijdag laten voetballen als ze dinsdag een CL-wedstrijd te spelen hebben. Als KNVB en clubs er gezamenlijk achter gaan staan zullen de zenders wel toegeven als ze er al tegen zijn.
HR
Waarom denk je dat die playoffs er zijn?

Een club kan 6e eindigen nadat die een fantastisch 1e halfjaar heeft gedraaid en er in de 2e seizoenshelft niks meer van bakt maar af en toe wat gelukspuntjes bij elkaar sprokkelt. Aan de andere kant kan een club 7e eindigen die er in de eerste seizoenshelft niks van bakte en de 2e seizoenshelft een gigantische hoeveelheid punten heeft binnengehaald. Wie denk je dat er aan het eind van het 2e seizoenshelft het liefst Nederland kan vertegenwoordigen in de EL league?

Die playoffs zijn gewoon handig om de meest recente vorm van de teams mee te nemen. Het is een soort correctie. Vitesse eindigde 5e. Zou je die de Europa League in willen? Ach, veel verschillen ze ook niet van Groningen. Het maakt misschien geen ene reet uit.
HR
HR

jasperdgg
Icoon

Reg.: 25 november 2005

http://www.vi.nl/nieuws/nederland-en-belgie-hebben-betaald-voor-wk-in-nederland.htm

10.000 euro mensen, zelfs als het op omkopen aankomt zijn ze incompetent.
HR
HR

Suavimani
Flipje Ricardinho Zonnebril
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 408
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 24 november 2003

Hopelijk is dit dan het laatste zetje voor Van Oostveen. Onder zijn leiding rent het Nederlandse voetbal op de afgrond af.
HR
HR

Luppie Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 30 juni 2012

Suavimani schreef:

Hopelijk is dit dan het laatste zetje voor Van Oostveen. Onder zijn leiding rent het Nederlandse voetbal op de afgrond af.
HR
Dan kan ik wel een open deur intrappen maar wat betere spelers helpt ook wel natuurlijk.
HR
HR

Schip ahoy
Winnaar Gouden Bal

jasperdgg schreef:

http://www.vi.nl/nieuws/nederland-en-belgie-hebben-betaald-voor-wk-in-nederland.htm

10.000 euro mensen, zelfs als het op omkopen aankomt zijn ze incompetent.
HR
:B
HR
HR

Suavimani
Flipje Ricardinho Zonnebril
Legende

Vak: 408
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 24 november 2003

Luppie schreef:

(...)

Dan kan ik wel een open deur intrappen maar wat betere spelers helpt ook wel natuurlijk.
HR
Het gaat niet om het NL11 alleen. Het gaat over de jeugdopleidingen in het algemeen. De competitie- en verenigingsstructuren. Nederland staat al jaren stil, daar waar iedereen om ons heen (met België en Duitsland als mooiste voorbeelden) sinds 2006 behoorlijke stappen vooruit heeft gezet. Onder het huidige bewind zal die achterstand alleen nog maar verder groeien.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Suavimani schreef:

HR
Als hier al iemand last van krijgt is het Van Praag.

Maar goed, ze zullen proberen zo veel mogelijk de schuld in de schoenen van België te schuiven vermoed ik.
HR
HR

Schip ahoy
Winnaar Gouden Bal

DarkChild schreef:

(...)

Als hier al iemand last van krijgt is het Van Praag.

Maar goed, ze zullen proberen zo veel mogelijk de schuld in de schoenen van België te schuiven vermoed ik.
HR
Gelijk bekruipt mij een vermoeden dat dit niet door het journaille naar boven is gehaald, maar eerder iets uit de hoek van Platini/Blatter/Fifa.
HR
HR

DarkChild
Moderator

HR
HR

thirdstarheroes
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Het Algemeen Dagblad meldt dat Dirk Kuyt en Martin van Geel in werkgroepen deelnemen voor het nieuwe Masterplan van de KNVB voor de toekomst van het Nederlands voetbal. De werkgroepen zijn een uitvloeisel van het congres in 2014. Andere namen zijn onder meer Gullit, Adriaanse, Ten Cate, Van Hanegem, Stam, Van Marwijk, De Haan, Ten Hag, Fräser en De Visser. Het is de bedoeling om in mei een nieuw plan te presenteren.HR
Bron: AD.NL.

Tot zover de toekomst van het Nederlandse voetbal.
Hoe kun je in vredesnaam nou deze mensen laten kijken naar hoe spelers op te leiden?

Dat wordt alleen maar lullen over winnen, power, verdedigen, duels en focus.
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

thirdstarheroes schreef:

(...)

Hoe kun je in vredesnaam nou deze mensen laten kijken naar hoe spelers op te leiden?

HR
En mindset.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Nou, daar ontbreekt het flink aan dus wat mij betreft prima.

Tekort aan kwaliteit lijkt de boosdoener bij ons, maar eigenlijk zit het niet helemaal zo. Kijk maar naar de tussengeneratie die gefaald heeft:

Je gaat me niet zeggen dat de Elia die bij Fey speelt, nog zo goed is als toen die bij Twente vertrok naar HSV.

Je gaat me niet zeggen dat de Drenthe die bij Fey en Jong oranje op hetzelfde niveau speelde als nu in de 3e league van verweggistan enzo.

Je gaat me niet zeggen dat Babel die het huidige niveau van Ajax amper kon bijbenen, dezelfde is die bij Ajax zijn transfer naar Liverpool afdwong.

Geloof me, laat ze maar over al die mentale kwesties praten in het masterplan. Van mij mag het. We denken dat het aan kwaliteitstekort ligt maar vergis je niet. Die generatie was niet zó goed als die daarvoor, maar ook écht niet zo slecht dat ze niet met 2 vingers in de neus het EK16 zouden kunnen halen. Ze hebben gewoon echt gefaald t.o.v. hun kunnen. Dit is iets wat je ze kan kwalijk nemen en ze erop aan kan spreken. Als het meer aan de kwaliteit lag dan had je kunnen zeggen van oke, je kan er weinig aan doen. Maar dat is hier niet het geval.
HR
HR

ZionXXX
Idool

Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006

AFC_Orange schreef:

Nou, daar ontbreekt het flink aan dus wat mij betreft prima.

Tekort aan kwaliteit lijkt de boosdoener bij ons, maar eigenlijk zit het niet helemaal zo. Kijk maar naar de tussengeneratie die gefaald heeft:

Je gaat me niet zeggen dat de Elia die bij Fey speelt, nog zo goed is als toen die bij Twente vertrok naar HSV.

Je gaat me niet zeggen dat de Drenthe die bij Fey en Jong oranje op hetzelfde niveau speelde als nu in de 3e league van verweggistan enzo.

Je gaat me niet zeggen dat Babel die het huidige niveau van Ajax amper kon bijbenen, dezelfde is die bij Ajax zijn transfer naar Liverpool afdwong.

Geloof me, laat ze maar over al die mentale kwesties praten in het masterplan. Van mij mag het. We denken dat het aan kwaliteitstekort ligt maar vergis je niet. Die generatie was niet zó goed als die daarvoor, maar ook écht niet zo slecht dat ze niet met 2 vingers in de neus het EK16 zouden kunnen halen. Ze hebben gewoon echt gefaald t.o.v. hun kunnen. Dit is iets wat je ze kan kwalijk nemen en ze erop aan kan spreken. Als het meer aan de kwaliteit lag dan had je kunnen zeggen van oke, je kan er weinig aan doen. Maar dat is hier niet het geval.
HR
Het lag behalve aan kwaliteit ook aan hoe het tactisch stond. Hoe je het ook wendt of keert, Blind was verantwoordelijk. Het elftal stak tactisch heel slecht in elkaar. En als je het op mentaliteit gooit dan is het nog de schuld van Blind. Die had dan spelers op het veld moeten zetten die wel alles gaven of de spelers beter moeten motiveren. Er zijn toch wel Nederlandse voetballers die niet slechter zijn dan die van Tsjechië, IJsland en Turkije en wel bereid zijn hun best te doen?
HR
HR

kaito
Regelmatige invaller

Reg.: 5 januari 2014

thirdstarheroes schreef:

(...)

HR
Een slechtere groep van beleidsbepalers kan ik niet bedenken. En wtf weet Martin van Geel van jeugd opleiden.. Hij gaat toch niet doen alsof hij de jeugdopleiding heeft neergezet in Varkenoord? ..Ik snap wel dat Wim Jansen geen zin heeft in dit onzin.

ZionXXX schreef:

(...)

Het lag behalve aan kwaliteit ook aan hoe het tactisch stond. Hoe je het ook wendt of keert, Blind was verantwoordelijk. Het elftal stak tactisch heel slecht in elkaar. En als je het op mentaliteit gooit dan is het nog de schuld van Blind. Die had dan spelers op het veld moeten zetten die wel alles gaven of de spelers beter moeten motiveren. Er zijn toch wel Nederlandse voetballers die niet slechter zijn dan die van Tsjechië, IJsland en Turkije en wel bereid zijn hun best te doen?
HR
Het is ook allemaal een stukje toneel.. Het ligt allemaal nu plotseling aan de jeugdopleiding. al ruim 15 jaar gaat het niet echt goed met de Nederlandse jeugdopleiding, maar de KNVB wees altijd naar de gewonnen toernooien van de U17 en de U21 en vond dat het geweldig ging met de Nederlandse jeugd, maar nu na het mislopen van een EK schreeuwen ze moord en brand.. Een ding weet ik zeker: Ze hebben geen flauw idee wat ze allemaal aan het doen zijn.

[Dit bericht is veranderd door kaito (op 10 januari 2016 18:44:12).]
HR
HR

Fern
Vedette

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

AFC_Orange schreef:

Weer tijd voor de BeneLiga discussie? Hoe meer tv-gelden hoe beter. En de theorie van "dan verdeel je het over meer clubs" zegt heel weinig. De hoogste divisie krijgt gewoon nog steeds veruit het grootste aandeel. Dat wordt 1 hoogste divisie van 18 clubs met veel meer tv gelden dan hoeveel een eredivisie op dit moment krijgt. Daar gaat het om.

HR
Kortzichtig, je gaat ook heel veel aan sponsors verliezen. Welke Nederlandse en Belgische clubs hebben een hoofdsponsor die in beide landen aanwezig is en voor wie het zin heeft om deze competitie te sponsoren? De rest kapt er allemaal mee!

Ik zal het lijstje voor je opnoemen:

Ajax: Ziggo - alleen Nederland
PSV: volgend seizoen nog onbekend
Feyenoord: Opel - in beide landen aanwezig maar stopt met sponsoring 2016/2017
Heracles: Ten Cate - in beide landen aanwezig
Vitesse: Tryphone - alleen Nederland
NEC: Scholten Awater - alleen Nederland
Utrecht: Zorg van de zaak - alleen Nederland
Groningen: Essent - in beide landen aanwezig
Zwolle: Molecaten - alleen Nederland maar zijn vakantiebungalows dus ook voor Belgie interssant
ADO: Basic Fit - in beide landen aanwezig
Heerenveen: Unive - alleen Nederland
AZ: AFAS - in beide landen aanwezig
Willem II: DPD - in beide landen aanwezig
Excelsior: DWS - alleen Nederland
Roda: KLG - in beide landen aanwezig
Cambuur: Dijkstra Draaisma - alleen Nederland
Twente: Webprint.nl - alleen Nederland
Graafschap: ATAG - in beide landen aanwezig

Dat houdt dus in dat voor 8 van de 18 sponsoren de Beneliga niet interessant is, en dat er 2 (top)clubs op zoek moeten naar een sponsor die in beide landen aanwezig is, voor Ajax geldt dat laatste ook zodra het contract met Ziggo afloopt.

AA Gent: VDK - alleen België
Anderlecht: Fortis - alleen België
Club Brugge: Daikin - in beide landen aanwezig
Oostende: Willem's veranda's- alleen Belgie
Zulte: REcord Bank - alleen België
Chaleroi: Proximus - alleen Belgie
Genk: BEObank - alleen Belgie
Standard: BASE - alleen Belgie
Lokeren: Casinobelgium - alleen Belgie en gok reclame is nog verboden in Nederland
Mechelen: AFAS/Telenet - AFAS wel in beide landen maar sponsort al een NL club, Telenet alleen Belgie
Kortrijk: AGO - alleen Belgie
Sint Truiden: Golden Palace - alleen Belgie
Waasland: Willy Naesens - alleen Belgie
Moeskroen: geen shirtsponsor
Leuven: Just Eat - in beide landen aanwezig
Westerlo: Soudal - in beide landen aanwezig

In Belgie zijn dus 4 sponsoren in beide landen aanwezig, waarvan er eentje ook al een Nederlandse club sponsort en geen 2 clubs in een gezamenlijke competitie gaat sponsoren. Dus dat houdt in dat er in totaliteit 11 sponsoren overblijven voor een Beneliga. Dat maakt een kleine verhoging in de tv gelden echt niet goed.
HR
HR

Zimmerman
Vedette

Reg.: 22 december 2010

In Utrecht werden elf speerpunten bedacht. De meeste zorg baarde de mentaliteit en weerstand, waaraan het bij de Nederlandse voetballer nogal eens schort. Maar dat is te leren, betoogt Goes. Een kwestie van de juiste trainingsvormen en daarin hogere eisen aan elkaar stellen en meer nadruk leggen op winnen en verliezen.HR
http://nos.nl/artikel/2081005-knvb-plan-voor-betere-doorstroming-van-toptalenten.html

De open deuren worden weer ingetrapt
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Oranje en andere landen » [centraal] KNVB

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.