Ajax Netwerk
zondag 30 april 2017 - 05:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Oranje en andere landen » Ned elftal 2016

HR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 174 »

HR

Roodjood
Internationale topspeler

Uit: Krommenie
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Gezien aanstaande mogelijke transfers en doorontwikkeling van spelers als de Vrij , Martins Indi, Depay en ontwikkeling van talenten als Veltman , Klaassen , Vilhenha, Boetius gecombineerd met het ervaren vijftal van dit wk. Hoe denken jullie dat het elftal van Nederland eruit zal zien? Dirk Kuyt nog steeds op rechts? :B

Lijkt me wel interessant wat mensen daar over denken. Het blijft koffie dik kijken natuurlijk.

Welke 3 spelers zouden jullie per positie , afhankelijk van je eigen systeem neerzetten?
HRHR
HR
HR
HR

Jimi
Basisspeler

Uit: Den Haag
Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 12 mei 2006

Oranje-Brazilie 98
Oranje-Italie 2000
Oranje-Spanje 2010
Oranje-Argentinie 2014

Zie daar 4 van mijn top 5 voetbaltrauma's. 4 x Oranje.

En dat is het hele probleem. We zijn al zo vaak zo dichtbij geweest. Maar elke keer krijg je de ene na de andere kras op de tere voetbalziel.

We moeten die cup een keer winnen. Voor Faas en Abe, voor Johan en Willem tot Marko, Ruud en Dennis. Voor Patje, de Boer (x2) en Clarence. Voor Raf en Robben. Voor Michels en Van Gaal, totaalvoetbal, de klassieke vleugelspeler en de keeperswissel.

Het is de ontbrekende maar o zo verdiende oeuvreprijs voor het hele Nederlandse voetbal. Maakt me niet uit hoe, maar we MOETEN die cup een keer winnen.

Daarom doet gisteravond zo ongelooflijk pijn. Niet vanwege dit elftal an sich, 3-5-2, 4-3-3 of 0-8-2. Wel omdat we er WEER zo dichtbij waren. En tegelijkertijd WEER zo ver weg.

Het einde van het liedje is dat we as zondag opnieuw Moffenstein die cup in de adelaarsklauwen geduwd zien krijgen. Voor de 4e keer.

Ik kan wel janken.
HR
HR

jasperdgg
Icoon

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Ik ervaar dat totaal niet zo, Jimi. Als we nou kans na kans hadden gecreeerd maar hij er niet in ging... Deze cup was niet van ons. Hij behoort de Duitsers toe, die gewoon het beste team hebben en het beste voetbal spelen. Dat is op andere toernooien wel eens anders geweest en daar baal ik van, maar deze keer hebben we gewoon boven verwachting gepresteerd en daar mogen we gewoon trots op zijn.
HR
HR

Zlatanist
Legende

Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juni 2009

Voor mij was gisteren nou niet echt pijnlijk. Het was gewoon verdiend. 2010 viel om dezelfde reden ook wel mee, al was dat wel pijnlijk omdat je zó dichtbij was en dat ze dan echt vlak voor tijd (terwijl wij eigenlijk een corner moesten krijgen) scoorden.

98 en 00 zijn mijn voetbaltrauma's. Achtste finale 08 vond ik ook erger omdat we toen zo'n fantastische groepsfase hadden gehad en we toch ook echt kampioen hadden kunnen. Zelfs het niet behalen van 02 is voor mij een groter trauma omdat we toen nog diezelfde gouden generatie hadden die in Japan/Zuid Korea gewoon kampioen had kunnen worden. Zeker als je zag hoe dat toernooi daar verliep.

Gisteren doet me weinig. Althans weinig pijn. Van dit elftal werd helemaal niks verwacht. Niet door mij in ieder geval. Ze hebben het zwaar boven verwachting gedaan en dus valt de teleurstelling wel enigszins mee. Het enige teleurstellende vond ik dat we gisteren niet één moment hebben geprobeerd echt voor de winst te gaan. Dan had ik het namelijk nog wel eens willen zien. Gewoon Depay erop ipv De Jong en dan 4-3-3 gaan spelen. Je had in het mes kunnen lopen, maar dan had je in ieder geval alles geprobeerd. Dat is wel enigszins teleurstellend, maar verder kan ik er niet wakker van liggen. Het is een mooi WK geweest zo.

Maar goed, nu eens offtopic. Ik maak me ernstig zorgen over de komende toernooien. Over 2 jaar is er nog een kleine kans dat Robben opnieuw in zo'n vorm steekt en als de jongeren zich dan ontwikkelen en Strootman gewoon fit is dan is er wellicht met een tactische variant best wel weer wat mogelijk.

Daarna zie ik het gewoon somber in. Er is totaal geen vervanging voor de generatie Robben/Sneijder/Van der Vaart/Van Persie/Huntelaar op komst. Ja, Depay. Maar zelfs bij Depay is afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. Zie Affelay en Elia.

Dit toernooi hebben we ook door een geweldige trainer kunnen excelleren. Dat kan alleen maar minder gaan. Hiddink is nog wel een goede trainer, maar geen Van Gaal. Daarna met Blind wordt natuurlijk helemaal niks. Zeker als dan Robben, Sneijder, Van Persie er niet meer bij zijn of een kleinere rol hebben.

Zonder bovengemiddelde kwaliteit en zonder topcoach zie ik het somber in. Uiteindelijk komt deze generatie kwaliteit tekort en ik zie nog geen nieuw talent zich direct melden. Uiteraard kan dat snel gaan, maar dan nog zullen die onervaren zijn. Op z'n best krijg je dan zo'n België scenario als nu. Veel talent, maar geen ervaring. Dat wordt ook moeilijk. Maar goed, dat talent is nu al niet eens te zien. Spelers als Vilhena, Boëtius, Wijnaldum, Klaassen, Blind, De Vrij, Martins Indi, Veltman, dat zijn geen spelers waar je potten mee gaat breken op dit niveau. We mogen blij zijn als daarvan twee spelers het predikaat 'middelmaat' gaan ontstijgen. Daar zit geen enkele Frank de Boer, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Robin van Persie of Arjen Robben bij.
HR
HR

jasperdgg
Icoon

Reg.: 25 november 2005

Dit toernooi is gebleken dat je met een goede coach en taktiek je prima kunt presteren met niet al te geweldige verdedigers. Om die linie maak ik me niet bijster veel zorgen. Maar er moet gewoon meer talent bij in de aanval en op het middenveld. Het is gewoon absurd dat Memphis het enige talent lijkt te zijn in Nederland dat de top kan halen. Daar buiten is er gewoon helemaal niks. Memphis moet Robben vervangen in de toekomst, maar wie vervangt Huntelaar en van Persie?

Op het middenveld komen Strootman en van Ginkel er bij. Maar dan mis ik echt nog een type v/d Vaart die iets in de kleine ruimte kan.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

1998 vond ik echt verschrikkelijk. Heb als (bijna) 13-jarig jongetje zitten janken om de uitschakeling. In 2000 was het al minder, maar nog steeds erg zuur.

Het WK van 2002 heeft me juist iets extra's gebracht, namelijk het (bijna) objectief kunnen kijken naar alle teams zonder echt een persoonlijke favoriet. Gewoon heel globaal en rustig kijken.

Dat heb ik eigenlijk vanaf die tijd gedaan en hoewel ik natuurlijk wel voor Nederland was, deden latere uitschakelingen mij niet echt pijn. Mijn verwachtingen waren ook gewoon getemperd.

De toekomst. Tja, altijd lastig om te zeggen. Je weet nooit wat er ineens doorbreekt. De nieuwe generatie talenten is misschien te licht, maar als opleidingsland zullen we altijd wel weer een aantal goede spelers krijgen.

Laten we niet vergeten dat Nederland op 10 WK's in drie finales en twee halve finales heeft gestaan. En Nederland is nog nooit uitgeschakeld in de groepsfase.

Als je kijkt naar andere landen is het ook allemaal niet heel denderend. Duitsland gaat een mooie toekomst tegemoet, dat is zeker. Maar landen als Engeland, Spanje en Italië gaan het heel lastig krijgen.

Engeland heeft op hun gewonnen WK in eigen land nog nooit wat laten zien. Alle topclubs zitten daar vol met buitenlandse toppers. Op een paar talenten na van Liverpool is het niet veel. Spanje had veel aan de Barça-spelers, maar Barcelona heeft het opleiden op een laag pitje gezet en dan wordt het waaarschijnlijk ook gewoon een stuk minder met het nationale team.

Brazilië, hoe gaan die deze klap te boven komen? Hoe goed is Argentinië nou echt? Er zijn geen absolute toplanden. Als Nederland blijft opleiden en als Ajax eindelijk eens wat betere spelers kan opleiden, komt het altijd wel weer goed. De filosofie moet goed zijn.

Ik zie landen als Colombia, België, Frankrijk, maar ook Nederland gewoon goed meedoen op de komende toernooien. Misschien dat 2018 lastig wordt, maar in 2020 of 2022 moet er zeker wel weer kwaliteit zijn. Het devies is simpel. Blijven opleiden en hopen op een goede generatie. Boeit verder niet of ze uit Amsterdam, Rotterdam of Tilburg komen.
HR
HR

Vermeers
Idool

Reg.: 2 februari 2008

quote:HR
Jimi schreef:

Oranje-Brazilie 98
Oranje-Italie 2000
Oranje-Spanje 2010
Oranje-Argentinie 2014

Zie daar 4 van mijn top 5 voetbaltrauma's. 4 x Oranje.

En dat is het hele probleem. We zijn al zo vaak zo dichtbij geweest. Maar elke keer krijg je de ene na de andere kras op de tere voetbalziel.

We moeten die cup een keer winnen. Voor Faas en Abe, voor Johan en Willem tot Marko, Ruud en Dennis. Voor Patje, de Boer (x2) en Clarence. Voor Raf en Robben. Voor Michels en Van Gaal, totaalvoetbal, de klassieke vleugelspeler en de keeperswissel.

Het is de ontbrekende maar o zo verdiende oeuvreprijs voor het hele Nederlandse voetbal. Maakt me niet uit hoe, maar we MOETEN die cup een keer winnen.

Daarom doet gisteravond zo ongelooflijk pijn. Niet vanwege dit elftal an sich, 3-5-2, 4-3-3 of 0-8-2. Wel omdat we er WEER zo dichtbij waren. En tegelijkertijd WEER zo ver weg.

Het einde van het liedje is dat we as zondag opnieuw Moffenstein die cup in de adelaarsklauwen geduwd zien krijgen. Voor de 4e keer.

Ik kan wel janken.
HR
Ik kan me hier wel helemaal in vinden.

Het is ook gewoon echt klote dat we dit jaar geen wereldkampioen zijn geworden. Dit jaar vond ik de kans echt groter (wel op basis van de poulefase want van te voren geloofde ik er dus totaal niet in) dan in 2010.

Met dit systeem en met een Robben in bloedvorm krijg je weinig kansen tegen en zelf krijg je toch wel kansjes. Zelfs weer in de laatste minuut van de reguliere speeltijd tegen Argentinië..

Nu kunnen we weer vier jaar wachten om het opnieuw te proberen, en dan is het nog maar de vraag hoe spelers zich ontwikkelen en of er een nieuwe Robben opstaat. Daarbij krijgen we waarschijnlijk Blind als trainer en die heeft nog niet echt bewezen dat hij een goede trainer is..

Uiteindelijk ben ik trots op die derde plek, maar wat waren we er weer dichtbij..

[Dit bericht is veranderd door Vermeers (op 21 juli 2014 13:01:53).]
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 20 april 2006

Je hoeft het niet zo te zien. Natuurlijk is het zuur maar...

De hoofdprijs
Als we maar lang genoeg aan de top blijven dan komt het vanzelf wel. Richt je liever op sterk worden en ver komen ipv meteen naar die beker te reiken. Als je als voetbalnatie altijd sterk staat... dat is de ware kracht van de landen die tot nu toe wél de prijzen hebben gewonnen.

Wij zijn lang niet zo goed nu, dat moet je onthouden. Er zijn vaak fases geweest van dieptepunten terwijl andere top-landen dat minder hadden. We zijn nu wel weer goed op weg al een tijdje en dat is langzaam gegroeid sinds 2002.

2016
Het is te vroeg om te denken over hoe het zal zijn. We moeten het clubvoetbal volgen om dat te bezien. In de eerste maanden na de start moeten we al wat beter kunnen speculeren als het goed is.

Spelers ontwikkelen zich ZO verschillend. Je zou er bij Unibet ofzo evengoed om kunnen wedden. Die 2 bij Chelsea kunnen grote sterren worden maar ook totaal falen. Verschillende mentaliteit, ze zijn erg onvoorspelbaar.

En ook de vorm van Robben en van Persie, de verdedigers... en eventueel nieuwe doorbraken. Je moet het met de tijd zien en op je af laten komen. Ik heb vertrouwen in Hiddink, in tegenstelling tot vele hier.

[Dit bericht is veranderd door AFC_Orange (op 23 juli 2014 20:46:34).]
HR
HR

Burzlew
Nummer 14

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

De ambitie van Hiddink is niet gering. Een footprint achterlaten voor het Nederlandse voetbal. Dat is zijn doel. Waar Van Gaal in Brazilië, geheel tegen zijn gewoonte in durfde af te wijken van de Hollandse School, is ook Hiddink hiervan geen fervent aanhanger. 'Het voetbal mag iets meer richting overleven gaan', vindt Hiddink. 'Het is wat mij betreft Hollandse School Plus.'HR
nou dat wordt weer smullen.
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Burzlew schreef:

(...)

nou dat wordt weer smullen.
HR
Dat kon je zien aankomen. Hiddink staat nou niet bekend om zijn aanvallend ingestelde speelstijl. Meer counteren, ingraven en overleven. Precies zoals hij zelf zegt.

Snap de keuze dan ook niet zo.
HR
HR

spelbos
Nummer 14

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Het zal Hiddink niet lukken om zich te kwalificeren voor het EK 2016.
De eenheid die van Gaal wist te kneden zal niemand meer lukken.
HR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Reg.: 26 februari 2010

spelbos schreef:

HR
Hiddink heeft net zoveel gezag als van Gaal hoor. Zal bij tegenslag ook niet zo gauw dat gezag verliezen. van Gaal ga je natuurlijk al gauw lachwekkend vinden als hij als trainer elke keer helemaal losgaat, was bij Bayern ook al het geval.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

AFCA 428 schreef:

(...)

Dat kon je zien aankomen. Hiddink staat nou niet bekend om zijn aanvallend ingestelde speelstijl. Meer counteren, ingraven en overleven. Precies zoals hij zelf zegt.

Snap de keuze dan ook niet zo.
HR
Degene waar jij op reageert heeft niet alles verteld. Hij wil meer overleven ja, maar ook meer initiatief. Voortborduren op van Gaal maar met meer initiatief in het spel. Ik denk dan meer aan balbezit zoals in 2010. Was ook niet best maar zitten meer mogelijkheden in.

Het overleven, daarmee bedoelde hij een soort aanvulling op wat we nu hebben. Wij staan bekend erom goed te kunnen voetballen maar dat Italiaanse, dat échte overlevingsinstinct missen wij. Dat moet erbij komen. Het is streven naar perfectie. Op alle mogelijke aspecten in het voetbal de betere zijn.

Je hebt het hele interview moeten zien. Dat heb ik ook gezien. Degene waar jij op reageerde haalde er maar een klein stukje uit wat dan anders overkomt.
HR
HR

dwtk
Internationale topspeler

Reg.: 21 maart 2010

AFC_Orange schreef:

(...)

Degene waar jij op reageert heeft niet alles verteld. Hij wil meer overleven ja, maar ook meer initiatief. Voortborduren op van Gaal maar met meer initiatief in het spel. Ik denk dan meer aan balbezit zoals in 2010. Was ook niet best maar zitten meer mogelijkheden in.

Het overleven, daarmee bedoelde hij een soort aanvulling op wat we nu hebben. Wij staan bekend erom goed te kunnen voetballen maar dat Italiaanse, dat échte overlevingsinstinct missen wij. Dat moet erbij komen. Het is streven naar perfectie. Op alle mogelijke aspecten in het voetbal de betere zijn.

Je hebt het hele interview moeten zien. Dat heb ik ook gezien. Degene waar jij op reageerde haalde er maar een klein stukje uit wat dan anders overkomt.
HR
Hopelijk heeft Van Gaal het spelletje goed uitgelegd en kunnen ze daar op door borduren.... Hiddink is alleen een poppetjes regelaar. Wie zijn trouwens zijn assistenten....
HR
HR

Ride
Idool

Uit: Hoorn
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 21 januari 2011

spelbos schreef:

HR
:D
HR
HR

the birdman
Vedette

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

spelbos schreef:

HR
Grapjas, de nummers 1 en 2 van de kwalificatie plaatsen zich rechtstreeks en de beste nummer 3. De andere nummers 3 spelen een play off. Nederland zal zich toch wel plaatsen met Tsjechië, Turkije, Letland, IJsland en Kazachstan.Dit is niet bepaald een heel zware groep.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Kazachstan niet onderschatten
HR
HR

RD
Vedette

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 21 mei 2000

De eerste, voorlopige selectie van Hiddink.

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Daley Blind, Joël Veltman (beiden Ajax), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Erik Pieters (Stoke City), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Lazio), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Wesley Sneijder (Galatasaray), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Memphis Depay (PSV), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).

Goh, erg innovatief die Hiddink. En wie roept er in godsnaam nog steeds Dirk Kuijt op? En wat te denken van Van der Vaart? Die gasten spelen toch geen rol meer op het EK in 2016.

Met deze selectie zou ik gaan voor:

Cillissen; Van der Wiel, De Vrij, Martins Indi, Pieters; De Jong, Blind, Wijnaldum; Robben, Van Persie, Depay

[Dit bericht is veranderd door RD (op 20 augustus 2014 13:13:53).]
HR
HR

Ajax4_ever
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 juli 2003

Oranje-Brazilie 98
Oranje-Italie 2000
Oranje-Spanje 2010
Oranje-Argentinie 2014

Inderdaad oranje voetbaltrauma's...
weet er nog 3:

Oranje-Duitsland 1974
Oranje-Argentinie 1978
Spanje-Malta 1983 (12-1, Spanje moest winnen met een verschil van 11 doelpunten -> oranje niet geplaatst voor ek1984)
HR
HR

Kick Buttowski
International

Vak: 128
Reg.: 26 januari 2008

Pieters?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
HR
HR

Robehr
Icoon

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Logische selectie. Pieters zal tweede linksback zijn. Kongolo is geen vleugelspeler. Blij dat al die b talenten niet eens meer in de voorselectie zitten maar in Jong oranje spelen waar ze horen.
HR
HR

Abu3
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 13 februari 2012

Waarom in hemelsnaam die Kuijt er nog bij, tenzij je hem als rechtsback wil opstellen? De vaste kern lijkt me wel duidelijk voor de komende jaren, maar er zullen wel een paar veranderingen gaan plaatsvinden de komende 2 jaar:

Aanval: Robben, Van Persie, Depay, Huntelaar.
Nog 2 posities te vergeven: Promes, had nooit die rare transfer moeten maken, maar lijkt me een vrij logische optie. Boetius, Kishna, El Ghazi kunnen zich erbij spelen, anders komt Lensie weer in beeld.

Midden: De Jong, Sneijder, Strootman, Wijnaldum
Deze vier lijken me vrij zeker. Daarachter zijn Van Ginkel en Clasie voor mij de grootste kanshebbers. Nieuwelingen Klaassen en Vilhena, Maher oud gediende Vd Vaart, of breedtespelers als Fer, Guzman.

Achterin: Blind, Vlaar, De Vrij, Vd Wiel, Indi
Rechtsback: Kuijt, Janmaat, Van Rhijn -> ontloopt elkaar weinig
Centraal: Van Dijk, Veltman, Rekik -> afhankelijk van ontwikkeling
Linksback: Pieters, Ake, Van Aanholt -> vorm van het moment

Al met a;l wel een hele makkelijke selectie van compromis Guus.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Dirk Kuyt is nu 34. Absoluut een must voor het WK2014. Maar hij is NIET 1 van de topspelers en daarom zal hij ZEKER over 2 jaar op zijn 36e tekortkomen. In de halve finale speelde hij z'n enige slechte wedstrijd maar daar was het dan ook echt aankloten, elke pass zowat ingeleverd.

JUIST zijn specialiteit moet zijn: energie, terwijl hij op 36 jarige leeftijd in 2016 gewoon dit OOK kwijt zal raken en dan niks meer heeft. Met een Robben zou je het op zulke leeftijden nog even aanzien. We moeten veel meer streven dan een Dirk Kuyt die op 50% nog kan meehoppelen. Als het TOCH gebeurd dat we in 2016 niemand beter dan Kuyt hebben voor een bepaalde positie, dan VERDIENEN we het ook niet om beter resultaat te krijgen. Dan weet je al dat je de kwartfinale niet eens bereikt.

We gaan nu een kwalificatie in en wat oefenwedstrijdjes hier en daar in de komende 2 jaar. We hoeven nu geen eindtoernooi te spelen. Nu is het moment om door te pakken. Het mag niet zo zijn dat we met Kuyt eerder zouden kwalificeren. Hoe nuttig hij op het begin van de kwalificatiereeks ook zou zijn, als we zonder hem niet kwalificeren dan zegt dat genoeg en dan hoeven we ook niet op dat toernooi te zijn.

En als je hem een mentor-rol wil geven kan je hem er ook gewoon bijroepen of alvast in de staff opnemen desnoods. Maar gebruik het aantal spelers dat je kan oproepen liever om echt vooruit te kijken!

Alle respect voor Kuyt. Maar Hiddink maakt een grote fout. En Kuyt kan zelf ook best ervoor kiezen om zijn mond open te doen en af te zwaaien.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Het Nederlands elftal verandert altijd en dat is logisch. Je moet gewoon de beste spelers opstellen die je hebt. Je kan wel zeggen dat we het nu zonder Kuyt moeten doen omdat hij over twee jaar toch niet meedoet of meekan, maar als hij nu van waarde is moet je hem gewoon selecteren.

Over twee jaar staan er weer andere spelers op het toernooi. Laten we voor de gein zeggen dat Kishna dan doorgebroken is. Die neem je mee naar het EK, terwijl hij nu niet van waarde is voor Oranje. Als je nu dus "afhankelijk" bent van goede spelers die er over twee jaar niet bij zijn, wil dat niet zeggen dat je over twee jaar niets op dat toernooi te zoeken hebt.

Twee jaar geleden konden we ook niet bedenken dat - pak hem beet - De Vrij en Cillessen een goed WK zouden spelen. De Vrij was ten tijde van de WK-kwalificatie net anderhalf seizoen basisspeler bij Feyenoord en Cillessen ging het tweede seizoen in bij Ajax als reservekeeper.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 174 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Oranje en andere landen » Ned elftal 2016

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 62,4% dat AZ wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!