Ajax Netwerk
woensdag 23 juli 2014 - 12:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Oranje en andere landen » Confederations Cup 2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Droomaankoop: -
Reg.: 30 september 2004

De FIFA Confederations Cup 2013 zal worden gehouden in Brazilië als voorbereiding op het Wereldkampioenschap voetbal 2014. Zoals gebruikelijk zijn de deelnemers het gastland, de wereldkampioen en de kampioenen van elk van de zes regionale voetbalbonden. De regionale kampioenen zijn verplicht aan het toernooi mee te doen, behalve die uit Europa en Zuid-Amerika, die overigens wel gewoon meededen.

De deelnemers dit jaar zijn:

Brazilie
Spanje
Japan
Mexico
Uruguay
Tahiti
Italie
Nigeria

Zijn jullie van plan om dit intensief te volgen, en wat zijn de teams die we het aantrekkelijkst zijn om naar te kijken. Vanavond word er afgetrapt en het word gewoon op de NOS uitgezonden.
HR
HR

peterplas
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: Nacer Chadli
Reg.: 22 november 2008

quote:HR
Miquell schreef:

De FIFA Confederations Cup 2013 zal worden gehouden in Brazilië als voorbereiding op het Wereldkampioenschap voetbal 2014. Zoals gebruikelijk zijn de deelnemers het gastland, de wereldkampioen en de kampioenen van elk van de zes regionale voetbalbonden. De regionale kampioenen zijn verplicht aan het toernooi mee te doen, behalve die uit Europa en Zuid-Amerika, die overigens wel gewoon meededen.

De deelnemers dit jaar zijn:

Brazilie
Spanje
Japan
Mexico
Uruguay
Tahiti
Italie
Nigeria

Zijn jullie van plan om dit intensief te volgen, en wat zijn de teams die we het aantrekkelijkst zijn om naar te kijken. Vanavond word er afgetrapt en het word gewoon op de NOS uitgezonden.
HR
Tahiti is een echte aanrader. Spelen ook volgens de filosofie van Louis van Gaal.
HR
HR

ZuidJ
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 27 mei 2005

Ik las van de week dat de Nigeriaanse internationals weigerde af te reizen naar Brazilië, na onenigheid over de wedstrijdpremies. Maar ze zullen uiteindelijk toch wel aan de aftrap verschijnen vermoed ik. Spanje of Brazilië zal het toernooi wel winnen...
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

ZuidJ schreef:

Ik las van de week dat de Nigeriaanse internationals weigerde af te reizen naar Brazilië, na onenigheid over de wedstrijdpremies. Maar ze zullen uiteindelijk toch wel aan de aftrap verschijnen vermoed ik. Spanje of Brazilië zal het toernooi wel winnen...
HR
Ja was en dagje later alweer opgelost. Uruguay is ook nog wel goed, maar geen idee hoe hun verdediging er deze tijd uitziet. Ben erg benieuwd naar Brazilië en dan voora naar de spelers uit de eigen competitie. Maar ook wel hoe zich gaan houden onder de immense druk volgend jaar, na het verlies tegen Nederland werd de coach al bijna ritueel verbrand net als de keeper en Felipe Melo, laat staan als ze volgend jaar verliezen.
HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

balen dat Jong Oranje tegelijk speelt met Brazillie.

Morgen om middernacht wel naar Spanje Uruguay kijken, benieuwd naar Cavani en Suarez :B
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Droomaankoop: Alessio Cerci
Reg.: 31 mei 2007

Italië en Uruguay volg ik met extra interesse, maar zal het hele toernooi intensief volgen. Wordt tijd dat Italië deze beker ook aan de erelijst toevoegt. Het kan... Balotelli is zo scherp als een mes en staat volledig opgeladen aan de aftrap, net als de rest.
HR
HR

Champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

sprbalotelli schreef:

balen dat Jong Oranje tegelijk speelt met Brazillie.

Morgen om middernacht wel naar Spanje Uruguay kijken, benieuwd naar Cavani en Suarez :B
HR
Heb de wedstrijd gezien.

Pfff viel me ook niet mee. Brazilie heeft blijkbaar ook geen spits van niveau meer. Wat doet Fred in godsnaam in de spits.

Het middenveld valt me tegen.
Er moet nog veel gebeuren willen ze hoge ogen gaan gooien volgend jaar.

Ze schoten 2x op doel en het was een doelpunt.

Die van Neymar was wel mooi, en die tweede van Brazilie was uit de draai geschoten dacht ik.
Geen echte kansen maar ze zaten er allebei in.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Nou die Jo is ook een goede spits hoor. Wat een gruwelijke selectie trouwens als spelers als Willian en Robinho niet eens spelen, als je ook nog verdedigers als Alex niet eens oproept.

Scolari mag trouwens Hulk wel eens op de bank laten zitten en dan Neymar met Lucas laten spelen. Dan komt er pas vuurwerk.

Ik kijk er ook naar uit om Mexico te zien spelen, een leuk team is dat om naar te kijken.
HR
HR

AFCA Hilversum
Internationale topspeler

Uit: Hilversum
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 september 2006

Wie gaat er vanavond allemaal kijken om 00:00 naar de kraker Spanje-Uruguay?
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

AFCA Hilversum schreef:

Wie gaat er vanavond allemaal kijken om 00:00 naar de kraker Spanje-Uruguay?
HR
Op zeker. Hoop op een echte Uruguayaanse pot B)
HR
HR

nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Op dit moment livestream van Italië-Mexico bij de NOS, zonder commentator, heerlijk.

No. 11 van Mexico valt me nu al op, leuk spelertje, volgens mij Aquino.

http://nos.nl/dossier/515663-confederations-cup-2013/tab/710/live/
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

Verdomme wat voetbalt Italië overtuigend en wat gaf het op een vreselijk, pijn aan de ogen doende manier die bal op de lat en die pingel weg... Abate! Barzagli! Zijn we verd*mme wakker!!?

DAIIII RAGAZZI!

Balotelli speelt ook uitstekend trouwens. Uitzakkend, inzakkend, diep sprintend, bal vasthoudend, kaatsend, met overzicht, individuele acties makend, schietend... je ziet de vastberadenheid om in het droomtheater Maracanã te schitteren op een Balotelli-waardige manier. Op een Italië-waardige manier.

Heb RAI Radio erbij aangezet trouwens. Dat loopt wel een actie voor telkens, maar dat zal me aan m'n edele delen roesten nu...

[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 16 juni 2013 22:18:38).]
HR
HR

Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

J.Ullrich schreef:

Verdomme wat voetbalt Italië overtuigend en wat gaf het op een vreselijk, pijn aan de ogen doende manier die bal op de lat en die pingel weg... Abate! Barzagli! Zijn we verd*mme wakker!!?

DAIIII RAGAZZI!

Balotelli speelt ook uitstekend trouwens. Uitzakkend, inzakkend, diep sprintend, bal vasthoudend, kaatsend, met overzicht, individuele acties makend, schietend... je ziet de vastberadenheid om in het droomtheater Maracanã te schitteren op een Balotelli-waardige manier. Op een Italië-waardige manier.
HR
Italië voetbalt idd prima, alleen geven ze op on-Italiaanse wijze de voorsprong weg en gaan ze zeer slordig om met de gecreëerde ruimte voorin. Maar het is een genot om naar dit Italië te kijken!

Edit: 2-1 door Balotelli. Dik en dik en dik verdiend!

[Dit bericht is veranderd door Stefan Pettersson (op 16 juni 2013 22:40:48).]
HRHR
HR

J.Ullrich
Vedette

Stefan Pettersson schreef:

(...)

Italië voetbalt idd prima, alleen geven ze op on-Italiaanse wijze de voorsprong weg en gaan ze zeer slordig om met de gecreëerde ruimte voorin. Maar het is een genot om naar dit Italië te kijken!

Edit: 2-1 door Balotelli. Dik en dik en dik verdiend!
HR
Na de 2-1 voorsprong ook uitstekend de zaak compact gehouden en de bal niet meer weggegeven.

Prandelli commentaar na de afloop: "Mario moet ophouden met zijn spieren te laten zien (shirt uittrekken) na een goal. De emotie is logisch, maar het is goed geweest zo."

Ze hebben Pirlo voor de wedstrijd bedankt voor zijn toewijding en het feit dat hij een voorbeeld voor iedereen is.

Balotelli: "Ik wist niet van die regel twee gele kaarten is schorsing. Volgende keer zal ik het niet meer doen. We kunnen het toernooi winnen."
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Marc Overmars zou eens bij Pirlo moeten informeren. Eindbaas.
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Zit nu die langdradige samenvatting te kijken. Vannacht een mooie programmering met Spanje - Uruguay en Miami - San Antonio.
HR
HR

Trabelcied
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 juni 2013 om 23:46:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: J_Bogaers@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Die Balotelli ook hè? Wat een beest is dat zeg B) Zie je het al voor je volgend jaar? Zo'n duel met De Vrij of Martins Indi? Zou te gênant voor woorden zijn waarschijnlijk...

Die Pirlo ook.. Lijkt ook met de jaren beter te worden. Voor m'n gevoel zit er nog geen sleet op. Schitterende vrije trap en die actie bij de cornervlag kon me ook wel bekoren.

Al met al kan het Italiaanse team steeds meer m'n waardering krijgen. Op dit moment toch wel de nr 3 van Europa, misschien wel van de wereld na Duitsland en Spanje. Wordt een leuk wedstrijdje tegen Brazilië straks..
HR
HR

J.Ullrich
Vedette

bolle2 schreef:

Marc Overmars zou eens bij Pirlo moeten informeren. Eindbaas.
HR
Wij hebben die al gehad in de persoon van Roger. Heb je niks aan als de boel eromheen niet goed functioneert. Zag je ook bij Pirlo's laatste Milan-jaren en verschillende keren bij Italië in het pre-Prandelli-tijdperk.
HR
HR

AFCA Hilversum
Internationale topspeler

Ik zit er klaar voor. Altijd fijn als je vakantie hebt. Morgen lekker vrij dus. Euh ik bedoel vandaag :)

[Dit bericht is veranderd door AFCA Hilversum (op 17 juni 2013 00:08:02).]
HR
HR

Stefan Pettersson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

AFCA Hilversum schreef:

Ik zit er klaar voor. Altijd fijn als je vakantie hebt. Morgen lekker vrij dus. Euh ik bedoel vandaag :)
HR
Sommige mensen vinden het saai; ik vind het fantastisch hoe Spanje Uruguay alle hoeken van het veld laat zien. Die 2e goal ook, wat een inzicht, wat een techniek!!
HR
HR

Yo
Basisspeler

Reg.: 18 oktober 2000

Als Spanje aanzet kan het zomaar een hele grote uitslag worden. Suarez en Cavani voor het grootste gedeelte op eigen helft, dat zie je niet vaak :) .
HR
HR

het allerlaatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Jammer dat deze wedstrijd in de nacht voor een werkdag plaatsvindt, maar ik probeer er in ieder geval een deel van te zien. Het valt weer op hoe elegant en klassevol Spanje speelt. Wat een verschil met het anti-voetbal van Oranje. Zo gecontroleerd, zo precies in de passing, kort wegdraaien, uitstekend positiespel, en uiteraard, zoals het hoort, voornamelijk spelers van onder de 1m80, want voetbal is niet geschikt voor lange spelers. Een groot verschil met de gedrochten aan Nederlandse kant. Goed verzorgde en goedgekapte mannen met een dito verzorgd spel.

De tendens in Nederland naar zwaargebouwde mammoeten moet onmiddellijk teruggedraaid worden. Bij hoge uitzondering mogen er lange spelers worden opgeleid, en dan voornamelijk achterin, de rest moet gemodelleerd worden op de botstructuur van de Spanjaarden.
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

Yo schreef:

Als Spanje aanzet kan het zomaar een hele grote uitslag worden. Suarez en Cavani voor het grootste gedeelte op eigen helft, dat zie je niet vaak :) .
HR
Ik word weleens moe van het eeuwige rondtikken van Barca (en ook Spanje), maar dit is gewoon fantastisch voetbal. Overigens lopen er bij Urugauy wel een paar die liever de tegenstander dan de bal raken, das weer wat minder.
HR
HR

AFCA Hilversum
Internationale topspeler

Vind dit een van de betere wedstrijden van Spanje. Ook lekker om nu eens een echte spits te hebben met Soldado, maakt de goal ook goed. Op het EK stoorde ik mij nog eens aan het eindeloze getik, vind dat dat nu echt reuze meevallen. De weg naar de goal wordt veel vaker gezocht.

Wel jammer van het vragen naar kaarten en de 'overacting' bij Spanje.
HR
HR

de man van glas
Bankzitter

Reg.: 4 februari 2012

Het is weer genieten :P
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Oranje en andere landen » Confederations Cup 2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,4% dat PSV wint van Botev Plovdiv / SKN St Pölten. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!