Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Oranje en andere landen
[Centraal] Favoriete opstelling van Oranje
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: [Centraal] Favoriete opstelling van Oranje 
MrBuijs
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 18 maart 2004
Gepost op 30 mei 2008 om 15:36:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AS Totti schreef:

@ SuperSeven

Probleem is dat VD Vaart, Robben, V Persie allemaal niet meeverdedigen, en Sneijder ook nog een aanvallend ingestelde speler is, dan wordt het heel moeilijk op het middelveld. Maar als zoiets loopt dan heb je natuurlijk gewoon een wereldteam, maar het lijkt me te optimistisch

Omdat ze aanvallend goed zijn, betekent dit niet dat ze niet meeverdedigen, veel meer dan aanvallen is verdedigen iets wat je met het team doet. Als bovenstaande 3 druk zetten de rest loopt terug naar achter heb je inderdaad een probleem. Dan lijkt het alsof de 4 voorste niet mee verdedigen, maar ligt het probleem bij de rest van het team dat niet bijsluit. Het is anders nooit te belopen voor de middenvelders en de aanvallers. Bovendien is elk verdedigend foutje dodelijk, omdat je met je kont in de eigen 16 staat te verdedigen, daardoor lijkt de verdediging ook nog eens veel dramatischer dan dat het is.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Clarence
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 januari 2007
Gepost op 30 mei 2008 om 16:49:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

---------------vd Sar

De Jong---Ooier---Bouma---v bronkchorst

------------- Heitinga(De Zeeuw)

Kuyt--------- Sneijder(vd Vaart)-------Robben

-------v Persie-------V Nistelrooy

Centraal in de verdediging Ooier en Bouma bij gebrek aan beter.In hun PSV tijd functioneerde het wel aardig en ik vind Ooier in ieder geval geen rechtsback. De jong op rechtsback ook bij gebrek aan beter , kan aanvallend nog wel wat brengen. Zo heb je in ieder geval een redelijk ervaren verdediging . Sjonnie speelt bij mij met de punt naar achteren zo heb je een redelijk blok staan .Na het EK kan von Bommel daar wel goed spelen. Voorin geen verrassingen . Kuyt sowieso altijd erin,fantastische teamspeler. Ik vind wel dat je in ieder geval niet EN van Persie EN vd Vaart EN Sneijder moet opstellen want Sneijder en vd Vaart gaan elkaar in de weg lopen op 1 middenveld. Tja te veel opties eigenlijk voorin

Het zou ook nog zo kunnen

---------Heitinga---------Sneijder----------------------

Kuyt---------Van Persie (Sneijder/vd Vaart)-------Robben

---------------Van Nistelrooy

[Dit bericht is veranderd door Clarence (op 30 mei 2008 16:53:31).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1980e / - / 1786eOpstelling: 4-5-1
Mathieu La Ling
Lid 2de elftal

Reg.: 4 januari 2005
Gepost op 30 mei 2008 om 19:18:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sneijder zou ik op de plek van Engelaar zetten (hoewel ik wel gecharmeerd ben van Engelaar). Die moet in balbezit de verbinding worden tussen verdediging en de drie voorste middenvelders. Om de defensieve kwetsbaarheid van hem op te vangen zou ik toch Heitinga naar het middenveld verplaatsen op de plek van de Zeeuw. Iets meer een bikkelaar en verdedigender ingesteld. Daarnaast heeft hij ook voldoende kwaliteiten in balbezit. Echt een type Gattuso.

Dan de 3 achter de spits: Robben - v/d Vaart - van Persie.

Nee geen Kuijt, hij werkt weliswaar hard bij balverlies. Maar in balbezit voegt hij niets toe mijn inziens.

De spits wordt dan van Nistelrooy. Ervaren en pikt altijd wel zijn doelpuntje mee.

Verdediging centraal zou ik kiezen voor Ooijer en Bouma. Ervaren duo die ook in de CL twee jaar terug hebben bewezen zich staande te kunnen houden.
Rechtsback Melchiot en linksback van Bronckhorst. We hebben gewoon niets beters op die plekken.

Eventueel zou je Sneijder en v/d Vaart nog om kunnen wisselen. Ik denk namelijk dat ze allebei uitstekend op die ene controlerende positie kunnen spelen.

Dit wordt het dan:

v/d Sar

Melchiot - Ooijer - Bouma - van Bronckhorst

Heitinga - Sneijder

van Persie - v/d Vaart - Robben

van Nistelrooij

[Dit bericht is veranderd door Mathieu La Ling (op 30 mei 2008 19:23:21).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Klaas de Jager
Talent

Vak: 126
Reg.: 11 februari 2008
Gepost op 31 mei 2008 om 02:32:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mathieu La Ling schreef:

v/d Sar

Melchiot - Ooijer - Bouma - van Bronckhorst

Heitinga - Sneijder

van Persie - v/d Vaart - Robben

van Nistelrooij

Heitinga zal op de plek van Ooijer spelen en Engelaar naast Sneijder. Zo goed als zeker. Waarmee de functionaliteit van de 4-2-3-1 opstelling totaal teniet wordt gedaan omdat er van de 2 broodnodige controleurs niets overblijft want Engelaar en Sneijder zijn beiden defensief zeer zwak. Bovendien spelen er zo constant een mannetje of 5 achter de bal waarmee je dus de tegenstander totaal niet in de war kan brengen

Bij mij gaat Vaart eruit, Sneijder op zijn plaats, Heitinga schuift op om naast Engelaar te gaan spelen en in die linie komt ook nog eens de Zeeuw bij. 3 man achterin is genoeg met Bouma de Cler en Bronkhorst, en die laatste gaat de opbouw verzorgen.

Niks geen gezeur over defensieve zekerheid, die vind deze selectie op toch geen enkele manier, dus gewoon aanvallen
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
0634
International

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 31 mei 2008 om 10:01:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fier Koen schreef:

Ik zou dit eens proberen tegen Wales:

---------------------------Van der sar (1) ----------------------

----------------------------Engelaar (8)------------------------

----------Melchiot (12)------------------Bronckhorst (5)------

Van Persie (7)---Kuijt (18)---v.d. Vaart (23)--- Sneijder (10)

-----------Afellay (20)------------------Robben (11)----------

--------------------------V.Nistelrooy (9)------------------------

Jij gelooft niet zo in het nut van verdedigers, zie ik.

Weet je zeker dat je vd Sar wel wil opstellen? Er kan ook een aanvaller op zijn plaats .
 Help mods!
Pool: 1474eMotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: 1845e / 1458e / 1880eOpstelling: 4-3-3
George Ogararu
Bankzitter

Uit: Horst
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005
Gepost op 31 mei 2008 om 11:00:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

------------------------ v.d Sar --------------------------

--- Melchiot ---- Ooijer -------- Bouma --- v.Bronckhorst -

------------ Heitinga --------------- Engelaar ------------

------- Sneijder ------ v.d Vaart ----- Robben ------------

--------------------- v.Nistelrooij -----------------------

Ongelooflijk moeilijk om het middenveld en aanval te kiezen. Als v.Persie volledig fit is, op de plaats van v.d Vaart/v.Nistelrooij. Het middenveld en aanval is op dit moment, naar mijn mening, de beste op de hele wereld. Creativiteit, dreiging, scorend vermogen, bikkelaars.. alles.
 Help mods!
Pool: 523eMotM: -Battle-rating: 1.378,2VoVo: 1057e / 1827e / 1114eOpstelling: 4-3-3
rbn
Bankzitter

Reg.: 3 december 2006
Gepost op 31 mei 2008 om 12:21:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
George Ogararu schreef:

------------------------ v.d Sar --------------------------

--- Melchiot ---- Ooijer -------- Bouma --- v.Bronckhorst -

------------ Heitinga --------------- Engelaar ------------

------- Sneijder ------ v.d Vaart ----- Robben ------------

--------------------- v.Nistelrooij -----------------------

Ongelooflijk moeilijk om het middenveld en aanval te kiezen. Als v.Persie volledig fit is, op de plaats van v.d Vaart/v.Nistelrooij. Het middenveld en aanval is op dit moment, naar mijn mening, de beste op de hele wereld. Creativiteit, dreiging, scorend vermogen, bikkelaars.. alles.

Haha, het middenveld, je bedoeld de aanvallende middenvelders hoop ik . De verdedigende middenvelders is huilen met de pet op. Heitinga vs Gatusso. Engelaar vs Pirlo, de Rossi yeah right .
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.490,6VoVo: -Opstelling: -
George Ogararu
Bankzitter

Uit: Horst
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005
Gepost op 31 mei 2008 om 12:44:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom zou Heitinga het niet winnen tegen Gatusso? Gatusso is een bikkelaar, maar ook niet meer dan dat. Voetballend is Heitinga vele malen beter. Engelaar v.s Pirlo, oké dat is duidelijk in het voordeel van de Italianen. En volgens mij doen v.Persie-Robben-Sneijder-v.d Vaart en zelfs Kuyt helemaal niet onder voor de Rossi, in tegen stelling. Nee, in zijn totaliteit heeft Nederland zeker het beste middenveld en aanval op dit EK.
 Help mods!
Pool: 523eMotM: -Battle-rating: 1.378,2VoVo: 1057e / 1827e / 1114eOpstelling: 4-3-3
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 14:54:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nieuwe opstelling met de 23 man die zijn opgeroepen:

----------------vd Sar----------------

--Melchiot--Ooijer--Bouma--Bronckhorst

-------------Heitinga-Engelaar-------
---Van Persie---Sneijder----Robben----

---------------Nistelrooy-------------

In de verdediging wil ik absoluut geen Heitinga of Mathijsen zien, dan ga je met 5-0 het schip in tegen Italie en Frankrijk. De enige opties zijn dan Ooijer en Bouma. Dat betekent dat Melchiot rechtsback staat.

Een middenveld met De Zeeuw en Engelaar is te licht, Heitinga kan wat meer bikkelen en hij staat toch niet in de verdediging. Engelaar doet het goed dus die lekker laten staan.

Sneijder is onomstreden ,Van Persie ook mits fit en Robben begint ook goed te voetballen. Dan is er dus geen plaats voor Van der Vaart, die ik op dit moment minder vind dan de drie die er nu in staan. Wanneer Van Persie geblesseerd is dan vd Vaart of Kuyt, daar ben ik nog niet uit.

Van Nistelrooy kies ik omdat hij is ingespeeld met Robben en Sneijder en ik Huntelaar toch tegen vind vallen de laatste 5-6-7 wedstrijden. Eventueel Van Persie of vd Vaart in de spits zodat je nog meer voetbal hebt, zou nog een optie zijn.
 Help mods!
Pool: 3515eMotM: -Battle-rating: 1.346,9VoVo: 720e / 1106e / 734eOpstelling: 4-3-3
Zlajan
Moderator
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 31 mei 2008 om 16:38:27.     MSN: Stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erg zonde dat Babel er niet bij is nu. Heeft altijd dreiging in zijn spel en ik verwachtte best wel wat van hem dit EK. We zullen nu jammer genoeg nooit weten hoe het zou zijn gegaan als hij erbij was geweest.
 Help mods!
Pool: 2220eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2653e / 2204e / 2454eOpstelling: 4-3-3
MichaelAjaxFan
Veelbelovend talent

Reg.: 17 september 2004
Gepost op 31 mei 2008 om 16:41:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zlajan schreef:

Erg zonde dat Babel er niet bij is nu. Heeft altijd dreiging in zijn spel en ik verwachtte best wel wat van hem dit EK. We zullen nu jammer genoeg nooit weten hoe het zou zijn gegaan als hij erbij was geweest.

Helemaal mee eens, zoals ook te zien is aan mijn opstelling van gisteren. Dit is een forse aderlating... Babel dwingt zijn tegenstanders (meestal houdt hij wel twee man bezig) naar achter en is een speler die vooruit veel dreiging brengt (niet onhandig aangezien je om te winnen toch moet scoren). Ben erg benieuwd wie Van Basten als vervanger op gaat roepen... Mijn favoriete opstelling moet ik in ieder geval na een dag al wijzigen: Van Persie i.p.v. Babel.
 Help mods!
Pool: 19eMotM: -Battle-rating: 3.217,3 (daag uit)VoVo: 48e / 342e / 94eOpstelling: 4-4-2
El Rafael
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 15 maart 2003
Gepost op 31 mei 2008 om 16:52:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

Nieuwe opstelling met de 23 man die zijn opgeroepen:

----------------vd Sar----------------

--Melchiot--Ooijer--Bouma--Bronckhorst

-------------Heitinga-Engelaar-------
---Van Persie---Sneijder----Robben----

---------------Nistelrooy-------------

In de verdediging wil ik absoluut geen Heitinga of Mathijsen zien, dan ga je met 5-0 het schip in tegen Italie en Frankrijk. De enige opties zijn dan Ooijer en Bouma. Dat betekent dat Melchiot rechtsback staat.

Een middenveld met De Zeeuw en Engelaar is te licht, Heitinga kan wat meer bikkelen en hij staat toch niet in de verdediging. Engelaar doet het goed dus die lekker laten staan.

Sneijder is onomstreden ,Van Persie ook mits fit en Robben begint ook goed te voetballen. Dan is er dus geen plaats voor Van der Vaart, die ik op dit moment minder vind dan de drie die er nu in staan. Wanneer Van Persie geblesseerd is dan vd Vaart of Kuyt, daar ben ik nog niet uit.

Van Nistelrooy kies ik omdat hij is ingespeeld met Robben en Sneijder en ik Huntelaar toch tegen vind vallen de laatste 5-6-7 wedstrijden. Eventueel Van Persie of vd Vaart in de spits zodat je nog meer voetbal hebt, zou nog een optie zijn.

Jij begrijpt het. Nu nog Boula centraal en Ooijer of Mario op rechts.
 Help mods!
Pool: 2013eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Mr M
Moderator

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001
Gepost op 31 mei 2008 om 17:39:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er van uitgaande of eigenlijke hopende dat Boulahrouz nu wordt opgeroepen, zou mijn opstelling de volgende zijn:

Van der Sar

OoijerBoulahrouzBoumaVan Bronckhorst

Heitinga

Van der VaartSneijder

Van PersieHuntelaarRobben

Misschien is het op het middenveld verdedigend iets te zwak, maar zeker als de backs niet te veel opkomen moet het op zich achterin enigszins houdbaar zijn. Daarnaast ben je aanvallend volgens mij sterk. Hoewel ik het gemis van een Babel als invaller serieus enorm groot vind. Ik had hem er heel graag bij gezien.

[Dit bericht is veranderd door Mr M (op 31 mei 2008 17:41:10).]
 Help mods!
Pool: 3790eMotM: -Battle-rating: 1.483,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
een schaap - 2 jaar later
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 november 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 17:55:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet dat iedereen Van Bronckhorst linksback zet. Een teamspeler, maar voegt heel weinig toe. Gewoon De Cler op linksback, verdedigend solider, meer rushes naar voren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,8VoVo: -Opstelling: -
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 18:51:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Van Bronckhorst ook niks, maar De Cler heeft nog nooit tegen een grote speler gespeeld. Een groot risico.

Met het afvallen van Babel hoop ik op de terugkeer van Boulahrouz, die dan ipv Melchiot of Ooijer komt in mijn elftal.
 Help mods!
Pool: 3515eMotM: -Battle-rating: 1.346,9VoVo: 720e / 1106e / 734eOpstelling: 4-3-3
Jeffrey Sarpong
International

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 31 mei 2008 om 18:55:09.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:
Met het afvallen van Babel hoop ik op de terugkeer van Boulahrouz, die dan ipv Melchiot of Ooijer komt in mijn elftal.

Dat is inderdaad het voordeel van de blessure van Babel, hoewel je nooit blij moet zijn als iemand geblesseerd raakt natuurlijk.
 Help mods!
Pool: 1221eMotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: 2073e / 64e / 2160eOpstelling: 4-3-3
lamme rooie sok
Vedette

Uit: MJ Neverland
Vak: 109
Reg.: 9 augustus 2003
Gepost op 31 mei 2008 om 19:53:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jammer van Babel, maar goed, voor mij had hij sowieso geen basisplaats omdat er betere opties als hem zijn, op het moment dat Nederland eens toevallig voor zou komen, dan was Babel natuurlijk heel waardevol om naast Robben nog een snelle jongen in de voorhoede te hebben.

Nu hoop ik uiteraard op de terugkomst van de onterecht weggestuurde Khalid Bouhlarouz, want hij is Nederlands beste verdediger.

En dat hij lang geblesseerd is geweest mag toch echt geen rol spelen in de ogen van Van Basten, want dan had hij Van Persie, van Nistelrooy en Robben ook niet mogen meenemen.

Trouwens een kreupele Bouhlarouz is altijd nog beter als de anti voetballer cq prutser Nigel de Jong....(in godsnaam Marco ..wat zie jij eigenlijk in hem, het is hetzelfde als met Emanuelson, heel Nederland ziet dat deze gasten veel tekort komen behalve jij niet en een enkele fanatieke Ajaxsupporter die niet door een eerlijke bril kijkt).
 Help mods!
Pool: 283eMotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
can-o
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 20:43:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of LRS een groot HSV fan is maar Nigel heeft een behoorlijk seizoen gedraaid en Huub Stevens evrtrouwt hem zelfs een basisplaats in Oranje toe...
Heel Nederland min 2 dus.

[Dit bericht is veranderd door can-o (op 31 mei 2008 20:43:44).]
 Help mods!
Pool: 3875eMotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
japio84
Talent

Uit: Rijen
Reg.: 2 juli 2006
Gepost op 31 mei 2008 om 20:51:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

20:45 31 Mei 2008

Boulahrouz vervanger Babel

Bron: NOS.nl

Bondscoach Marco van Basten heeft Khalid Boulahrouz alsnog opgeroepen voor het EK. De verdediger van Sevilla is de vervanger van Ryan Babel, die het toernooi in Oostenrijk en Zwitserland moet missen vanwege een enkelblessure.

De aanvaller van Liverpool scheurde tijdens de training in Hoenderloo zijn enkelbanden. Hij is zo'n vijf tot zeven weken uit de roulatie. Boulahrouz zat in eerste instantie bij de selectie, maar viel afgelopen dinsdag als laatste af.

Tim de Cler trainde weer gewoon mee. De verdediger viel vrijdag uit met een knieblessure. Nederland speelt zondag tegen Wales zijn laatste oefenduel.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.477,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Red
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 20:56:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk weer een typisch Nederlandse blessure. Nergens ter wereld wordt zo hard getraind als hier, zowel bij clubs als bij de landenteams. Zie hier het resultaat.
 Help mods!
Pool: 434eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lamme rooie sok
Vedette

Gepost op 31 mei 2008 om 21:42:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Yes Marco, en nu nog een plaats in de basis ten koste van .....is me eigenlijk egaal van wie.
 Help mods!
lrg
Jeugdspeler

Reg.: 4 maart 2005
Gepost op 31 mei 2008 om 21:46:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De beste opstelling voor Oranje op dit moment:

vd Sar

OoijerBoulahrouzBouma

Heitinga

Sneijdervd VaartEngelaar

Kuijtvan NistelrooijRobben

Boulahrouz als verassing een basisplaats achterin omdat Mathijssen niet goed genoeg is de laatste wedstrijden. Hij is de ideale stopper voor Toni of Benzema.

Ik twijfel tussen Melchiot en Ooijer. Verder komt een fitte van Persie voor Kuijt of Robben in het elftal
 Help mods!
Pool: 4388eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lamme rooie sok
Vedette

Gepost op 31 mei 2008 om 21:52:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Red schreef:

Natuurlijk weer een typisch Nederlandse blessure. Nergens ter wereld wordt zo hard getraind als hier, zowel bij clubs als bij de landenteams. Zie hier het resultaat.

Ik ben het niet met je eens dat ze nergens ter wereld zo hard trainen, als Nederlandse clubs tegen Duitse of Engelse clubs moeten worden ze conditioneel gewoon eruit gelopen.
 Help mods!
een schaap - 2 jaar later
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 november 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 21:55:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van der Sar

Heitinga Boulahrouz Ooijer De Cler

De Zeeuw Van Bronckhorst

Van Persie Sneijder Robben

Van Nistelrooij

Heitinga: Bij gebrek aan beter. Op de rechtsbackplaats voorzie ik minder potentie tot blunders dan centraal achterin.

De Cler: beste rechtsback van Nederland, ondanks slechte vorm.

Van Bronckhorst: twijfel tussen hem en Engelaar. Allebei te licht voor de top.

Mocht Robben of Van Persie geblesseerd zijn Affelay en geen Vd Vaart> overschatte momentvoetballer en kan niet op de buitenkant uit de voeten.

[Dit bericht is veranderd door een schaap - 2 jaar later (op 31 mei 2008 21:56:10).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,8VoVo: -Opstelling: -
Red
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 31 mei 2008 om 22:02:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lamme rooie sok schreef:

(...)

Ik ben het niet met je eens dat ze nergens ter wereld zo hard trainen, als Nederlandse clubs tegen Duitse of Engelse clubs moeten worden ze conditioneel gewoon eruit gelopen.

In Engeland wordt juist helemaal niet hard getraind. Misschien voor het seizoen en mochten ze een keer een midweek vrij hebben. Maar er zijn daar altijd wel minimaal 2 of zelfs 3 wedstrijden per week. Hooguit partijtje of een uitlooptraining. Duitsland valt nog over te twijfelen.
 Help mods!
Pool: 434eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk