Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Oranje en andere landen
De bondscoach: Bert van Marwijk
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »

Poster
Topic: De bondscoach: Bert van Marwijk 
Zlajan
Moderator
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 11 maart 2008 om 18:20:09.     MSN: Stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk definitief bondscoach

ZEIST - Bert van Marwijk is de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. De 55-jarige trainer van Feyenoord volgt na het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland Marco van Basten op.

Van Marwijk, Feyenoord en de KNVB zijn het eens geworden over een contract tot het wereldkampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika. Zijn aanstelling komt niet als een verrassing. De geboren Deventenaar was al enkele weken in gesprek met de nationale voetbalbond en is het nu eens geworden over de laatste details.

Het contract van Van Marwijk bij Feyenoord heeft een looptijd tot medio 2009. Daarin stond echter een clausule dat hij tussentijds mocht vertrekken als hij een contract als bondscoach of bij een Europese topclub zou kunnen tekenen. De KNVB dient wel een afkoopsom aan Feyenoord te betalen.

De eerste opdracht voor Van Marwijk is om zich met het Nederlands elftal te kwalificeren voor het WK. Dan zal hij moeten afrekenen met Schotland, Noorwegen, Macedonië en IJsland. Van Marwijk wordt op 31 maart bij de KNVB in Zeist gepresenteerd, evenals de rest van de nieuwe technische staf.

Bert van Marwijk reageerde maandag opgetogen op zijn aanstelling als bondscoach van Oranje na het EK. ,,Dit is toch het hoogste dat je als trainer kunt bereiken. Het is een mooi vooruitzicht en een grote uitdaging te kunnen werken met de beste spelers van Nederland,’’ liet de huidige coach van Feyenoord weten.

Van Marwijk: ,,Het komt bovendien op een juist moment gezien mijn leeftijd. En als zo’n kans zich voordoet, dan moet je hem ook grijpen. Gelukkig gunnen zowel de spelers als de directie van Feyenoord mij deze baan. Er wachten ons zowel in de competitie als in de beker cruciale weken. De komende tijd wil ik me volledig op Feyenoord kunnen focussen, dat ben ik aan iedereen bij de club verplicht.’’

KNVB-directeur Henk Kesler was maandag eveneens een tevreden man. ,,We zijn erg blij en content dat we er met elkaar zijn uitgekomen. Zoals eerder gezegd, stond Bert vanaf het begin op ons lijstje. Hij heeft zowel nationaal als internationaal zijn sporen verdiend. De afgelopen weken hebben we uitgebreid de tijd genomen om met elkaar van gedachten te wisselen over de invulling van de samenwerking.’’

Kelser: ,,Ik kijk met een goed gevoel terug op deze gesprekken en uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een tweejarig contract. Nu is het zaak op korte termijn de puntjes op de i te zetten voor wat betreft de samenstelling van de rest van de technische staf.’’

PASPOORT
BERT VAN MARWIJK

Geboren:
19 mei 1952 in Deventer.

Clubs als speler:
Go Ahead Eagles (1969-1975), AZ (1975-1979), MVV (1979-1986),Fortuna Sittard (1986-1987) en Assent (Bel/1987).

Eén interland: Joegoslavië - Nederland, 30 mei 1975.

Clubs als trainer: Herderen (Bel/1990-1991), RKVCL (1991-1995), SV Meerssen (1995-1997), Fortuna Sittard (1997-2000), Feyenoord (2000-2004), Borussia Dortmund (Dui/2004-2006), Feyenoord (2007-2008).

Successen als coach:
Finale KNVB-beker in 1998 met Fortuna Sittard; eindzege UEFA Cup met Feyenoord in 2002.
In de zomer van vorig jaar keerde Van Marwijk terug in Rotterdam, de stad waar hij eerder de UEFA Cup veroverde. Zijn rentree in De Kuip is tot nog toe geen onverdeeld succes, want Feyenoord is opnieuw zo goed als afgehaakt voor het kampioenschap. Van Marwijk was eerder al hoofdcoach bij Fortuna Sittard en Borussia Dortmund.

bron: http://www.ad.nl

Bert van Marwijk is onze nieuwe bondscoach. Zijn functioneren kunnen we in deze topic gaan bespreken vanaf nu. Wat vinden we van zijn aanstelling? Hoe gaan zijn prestaties worden? Bespreek het vanaf nu hier.
 Help mods!
Pool: 2220eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1834e / 2204e / 2443eOpstelling: incompleet
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 11 maart 2008 om 20:09:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een degelijke trainer die zijn vak verstaat. Maar een voorstander van zijn komst ben ik zeker niet. Ik heb nog nooit een elftal van BvM zien voetballen waarvan ik dacht, dat is nou eens leuk om te zien. Meestal is het degelijk, zelden sprankelend. In Robin van Persie zag hij het destijds blijkbaar niet zitten terwijl dat met voorsprong zijn beste speler was. Zeker in een elftal waar creativiteit net zo zeldzaam was als een politieagent in een voetbalstadion. Heeft zich zelden bij Dortmund of Feyenoord kunnen onderscheiden als topcoach.

Ik had liever Co Adriaanse gezien, maar die presenteert zich waarschijnlijk wat minder goed en sympathiek.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 11 maart 2008 20:10:23).]
 Help mods!
Pool: 1474eMotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: 1863e / 1466e / 1880eOpstelling: incompleet
El Rafael
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 411
Reg.: 15 maart 2003
Gepost op 12 maart 2008 om 13:31:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bertje, Bertje, Bertje toch..
Waarom doe jij deze klus?

Waarom jij, die grijze mus?

Waarom pak je geen rust?

Oranje is voor jou toch geen must?

Hoe worden binnenbrandjes gesust?

Jij, als trainer/coach, en een oranje natie is weer gerust.

Bert Bedankt!

Zo dacht ik een week geleden over Bert en Oranje. Inmiddels moet ik terugkomen op mijn woorden van toen. Ik denk dat de periode van Marwijk niet zo leuk gaat worden voor ons. En daarmee bedoel ik dat het team 'verbommeld' wordt. Spelers als van Bommel, Ooijer, de Cler en misschien zelfs Hofland (!) zullen door van Marwijk belangrijk gemaakt worden in het team. Dat lijkt me een zorgelijke ontwikkeling en daar krijg ik nu al koude rillingen van.
 Help mods!
Pool: 2013eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BillyTheKid
Regelmatige invaller

Uit: Zwolle NL
Vak: -
Reg.: 5 april 2000
Gepost op 12 maart 2008 om 13:44:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp niet waarom deze man bondscoach is. Nederland heeft over de wereld allerlei toptrainers lopen, maar voor het eigen nationaal elftal niet in staat een topper neer te zetten. Guus Hiddink, Louis Van Gaal, Foppe de Haan, Frank Rijkaard. Bij die 4 moet je het zoeken.

Trouwens, waarom voelt Hiddink zich niet verantwoordelijk voor die rol? Is Russisch geld dan zoveel belangrijker?
 Help mods!
Pool: 1455eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Klaas
Ballenjongen

Uit: A
Reg.: 16 november 2002
Gepost op 12 maart 2008 om 14:01:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had er als Kesler zijnde alles aan gedaan om Leo Beenhakker binnen de organisatie te halen.

Hij is in mijn ogen de beste Nederlandse trainer. Anders kan hij misschien terugkeren bij Ajax binnen de organisatie, in wat voor functie dan ook. De man heeft kwaliteit.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.487,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Miel
Lid 2de elftal

Uit: Hoofddorp
Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 12 maart 2008 om 14:40:58.       MSN: emiel_emz@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Rafael schreef:

Zo dacht ik een week geleden over Bert en Oranje. Inmiddels moet ik terugkomen op mijn woorden van toen. Ik denk dat de periode van Marwijk niet zo leuk gaat worden voor ons. En daarmee bedoel ik dat het team 'verbommeld' wordt. Spelers als van Bommel, Ooijer, de Cler en misschien zelfs Hofland (!) zullen door van Marwijk belangrijk gemaakt worden in het team. Dat lijkt me een zorgelijke ontwikkeling en daar krijg ik nu al koude rillingen van.

Dat heb ik ook. Een van Bommel in oranje, bah! Bert gaat volgens mij vreselijk voetbal spelen. Dat gevoel heb ik. Niet dat Marco oranje goed laat voetballen, maar die speelt wel met leuke, vrij technisch onderlegde spelers.

Ik denk dat het een grote flop wordt, maar voor hetzelfde geld worden we wereld kampioen met Duits / Italiaans voetbal.
 Help mods!
Pool: 1206eMotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: 978e / 574e / 1039eOpstelling: 4-3-3
Furibond
Vedette

Uit: West-Friesland
Reg.: 31 januari 2002
Gepost op 12 maart 2008 om 16:18:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-----------Stekelenburg-----------

--Ooijer--Heitinga--Mathijsen--De Cler--------

---De Guzman--Van Bommel--Van Bronckhorst--Vd Vaart

-----Kuyt--Makaay----------

Zoiets zal het wel worden
 Help mods!
Pool: 3515eMotM: -Battle-rating: 1.346,9VoVo: 720e / 1106e / 734eOpstelling: 4-3-3
El Rafael
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 15 maart 2003
Gepost op 12 maart 2008 om 18:47:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

Was dit maar waar...
Met Bertje op de bank staat Timmer op de goal, dat is onvermijdelijk. Ron Vlaar zal tegen die tijd ook wel fit zijn die Bertje gaat Ronnie meteen in de ploeg. Ronnie is samen met Hofland natuurlijk wel een fantástisch stoppersduo .
En in plaats van de Koef of V of H zal Mikey Mols plaatsnemen op de bank om de rol van breekijzer op zich te nemen.
Van Marwijk zou eigenlijk een ervaren assistent mee moeten nemen in plaats van de Boer, Cocu of Voorn. Het zou beter zijn als hij Don Leo op zijn blote knieën gaat vragen of die zin heeft om zich met Oranje te bemoeien.

Met Léo ben je in ieder geval verzekerd van ervaring, kennis en wereldkennis. Leo is ook gek van échte toptalenten als Sneijder en van der Vaart, zodat het Nederlands elftal eindelijk in dienst gaat spelen van de spelers die ons wél wereldkampioen kunnen maken.

Leo, alsjeblieft, kom thuis!

[Dit bericht is veranderd door El Rafael (op 12 maart 2008 19:20:46).]
 Help mods!
Pool: 2013eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeffrey Sarpong
International

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 12 maart 2008 om 19:12:21.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Furibond schreef:

Waar wordt dit op gebasseerd? Tuurlijk hij stelt nu De Guzman, Van Bronckhorst, De Cler en Makaay op, maar wie moet hij dan opstellen bij Feyenoord? Als daar een Sneijder rondliep speelde die echt wel hoor, een Huntelaar of Van Nistelrooy zou hij ook niet op de bank laten zitten. Hoe kan je nou kritiek hebben op iets wat nog niet gebeurd is?
 Help mods!
Pool: 1221eMotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: 2105e / 64e / 2160eOpstelling: incompleet
SuperSeven
Veelbelovend talent

Uit: A'dam
Vak: 407
Reg.: 20 september 2005
Gepost op 12 maart 2008 om 21:05:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo zou je kunnen zeggen dat Van Gaal ws half AZ op zou stellen want AZ speelt nog steeds het beste voetbal van Nederland volgens hem
 Help mods!
Pool: 1865eMotM: -Battle-rating: 1.482,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Dragomir
Internationale topspeler

Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000
Gepost op 12 maart 2008 om 23:41:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onbegrijpelijke keus. Maar goed, dit is het typische beleid van de KNVB om Oranje wat aansprekender te maken. Al die lekker gewone jongens erin. Onomstreden komen de kutjes erin, en krijgen de mannen met allure geen kans. Dat dit opt termijn de teloorgang van het Nederlandse voetbal is, is een logisch gevolg. Na het debakel van de mislukte verhandeling van de uitzendrechten van de competitie wat in termen van TV-gelden een dieptepunt heeft opgeleverd, zet men het wanbeleid gewoon voort.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pelledino
Jeugdspeler

Uit: Haarlem
Vak: 124
Reg.: 5 januari 2008
Gepost op 25 maart 2008 om 22:08:18.         MSN: pelledino@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is maar 1 trainer op deze aardbol die of Ajax of Oranje moet en kan trainen : Meneer van Gaal!
 Help mods!
Pool: 1026eMotM: -Battle-rating: 1.496,9VoVo: 2084e / 1804e / 1828eOpstelling: incompleet
Co Adriaanse
Vedette
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Vlaardingen
Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 26 maart 2008 om 12:31:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dragomir schreef:

Onbegrijpelijke keus. Maar goed, dit is het typische beleid van de KNVB om Oranje wat aansprekender te maken. Al die lekker gewone jongens erin. Onomstreden komen de kutjes erin, en krijgen de mannen met allure geen kans. Dat dit opt termijn de teloorgang van het Nederlandse voetbal is, is een logisch gevolg. Na het debakel van de mislukte verhandeling van de uitzendrechten van de competitie wat in termen van TV-gelden een dieptepunt heeft opgeleverd, zet men het wanbeleid gewoon voort.

Ja precies, het wordt eens tijd dat Kessler ontslagen wordt of een andere functie krijgt binnen de KNVB. Hij is niet capabel genoeg om hoofdverantwoordelijke te zijn die de bondscoach kiest.
 Help mods!
Pool: 111eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 88e / 278e / 126eOpstelling: incompleet
Francesc Fabregas Soler
Internationale topspeler

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 28 maart 2008 om 08:46:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt er vaak gezeken over de onervaren assistenten van Van Basten, ik kan deze staf ook niet bepaald ervaren noemen
 Help mods!
Pool: 609eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Gran Via
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006
Gepost op 30 maart 2008 om 15:57:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk heeft weinig zin in Oranje-presentatie
30 maart 2008

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk wilde zondag kort na de nederlaag bij NAC Breda (3-1) even niet aan Oranje denken. Maandagochtend is in Zeist zijn presentatie, met zijn voltallige staf, als opvolger na de zomer van bondscoach Marco van Basten.

Veel zin in zijn eerste KNVB-optreden toonde de toekomstige baas van het Nederlands elftal in Breda niet. "Het schijnt erbij te horen, maar alles is al bekend", erkende Van Marwijk in de perskamer. "Jullie hoeven ook niet te komen, want ik zal niet veel zeggen. Ik ben nog in dienst van Feyenoord en er wachten nog enkele belangrijke weken. Daarop wil ik mij volledig concentreren."

Bron: FCUpdate.

Een goed begin is het halve werk.
 Help mods!
Pool: 302eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
maduroman
Regelmatige invaller

Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
Gepost op 30 maart 2008 om 16:14:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp van Marwijks beleid ten opzichte van jeugdspelers niet.
Een maand geleden ongeveer, Feyenoord-VVV stand 4-1 met nog een half uur te spelen. Mols eruit want die loopt op zijn laatste benen, vervanger Leroy Fer. Waarom niet gewoon de spits van de A1 die toen op de bank zat erin brengen? Nu gooi je een linksback de spits in, en moet je het halve elftal omgooien..
Bij ons durven ze tenminste een jeugdspelers in te brengen, helemaal bij een comfortabele voorsprong als 4-1 tegen VVV. Van Marwijk gooit liever het hele elftal om dan een jeugdspeler in het veld te zetten, dan belooft niet veel goeds..
 Help mods!
Pool: 2317eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 22e / 137e / 22eOpstelling: incompleet
Bramsterdam
Veelbelovend talent

Reg.: 4 september 2004
Gepost op 31 maart 2008 om 01:23:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, want Leroy Fer is geen jeugdspeler..
 Help mods!
Pool: 3195eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1150e / 350e / 1170eOpstelling: incompleet
maduroman
Regelmatige invaller

Gepost op 31 maart 2008 om 12:04:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bramsterdam schreef:

Ja, want Leroy Fer is geen jeugdspeler..

Fer is wel een jeugdspeler maar ook een zekerheidje. Uit bij Ajax speelde hij goed dus dan zal het thuis tegen VVV ook wel gaan. Wat ik bedoel te zeggen: waarom niet gewoon de spits van de A1 en Jong Feyenoord erin zetten??
 Help mods!
Pool: 2317eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 22e / 137e / 22eOpstelling: incompleet
BillyTheKid
Regelmatige invaller

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000
Gepost op 2 april 2008 om 12:09:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SuperSeven schreef:

Zo zou je kunnen zeggen dat Van Gaal ws half AZ op zou stellen want AZ speelt nog steeds het beste voetbal van Nederland volgens hem

Maar niet van Europa en dat snapt van Gaal ook.
 Help mods!
Pool: 1455eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
een schaap - 2 jaar later
International

Reg.: 3 november 2002
Gepost op 2 april 2008 om 17:02:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk is een chagrijnige man die geen winaarsmentaliteit heeft. Hij is geen innovator op sportmedisch vlak zoals bijvoorbeeld klinnsman (zijn ploegen hebben ook altijd enorm veel blessures), is tactisch matig en kan een groep niet tot het uiterste motiveren. Hij bezit geen psychologische techtnieken om een groep te prikkelen. Zijn ideeën over groepshiërarchie stammen nog uit de jaren 60/70 (alleen oudere spelers hebben recht van spreken). Hij kan een wedstrijd niet beïnvloeden door psychologische spelletjes zoals hiddink. Het is bovendien een zeer behoudende laffe trainer die niet past bij het voetbal wat Oranje voor ogen moet hebben. Zijn cv: teert nog steeds op de gewonnen UEFACUP van Van Hooijdonk. Daarna en daarnaast heeft ie niks maar dan ook niks gepresteerd. Hij kan geen spelers beter maken zoals Van Gaal of Adriaanse. Hij heeft geen mondiale uitstraling zoals Van Basten. In de media braakt ie talloze clichés uit. Van Marwijk is dus een uiterst ongeschikte trainer voor het hoogste niveau.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,8VoVo: -Opstelling: -
Miel
Lid 2de elftal

Uit: Hoofddorp
Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 3 april 2008 om 11:28:34.       MSN: emiel_emz@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
een schaap - 2 jaar later schreef:

Van Marwijk is een chagrijnige man die geen winaarsmentaliteit heeft. Hij is geen innovator op sportmedisch vlak zoals bijvoorbeeld klinnsman (zijn ploegen hebben ook altijd enorm veel blessures), is tactisch matig en kan een groep niet tot het uiterste motiveren. Hij bezit geen psychologische techtnieken om een groep te prikkelen. Zijn ideeën over groepshiërarchie stammen nog uit de jaren 60/70 (alleen oudere spelers hebben recht van spreken). Hij kan een wedstrijd niet beïnvloeden door psychologische spelletjes zoals hiddink. Het is bovendien een zeer behoudende laffe trainer die niet past bij het voetbal wat Oranje voor ogen moet hebben. Zijn cv: teert nog steeds op de gewonnen UEFACUP van Van Hooijdonk. Daarna en daarnaast heeft ie niks maar dan ook niks gepresteerd. Hij kan geen spelers beter maken zoals Van Gaal of Adriaanse. Hij heeft geen mondiale uitstraling zoals Van Basten. In de media braakt ie talloze clichés uit. Van Marwijk is dus een uiterst ongeschikte trainer voor het hoogste niveau.

Amen! Dit gevoel heb ik ook bij deze trainer. Ik vrees dat het helemaal niks gaat worden met van Marwijk.
 Help mods!
Pool: 1206eMotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: 978e / 574e / 1039eOpstelling: 4-3-3
koning
Regelmatige invaller

Reg.: 23 april 2001
Gepost op 4 april 2008 om 14:08:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk is een beetje de leraar op school die door heel streng te zijn overwicht wil creeren, maar uiteindelijk geen orde kan houden. Bovendien komt hij straks nog in een aardig conflct door zijn schoonzoon. Ik vind het een onbegrijpelijke beslissing van de bond om deze warme drol bondscoach te maken, deze man heeft alle slechte eigenschappen van Advocaat gekopieerd zonder het ook maar met iets te compenseren. Wat hij dit jaar met Feyenoord laat zien slaat echt alles.

Het is een grijze muis, een muurbloempje zonder uitstraling, maar bovenal de slechtste bondscoach die ze hadden kunnen kiezen. Ach in ieder geval in 2010 een rustige zomer.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Gabrich_fan
Bankzitter

Reg.: 28 januari 2003
Gepost op 4 april 2008 om 14:29:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
een schaap - 2 jaar later schreef:

Beter kan je het niet verwoorden. Helemaal mee eens.

Van het komende EK verwacht ik al niet veel, maar van de periode daarna helemáál niet, moet ik helaas constateren.
 Help mods!
Pool: 3970eMotM: -Battle-rating: 1.483,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Fier Koen
International

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003
Gepost op 5 april 2008 om 01:16:55.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onbegrijpelijk ! Was Robert Maaskant echt te duur ... ?

Maar ieder nadeel heb z'n voordeel! In de huidige selectie c.q. generatie zit geen balans. Dat wordt geen topteam. Onafhankelijk van wie er coach is (op Cruijff na!).

Er zijn vier bruikbare spelers, de rest is middelmaat of wordt opgeroepen omdat je minstens zeven spelers moet opstellen ...

En als het dan toch een fiasco wordt; ik verheug me al op de kritieken die de schoppers van Bommel en de blinde draver Kuijt gaan krijgen!

De enige lijn, die ik in beslissing van de KNVB kan ontdekken, is dat het contract van Van Marwijk afloopt als ook Van Gaal bij AZ vrij komt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: incompleet
maduroman
Regelmatige invaller

Gepost op 7 april 2008 om 11:43:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren staat Feyenoord 3-0 voor; een ideale gelegenheid om een jeugdspeler te laten debuteren. Maar Bert brengt weer Greene in waar hij 'weet wat hij aan heeft'..wat een lef
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk