| Poster | | Topic: [EK 2008] Oranje's road to the European Cup |  |
|
| Zlajan | |
|
JoodRD Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1762 Reg.: 21 mei 2000 | Ja die was zeker mooi, maar deze is ook niet lelijk.
|
|
|
Beeki Vedette
Uit: Hulst / Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1868 Uploads: 2 Reg.: 30 juli 2003 |
quote: appa schreef:
Om precies te zijn:
(plaatje)

|
|
|
Amsterhammer Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1625 Reg.: 31 juli 2005 | Je kan er nog zo veel foto's tegen aan gooien maar het wordt wat mij betrefft niet mooier op. 
|
|
|
Beeki Vedette
Uit: Hulst / Breda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1868 Uploads: 2 Reg.: 30 juli 2003 |
quote: Amsterhammer schreef:
Je kan er nog zo veel foto's tegen aan gooien maar het wordt wat mij betrefft niet mooier op. 
Voor mij hoeft het ook niet nee, ik vond de vorige uittenues echt geweldig mooi...
|
|
|
Ryan B. Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1921 Reg.: 12 juli 2003 | Het Nederlands Elftal speelt zaterdag de de EK-kwalificatie tegen Luxemburg zonder Ajacieden.
Het lijkt erop dat niet Klaas-Jan Huntelaar maar Danny Koevermans van PSV samen met Ruud van Nistelrooij in de spits zal staan.
Bondscoach Marco Van Basten trainde vrijdag nog met 24 spelers. Hij maakt later bekend welke zes spelers het duel met Luxemburg thuis mogen bekijken. Zij moeten zich wel beschikbaar houden voor de wedstrijd van woensdag tegen WitRusland.
Danny Koevermans in de basis van Oranje 
|
|
|
can-o Idool
Uit: amsterdam Vak: - Posts: 4166 Reg.: 22 juli 2002 | En Seedorf en Van der vaart als vleugelspelers... 
|
|
|
appa Regelmatige invaller
Uit: Gouda Vak: 401 Posts: 677 Reg.: 18 oktober 2002 | Op zich snap ik wel dat als je én van Nistelrooij én Huntelaar opstelt, die toch een beetje dezelfde eigenschappen hebben, dat ze elkaar misschien in de weg gaan lopen.
Anderzijds zou een non-wedstrijd als deze tegen Luxemburg ideaal zijn om te kijken of dit niet toevallig een koningskoppel zou zijn. En als je andere optie, met alle respect hoor, Danny Koevermans is.....dan lijkt het me logischer dat je Huntelaar/van Nistelrooij eens probeert.
Maar goed, als écht Koevermans in de spits staat morgen en geen Ajacied....hoor ik achteraf wel hoeveel het geworden is.
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Basisspeler
Uit: Domburg Vak: 428 Posts: 952 Reg.: 17 november 2005 | 16/11/2007 - Huntelaar en Maduro vallen af bij Oranje
Bondscoach Marco van Basten doet voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg geen beroep Klaas Jan Huntelaar en Hedwiges Maduro. Het tweetal van Ajax behoort tot de zes afvallers voor de interland tegen Luxemburg. Ze moeten zich wel beschikbaar houden voor de interland van komende week. Naast Huntelaar en Maduro vielen ook Tim de Cler, Kew Jaliens, Nigel de Jong en Henk Timmer af.
Ajax Netwerk
Met name het afvallen van Huntelaar komt volledig onverwacht. De spits was na zijn blessure weer helemaal fit en leek in het nieuwe 4-4-2 systeem de aangewezen man naast Van Nistelrooy. Van Basten laat zaterdag echter Koevermans debuteren in de basis.
bron : http://ajax.netwerk.to
|
|
|
sneijderfan  Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 8 Reg.: 5 oktober 2003 | HE VAN BASTEN JE KAN GEEN TARINER WORDEN VAN AJAX ALS JE THE HUNTER LAAT AFVALLEN EN EEN MATIGE SPITS ALS KOEVERMANS OPSTELT JE HEBT TOTAAL GEEN VERSTAND
WE HEBBEN HET WEL OVER DE TOPSCORER VAN NEDERLAND!!
|
|
|
appa Regelmatige invaller
Uit: Gouda Vak: 401 Posts: 677 Reg.: 18 oktober 2002 | Sneijderfan, als je even je capslock uit zou willen zetten als je een post maakt.....zou dat heel fijn zijn!
Hoe dan ook, de meeste afvallers zijn logisch? Alleen Huntelaar? En wel de hopeloos uit vorm zijnde Katwijkse prutser bij je houden? En met alle respect voor onze Urby hoor, maar hem erbij houden en Tim de Cler weer wegsturen?
Ik hou echt mijn hart vast wie Ajax' nieuwe trainer wordt....
|
|
|
AFCA-4-Life Basisspeler
Uit: Gang Vak: - Posts: 887 Reg.: 13 augustus 2005 | Inderdaad zeg, falende Urby erbij houden en De Cler weer wegsturen. Het gaat natuurlijk maar om Luxemburg daar niet van, maar De Cler speelt de laatste tijd gewoon goed en Urby gaat dribbelen in de eigen 16 in de laatste minuut.
Ach hoe minder Ajacieden bij Oranje hoe beter, kunnen ze tenminste meer trainer met Koster en systemen er in slijpen.
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 393 Reg.: 27 april 2002 | Huh.....Huntelaar op de tribune en Koevermans wellicht in de basis. Marco: Het is de topscorer van de eredivisie!! Het moet niet gekker worden!! Dit soort beslissingen bevestigd alleen maar wat ik al dacht. Van Basten is een toraal incapabele coach. Hopelijk heeft Van Geel dat ook begrepen.
|
|
|
Amsterhammer Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1625 Reg.: 31 juli 2005 | Jammer dat ze de 'Marco = onbegrijpelijk' topic hebben dicht gegooit. 
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4993 Reg.: 6 september 2005 | Huntelaar en Maduro afgevallen 
|
|
|
SuperDave_ International
Uit: oss Vak: - Posts: 1428 Reg.: 7 juni 2000 | Huntelaar heeft (op één wedstrijd na) nog nooit iets laten zien in het Nederlands elftal. We lijken hier wel een stel calimero's. Laat Koevermans zich maar eens bewijzen, wie weet.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4993 Reg.: 6 september 2005 | Hij doet hetzelfde als van Nistelrooij hoor. Scoren. Verder laat hij niks zien nee.
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Basisspeler
Uit: Domburg Vak: 428 Posts: 952 Reg.: 17 november 2005 |
quote: Amsterhammer schreef:
Jammer dat ze de 'Marco = onbegrijpelijk' topic hebben dicht gegooit. 
ja , vindt het ook heel onbegrijpelijk wat Meneer van Basten allemaal doet maarja ze winnen wel , zeg niet hoe maar we kwalificeren ons toch , zelfs met Jurgen Colin winnen we van Luxemburg 
|
|
|
013 Vedette
Uit: 013 Vak: 413 Posts: 1842 Reg.: 15 juli 2003 | Klaas-Jan speelt de laatste weken niet echt overtuigend, in de klassieker vond ik 'm zelfs ronduit slecht. Ik vind het daarom niet onlogisch dat Huntelaar er een keer niet bij zit. Helemaal geen reden tot paniek.
|
|
|
fietske Ballenjongen
Uit: Budel Vak: 409 Posts: 29 Reg.: 30 maart 2007 |
quote: AFCA 428 schreef:
Hij doet hetzelfde als van Nistelrooij hoor. Scoren. Verder laat hij niks zien nee.
VOor mij hoeft die verder ook niks te doen......
Onbegrijpelijke keuze van van Basten...
|
|
| Pool: 3622e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Ryan B. Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1921 Reg.: 12 juli 2003 | In Van Nistelrooy heb je al een zelfde spits bij de selectie, doelpunten maker maar voetballend zeer matig. 1 is wel genoeg om aan te ergere.
[Dit bericht is veranderd door Ryan B. (op 16 november 2007 15:37:34).]
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4993 Reg.: 6 september 2005 | Ja wat lach je fietske. Huntelaar laat toch ook gene reet zien? Hij scoort alleen wel veel en dat is voor mij al een reden om hem erbij te houden en dat paard uit geffen eruit te trappen!
|
|
|
Edgar Steven Davids Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 2127 Reg.: 25 september 2005 | Van Basten is echt de weg kwijt. Heeft hij Urby aan het werk gezien zondag? De Cler was een verademing ten opzichte van onze dromerige Urby. Het us onbegrijpelijk hoe hij de Cler mangelt. Maar ja aangezien de Cler nooit voor zichzelf op zal komen is dat ook makkelijk.
Koevermans is een aardige spits voor de eredivisie, maar wat moet dit in oranje? Koevermans en RVN voorin is echt een drama. Ik zal niet kijken morgen.
|
|
|
013 Vedette
Uit: 013 Vak: 413 Posts: 1842 Reg.: 15 juli 2003 |
quote: Edgar Steven Davids schreef:
Koevermans is een aardige spits voor de eredivisie, maar wat moet dit in oranje?
We spelen tegen Luxemburg, dat is nog minder dan niveau eredivisie.
Van Basten offert een verdediger op voor een extra spits, vind ik een goede zaak. Waarom met 4 verdedigers spelen tegen 1 spits uit Luxemburg? Heb ik nooit begrepen.
|
|
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4434 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: AFCA 428 schreef:
Hij doet hetzelfde als van Nistelrooij hoor. Scoren. Verder laat hij niks zien nee.
En wat is het verschil dan tov Koevermans?
quote:
Ja wat lach je fietske. Huntelaar laat toch ook gene reet zien? Hij scoort alleen wel veel en dat is voor mij al een reden om hem erbij te houden en dat paard uit geffen eruit te trappen!
Huntelaar doet volgens jou toch hetzelfde als RvN, namelijk scoren? Nou, dan is die keuze toch verklaart?
quote: can-o schreef:
En Seedorf en Van der vaart als vleugelspelers... 
Dat is veel triester en onverklaardbaarder dan dat gedoe rond Huntelaar. En dan zometeen weer zeiken dat Seedorf niks brengt in Oranje
[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 16 november 2007 18:00:41).]
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2126 Reg.: 6 augustus 2006 | |
|