| Poster | | Topic: [EK 2008] Oranje's road to the European Cup |  |
|
| Zlajan | |
|
Amsterhammer Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1625 Reg.: 31 juli 2005 | Hoera, we gaan met vijf man en Urby in de aanval.
Urby?
Jaliens? 
|
|
|
navigator  International
Uit: Diemen Vak: - Posts: 1382 Reg.: 20 maart 2005 | Het is nog niet geweldig maar er zit wel een hele hoop potentie in deze aanval/middenveld
Jammer trouwens dat Vaart weer geblesseerd is, toch wel erg vaak de laatste jaren.
En Babel zal zich nu nog wel eens bedenken voor hij in zijn nest blijft liggen rotten 
Doet die achterlijke van een Robben nu een hele rol verband om zijn scheenbeschermers?
[Dit bericht is veranderd door navigator (op 17 oktober 2007 21:18:51).]
|
|
|
Texas Rattlesnake Bankzitter
Uit: Roden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 526 Reg.: 27 april 2004 |
quote: navigator schreef:
Jammer trouwens dat Vaart weer geblesseerd is, toch wel erg vaak de laatste jaren.
Is niet verrassend of zo, die jongen heeft namelijk altijd wel wat. Totaal geen echte kerel, net als die Robben bijvoorbeeld.
|
|
|
titan57nl  Talent
Uit: den haag Vak: - Posts: 182 Reg.: 14 september 2004 | Zit toch helemaal geen potentie in dit team, allemaal van die pubertjes....geen echte kerels, uren denken bij bal aan de voet, aldoor net te langzaam spelen (mensen staan dan buitenspel).....echt drama en ergernis....balverlies aan de lopende band, geen enkel idee achter dit voetbal.
We weten nu al dat het niks wordt op het EK...met dank aan (ajax) van Basten. 
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 17 oktober 2007 21:25:49).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.496,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Nida Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 380 Uploads: 3 Reg.: 10 februari 2005 |
quote: Texas Rattlesnake schreef:
(...)
Is niet verrassend of zo, die jongen heeft namelijk altijd wel wat. Totaal geen echte kerel, net als die Robben bijvoorbeeld.
Je hebt helemaal gelijk. Litmanen, van Basten, Chivu; allemaal geen kerels 
|
|
|
Amsterhammer Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1625 Reg.: 31 juli 2005 | Wat een gigantisch verschil in techniek, inzet en spelvreugde hebben we vandag mogen constateren tussen aan de eene hand, de wereldsterren van het groote Rusland, en aan de andere hand de bescheiden spelertjes die ons aller Bassie tot zijn beschikking heeft. 
|
|
|
Uit: Roden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 526 Reg.: 27 april 2004 |
quote: Nida schreef:
(...)
Je hebt helemaal gelijk. Litmanen, van Basten, Chivu; allemaal geen kerels 
Klopt, maar de meeste voetballers zijn sowieso geen echte kerels, als je er over na gaat denken eigenlijk.
Matterazzi, Gatusso, Lampard, Ballack en dan heb je nog wel een paar, dat zijn dan wel weer echte kerels, maar dan ben je ook wel weer klaar.
Kijk nou eens naar rugby of boksen. En kijk dan weer naar voetbal. Bekijk het verschil zou ik zeggen. Voetballers zijn de grootste aanstellers in de sportwereld. Maar ja, je kijkt het wel, omdat het spelletje leuk blijft, maar dat wordt dus steeds weer verziekt, omdat iemand steeds weer een pijntje heeft.
|
|
|
navigator  International
Uit: Diemen Vak: - Posts: 1382 Reg.: 20 maart 2005 |
(...)
Robben ben ik met je eens, dat is gewoon een natte nicht. Bij VDV schoot het in zijn hamstring en dan kun je simpelweg niet doorspelen.
Robben wordt er gewoon al weer uitgehaald, heeft een half uurtje mogen aanmodderen maar nu is het genoeg geweest volgens Bassie
[Dit bericht is veranderd door navigator (op 17 oktober 2007 21:53:13).]
|
|
|
Uit: Roden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 526 Reg.: 27 april 2004 | FOPPE! FOPPE! FOPPE!
Publiek is goed bezig. 
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2341 Reg.: 31 mei 2003 |
FOPPE! FOPPE! FOPPE!
Publiek is goed bezig. 
In hun leeuwenpakkies 
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5669 Reg.: 1 september 2004 |
Kijk nou eens naar rugby of boksen. En kijk dan weer naar voetbal.
Vooreerst geef ik je wel gelijk dat teveel spelers zich als mietjes laten vallen.
Maar als ik naar voetbal kijk, wil ik helemaal niet aan rugby of boksen denken. Voetbal heeft helemaal niets met dat soort sporten te maken. In principe dient er gevoetbald te worden en niet op een speler geslagen of getackled te worden.
Het is helaas geëvolueerd tot een sport waar in de loop der tijd steeds meer en harder contact werd toegelaten wat het voetbal danig ondermijnd heeft.
Supporters vinden het tegenwoordig zelfs al belangrijker dat er gestreden wordt (slecht voetballen is niet zo erg als er maar gestreden wordt). Belachelijk.
Ik wil voetbal zien. Technische hoogstandjes en zo. Ik zie tegenwoordig veel te veel anti-voetbal acties op een voetbalveld (elleboogjes, duwen en trekken, tackles op de enkels, irritante spelbedervende overtredinkjes).
Er moet dringend iets aan gedaan worden, anders kunnen we idd beter naar het rugby of het boksen gaan kijken.
Sorry voor dit off-topic betoog maar het moest eruit.
|
|
|
ForzaGrandeIbracadabra Idool
Vak: 428 Posts: 3039 Reg.: 29 december 2003 |
FOPPE! FOPPE! FOPPE!
Publiek is goed bezig. 
Och, al die Eindhovenaren/Brabanders die dit inzetten mógen niet eens klagen laat staan scanderen. Dit is precies zoals zij voorschrijven hoe voetbal gespeeld dient te worden. Afwachtend, meestentijds niet om aan te zien en als er maar gewonnen wordt.
Ik begrijp niet wat zij te klagen hebben: dit is wat zij 1 keer in de 2 weken voorgeschoteld krijgen maar heeft het een Oranje-shirtje aan en komen er Ajacieden aan te pas dan moet er gefloten worden. Ik volg het allemaal niet. 
Note: knappe wissel van San Marco die Robben dubbel wisselde en met nog zo'n overtuigende westrijd en dito uitslag zijn we vanaf 17 november definitief aanwezig op het EK. 
|
|
|
PienaarTovenaar Veelbelovend talent
Vak: 426 Posts: 238 Reg.: 23 juli 2002 | Bulgarije 1-0 achter in Albanie... met nog dik half uur daar te spelen kan het Nederland wel eens ineens heel makkelijk worden gemaakt.
|
|
|
Luis Alberto Suarez  Basisspeler
Uit: Domburg Vak: 428 Posts: 952 Reg.: 17 november 2005 | ben benieuwd wat voor wedstrijd Marco heeft gezien
en wat voor commentaar hij geeft
ik heb een redelijke eerste helft gezien
en de tweede helft was een wanprestratie
[Dit bericht is veranderd door Luis Alberto Suarez (op 17 oktober 2007 22:25:45).]
|
|
|
GreyHornet Talent
Vak: - Posts: 196 Reg.: 20 april 2006 |
quote: PienaarTovenaar schreef:
Bulgarije 1-0 achter in Albanie... met nog dik half uur daar te spelen kan het Nederland wel eens ineens heel makkelijk worden gemaakt.
1-1 Berbatov 87e minuut. Als het daar gelijk is en het NL Elftal wint tegen Luxemburg dan zijn ze door toch?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.464,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Nida Lid 2de elftal
(...)
Matterazzi, Gatusso, Lampard, Ballack en dan heb je nog wel een paar, dat zijn dan wel weer echte kerels, maar dan ben je ook wel weer klaar.
Laten dat nou allemaal spelers zijn waar ik totaal niks mee heb. De rest van je posting heeft fluwelen linker al prima gecountered.
Over de wedstrijd;
Dramatisch: Bouma, Jaliens, Sneijder, Huntelaar, Robben, Babel
Voldoende: Ooijer, Emanuelson, de Zeeuw, Seedorf, van Persie
Goed: Stekelenburg, Heitinga (motm)
|
|
|
the farmer Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1204 Reg.: 26 november 2006 |
quote: ForzaGrandeIbracadabra schreef:
Och, al die Eindhovenaren/Brabanders die dit inzetten mógen niet eens klagen laat staan scanderen. Dit is precies zoals zij voorschrijven hoe voetbal gespeeld dient te worden. Afwachtend, meestentijds niet om aan te zien en als er maar gewonnen wordt.
Ik begrijp niet wat zij te klagen hebben: dit is wat zij 1 keer in de 2 weken voorgeschoteld krijgen maar heeft het een Oranje-shirtje aan en komen er Ajacieden aan te pas dan moet er gefloten worden. Ik volg het allemaal niet.
Nee ik zou het ook niet begrijpen als ik Ajacied was. Beetje krampachtig verweer Forza, de eerste helft was leuk de 2e was echt beneden alle peil. Los van of de speelstijl te vergelijken is met PSV, bij PSV zie ik niet wekelijks zo'n 2e helft waar spelers uit positie lopen en simpele passen niet aankomen, en dat niet een keer maar aan de lopende band.
quote: ForzaGrandeIbracadabra schreef:
Note: knappe wissel van San Marco die Robben dubbel wisselde en met nog zo'n overtuigende westrijd en dito uitslag zijn we vanaf 17 november definitief aanwezig op het EK. 
Erg genoten van Babel, werkelijk alle acties mislukte een balletje breed over 3 meter kwam zelfs niet aan, zulke wereldklasse zie je niet vaak op een voetbalveld . Oh ja hij gaf goed breed op Hunter (die ook alle ballen van zijn voeten liet springen).
v.Gaal had het over v.Nistelrooy die niet in zijn gebied bleef maar ging zwerven over het veld, ik neem aan dat hij Jaliens nog even apart neemt zodra hij hem ziet in Alkmaar of het moet afgesproken werk zijn dat hij ook de linksbackpositie moest overnemen als Urby ergens anders was .
[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 17 oktober 2007 22:45:36).]
|
|
| Pool: 3615e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
GreyHornet Talent
(...)
Laten dat nou allemaal spelers zijn waar ik totaal niks mee heb. De rest van je posting heeft fluwelen linker al prima gecountered.
Over de wedstrijd;
Dramatisch: Bouma, Jaliens, Sneijder, Huntelaar, Robben, Babel
Voldoende: Ooijer, Emanuelson, de Zeeuw, Seedorf, van Persie
Goed: Stekelenburg, Heitinga (motm)
Heitinga goed?
Hij had alweer bijna een rode kaart te pakken bij de overtreding bij de zijlijn. Wou met zijn handen nog de speler onderuit trekken
Het hele elftal was een drama, en Stekelenburg heeft nauwelijks iets te doen gehad, hoe kan je die nou als 'Goed' beoordelen?
Emanuelson haalde daarentegen wel een niveau dat hoger ligt dan dat van hem bij Ajax op het moment..
|
|
|
PienaarTovenaar Veelbelovend talent
Vak: 426 Posts: 238 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
1-1 Berbatov 87e minuut. Als het daar gelijk is en het NL Elftal wint tegen Luxemburg dan zijn ze door toch?
Ja, ze hebben nog 2 punten nodig (als Bulgarije alles wint tenminste)
|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4268 Reg.: 2 december 2002 | Mijn cijfers:
Bouma- 1
Jaliens- 1
Sneijder- 1
Huntelaar- 1
Robben- 1
Babel- 1
Ooijer- 1
Emanuelson- 1
de Zeeuw- 1
Seedorf- 1
van Persie- 1
Stekelenburg- 1
Heitinga- 1
|
|
|
Nida Lid 2de elftal
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Heitinga goed?
Hij had alweer bijna een rode kaart te pakken bij de overtreding bij de zijlijn. Wou met zijn handen nog de speler onderuit trekken
Het hele elftal was een drama, en Stekelenburg heeft nauwelijks iets te doen gehad, hoe kan je die nou als 'Goed' beoordelen?
Emanuelson haalde daarentegen wel een niveau dat hoger ligt dan dat van hem bij Ajax op het moment..
Dus omdat hij bijna een kaart had kan hij niet een goede pot hebben gespeeld. Zeer logisch.
Kvond 'm goed in de duels en sterk aan de bal, zowel in het hartje van de verdediging als ervoor. Met name die bal op Robben was van wereldklasse.
En waarom mag een keeper alleen het predikaat goed opstrijken als deze 20 reddingen heeft gemaakt?
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2085 Reg.: 6 februari 2004 | Wat een ****** publiek heeft het Nederlands elftal ook hé. Ik blijf me elke wedstrijd weer mateloos irriteren aan de carnavals sfeer op de tribune. Volgens mij zijn het ook geen voetbalsupporters, maar mensen die komen om een lekker feesie te bouwen.
Het was weliswaar een kutwedstrijd, maar als je het middenveld en de aanval op papier ziet dan heb je toch echt héél veel kwaliteit. Helaas komt het er maar niet uit..
|
|
|
GreyHornet Talent
(...)
Dus omdat hij bijna een kaart had kan hij niet een goede pot hebben gespeeld. Zeer logisch.
Kvond 'm goed in de duels en sterk aan de bal, zowel in het hartje van de verdediging als ervoor. Met name die bal op Robben was van wereldklasse.
En waarom mag een keeper alleen het predikaat goed opstrijken als deze 20 reddingen heeft gemaakt?
Ik vond Heitinga gewoon dramatisch, vooral op het middenveld, daar hoort hij helemaal niet thuis. Het enige goede wat Heitinga gedaan heeft vandaag zijn die crosspasses. En die bal op Robben was helemaal niet aangekomen als er daar een verdediger stond die een bal kon inschatten.
Ik heb Stekelenburg geen 20(!!!!??) reddingen zien maken vandaag hoor. Maar de 2e helft heb ik voornamelijk weg zitten dutten.
[Dit bericht is veranderd door GreyHornet (op 17 oktober 2007 23:02:00).]
|
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1570 Reg.: 22 september 2005 | Nederland heeft niet alleen schandelijke spelers, het publiek is nog schandelijker.
Ik schaam me voor de Nederlandse "supporters", ik heb het dan nog liever dat ze gaan rellen ofzo.
|
|
|
ForzaGrandeIbracadabra Idool
Vak: 428 Posts: 3039 Reg.: 29 december 2003 |
quote: the farmer schreef:
(...)
Nee ik zou het ook niet begrijpen als ik Ajacied was. Beetje krampachtig verweer Forza, de eerste helft was leuk de 2e was echt beneden alle peil. Los van of de speelstijl te vergelijken is met PSV, bij PSV zie ik niet wekelijks zo'n 2e helft waar spelers uit positie lopen en simpele passen niet aankomen, en dat niet een keer maar aan de lopende band.
Ik was in de veronderstellnig dat winnen über alles ging. Verder blijf ik het krom vinden dat zodra het het Nederlands Elftal is er wel fatsoenlijk dient te worden gevoetbald. Nog los van wat Van Basten van zichzelf eiste bij z'n aantreden want dát staat weer los van jullie eigen idealen. Sinds wanneer laten jullie je beïnvloeden door San Marco, je houdt toch zeker aan je eigen visie vast? 
quote: Erg genoten van Babel, werkelijk alle acties mislukte een balletje breed over 3 meter kwam zelfs niet aan, zulke wereldklasse zie je niet vaak op een voetbalveld . Oh ja hij gaf goed breed op Hunter (die ook alle ballen van zijn voeten liet springen).
Het zat'm niet in Babel (die in zÃjn half uur nog altijd het 6-voudige van z'n voorganger heeft laten zien), farmer, het is Arjen Robben waar ik de pik op heb.
Neem alleen die invalbeurt en die scheenbeschermers die met 7 rollen tape worden vastgeplakt: waarom?! Alsof tegenstanders hem daar gaan raken, daar krijgen ze überhaupt de kans niet voor. Zelfs niet de doorgewinterde houthakkers die bij Slovenië de boel trachten dicht te houden. Nog maar pas geleden is er een hagelnieuwe Eredivisie opgericht, past-ie prima in. Ik geloof ook dat ze daar ambities hebben om richting wereldtop te gaan dus waar wacht Arjen nog op?
|
|
|