| Poster | | Topic: Jouw 23 spelers voor Oranje |  |
|
Ferry22 Veelbelovend talent
Vak: 411 Posts: 289 Reg.: 13 augustus 2002 | Nou, ik geef toe dat Van Der Sar niet meer het constante hoge niveau heeft, maar om daar nou Waterreus of Lodewijks (beetje jammer dat een F******** fan niet eens weet hoe de naam van de eigen keeper geschreven wordt.....) gaat me wat te ver. Feit is dat we in momenteel geen Nederlandse keeper hebben die punten pakt. Maar volgens mij is Van Der Sar uiteindelijk toch nog de meest betrouwbare, degene die de meeste rust uitstraalt.
|
|
|
Cosa Nostra Idool
Vak: 111 Posts: 5281 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: ebigirl schreef:
sorry hoor ik zie nou bij het grootste gedeelte bij iedereen als keeper staan van der sar. Is dat nou omdat dat hij voor jullie heeft gespeelt of hoe zit dat. Geef gewoon toe hij word ook ouder en ik vind hem echt niet meer zo goed keepen als dat hij deed hoor. Zet waterreus er neer of loodewijks en nee dat dat zeg ik niet om dat een feyenoorder ben
Wie is er beter dan...? De enige die nog enigzins in de buurt komt is Westerveld, maar die zit ook nog ver onder het niveau van van der Sar. Heb je laatst Fulham-Arsenal gezien?
Ga alsjeblieft met cu2 spelen en kerstmis vieren met een BrEeZaH.
Waterreus en Lodewijks... 
|
|
|
Pal Fischer Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1724 Reg.: 14 januari 2003 |
quote: ebigirl schreef:
sorry hoor ik zie nou bij het grootste gedeelte bij iedereen als keeper staan van der sar. Is dat nou omdat dat hij voor jullie heeft gespeelt of hoe zit dat. Geef gewoon toe hij word ook ouder en ik vind hem echt niet meer zo goed keepen als dat hij deed hoor. Zet waterreus er neer of loodewijks en nee dat dat zeg ik niet om dat een feyenoorder ben
hehe, Van der Sar wordt een dagje ouder dus wil je hem vanwege zijn leeftijd vervangen voor Patrick Lodewijks of Ronald Waterreus. Van de 3 genoemde keepers is Van der Sar toch echt de jongste
Van der Sar: 29/10/1970
Waterreus: 25/08/1970
Lodewijks: 21/02/1967
Het lijkt mij dus wel dat je het zegt omdat je een Feyenoorder bent, want het argument wat je aandraagt is pure onzin en onwaar.
Van der Sar staat 4de met zijn club in Engeland, hij redt enorm veel punten voor Fulham, kijk het Engelse voetbal maar eens op RTL5. Van der Sar is nog steeds de beste keeper van Nederland, en daarom staat hij nog steeds, en terecht, in Oranje.
|
|
|
Azuria Talent
Uit: Roermond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 163 Reg.: 20 december 2003 | Het is maar een meid, die weten niet zoveel van voetbal af, dat kun je hun niet echt kwalijk nemen 
|
|
|
IJSBLOK  International
Vak: - Posts: 1293 Reg.: 8 juni 2003 | Keepers
Edwin van der Sar (Fulham)
Sander Westerveld (Real Sociedad)
Dennis Gentenaar (NEC)
Verdedigers
Mario Melchiot (Chelsea)
Nigel de Jong (Ajax)
Jaap Stam (Lazio Roma)
André Ooijer (PSV)
Johnny Heitinga (Ajax)
Frank de Boer (Galatasaray)
Wilfred Bouma (PSV)
Pascal Bosschaart (FC Utrecht)
Middenvelders
Wesley Sneijder (Ajax)
Clarence Seedorf (AC Milan)
Rafael van der Vaart (Ajax)
Robin van Persie (Feyenoord)
Edgar Davids (Juventus)
Philip Cocu (Barcelona)
Aanvallers
Andy van der Meyde (Internazionale)
Patrick Kluivert (Barcelona)
Roy Makaay (Bayern Munchen)
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce)
Marc Overmars (Barcelona)
Arjen Robben (PSV)
|
|
|
ebigirl Ballenjongen
Uit: capelle aan den ijssel Vak: - Posts: 26 Reg.: 26 december 2003 | reactie op jullie allemaal:
Dat ik lodewijks met 2 oo's typte was een typ fout.
En miss is van de sar twee maanden jonger, maar toch vind ik dat er een andere keeper moet komen. Of dat ze in iedergeval gaan zoeken naar een nieuwe keeper.
En dat zeg ik niet vanwege dat ik een feyenoorder ben, want er zijn ook 020tigers en psvers die het ook toe hebben gegeven.Maar dat geloven jullie toch niet. En we leven echt niet meer in de oertijd er zijn wel degelijk vrouwen die verstand hebben van voetbal
ebigirl
|
|
|
Mateja Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 102 Reg.: 4 oktober 2003 | VD SAR heeft idd zijn beste tijd gehad.Hij is niet meer de keeper van '95.Toen was hij werelds beste.Het is alleen jammer dat nog niemand aan hem kan tippen.Waterreus misschien als hij een goede dag heeft.Ik zou zeker als 3e doelman Gentenaar nemen.Hoeft niet te spelen,maar ziet wel alvast hoe het er allemaal aan toe gaat een paar stappies hoger.Dat wordt de nieuwe nummer 1.
|
|
|
Ferry22 Veelbelovend talent
Vak: 411 Posts: 289 Reg.: 13 augustus 2002 | Maarre, Ebigirl:
Gooi eens wat argumenten op tafel waarom jij vindt dat Van Der Sar vervangen dient te worden. En zeg nou niet dat 'ie niet goed meer is, dat is geen argument. Vertel eens, wat zijn zijn zwakke punten, en op welke punten zijn Waterreus en Lodewijks hem daar voorbij gestreefd?
Mijn beargumentatie waarom Van Der Sar onder lat hoort:
Van Der Sar is een keeper die in zijn carriere alles heeft meegemaakt, behalve een prijs met Oranje. Hij heeft dus honger, want dit zou best wel eens zijn laatste kans kunnen zijn. Hij weet hoe hij met druk om moet gaan, de man heeft finales gespeeld. Hij heeft tegen de toppers gestaan, en is niet door de mand gevallen. Hij is zelden op een blunder te betrappen, en straalt rust uit naar zijn verdediging. Ik ben het er wel mee eens dat hij over zijn top heen is, hij pakt geen onmogelijke ballen meer.
Waterreus:
Ronald Waterreus is op zich geen slechte keeper, maar ik moet Johan Derksen wel gelijk geven in het feit dat deze man geen punten pakt. In de internationale wedstrijden die hij met PSV gespeeld heeft, was hij niet de man waar de verdediging op kon bouwen. Hij heeft weinig meegemaakt aan grote wedstrijden, omdat hij nooit in het buitenland heeft gespeeld, en met PSV in de Champions League en UEFA Cup geen aansprekende resultaten heeft neergezet.
Lodewijks:
De beste man zal ten tijde van het EK al een paar maanden 37 zijn. Hij heeft 9 seizoenen Groningen op zijn naam staan, 5 PSV en 2 Feyenoord. Internationaal heeft hij een handjevol wedstrijden gespeeld, en buiten zijn tijd bij Groningen heeft hij 58 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld. Groningen tel ik hierbij expres niet mee, want dat is wat mij betreft geen ervaring waar je in het Nederlands Elftal op terug kunt vallen. Wat heeft deze man in Oranje te zoeken? Een 37-jarige laten spelen tijdens een EK? Deze man heeft gewoon geen ervaring. En ik weet ook wel dat er maar 1 manier is om die ervaring op te doen, maar dat is voor Patrick te laat. Daarbij hebben we Patrick allemaal in de ArenA gezien, het was een welkom cadeautje.... (nee, tuurlijk mag je iemand niet op 1 zo'n moment afrekenen, maar het was wel lekker )
Daarbij heeft Van Der Sar tijdens de kwalificatie niet teleur gesteld. Dus waarom dan vervangen? Ik kijk uit naar je reactie....
[Dit bericht is veranderd door Ferry22 (op 26 december 2003 20:46:44).]
|
|
|
waaromdaarom Geselecteerd voor Oranje
Uit: - Vak: - Posts: 1002 Reg.: 4 december 2001 | Hugo Borst: Mijn 22
Ik was kritisch op het Nederlands elftal in 2003, net als het jaar daarvoor. Consequent als ik ben zet ik mijn kruistocht in 2004 gewoon voort.
Heette ik in 2002 nog Don Quichot, de afgelopen twee jaar heb ik stilaan steeds meer medestanders én steeds beter gezelschap gekregen. Zeer trots ben ik op mijn laatste aanwinsten, Marco van Basten en Harry van Raaij.
In het tijdschrift Sport, bestuur en management zegt de voorzitter van PSV dat de belangrijkste vraag voor de toekomst van Oranje niet is hoe we Europees Kampioen worden, maar hoe we ervoor zorgen dat we de WK-kwalificatiewedstrijden winnen. Van Raaij: ,,Je moet in het leven vaak twee stappen vooruit denken. Daarom moet tenminste de halve selectie van Oranje nu vervangen worden. Met de oude groep worden we toch geen Europees kampioen. Het grootste deel is over de top (...) en gedraagt zich nog steeds als een vedette.''
Marco van Basten zegt in Voetbal International dat hij, als hij het voor het zeggen had, ook een aantal namen zou wegstrepen. ,,Orde en discipline, daar schort het vaak aan. De spelers zullen als sportman moeten afreizen en niet als veredelde superster. Er loopt een aantal bij dat zich gedraagt als filmster, daar moet je korten metten mee maken. (...) Ze zouden me moeten overtuigen dat ze alleen met voetbal bezig zijn.''
Van Raaij en Van Basten noemen vooralsnog geen namen, dus doe ik dat maar. Met deze 22 zou ik naar Portugal gaan:
Keepers: Waterreus en Westerveld.
Verdediging: De Jong, Heitinga, Stam, Ooijer, Bouma en Bosschaart.
Middenveld: Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart, Davids, Cocu, Ronald de Boer en Bosvelt.
Aanval: Overmars, Van der Meijde, Van Nistelrooy, Van Hooijdonk, Makaay, Robben en Van Persie.
Toelichting:
Drie doelmannen meenemen is onzin. Nummer drie hangt er maar een beetje bij. Voor het geval dat er twee keepers geblesseerd raken weet je dat de UEFA toch dispensatie geeft en een derde doelman mag overkomen. Voordeel: twee keepers meenemen betekent een extra veldspeler. Van der Sar gaat niet mee omdat hij geen penaltykiller is. In '96, '98 en 2000 ging Oranje eruit op strafschoppen en steeds stond 'Sar' op doel.
Bosschaart gaat mee in plaats van Zenden en Van Bronckhorst. Ze zeggen dat Pascal internationaal niets bewezen heeft. Nou, Boudewijn en Giovanni ook niet. Bosschaart is tenminste keihard en leergierig. Ronald de Boer kan natuurlijk alleen mee als hij 100 procent fit is. Ronald is met Van Hooijdonk en Overmars een ideale reservespeler (op rechts of achter de spits) om een wedstrijd open te breken.
Ik heb getwijfeld over Oude Kamphuis (volgens Youri M. een aanwinst voor Oranje, ik ken hem niet goed genoeg) en Reiziger (dan toch liever een jonge speler als investering). Ze gaan niet mee. Maar ook over Overmars (wrakke knie, goede wedstrijdmentaliteit; ik twijfel nog steeds) en Davids twijfel ik ernstig. Die laatste gaat bij Gods gratie mee, maar wordt bij elke gele kaart automatisch gewisseld en moet bij rood onmiddellijk Portugal verlaten. Geen twijfels heb ik over Seedorf en Kluivert. Zij roepen te veel weerstanden op. Seedorf is geestelijk te oud. Kluivert geestelijk te jong.
Belangrijker dan mijn 22 - I admit - is de selectie van Dick Advocaat en Wim van Hanegem, die wat mij betreft ook niet mee hadden gemoeten (had het duo Koeman-Hiddink moeten zijn). Advocaat kiest:
Keepers: Van der Sar, Waterreus, Westerveld.
Verdediging: Reiziger, Ooijer, Stam, Frank de Boer, Bouma en Van Bronckhorst.
Middenveld: Seedorf, Sneijder, Davids, Cocu, Van der Vaart en Zenden.
Aanval: Van der Meijde, Makaay, Van Hooijdonk, Kluivert, Van Nistelrooy, Robben en Overmars.
De grootscheepse sanering die Advocaat ons beloofde betreft dus alleen Paul Bosvelt. Of vergis ik me nu lelijk, Dick? Dat zou dan voor het eerst zijn.
|
|
|
ebigirl Ballenjongen
Uit: capelle aan den ijssel Vak: - Posts: 26 Reg.: 26 december 2003 | Argumenten heb ik niet zo. mijn mening is gewoon. V der sar heeft ze beste tijd gehad tuurlijk hij is nog goed bezig, maar voor hoe lang? Ze willen het elftal gaan verjongen daar hoort de keeper ook bij. En dan bv idd westerveld is ook een optie. Hij is nog niet zo ver maar je weet nooit wat de toekomst je kan brengen
ebigirl
|
|
|
super_maxwell Ballenjongen
Vak: 407 Posts: 48 Reg.: 27 december 2003 | Ik zou vd Sar gewoon meenemen als 1e doelman. Hij is hartstikke goed bezig bij Fulham en doet het beter dan Waterreus en Lodewijks op dit moment en zal over een half jaar echt nog niet minder zijn. Verder heeft hij natuurlijk alle grote toernooi meegemaakt als 1e doelman. Wel is hij minder als het aankomt op penalty's, maar dan zet je desnoods Westerveld gauw een paar minuten voor tijd erin. Hij is m.a.w gewoon het beste wat we op dit moment hebben.
|
|
|
Cosa Nostra Idool
Vak: 111 Posts: 5281 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: IJSBLOK schreef:
Keepers
Dennis Gentenaar (NEC)
Verdedigers
Mario Melchiot (Chelsea)
Nigel de Jong (Ajax)
Jaap Stam (Lazio Roma)
André Ooijer (PSV)
Johnny Heitinga (Ajax)
Frank de Boer (Galatasaray)
Wilfred Bouma (PSV)
Pascal Bosschaart (FC Utrecht)
Middenvelders
Wesley Sneijder (Ajax)
Edgar Davids (Juventus)
Philip Cocu (Barcelona)
Aanvallers
Andy van der Meyde (Internazionale)
Arjen Robben (PSV)
Hmmm, exact hetzelfde als mijn selectie, zelfs de volgorde... Toeval?
[Dit bericht is veranderd door Cosa Nostra (op 27 december 2003 17:38:04).]
|
|
|
SuperDave_ International
Uit: oss Vak: - Posts: 1397 Reg.: 7 juni 2000 | Mijn 23:
Keepers: Vd Sar en Westerveld.
Verdediging: De Jong, Heitinga, Stam, Ooijer, Bouma en Van Bronckhorst
Middenveld: Van Bommel, Sneijder, Van der Vaart, Davids, Cocu, Oude kamphuis.
Aanval: Overmars, Van der Meyde, Van Nistelrooy,kluivert, Van Hooijdonk, Makaay, Robben en Van Persie.
Met als basis:
------------sar----------
De Jong---Stam----Bronckhorst
--------Heitinga-------------
---Sneijder--------Davids----
----------vd Vaart------------
Vd meyde---V Nistelrooy--Robben
Hoeveel wedsrijden speelde sneijder toen hij Oranje haalde?
Misschien wordt De Ridder wel onze rechtsbuiten op het EK 
[Dit bericht is veranderd door SuperDave_ (op 27 december 2003 17:31:26).]
|
|
|
|
kompany1 Ballenjongen
Vak: - Posts: 43 Reg.: 22 december 2003 | |
|
SuperDave_ International
Uit: oss Vak: - Posts: 1397 Reg.: 7 juni 2000 | is er niet bij 
|
|
|
Scattershot  Bankzitter
Vak: - Posts: 490 Reg.: 14 december 2003 | keepers - van der sar, westerveld, waterreus
verdedigers - stam, bouma, f. de boer, hofland, reiziger, van bronckhorst, ooijer, de jong
middenvelders - cocu, davids, van bommel, van der vaart, sneijder, ronald de boer
aanvallers - van nistelrooij, makaay, kluivert, robben, van der meyde, van persie, overmars
op stand-by - gentenaar, lodewijks, van hooijdonk, heitinga, hasselbaink, seedorf, melchiot, zenden, bosvelt,
opstelling -
------------ van der sar -----------
reiziger - stam ----- bouma ---- van bronckhorst
(de jong) (ooijer) (f. de boer) (hofland)
van bommel ----- van der vaart ---- cocu
(r. de boer) ( sneijder) (davids)
van der meyde ------ van nistelroij ---- robben
(overmars) (kluivert/makaay) (vpersie)
natuurlijk kunnen van der vaart en cocu van positie wisselen, en de drie back-up middenvelders kunnen alle op nummer 10 spelen, en de boer en sneijder kunnen ook wisselen.
voor de verdediging is er voor elke positie een haast perfect back-up, behalve links-back misschien, maar bouma zou daar ook kunnen spelen en dan hofland of de boer in het centrum.
de vleugels is perfect dubbel bezet, ook al beweerd vpersie een nummer 10 te zijn, hij heeft de kwaliteiten voor een buitenspeler.
met een 4-3-3 is de spits wel twee keer over bezet wat waarschijnelijk keen speelminuten voor makaay zal betekenen, maar neem toch maar 3 spitsen mee voor alle zekerheid.
vhooijdonk is dus overbodig.
ik vind dat r. de boer nog van toegevoegde waarde kan betekenen, en ben absoluut geen fan van seedorf.
|
|
|
frenk Jeugdspeler
Uit: apeldoorn Vak: 401 Posts: 76 Reg.: 25 december 2003 | keepers:
van der Sar(Fulham)
Westerveld(Sociedad)
Stekelenburg(Ajax)
verdedigers:
Stam(Lazio)
Melchiot(Chelsea)
de Jong(Ajax)
Bouma(Psv)
Heitinga(Ajax)
Bosschaart(Utrecht)
Ooijer(Psv)
middenvelders:
van Bommel(Psv)
Davids(Juventus)
van der Vaart(Ajax)
Sneijder(Ajax)
Cocu(Barcelona)
van Persie(Feyenoord)
aanvallers:
van Nisterlrooij(Manchester)
van der Meyde(Inter)
Robben(Psv)
Makaay(Bayern)
Overmars(Barcelona)
van Hooijdonk(Fenerbache)
Kluivert(Barcelona)
mijn 23 spelers voor EK 2004
[Dit bericht is veranderd door frenk (op 30 december 2003 18:43:41).]
|
|
|
zLaTaN Ballenjongen
Uit: Den Helder Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 38 Reg.: 16 juli 2003 | KEEPERS
-Edwin Van der Sar (Fulham)
-Sander Westerveld (R.Sociedad)
VERDEDIGERS
-Jaap Stam (Lazio Roma)
-Mario Melchiot (Chelsea)
-Jonhy Heitinga (AFC Ajax)
-Michiell Reiziger (FC Barcelona)
-Nigel de Jong (AFC Ajax)
-Boudewijn Zenden (Middlesboro)
-Andre Ooijer (PSV)
MIDDENVELDERS
-Wesley Sneyder (AFC Ajax)
-Rafael Van der Vaart (AFC Ajax)
-Edgar Davids (Juventus)
-Philip Cocu (FC Barcelona)
-Clarence Seedorf (AC Milan)
-Mark Van Bommel (PSV)
-Marc Overmars (FC Barcelona)
AANVALERS
-Ruud Van Nistelrooy (Manchester United)
-Patrick Kluivert (FC Barcelona
-Roy Makaay (Bayern Munchen)
-Jimmy Floyd Hasselbaink (Chelsea)
-Pierre Van Hooijdonk (Fenerbahce)
-Andy Van der Meyde (Internatzionale)
-Victor Sikora (AFC Ajax)
|
|
|
can-o Idool
Uit: amsterdam Vak: - Posts: 3893 Reg.: 22 juli 2002 | Vd Sar
Waterreus
De Jong
Melchiot
Heitinga
Stam
Bouma
Ooijer
Cocu
Reiziger
Lothar von Bommel
Sneijder
Vd Vaart
Seedorf
Davids
Boateng
Kluivert
Robben
Lothar von Nistelrooy
Van der Meyde
Overmars
Makaay
Van Persie
Toelichting:
2 keepers lijkt me voldoende
Geen Frank de Boer, in principe vind ik dat je een basisplaats bij je club moet hebben
Bronckhorst en Zenden komen tekort
Oude wissels (Bosvelt) kunnen we beter thuislaten, daarom kies ik voor Boateng, afgezien van Davids moeten we nog een bikkelaar hebben op het middenveld.
Geen Van Hooydonck, lijkt een ideale stormram maar heeft dat nooit waar kunnen maken. Daarom kies ik voor Van Persie, die vooral veel moet leren in Portugal.
Basis:
Sar
Melchiot Heitinga Stam Bouma
Sneijder Davids Vaart
Vd Meijd Kluivert Overmars
Waarbij beurtelings Heitinga en Bouma Daids moeten assisteren bij het puinruimen op het middenveld.
[Dit bericht is veranderd door can-o (op 31 december 2003 15:01:03).]
|
|
|
keinkeloel Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: 106 Posts: 672 Reg.: 21 februari 2003 | DOEL
-Edwin Van der Sar
-Sander Westerveld
VERDEDIGERS
-Jaap Stam
-Johnny Heitinga
-Mario Melchiot
-Michael Reiziger
-Pascal Bosschaart
-Andre Ooyer
-Nigel de Jong
-Wilfred Bouma
MIDDENVELDERS
-Rafael van der Vaart
-Wesley Sneijder
-Edgar Davids
-Marc van Bommel
-Philip Cocu
AANVALLERS
-Ruud van Nistelrooy
-Roy Makaay
-Arjan Robben
-Andy van der Meijde
-Patrick Kluivert
-Pierre van Hooijdonk
-Robin van Persie
HET TOURNOOITEAM
..............VAN DER SAR............
...............HEITINGA..............
MELCHIOT........STAM.............BOUMA
VAN BOMMEL.....SNEIJDER.........DAVIDS
...........VAN DER VAART..............
......MAKAAY...... VAN NISTELROOY.....
|
|
|
super_maxwell Ballenjongen
Vak: 407 Posts: 48 Reg.: 27 december 2003 | Keepers
Verdediging
Jaap Stam (Lazio)
John Heitinga (Ajax)
Mario Melchiot (Chelsea)
Nigel de Jong (Ajax)
Wilfred Bouma (PSV)
Andre Ooijer (PSV)
Michael Reiziger (Barcelona)
Middenveld
Edgar Davids (Juventus)
Philip Cocu (Barcelona)
Wesley Sneijder (Ajax)
Mark van Bommel (PSV)
Aanval
Ruud van Nistelrooy (Manchester United)
Arjen Robben (PSV)
Andy van der Meyde (Inter)
|
|
|
Scattershot  Bankzitter
Vak: - Posts: 490 Reg.: 14 december 2003 | keepers -
van der sar
waterreus
lodewijks
verdedigers -
stam
bouma
f. de boer
reiziger
van bronckhorst
de jong
ooijer
middenvelders -
cocu
van der vaart
davids
van bommel
sneijder
r. de boer
aanvallers -
van nistelrooij
kluivert
makaay
robben
van der meyde
overmars
van persie
ideale mix van routiniers en jong talent. ga er van uit dat de definitieve formatie 4-3-3 zal zijn, anders als het toch weer 4-4-2 word dan komen seedorf, van hooijdonk, en zenden in de picture, en dat valt of van persie of overmars mogelijk af.
----------- van der sar ---------
-- reiziger ---- stam --- bouma --- van bronkhorst
....de jong......ooijer....de boer....
--- van bommel ------- cocu ------ van der vaart
.....r. de boer........sneijder.....davids
--- van der meyde -- van nistelrooij -- robben
.....overmars.......makaay/kluivert...van persie
cocu, sneijder, van der vaart, en davids kunnen alle of nummer 10 of nummer 8 spelen.
vleugels lekker dubbel bezet. met maar een spits zal makaay waarschijnelijk niet veel spelen, en vallen van hooijdonk en hasselbaink buiten de boot.
ronald de boer anyday over de zelf ingenomen seedorf. frank de boer toch in de selectie vanwege zijn enorme ervaring en know-how, maar niet in de basis. heitinga en hofland mogen het in 2006 (opnieuw)proberen.
zenden er ook niet bij. te slecht voor op de vleugels, en een waardeloze links-back. de ster van euro 2000 dus niet mee op pas 27-jarige leeftijd.
overmars wel, is nog niet versleten, en is nog bijzonder snel voor iemand zijn leeftijd.
westerveld gaat een ramp seizoen tegemoet, en zal meer angst dan vreugde zien als hij als de bankzitter voor van der sar word benoemd. vandaar, dat waterreus tweede keus word, en lodewijks derde. lodewijks is momenteel de beste nederlandse keeper in de HCE.
|
|
|
Boozedude Idool
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9342 Reg.: 20 augustus 2002 | Mijn namen
DOEL
Van Der Sar
Westerveld
Gentenaar
wachtkamer : Waterreus
VERDEDIGERS
Heitinga
Melchiot
Stam
Bouma
Ooyer
Reiziger
Bosschaart
Wachtkamer F de Boer , De Zeeuw , Oude Kamphuis,Hofland
Middenveld
Seedorf
Davids
Van Bommel
Van Der Vaart
Sneyder
Cocu
Boateng
Wachtkamer: Bosvelt, R De Boer
Spits
Kluivert
Van Nistelrooy
Robben
Van Der Meyde
Makaay
Haisellbaink
Van Persie
Van hooydonck
Wachtkamer:Zenden, V of H
|
|
|
Pal Fischer Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1724 Reg.: 14 januari 2003 | nog geen Boateng of Musampa gezien, die gasten worden vreselijk ondergewaardeerd.
|
|
|
Boozedude Idool
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9342 Reg.: 20 augustus 2002 | Ik weet niet of je dat sarcastisch bedoelt maar bij mij staat Boateng er wel degelijk bij .
Ik vind dat Boateng nl. nog een kans verdient bij Oranje , hij is naar mijn mening redelijk in de "Galasek rol" nl het veroveren van ballen .Dus als stand in voor Davids , akkoord Van Bommel kan daar ook spelen maar ben nog niet altijd overtuigd van hem .
|
|
|