Ajax Netwerk
zondag 21 september 2014 - 22:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Het Praathuis » RESPECT in het voetbal

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

NOWA HUTA
Talent

Uit: Krakow
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 24 mei 2011

Naar mijn mening draaien we helemaal door in Nederland.
Fuck dat gelul over respect, die dood van die vader heeft niks met het voetbal te maken, en ook niet met de KNVB, die man was toevallig aan het vlaggen zoals vaker bij amateurs/jeugd en was werknemer van de KNVB.

Als de KNVB nou eens stopt met het verkrachten van het voetbal zou er nooit discussie zijn.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

quote:HR
NOWA HUTA schreef:
Als de KNVB nou eens stopt met het verkrachten van het voetbal zou er nooit discussie zijn.
HR
Ik denk dat je dit verder zal moeten uitleggen om tot een zinnige discussie te komen.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Het hele probleem is dat alles wat in het voetbal gebeurd inherent is aan datgene wat in de maatschappij gebeurd. Deze groep Marrokanen (of andere dwazen die hun handen niet van een scheidsrechter/grensrechter kunnen afhouden) die die grensrechter hebben doodgeschopt zijn al vaker met politie in aanraking gekomen en ook dit zal niet de laatste keer zijn. Overal waar zulk soort gasten komen schoppen ze rotzooi, in de kroeg zoeken ze ruzie een ambulancebroeder bedreigen ze met stenen en ze komen op een huldiging om rotzooi te kunnen trappen en dingen te vernielen.

Enige wat de KNVB hier in mijn ogen fout doet is dat ze geen actie ondernemen om zulke spelers/clubs daadwerkelijk te royeren, alleen zal er dan ook weer iets moeten gebeuren om daadwerkelijk actie te kunnen ondernemen. Nu wordt alleen vaak een speler voor een half jaar geschorst (als de speler pech heeft), maar meestal slechts een paar wedstrijden. Maar zulke gasten moeten nooit meer mogen voetballen, omdat die ervoor zorgen dat het respect weg is. Sowieso soms sta ik op een veldje te voetballen en dan gaan mensen tekeer en dan denk ik, gast waar hebben we het nu over? Allemaal gefrustreerde mannen die denken dat ze met geschreeuw een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten. Dus ik vind dat KNVB deels invloed, maar zeker niet alles te verwijten valt. Het is namelijk gewoon een maatschappelijk probleem en wij (amateur) voetballers mogen ook weleens in de spiegel kijken....
HR
HR

NOWA HUTA
Talent

Uit: Krakow
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 mei 2011

KNVB moet niks doen, KNVB moet zich eerde bezig houden met de wekelijkse blunders van scheidsrechters.

Al dat andere is voor meneer Wilders.
HRHR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Ok, dus dit hele topic heb je slechts geopend om je ergernis te uiten over de scheidsrechterlijke dwalingen van afgelopen wedstrijden? Slotje AUB!
HR
HR

Bugno
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

quote:HR
NOWA HUTA schreef:

KNVB moet niks doen, KNVB moet zich eerde bezig houden met de wekelijkse blunders van scheidsrechters.

Al dat andere is voor meneer Wilders.
HR
Wilders moet zorgen dat die spelers worden geroyeerd?
HR
HR
Sowieso ben ik bang dat deze discussie de verkeerde kant op zal gaan, maar mocht het besproken willen worden dan kan dat volgens mij wel in de bestaande topic;

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum21/1254-15.php
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » C - Supporters » Het Praathuis » RESPECT in het voetbal

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina