Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
afcaaap
Talent
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 29 januari 2009
het allerlaatste schaap
Icoon
Vak: -
Reg.: 3 november 2002
DAMSCO
Bankzitter
Reg.: 7 oktober 2008
quote:Dit dus. Gewoon gepeste nerdjes achter een bureau die zijn werk wilt doen, terwijl ze zelf nog nooit in een coffeeshop zijn geweest, bepalen zij dat ze dicht moeten.
het allerlaatste schaap schreef:
Wat ze willen? Ze willen niets, slechts hun macht uitoefenen. Men weet van gekkigheid niet meer wat men moet verbieden, dus verbieden ze alles maar.
contract of the century
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 424
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003
Fabianus85
Ballenjongen
Reg.: 1 november 2012
Pancake
Idool
Reg.: 3 juni 2001
can-o
Icoon
Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Fabianus85
Ballenjongen
Reg.: 1 november 2012
RvE
Veelbelovend talent
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009
quote:Het is een duidelijk betoog hoor
Fabianus85 schreef:
Van de 500 coffeeshops anno 1995 zijn er nog zo rond de 200 over. Sinds het aantal coffeeshops gestaag afneemt is ajax ook niet beter gaan voetballen, zou er een verband zijn? Verder baal ik ervan dat ze van Amsterdam een braaf gehucht proberen te maken, een soort Wenen/Zurich, mooie stad voor bejaardenreisjes. Laat Amsterdam gewoon lekker hedonistisch blijven, stelletje burgerlullen in de stopera!! Bovendien moet het spul gewoon gelegaliseerd worden, is de enige manier om het criminele circuit buitenspel te zetten. Nu we eindelijk van die hypocriete christenen verlost zijn in de regering zouden ze op dit punt moeten doorpakken. Maarja, dan krijg je weer te maken met druk van het continent en uncle sam. Het zou kunnen dat mijn bijdrage wat onsamenhangend is, maar ik ben dan ook zo stoned als een garnaal op dit moment.
DAMSCO
Bankzitter
Reg.: 7 oktober 2008
quote:Gaat niet gebeuren met die politicie die niet eens weet hoe een joint eruit ziet.
RvE schreef:
Iedereen weet dat Amsterdam overal ter wereld bekend staat om het beleid van cannabis en als ze het nou echt eens omarmen ( dus zonder vage regels omtrent het kweken ) en het product zo " gezond " mogelijk maken dan kan je er nog veel meer uit halen en misschien het negatieve beeld ervan eens en voor altijd de nek omdraaien.
RvE
Veelbelovend talent
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009
quote:Zou me niets verbazen dat die Samsom wel eens een skunkie gerookt heeft
DAMSCO schreef:
(...)
Gaat niet gebeuren met die politicie die niet eens weet hoe een joint eruit ziet.
can-o
Icoon
Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
quote:Eens.
Pancake schreef:
Ik ben voor coffeeshops en voor hoeren en voor gezelligheid
Maar je moet niet net doen alsof het centrum zo leuk is tegenwoordig. Het overgrote gedeelte van de wallen is voor studenten en toeristen. Als Amsterdammer heb je misschien een paar kroegen die leuk zijn. Moet je wel engels spreken.
Dat centrum wordt gewoon een openluchtmuseum waar boeren en toeristen dronken kunnen pissen en kotsen en geld uitgeven.
Op zich niks mis mee, maar wat meer etablissementen die zich richten op de autochtone Amsterdammer zou wel wenselijk zijn.
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
Ajax Forums » C - Supporters » Het Praathuis » Coffeeshops op Amsterdamse Wallen toch dicht

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.