Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 21:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Het Praathuis » Nederlandse politiek en verkiezingen

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 135 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 135 »

HR

Stelling:

Mijn politieke partij voor de komende verkiezingen is:
VVD
PvdA
CDA
PVV
GroenLinks
D66
SP
ChristenUnie
TROTS
Lokale of andere partij

HR
HR

quote:HR
KABINET-BALKENENDE GEVALLEN DEN HAAG

Het kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie is gevallen. Coalitiegenoot PvdA stapte er in de nacht van vrijdag op zaterdag uit, omdat de partijen het niet eens konden worden over de kwestie-Uruzgan. Het vierde kabinet van premier Jan Peter Balkenende zou maandag drie jaar bestaan.

Premier Jan Peter Balkenende verlaat zaterdagochtend na de val van het kabinet het Binnenhof in Den Haag. Foto: ANP Premier Jan Peter Balkenende verlaat zaterdagochtend na de val van het kabinet het Torentje in Den Haag.

De minister-president zal later zaterdag aan koningin Beatrix het ontslag aanbieden van de PvdA-bewindslieden. Ook zal hij de portefeuilles en het ambt van de bewindspersonen van het CDA en de ChristenUnie ter beschikking stellen. „Waar vertrouwen ontbreekt, is een poging het over de inhoud eens te worden bij voorbaat tot mislukken gedoemd”, stelde Balkenende.

De ministers van de drie partijen hadden vanaf vrijdagochtend half twaalf overlegd over de toekomstige Nederlandse rol in Afghanistan. Het CDA wilde verder in de provincie Uruzgan, de PvdA wilde per se vrijdag besluiten dat die optie van tafel zou gaan. De PvdA wilde dat het kabinet het definitieve nee zou overbrengen aan de NAVO. Volgens CDA en ChristenUnie zou dat echter indruisen tegen het kabinetsbesluit om alle opties voor een langer verblijf in Afghanistan uit te zoeken en pas daarna een besluit te nemen.

Een ultieme poging van Balkenende om tot een oplossing te komen, mislukte midden in de nacht. Kort daarop gaf hij een persconferentie waarin hij het einde van zijn kabinet officieel bekendmaakte.

PVV-leider Geert Wilders reageerde direct verheugd op de val van het kabinet. „De vlag kan uit.” De SP wil zo snel mogelijk verkiezingen. GroenLinks vindt het moedig van de PvdA om uit het kabinet te stappen.

De regeringsfracties reageerden zwaar teleurgesteld. Volgens CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel is het kabinet gesneuveld „op vertrouwen, gebaseerd op ontijdige uitlatingen”. PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer zei dat ze lang had gehoopt dat er toch een gaatje te vinden was om een oplossing te vinden. Haar collega Arie Slob van de ChristenUnie sprak van een „zwarte dag”. Volgens hem was het mogelijk geweest om eruit te komen.HR

Balkenende vandaag naar Koningin

DEN HAAG - Premier Balkenende zal later zaterdag koningin Beatrix het ontslag van de bewindslieden van PvdA-huize aanbieden. De portefeuilles en het ambt van de bewindslieden van CDA- en van ChristenUnie-huize zal hij ter beschikking stellen.

Dat zei Balkenende in een eerste verklaring na de val van zijn kabinet. De vorstin was deze week overigens voor een vakantie in Lech.

„Als voorzitter van de ministerraad het ik moeten vaststellen dat een vruchtbaar pad ontbreekt waarlangs dit kabinet verder zou kunnen gaan.” De uitspraken van de PvdA hebben een „politieke hypotheek” gelegd op het collegiale overleg, aldus de premier. "Ze zijn ook een zorgvuldig overleg in de weg gaan staan in de richting van de mannen en vrouwen in Afghanistan en richting de NAVO-partners. " HR

Nieuwe verkiezingen binnen 3 maanden

Als premier Jan Peter Balkenende bij koningin Beatrix het ontslag van zijn kabinet heeft aangeboden, worden uiterlijk 83 dagen nadat de koningin het ontbindingsbesluit heeft ondertekend, nieuwe verkiezingen gehouden.

Zodra de koningin het ontslag van het kabinet heeft ingewilligd en het ontbindingsbesluit heeft getekend, gaat eerst een termijn in van maximaal veertig dagen waarin de kandidaatstelling voor een nieuwe Tweede Kamer klaar moet zijn. Het is moeilijk om deze periode in te korten, omdat er veel moet worden geregeld.

De verkiezingen moeten volgens de kieswet worden gehouden op de 43e dag na de kandidaatstelling. Acht dagen daarna komt de nieuwe Tweede Kamer voor het eerst bijeen.

Er zijn geen regels wanneer het officiële ontbindingsbesluit moet worden genomen. Soms zit er tussen de val van een kabinet en de daadwerkelijke ontbinding van de Tweede Kamer een langere periode, bijvoorbeeld om te voorkomen dat de verkiezingsdag in een vakantie valt.

De val van het kabinet is overigens niet van invloed op de gemeenteraadsverkiezingen die op 3 maart worden gehoudenHR
Kabinet is dus gevallen en we gaan dus binnenkort niet alleen op voor nieuwe gemeenteraadsverkiezingen op 3 Maart, maar daarna ook weer landelijke verkiezingen.

Politiek gezien gaan we weer een spannende tijd tegemoet.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 23 februari 2010 20:14:43).]

Keuze stelling: VVD
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 11 november 1999

Het is gewoon ronduit belachelijk, we staan er in de rest van de wereld gekleurd op. Ik denk ook dat het nu heel erg moeilijk gaat worden om goede verkiezingen te organiseren, echter denk niet dat er een nieuwe Balkenende-kabinet moet komen, 4x fout gegaan zegt wel genoeg lijkt me. Het is gewoon echt niet te geloven..Denk dat ik er maar ff over zwijg..Heb er bijna geen woorden voor...

Keuze stelling: PVV
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2002

Eindelijk! Ik dacht dat deze dag nooit meer zou komen, dit waren de langste 1093 dagen uit m'n leven. Laten we hopen dat het kwartje nu eindelijk is gevallen bij de kiezer en dat dit het definitieve einde van het CDA als regeringspartij en Balkenende als minister-president betekent. Tijd voor verandering, we kunnen weer vooruit kijken en denken... :)

Keuze stelling: D66
HR
HR

AvH
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006

Denk dat het heel moeilijk zal worden om tot een nieuwe coalitie te komen. Wie moeten er ooit samen regeren? PvdA en CDA gaan voorlopig niet samen. Het zal mij benieuwen. Denk dat er een verschuiving zal plaatsvinden van de centrumpartijen naar zowel links als rechts.

Geen stellingname
HR
HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Vak: -
Reg.: 30 augustus 2004

Ik ga absoluut niet stemmen op de PVV. Maar wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat de PVV in een coalitie terecht zal komen, met als gevolg dat we exact dezelfde toestanden krijgen als destijds met de LPF. Kortom een nieuw kabinet dat niet lang stand houdt.

[Dit bericht is veranderd door JesperOlsenFan (op 20 februari 2010 12:20:33).]

Keuze stelling: SP
HR
HR

Logi
Jeugdspeler

Uit: Venlo
Reg.: 18 januari 2009

En dan zo moeilijk doen over een rapport Davids :\(

Korte termijn politiek en populistisch gedrag is wat dit land al ongeveer 3 jaar heeft geregeerd, wat een drama's. CDA nooit meer in de coalitie aub, al vrees ik dat het niet anders kan als we de PVV er niet in willen. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de komende maanden, nieuw paars kabinet misschien wel? We zullen zien

Geen stellingname
HR
HR

Siempre Real
Moderator

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Een linkse coalitie van GL, SP en PVDA eventueel aangevuld met D66 voor de tegengas!

Jammer, ik mag niet stemmen.... ;B

Geen stellingname
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Een linkse coalitie van GL, SP en PVDA eventueel aangevuld met D66 voor de tegengas!

HR
Gelukkig maar. Ik moet er niet aan denken, zo'n coalitie ;).

HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Drama dit, ik hoorde het vanochtend op de Duitse radio....
Ik wil er niet aan denken.... Ik hoop dat PvdA eventjes flink op hun kloten krijgt.. Miljarden gestoken in de banken, IceSave zomaar voorgeschoten, en nu het kabinet laten vallen op de Uruzganmissie..

Aankomende verkiezingen wordt nog meer drama, een PVV met 25+ zetels, ik denk dat er dan moeilijk een regering te vormen zal zijn. :denk

Geen stellingname
HR
HR

een schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Het zal ontzettend moeilijk worden een stabiele coalitie te vormen, omdat er minstens 4 partijen nodig zullen zijn. Wat mij betreft geen CDA meer. Deze partij heeft te lang aan de macht gezeten en Balkenende is echt al zijn geloofwaardigheid kwijt. Wat een slap optreden de laatste dagen. PVDA is ook ontzettend sneaky geweest, zo vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen expres het kabinet laten imploderen.

En natuurlijk mag de PVV nooit en te nimmer een coalitie vormen, dat zou een totale ramp zijn voor het land. Als andere partijen een klein beetje ballen hadden, zouden ze net als D66 zeggen: met een fascistische partij als de PVV regeren wij niet.

HR
HR

Hyun Jun Suk
Vedette

Uit: Zeeland
Vak: 425
Reg.: 17 november 2005

retuow schreef:

Drama dit, ik hoorde het vanochtend op de Duitse radio....
Ik wil er niet aan denken.... Ik hoop dat PvdA eventjes flink op hun kloten krijgt.. Miljarden gestoken in de banken, IceSave zomaar voorgeschoten, en nu het kabinet laten vallen op de Uruzganmissie..

Aankomende verkiezingen wordt nog meer drama, een PVV met 25+ zetels, ik denk dat er dan moeilijk een regering te vormen zal zijn. :denk
HR
Zat zelf te denken aan PVV & TON & Vvd :B

Geen stellingname
HR
HR

Jan-jf
Bankzitter

Uit: Soest
Reg.: 1 augustus 2005

Zie eerder een coalitie als die van Balkenende 2. VVD, CDA en D66. PVV gaat groot worden maar niet de grootste. Veel te veel mensen zijn gewoon bang voor verandering en blijven dan gewoon bij hun oude partij ipv over te stappen naar Wilders.

Hoop wel dat de PvdA wordt afgestraft nu. En een linkse coalitie zie ik al helemaal niet zitten.

HR
HR

een schaap
Icoon

Er moet zo snel mogelijk een kiesdrempel komen om te voorkomen dat er helemaal geen politiek gevoerd kan worden. partijen als PvdD, SGP en ToN voegen helemaal niks toe en remmen in de huidige politieke structuur coalitievorming.

We gaan de komende jaren een uiterst ontstabiele politiek tegemoet, met zeer waarschijnlijk minderheidsregeringen en coalities die om de haverklap instorten. In een tijd van crisis kunnen we dat absoluut niet gebruiken.

De enige rechtse coalitie die ik, op basis van de peilingen van synovate, momenteel kan bedenken is:

CU (7 zetels)
CDA (32 zetels)
VVD (18 zetels)
PVV (24 zetels)

Een linkse meerderheidscoalitie zonder CDA is niet mogelijk. Aangezien de PVDA sowieso niet meer met CDA kan regeren, is een linkse coalitie dus niet mogelijk.

CDA 32
GL 11
SP 12
PVDA 21

[Dit bericht is veranderd door een schaap (op 20 februari 2010 14:14:44).]

HRHR
HR

Ziener
Walden Zonnebril
Idool

Reg.: 4 februari 2006

Siempre Real schreef:

HR
Zelfs dat wordt nog een minderheidskabinet. Waarschijnlijk is er geen enkel meerderheidskabinet met 3 partijen mogelijk en met 4 partijen wordt het ook heel lastig om een meerderheidskabinet te vormen. Over een paar maanden zitten we hoogstwaarschijnlijk in een impasse.

Geen stellingname
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Nog liever dan de kiesdrempel een meerdere ronden systeem waardoor er uiteindelijk 1 partij zal zijn met een meerderheid achter zich. Maar een kiesdrempel zou al een enorm winstpunt zijn, 10 zetels lijkt me een prima minimum. Zo wordt de invloed van de gereformeerde kerk ook uitgebannen.

D66, VVD, CDA, en evt GL/CU.

[Dit bericht is veranderd door Loki (op 20 februari 2010 14:32:29).]

HR
HR

Ziener
Walden Zonnebril
Idool

een schaap schreef:
En natuurlijk mag de PVV nooit en te nimmer een coalitie vormen, dat zou een totale ramp zijn voor het land. Als andere partijen een klein beetje ballen hadden, zouden ze net als D66 zeggen: met een fascistische partij als de PVV regeren wij niet.
HR
De eerste domme opmerking van het topic over Wilders. Hopelijk ontaardt dit topic niet in een kinderachtig heen en weer schreeuwen van niet onderbouwde bullshit.

Geen stellingname
HR
HR

Ambon 2
Internationale topspeler

Reg.: 19 november 2006

JesperOlsenFan schreef:

Ik ga absoluut niet stemmen op de PVV. Maar wat ik denk dat er gaat gebeuren is dat de PVV in een coalitie terecht zal komen, met als gevolg dat we exact dezelfde toestanden krijgen als destijds met de LPF. Kortom een nieuw kabinet dat niet lang stand houdt.
HR
PVV aan de macht krijg je hier gewoon een burgeroorlog in Nederland.

Geen stellingname
HR
HR

een schaap
Icoon

Ziener schreef:

(...)

De eerste domme opmerking van het topic over Wilders. Hopelijk ontaardt dit topic niet in een kinderachtig heen en weer schreeuwen van niet onderbouwde bullshit.
HR
Wissel het woord moslim met het woord jood in de teksten van
Wilders en dan mag jij me zeggen waar er enig verschil is met de woorden van Hitler. Als jij met een bewijs komt dat er een verschil is, dan trek ik mijn woorden terug en stem ik op Wilders.

En jij bent trouwens nog dommer, want dat waren de letterlijke woorden van Alexander Pechtold.

[Dit bericht is veranderd door een schaap (op 20 februari 2010 14:53:03).]

HR
HR

Dragomir
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 7 mei 2000

een schaap schreef:

(...)

Wilders en dan mag jij me zeggen waar er enig verschil is met de woorden van Hitler. Als jij met een bewijs komt dat er een verschil is, dan trek ik mijn woorden terug en stem ik op Wilders.

En jij bent trouwens nog dommer, want dat waren de letterlijke woorden van Alexander Pechtold.
HR
Bedenk je daarnaast ook dat als Halsema/Kant/Hamer, etc. in een moslimland met een hoofddoekje aan, geld zou ophalen, zoals Wilders voortdurend met een keppeltje oploopt tijdens het ophalen van donaties, het land te klein zou zijn.

HR
HR

Ziener
Walden Zonnebril
Idool

een schaap schreef:
HR
Nee, ik hoef helemaal niets te bewijzen. Jij bent hier diegene die zijn bewijslast ontduikt, bewijs bijvoorbeeld maar dat datgene wat Wilders over moslims zegt overeen komt met wat Hitler over joden zei. Je moet niet denken dat jij hier weg gaat komen met een kansloze Godwin zonder onderbouwing. Zonder onderbouwing kan je namelijk beter je mond houden.

een schaap schreef:
HR
Ten eerste, bron. Ten tweede, dit is de drogreden van het autoriteitsargument. Ten derde, het eerste gedeelte is een ad hominem.

Recapitulerend maak je gebruik van de volgende drogredenen:

1. Verschuiving van bewijslast
2. Autoriteitsargument
3. Argumentum ad hominem
4. Reductio ad Hitlerum

Gelieve in de toekomst niet meer gebruik te maken van deze stijlmiddelen daar ze de discussie nogal vervuilen.

[Dit bericht is veranderd door Ziener (op 20 februari 2010 15:28:11).]

Geen stellingname
HR
HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008

Oderint Dum Metuant schreef:

Eindelijk! Ik dacht dat deze dag nooit meer zou komen, dit waren de langste 1093 dagen uit m'n leven. Laten we hopen dat het kwartje nu eindelijk is gevallen bij de kiezer en dat dit het definitieve einde van het CDA als regeringspartij en Balkenende als minister-president betekent. Tijd voor verandering, we kunnen weer vooruit kijken en denken... :)
HR
Ik vrees met grote vrezen dat de trouwe CDA achterban wederom kleur zal bekennen en in grote getallen weer op Balkie gaan stemmen. Ik ben zelf een linkse rakker, zoals dat genoemd wordt, maar ik hoop vurig op een coalitie tussen PvdA en VVD aangevuld met D66/Groenlinks.

Het is tijd dat er weer geregeerd wordt in dit land en dat een kabinet geloofwaardig zijn werk kan doen en de regels respecteren zoals ze opgesteld zijn in dit land. Een coalitie van links + rechts, is ondanks de politieke verschillen een goede combinatie tussen sociaal beleid en economische hervormingen.

Ik hoop vurig dat de Nederlanders lering hebben getrokken uit de politiek van de afgelopen jaren waarin er onderhand een handjevol kabinetten zijn geweest die de rit niet uitzitten, slecht leiderschap van Balkie i.c.m. populistische partijen/partijgenoten(Verdonk, LPF) gaat niet werken.

Ik kan me dan ook helemaal in de woorden van JesperOlseFan vinden, dat er wederom wantoestanden zullen plaatsvinden als de oproer partij PVV, in het kabinet komt. Als je denkt dat we nu al een flatter slaan wereldwijd dan heb je het mis, als Wilders inderdaad in het kabinet komt zijn de rapen pas echt gaar.

Televisie spotjes om op zoek te gaan naar mensen die capabel zijn om het land te regeren. :denk

Hoezo flatter slaan in de wereld ?

Geen stellingname
HR
HR

the farmer
Vedette

Reg.: 26 november 2006

kloot schreef:
Ik vrees met grote vrezen dat de trouwe CDA achterban wederom kleur zal bekennen en in grote getallen weer op Balkie gaan stemmen.
HR
Zelfs voor Balkende is het geen 5 keer scheepsrecht denk ik, Maxime verhagen vindt het misschien niet zo erg dat het kabinet gevallen is.

Keuze stelling: GroenLinks
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

the farmer schreef:

(...)
Zelfs voor Balkende is het geen 5 keer scheepsrecht denk ik, Maxime verhagen vindt het misschien niet zo erg dat het kabinet gevallen is.
HR
Maar Balkenende is weer naar voren geschoven door zijn eigen CDA, de leden moeten dit alleen nog goedkeuren.

Geen stellingname
HR
HR

een schaap
Icoon

Ziener schreef:

(...)

Ten eerste, bron. Ten tweede, dit is de drogreden van het autoriteitsargument. Ten derde, het eerste gedeelte is een ad hominem.

Recapitulerend maak je gebruik van de volgende drogredenen:

1. Verschuiving van bewijslast
2. Autoriteitsargument
3. Argumentum ad hominem
4. Reductio ad Hitlerum

Gelieve in de toekomst niet meer gebruik te maken van deze stijlmiddelen daar ze de discussie nogal vervuilen.
HR
Joh...leuk en aardig allemaal, al die juridische termen. Ik heb geen rechten gestudeerd dus gelieve in normaal Nederlands te communiceren. Om met de woorden van Lamme rooie Sok te spreken: ''studentje''.

Pechtold: “ Geert Wilders is een racist en extreem-rechts. Maar nu eindelijk is er een wetenschappelijke onderbouwing''.

http://www.bbrussen.nl/2009/11/02/pechtold-wilders-is-extreem-rechtse-racist/HR
En hier die bewijslast die je zo graag wilt zien:

Haary de Winter:
'Als Wilders hetzelfde over Joden (en het Oude Testament) gezegd zou hebben als wat hij nu over Moslims (en de Koran) uitkraamt, dan was hij allang afgeserveerd en veroordeeld wegens antisemitisme,' Zo luidt de tekst van de advertentie van Harry de Winter op de voorpagina van De Volkskrant. In dit filmpje geeft hij nadere tekst en uitleg.

-“De Bijbel is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Bijbel.”

Volkskrant 8 augustus 2007

-"Het Jodendom is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."

Volkskrant 7 oktober 2006

-"Een op de vijf Joodse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."

-"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan het jodendom."

Geert Wilders in Spits, 9 november 2006

-“Er is geen gematigde mainstream van voorgangers, rabbijnen en geleerden. In Nederland niet, in Europa niet, in het Midden-Oosten niet. Als er al een proces tot matiging op gang komt, duurt het nog zeker duizend jaar.”

-De PVV wil een verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen. (deze is ongewijzigd, maar kan opgaan voor Synagogen, JB)

Uit: Partijprogramma PVV/Wilders 2006

-"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit Israel."

Het Nieuwsblad (Belgie), 9 februari 2008

-“Waarom durven wij niet te zeggen dat Joden zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de peijes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”

Volkskrant, 1 februari 2004

- 'De Bijbel is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over. Dan is de Bijbel net zo dik als de Donald Duck.'

Geert Wilder tijdens de Algemene Beschouwingen 2007

Uitspraken als bovenstaand kunnen óf onmogelijk in een joodse context worden geplaatst óf zijn uitspraken waarover we bij jodendom en christendom onze schouders over ophalen. De volgende uitspraken zijn meer confronterend:

-"Het jodendom is Het Kwaad zelf."

HP/De Tijd, 12 december 2007

-''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen Joden meer Nederland in, veel Joden Nederland uit, denaturalisatie van Joodse criminelen.''

HP/De Tijd, 12 december 2007

-“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit Israel, geen nieuwe Synagogen meer toe te staan, alle Joodse scholen te sluiten, het keppeltje te verbieden en criminele Joden – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.”

PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127 6 september 2007

-"De immigratie van Joden moet worden gestopt".

Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007HR
[Dit bericht is veranderd door een schaap (op 20 februari 2010 17:02:53).]

HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Siempre Real schreef:

HR
forumillustratie

:I

HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 135 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » C - Supporters » Het Praathuis » Nederlandse politiek en verkiezingen

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,3% dat Excelsior wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!