Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15 »
Amsterhammer
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2005
Amsterhammer
Idool
Ryan Guno Babel
Bankzitter
Uit: 030
Vak: 413
Reg.: 29 juli 2006
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Dat denk ik ook, je mag toch aannemen dat ze wel tot een oplossing komen en niet het risico gaan lopen om het uit te vechten tot het moment dat het te laat is voor een nieuw voorstel.
Ryan Guno Babel schreef:
Het is een non event, ik verwacht dat het schuldenplafond 1 minuut voor 12 toch verhoogd wordt. Natuurlijk moet het politieke spel tot de laatste minuut doorgaan zodat of de Republikeinen of de Democraten toch als morele winnaar uit de strijd komt en weer een streepje voor heeft voor de verkiezingen van 2012.
Amsterhammer
Idool
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
Ryan Guno Babel
Bankzitter
quote:Haha, ze zijn over het algemeen bijna allemaal waardeloos. Iedereen houdt graag de meerdere oorlogen in stand. Eindelijk lijkt Khadaffi weg maar dat Syrië en Iran de volgende lijken te zijn is duidelijk. Bachmann zelf is vooral vermakelijk, als zij het wordt lig je vooral de stuipen te lachen. Ze maakt allemaal feitelijke fouten over de wet, over de verjaardag van Elvis etc. etc.
het laatste schaap schreef:
Er zijn weer een aantal gekken aan republikeinse zijde die mee willen doen aan de presidentsverkiezingen. Dit keer zijn ze nog gekker, dommer en gevaarlijker dan Bush.
Michelle Bachman bijvoorbeeld. Volgens de peilingen staat ze vlakbij Obama.
Michelle Bachman aan de macht = einde van de wereld. Ik weet haast wel zeker dat zij in haar eentje een derde wereldoorlog uit kan laten breken.
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:Nu is het nog grappig. Als deze freak aan de macht komt lacht niemand meer. Ze is levensgevaarlijk, nog veel gevaarlijker dan Bush, die er een zooitje van heeft gemaakt. Iran aanvallen, wat deze Bachman wil, is volkomen gestoord en gaat volledig tegen de westerse belangen in. Iran aanvallen = een derde wereldoorlog en het totale financiële failliet van de VS over je afroepen.
Ryan Guno Babel schreef:
(...)
Haha, ze zijn over het algemeen bijna allemaal waardeloos. Iedereen houdt graag de meerdere oorlogen in stand. Eindelijk lijkt Khadaffi weg maar dat Syrië en Iran de volgende lijken te zijn is duidelijk. Bachmann zelf is vooral vermakelijk, als zij het wordt lig je vooral de stuipen te lachen. Ze maakt allemaal feitelijke fouten over de wet, over de verjaardag van Elvis etc. etc.
Ryan Guno Babel
Bankzitter
quote:Ja natuurlijk begrijp ik de ernst van de zaak. En weet ik wat de consequenties zijn van een mogelijke presidentschap van haar of andere onkundige, verschrikkelijke kandidaten als Palin maar ik heb het idee dat steeds meer Amerikanen doorhebben dat alleen een kandidaat als Ron Paul hun uit deze troep kan trekken. Natuurlijk heeft hij veel weerstand, maar je ziet ook dat zijn scores steeds verbeteren nu de economie verslechterd. Tel daarbij op dat ze eigenlijk al in een recessie zitten en daar niet meer gaan uitkomen voor de presidentsverkiezingen van 2012 en je ziet dat Ron Paul wel degelijk kans maakt.
het laatste schaap schreef:
(...)
Nu is het nog grappig. Als deze freak aan de macht komt lacht niemand meer. Ze is levensgevaarlijk, nog veel gevaarlijker dan Bush, die er een zooitje van heeft gemaakt. Iran aanvallen, wat deze Bachman wil, is volkomen gestoord en gaat volledig tegen de westerse belangen in. Iran aanvallen = een derde wereldoorlog en het totale financiële failliet van de VS over je afroepen.
Ron Paul is een goeie, zegt bijna alleen maar zinnige zaken, maar is veel te uitgesproken, recht voor z'n raap en niet gelikt genoeg voor de Amerikanen.
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
Ryan Guno Babel
Bankzitter
quote:Zeker, zolang Obama zijn oren laat hangen naar Wall Street CEO's en andere zogenaamde kenners van het huidige financiële systeem zal het geen haar beter gaan. En Bush was zeker een drama. En beleid van Obama ? Welk beleid, bijna alle beloftes die hij heeft gedaan zijn niet nagekomen... Natuurlijk hoop je op verandering en dat er schoon schip wordt gehouden, maar heeft het dan zin om de grootste architecten van dit systeem die onder Clinton en Bush verantwoordelijk waren voor deze financiële catastrophe opnieuw aan te stellen ? Als er een ramp gebeurd, en de desbetreffende directeur handelt verkeerd laat je het hem toch ook niet oplossen ?
Loki schreef:
Ron Paul is te oud (en ik zie in zijn visie ook geen oplossingen), en ik denk dat Obama de verkiezingen wint in 2012. Zijn beleid valt me wel tegen tot nu toe. Zo'n verlosser is het zeker niet, maar dat had ik al voorspeld vantevoren. Mccain had het zeke rniet minder gedaan. Obama is te protectionistisch met betrekking tot de economie en durft niet echt te bezuiningen. Zijn sociale plannen mbt uitkeringen en zorg zijn ook nog niet van de grond. In oorlogs/buitenlsnds beleid ziet het er ook niet goed uit tot nog toe.
Sommige kandidaten van de republikeinen kun je natuurlijk niet serieus nemen, maar meestal winnen de goeie kandidaten wel. Mccain was een prima kandidaat. Bush Jr heeft het matig gedaan maar was ie nu echt minder dan een Al Gore de milieufanaat?
Amsterhammer
Idool

Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Dit lijkt me idd hun topkandidaat. Uit hun belangrijkste staat ook nog. Ik zie op zijn wiki staan dat ie wel van partij is geswitched dus of dat helpt?
Amsterhammer schreef:
Goh, eindelijk wat leven in dit topic....terwijl er zoveel te betreuren valt over toestanden aan de overkant.
Ik hoop ten zeerst dat Obama herkozen wordt. Ondanks dat hij mij en heel veel anderen zwaar teleurgesteld heeft, is hij nog steeds met kop en schouders het minst afschuwelijke alternatief.
Zijn tegenstander volgend jaar wordt zeker geen Ron Paul, die is te intellectueel en 'just weird' voor de gemiddelde Republikein. Ik denk ook niet dat het Romney wordt, want die is Mormon. Bachman en Palin zijn simpele idioten, die zelfs in dit Amerika nooit voldoende steun vood de nominatie zullen krijgen. Nee, ik vrees dat hij het tegen de rechts extreeme, big business Bush clone gouverneur uit Texas zal moeten opnemen. Meet Rick Perry.
(plaatje)
(plaatje)
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
de das
Basisspeler
Uit: leiden
Vak: 410
Reg.: 20 september 2003
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Amsterhammer
Idool
quote:Ik vrees dat genoeg Tea Baggers voor Rick Perry zullen kiezen. Be very afraid!
Hendrix schreef:
De Tea Party scheurt het Republikeinse kamp uit elkaar. Bijzonder gunstige ontwikkeling voor de Democraten.
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Maar da's toch ook wat hij zegt? De Tea Baggers gaan voor Perry, het is twijfelachtig of de rest van de partij op hem zou stemmen.
Amsterhammer schreef:
(...)
Ik vrees dat genoeg Tea Baggers voor Rick Perry zullen kiezen. Be very afraid!![]()
Amsterhammer
Idool
quote:Als hij de kandidaat wordt, wat mij best wel mogelijk lijkt, staan ze allemal achter hem. Vergeet niet dat er ook idioot 'rechtse' Democraten bij de Tea Baggers zitten!
jasperdgg schreef:
(...)
Maar da's toch ook wat hij zegt? De Tea Baggers gaan voor Perry, het is twijfelachtig of de rest van de partij op hem zou stemmen.
de das
Basisspeler
Hendrix
Idool
Amsterhammer
Idool
quote:Helaas denk ik dat je gelijk hebt wat betreft vrouwen, maar desondanks denk ik niet dat Bachmann de nominatie in de wacht zal kunnen slepen. Trouwens, niey alleen vrouwen - de gemiddelde Amerikaanse kiezer is echter te dom voor woorden, helaas.
Hendrix schreef:
Het grote gevaar is Bachmann. Er zullen genoeg domme, domme vrouwen zijn die enkel op haar zullen stemmen omdat ze een vrouw is. Verklaart ook de populariteit van Palin (die zich overigens ongetwijfeld alsnog kandidaat zal stellen) en Verdonk hier in eigen land.
Nou niet echt types die uitblinken in politiek fingerspitzengefühl. Eerder in geveinsde vasteradenheid, of moet ik zeggen halsstarrigheid.
Hendrix
Idool
quote:Bachmann misschien niet, maar Palin is nog altijd onbegrijpelijk populair. Bijzonder gevaarlijk.
Amsterhammer schreef:
(...)
Helaas denk ik dat je gelijk hebt wat betreft vrouwen, maar desondanks denk ik niet dat Bachmann de nominatie in de wacht zal kunnen slepen. Trouwens, niey alleen vrouwen - de gemiddelde Amerikaanse kiezer is echter te dom voor woorden, helaas.
(Gefeli met jouw nieuwe status)
de das
Basisspeler
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Obama kan eigenlijk niet verliezen of er moeten echt hele rare dingen gebeuren.
“Tea Party” has suffered much worse. Considered a positive political label by 29%, 43% now think Tea Party is a negative description for a candidate. That’s a net rating of negative 14, making it the worst thing you can call a candidate.
Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Ajax Forums » C - Supporters » Het Praathuis » Amerikaanse presidentsverkiezingen

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.