Deze topic is open en bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 68 »
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Vak: -
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Kwestie van geld, hè. Met Russische olieroebels is Vitesse in staat betere spelers te krijgen dan NEC. Desondanks is NEC voetballend opgewassen tegen Vitesse. Zelfs met tien man creëerde het Nijmeegse team met spelers van mindere kwaliteit kansen tegen het elftal dure en betere spelers. Met een goeie spelopvatting en positiespel kun je dan ook een eind komen. Niet voor niets is NEC het Ajax van Gelderland en Vitesse het Manchester City van Gelderland.
adeb schreef:
(...)
Elke basisspeler van Vitesse zou meteen de beste speler van Nec zijn.
Gertjuh
Ballenjongen
Uit: Oosterbeek
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 februari 2009
quote:Heb je de wedstrijd wel gezien? 11 tegen 11 hadden ze een paar mogelijkheden op een kans maar na de 1ste rode kaart heb ik geen moment meer het idee gehad dat nec een doelpunt zou kunnen maken. Als nec inderdaad voetballend opgewassen zou zijn tegen Vitesse hadden ze ook niet zoveel overtredingen nodig om onze aanvallers te stoppen.
marx schreef:
(...)
Kwestie van geld, hè. Met Russische olieroebels is Vitesse in staat betere spelers te krijgen dan NEC. Desondanks is NEC voetballend opgewassen tegen Vitesse. Zelfs met tien man creëerde het Nijmeegse team met spelers van mindere kwaliteit kansen tegen het elftal dure en betere spelers. Met een goeie spelopvatting en positiespel kun je dan ook een eind komen. Niet voor niets is NEC het Ajax van Gelderland en Vitesse het Manchester City van Gelderland.
marx
Icoon
quote:Dan heb je niet de wedstrijdstatistieken bestudeerd. NEC had in de eerste helft meer schoten op doel dan Vitesse. En na de rode kaart was Vitesse in het voordeel uiteraard. Palsson is dan ook de belangrijkste voetballer van NEC. NIet voor niets wordt ie door kenners vergeleken met een Clasie en een Sammi Khedira.
Gertjuh schreef:
(...)
Heb je de wedstrijd wel gezien? 11 tegen 11 hadden ze een paar mogelijkheden op een kans maar na de 1ste rode kaart heb ik geen moment meer het idee gehad dat nec een doelpunt zou kunnen maken.
quote:Veel overtredingen? NEC heeft in totaal 11 overtredingen gemaakt. Als je dat veel noemt, dan hou je niet van voetbal.
Gertjuh schreef:
Als nec inderdaad voetballend opgewassen zou zijn tegen Vitesse hadden ze ook niet zoveel overtredingen nodig om onze aanvallers te stoppen.
Gertjuh
Ballenjongen
quote:Waarvan 5 een kaart opleverde ... dat vind ik veel ja voor een ploeg "met een goeie spelopvatting en positiespel" En jij durft zelfs nec te vergelijken met Ajax. Kan me niet herinneren dat Ajax ooit zoveel kaarten in een wedstrijd kreeg.
marx schreef:
(...)
Veel overtredingen? NEC heeft in totaal 11 overtredingen gemaakt. Als je dat veel noemt, dan hou je niet van voetbal.
marx
Icoon
quote:Compleet mee eens. Topclubs worden meestal niet gefloten door minkukel Bossen. 5 kaarten voor elf overtredingen waarvan een groot deel geeneens een overtreding was, is het overduidelijke bewijs dat er iets niet in de haak is bij glaszetter Bossen.
Gertjuh schreef:
(...)
Waarvan 5 een kaart opleverde ... dat vind ik veel ja voor een ploeg "met een goeie spelopvatting en positiespel" En jij durft zelfs nec te vergelijken met Ajax. Kan me niet herinneren dat Ajax ooit zoveel kaarten in een wedstrijd kreeg.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
Gertjuh
Ballenjongen
quote:Je doet nu weer dikke boehoe over de scheids maar een antwoord op mijn vraag uit een eerdere post over de arbiter bij play off nec - Vitesse blijft achterwege.
marx schreef:
(...)
Compleet mee eens. Topclubs worden meestal niet gefloten door minkukel Bossen. 5 kaarten voor elf overtredingen waarvan een groot deel geeneens een overtreding was, is het overduidelijke bewijs dat er iets niet in de haak is bij glaszetter Bossen.
marx
Icoon
quote:Braamhaar bedoel je? Dat was niet een fout van hem, maar van de grensrechter. Een scheidsrechter moet nu eenmaal afgaan op de grensrechter als deze er een beter zicht op heeft.
Gertjuh schreef:
(...)
Je doet nu weer dikke boehoe over de scheids maar een antwoord op mijn vraag uit een eerdere post over de arbiter bij play off nec - Vitesse blijft achterwege.
quote:Gekken heb je overal. Maar de wens, nee vurige hoop, dat Vitesse verliest, zit ferm geworteld bij iedere voetbalfan, van Scheveningen tot Millingen a/d Rijn en van Roodeschool tot Maastricht. Vitesse is nu eenmaal de meest gehate club van Nederland. Een club die op de been gehouden wordt door de criminele Russische maffia kan niet op veel sympathie rekenen.
Gertjuh schreef:
De haat zit er goed in ODW blijkt wel, zegt denk ik meer over de nec supporters dan over de scheidsen in de eredivisie. Het feit dat jullie liever hebben dat Vitesse verliest dan dat je eigen club wint zegt ook wel genoeg.
Gertjuh
Ballenjongen
quote:Sorry knul maar ik denk toch dat je wat vaker buiten de grenzen van je dorpje moet gaan kijken want mijn ervaringen zijn totaal anders dan dat Vitesse de meest gehate club zou zijn. Ik krijg juist heel veel positieve reacties van supporters van andere clubs die het een goede zaak vinden dat de top wat meer concurentie krijgt. Ajax, feyenoord en psv supporters zijn "iets" minder enthousiast en bij de nec supps druipt de frustratie er van af maar de rest van Nederland kan er op een normale manier mee omgaan.
marx schreef:
(...)
Gekken heb je overal. Maar de wens, nee vurige hoop, dat Vitesse verliest, zit ferm geworteld bij iedere voetbalfan, van Scheveningen tot Millingen a/d Rijn en van Roodeschool tot Maastricht. Vitesse is nu eenmaal de meest gehate club van Nederland. Een club die op de been gehouden wordt door de criminele Russische maffia kan niet op veel sympathie rekenen.
Notlupus
Vedette
Reg.: 26 februari 2010
AMSTERDAM NOORD
International
Uit: Amsterdam
Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008
marx
Icoon
quote:http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/leiders/de-tomeloze-ambitie-van-merab-jordania/
Gertjuh schreef:
(...)
En verder zou ik graag een bewijs zien van jouw bewering dat criminele Russische maffia (bestaat er ook een niet criminele maffia afdeling?) geld stopt in Vitesse.
Gertjuh
Ballenjongen
quote:Ik vroeg om bewijs, geen roddel verhaal. Maar laat maar zitten, jij als nec supporter zal nooit een normale visie op Vitesse kunnen hebben.
marx schreef:
(...)
http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/leiders/de-tomeloze-ambitie-van-merab-jordania/
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010
Santos
Bankzitter
Reg.: 17 februari 2012
quote:Wat is daar lachwekkend aan?
Bjorn121 schreef:
Rofl, nog geen 5 minuten bezig en al een tegengoal. Lachwekkend gewoon.
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
Santos
Bankzitter
Reg.: 17 februari 2012
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Oceanborn
Regelmatige invaller
Reg.: 4 januari 2004
who the fck is...
Veelbelovend talent
Uit: weesp
Vak: 404
Reg.: 8 september 2003
Flurry
Bankzitter
Reg.: 25 oktober 2007
Deze topic is open en bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Vitesse topic (Deel 1)

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.