Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 18:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Vitesse topic (Deel 1)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 107 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 107 »

HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Vak: -
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

quote:HR
adeb schreef:

(...)

Elke basisspeler van Vitesse zou meteen de beste speler van Nec zijn.HR
Kwestie van geld, hè. Met Russische olieroebels is Vitesse in staat betere spelers te krijgen dan NEC. Desondanks is NEC voetballend opgewassen tegen Vitesse. Zelfs met tien man creëerde het Nijmeegse team met spelers van mindere kwaliteit kansen tegen het elftal dure en betere spelers. Met een goeie spelopvatting en positiespel kun je dan ook een eind komen. Niet voor niets is NEC het Ajax van Gelderland en Vitesse het Manchester City van Gelderland.
HR
HR

Gertjuh Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Uit: Oosterbeek
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 februari 2009

marx schreef:

(...)

Kwestie van geld, hè. Met Russische olieroebels is Vitesse in staat betere spelers te krijgen dan NEC. Desondanks is NEC voetballend opgewassen tegen Vitesse. Zelfs met tien man creëerde het Nijmeegse team met spelers van mindere kwaliteit kansen tegen het elftal dure en betere spelers. Met een goeie spelopvatting en positiespel kun je dan ook een eind komen. Niet voor niets is NEC het Ajax van Gelderland en Vitesse het Manchester City van Gelderland.
HR
Heb je de wedstrijd wel gezien? 11 tegen 11 hadden ze een paar mogelijkheden op een kans maar na de 1ste rode kaart heb ik geen moment meer het idee gehad dat nec een doelpunt zou kunnen maken. Als nec inderdaad voetballend opgewassen zou zijn tegen Vitesse hadden ze ook niet zoveel overtredingen nodig om onze aanvallers te stoppen.
HR
HR

marx
Icoon

Gertjuh schreef:

(...)

Heb je de wedstrijd wel gezien? 11 tegen 11 hadden ze een paar mogelijkheden op een kans maar na de 1ste rode kaart heb ik geen moment meer het idee gehad dat nec een doelpunt zou kunnen maken.HR
Dan heb je niet de wedstrijdstatistieken bestudeerd. NEC had in de eerste helft meer schoten op doel dan Vitesse. En na de rode kaart was Vitesse in het voordeel uiteraard. Palsson is dan ook de belangrijkste voetballer van NEC. NIet voor niets wordt ie door kenners vergeleken met een Clasie en een Sammi Khedira.

Gertjuh schreef:
Als nec inderdaad voetballend opgewassen zou zijn tegen Vitesse hadden ze ook niet zoveel overtredingen nodig om onze aanvallers te stoppen.
HR
Veel overtredingen? NEC heeft in totaal 11 overtredingen gemaakt. Als je dat veel noemt, dan hou je niet van voetbal.
HR
HR

Jeugdspeler

marx schreef:

(...)

Veel overtredingen? NEC heeft in totaal 11 overtredingen gemaakt. Als je dat veel noemt, dan hou je niet van voetbal.
HR
Waarvan 5 een kaart opleverde ... dat vind ik veel ja voor een ploeg "met een goeie spelopvatting en positiespel" En jij durft zelfs nec te vergelijken met Ajax. Kan me niet herinneren dat Ajax ooit zoveel kaarten in een wedstrijd kreeg.
HR
HR

marx
Icoon

Gertjuh schreef:

(...)

Waarvan 5 een kaart opleverde ... dat vind ik veel ja voor een ploeg "met een goeie spelopvatting en positiespel" En jij durft zelfs nec te vergelijken met Ajax. Kan me niet herinneren dat Ajax ooit zoveel kaarten in een wedstrijd kreeg.
HR
Compleet mee eens. Topclubs worden meestal niet gefloten door minkukel Bossen. 5 kaarten voor elf overtredingen waarvan een groot deel geeneens een overtreding was, is het overduidelijke bewijs dat er iets niet in de haak is bij glaszetter Bossen.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Ja, Marx. Palsson wordt vergeleken met Clasie en Khedira door kenner(s). Ik denk alleen door jou, vriend.
HR
HR

Jeugdspeler

marx schreef:

(...)

Compleet mee eens. Topclubs worden meestal niet gefloten door minkukel Bossen. 5 kaarten voor elf overtredingen waarvan een groot deel geeneens een overtreding was, is het overduidelijke bewijs dat er iets niet in de haak is bij glaszetter Bossen.
HR
Je doet nu weer dikke boehoe over de scheids maar een antwoord op mijn vraag uit een eerdere post over de arbiter bij play off nec - Vitesse blijft achterwege.

De haat zit er goed in ODW blijkt wel, zegt denk ik meer over de nec supporters dan over de scheidsen in de eredivisie. Het feit dat jullie liever hebben dat Vitesse verliest dan dat je eigen club wint zegt ook wel genoeg.
HR
HR

marx
Icoon

Gertjuh schreef:

(...)

Je doet nu weer dikke boehoe over de scheids maar een antwoord op mijn vraag uit een eerdere post over de arbiter bij play off nec - Vitesse blijft achterwege.HR
Braamhaar bedoel je? Dat was niet een fout van hem, maar van de grensrechter. Een scheidsrechter moet nu eenmaal afgaan op de grensrechter als deze er een beter zicht op heeft.

Gertjuh schreef:
De haat zit er goed in ODW blijkt wel, zegt denk ik meer over de nec supporters dan over de scheidsen in de eredivisie. Het feit dat jullie liever hebben dat Vitesse verliest dan dat je eigen club wint zegt ook wel genoeg.
HR
Gekken heb je overal. Maar de wens, nee vurige hoop, dat Vitesse verliest, zit ferm geworteld bij iedere voetbalfan, van Scheveningen tot Millingen a/d Rijn en van Roodeschool tot Maastricht. Vitesse is nu eenmaal de meest gehate club van Nederland. Een club die op de been gehouden wordt door de criminele Russische maffia kan niet op veel sympathie rekenen.

[Dit bericht is veranderd door marx (op 24 november 2012 08:23:57).]
HR
HR

Jeugdspeler

marx schreef:

(...)

Gekken heb je overal. Maar de wens, nee vurige hoop, dat Vitesse verliest, zit ferm geworteld bij iedere voetbalfan, van Scheveningen tot Millingen a/d Rijn en van Roodeschool tot Maastricht. Vitesse is nu eenmaal de meest gehate club van Nederland. Een club die op de been gehouden wordt door de criminele Russische maffia kan niet op veel sympathie rekenen.
HR
Sorry knul maar ik denk toch dat je wat vaker buiten de grenzen van je dorpje moet gaan kijken want mijn ervaringen zijn totaal anders dan dat Vitesse de meest gehate club zou zijn. Ik krijg juist heel veel positieve reacties van supporters van andere clubs die het een goede zaak vinden dat de top wat meer concurentie krijgt. Ajax, feyenoord en psv supporters zijn "iets" minder enthousiast en bij de nec supps druipt de frustratie er van af maar de rest van Nederland kan er op een normale manier mee omgaan.

En verder zou ik graag een bewijs zien van jouw bewering dat criminele Russische maffia (bestaat er ook een niet criminele maffia afdeling?) geld stopt in Vitesse.
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

Er is toch geen mens op dit forum dat liever een Twente/PSV/Feyenoord/AZ de titel ziet pakken dan Vitesse? Mochten wij het niet doen? Ik in ieder geval wel hoor, Forza Vitesse in dat geval.
HR
HR

AMSTERDAM NOORD
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

PSV en feyenoord zowiezo niet dat lijkt me vanzelfsprekend. Twente heeft een veel te grote bek gekregen de laatste jaren dus die gun ik het ook niet. Az gun ik het helemaal niet meer na het bekerdebacle. En Vitesse gun ik het ook niet omdat wanneer ze kampioen worden dit puur dankzij Joradnia is.

Als ik moet kiezen dan toch maar Vitesse.

Maar ik ga nog steeds van AJAX uit als je het niet erg vind.
HR
HR

marx
Icoon

Gertjuh schreef:

(...)

En verder zou ik graag een bewijs zien van jouw bewering dat criminele Russische maffia (bestaat er ook een niet criminele maffia afdeling?) geld stopt in Vitesse.
HR
http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/leiders/de-tomeloze-ambitie-van-merab-jordania/
HR
HR

Jeugdspeler

marx schreef:

(...)

http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/leiders/de-tomeloze-ambitie-van-merab-jordania/
HR
Ik vroeg om bewijs, geen roddel verhaal. Maar laat maar zitten, jij als nec supporter zal nooit een normale visie op Vitesse kunnen hebben.
HRHR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Maar eens een keertje Vitesse aanmoedigen nu.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Hup Vitesse!
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Wat een grapje is dit weer.
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 november 2012 om 14:39:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Rofl, nog geen 5 minuten bezig en al een tegengoal. Lachwekkend gewoon.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Die Bony zou eens wat minder zelfzuchtig moeten zijn.
HR
HR

Santos
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Bjorn121 schreef:

Rofl, nog geen 5 minuten bezig en al een tegengoal. Lachwekkend gewoon.
HR
Wat is daar lachwekkend aan? :)
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Kunnen "gewoon" winnen in Eindhoven. Heel aardige ploeg maar dat wisten we al.
HR
HR

Santos
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Was die Kakuta niet ooit een gigantisch toptalent?
Vind hem vandaag niet echt een goede indruk maken..
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Oceanborn
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 januari 2004

Die Van Ginkel, wat een klasbak.
HR
HR

who the fck is...
Veelbelovend talent

Uit: weesp
Vak: 404
Reg.: 8 september 2003

Wtf doet de Telegraaf nou met die kop " Reis haalt z'n gram" boven het artikel mbt Psv-Vitesse, had ie nog een grammetje in de kleedkamer laten liggen :B .
HR
HR

Flurry
Bankzitter

Reg.: 25 oktober 2007

Vitesse heeft een erg makkelijk programma tot aan de winterstop. Roda, VVV uit, RKC en Heerenveen uit. Drie van de slechtst spelende teams uit de eredivisie van dit moment. Vitesse wordt winterkampioen.

Na de winterstop echter een tijd zonder Bony. Dan moet ik het nog zien met dit Vitesse. Hij is toch wel heel belangrijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 107 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Vitesse topic (Deel 1)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 17,8% dat Fortuna Sittard wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!