Ajax Netwerk
zondag 25 juni 2017 - 14:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Psv Deel 1 ovb

HR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »

HR
Onder voorbehoud een nieuwe topic over Psv.

De draad kan weer worden opgepakt al is niet bekend welke draad :)

Blijf zoveel mogelijk on-topic, speldeprikjes over en weer is prima, maar als je uitdeelt dan moet je ook kunnen incasseren. Verder is het niet de bedoeling om leden van andere Netwerken hier te bespreken, omdat dat ook als op-de-man wordt gezien. bvd
HRHR
HR

Fern
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 14 augustus 2007

huh? wat is er gebeurd?
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 31 december 2004

HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

Laat ik eens openen dan. Zijn ze al failliet? :B
HR
HR

Delgado
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 16 december 2006

quote:HR
Amsterdam-Oost schreef:

Laat ik eens openen dan. Zijn ze al failliet? :B
HR
Moreel failliet zijn we volgens velen hier als sinds oprichting, maar goed je kan niets kwijtraken wat je nooit gehad hebt toch :B ?

Natuurlijk zijn het slechts geruchten, maar een heuse leegloop dreigt voor PSV. Op zich niet heel gek en misschien ook wel broodnodig, maar het maakt aankopen niet makkelijker. Denk dat de noodzaak veel hoger wordt en dus de prijs ook.

Wellicht dat jeugdspelers iets van de verkopen kunnen opvangen, maar met te veel doorschuiven van jeugd moet je ook meteen je doelstelling naar beneden bijstellen. Zoals gezegd vind ik dat voor een enkel jaar neit zo'n punt, maar goed, denk dat andere daar anders over zullen denken.
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

Teaser schreef:

(plaatje)
HR
Exact mijn reactie, er zijn maar 29 delen weg... :B
HR
HR

Joppy
Regelmatige invaller

Uit: Marbella
Reg.: 9 juli 2008

Problemen met de site?
HR
HR

Merab Jordaania
Idool

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Daniëlla schreef:

(...)

Exact mijn reactie, er zijn maar 29 delen weg... :B
HR
Wie heeft dat dan gedaan? Dit lijkt me geen technische fout of een ongelukje. Je verwijdert niet met een verkeerde klik 29 topics.

Soms krijg ik het idee dat de beheerders van de netwerk.to sites fans van PSV zijn. Altijd als PSV punten verspeelt is er opeens onderhoud aan de forums.

In de PSV topics op AN wordt meestal niet heel positief over PSV gesproken. Was dat soms het probleem?
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

In de zomerstop logischerwijs hier wat minder actief dus watskeburt?
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

Merab Jordaania schreef:

(...)

Wie heeft dat dan gedaan? Dit lijkt me geen technische fout of een ongelukje. Je verwijdert niet met een verkeerde klik 29 topics.

Soms krijg ik het idee dat de beheerders van de netwerk.to sites fans van PSV zijn. Altijd als PSV punten verspeelt is er opeens onderhoud aan de forums.

In de PSV topics op AN wordt meestal niet heel positief over PSV gesproken. Was dat soms het probleem?
HR
Nee, dat kan ik direct uit de weg helpen. Ze mogen voor PSV zijn maar beheerders zijn echt toffe medewerkers. Wij zijn hier ook voor Ajax maar proberen objectief te blijven.Wat er precies is gebeurd wordt wel uitgezocht.

Is er al een wereldster aan PSV toegevoegd? of vraag ik nu te veel?
HR
HR

the birdman
Vedette

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

Laten ze het eens voir de gein proberen met die jeugd. Die gasten van Jong PSV doen het toch niet al te slecht. Je leidt op voor je 1e elftal. Natuurlijk zitten er jongens bij die het niveau niet redden, maar is die Lammers nu echt zoveel slechter dan Luuk de Jong? Ik heb altijd het gevoel dat het lef bij PSV ontbreekt. Ook met Hendrix, speelde goed, raakte geblesseerd en er wordt in paniek iemand gehuurd en hij speelt nauwelijks meer. Dat is doodzonde. Toen hij terug was hadden ze hem meteen moeten laten spelen. Dan wissel je hem de eerste wedstrijden na een uur.

Ze hebben klasse genoeg om bij de eerste 3 te eindigen. Ook na een leegloop, die denk ik wel zal meevallen. Maar laten ze eerst eens bij Jong PSV kijken. Beter dan dezelfde kwaliteit te gaan huren of kopen.
HR
HR

michelb1986
Veelbelovend talent

Reg.: 14 augustus 2014

Lozano dus naar PSV, zonder tussenkomst van een City. Benieuwd naar de details over de deal.
HR
HR

JejeAjax
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 418
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 5 oktober 2013

Benieuwd met welke constructie ze dit keer zijn gekomen, misschien de lucht boven het stadion geschonken aan Lozano, die het dan voor 20 miljoen verkoopt aan de gemeente?
HR
HR

Oceanborn
Basisspeler

Reg.: 4 januari 2004

Eigen jeugd zou het toch worden daar in Eindhoven?
HR
HR

michelb1986
Veelbelovend talent

Tot 2023, toe maar...
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Reg.: 18 september 2011

2023, erg netjes. Ben benieuwd of er nog geld over is om de rest van het team te versterken. Want in de verdedigen mag nog wel wat bij lijkt me. Anders komt psv gewoon weer te kort komend seizoen.

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 20 juni 2017 02:26:28).]
HR
HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

Lijkt me een prima speler, maar inderdaad: benieuwd hoe het in elkaar steekt aangezien Psv volgens De bazen geen 7-10mil aankopen kon doen, deze meneer overduidelijk duurder is en ze ook nu meteen weer vrij schimmig doen ipv gewoon "er is dit en dit betaald" zoals normaal meteen gemeld wordt.
HR
HR

DonDraper2
Zonnebril
Ballenjongen

Reg.: 14 juni 2017

Tof dat Lozano in de Eredivisie komt voetballen. Topaankoop van PSV.

Benieuwd naar het bedrag.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

chivu23 schreef:

Lijkt me een prima speler, maar inderdaad: benieuwd hoe het in elkaar steekt aangezien Psv volgens De bazen geen 7-10mil aankopen kon doen, deze meneer overduidelijk duurder is en ze ook nu meteen weer vrij schimmig doen ipv gewoon "er is dit en dit betaald" zoals normaal meteen gemeld wordt.
HR
Nog heel even wachten en dan zal Gerbrands of Brands wel weer met die mooie praat komen. :B
HR
HR

michelb1986
Veelbelovend talent

chivu23 schreef:

HR
Ik gok: 6 miljoen voor 60% van de rechten (zoiets werd eerder gemeld).
Respect voor het halen van deze knul, maar hij zal voor enorme bedragen verkocht moeten worden wil je er een aardige winst uit kunnen halen op deze manier. Maar zij zien het als sportieve winst, daar valt ook wat voor te zeggen als hij je kampioen maakt. Gelukkig hebben ze momenteel maar 4 middelmatige verdedigers.
HR
HR

Bangbang
Regelmatige invaller

Reg.: 18 september 2011

michelb1986 schreef:

(...)
Ik gok: 6 miljoen voor 60% van de rechten (zoiets werd eerder gemeld).
Respect voor het halen van deze knul, maar hij zal voor enorme bedragen verkocht moeten worden wil je er een aardige winst uit kunnen halen op deze manier. Maar zij zien het als sportieve winst, daar valt ook wat voor te zeggen als hij je kampioen maakt. Gelukkig hebben ze momenteel maar 4 middelmatige verdedigers.
HR
10 miljoen is wel erg weinig. Denk eerder 10 miljoen voor 60%
HR
HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

Bangbang schreef:

(...)

10 miljoen is wel erg weinig. Denk eerder 10 miljoen voor 60%
HR
Wilde het net typen.
Zn vraagprijs was 20mil. En juist gelezen 12mil voor 60%
Als dat zo is.. Dan vind ik de deal meteen een enorm stuk minder slim.

Maar we wachten wel even af wat ze ons gaan wijsmaken ;B
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

Marcel Brands is blij met de veelbesproken transfer: “Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is. We zijn meer dan zes maanden met deze transfer bezig geweest en enige creativiteit was nodig om de transfer uiteindelijk te laten slagen.” Dinsdagochtend volgt een toelichting van Marcel Brands.
HR
We hadden niet anders verwacht natuurlijk... B) Maar een mondeling akkoord, het is niet te hopen voor de PSVers maar het zou niet de eerste keer zijn als er een speler na een mondeling akkoord ergens anders opduikt. ;)
HR
HR
Mooie aankoop maar blijft wederom weinig over van de woorden van Marcel pinokkio Brands over dat zij de "verkeerde" weg die Ajax was ingeslagen met de dure aankopen van Ziyech en Neres niet gingen volgen. Nee dat was niet hun beleid en de eigen jeugd zou de kans gaan krijgen....We zijn nog geen vier maanden verder en met een gedeeltelijke laatste stuiptrekking en ondersteuning van de gemeente Eindhoven trekt Marcel de portemonnee voor 15 mio, wat een soap daar. :D
HR
HR

sportweek
Veelbelovend talent

Reg.: 24 december 2013

Voor de korte termijn kan dit natuurlijk leuk zijn, maar voor de lange termijn neem je natuurlijk wel risico's. Ze kunnen dit soort bedragen volgens brands niet uitgeven, maar doen het dan toch met waarschijnlijk een vage constructie. Je gaat bijna hopen dat het fout gaat, en ze wat jaartjes op de blaren moeten zitten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Psv Deel 1 ovb

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.