Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 04:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Psv Deel 1 ovb

HR

Deze topic is open en bestaat uit 21 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 »

HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 6 augustus 2000

als ik het zo leest hier en daar dan wordt het echt wel de hoogste tijd dat de Augustes wordt :D :D :D
HRHR
HR

Snotneus
Talent

Vak: -
Reg.: 29 december 2005

Wat een nieuws over Nouri. Dramatisch hoe zo'n veelbelovend jong leven in de knop gebroken wordt. :\(
HR
HR

tijn0
Jeugdspeler

Reg.: 18 november 2008

quote:HR
Ditch schreef:

Een Strootman een topper? Waar moet ik de categorie topper plaatsen? Zitten daar nog twee categoriën boven?
HR
Een topper is iemand die van grote waarde kan zijn op een topniveau. Strootman kan dat, of kon in elk geval, voor diens blessure. Memphis wellicht, Bruma niet. Suarez is niet top, die is super. Net als Robben. Kies maar wat termen, ik denk dat je best wel snapt wat ik bedoel. Ik wil ze ook wel "mega" noemen, maar ik begin nu het gevoel te krijgen dat het over knikkeren gaat.

Ik sluit me maar aan bij witch :B . En eigenlijk zouden we, met het nieuws van Nouri in gedachten, elkaar sowieso niet in de virtuele haren moeten vliegen :\( .
HR
HR

AFCA-4-Life
Vedette

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Mooi gebaar van jullie club PSVers. Respect.
HR
HR

the farmer
Vedette

Reg.: 26 november 2006

Heel triest. Ik schrok ervan toen ik het las. Sterkte Nouri.
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

Wat een prachtig gebaar van de PSV-ers! Dank jullie wel!

Hier valt alle vijandigheid weg, dat laten jullie heel mooi zien!
HR
HR

Strootman
Ballenjongen

Uit: Brabant
Reg.: 19 november 2012

Soms vinden er gebeurtenissen plaats waardoor de grenzen van rivaliteit vervagen. Dit was zo'n gebeurtenis. Ik hoop met alles wat ik in me heb dat er een wonder gaat plaatsvinden. Wat zou het geweldig zijn als hij ooit weer kan functioneren, voor zover mogelijk. Ik vrees echter het ergste.. Zojuist wat filmpjes gekeken van Appie, onder andere over zijn debuut en z'n 'stage'. Het is oprecht een gouden jongen die zó positief in het leven staat en ik hoop echt dat dat mee gaat helpen om er weer (gedeeltelijk) bovenop te komen.
HR
HR

Wateren
Regelmatige invaller

Reg.: 19 mei 2016

Dit is echt verschrikkelijk voor die jongen ik had dit niet zien aankomen.
Sterkte voor Nouri die zelf altijd erg positief in het leven staat en voor iedereen die bij hem betrokken is.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

Prachtgebaar van PSV. Bedankt!
HR
HR

Delgado
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 16 december 2006

Na het even te hebben laten bezinken, lijkt het nieuws alleen maar nog harder en confronterender te zijn geworden.

Ongelooflijk drama voor familie, club en voetbal in algemeen.

Veel sterkte
HR
HR

objectieve-visie
Talent

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 februari 2009

Hebben Van Ginkel weer binnen. Ze verliezen weliswaar Guardado, Moreno en Willems maar handelen wel zeer adequaat op de transfermarkt met Lozano, Lucassen en Van Ginkel, itt Ajax en Feyenoord. Op dit moment titelkandidaat #1 wat mij betreft.
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

objectieve-visie schreef:

Hebben Van Ginkel weer binnen. Ze verliezen weliswaar Guardado, Moreno en Willems maar handelen wel zeer adequaat op de transfermarkt met Lozano, Lucassen en Van Ginkel, itt Ajax en Feyenoord. Op dit moment titelkandidaat #1 wat mij betreft.
HR
Niet zo overdrijven. Lucassen is een flut speler, Lozano belooft veel goeds maar eerst zien dan geloven. En v Ginkel heeft ons afgelopen jaren ook niet dwars gezeten?
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

HR
Hoe kan je dit zeggen , ik vind het een erg matige elftal hebben op dit moment.
In de VI kwam net ter spraken dat ze alleen een nieuwe linksback willen halen..

Dus dan word het elftal zoiets

Zoet
Arias Luckassen Isimat Aankoop
Hendrikx
Van Ginkel Propper
Lozano De Jong Locadia

Hoe kan je dit in hemelsnaam goed vinden , tuurlijk middenveld en aanval ziet er goed uit , maar de verdediging

Arias.... Luckassen..... Isimat..... Zoet....????

Centrale Duo Luckassen... Isimat....

Dat is gewoon Drama .. als dat Ajax zou zijn geweest zat ik nu met mijn handen in het haar

Veltman Sanchez De Ligt Viergever

Of

Arias Luckassen Isimat en een aankoop

Zeg het maar

Lol... dat is gewoon een WERELD verschil
HR
HR

objectieve-visie
Talent

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 februari 2009

Onze verdediging is echt niet veel beter. Veltman is van hetzelfde niveau als Arias. De Ligt is nog heel jong en gaat net als vorig seizoen veel fouten maken. Viergever is pure middelmaat. Alleen Sanchez is sterk maar moeten we nog maar zien te behouden. En hun middenveld en aanval zien er heel goed uit inderdaad, precies mijn punt.

Morfe0 schreef:

(...)

Hoe kan je dit zeggen , ik vind het een erg matige elftal hebben op dit moment.
In de VI kwam net ter spraken dat ze alleen een nieuwe linksback willen halen..

Dus dan word het elftal zoiets

Zoet
Arias Luckassen Isimat Aankoop
Hendrikx
Van Ginkel Propper
Lozano De Jong Locadia

Hoe kan je dit in hemelsnaam goed vinden , tuurlijk middenveld en aanval ziet er goed uit , maar de verdediging

Arias.... Luckassen..... Isimat..... Zoet....????

Centrale Duo Luckassen... Isimat....

Dat is gewoon Drama .. als dat Ajax zou zijn geweest zat ik nu met mijn handen in het haar

Veltman Sanchez De Ligt Viergever

Of

Arias Luckassen Isimat en een aankoop

Zeg het maar

Lol... dat is gewoon een WERELD verschil
HR
HR
HR

Morfe0
Vedette

Onze verdediging is echt niet veel beter. Veltman is van hetzelfde niveau als Arias. De Ligt is nog heel jong en gaat net als vorig seizoen veel fouten maken. Viergever is pure middelmaat. Alleen Sanchez is sterk maar moeten we nog maar zien te behouden. En hun middenveld en aanval zien er heel goed uit inderdaad, precies mijn punt.

(...)
HR
Veltman en Arias eens ongeveer zelfde niveau

Sanchez is echt veel beter dan Luckassen
De Ligt is veel beter dan Isimat
Viergever en de nieuwe aankoop valt over te twistten..

Maar wat is je belangrijke pionnen , je as spelers..

Daar hebben ze dus Zoet, Luckassen en Isimat Mirin achterin .. dat is toch drama..??

Ajax heeft daar Onana Sanchez De Ligt staan..

Als je dat verschil niet ziet... PSV heeft een dramatische verdediging , wel een goede middenveld en aanval..

Alhoewel aanval Neres DOlberg Kluivert vind ik zeker niet minder dan Lozano De Jong en Locadia.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

Morfe0 schreef:

(...)

Veltman en Arias eens ongeveer zelfde niveau

Sanchez is echt veel beter dan Luckassen
De Ligt is veel beter dan Isimat
Viergever en de nieuwe aankoop valt over te twistten..

Maar wat is je belangrijke pionnen , je as spelers..

Daar hebben ze dus Zoet, Luckassen en Isimat Mirin achterin .. dat is toch drama..??

Ajax heeft daar Onana Sanchez De Ligt staan..

Als je dat verschil niet ziet... PSV heeft een dramatische verdediging , wel een goede middenveld en aanval..

Alhoewel aanval Neres DOlberg Kluivert vind ik zeker niet minder dan Lozano De Jong en Locadia.
HR
Hendrix, van Ginkel, Luuk de Jong en Propper... dat is toch gewoon categorie Viergever, Clasie etc? Komen simpelweg tekort voor het buitenland maar zijn wel prima spelers voor de Eredivisie. Ajax heeft met Ziyech, Dolberg en Donny een veel betere as met veel meer potentieel.
HR
HR

(...)
HR
Veel ook. Ik teken er meteen voor wanneer De Ligt zoveel fouten als vorig seizoen maakt. Kom je niet eens aan een handje vol.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

Willems naar Eintracht Frankfurt :D

Blijf dan bij PSV. Jezus man.
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

DonDraper schreef:

Willems naar Eintracht Frankfurt :D

Blijf dan bij PSV. Jezus man.
HR
Ik schat Frankfurt hoger in dan PSV. Zeer sterk seizoen gehad vorig jaar. Prima club voor hem joh.
HR
HR

Morfe0
Vedette

7 miljoen totaalsom WIllems, wat speelt PSV dit slecht uit , 16 miljoen voor Guardado,Moreno en WIllems bij elkaar.
Ajax ontvangt voor Klaassen,Tete, en Riedewald een slordige 40 miljoen.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

CosaNostra020 schreef:

(...)
Ik schat Frankfurt hoger in dan PSV. Zeer sterk seizoen gehad vorig jaar. Prima club voor hem joh.
HR
Niet zoveel blowen joh.

11e geworden in de Bundesliga. Zeer indrukwekkend :D
HR
HR
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 3 november 2002

Zoals ik enkele jaren terug zei: Brands gaat het geld van de gemeente opbranden. Het is nu volledig verbrand en er is niks structureels opgebouwd. Geen hogere begroting, geen betere jeugd, geen beter en uitgebreider scoutingsnetwerk, geen beter team, geen beter stadion, en een hogere kostenpost door de huur van de grond.

PSV gaat in een crisis belanden omdat Ajax en Feyenoord wel aan het groeien zijn, en PSV niet. De selectie is niet beter dan vorig jaar. Er zit alleen maar jeugd op de bank, die niks toevoegt, want PSV heeft geen talenten.
HR
HR

tijn0
Jeugdspeler

Reg.: 18 november 2008

Hoe kom je erbij dat de begroting niet hoger is?
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 09:40:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Willems staat al een paar jaar stil, dat er dan zo'n club langskomt is gewoon het maximale en wel nog in een prima competitie. Hier moet hij echt elke week vol aan de bak, potjes op halve kracht bestaan niet meer en wie weet kan hij het als een springplank gebruiken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 21 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Psv Deel 1 ovb

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!