Ajax Netwerk
woensdag 26 juli 2017 - 06:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 211 pagina's: « 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 »

HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 07:54:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooi hoor die focus op allemaal middelmaat in de eredivisie, daar zijn we uitermate content mee.
HRHR
HR

quote:HR
keeskoi schreef:

(...)

Jammer dat je het zo uitlegt. Als ik lees "kenker neus" dan denk IK dat is dan aan hen. Het feit dat dit genoemd werd deed mij de opmerking maken dat er bij "ons" ook nieg zo vriendelijk over bijvoorbeeld de marokkanen gesproken wordt.
Maar jij mag dat zo lezen hoor.
Feit blijft dat je niemand zoiets gunt als wat appie en zijn familie overkomen is.
HR
Er zullen er best zijn die slecht praten over Marokkanen, gaat dat specifiek over Ziyech en Nouri, keeskoi uit Lelystad?
Bedankt dat ik het zo mag lezen. Het is ook lastig om het anders te lezen. Iets met appels peren.

Daar zijn we, Ajacieden, het uiteraard over eens.
HR
HR

Alberto
Ballenjongen

Droomaankoop: -
Reg.: 6 juli 2017

Vind het prachtig wat Feyenoord gedaan heeft en ik dank ze er zeer voor.
HR
HR

keeskoi
Idool

Uit: lelystad
Vak: -
Reg.: 23 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 12:04:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeskoi@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

129 schreef:

(...)

Er zullen er best zijn die slecht praten over Marokkanen, gaat dat specifiek over Ziyech en Nouri, keeskoi uit Lelystad?
Bedankt dat ik het zo mag lezen. Het is ook lastig om het anders te lezen. Iets met appels peren.

Daar zijn we, Ajacieden, het uiteraard over eens.
HR
Als je niet wilt nadenken, mij goed.
Ik maak die vergelijking juist omdat er een opmerking over de groep uit rotterdam werd gemaakt hoe die dachten over "ons" en met name appie.
Ik probeerde slechts te duiden dat er ook bij ons volk rondhobbeld die over marokkanen en andere niet nederlanders opmerkingen hebben.
Niks appels en peren. Dat er randdebielen rondlopen is jou en mij welbekend neem ik aan. Daar en ook bij ons.
En nee dat ging niet alleen om die twee die jij noemt.
Ik ga er vanuit dat hoe iemand ook denkt over bevolkingsgroepen of welke club voor iemand de ware is, je niemand maar dan ook niemand toewenst wat appie (en zijn familie) overkomen is.
HR
HR

LitmanenOho!
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2011

Haps en St Juste. Bring in the middelmaat.
HR
HR

Bruckner
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 oktober 2008

St Juste heeft vorig seizoen een vreselijk slecht seizoen gedraaid. Heb speciaal op hem zitten letten omdat het 'zo'n ongelooflijk talent' zou zijn. Nou....iig NIET als verdediger! Verdedigen kan hij echt helemaal niet. Wie weet verbeterd hij zich. Haps twijfel ik ook enorm over, vooral voor 10 miljoen.
HR
HR

JohanCruijff_14
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 112
Reg.: 8 juli 2003

Bruckner schreef:

St Juste heeft vorig seizoen een vreselijk slecht seizoen gedraaid. Heb speciaal op hem zitten letten omdat het 'zo'n ongelooflijk talent' zou zijn. Nou....iig NIET als verdediger! Verdedigen kan hij echt helemaal niet. Wie weet verbeterd hij zich. Haps twijfel ik ook enorm over, vooral voor 10 miljoen.
HR
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/751246/feyenoord-heeft-doelwit-al-bijna-binnen-verdediger-meldt-persoonlijk-akkoord.html
HR
HR

keeskoi schreef:

(...)

Als je niet wilt nadenken, mij goed.
Ik maak die vergelijking juist omdat er een opmerking over de groep uit rotterdam werd gemaakt hoe die dachten over "ons" en met name appie.
Ik probeerde slechts te duiden dat er ook bij ons volk rondhobbeld die over marokkanen en andere niet nederlanders opmerkingen hebben.
Niks appels en peren. Dat er randdebielen rondlopen is jou en mij welbekend neem ik aan. Daar en ook bij ons.
En nee dat ging niet alleen om die twee die jij noemt.
Ik ga er vanuit dat hoe iemand ook denkt over bevolkingsgroepen of welke club voor iemand de ware is, je niemand maar dan ook niemand toewenst wat appie (en zijn familie) overkomen is.
HR
Dat zei ik dus, keeskoi uit Lelystad, jij betrekt het nu specifiek op Marokkanen, terwijl dat een andere discussie is. Kom op, je bent toch niet daadwerkelijk zo simpel als je doet voorkomen? Natuurlijk is het appels peren. Jij breit er een heel etnisch verhaal omheen, terwijl dat helemaal geen issue is. Dat jij die vergelijking maakt moet jij weten, maar als antwoord op mijn post slaat het als een kut op Dirk.
Kenker neus heeft betrekking op het zijn van een Ajacied. Of die Ajacied nu uit Marokko komt, of uit Colombia, of uit Nederland, of uit Duitsland...dát doet helemaal niet ter zake, keeskoi uit Lelystad.
Dat er bij ons ook randdebielen rondlopen die etnisch profileren wil ik best van je aannemen.
HR
HR

keeskoi
Idool

Uit: lelystad
Reg.: 23 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2017 om 14:53:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeskoi@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

129 schreef:

(...)

Dat zei ik dus, keeskoi uit Lelystad, jij betrekt het nu specifiek op Marokkanen, terwijl dat een andere discussie is. Kom op, je bent toch niet daadwerkelijk zo simpel als je doet voorkomen? Natuurlijk is het appels peren. Jij breit er een heel etnisch verhaal omheen, terwijl dat helemaal geen issue is. Dat jij die vergelijking maakt moet jij weten, maar als antwoord op mijn post slaat het als een kut op Dirk.
Kenker neus heeft betrekking op het zijn van een Ajacied. Of die Ajacied nu uit Marokko komt, of uit Colombia, of uit Nederland, of uit Duitsland...dát doet helemaal niet ter zake, keeskoi uit Lelystad.
Dat er bij ons ook randdebielen rondlopen die etnisch profileren wil ik best van je aannemen.
HR
Dat kenkerneus slaat op "ons"? Goh.
De opmerking was bedoeld dat het meerendeel van die lui, club uit rotterdam, zo zouden denken.
Ik maak de opmerking dat er bij ons zat rondhobbelen die zo over bijvoorbeeld marokkanen praten.
Maar appie vakt daar nu ff niet onder, dat is waar ik op doelde.
Ik ga ervan uit dat ook daar genoeg rondlopen die het diep triest vinden wat die jongen overkomen is. Die paar die daar anders over denken het zij zo, idioten vind je overal. Die zou je gunnen dat het binnen hun naasten ook gebeurd.

Ieder normaal denkend mens zal het triest vinden wat appie en zijn familie overkomen is.
HR
HR

Gamer1908
Regelmatige invaller

Reg.: 14 april 2012

@129 De situatie rondom Appie gebruiken om Feyenoorders in een slecht daglicht te zetten, hoe laag kan je gaan... Verder heeft Keeskoi gewoon gelijk natuurlijk.

St.Juste bijna Feyenoorder, groot talent maar m.i. niet meteen een versterking. En de meeste aankopen van uit Heerenveen slagen niet bij ons.
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

St Juste positioneel heel zwak en kijkt constant naar de bal i.p.v zijn directe tegenstander waardoor het heel makkelijk weglopen voor hem is. Kan onder Van Bronckhorst wellicht wat groeien die het defensief wat beter in de organisatie heeft staan dan Streppel bij Heerenveen. Laat je niet verblinden door die paar rushes naar voren of als hij een doelpunt maakt. Defensief echt heel matig. Alleen thuis tegen Ajax toen hij de opdracht had op Dolberg uit te schakelen deed hij het goed. Toen hoefde hij zich niet met andere zaken bezig te houden. Maar dat heb ik Zuiverloon ook een keer bij Cristiano Ronaldo op een jeugd EK zien doen en dat was en bleef verder ook een hele matige verdediger. Ik moet het met Luckassen ook nog maar zien hoor.

[Dit bericht is veranderd door Massimo (op 17 juli 2017 18:27:42).]
HR
HR

Gamer1908
Regelmatige invaller

Daar ben ik dus ook bang voor. Kan me niet voorstellen dat er in Zuid Amerika of Afrika een beter/goedkoper alternatief zou lopen.
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

Het bevalt me wel dat Feyenoord en PSV de matige meuk ophalen die Ajax vroeger opkocht.

Het is alleen ff afwachten of Marc überhaupt met een alternatief komt.
HR
HR

sebastiaan1973
Idool

Reg.: 29 mei 2009

PDL schreef:

Het bevalt me wel dat Feyenoord en PSV de matige meuk ophalen die Ajax vroeger opkocht.

Het is alleen ff afwachten of Marc überhaupt met een alternatief komt.
HR
Ja, precies.
HR
HR

deKuip
Basisspeler

Reg.: 18 september 2005

Massimo schreef:

St Juste positioneel heel zwak en kijkt constant naar de bal i.p.v zijn directe tegenstander waardoor het heel makkelijk weglopen voor hem is. Kan onder Van Bronckhorst wellicht wat groeien die het defensief wat beter in de organisatie heeft staan dan Streppel bij Heerenveen. Laat je niet verblinden door die paar rushes naar voren of als hij een doelpunt maakt. Defensief echt heel matig. Alleen thuis tegen Ajax toen hij de opdracht had op Dolberg uit te schakelen deed hij het goed. Toen hoefde hij zich niet met andere zaken bezig te houden. Maar dat heb ik Zuiverloon ook een keer bij Cristiano Ronaldo op een jeugd EK zien doen en dat was en bleef verder ook een hele matige verdediger. Ik moet het met Luckassen ook nog maar zien hoor.
HR
Het seizoen hiervoor heeft hij wel een heel goed jaar gedraaid al was dat (volgens mij) voornamelijk op VM positie. Afgelopen seizoen was daarentegen inderdaad op z'n zachtst gezegd niet best. Vergeet niet dat hij in ieder geval de helft van het laatste seizoen naast een Jan Doedel in de basis heeft gespeeld. Ben even zijn naam kwijt. Die man met die krullen.

Desalniettemin vind ik het nog geen Feyenoord-waardige speler. Had 'm dan ook niet genomen. Wellicht dat hij nog doorgroeit, want hij is pas twintig. Ik was blij dat Luckassen voor de neus van Feyenoord werd weggekaapt, maar ja dan komen ze hiermee. Tot nu toe is Feyenoord er flink op achteruit gegaan in ieder geval (muv het middenveld met Amrabat).
HR
HR

Robert97
Bankzitter

Reg.: 21 december 2014

HOPPA!

Haps en ST Juste nasr Feyenoord. 2 hele beperkte spelers. Ben benieuwd hoeveel ze Feyenoord kosten.

Van Geel maakt er een ouderwets potje van wat betreft aankopen. Maar, ach.. daar weten wij Ajacieden alles van.
HR
HR

DonDraper
Internationale topspeler

Reg.: 13 maart 2014

De vlag gaat wederom uit in Amsterdam en Eindhoven.

Als er al hoop was op titelprolongatie kan daar nu wel een dikke streep door.
HR
HR

Robert97
Bankzitter

Reg.: 21 december 2014

Haps voor 6 miljoen en St. Juste voor 4,5 miljoen.

Brandts en Overmars liggen in een deuk van het lachen en met hun heel Nederland.
HR
HR

Starkoo
Jeugdspeler

Uit: Neede
Reg.: 16 december 2004

Leuke eraan is wij krijgen toch nog wat mee van de transfer van Haps, opleidings vergoeding toch :D
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

Leuk zo'n best of the rest Eredivisie elftal. Max 3e komend seizoen :B
HR
HR

CosaNostra020
International

Droomaankoop: Mario Balotelli
Reg.: 4 april 2015

forumillustratie forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door CosaNostra020 (op 17 juli 2017 23:40:46).]
HR
HR

Massimo
Icoon

Reg.: 20 januari 2010

deKuip schreef:

(...)

Het seizoen hiervoor heeft hij wel een heel goed jaar gedraaid al was dat (volgens mij) voornamelijk op VM positie. Afgelopen seizoen was daarentegen inderdaad op z'n zachtst gezegd niet best. Vergeet niet dat hij in ieder geval de helft van het laatste seizoen naast een Jan Doedel in de basis heeft gespeeld. Ben even zijn naam kwijt. Die man met die krullen.

Desalniettemin vind ik het nog geen Feyenoord-waardige speler. Had 'm dan ook niet genomen. Wellicht dat hij nog doorgroeit, want hij is pas twintig. Ik was blij dat Luckassen voor de neus van Feyenoord werd weggekaapt, maar ja dan komen ze hiermee. Tot nu toe is Feyenoord er flink op achteruit gegaan in ieder geval (muv het middenveld met Amrabat).
HR
Toen St Juste zo gehyped werd ben ik wat meer op hem gaan letten en vond het toen een hele matige verdediger die er af en toe tegen een kleine club in de Eredivisie imposant aan de bal uit kan zien.

Ik lees trouwens dat Haps ook gaat komen. Geen topspeler en de tweede seizoenshelft wel erg weggezakt, maar wel een prima speler om erbij te hebben. Oftewel maakt Feyenoord niet sterker en de vraag is hoeveel rek er nog in zit, maar ik vind wel dat je hem rustig in een team als Feyenoord neer kan zetten met af en toe een paar spectaculaire wedstrijden van hem.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Gamer1908 schreef:

@129 De situatie rondom Appie gebruiken om Feyenoorders in een slecht daglicht te zetten, hoe laag kan je gaan... Verder heeft Keeskoi gewoon gelijk natuurlijk.

St.Juste bijna Feyenoorder, groot talent maar m.i. niet meteen een versterking. En de meeste aankopen van uit Heerenveen slagen niet bij ons.
HR
Niet onder de gordel jochie , begrijpend lezen en na denken doet een heleboel en hier laat ik het bij hoe heet dat ook al weer de luis in de pels of zo iets
HR
HR

Gamer1908
Regelmatige invaller

witchmaster schreef:

(...)

Niet onder de gordel jochie , begrijpend lezen en na denken doet een heleboel en hier laat ik het bij hoe heet dat ook al weer de luis in de pels of zo iets
HR
:D :D :D Mijn ochtend begint weer goed met een lach!

Haps en St.Juste dus. Kongolo ingeruild voor 3 spelers (incl. Amrabat), in de breedte gaan we er wel op vooruit. Daar lag vorig jaar toch wel een pijnpuntje. Maar de basis elf lijkt op papier minder dan vorig jaar.
Mocht het zo zijn dat we Berghuis en van Persie nog kunnen halen, dan staan we er toch weer goed op.
HR
HR

PDL
Vedette

Vak: 402
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 19 december 2013

Gamer1908 schreef:

(...)
:D :D :D Mijn ochtend begint weer goed met een lach!

Haps en St.Juste dus. Kongolo ingeruild voor 3 spelers (incl. Amrabat), in de breedte gaan we er wel op vooruit. Daar lag vorig jaar toch wel een pijnpuntje. Maar de basis elf lijkt op papier minder dan vorig jaar.
Mocht het zo zijn dat we Berghuis en van Persie nog kunnen halen, dan staan we er toch weer goed op.
HR
Met deze kwaliteit strijd je hoogstens om de 3e plek...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 211 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,3% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!