Ajax Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 08:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 199 pagina's: « 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 199 »

HR

dubbel2010
International

Vak: 124
Droomaankoop: -
Reg.: 15 april 2010

quote:HR
Gamer1908 schreef:

(...)
Jij lijkt te weten hoe het precies zit. Kan je dit verhaal ook onderbouwen met feiten?
HR
Ik ken nogal wat "vrienden" als ook wat directie leden. Op zich toch algemeen bekend ook. Ze hadden grote schulden die zijn nu weg. Maar spelers als Kuyt elia (erg dure jongens) zijn gefinancierd door de vrienden
HRHR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

sebastiaan1973 schreef:

Gio is dan ook niet een typische Feyenoordspeler. Hij overstijgt dat dorp aan de Maas. Karsdorp bijv. wel weer. Kijkt dom uit zijn ogen, harde draver, weinig techniek, verongelijkte persoonlijkheid en proleet.
HR
:D
HR
HR

Marcelo Bielsa
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Gamer1908 schreef:

de geschatte inkomsten van de CL zijn 20 miljoen las ik. Dit is bovenop de normale begroting.
Ligt er puur aan wat de keuzes zullen worden. Spelers halen of de aandelen terugkopen. En wat komt er eventueel nog aan inkomsten van transfers binnen en hoeveel salaris komt vrij. Daar heb ik ook geen zicht op.
HR
Vergeet uiteraard ook niet dat er zeer waarschijnlijk kampioenspremies zijn en salarisverhogingen bij een eventueel kampioenschap of behalen CL, dat soort dingen kunnen ook behoorlijk oplopen.
Afgelopen maand zijn er behoorlijk wat contracten verlengd en ze zullen zeer waarschijnlijk niet alleen het jaartal op het contract hebben veranderd.

Zelf denk ik dat Feyenoord 2 spelers gaat halen (misschien 3), en dat zal dan Amrabat en Haps zijn, eventueel Ricky van Wolfswinkel.

Spelers kosten nu eenmaal meer geld als je kampioen bent, dus ben zeer benieuwd, het liefst heb ik uiteraard dat Feyenoord echt te veel betaald voor spelers, maar dat is logisch.
HR
HR

RD
Vedette

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 21 mei 2000

Als Feyenoord alleen Haps, Amrabat en van Wolfswinkel haalt zou mooi zijn. Dan weten we zeker dat ze hun titel niet prolongeren. Haps is sowieso van een bedroevend niveau en van Wolfswinkel is natuurlijk totaal onnodig als je Jorgensen heb. Amrabat is een leuke speler met veel potentie maar zal Feyenoord volgend seizoen nog niet sterker maken.

We worden op onze sloffen kampioen volgend jaar.
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 april 2012

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Vergeet uiteraard ook niet dat er zeer waarschijnlijk kampioenspremies zijn en salarisverhogingen bij een eventueel kampioenschap of behalen CL, dat soort dingen kunnen ook behoorlijk oplopen.
Afgelopen maand zijn er behoorlijk wat contracten verlengd en ze zullen zeer waarschijnlijk niet alleen het jaartal op het contract hebben veranderd.
HR
Ook de reden waarom het salarisbudget elk jaar omhoog gaat. Premies zullen inderdaad een behoorlijk bedrag zijn.

Zelf denk ik dat Feyenoord 2 spelers gaat halen (misschien 3), en dat zal dan Amrabat en Haps zijn, eventueel Ricky van Wolfswinkel.
HR
Ik hoop nog op 1 á 2 verassingen als Jorgenson of zoals bij jullie Sanchez. Scouten in NL kunnen we allemaal wel :B

Spelers kosten nu eenmaal meer geld als je kampioen bent, dus ben zeer benieuwd, het liefst heb ik uiteraard dat Feyenoord echt te veel betaald voor spelers, maar dat is logisch.HR
v.Geel kan wel goed onderhandelen, dus hopelijk komt dat wel goed. Ze moeten hopen op goede talenten die zich verder willen ontwikkelen. Of oudere spelers die zich nog een keer in de picture willen spelen voor het WK.
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

"Rotterdammers zijn harde werkers met behoud van uitkering." Ik kon hartelijk lachen om nota bene Dolf Jansen. :D
HR
HR

Kiro
Talent

Reg.: 30 augustus 2009

Gamer1908 schreef:

(...)

Elia weg, Kuyt gestopt... aan wie gaan jullie nu een hekel krijgen bij Feyenoord? :denk
HR
Bizar die Elia. Werd toch één van de betere spelers gezien daar. En dan gaat ie naar fokkin' Istanbul Basaksehir. Snap wel dat ie al 30 is, maar kom op he. Vraag me af wanneer de transfers van Dolberg naar AC Wolfsberger en Sanchez naar Sonderjyske worden afgerond.

Ow, en om antwoord te geven op je vraag: die Tbs-patiënt die moedwillig Ajacieden in de Kuip gaat neerhoeken met z'n elleboog, luisterend naar de naam Kramer.

[Dit bericht is veranderd door Kiro (op 19 mei 2017 22:24:00).]
HR
HR

Juichtoon
International

Vak: 426
Reg.: 21 mei 2008

Gamer1908 schreef:

(...)

Ik hoop nog op 1 á 2 verassingen als Jorgenson of zoals bij jullie Sanchez. Scouten in NL kunnen we allemaal wel :B
HR
Ja he Vejinovic, Bilal, Charisteas, Lurling, De Graaf, Cisse, Van Beukering, De Cler, Auassar, Schaken, Bakkal, Matijssen, Goossens, Vormer, Verhoek, en nog 100 (!) anderen. Dat is voor jullie een eitje. Zelfs in Rijnmond is Sparta jullie nog te glad af.

[Dit bericht is veranderd door Juichtoon (op 19 mei 2017 22:23:28).]
HR
HR

ajax96
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 november 2002

Gamer1908 schreef: Scouten in NL kunnen we allemaal wel...HR
Toch is dat ook niet zo makkelijk, de juiste spelers kiezen. Maher zeer gewild, geflopt. Van Dijk: niet opgehaald door 1 van de grote clubs, en nu topper in de UK. Ajax haalt Gudelj, Sinkgraven, etc. De goedkopere Viergever haalt nu eindelijk een leuk niveau, na een stroef begin.
HR
HR

sebastiaan1973
Idool

Reg.: 29 mei 2009

Amrabat schijnt ook in de belangstelling te staan van Anderlecht en Leipzig. Als het waar is, drijft dat de prijs lekker op. Trouwens leuke voetballer, maar niets bijzonder.

Elia naar een nikszeggende Turkse club :D De sterspeler van Feyenoord gaat liever naar zo'n club dan nog een jaar met het Legioen.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Amrabat is een leuk talentje, maar betwijfel of hij de potentie heeft een topper te worden.
Wel zou ik als Amrabat en Leipzig serieus daar lekker heen gaan, grotere competitie en die club is een goede club voor jonge voetballers.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 20 mei 2017 10:51:10).]
HR
HR

Lederen Knikker
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 28 juni 2005

Gamer1908 schreef:

(...)

v.Geel kan wel goed onderhandelen,
HR
Verkoop maybe. Aankoopbeleid is een drama. Was ook al zo bij Ajax. Zijn meest succesvolle aankoop is Jorgenson (en misschien Vermeer). Tja, een analoge klok laat ook 2x per dag de juiste tijd zien.
HR
HR

Frankie de missing link
Legende

Reg.: 14 augustus 2009

Lederen Knikker schreef:

(...)
Verkoop maybe. Aankoopbeleid is een drama. Was ook al zo bij Ajax. Zijn meest succesvolle aankoop is Jorgenson (en misschien Vermeer). Tja, een analoge klok laat ook 2x per dag de juiste tijd zien.
HR
een analoge klok die achterloopt laat nooit de juiste tijd zien ;) ik vond pelle en huntelaar ook wel goede aankopen van m. En daarvoor bij az en Willem 2 deed hij het goed. Hij koopt echter vooral subtoppers van de clubs onder de topclubs en dat loopt meestal fout. Zon lex immers dat zag echt iedereen op voorhand dat dat niks was
HR
HR

ajax96
Jeugdspeler

Reg.: 27 november 2002

Frankie de missing link schreef:

ik vond pelle en huntelaar ook wel goede aankopen van m. En daarvoor bij az en Willem 2 deed hij het goed. Hij koopt echter vooral subtoppers van de clubs onder de topclubs en dat loopt meestal fout. Zon lex immers dat zag echt iedereen op voorhand dat dat niks wasHR
Mee eens. Hij is daarbij, net als iedere andere TD, afhankelijk van oa budget en scouting. Noem mij een TD die geen missers maakt? Het gaat eigenlijk met name om de toppers die je haalt. Die maken het verschil. Volgens mij kom je bij iedere TD mbt aankopen al snel op een verhouding van 40% (helemaal niets) - 40% (kan meekomen) - 20% (aanwinst). Bij Ajax valt Sanchez in die 20%, Westerman in de eerste 40%. Van Geel heeft met oa Guidetti, Pele, Jorgensen, El Ahmadi, Kuijt toch aardig gescoord in de categorie 20%, gezien budget. Elia Berghuis, Toornstra kunnen ook best meekomen. Ik heb alleen niet scherp wie er allemaal onder helemaal niets vallen... Dus kritiek geven is altijd makkelijk.
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

Juichtoon schreef:

(...)

Ja he Vejinovic, Bilal, Charisteas, Lurling, De Graaf, Cisse, Van Beukering, De Cler, Auassar, Schaken, Bakkal, Matijssen, Goossens, Vormer, Verhoek, en nog 100 (!) anderen. Dat is voor jullie een eitje. Zelfs in Rijnmond is Sparta jullie nog te glad af.
HR
Wat is er aan de hand Juichie? Sinds Feyenoord kampioen is zie ik alleen nog maar zure postings van je.... Komt je ware aard nu naar boven?

sebastiaan1973 schreef:

Elia naar een nikszeggende Turkse club :D De sterspeler van Feyenoord gaat liever naar zo'n club dan nog een jaar met het Legioen.
HR
Ik denk dat Elia nog harder lacht als hij zijn salaris binnen krijgt ;)

Lederen Knikker schreef:

(...)
HR
Als je na 18 jaar eindelijk weer kampioen wordt, dan kan je moeilijk zeggen dat hij een drama is qua inkopen. Het zijn misschien niet allemaal topper, maar wel een zeer degelijk team.

[Dit bericht is veranderd door Gamer1908 (op 20 mei 2017 12:27:10).]
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

De kranten uit Turkije schrijven de laatste dagen veel over Feyenoord. Gisteren werd er bericht dat Eljero Elia zo goed als zeker verkast naar Basaksehir. Vandaag meldt de krant Milliyet dat oud-Feyenoorder Robin van Persie graag wil terug keren naar Feyenoord en zijn maatje Jeremain Lens wil meenemen.
Robin van Persie en Jeremain Lens speelden dit seizoen samen bij de Turkse topclub Fenerbahçe. De twee zijn in die periode goede vrienden van elkaar geworden. De Rotterdammer staat nog één seizoen onder contract bij de club uit Istanboel.

NOS-commentator Arman Avsaroglu ziet de komst van Lens naar Rotterdam wel zitten. "Feyenoord heeft al een gesprek met hem gevoerd. Lens kan als buitenspeler én spits worden ingezet. Dan heb je ook meteen iemand achter Nicolai Jörgensen. Dat zou voor Feyenoord ideaal zijn."HR
Als v.Geel het voor elkaar krijgt om Lens EN v.Persie weet binnen te halen, dan word ik daar wel blij van :B
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Reg.: 3 mei 2000

Gamer1908 schreef:

(...)

Als v.Geel het voor elkaar krijgt om Lens EN v.Persie weet binnen te halen, dan word ik daar wel blij van :B
HR
Kan ik me voorstellen. Dat is ook wel leuk voor de Nederlandse competitie.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Domme reacties hier, Bosz is een geweldige coach, een visionair. Heeft samen met Wim Jansen de jeugdopleiding gereorganiseerd. Heeft vervolgens al het geld op gemaakt om te zorgen dat we deze jeugd ook vaker gingen inzetten en is dit jaar bij de concurrent op de bank gaan zitten om ons kampioenschap veilig te stellen. Held! Dik en dik verdiend!
Zapata dus het bestaat toch de onderste steen ,nu alleen Rutte nog
HR
HR

tisalwat
Ballenjongen

Reg.: 24 november 2010

Voorop gesteld, het kan mij niet zo gek veel schelen wie er kampioen wordt. Zo ook niet afgelopen weken, de spanning was leuk, maar of het nou Feyenoord werd of Ajax, was mij om het even.... Maarrrrrrrrrrrr, nu een week verder en ik ben helemaal klaar met al dat gelul over hoe terecht het kampioenschap van Feyenoord is, hoe goed ze wel niet zijn en nog meer van die onzin. Ik zie opeens volwassen mannen in Feyenoord shirtjes die dateren van de laatste kampioenschap, ze zijn vergeten dat ze nu ongeveer 25 kilo zwaarder zijn én (belangrijker nog) 18 jaar ouder.

Het mooiste aan dit kampioenschap is misschien wel dat Dirkje flappie besloten heeft op zijn hoogtepunt te stoppen. Stel dat jullie niet kampioen waren geworden, dan vrees ik dat Dirkje nog een jaartje was doorgegaan, moet er niet aan denken nog een jaar die "kijk mij eens belangrijk" uitingen van hem te moeten verdragen. Terechte beslissing Dirkje! 20 jaar prof voetballer en 2 landstitels, petje af! Wat een carrière. Nu gaat Dirkje het stokje van van Geel overnemen, tussen de laatste 2 kampioenschappen zat 18 jaar en mijn vermoeden is dat de volgende ergens tegen het eind van deze eeuw zal zijn. Ik verwacht dit niet meer mee te maken, wellicht mijn kleinkinderen. Ik zal ze in ieder geval erop voorbreiden...

Wat dit kampioenschap ook opgeleverd heeft is een groot aantal over-het-paard-getilde-modale-voetballers-die-denken-de-redders-van-het-Nederlandse-voetbal-te-zijn. Alle punten die zowel PSV als (meer dan de rest) Ajax bij elkaar gespeeld hebben in europa de afgelopen jaren, verdwijnen volgend seizoen als sneeuw onder de zon. Er zijn echt supporters, ik heb er een aantal gesproken, die denken dat Feyenoord serieus kans maakt om volgend seizoen de C.L. te winnen. Al zouden ze jullie in youth leauge plaatsen, dan nog werden jullie laatste in de poule. Als ik dan vraag hoe ze daarbij komen, dan hoor ik dat ene van Persie naar de Kuip komt.... Van Persie? Really? De van Persie die bij Fenerbahce zijn kunsten laat zien? Moet die jullie naar nieuw succes leiden (lijden?)...? Die man is al 10 keer afgeschreven. Maar je, dat was Dirkje ook...

De laatste keer dat Feyenoord kampioen werd werd het "het kampioenschap van de armoede" genoemd. Welnu, het is nu niet anders! Ajax begon slecht aan de competitie, toen ze de achtervolging hadden ingezet was daar opeens succes in de E.L. Dat kost je punten. PSV dacht dat omdat het hoofdkantoor van Philips in Amsterdam zit, ze opeens ook wat Amsterdamse bluf over zich hadden, die hebben gegokt dat Feyenoord gaandeweg wel ergens punten zou laten liggen, voorwaarde is dan wel dat je zelf de punten wel pakt, gegokt en verloren dus.

Met de nodige mazzel en links en rechts wat hulp van `boven` bleef Feyenoord winnen en als ze al punten lieten liggen, dan waren zowel PSV als Ajax zo vriendelijk om ook punten te laten liggen.

Conclusie: jullie zijn kampioen, omdat jullie aan het eind van de rit bovenaan stonden, verdient? Enigszins wel. Goed voetbal? Een wedstrijd of 5 waren goed te pruimen, de rest minder. Hoogtepunt de 3-0 in en bij Excelsior en als die verdediger van Heracles niet uitglijd en de bal gewoon het stadion uit rost, waardoor Dirkje niet na 48 seconden kan scoren, dan moet ik nog zien dat jullie Heracles aan de kant zetten. Soms zit het mee en soms zit het tegen, nu zat het mee een heel seizoen... Best knap. Nu AUB, zo snel mogelijk die veels te korte shirtjes uit en terug onder jullie steen...

[Dit bericht is veranderd door tisalwat (op 20 mei 2017 21:46:15).]
HR
HR
We gaan hier geen prive-foto's met namen ed plaatsen. bvd
HR
HR

Bazza
Legende

Droomaankoop: Jean-Paul Boëtius
Reg.: 20 januari 2002

T-Bag schreef:

We gaan hier geen prive-foto's met namen ed plaatsen. bvd
HR
Heb het verwijderd
HR
HR
Vanmiddag hun hoogste jeugdteam zien acteren. Mijn God, wat een droefheid.
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

129 schreef:

Vanmiddag hun hoogste jeugdteam zien acteren. Mijn God, wat een droefheid.
HR
Het enige wat ze een beetje onder de knie hadden was het fysiek. Hoewel.....als je er kneiterhard ingaat en je bent zelf het haasje....Dit was een totale walkover. Als dit is wat je door moet laten stromen zijn ze vlug klaar...dat wordt de poeplap trekken voor feyenoord.
HR
HR

FeyenoordKampioen Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 27 april 2017

witchmaster schreef:

Domme reacties hier, Bosz is een geweldige coach, een visionair. Heeft samen met Wim Jansen de jeugdopleiding gereorganiseerd. Heeft vervolgens al het geld op gemaakt om te zorgen dat we deze jeugd ook vaker gingen inzetten en is dit jaar bij de concurrent op de bank gaan zitten om ons kampioenschap veilig te stellen. Held! Dik en dik verdiend!
Zapata dus het bestaat toch de onderste steen ,nu alleen Rutte nog
HR
Sorry hoor maar dit is onzin. De jeugdopleiding bij Feyenoord is opgezet door Jansen met assistentie (en uitstekende leiding) van Brard (beiden gelijkdenkend als Cruijff).
Bosz is degene van domme aankopen en mismanagement (met Gullit als volger).
En ook bij Ajax heeft Bosz redelijk wat 'onhandige' beslissingen genomen: ik noem Bazoer, Kishna, el Gahzi, allemaal weg en dan gaan ook Tete en Riedewald nog. En voor wie? Een huurling als Traore die nu al weer weg gaat, younes die aardig speelt maar zeker niet beter dan zijn vertrokken voorgangers en nu weer het gedonder met Schone, een speler die altijd een (ruime) voldoende haalt. En dan laat ik de selectie van Veltman en Viergever (beiden drama en vooral zichzelf met schoppen handhavend) nog buiten beschouwing.
Als Feyenoordsupporter gun ik jullie nog jaaaaaren Bosz!

[Dit bericht is veranderd door FeyenoordKampioen (op 20 mei 2017 22:56:40).]
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

FeyenoordKampioen schreef:

(...)

Sorry hoor maar dit is onzin. De jeugdopleiding bij Feyenoord is opgezet door Jansen met assistentie (en uitstekende leiding) van Brard (beiden gelijkdenkend als Cruijff).
Bosz is degene van domme aankopen en mismanagement (met Gullit als volger).
En ook bij Ajax heeft Bosz redelijk wat 'onhandige' beslissingen genomen: ik noem Bazoer, Kishna, el Gahzi, allemaal weg en dan gaan ook Tete en Riedewald nog. En voor wie? Een huurling als Traore die nu al weer weg gaat, younes die aardig speelt maar zeker niet beter dan zijn vertrokjen voorgangers en nu weer her gedonder met Schone, een speler die altijd een (ruime) voldoende haalt.
Als Feyenoordsupporter gun ik jullie nog jaaaaaren Bosz!

HR
Mwah, ik heb 019 gezien vanmiddag...of Ajax is zo sterk of feyenoord heeft niet zo'n beste opleiding....zeg het maar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 199 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.