Ajax Netwerk
dinsdag 23 mei 2017 - 03:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

HR

Gamer1908
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 april 2012

quote:HR
T-Bag schreef:

(...)

Pas nou op, nu gaan ze straks die '14' weer aan Ajax relateren..... :B
HR
Vanaf nu zal de 14 alleen nog maar staan voor de dag waarop Dirk Feyenoord kampioen maakte

[Dit bericht is veranderd door Gamer1908 (op 18 mei 2017 22:07:45).]
HRHR
HR

RedAndWhiteTornado
Internationale topspeler

Uit: zinnig
Vak: 430
Reg.: 6 mei 2010

Dirk is gestopt. Zullen we hier ook stoppen over hem? Ik ben inmiddels allang over zijn drie goals heen... Woensdag a.s., daar gaat het om vanaf nu wat mij betreft.

Gamer1908 schreef:

(...)

Vanaf nu zal de 14 alleen nog maar staan voor de dag waarop Dirk Feyenoord kampioen maakte
HR
Ach, iedere club heeft zijn eigen 14. Sommige steden ook...

[Dit bericht is veranderd door RedAndWhiteTornado (op 18 mei 2017 22:09:23).]
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

v.Persie misschien terug naar Feyenoord (gerucht!). Een versterking?
HR
HR

Bazza
Legende

Vak: -
Droomaankoop: Jean-Paul Boëtius
Reg.: 20 januari 2002

Gamer1908 schreef:

HR
Misschien voor achter de spits?
HR
HR

Ness
Jeugdspeler

Reg.: 18 mei 2015

Gamer1908 schreef:

HR
Laten we hopen dat het bij een gerucht blijft. Die voegt weinig meer toe. Die lijkt niet die geldingsdrang te hebben wat Kuijt bijvoorbeeld wel had.
HR
HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

Gamer1908 schreef:

HR
Als ze die terughalen, dan denk ik dat dat inhoudt dat jullie andere spits weggaat.

En nee, hoezeer ik van Persie echt een mooie speler vond, ik denk niet dat dat op deze leeftijd nog echt een versterking is dan tov Jorgensen.

Vroeger wel. Vond hem een uitstekende spits, die onterecht vaak veel kritiek kreeg in Oranje terwijl er in die periode aan de ene kant ego Robben en die andere kant tikkie terug Kuyt langs die lijn liep te draven.
HR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Reg.: 26 februari 2010

Als van Huntelaar de voorkeur had gekregen boven van Persie had Nederland nu een EK en WK achter haar naam. Van Persie is het allerslechtste wat voetballend Nederland ooit is overkomen.

Typisch dat het in Rotterdam een held is.
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

Notlupus schreef:

Als van Huntelaar de voorkeur had gekregen boven van Persie had Nederland nu een EK en WK achter haar naam. Van Persie is het allerslechtste wat voetballend Nederland ooit is overkomen.

HR
Nóg erger dan Kuyt joh!?
HR
HR
Doe maar, dik salaris zonder restwaarde, gemiddelde leeftijd naar 30+ ?
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

T-Bag schreef:

Doe maar, dik salaris zonder restwaarde, gemiddelde leeftijd naar 30+ ?
HR
Kuyt is 36 en van Persie 33, we zijn aan het verjongen! Dat je dat niet ziet :B
HR
HR

Kiro
Talent

Reg.: 30 augustus 2009

Mooie speler Van Persie, één van de weinigen daar die het echt tot de wereldtop heeft geschopt. Mentaal heb ik me twijfels, maar voetballend gezien een absolute meerwaarde voor de eredivisie. Vraag me wel af of ie terug wil komen. Is toch door Van Hooijdonk dankzij professioneel wegkijken door Bertje letterlijk de Kuip uitgetrapt. Volwassen en hard worden noemden ze het daar, waardoor ze het grootste talent wat daar sinds jaren rondliep hebben weggejaagd. Kan me daar toch een beetje kwaad om maken, ook al gaat het om F'noord. Ik weet ook niet of mevrouw Van Persie een overgang naar Nederland ziet zitten, of RvP zichzelf wil schikken als een tweede Kuyt en of het financieel aantrekkelijk genoeg voor 'm is. Zou het wel toejuichen dat ie terugkomt, wordt de eredivisie in z'n geheel toch een stuk interessanter. Bovendien brengen ze dan toch wat ervaring in de ploeg, die er hopelijk voor zorgt dat F'noord geen schietschijf gaat worden in de CL.
HR
HR

Ness
Jeugdspeler

Reg.: 18 mei 2015

Notlupus schreef:

HR
Als van Huntelaar op het WK die voorzet had gekregen van Blind, dan hadden ze nu nog moeten zoeken naar die bal.
HR
HR

Robinho
Ballenjongen

Reg.: 5 april 2003

Hallo, jullie zullen denken, weer een Feyenoorder. Inderdaad, alleen kom ik niet om te gallen. Natuurlijk is de drempel wat lager nu wij kampioen zijn. Ik wil alleen zeggen, ik zou jullie ook niet kunnen feliciteren. Heb wel absoluut respect voor wat er in Amsterdam gaande is, en een beetje vrees voor de toekomst. Maar dat eerste hoort niet (per sé) in dit topic. Veel sportieve reacties, maar ook hier (idd minder dan op FN in dergelijke gevallen) figuren met een reactie voortkomend uit grote haat jegens de concurrent. Ik vond het leuk dat het juist tussen onze clubs ging, en dat PSV achterbleef. In ieder geval hier een trotse Feyenoorder die ook van dichtbij het HCS-drama heeft meegemaakt. Niet huilt van vreugde, wel van verdriet/emotie na het echec in Eindhoven, de serie van vorig seizoen en de eerste thuiswedstrijd na Coentje's dood (Moulijn uiteraad) die verloren werd tegen Heracles of Graafschap. Ik ga proberen hier wat regelmatiger langs te komen want sfeer is ok. Gegroet!
In het verleden was ik wat minder ontspannen en wilde ik hier wel eens komen gallen, heb meerdere accounts gehad maar dat is al van begin deze eeuw toen hier nog een Heerenveensupporter met Foppe of zo in de naam kwam. Niets van dat nu hier, immers je oogst wat je zaait.
Ook onder deze naam heb ik wat minder vleiende posts zag ik net na een zoekactie. Ik kom geen vrienden maken maar ook geen vijanden als het aan mij ligt.

[Dit bericht is veranderd door Robinho (op 19 mei 2017 04:03:37).]
HR
HR

Picard
International

Reg.: 26 januari 2013

Van Persie kan toch nog wel ballen zeker? Wij gaan voor Huntelaar lijkt het, dan weet ik wel wie ik liever heb voetballend gezien. Bosz zou niet overweg kunnen met beide overigens. Ik zou het leuk vinden voor de Eredivisie als RvP bij Fey komt.
HR
HR

dubbel2010
International

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Notlupus schreef:

HR
Volledig mee. V persie heeft nooit gepresteerd als het moest. Teert puur en alleen op Spanje. In de halve of finale nooit beslissend. Huntelaar was veel geschikter.
HR
HR

keeskoi
Icoon

Uit: lelystad
Reg.: 23 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2017 om 08:14:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: keeskoi@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

deKuip schreef:

(...)

Sorry Juichtoon, maar dit is gewoon lachwekkend. Iedereen, werkelijk iedereen, die met hem heeft samengewerkt noemt hem een fantastisch mens en jij noemt hem, vanachter je computer, een misselijk ventje. De mensen die met hem hebben gewerkt weten wel beter. Het is bij hem echt niet zo dat alles om Dirk draait.

Dat je moe wordt van zijn uitspraken, is tot daar aan toe maar doet niets af aan de (sport)mens Kuyt. Je bent behoorlijk zuur de laatste tijd en blijft mijn posts anders interpreteren en verdraaien. En dat noem jij 'tussen de regels door lezen', want je bent zo'n slimme vent. Op die manier ontwijk ik liever de discussie met jou dan dat ik 'm aanga. Als je alles gaat verdraaien en anders interpreteert zodat het jezelf beter uitkomt, is de lol er wel vanaf.
HR
De mens kuyt.
Je bedoelt de mens die na het overlijden van zijn vader zijn moeder in de stront liet zakken? Die zijn moeder kwalijk nam dat ze een tijd na dat overlijden een nieuwe relatie kreeg?
Die op het huwelijk van zijn moeder wegbleef met zijn hele gezin?
Dat,mens kuyt?

Ik heb best wat bewondering voor wat hij uit zijn mogelijkheden heeft gehaald. Ik ken betere, meer,getalenteerde voetballers die veel minder uit hun mogelijkheden hebben gehaald.
Maar de mens kuyt is voor mij een hangjas. Die zouden ze met pek en veren moeten rondrijden op een mestkar.
Christelijke waarden draagt hij uit maar ondertussen zijn eigen moeder zo behandelen.
Minne hond komt eerder in aanmerking.
HR
HR

Jimi
Basisspeler

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Gamer1908 schreef:

HR
Van Persie heeft vaak geroepen dat hij wil afsluiten bij zijn cluppie: Excelsior.

Wel een schitterende speler trouwens - had hem tot een jaar of 2 terug graag bij Ajax gezien.
HR
HR

MUG
Lid 2de elftal

Vak: 114
Reg.: 12 september 2005

Van Persie? Nee...

Wel typisch trouwens, Feyenoord is na 18 jaar eindelijk weer een keer kampioen en ipv lekker te genieten zijn ze nog steeds grotendeels met Ajax bezig.
HR
HR

ajax96
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 november 2002

Gamer1908 schreef:

HR
Ik denk van wel. In NL kan hij echt nog wel meekomen, voldoende kwaliteit. Maar waar Feyenoord Jörgensen heeft staan, staat bij Ajax Dolberg Huntelaar in de weg. Wat mij betreft hoeft Huntelaar ook niet te komen. Van Persie is ruimer inzetbaar.

>>Als van Huntelaar op het WK die voorzet had gekregen van Blind, dan hadden ze nu nog moeten zoeken naar die bal.

:B

@Robinho: succes jongen. Ik zal maar niet naar je minder vleiende posts zoeken.... maar we zijn wel wat gewend.
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

ajax96 schreef:

(...)

Ik denk van wel. In NL kan hij echt nog wel meekomen, voldoende kwaliteit. Maar waar Feyenoord Jörgensen heeft staan, staat bij Ajax Dolberg Huntelaar in de weg. Wat mij betreft hoeft Huntelaar ook niet te komen. Van Persie is ruimer inzetbaar.

>>Als van Huntelaar op het WK die voorzet had gekregen van Blind, dan hadden ze nu nog moeten zoeken naar die bal.

:B

@Robinho: succes jongen. Ik zal maar niet naar je minder vleiende posts zoeken.... maar we zijn wel wat gewend.
HR
Van Persie zou inderdaad vanaf links of op 10 kunnen. Ik zou het aantrekken van Huntelaar door Ajax ook niet begrijpen. Of wordt er al afscheid genomen van Cassiera?
HR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Reg.: 26 februari 2010

Gamer1908 schreef:

(...)

Nóg erger dan Kuyt joh!?
HR
Ik heb als voetballer in Oranje echt helemaal niks tegen Kuijt. Misschien heeft hij een paar wedstrijden in de basis gestaan terend op zijn karakter, maar hij is zeker nuttig geweest. Een stuk nuttiger als van Persie die zoveel wedstrijden heeft verpest. Op het WK2010 welgeteld 1 goal gemaakt, tegen Kameroen. Verder zijn statistieken opgepoetst met een hoop goals tegen prutsteams. Meest onverdiende topscorer aller tijden. Huntelaar staat met 26 wedstrijden minder, waarvan een hoop invalbeurten op slechts 8 goals minder. Zegt genoeg.
HR
HR
Zo, stukje bij beetje komt Nederland in de modus waar het écht om gaat, de Europese finale modus. Goed om te zien. Plukje bij plukje dringt het besef door, en trekt het zich terug onder hun steen.
HR
HR

Ride
Idool

Uit: Hoorn
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 21 januari 2011

keeskoi schreef:

(...)

De mens kuyt.
Je bedoelt de mens die na het overlijden van zijn vader zijn moeder in de stront liet zakken? Die zijn moeder kwalijk nam dat ze een tijd na dat overlijden een nieuwe relatie kreeg?
Die op het huwelijk van zijn moeder wegbleef met zijn hele gezin?
Dat,mens kuyt?

Ik heb best wat bewondering voor wat hij uit zijn mogelijkheden heeft gehaald. Ik ken betere, meer,getalenteerde voetballers die veel minder uit hun mogelijkheden hebben gehaald.
Maar de mens kuyt is voor mij een hangjas. Die zouden ze met pek en veren moeten rondrijden op een mestkar.
Christelijke waarden draagt hij uit maar ondertussen zijn eigen moeder zo behandelen.
Minne hond komt eerder in aanmerking.
HR
Leg deze rotte drol eens neer in FN :D :D
HR
HR

Juichtoon
Internationale topspeler

Vak: 426
Reg.: 21 mei 2008

deKuip schreef:

Ik zou zeggen, kijk Late Night maar even terug. Alleen maar lof voor hem, ook als persoon.

Dat jullie het niks vinden vanwege zijn uitspraken (en waarschijnlijk omdat 'ie Feyenoorder is), is prima. Engerd vind ik nogal overdreven, maar goed. Hoe dan ook, het zegt mij veel meer dat de mensen waarmee hij heeft gewerkt en om wie hij geeft geen onvertogen woord over hem spreken.
HR
Ja ik snap wel dat jij dat anders ziet. Hij is van jouw club, maar je hebt ook een heleboel in het oog springende zaken gemist. Daar kan ik niks aan doen, ms sta je toch niet open genoeg voor andere meningen.
Kuijts rondje in de Kuip in zn eerste seizoen en daarna standaard na elke thuisw (had je toen al een scc, dan zou je dit moeten weten?) was heel opvallend. Met zn handen boven het hoofd klappend naar 'zijn' publiek. Kuijt speelde er toen net 2 maanden incl de voorbereiding). Het was helemaal niet 'zijn' publiek. Kuijt heeft niets met R'dam. Hij heeft er alleen gewerkt. Dat beeld werd altijd (!) opgenomen in de samenvatting bij Studio Sport. Dat was echt geen toeval. Je hebt het kennelijk helemaal gemist dan. Dan kan, maar wel cruciaal in de beeldvorming. Deze was compleet plastic, nep gemaakt voor en door de club. Is dat erg? Neen ook niet want zo werkt het, clubs hebben helden nodig (waar het publiek voor komt etc). Maar Dirk had echt nog totaal niets gepresteerd voor Fnoord en zou dat tot vorig jaar ook niet doen (toch de held in R'dam).
En dat is in de verdere beeldvorming altijd zo gebleven.

Tja dat je Late Night aanhaalt...Je kent de uitdrukking van de doden alleen het goede. Dat geldt in zekere zin nu ook. Fnoord is kampioen dus wordt er een leuk programma gemaakt met mensen die iets leuks willen of gaan zeggen. Dit is toch niet de tijd om nare dingen te zeggen, in de week na titel?
Maar wat mij wel opvalt dat de titel heel erg aan Kuijt wordt opgehangen, terwijl zn bijdrage niet zo groot was, eigenlijk is Dirk gedurende het jaar steeds meer wisselspeler geworden. Maar een club heeft een held nodig en Dirk zit graag vooraan. Dus is het de Dirk show. Zelfs Van Geel ziet Dirk als zn opvolger, bla bla.
En dan komt Fnoord weer met Kuijt en Kuijt weer met Kuijt.
Grosso modo: Fnoord (en alle clubs) heeft een held nodig maar Fnoord heeft eigenlijk geen prestaties om een held natuurlijk te laten ontstaan. In dit gat is Dirk gesprongen.

ps. Wat vind je van de opmerking van Keeskoi hierboven? Kuijt haalde wel zn doodzieke vader op het toneel (alles voor het beeld bij Dirk, beetje tranentrekkende tv over de rug van zn doodzieke vader) maar is er nu niet voor zn moeder...

[Dit bericht is veranderd door Juichtoon (op 19 mei 2017 11:52:39).]
HR
HR

witchmaster
Legende

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Van Persie kon feijenoord niet handelen deze straat schoffie kon men niet aan en hadden hem bijna verkloot ,dus ik begrijp deze verheerlijking niet .
Als hij was gebleven dan was zijn toekomst als voetballer echt niet zeker geweest :denk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Verslaat Ajax Man. United in de Europa League finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,2% dat FC Utrecht wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Manchester United FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!