Ajax Netwerk
dinsdag 23 mei 2017 - 03:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

HR

Apocalypse
Idool

Uit: Shannara
Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 15 september 2003

quote:HR
AFCA 428 schreef:

(...)

18 jaar lang Fifa en Pes om toch kampioen te worden met feyenoord ;B
HR
ok, doelde meer op platform, maar fifa spelen...tja. Dat doe je als je NIET van voetbal houdt :B
HRHR
HR

Gamer1908
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 april 2012

Apocalypse schreef:

(...)

ok, doelde meer op platform, maar fifa spelen...tja. Dat doe je als je NIET van voetbal houdt :B
HR
Momenteel allen nog PS4. Heb sinds een paar maanden ook een game-pc maar nog niet echt de tijd om daar wat mee te doen. Xbox verkocht, was niet mijn ding. Mijn zoontjes spelen met de WII-U en ipad.

O ja ik speel ook wel eens fifa ;)
HR
HR

the birdman
Vedette

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

Frankie de missing link schreef:

Op alle manieren mooi dat dirk kuijt ze die laatste dag de titel bezorgt. Mooi sportverhaal, mooi voor dirk kuijt die met een illustere carriere gaat stoppen, mooi dat zijn status als clubicoon hiermee onbetwist is. Past perfect bij het type voetbal en club dat feyenoord is.

HR
De term clubicoon is wel erg aan inflatie onderhevig zeg. Dat Coen Moulijn daar clubicoon is, ja, net als Wim van Hanegem en Wim Jansen. Maar Dirkie Kuijt??? Ze zullen vast nog wel meer spelers hebben die ver voor Dirkie Kuijt tot clubicoon benoemd kunnen worden. Maar het is Guidetti ook gelukt met een hattrick tegen Ajax en 1 seizoen daar spelen.
HR
HR

Frankie de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

the birdman schreef:

(...)

De term clubicoon is wel erg aan inflatie onderhevig zeg. Dat Coen Moulijn daar clubicoon is, ja, net als Wim van Hanegem en Wim Jansen. Maar Dirkie Kuijt??? Ze zullen vast nog wel meer spelers hebben die ver voor Dirkie Kuijt tot clubicoon benoemd kunnen worden. Maar het is Guidetti ook gelukt met een hattrick tegen Ajax en 1 seizoen daar spelen.
HR
Wie komt sinda 1999 meer in aanmerking?
Frank de boer is toch ook een clubicoon. Misschen voor ouwelullen niet maar die verdwijnen weer. Mensen die 35 of jonger zijn en van hanegem en moulijn niet hebben meegemaakt en ook cruijff en swart niet, hebben ook iconen nodig
HR
HR

robbertb
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Gamer1908 schreef:

(...)

O ja ik speel ook wel eens fifa ;)
HR
Jij bent dan ook voor Feijenoord.
HR
HR

stoeptegel
Icoon

Reg.: 15 februari 2012

sebastiaan1973 schreef:

http://www.nrc.nl/nieuws/2017/05/17/geluk-woont-in-ede-niet-in-rotterdam-9262369-a1559307

:D Kutdorp.
HR
Het laagst geklasseerd staat Rotterdam – waarbij het kampioenschap van Feyenoord niet in de Atlas is verwerkt.

Inmiddels staan we wat hoger. ;)
HR
HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

the birdman schreef:

(...)

HR
Naja het moge duidelijk zijn dat Kuyt bepaald niet de speler is waar ik een shirtje van zou kopen, maar ik snap wel waarom hij juist in Rotterdam zo goed ligt. En ook logisch dat ie een boegbeeld is voor hun.

Hij is natuurlijk wel het prototype van "niet lullen, maar poetsen". Geeft altijd alles en dat hoort nou eenmaal bij Feyenoord. Dat het qua kwaliteit dan nou niet zo top is, boeit daar wat minder; hij heeft het geen woorden maar daden.

Hij heeft echt alles eruit gehaald wat erin zat met een topmentaliteit. Dat past gewoon perfect dus.

Kortom: Kuyt past voor Feyenoord perfect in het kader "Clubicoon".
En een standbeeld voor hem daar past ook prima.

Zoals van Bommel perfect bij Psv paste, Kluivert/Bergkamp bij ons, past Kuyt bij Feyenoord.
"We" hebben nou eenmaal andere types als favoriete/ideale iconen.
HR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Reg.: 26 februari 2010

Ik zou het niet willen hoor, standbeeld voor Kluivert of Bergkamp. Hoort gewoon niet. Zou het belachelijk vinden.

Kluivert:
3 seizoenen Ajax, 6 seizoenen Barcelona.

Bergkamp:
7 seizoenen Ajax, 11 seizoenen Arsenal.

Kuijt:
5 seizoenen Feyenoord, 5 seizoenen Utrecht, 7 seizoenen Liverpool
HR
HR

Joppy
klapper Zonnebril
Regelmatige invaller

Uit: Marbella
Reg.: 9 juli 2008

stoeptegel schreef:

(...)

Het laagst geklasseerd staat Rotterdam – waarbij het kampioenschap van Feyenoord niet in de Atlas is verwerkt.

Inmiddels staan we wat hoger. ;)
HR
Het is ook geeneens 1% verschil. Waar hebben we het over.
HR
HR

Juichtoon
Internationale topspeler

Vak: 426
Reg.: 21 mei 2008

Gamer1908 schreef:

(...)

Eerst beweren dat de Feyenoord media de landelijke media in zijn macht heeft. Nu weer zaken lezen die er niet staan. En dan ook nog zeggen dat Dirk het nooit heeft gehaald. Wil je ergens over praten Juichie?
HR
Tussen de regels doorlezen heet dan. Woorden als klasse, een hele mooie carrière gehad, afgesloten met twee prijzen, de beker en de schaal in 2 zinnen over Kuijt.
Me dunkt dat er dan iets niet goed gaat. Kuijt is gewoon een goede voetballer geweest meer niet. Zijn prijzenkast komt overeen met zn kwaliteit, gewoon vanaf de top bezien, matig. Utrecht, Fnoord, Liverpool, Fenerbahce en Fnoord, ja echt een topcarriere.
Tot 2 jaar terug was Dirk al 17 jaar prof en had hij nog nooit iets gewonnen.
Fnoorders zoeken hun helden dat mag niks mee maar je mag ook wel een beetje relativeren zeg. Zelfs de inbreng dit jaar wordt enorm overtrokken. Als je al een speler zou moeten noemen is de inbreng van Jorgensen veel bepalender geweest dit jaar, maar neen zoals altijd gaat alle aandacht alsof hij een soort Zlatan of Seedorf (5 maal winst CL!, bent u er nog?) naar ome Dirk. Daarom reageer ik. Je zit wtf al tijden op AJAX netwerk, wil je ms ergens over praten?
Je post toch hier voor de discussie, mauw dan ook niet.
HR
HR

Robert97
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 december 2014

sebastiaan1973 schreef:

http://www.nrc.nl/nieuws/2017/05/17/geluk-woont-in-ede-niet-in-rotterdam-9262369-a1559307

:D Kutdorp.
HR
Ik woon in de gemeente Ede en woon harstikke lekker op het platteland. Prima vertoeven op de veluwe. Maar, dit soort onderzoeken vind ik nogal onzinnig.
HR
HR
Top-onderzoek hoor. Iedereen verhuizen naar Ede en je bent gelukkiger, simpel! :D

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 18 mei 2017 17:15:53).]
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

T-Bag schreef:

Top-onderzoek hoor. Iedereen verhuizen naar Ede en je bent gelukkiger, simpel! :D
HR
En alcohol drinken! Dat helpt ook, maar daar had ik geen onderzoek voor nodig :B
HR
HR

RedAndWhiteTornado
Internationale topspeler

Uit: zinnig
Vak: 430
Reg.: 6 mei 2010

Gamer1908 schreef:

(...)

ik wil niet flauw doen, want het is een puike prestatie, maar in de finale staan is nog geen prijs. Eerst maar eens binnenhalen die cup.
HR
Absoluut, nergens zul jij hier postings vinden van mij met een strekking van als zouden wij dat wel effies gaan doen. Maar weet je, ook al zouden we die finale verliezen (en daar zou ik buitenaards van balen...)en hebben we dan feitelijk inderdaad niks, ik ben blij dat het spel van Ajax erg verbeterd is met voorgaande jaren. Herkenbaarder voor Ajacieden, aanvallender, leuker om naar te kijken.
Dat is dan het enige waar we blij om zouden kunnen zijn, maar niet onbelangrijk. 24 mei, dan weten we meer...

Gamer1908 schreef:

(...)

En alcohol drinken! Dat helpt ook, maar daar had ik geen onderzoek voor nodig :B
HR
Zuipen in Ede...? Hmmmm, nog effe over nadenken... B)

[Dit bericht is veranderd door RedAndWhiteTornado (op 18 mei 2017 18:16:56).]
HR
HR

Juichtoon
Internationale topspeler

Vak: 426
Reg.: 21 mei 2008

deKuip schreef:

(...)

Je geeft er, zoals gebruikelijk, weer je eigen draai aan.
HR
Wat jij draai noemt, noemen anderen een reactie. Kuijt is by far de meest misselijke Fnoordspeler van de laatste 40 jaar. Waarom? Omdat het hem alleen om Dirk gaat. En om niemand anders. Hij gebruikt Fnoord en R'dam voor zn eigen heldenstatus. Fnoord en Rotterdam waren voor hem de snelste weg naar heldendom, omdat hier heel erg naar gesnakt werd. Bij Ajax of PSV zou Dirk een van de velen geworden zijn. Al in zn eerste jaar bij Fnoord was dit duidelijk. En Fnoord voer hier op mee.
Zo eindigde elke thuisw van Fnoord bij Studio Sport standaard met beelden van Kuijt die applaudiserend naar de fans een ronde liep. Elke week Kuijt zo in beeld, zoo doorzichtig allemaal. Herinner je mijn verhaal nog dat Fnoord zn eigen beelden beheert en Studio Sport kant en klare pakketjes levert die ze keurig afdraaien. Hier zat Drik dus elke thuisw prominent in.
HR
HR

afca mokum
Vedette

Reg.: 15 augustus 2003

Is inmiddels in rotjeknor de eerste steen al gelegd van het Dirk Kuyt stadion?
HR
HR

Gamer1908
Basisspeler

Juichtoon schreef:

(...)

Wat jij draai noemt, noemen anderen een reactie. Kuijt is by far de meest misselijke Fnoordspeler van de laatste 40 jaar. Waarom? Omdat het hem alleen om Dirk gaat. En om niemand anders. Hij gebruikt Fnoord en R'dam voor zn eigen heldenstatus. Fnoord en Rotterdam waren voor hem de snelste weg naar heldendom, omdat hier heel erg naar gesnakt werd. Bij Ajax of PSV zou Dirk een van de velen geworden zijn. Al in zn eerste jaar bij Fnoord was dit duidelijk. En Fnoord voer hier op mee.
Zo eindigde elke thuisw van Fnoord bij Studio Sport standaard met beelden van Kuijt die applaudiserend naar de fans een ronde liep. Elke week Kuijt zo in beeld, zoo doorzichtig allemaal. Herinner je mijn verhaal nog dat Fnoord zn eigen beelden beheert en Studio Sport kant en klare pakketjes levert die ze keurig afdraaien. Hier zat Drik dus elke thuisw prominent in.
HR
:D :D :D
HR
HR

deKuip
Internationale topspeler

Reg.: 18 september 2005

Juichtoon schreef:

(...)

HR
Sorry Juichtoon, maar dit is gewoon lachwekkend. Iedereen, werkelijk iedereen, die met hem heeft samengewerkt noemt hem een fantastisch mens en jij noemt hem, vanachter je computer, een misselijk ventje. De mensen die met hem hebben gewerkt weten wel beter. Het is bij hem echt niet zo dat alles om Dirk draait.

Dat je moe wordt van zijn uitspraken, is tot daar aan toe maar doet niets af aan de (sport)mens Kuyt. Je bent behoorlijk zuur de laatste tijd en blijft mijn posts anders interpreteren en verdraaien. En dat noem jij 'tussen de regels door lezen', want je bent zo'n slimme vent. Op die manier ontwijk ik liever de discussie met jou dan dat ik 'm aanga. Als je alles gaat verdraaien en anders interpreteert zodat het jezelf beter uitkomt, is de lol er wel vanaf.

[Dit bericht is veranderd door deKuip (op 18 mei 2017 20:48:21).]
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

deKuip schreef:

(...)

Sorry Juichtoon, maar dit is gewoon lachwekkend. Iedereen, werkelijk iedereen, die met hem heeft samengewerkt noemt hem een fantastisch mens en jij noemt hem, vanachter je computer, een misselijk ventje. De mensen die met hem hebben gewerkt weten wel beter. Het is bij hem echt niet zo dat alles om Dirk draait.

Dat je moe wordt van zijn uitspraken, is tot daar aan toe maar doet niets af aan de (sport)mens Kuyt. Je bent behoorlijk zuur de laatste tijd en blijft mijn posts anders interpreteren en verdraaien. En dat noem jij 'tussen de regels door lezen', want je bent zo'n slimme vent. Op die manier ontwijk ik liever de discussie met jou dan dat ik 'm aanga. Als je alles gaat verdraaien en anders interpreteert zodat het jezelf beter uitkomt, is de lol er wel vanaf.
HR
Intern is het misschien een leuke kerel (kan me niet voorstellen), maar naar buiten toe is het een engerd. Alleen maar pleasen, zeggen wat de mensen willen horen, nooit een duidelijke mening, altijd zogenaamd het voortouw nemen, de applausjes naar het publiek.

Een demagoog van het ergste soort.
HR
HR

deKuip
Internationale topspeler

Ik zou zeggen, kijk Late Night maar even terug. Alleen maar lof voor hem, ook als persoon.

Dat jullie het niks vinden vanwege zijn uitspraken (en waarschijnlijk omdat 'ie Feyenoorder is), is prima. Engerd vind ik nogal overdreven, maar goed. Hoe dan ook, het zegt mij veel meer dat de mensen waarmee hij heeft gewerkt en om wie hij geeft geen onvertogen woord over hem spreken.
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 14 augustus 2001

deKuip schreef:

Ik zou zeggen, kijk Late Night maar even terug. Alleen maar lof voor hem, ook als persoon.

Dat jullie het niks vinden vanwege zijn uitspraken (en waarschijnlijk omdat 'ie Feyenoorder is), is prima. Engerd vind ik nogal overdreven, maar goed. Hoe dan ook, het zegt mij veel meer dat de mensen waarmee hij heeft gewerkt en om wie hij geeft geen onvertogen woord over hem spreken.
HR
Wat ik vooral 'eng' aan hem vind is dat hij destijds zijn eigen kinderen op liep te jutten tegen Ajax.En leuk dat hij het vond. Persoonlijk vind ik dat gewoon niet kunnen, ze waren met een groot toernooi bezig met het NL elftal notabene. Waarom altijd en overal populair willen doen, eventueel met je eigen kinderen. Dat stuit mij enorm tegen de borst.Zou ik net zo vinden als een Ajacied dat deed met zijn kinderen.

[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 18 mei 2017 21:21:41).]
HR
HR

raptor1979
Icoon

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

afca mokum schreef:

Is inmiddels in rotjeknor de eerste steen al gelegd van het Dirk Kuyt stadion?
HR
Nee ze moesten eerst alle stoeptegels van 7 mei terugleggen.
HR
HR

dubbel2010
International

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Er gaan geruchten dat 14 mei de heilige dirk dag gaat worden, dan vieren we de terugkeer van dirk op de velden.
HR
HR

deKuip
Internationale topspeler

Daniëlla schreef:

(...)

Wat ik vooral 'eng' aan hem vind is dat hij destijds zijn eigen kinderen op liep te jutten tegen Ajax.En leuk dat hij het vond. Persoonlijk vind ik dat gewoon niet kunnen, ze waren met een groot toernooi bezig met het NL elftal notabene. Waarom altijd en overal populair willen doen, eventueel met je eigen kinderen. Dat stuit mij enorm tegen de borst.Zou ik net zo vinden als een Ajacied dat deed met zijn kinderen.
HR
Dat kan ik me voorstellen.
HR
HR

dubbel2010 schreef:

Er gaan geruchten dat 14 mei de heilige dirk dag gaat worden, dan vieren we de terugkeer van dirk op de velden.
HR
Pas nou op, nu gaan ze straks die '14' weer aan Ajax relateren..... :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 180 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic (Deel 20)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Verslaat Ajax Man. United in de Europa League finale?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,2% dat FC Utrecht wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Manchester United FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!