Ajax Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 21:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic (Deel 32)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »

HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 juli 2002

Het vervolg deel 32 kan hier verder! Het oude deel kun je hier onder bekijken:

Deel 31
HRHR
HR

Tyler Durden
Basisspeler

Reg.: 21 oktober 2005

quote:HR
chivu23 schreef:

Maar hoe zien de PSV'ers de toekomst voor zich? Wat moet PSV doen? Cocu eruit? Er zullen een aantal ervaren krachten vertrekken. Wat dan? Aankopen? Voor de jeugd gaan? Kortom... Wat moet PSV doen om aan te kunnen haken?
HR
Tja, lastige vraag en ik denk ook dat het voor de beleidsbepalers een lastige opdracht zal gaan worden. Ondanks dat kunnen dingen soms ook snel veranderen, zowel negatief als positief. Vergelijk alleen Propper al dit seizoen met vorig seizoen (helaas een negatieve verandering, maar zo kunnen er soms ook positieve veranderingen ontstaan).
Maar goed, misschien is het nog niet eens zo verkeerd om volgend jaar een grotendeels nieuwe selectie te hebben, maar ik verwacht niet dat dit een sterkere selectie zal zijn dan nu. Zoveel geld heeft PSV volgens mij niet te besteden, vertrekkende huurspelers leveren uiteraard niks op. Eventuele miljoenen kunnen bijgeschreven worden door transfers van Propper, Zoet, Willems, Arias. Propper kan wellicht, ondanks dit mindere seizoen, nog wel een aardig bedrag worden. Zoet, Arias en Willems, maar ook Guardado, Moreno, Locadia, Isimat, zullen minder geld opleveren wanneer ze vertrekken. Bij elkaar kan het nog wel wat zijn, maar wat je er netto van overhoudt om te besteden is niet genoeg om dezelfde kwaliteit terug te halen. Zou op dit moment ook echt nog geen spelers weten die voor PSV qua prijs/kwaliteit verhouding een goede aanwinst zouden zijn. Het kan dus wel eens een moeilijke zomer worden voor Brands. Geen idee wat ik ervan moet verwachten vooralsnog, maar heel positief zie ik het nog niet in.
Hoop in ieder geval dat de Jong verkocht zal worden, al zou ik niet weten wie er interesse zal hebben in hem. van Ginkel nog een jaar huren zou ik top vinden, maar geen idee naar de haalbaarheid daarvan.

Ik denk dat er op dit moment slechts één zekerheid is wat betreft een basisplaats volgend seizoen en dat is Ramselaar en wellicht in mindere mate Hendrix/Bergwijn, al zal dat ook te maken hebben met hun ontwikkeling en eventuele uitgaande transfers. Het positieve aan de mindere financiële situatie (voor zover ik daar zicht op heb) zou eigenlijk terug te zien moeten zijn in basisplaatsen voor laatstgenoemden. Of we daar dan sterker van worden tov dit seizoen, zal nog maar moeten blijken.
HR
HR

doekkha
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 maart 2017 om 20:48:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Tyler Durden schreef:

(...)

Tja, lastige vraag en ik denk ook dat het voor de beleidsbepalers een lastige opdracht zal gaan worden. Ondanks dat kunnen dingen soms ook snel veranderen, zowel negatief als positief. Vergelijk alleen Propper al dit seizoen met vorig seizoen (helaas een negatieve verandering, maar zo kunnen er soms ook positieve veranderingen ontstaan).
Maar goed, misschien is het nog niet eens zo verkeerd om volgend jaar een grotendeels nieuwe selectie te hebben, maar ik verwacht niet dat dit een sterkere selectie zal zijn dan nu. Zoveel geld heeft PSV volgens mij niet te besteden, vertrekkende huurspelers leveren uiteraard niks op. Eventuele miljoenen kunnen bijgeschreven worden door transfers van Propper, Zoet, Willems, Arias. Propper kan wellicht, ondanks dit mindere seizoen, nog wel een aardig bedrag worden. Zoet, Arias en Willems, maar ook Guardado, Moreno, Locadia, Isimat, zullen minder geld opleveren wanneer ze vertrekken. Bij elkaar kan het nog wel wat zijn, maar wat je er netto van overhoudt om te besteden is niet genoeg om dezelfde kwaliteit terug te halen. Zou op dit moment ook echt nog geen spelers weten die voor PSV qua prijs/kwaliteit verhouding een goede aanwinst zouden zijn. Het kan dus wel eens een moeilijke zomer worden voor Brands. Geen idee wat ik ervan moet verwachten vooralsnog, maar heel positief zie ik het nog niet in.
Hoop in ieder geval dat de Jong verkocht zal worden, al zou ik niet weten wie er interesse zal hebben in hem. van Ginkel nog een jaar huren zou ik top vinden, maar geen idee naar de haalbaarheid daarvan.

Ik denk dat er op dit moment slechts één zekerheid is wat betreft een basisplaats volgend seizoen en dat is Ramselaar en wellicht in mindere mate Hendrix/Bergwijn, al zal dat ook te maken hebben met hun ontwikkeling en eventuele uitgaande transfers. Het positieve aan de mindere financiële situatie (voor zover ik daar zicht op heb) zou eigenlijk terug te zien moeten zijn in basisplaatsen voor laatstgenoemden. Of we daar dan sterker van worden tov dit seizoen, zal nog maar moeten blijken.
HR
Het PSV van aankomende periode zit wel vol boeiende vraagstukken.

1. Wat doet men met Maher? PSV moet verkopen want contract tot 2017, maar komt de juiste partij er ook voor.
2. Zinchenko. PSV heeft nu een seizoen 'geïnvesteerd' om hem te laten wennen en heeft een optie voor nog een seizoen. Gaat men er mee verder?
3. Marco Van Ginkel. Chelsea verlengde weliswaar wel met hem maar ik denk dat Brands toch nog een uiterste poging zal doen te kopen of nog een jaar te huren. PSV zou dat kunnen bekostigen van bijvoorbeeld een transfer van Propper.
4. Jurjus als opvolger van Zoet, aangezien die laatste vrijwel zeker vertrekt. Is hij er klaar voor? Zoniet wie haal je dan? Buitenlandse keepers zijn bij PSV vrijwel altijd geflopt op Gomes na; Kralj, Koch, Tyton, Issakson. Maar de Nederlandse markt heeft ook niet gek veel aanbod.

Het vervelende voor PSV is dat het straks geen CL heeft en daardoor wordt he moeilijk keyplayers te verleiden een overstap te maken naar de eredivisie. Ik krijg sterk de indruk dat Brands geld heeft gesprokkeld (o.a. verkoop Narsingh, Beto, Jozzefzoon) om straks toch nog wat te kunnen uitrichten op de transfermarkt. Zou me daarom niet verbazen als PSV nog wat dead wood probeert te slijten van spelers waarover men tch twijfels heeft.
HR
HR

the birdman
Vedette

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

Als Maher zijn contract tot 2017 loopt wandelt hij gewoon gratis de deur uit aan het einde van het seizoen. Brands zal toch niet zo dom zijn geweest.
HR
HR

Tyler Durden
Basisspeler

the birdman schreef:

Als Maher zijn contract tot 2017 loopt wandelt hij gewoon gratis de deur uit aan het einde van het seizoen. Brands zal toch niet zo dom zijn geweest.
HR
Hij heeft een contract tot de zomer van 2018.
HR
HR

doekkha
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 maart 2017 om 23:04:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Tyler Durden schreef:

(...)

Hij heeft een contract tot de zomer van 2018.
HR
Tikfoutje, maar uit de context viel wel op te maken dat ik 2018 bedoelde. Ik ben erg benieuwd waar hij komend seizoen speelt.
HR
HR

Tyler Durden
Basisspeler

doekkha schreef:

(...)

Tikfoutje, maar uit de context viel wel op te maken dat ik 2018 bedoelde. Ik ben erg benieuwd waar hij komend seizoen speelt.
HR
Klopt, ik reageerde eigenlijk op birdman (die zijn info denk ik wel uit jouw post haalde ;) ), die zich afvroeg of Brands zo dom was om hem uit z'n contract te laten lopen.
Ja, geen idee wat betreft Maher. Weet eigenlijk ook niet hoe hij het in Turkije doet. Maar hij zou toch nog wel een miljoen of 2.5 a 3 moeten kunnen opleveren denk ik.
HR
HR

doekkha
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2017 om 19:44:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zie Maher eigenlijk allee naar een middenmotor in Spanje, Frankrijk of de woestijn gaan en heel misschien een Turkse (sub)topper.

Anyways PSV met Siem De Jong in de spits en Hendrix op de bank.
HR
HR

amsterdamwest
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 maart 2010

Waarom staat Hendrix er eigenlijk niet in? Nuttige en vooral nog hongerige speler.
HR
HR
Wat is het record corners in 1 helft? Als je ze zo blijft weggeven dan valt er natuurlijk wel een of meer x er 1 binnen. :D
HR
HR

witchmaster
Legende

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

T-Bag schreef:

Wat is het record corners in 1 helft? Als je ze zo blijft weggeven dan valt er natuurlijk wel een of meer x er 1 binnen. :D
HR
er is geen meester of hij vindt zijn meester ;) denk dat roda wel eens 3 punten pakt daar :D :D

[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 4 maart 2017 20:39:43).]
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Mooie uitslag. Jammer dat het 1 week te laat is.
HR
HR

Paco Swart
Vedette

Uit: De Strootmannetjes doen het ook allemaal per ongeluk
Vak: 127
Reg.: 19 december 2005

the farmer schreef:

Mooie uitslag. Jammer dat het 1 week te laat is.
HR
Want? Zoals al eerder aangegeven, ze worden ook dit jaar gewoon weer kampioen. Dus de wedstrijd van vorige week doet daar niet zoveel toe.
HR
HR

Ludwig van Schnabel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Singapore
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 22 september 2003

amsterdamwest schreef:

Waarom staat Hendrix er eigenlijk niet in? Nuttige en vooral nog hongerige speler.
HR
Gebleseerd voor een belangrijk deel tijdens de eerste seizoens helft. Nu heeft PSV na de winterstop weinig punten laten liggen (alleen tegen Feyenoord) dus (ik denk dat ;) ) Cocu beredeneerd: het loopt nu goed, dus waarom Henrdix er in brengen?

Ik ben het verder wel met je eens. Hendrix zou er zeker in moeten.
HR
HR

Pickwick
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 4 december 2007

amsterdamwest schreef:

HR
Omdat je tegen een Roda niet veel aan Hendrix hebt, maar wel aan een AM als Siem de Jong die dicht bij zijn broer kan spelen.
Volgend jaar als Guardado weg is, is Hendrix nummer 1 als CVM. Zie hem zelfs als aanvoerder volgend seizoen.
HR
HR

Octo
Veelbelovend talent

Vak: 127
Reg.: 15 april 2016

Paco Swart schreef:

(...)

Want? Zoals al eerder aangegeven, ze worden ook dit jaar gewoon weer kampioen. Dus de wedstrijd van vorige week doet daar niet zoveel toe.
HR
Zou me niks verbazen. feynoord en Ajax kijken te veel naar elkaar. Bij feynoord beginnen de pijntjes, irritaties en het moeten presteren nu. Kijken hoe ze daarmee om blijven gaan.
Ik verwacht dat de strijd om de titel tussen Ajax en psv zal gaan en dat wij er nipt mee vandoor gaan deze keer.
HR
HR
Bij deze wil ik het trieste nieuws brengen, dat gewaardeerd lid Makelaar1 is komen te overlijden

Wij wensen zijn familie en naasten sterkte met dit verlies.
HR
HR

the birdman
Vedette

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

RIP Makelaar1, hoop dat je nog hebt kunnen doen wat je wilde. Sterkte aan zijn nabestaanden.
HR
HR

SJON.
Idool

Reg.: 17 januari 2003

Paco Swart schreef:

(...)

HR
Gekkie.
HR
HR

MaartenV.
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 407
Reg.: 22 oktober 2005

SJON. schreef:

(...)
Gekkie.
HR
Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat zowel Ajax als Feyenoord totaal instorten.

[Dit bericht is veranderd door MaartenV. (op 6 maart 2017 15:00:03).]
HR
HR

Massimo
Legende

Reg.: 20 januari 2010

Sterkte aan de nabestaanden van Makelaar1.

Hij was volgens mij wel een taaie. Kwam jaar in jaar uit weer terug en zelfs toen hij zijn naderende afscheid hier bekend kwam maken heeft hij er nog een half jaar aan geplakt.
HR
HR

chivu23
Moderator
Chat Operator

Uit: ermate briljant
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 25 februari 2005

Heel triest nieuws :\(

Ook ik wens de nabestaanden heel veel sterkte en hoop dat hij uiteindelijk nog heel veel dingen heeft kunnen doen die nog wilde doen.
Was een zeer gewaardeerde poster. Helaas voor de verkeerde club ;) , maar desalniettemin altijd even vriendelijk. Rust zacht :\(
HR
HR

Oceanborn
Internationale topspeler

Reg.: 4 januari 2004

Rust zacht, Makelaar1 :\(
HR
HR

Tyler Durden
Basisspeler

Ondanks dat het al een lange tijd speelde, toch raar om zoiets te lezen.
HR
HR
Hij is in januari overleden, vandaag pas vernomen van een collega.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic (Deel 32)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Feyenoord wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!