Deze topic is verplaatst naar Het Praathuis en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 15 »
le-fou-pedalant
Ballenjongen
Vak: 115
Droomaankoop: -
Reg.: 16 juli 2011
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
Notlupus
Internationale topspeler
Vak: -
Reg.: 26 februari 2010
quote:Waarom moet Ajax hier iets mee doen? Je hoeft niemand te overtuigen van hoe erg je zoiets vindt, maatschappelijk komt hier de komende tijd genoeg aandacht voor.
Mijn vraag en oproep : zouden wij als MENSEN en als AJACIEDEN op een mooie wijze deze 41-jarige man eerbiedig kunnen herdenken ?
Apocalypse
Vedette
Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003
Maduroman
Internationale topspeler
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
SiSi
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 2 juli 2002
Kluivert_beste_9_ooit
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
champy95
Icoon
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
le-fou-pedalant
Ballenjongen
quote:De 41-jarige grensrechter Richard Nieuwenhuizen werd na de wedstrijd door een drietal spelers van Nieuw Sloten in elkaar getrapt.
champy95 schreef:
Is die arme man tijdens de wedstrijd in elkaar geslagen, of daarna?
champy95
Icoon
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
AFC19
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Vak: 407
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 29 april 2011
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
witchmaster
Icoon
Uit: dyslexie dus houd er rekening mee
Reg.: 6 augustus 2000
Schip ahoy
Vedette
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Als ik familie was van die kerel zou ik het wel weten. Het moment dat ze uit jeugddetentie komen breek ik hun nek.
Schip ahoy schreef:
En dat jochie dan. Hoe moet die nou verder. Een aantal xxx ventjes hebben z'n pa doodgeslagen.
Een keiharde sanering en nieuwe aanpak van het amateurvoetbal kan echt niet meer uitblijven. Heeft dat joch verder geen ene reet meer aan. Hopelijk betalen de (ouders van die) ventjes zich hun hele leven blauw aan een schadeloosstelling.
Schip ahoy
Vedette
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
quote:Ik zou je zo helpen.
Burzlew schreef:
(...)
Als ik familie was van die kerel zou ik het wel weten. Het moment dat ze uit jeugddetentie komen breek ik hun nek.
Godverdomme wat een klotezooi dit.
AFCANieuwmarkt
Vedette
Reg.: 5 november 2006
witchmaster
Icoon
Uit: dyslexie dus houd er rekening mee
Reg.: 6 augustus 2000
quote:hoog uit 3 jaar ,kan ook twee jaar worden ligt aan hun leeftijd .
0634 schreef:
Het is te walgelijk voor woorden en de daders zijn minderjarig dus zullen niet eens veel gestraft worden. Deze man was net zo oud als ik, heeft ook kinderen... en dan doen een stel kansloze hersenloze zo'n gruweldaad om een voetbalwedstrijd. Misselijk word ik ervan, echt misselijk.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Dit team kreeg op 19 november nog een boete wegens een opstootje en het bedreigen van de scheidsrechter. De boete was 100 euro. Dat is lager dan de boete als je een wedstrijd niet 5 dagen van tevoren via de KNVB afgelast. Dat is nog eens kordaat optreden.
AFC19 schreef:
Vreselijk.
De KNVB faalt ook enorm op dit gebied. Een team van mijn club is eens van het veld gestapt vanwege erg agressief gedrag van de tegenstander. In plaats van de schuldige aan te pakken, kreeg dat team puntmindering en een geldboete.
Dit is ook de reden dat wij met ons team niet meer in Amsterdam voetballen (als Amsterdams team). Te vaak moet je op je passen letten dat je er heelhuids vandaan komt.
Een zwarte dag voor het Nederlandse voetbal.
AFCANieuwmarkt
Vedette
quote:Gassies doen ook nog eens een kickboxen, zien ondertussen een Badr Hari mensen mischandelen, en vervolgens "vrij" worden gelaten.
Ares schreef:
(...)
Dit team kreeg op 19 november nog een boete wegens een opstootje en het bedreigen van de scheidsrechter. De boete was 100 euro. Dat is lager dan de boete als je een wedstrijd niet 5 dagen van tevoren via de KNVB afgelast. Dat is nog eens kordaat optreden.
le-fou-pedalant
Ballenjongen
quote:In 1952 vond de laatste tenuitvoerlegging van de doodstraf, een executie op de Waasdorpervlakte, plaats. Een te drastisch middel tegen drie jongeren, de spelers van Nieuw Sloten, die zwaar over de scheef zijn gegaan. Al denk ik dat men bijvoorbeeld in Texas (VS) voor een dergelijk misdrijf wel met de doodstraf zou kunnen worden bestraft. Enige tijd geleden stierf een 77-jarige voetballiefhebber, de heer Retz, door een karatetrap van Sylvester Mendes. Nu werd Richard Nieuwenhuizen doodgetrapt. Het wordt de hoogste tijd, dat de KNVB en Den Haag samen deze onaanvaardbare wantoestanden langs de voetbalvelden gaan aanpakken. Misschien dat Fred Teeven, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, tot een definitieve uitgebreide voetbalwet kan komen ? Bijna elk weekend zie ik wel één of twee keer een wantoestand op of naast een voetbalveld. Wij moeten erkennen dat onze nationale hobby inmiddels volledig uit de hand is gelopen.
Gallery Play schreef:
Sneu, hopelijk wordt de doodstraf op tijd heringevoerd voor de dader.
le-fou-pedalant
Ballenjongen
quote:Tot mijn ergernis krijg ik een email met een link http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/tuigvoetballertjes_slopen_gren.html
Maduroman schreef:
Erg voor zoontje die voor zijn ogen zijn vader dood getrapt ziet worden.. Ik zou aardig wat wraakgevoelens koesteren dan, zeg..
Es Muss Eskalieren
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Eens. Er zijn hier in Noord-Brabant ook diverse verenigingen waar je na een doodsschop het niet in je hoofd moet halen om er wat van te zeggen. Je hoeft je nog net niet te verantwoorden omdat je tegen ze scoort. En voor dit soort teams maakt het niet uit of ze tegen 50-jarige mannen of 15-jarige ventjes spelen. Het amateurvoetbal moet drastisch op de schop.
le-fou-pedalant schreef:
(...)
In 1952 vond de laatste tenuitvoerlegging van de doodstraf, een executie op de Waasdorpervlakte, plaats. Een te drastisch middel tegen drie jongeren, de spelers van Nieuw Sloten, die zwaar over de scheef zijn gegaan. Al denk ik dat men bijvoorbeeld in Texas (VS) voor een dergelijk misdrijf wel met de doodstraf zou kunnen worden bestraft. Enige tijd geleden stierf een 77-jarige voetballiefhebber, de heer Retz, door een karatetrap van Sylvester Mendes. Nu werd Richard Nieuwenhuizen doodgetrapt. Het wordt de hoogste tijd, dat de KNVB en Den Haag samen deze onaanvaardbare wantoestanden langs de voetbalvelden gaan aanpakken. Misschien dat Fred Teeven, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, tot een definitieve uitgebreide voetbalwet kan komen ? Bijna elk weekend zie ik wel één of twee keer een wantoestand op of naast een voetbalveld. Wij moeten erkennen dat onze nationale hobby inmiddels volledig uit de hand is gelopen.
AFCANieuwmarkt
Vedette
quote:Zoals ik hier boven dus al beschreven had. Badr Hari is het grote voorbeeld, mishandelen as a boss en week later weer vrij.
le-fou-pedalant schreef:
(...)
Tot mijn ergernis krijg ik een email met een link http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/tuigvoetballertjes_slopen_gren.html
hieruit blijkt dat de jonge spelers van Nieuw Sloten niet alleen voetballes maar ook KICKBOKSTRAINING krijgen om "de fysieke weerbaarheid te vergroten."
Hiervoor heb ik geen woorden meer ...
Deze topic is verplaatst naar Het Praathuis en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » grensrechter Richard Nieuwenhuizen overleden

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,7% dat FC Twente wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.