Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 20:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2012/2013 (deel 27)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 208 pagina's: « 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 208 »

HR

quote:HR
Robehr schreef:

(...)

Een dialect is een spraakgebrek?
HR
Het Nederlands wat ik kreeg in de jaren 60/70 is allang niet meer .
Het echte jordanees , is bijna uitgestorven , even als oud amsterdams en rotterdams zo kan ik wel door gaan.
er is in die 30 tal jaren gewoon een heel ander taal ontstaan.
even als Limburgs . fries. Brabanders /Groningers ect exct dialect is bijna uit gestorven .
Ik vind het gewoon larry wat er nu wordt gesuggereerd over spraak gebrek ;)
HR
HR

AMSTERDAM NOORD
International

Uit: Amsterdam
Vak: 115
Droomaankoop: -
Reg.: 24 juni 2008

Robehr schreef:

(...)

Een dialect is een spraakgebrek?
HR
Niet te serieus nemen. Wat ik ermee bedoel is dat deze mensen over het algemeen moeilijk te verstaan zijn. Of gewoon een kut accent hebben :B
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Daniëlla schreef:

(...)

Je haalt weer dingen door elkaar om maar niet de waarheid onder ogen te hoeven zien. Een coach die zijn team anders heeft zien voetballen dan de meeste andere mensen verkondigt zijn visie op het vertoonde spel van zijn eigen jongens. Een coach van PSV die beweert dat zijn(?) clubje even veel eigen jeugd laat doorstromen als het grote Ajax maakt zichzelf totaal belachelijk.
HR
Het ergste Daan, is dat het nota bene Dick Advocaat is die iemand beschuldigt voor geld te kiezen...
HR
HR

AMSTERDAM NOORD schreef:

(...)

Niet te serieus nemen. Wat ik ermee bedoel is dat deze mensen over het algemeen moeilijk te verstaan zijn. Of gewoon een kut accent hebben :B
HR
WAT ZEG JE ????? :D :D :D
HR
HR

Tante Leen
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2006

Leuk onderwerp, spraakgebrek. Iemand die dialect spreekt maar denkt dat hij ABN spreekt heeft in feite een spraakgebrek, ben ik wel eens met A'dam noord. Iemand die bepaalde letters gewoon niet eens bij benadering correct uit kan spreken heeft dat natuurlijk ook. Daar moet je niet moeilijk over doen. Dat is bij Fredje het geval. Op zich vind ik iemand die dialect spreekt maar wel in staat is alle klanken voort te brengen geen spraakgebrek hebben.

Veel tv-volk uit de contreien gooise matras heeft er ook een abonnement op: iedereen weet dat ze de 'r' niet uit kunnen spreken, maar een correcte 'e', 'o' of 'a' (lang of kort) is vaak ook al teveel gevraagd. En maar denken dat ze ABN spreken. Not...

[Dit bericht is veranderd door Tante Leen (op 24 november 2012 21:27:36).]
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Frederique schreef:

(...)
Dat was inhoudelijk, andermans coach beschuldigen vann het feit dat hij sprookjes verteld, terwijl je eigen coach sprookjes verteld in zijn beoordeling van een voetbalwedstrijd..
En dat als zoete koek slikken.
HR
Ga jij nou ooit nog eens een keer naar je eigen clubje wijzen? :\(

Wat Advocaat vertelt over de doorstroming van de jeugd bij Psv is de grootste onzin. Maar goed, dat zijn we gewoon.
Wat nog véééééél erger is, is dat hij iemand gaat verwijten om voor het geld te kiezen (of dat ook wel zo is, laat ik dan nog heel vriendelijk in het midden) terwijl hij z'n hele carrière lang niet anders gedaan heeft. Tot het schaamteloze toe.
Ik dacht dat hij graag wat minder kritische opmerkingen over hemzelf en Psv wilde? Nou, dan helpt hij daar niet echt aan mee. Hoeveel crap kun je in 1 minuutje kwijt? Ongelofelijk en onvergeeflijk. Smerig ventje.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 24 november 2012 22:12:02).]
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Ook mogelijke spraakgebreken, dialecten en accenten mogen elders besproken worden ;)
HR
HR

Frederique
Idool

Reg.: 7 november 2004

fluwelen linker schreef:

(...)

Ga jij nou ooit nog eens een keer naar je eigen clubje wijzen? :\(

Wat Advocaat vertelt over de doorstroming van de jeugd bij Psv is de grootste onzin. Maar goed, dat zijn we gewoon.
Wat nog véééééél erger is, is dat hij iemand gaat verwijten om voor het geld te kiezen (of dat ook wel zo is, laat ik dan nog heel vriendelijk in het midden) terwijl hij z'n hele carrière lang niet anders gedaan heeft. Tot het schaamteloze toe.
Ik dacht dat hij graag wat minder kritische opmerkingen over hemzelf en Psv wilde? Nou, dan helpt hij daar niet echt aan mee. Hoeveel crap kun je in 1 minuutje kwijt? Ongelofelijk en onvergeeflijk. Smerig ventje.
HR
Ik geef verdomme Danielle volkomen gelijk met haar reactie op Advocaat en de jeugd en net DIE regel zul je natuurlijk niet quoten Typisch:-)

[Dit bericht is veranderd door Frederique (op 24 november 2012 22:37:35).]
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: een ei
Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

0634 schreef:

(...)

Het ergste Daan, is dat het nota bene Dick Advocaat is die iemand beschuldigt voor geld te kiezen...
HR
Ik zie de aloude Advocaat beetje bij beetje terug komen. Al zijn g bijeen geschraapte geld helpt hem niet tegen zichzelf. Hij kan beter een PR mannetje in dienst nemen en zich laten souffleren want het begint een parodie op een cabaretier te worden. ;)

Frederique schreef:

(...)

Ik geef verdomme Danielle volkomen gelijk met haar reactie op Advocaat in due jeugd in net DIE rebel zul he natuurlijk niet quote. Typisch:-)
HR
En nu nog een keer zonder te stotteren? ;)

[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 24 november 2012 22:35:59).]
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Frederique schreef:

Ik geef verdomme Danielle volkomen gelijk met haar reactie op Advocaat en de jeugd en net DIE regel zul je natuurlijk niet quoten Typisch:-)
HR
Maar altijd moet er weer een vingerwijzingkje richting Ajax bij. Typisch.

Bovendien, het walgelijkste deel van de reactie van Advocaat (nl. dat over geld en z'n calimerogedrag m.b.t. de aandacht in de media), daar hoor ik jou helaas niet over.
Dit is één van de smerigste en meest achterbakse opmerkingen die een coach ooit gemaakt heeft in de gehele historie van het Betaald Voetbal.
HR
HR

Frederique
Idool

Daniëlla schreef:

(...)

En nu nog een keer zonder te stotteren? ;)
HR
Heb vandaag een Nexus7 gekocht en zit er een beetje mee te klooien. Fantastisch tablet overigens voor een prima prijs, maar das offtopic :)
HR
HR

Frederique
Idool

fluwelen linker schreef:

(...)

Maar altijd moet er weer een vingerwijzingkje richting Ajax bij. Typisch.

Bovendien, het walgelijkste deel van de reactie van Advocaat (nl. dat over geld en z'n calimerogedrag m.b.t. de aandacht in de media), daar hoor ik jou helaas niet over.
Dit is één van de smerigste en meest achterbakse opmerkingen die een coach ooit gemaakt heeft in de gehele historie van het Betaald Voetbal.
[/QUOTE
Knijp jezelf eens. Een van de smerigste opmerkingen. Zo langzamerhand wordt het lachwekkend hoe hier gereageerd wordt op uitspraken vanuit het Eindhovense, de opmerking van Advocaat over Strootman b,v, Ongelijfelijk, gewoon een geintje, en de hele Ajax goegemeente stort zich erop om er schande over te spreken. Ik ben blij dat er nog volwassen mensen in beide kampen zijn die als normale mensen met elkaar om kunnen gaan, zoals de Boer en Cocu.HR
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Frederique schreef:
Knijp jezelf eens. Een van de smerigste opmerkingen. Zo langzamerhand wordt het lachwekkend hoe hier gereageerd wordt op uitspraken vanuit het Eindhovense, de opmerking van Advocaat over Strootman b,v, Ongelijfelijk, gewoon een geintje, en de hele Ajax goegemeente stort zich erop om er schande over te spreken. Ik ben blij dat er nog volwassen mensen in beide kampen zijn die als normale mensen met elkaar om kunnen gaan, zoals de Boer en Cocu.
HR
Als ik Psv-supporter was, zou ik mezelf kapot knijpen na dit soort uitspraken van de trainer. Zo snel mogelijk wakker worden uit die nachtmerrie. ;)

Nu schakel je dus weer over naar iets anders. Gelul over Strootman kan me gestolen worden. Elke club maakt zijn eigen spelers die in de belangstelling staan van buitenlandse clubs beter dan ze zijn om de prijs op te drijven. Dat is niks wereldschokkends.

Het gaat hierom: de man die als het om geld ging zonder enige vorm van scrupules handelde, gaat een jeugdspeler betichten van het kiezen voor geld. Bovendien insinueert hij ook nog eens dat Ajax hem met geld gelokt heeft waarvoor vooralsnog totaal geen bewijzen zijn. Dat is niets minder dan smerig, denigrerend, achterbaks en arrogant gedrag.

Maar goed, lach het maar weer lekker weg. Dat zijn we gewoon.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 24 november 2012 23:28:27).]
HRHR
HR

Frederique
Idool

fluwelen linker schreef:

(...)

Als ik Psv-supporter was, zou ik mezelf kapot knijpen na dit soort uitspraken van de trainer. Zo snel mogelijk wakker worden uit die nachtmerrie. ;)

Nu schakel je dus weer over naar iest anders.

De man die als het om geld ging, zonder enige vorm van scrupules handelde, gaat een jeugdspeler betichten van het kiezen voor geld. Bovendien insinueert hij ook nog eens dat Ajax hem met geld gelokt heeft waarvoor vooralsnog totaal geen bewijzen zijn. Dat is niets minder dan smerig, achterbaks en arrogant gedrag.

Maar goed, lach het maar weer lekker weg. Dat zijn we gewoon.
HR
Ik hoor nog steeds niet waarom je mijn reactie richting Daniëlle in je quote niet meenam. Kwam je beter uit waarschijnlijk :\( vertel me dat eerst eens
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Frederique schreef:

(...)
Ik hoor nog steeds niet waarom je mijn reactie richting Daniëlle in je quote niet meenam. Kwam je beter uit waarschijnlijk :\( vertel me dat eerst eens
HR
Steek je kop maar weer in het zand. Omdat jij, als je al iets toegeeft, niks kan toegeven zonder een vingerwijzingkje. Dat heb ik al gezegd.

En nu jij weer. Ik ga er niet op wachten want ik kruip m'n bed in. ;)
HR
HR

Frederique
Idool

fluwelen linker schreef:

(...)

Steek je kop maar weer in het zand. Omdat jij, als je al iets toegeeft, niks kan toegeven zonder een vingerwijzingkje. Dat heb ik al gezegd.

En nu jij weer. Ik ga er niet op wachten want ik kruip m'n bed in. ;)
HR
Welterusten dan, en vergeet niet, 12.30 morgen... Ohhh alweer een vingerwijzing..
HR
HR
Man Utd, Man City, Chelsea, Real Madrid, Barcelona, Bayern München en wellicht Milan of Juve? voor 30 miljoen of 25 miljoen goeie god die leven nog in het Eindhoven tijdperk van 55 miljoen :D en dat voor een stootman :D
We liggen hier met tig man in een deuk , als je geluk heeft HEEL VEEL geluk en dan de handjes dicht knijpen 4 a 5 miljoen B)
IK weet wel dat men op P-Netwerk van de drank af moeten blijven :P
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002

witchmaster schreef:

Man Utd, Man City, Chelsea, Real Madrid, Barcelona, Bayern München en wellicht Milan of Juve? voor 30 miljoen of 25 miljoen goeie god die leven nog in het Eindhoven tijdperk van 55 miljoen :D en dat voor een stootman :D
We liggen hier met tig man in een deuk , als je geluk heeft HEEL VEEL geluk en dan de handjes dicht knijpen 4 a 5 miljoen B)
IK weet wel dat men op P-Netwerk van de drank af moeten blijven :P
HR
Ik zou het onbegrijpelijk vinden als Strootman voor zulke bedragen vertrekt.

Dat zijn bedragen in de buurt van die van Robben en Van Nistelrooij, maar toen zij vertrokken waren ze toch van een niveautje of twee hoger.

Strootman is een nuttige kracht, en als Engelse topploegen daar straks zoveel geld voor betalen zijn ze nog wanhopiger dan ik dacht.

[Dit bericht is veranderd door champy95 (op 24 november 2012 23:56:54).]
HR
HR

raptor1979
Internationale topspeler

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Je ziet inderdaad dat het ruim voor het begin van de crisis was dat PSV de laatste grote transfer maakte gezien de bedragen die zij denken dat er momenteel betaald worden. Thijs Slegers geeft aan dat Strootman 20 miljoen moet kosten en de gemiddelde lamp verwacht 25 miljoen. Misschien in het gulden tijdperk?
HR
HR

Frederique
Idool

champy95 schreef:

(...)

Ik zou het onbegrijpelijk vinden als Strootman voor zulke bedragen vertrekt.

Dat zijn bedragen in de buurt van die van Robben en Van Nistelrooij, maar toen zij vertrokken waren ze toch van een niveautje of twee hoger.

Strootman is een nuttige kracht, en als Engelse topploegen daar straks zoveel geld voor betalen zijn ze nog wanhopiger dan ik dacht.
HR
Laat ik dan maar weer de dingen op een rijtje zetten. Chris Dekker de zaakwaarnemer van Strootman geeft aan dat er 6 of 7 clubs zijn die Strootman kunnen betalen, en die Vi watcher die bij PSV rond hangt lanceert een tweet dat hij denkt dat Strootman voor va.20 miljoen weggaat, Voor mij levert ie va 13 miljoen op.En Witchmaster, jij hebt al aan drank gezeten zie ik, 4 - 5 miljoen :B

[Dit bericht is veranderd door Frederique (op 25 november 2012 00:46:26).]
HR
HR

champy95
Legende

Frederique schreef:

(...)

Laat ik dan maar weer de dingen op een rijtje zetten. Chris Dekker de zaakwaarnemer van Strootman geeft aan dat er 6 of 7 clubs zijn die Strootman kunnen betalen, en die Via wat her die bij PSV rond hangt lanceert een twee dat hij denkt dat Strootman voor va.20 miljoen weggaat, Voor mij levert ie va 13 miljoen op.
HR
Dat heb ik ook gelezen.
Maar in vergelijking met die 2 ex-PSV'ers vind ik zulke bedragen onbegrijpelijk.
Die twee waren nog eens aanvallers, met landstitel(s) achter hun namen.

Strootman is gewoon een dienende middenvelder, die voetbaltechnisch gewoon goed is, maar niet goed genoeg voor bedragen boven de 20 miljoen.

PSV kan dat uiteraard vragen, maar die clubs gaan dan gerust een jaartje of twee) wachten
HR
HR

Frederique
Idool

champy95 schreef:

(...)

Dat heb ik ook gelezen.
Maar in vergelijking met die 2 ex-PSV'ers vind ik zulke bedragen onbegrijpelijk.
Die twee waren nog eens aanvallers, met landstitel(s) achter hun namen.

Strootman is gewoon een dienende middenvelder, die voetbaltechnisch gewoon goed is, maar niet goed genoeg voor bedragen boven de 20 miljoen.

PSV kan dat uiteraard vragen, maar die clubs gaan dan gerust een jaartje of twee) wachten
HR
Zoals ik al eerder zei, 13 miljoen plus of min 1
HR
HR

Frederique schreef:

(...)

Laat ik dan maar weer de dingen op een rijtje zetten. Chris Dekker de zaakwaarnemer van Strootman geeft aan dat er 6 of 7 clubs zijn die Strootman kunnen betalen, en die Via wat her die bij PSV rond hangt lanceert een twee dat hij denkt dat Strootman voor va.20 miljoen weggaat, Voor mij levert ie va 13 miljoen op.En Witchmaster, jij hebt al aan drank gezeten zie ik, 4 - 5 miljoen :B
HR
forumillustratie
aan de drank nee maar een blowtje op z,n tijd wel daarom zie ik het dan ook beter en niet dubbel :D :D :D
HR
HR

champy95
Legende

Frederique schreef:

(...)
Zoals ik al eerder zei, 13 miljoen plus of min 1
HR
Ik denk ook eerder iets in die buurt tot maximaal 16 miljoen (winterstop of bij een eventuele kampioenschap)
Uiteraard kunnen we daar niks nuttigs over zeggen.

Voor hetzelfde geldt, vertrekt Lampard straks bij Chelsea en trekt Abramovic eens ouderwets de geldbuidel op.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Nou goed, laten we zeggen dat hij voor 14 miljoen vertrekt.

Van de 14 miljoen gaat een percentage naar Sparta, naar de zaakwaarnemer en naar hem. Strootman kostte psv redelijk wat geld. Hij kwam voor 13 miljoen samen met Mertens naar psv. Laten we 50/50 zeggen, dus kostte hij psv 6,5 miljoen euro.
Twee jaar lang salaris van per jaar een klein miljoen. Gemakshalve dus 1,75 miljoen in die twee jaar exclusief premies en bonussen.

De heer ugly coyote kostte psv in de afgelopen twee jaar naar schatting (minimaal) 8 miljoen euro.

Ga je uit van de 14 miljoen aan transfergeld, je haalt de 8 miljoen kosten van de afgelopen twee jaar er af en je weet dat van de 14 miljoen ook nog eens een percentage naar Sparta, de zaakwaarnemer en Strootman gaat, houdt psv nauwelijks iets over. Zou me verbazen als psv echt meer dan vier miljoen netto overhoudt aan Strootman (inkomsten versus uitgaven).
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 208 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2012/2013 (deel 27)

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,2% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!