Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 02:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2012/2013 (deel 27)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 208 pagina's: « 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 208 »

HR

Stilte voor de Storm
Idool

Uit: Oostenrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 20 oktober 2005

quote:HR
Brasil schreef:

(...)

Ik vraag me echt af hoe ze dat volgend jaar gaan doen al die doordeweekse wedstrijden, Lothar weer een jaar ouder,... Strootman en Toivonen verkocht waardoor er jeugdspelers (is beleid) gaan doorbreken en direct moeten wennen EN op hoog niveau moeten spelen. Of zal dat laatste direct weer een reden zijn om geen jeugdspelers op te stellen maar nog wat aankopen te doen???
HR
Het idee is natuurlijk om CL te halen, cashen voor 1 à 2 spelers (Lens + ?), en dan de Nederlandse subtop spekken, en weer op dezelfde voet doorgaan, op naar het volgende knoopje.
HR
HR

PeterTosh
Basisspeler

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

raptor1979 schreef:

(...)

Bij Jahweh? jij denkt: "ik zit op een neuzenforum ik ga incognito?" :D
HR
Ach, ik zat net even lekkere "old skool" reggae te luisteren dus was in de stemming (The Congo's live, voor als je het wil weten ;) )
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Vak: -
Reg.: 15 juli 2002

raptor1979 schreef:

(...)

en dan na een afslachting op 1 december de rest van het jaar het gelul moeten aanhoren dat Butthead en Lothar er niet bij waren zeker? Nee als ze eraf gaan dan wel in de sterkste opstelling.
HR
Van de ene kant win je natuurlijk wel tegen het sterkst mogelijk team, maar ook blessures zijn een wezenlijk onderdeel van het spel. Gelijk aan de F1, niet alleen de beste rijder geeft je de overwinning; ook een auto die niet (vaak)stuk gaat.

Overigens een schandelijke vertoning van PSV. Je bent groepshoofd en verlaat het toernooi als nummer laatst in de groep, omdat je het weg gééft. Topclub onwaardig en is ook gelijk het einde van Advocaat mocht zijn enige doelstelling falen.

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 23 november 2012 14:29:26).]
HR
HR

RedAndWhiteTornado
Veelbelovend talent

Reg.: 6 mei 2010

Alles op alles zetten om die boeren te laten struikelen. Echt, dat ze helemaal met lege handen staan en ze gestraft worden voor de lafaards die ze zijn. Te laf om voor het nederlands voetbal in het algemeen je best te doen in de EL zodat ook andere Nederlandse clubs een plaatsje krijgen om een keer Europees te acteren. Helemaal geobsedeerd zijn ze om weer op die boerenkar te kunnen staan in mei. Hetzelfde geldt eigenlijk voor die rederveduitsers uit Enschede. Ik hoop dat dit weekend Vitesse in ieder geval minimaal 1 punt uit Schijthoven meeneemt. met die club heb ik ook niks maar alles beter dan die lichtnichten.
HR
HR

RedAndWhiteTornado
Veelbelovend talent

Reg.: 6 mei 2010

Ik doe het toch maar wel. Dat is als je je hebt voorgenomen er niets aan te doen om te winnen en bewust de drie beste spelers niet op stelt. Dat is een zelfgekozen wanprestatie. Zo duidelijk of zijn ze in Eindhoven analfabeet? :B
Frederique schreef:

(...)
Zelfgekozen wanprestaties is een begrip waar ik nog nooit van gehoord heb.Probeer dat eens uit te leggen...Och doe eigenlijk maar niet :)
HR
HR
HR

PeterTosh
Basisspeler

Uit: Zaandam
Reg.: 31 juli 2009

RedAndWhiteTornado schreef:

Ik doe het toch maar wel. Dat is als je je hebt voorgenomen er niets aan te doen om te winnen en bewust de drie beste spelers niet op stelt. Dat is een zelfgekozen wanprestatie. Zo duidelijk of zijn ze in Eindhoven analfabeet? :B (...)
HR
Die hadden toch nog last van een kleine blessure ? Heeft Dickie zelf gezegd hoor ;B
HR
HR

Notlupus
Internationale topspeler

Reg.: 26 februari 2010

PeterTosh schreef:

(...)

Die hadden toch nog last van een kleine blessure ? Heeft Dickie zelf gezegd hoor ;B
HR
Dickie liegt.
HR
HR

Bruine ster
Regelmatige invaller

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

De ophef over de wanprestaties van PSV vind ik eerlijk gezegd wat overdreven. Wij zijn supporters van een club die zich niet druk moeten maken over UEFA rankings. Ajax moet ervoor zorgen dat het elk jaar kampioen wordt en niet afhankelijk is van prestaties van andere Nederlandse clubs.

Wees blij dat die prutsers uitgeschakeld zijn en we moeten nog maar zien of ze mede dankzij deze actie kampioen gaan worden.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Bruine ster schreef:

De ophef over de wanprestaties van PSV vind ik eerlijk gezegd wat overdreven. Wij zijn supporters van een club die zich niet druk moeten maken over UEFA rankings. Ajax moet ervoor zorgen dat het elk jaar kampioen wordt en niet afhankelijk is van prestaties van andere Nederlandse clubs.

Wees blij dat die prutsers uitgeschakeld zijn en we moeten nog maar zien of ze mede dankzij deze actie kampioen gaan worden.
HR
Je evrgeet alleen dat Ajax wel degelijk afhankelijk qua Europese plaatsen ed. van de andere Nederlandse clubs in Europa. Een deel van je eigen punten worden veroorzaakt door prestaties van de totale clubs. Maar vooral het deel qua Europese plaatsen wordt veroorzaakt door andere Nederlandse clubs en hun prestaties.
HR
HR

Draghi
Ballenjongen

Reg.: 19 mei 2001

Nu bij de meesten van jullie de woede enigzins gezakt is, even een serieuze vraag: Wie speelden er niet mee afgelopen donderdag ?

Waren dat van Bommel, die oude sok die een rollator nodig heeft; Strootman, die ontzettend lelijk is en alleen maar 90 minuten loopt te zeuren bij de scheids; Willems, dat leuke jonge talent, maar die nog niet half zo goed is als de reserve linksback van Ajax (ben z'n naam even kwijt); Toivonen, die Zweedse barbiepop die het nooit zal redden bij de Europese subtop en oogklep Narsingh, die alleen op z'n snelheid een cornevlag kan passeren ???

[Dit bericht is veranderd door Draghi (op 23 november 2012 22:06:30).]
HR
HR
Advocaat: 'Bazoer kiest voor geld'

BOOS - Dick Advocaat heeft zich vrijdag kritisch uitgelaten over de transfer van Riechedly Bazoer. De 16-jarige verdediger vertrok onlangs van PSV naar Ajax. De speler meldde zelf dat hij voor Ajax koos vanwege een beter perspectief op sportief gebied.Volgens Advocaat zijn het echter geen sportieve redenen voor de transfer. 'Het gaat om geld', sprak de hoofdtrainer van PSV tegen Omroep Brabant. 'Ajax betaalt gewoon meer dan PSV.'

'Bazoer is naar Ajax gegaan omdat hij daar meer kon verdienen. Daar ben ik van overtuigd. Het is onzin dat er bij PSV minder jeugdspelers doorbreken dan bij Ajax', aldus een geïrriteerde Advocaat. 'Donderdag liet ik nog twee jeugdspelers spelen in de Europa League.'
HR
HR

Draghi
Ballenjongen

Ik lees mijn post nog eens terug en zie dat ik die serieuze vraag vergeten was....Waarom al die ophef bij de VI, de Televaag, AD, Jantje Smit uit Almeloooooo, Gaitjan Verbeek en Toby niet van deze Wereld, nu Dickie Advocaat alle loosers aan de kant gehouden heeft ter faveure van de kwalitatief veel betere selectiekneuzen?
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Draghi schreef:

Ik lees mijn post nog eens terug en zie dat ik die serieuze vraag vergeten was....Waarom al die ophef bij de VI, de Televaag, AD, Jantje Smit uit Almeloooooo, Gaitjan Verbeek en Toby niet van deze Wereld, nu Dickie Advocaat alle loosers aan de kant gehouden heeft ter faveure van de kwalitatief veel betere selectiekneuzen?
HR
Verwacht je een serieus antwoord?

Trouwens, was het niet zo dat die jongens gewoon geblesseerd waren? Dat zei Dickie tenminste. Godzijdank lees ik dat ze Vitesse gaan halen. Wat een mazzel weer he.
HRHR
HR

Draghi
Ballenjongen

witchmaster schreef:

BOOS - Dick Advocaat heeft zich vrijdag kritisch uitgelaten over de transfer van Riechedly Bazoer. De 16-jarige verdediger vertrok onlangs van PSV naar Ajax. De speler meldde zelf dat hij voor Ajax koos vanwege een beter perspectief op sportief gebied.Volgens Advocaat zijn het echter geen sportieve redenen voor de transfer. 'Het gaat om geld', sprak de hoofdtrainer van PSV tegen Omroep Brabant. 'Ajax betaalt gewoon meer dan PSV.'

'Bazoer is naar Ajax gegaan omdat hij daar meer kon verdienen. Daar ben ik van overtuigd. Het is onzin dat er bij PSV minder jeugdspelers doorbreken dan bij Ajax', aldus een geïrriteerde Advocaat. 'Donderdag liet ik nog twee jeugdspelers spelen in de Europa League.'
HR
Dat is een kansloze reactie van onze Dickie. Het valt namelijk niet te bewijzen dat Ajax beter betaald en misschien heeft hij inderdaad wel het beste voor met de jeugd (gezien zijn vorige ambtstermijn) maar hebben zijn voorgangers er een potje van gemaakt. Bij Ajax breken er gewoon meer jeugspelers door, klaar.
HR
HR

Eddie Barzoon
Basisspeler

Uit: Sittard
Reg.: 27 november 2003

witchmaster schreef:

HR
De beste man is compleet de weg kwijt. Daarnaast is Advocaat wel de laatste die mag oordelen over iemand die voor het geld kiest. Wat een walgelijke, opportunistische schildpad zeg. O ja Dickie, 2 jeugdspelers laten debuteren? Dat is een prestatie van jewelste, ik zou om salarisverhoging vragen.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Eddie Barzoon schreef:

De beste man is compleet de weg kwijt. Daarnaast is Advocaat wel de laatste die mag oordelen over iemand die voor het geld kiest.
HR
Inderdaad zeg. Schaamteloze reactie. Veeg eerst eens je eigen straatje schoon.

O ja Dickie, 2 jeugdspelers laten debuteren? Dat is een prestatie van jewelste, ik zou om salarisverhoging vragen.
HR
En met de instructie om maar zeker niet te winnen. Leuk debuteren. :B
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Ongelofelijk domme uitspraak van Dickie. Zeker als je beseft dat ook Manchester City Bazoer wilde vastleggen...
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: een ei
Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

witchmaster schreef:

HR
:D Mijn hemel! En dat vertelde hij zonder te stotteren en te lachen?
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat men in Eindhoven zulke onzin weet uit te kramen. Wie er ook gaat zitten,ze wanen zich in sprookjesland daar.
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

witchmaster schreef:

HR
It takes one to know one toch Dickie??
HR
HR

Frederique
Idool

Reg.: 7 november 2004

Daniëlla schreef:

(...)

:D Mijn hemel! En dat vertelde hij zonder te stotteren en te lachen?
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat men in Eindhoven zulke onzin weet uit te kramen. Wie er ook gaat zitten,ze wanen zich in sprookjesland daar.
HR
Zegt een aanhangster van een team waarvan de coach na een zaterdagavondse zaadpartij zegt dat hij zijn elftal vol passie en beleving heeft zien spelen :B
HR
HR

Amsterdam-Oost
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

Frederique schreef:

(...)
Zegt een aanhangster van een team waarvan de coach na een zaterdagavondse zaadpartij zegt dat hij zijn elftal vol passie en beleving heeft zien spelen :B
HR
Over kansloos gesproken. Reageer even inhoudelijk of hou je mond.

Het is toch werkelijk lachwekkend wat Advocaat roept.

[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 24 november 2012 12:31:05).]
HR
HR
Nog steeds de houder van 4 cl bekers en een dito halve finale,s ,speelt als enige verder in de E.L om dat andere het niet nodig vinden .
Ik denk dan ook dat de UEFA hier met een schuin oog naar zal kijken ;)
Moeten die Amsterdammers weer in hun eentje de punten bij elkaar sprokkelen ,dus mag de PSV aanhang heel blij zijn dat men over een jaar E.L mag spelen dank zij de club uit masterdam eh sorrie Amsterdam B)
HR
HR

Frederique
Idool

Reg.: 7 november 2004

Amsterdam-Oost schreef:

(...)

Over kansloos gesproken. Reageer even inhoudelijk of hou je mond.

Het is toch werkelijk lachwekkend wat Advocaat roept.
HR
Dat was inhoudelijk, andermans coach beschuldigen vann het feit dat hij sprookjes verteld, terwijl je eigen coach sprookjes verteld in zijn beoordeling van een voetbalwedstrijd..
En dat als zoete koek slikken.

[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 24 november 2012 12:31:55).]
HR
HR

Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: een ei
Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001

Frederique schreef:

(...)
Dat was inhoudelijk, andermans coach beschuldigen vann het feit dat hij sprookjes verteld, terwijl je eigen coach sprookjes verteld in zijn beoordeling van een voetbalwedstrijd..
En dat als zoete koek slikken.
HR
Je haalt weer dingen door elkaar om maar niet de waarheid onder ogen te hoeven zien. Een coach die zijn team anders heeft zien voetballen dan de meeste andere mensen verkondigt zijn visie op het vertoonde spel van zijn eigen jongens. Een coach van PSV die beweert dat zijn(?) clubje even veel eigen jeugd laat doorstromen als het grote Ajax maakt zichzelf totaal belachelijk.
HR
HR

tijn0
International

Uit: Apeldoorn
Reg.: 18 november 2008

Daniëlla schreef:

Een coach van PSV die beweert dat zijn(?) clubje even veel eigen jeugd laat doorstromen als het grote Ajax maakt zichzelf totaal belachelijk.
HR
";Belachelijk" vind ik altijd zo'n zware term, hij zit er hoogstens ietsje naast. Maar voor je het weet krijgen we weer een discussie over wat nou eigenlijk "eigen jeugd" is, dus laten we het er maar bij houden dat Advocaat een beetje overdreven positief is over het doorstromen van jeugd van PSV ;).

witchmaster schreef:

Nog steeds de houder van 4 cl bekers en een dito halve finale,s ,speelt als enige verder in de E.L om dat andere het niet nodig vinden .
Ik denk dan ook dat de UEFA hier met een schuin oog naar zal kijken ;)
Moeten die Amsterdammers weer in hun eentje de punten bij elkaar sprokkelen ,dus mag de PSV aanhang heel blij zijn dat men over een jaar E.L mag spelen dank zij de club uit masterdam eh sorrie Amsterdam B)
HR
Ik ben het op zich met jullie kritiek eens op PSV, dat heb ik op het PN ook gezegd en dat is mij niet in dank afgenomen. Ik merk sowieso op het PN een tweespalt tussen een groep die zich genaaid voelt en een groep die het allemaal wel best vindt. Ikzelf vind de EL na de winter altijd erg mooi, baal ervan dat die spanning dit jaar ontbreekt.

Maar jullie zijn wel héél kritisch. In het ergste geval missen we een EL-plaatsje en dan kan een Feyenoord misschien Europa niet in. Met alle respect voor de Rotterdammers, maar als zij niet meedoen, dan hebben we meer kans op punten (omdat ze gedeeld worden door het aantal deelnemers), dan als ze wel meedoen. Zo héél problematisch vind ik het ook niet. Als we volgend jaar twee clubs in de CL hebben, waar ze er wel voor gaan, dan maak je het verschil misschien al goed. Het lijkt net of er een misdaad is begaan.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 208 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2012/2013 (deel 27)

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 36,9% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Urk-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!