Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 16:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic 2012/2013 (deel 16)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 130 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 130 »

HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 juli 2002

De voorbereidingen zijn alweer begonnen, dus ook weer tijd voor een nieuw seizoenstopic. Let er op dat op dit deel van het Ajax Netwerk strengere regels gelden!

Vervolg van Deel 15

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 4 juli 2012 11:17:18).]
HR
HR

Koller
Idool

Uit: Errug dicht bij 010
Vak: 129
Reg.: 14 juni 2001

Singh: "Feyenoord is de beste club in Nederland"

Harmeet Singh zette deze week zijn handtekening onder een tweejarig contract bij Feyenoord. De 21-jarige Noor is duidelijk in zijn commentaar over zijn nieuwe club: "Feyenoord is de beste club in Nederland."

"Dit is de goede stap voor mij. Rotterdam is bovendien een leuke stad, waar ik me meteen thuis voelde", laat Singh in het Algemeen Dagblad weten. "Ik ben heel ambitieus. Het niveau ligt hoog hier."

Bron: fcupdate.nl

:D Zo... die is nu dus al niet meer serieus te nemen :D
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Hij singht er maar op los. ;)

Valt me op dat hij niet de enige klant is bij Feyenoord die niet bepaald op de hoogte is van de recente (nou ja recent... laatste 10 jaar pakweg) geschiedenis.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

quote:HR
Koller schreef:

Harmeet Singh zette deze week zijn handtekening onder een tweejarig contract bij Feyenoord. De 21-jarige Noor is duidelijk in zijn commentaar over zijn nieuwe club: "Feyenoord is de beste club in Nederland."

"Dit is de goede stap voor mij. Rotterdam is bovendien een leuke stad, waar ik me meteen thuis voelde", laat Singh in het Algemeen Dagblad weten. "Ik ben heel ambitieus. Het niveau ligt hoog hier."

HR
Dat is nog niks. Vond jaren terug bij een VI uitgave met een foto van Theo Lucius erop met als onderschrift "in geen honderd jaar naar Ajax" nog mooier. Alsof Ajax ooit geinteresseerd zou zijn in zo'n koekenbakker.

Als die spelers likken zich in bij het legioen, niks nieuws.
HR
HR

Massimo
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2010

Koller schreef:

HR
Ach die kerel kijkt al sinds de onderhandelingen met Feyenoord de zwart-wit beelden van geschiedenis24. Zalig zijn de ontwetenden. ;)
HR
HR

madurodamn
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 14 oktober 2003

borrel borrel borrel...er borrelt wat.Ik schat dat we binnen 1,5 week de eerste Feyenoorder hier zien die gaat reppen over het kampioenschap.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik ben wel benieuwd naar die Singh, iemand die hem kent?
HR
HR

State Scarlet schreef:

Valt me op dat hij niet de enige klant is bij Feyenoord die niet bepaald op de hoogte is van de recente (nou ja recent... laatste 10 jaar pakweg) geschiedenis.
HR
Sterker nog voordat Feyenoord zijn zaakwaarnemer benaderde zal deze jongen vrijwel zeker niet eens geweten hebben waar de club Feyenoord vandaan kwam. Pas op het moment dat ze tegen hem zeiden dat de club uit Nederland komt ging er waarschijnlijk pas een lichtje bij hem branden (Nederland?.. Ajax!). ;)

Drie Kruizen schreef:

Ik ben wel benieuwd naar die Singh, iemand die hem kent?
HR
Nee, maar als hij maar 500.000 euro moest kosten en naar Feyenoord komt kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem werkelijk kende en hem heeft zien voetballen.

Je zou zeggen dat het hun toch een keer moet lukken met een onbekende speler na de onbekende spelers als Babovic en Ignjatovi die niet eens tegen een bal konden trappen?
HR
HR

Singh: Feyenoord de ideale tussenstop

8 juli 2012

Harmeet Singh, zaterdag uitblinker, liet in een interview met Nusport weten dat zijn officieuze debuut hem bevallen is. "De manier waarop Feyenoord speelt is de manier waarop ik graag voetbal. Er lopen hier heel goede spelers rond. Ik heb het gevoel dat we elkaar begrijpen, al spreken we niet dezelfde taal."

De middenvelder is uitermate ambitieus. "Ik kon ook naar goede clubs in Engeland en Frankrijk”, zegt de Noorse middenvelder. “Fysiek en technisch voelde ik me daar klaar voor, maar mentaal nog niet. Feyenoord is voor mij de ideale tussenstap."

"Mijn persoonlijke doelen houd ik voor mezelf. Met het team denk ik dat we bij de eerste twee, drie moeten kunnen eindigen, want Feyenoord is een topclub. Het liefst doen we het beter dan vorig seizoen."HR
1 oefenduel meegedaan en hij ziet Feyenoord al als een tussenstop. De illusie dat Feyenoord kans maakt op de titel en nog een topclub is is er al ingestampt alleen nog het woord "clubliefde" moet er nog in. Guidetti had het sneller door met "Feyenoord zit in mijn hart".
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

Ach als je in Noorwegen voetbalt, dan vind je elke club daarbuiten al gauw een topclub :D
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Vak: 422
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 9 september 2002

Die gast is niet wijs. Feyenoord de beste club? Rotterdam leuke stad? Hij kon naar goede clubs in Engeland en Frankrijk? Tussenstop?
HR
HR

Notlupus
Internationale topspeler

Reg.: 26 februari 2010

Jongens, dat zijn toch gewoon handige praatjes voor de media? In dat opzicht is Feyenoord precies hetzelfde als Liverpool, al jaren niks gewonnen dus de supporters vinden je al geweldig als je zegt dat XX de beste club van het hele land is.

Hij kan moeilijk de waardheid zeggen natuurlijk.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Als ik z'n wikipedia mag geloven is het een mix tussen Makelele en Iniesta. :D
HRHR
HR

Thufir Hawat
Internationale topspeler

Reg.: 20 mei 2000

jasperdgg schreef:

Als ik z'n wikipedia mag geloven is het een mix tussen Makelele en Iniesta. :D
HR
Combineert ie de zwakke punten van Makelele met de zwakke punten van Iniesta? :B
HR
HR

deKuip
Bankzitter

Reg.: 18 september 2005

Ongelooflijk dat mensen dit nog serieus nemen. Dit zegt toch iedere nieuweling die naar een 'grote' club komt? Is dit nu echt nieuw? Wat moet die dan zeggen? 'Feyenoord moet blij zijn als ze Europees voetbal halen.' Zo werkt dat gewoon niet, snap niet dat mensen zich er zo druk over maken.

Nee, maar als hij maar 500.000 euro moest kosten en naar Feyenoord komt kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem werkelijk kende en hem heeft zien voetballen.HR
Wel weten waar je over praat. Hij kon ook naar de Europese (sub)top (o.a. Liverpool, Tottenham). Maar hij koos Feyenoord als tussenstap. Verstandige jongen wat dat betreft. Of het echt wat wordt, dat gaan we nog zien natuurlijk.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

deKuip schreef:

Ongelooflijk dat mensen dit nog serieus nemen. Dit zegt toch iedere nieuweling die naar een 'grote' club komt?HR
Nee, het komt rechtstreeks uit een Feyenoord-propagandamachine. Hoevaak we daar al niet nieuwe spelers op zulke uitspraken hebben kunnen betrappen... Elders hoeven spelers het niet te roepen omdat het of een vanzelfsprekendheid is en geen punt van discussie, of omdat ze zich geen illusies maken.

Is dit nu echt nieuw? Wat moet die dan zeggen?HR
'Mooie club', 'grote club' of beter: niks. Nu is het toch een continue verwijzing naar niet bij naam genoemden.

Hij kon ook naar de Europese (sub)top (o.a. Liverpool, Tottenham). Maar hij koos Feyenoord als tussenstap. Verstandige jongen wat dat betreft.HR
Per definitie onzin. Je gelooft werkelijk dat-ie concrete Premier League-interesse verkoos boven een subtopper'de beste club in Nederland'?
HR
HR

Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001

In het geval van de Feyenoord fan is het inderdaad beter om niets te zeggen dan deze onzin, waar-ie niet eens iets van meent.

Nu slikt de aanhang dat nog als zoete koek, maar oh wee als Singh straks voor een appel en een ei naar een subtopper in Turkije trekt.. :D
HR
HR

drievierdrie
International

Vak: 430
Reg.: 24 mei 2006

binnen een half jaar singt die wel een toontje lager ;-)
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Vind het allemaal niet zo veel bijzonders wat die jongen zegt. Enigen die daar volgens mij mee bezig zijn zijn fans van concurrerende clubs. Kan er weer even gelachen worden op fora. Voetballers en hun woorden. Ze zijn vrijwel nooit serieus te nemen en dat is in dit geval niet veel anders.
HR
HR

Bruine ster
Basisspeler

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

Zij hebben tenminst de helft van Narsingh, wij hebben nog niets!
HR
HR

Erik Lamela
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 17 oktober 2005

EdwardVanCuilenborg ‏@FeyenoordKanaal

‪#Feyenoord‬ oefent vandaag tegen een selectie van hoofdklassespelers in Nieuwleusen. Aftrap: 19 uur 30.

Contractueel is vastgelegd dat het gras vanavond 1,8 centimeter hoog moet zijn. En het Ajax-bord langs het veld is verwijderd.

Zou die verwijdering ook contractueel zijn vastgelegd? :D :D :D
HR
HR

Notlupus
Internationale topspeler

Reg.: 26 februari 2010

Erik Lamela schreef:

EdwardVanCuilenborg ‏@FeyenoordKanaal

‪#Feyenoord‬ oefent vandaag tegen een selectie van hoofdklassespelers in Nieuwleusen. Aftrap: 19 uur 30.

Contractueel is vastgelegd dat het gras vanavond 1,8 centimeter hoog moet zijn. En het Ajax-bord langs het veld is verwijderd.

Zou die verwijdering ook contractueel zijn vastgelegd? :D :D :D
HR
Ga ik wel van uit, ik ken Feyenoorders die liever hun huis tot de grond toe af zien branden dan dat ze een Ajax-brandblusser ter handen nemen. Ook ben ik eens op vakantie geweest met een Feyenoorder die liever een kwartier liep voor een AD van gisteren, dan dat hij voor nop een Telegraaf van vandaag van me over kon nemen.

Dus ja ik denk van wel :D
HR
HR

L!tmanen!
Internationale topspeler

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

Notlupus schreef:

(...)

Ga ik wel van uit, ik ken Feyenoorders die liever hun huis tot de grond toe af zien branden dan dat ze een Ajax-brandblusser ter handen nemen. Ook ben ik eens op vakantie geweest met een Feyenoorder die liever een kwartier liep voor een AD van gisteren, dan dat hij voor nop een Telegraaf van vandaag van me over kon nemen.

HR
Dat was zeker eens maar nooit weer, zo'n vakantie?
HR
HR

Middenweg 401
Internationale topspeler

Reg.: 14 april 2005

Notlupus schreef:

(...)

HR
Ik denk dat ze dat niet hoeven vast te leggen: als dat bord niet van tevoren is verwijderd zijn er vast een paar hulpvaardige laaghoofdige Rotterdammers die daarbij willen helpen.
HR
HR

wboxem85
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 september 2002

Notlupus schreef:

(...)

HR
Hahaha wat een giller :D Het zit diep he bij die gasten :D
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 130 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic 2012/2013 (deel 16)

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 32,1% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!