Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 07:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic 2012/2013 (deel 16)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 130 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 130 »

HR

Schip ahoy
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Die Pelle toch...Koetje heeft hem goed aan het ballen gekregen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

En Willempie zeikt weer een maandag over Ajax en Cruijff in zn column.
HR
HR

Notlupus
Internationale topspeler

Reg.: 26 februari 2010

Willem die de Duitsers een pluim geeft, en dan zeggen dat hij geen enkele afkeer voor Ajax heeft. Wat een vent joh, nooit een opleiding gehad, moeite met een volledige zin uitspreken, gemankeerd trainer zijn, op je pik getrapt als er iemand wat over je zegt en dan hetzelfde doen via het AD waar je Cruijff van beticht. Ik weet niet of het zielig of pijnlijk dom is, maar het past wel weer goed bij Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door Notlupus (op 19 november 2012 13:59:34).]
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Hij heeft vooral als trainer pak slaag na pak slaag gekregen van Ajax. Zelfs in hun kampioenjaar in 93 verloren ze 3x dik van Ajax. Zelfs in de eigen kuip met 0-5.

Vindt je het gek dat die blinde verblind (hehe) is door haat jegens van Gaal en Ajax.
HR
HR

RedAndWhiteTornado
Lid 2de elftal

Reg.: 6 mei 2010

Nou het is definitief: PSV heeft Feyenoord wat mij betreft met grote voorsprong ingehaald als meest gehate club. Eigenlijk heb ik dat gevoel al een paar jaar. Maar met die wanvertoningen in de EL waardoor ze het hele Nederlandse voetbal duperen, puur omdat ze op die manier eindelijk hopen weer op die boerenk*****kar te staan in mei, heb ik zo'n kotshekel aan die club gekregen. Het zal niet gebeuren dit jaar maar zou nog liever de schaal op de Coolsingel zien staan dan daar in Schijthoven. Bah, bah. :\(
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Leuk middenveld wat Koetje heeft, Clasie en Vilhena. Jammer dat die houten lompe klaas Immers er maar in blijft staan. Passing is erg zwak van Immers, valt toch uit de toon vergeleken met de andere twee.

Gewoon een voetballer neerzetten dan zal het spelniveau ook meteen omhoog gaan daar.
HR
HR

Feyenoord-1982
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 april 2011

En als jullie nou van pisvee winnen en wij van RKC dan komt alles goed hoor :B :B
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002

In alle stilte doet Feyenoord gewoon mee.

Wel verbaasd dat Vilhena niet meer minuten heeft gemaakt. Is zowat het grootste talent van zijn leeftijdsklasse in Nederland.
HR
HR

Feyenoord-1982
Jeugdspeler

quote:HR
champy95 schreef:

Wel verbaasd dat Vilhena niet meer minuten heeft gemaakt. Is zowat het grootste talent van zijn leeftijdsklasse in Nederland.
HR
Door de blamage in 2010 is Feyenoord idd afgeschreven als concurrent en geplaatst in de subtop zowel door Ajax als psv en twente.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

champy95 schreef:

HR
Ja, mee eens. Die had ik al eerder verwacht.
HR
HR

AFC19
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 407
Reg.: 29 april 2011

Feyenoord-1982 schreef:

En als jullie nou van pisvee winnen en wij van RKC dan komt alles goed hoor :B :B
HR
Ik hoop heel hard met je mee. Laat aub die twee laffe clubs in het oosten en zuiden des lands naar de middenmoot afzakken!
HR
HR

Jimi
Lid 2de elftal

Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006

Feyenoord-1982 schreef:

(...)

Door de blamage in 2010 is Feyenoord idd afgeschreven als concurrent en geplaatst in de subtop zowel door Ajax als psv en twente.
HR
Nee hoor, dat afschrijven gebeurt gewoon op basis van een chronisch gebrek aan kwaliteit. Van het huidige elftal welteverstaan. Een plek bij de 1 e 5 zou een godswonder zijn.
HR
HR

jellie
Vedette

Reg.: 13 september 2002

Is Immers soms een soort van pre incarnatie van Kuyt en van Bommel? Wat een naarling zeg.
HRHR
HR

deKuip
Bankzitter

Reg.: 18 september 2005

Jimi schreef:

(...)

Nee hoor, dat afschrijven gebeurt gewoon op basis van een chronisch gebrek aan kwaliteit. Van het huidige elftal welteverstaan. Een plek bij de 1 e 5 zou een godswonder zijn.
HR
Erg overdreven natuurlijk, een godswonder. Top 5 ben je gewoon toe verplicht. Vond Feyenoord vandaag erg goed voetballen. Op de eerste 20 minuten na gewoon verreweg de bovenliggende partij. Had ik van tevoren niet verwacht overigens, ik dacht een gelijkspel. Ben tevreden. Nu nog vier wedstrijden tot de winterstop die je eigenlijk moet winnen en wie weet waar we dan staan.
HR
HR

Zymotic Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 14 april 2012

Jimi schreef:

(...)

HR
:D :D :D :D :D
HR
HR

RedAndWhiteTornado
Lid 2de elftal

Reg.: 6 mei 2010

Ik mag het in godsnaam hopen!!! Dat het maar tussen Ajax en Feyenoord mag gaan!!! De rest is een laffe, kampioensonwaardige verzameling luierdragers!!
AFC19 schreef:

(...)

Ik hoop heel hard met je mee. Laat aub die twee laffe clubs in het oosten en zuiden des lands naar de middenmoot afzakken!
HR
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007

Zo, Feyenoord gewonnen we zien meteen weer wat bekende gezichten, we missen alleen Zapata nog :D Terechte overwinning voor jullie trouwens. Ook wel eens lekker dat Altijd Zielig eens een jaartje niet meedoet en een flink terugezet wordt naar waar het hoort.

[Dit bericht is veranderd door Wheermolen FC (op 26 november 2012 10:25:00).]
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Wheermolen FC schreef:

Zo, Feyenoord gewonnen we zien meteen weer wat bekende gezichten, we missen alleen Zapata nog :D Terechte overwinning voor jullie trouwens. Ook wel eens lekker dat Altijd Zielig eens een jaartje niet meedoet en een flink terugezet wordt naar waar het hoort.
HR
Gut nee he.
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Feyenoord-1982 schreef:

HR
Je was snel thuis pik, met je pisvee. Laat RKC maar winnen, al was het maar om dit soort tenenkrommende bijdrages af te straffen.
champy95 schreef:

HR
Het zit ze tot nu toe ook aan alle kanten mee, rode kaarten voor de tegenstanders, vage pingels. Die haken straks gewoon weer af, kwestie van tijd. Ondertussen heeft vandaag Leerdam Schaken van de training geschopt, dus hij gaat lekker.
HR
HR

Tarvos
Basisspeler

Reg.: 24 juli 2011

Ze hebben best een leuk team hoor, Feyenoord, zolang ze maar niet non-voetballers als Mathijsen opstellen is het al een stuk interessanter dan pak m beet Twente.
HR
HR

Jimi
Lid 2de elftal

Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006

129 schreef:

(...)Het zit ze tot nu toe ook aan alle kanten mee, rode kaarten voor de tegenstanders, vage pingels. Die haken straks gewoon weer af, kwestie van tijd. Ondertussen heeft vandaag Leerdam Schaken van de training geschopt, dus hij gaat lekker.
HR
Och ja, met hun programma tot aan de winterstop zie ik ze nog wel aanhaken tot aan de kerst. Daarna zal het schrijnende kwaliteitsgebrek weer boven komen drijven en de ploeg afzakken naar de plek waar ze met deze selectie thuishoort: ergens tussen positie 7 en 10.

Bovendien hebben we nog ook nog de destructieve hand van Kuhmann tegoed, die bij vertrek altijd een slechtere club achterliet dan hij aantrof.

[Dit bericht is veranderd door Jimi (op 26 november 2012 12:45:47).]
HR
HR

Zapata
Regelmatige invaller

Reg.: 23 november 2005

Zit rustig te genieten van de verrichtingen van mijn Feyenoord. We zijn de competitie niet al te best begonnen. Het vertrek van dragende spelers als El A, Bakkal, Vlaar en Guidetti moest worden opgevangen. Zonder transferbudget kom je uit op handvol transfervrije spelers en wat huursoldaten waarvan alleen Janmaat van toegevoegde waarde blijkt te zijn. De op het laatste moment aangetrokken Pelle heeft de competitiestart moeten missen en het heeft een aantal wedstrijden gekost om hem in te passen. Ook de verdediging heeft een lange aanloop nodig gehad. Janmaat en Mathijssen moesten ingepast worden en de vele blessures en rode kaarten hebben hier ook niet bij geholpen. Inmiddels begint het ergens op te lijken en is Feyenoord klaar voor de titelstrijd.

Dit weekend weer drie punten en opnieuw de nul weten te houden. Met Boëtius (18) en Vilhena (17) heeft Feyenoord wederom twee pareltjes die een directe versterking voor het eerste blijken te zijn.

Na de winst op AZ ga ik ervan uit dat Feyenoord de volle buit haalt in de overige wedstrijden tot aan de winterstop. 's Zien waar de concurrentie punten gaat laten liggen. In dat kader hoop ik dat jullie de volle winst pakken tegen PSV, die kunnen na het voor hen onnodige verlies tegen Vitesse best nog wel een tikkie gebruiken.

De top zal in de winterstop zo dicht bij elkaar staan dat het team met de beste 2e seizoenshelft een grote kans heeft op het kampioenschap. Wat dat betreft is ons programma best gunstig. Op Ajax na hebben wij de lastige uitwedstrijden al gehad, ons uitprogramma:

Zo 20/01/2013 competitie: Ajax - Feyenoord
Zo 03/02/2013 competitie: Willem II - Feyenoord
Zo 17/02/2013 competitie: PEC Zwolle - Feyenoord
Zo 03/03/2013 competitie: NEC - Feyenoord
Zo 10/03/2013 competitie: Roda JC - Feyenoord
Za 30/03/2013 competitie: SC Heerenveen - Feyenoord
Zo 14/04/2013 competitie: RKC Waalwijk - Feyenoord
Zo 05/05/2013 14:30 competitie: ADO Den Haag - Feyenoord

Gezien dit programma, de prestaties thuis (al meer dan een jaar ongeslagen in de Kuip), de doorstroming van de jeugd, de ontwikkeling van de spelers en de positieve vibe rondom Feyenoord gaan wij in het tweede deel van de competitie veel meer punten halen dan in het eerste deel.
HR
HR

Stilte voor de Storm
Idool

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

Hé, joh. Anders ga je alvast in een tentje op de Coolsingel wonen?
HR
HR

Feyenoord-1982
Jeugdspeler

Stilte voor de Storm schreef:

Hé, joh. Anders ga je alvast in een tentje op de Coolsingel wonen?
HR
Ik wel doe jij ook mee :B
HR
HR

deKuip
Bankzitter

Reg.: 18 september 2005

Jimi schreef:

(...)

Och ja, met hun programma tot aan de winterstop zie ik ze nog wel aanhaken tot aan de kerst. Daarna zal het schrijnende kwaliteitsgebrek weer boven komen drijven en de ploeg afzakken naar de plek waar ze met deze selectie thuishoort: ergens tussen positie 7 en 10.

Bovendien hebben we nog ook nog de destructieve hand van Kuhmann tegoed, die bij vertrek altijd een slechtere club achterliet dan hij aantrof.
HR
We gaan het zien. Ik denk het niet. Ik was voor het seizoen een stuk sceptischer over Feyenoord, maar het valt me alles mee. Zoals al gezegd hebben we alle echt lastige uitwedstrijden, op Ajax na, al gehad. Na de winterstop hebben we dus nog steeds een voordeel ten opzichte van andere ploegen. Nu wil ik niet zeggen dat we die allemaal even winnen, maar eigenlijk moet het wel. Dat de selectie goed is voor plek tussen 7 en 10 is onzin. Top 5 ben je minimaal toe verplicht.

En die onzin over die rode kaarten en penalty's. Tsja, dat dwing je af he. Dat we veel penalty's krijgen is opzich ook wel te verklaren door het feit dat we ons veel vaker dan vorig jaar in het strafschopgebied van de tegenstander begeven.

[Dit bericht is veranderd door deKuip (op 26 november 2012 18:21:46).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 130 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] Feyenoord topic 2012/2013 (deel 16)

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,2% dat Standard Luik wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!