Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 16:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2009/2010 (Deel 14)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 97 »

HR

0634
Moderator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Het vervolg van deze topic.

Let op: er gelden wat strengere maatregelen dan op de normale topics. Geen provocaties. Geen naamsverbasteringen. Niet op de man spelen.

Laatste posts:

quote:HR
Loki schreef:
Het bevalt me prima wat onze concurrent aan het doen is. Ooijer, VoH, misschien Zenden nog. Schitterende spelers om het verval verder mee door te zetten.
HR

witchmaster schreef:
In de eerste week na het vastleggen van een nieuwe trainer roert Ajax zich ook op de transfermarkt. De club is ver gevorderd in zijn pogingen Edson Braafheid (FC Twente) vast te leggen als de linksback voor komend seizoen. ;)
HR

Brasil schreef:
En weer psv afgetroeft (mocht het waar zijn) en dat terwijl zij de immer populaire Rutten hebben zitten.
HR
HR
HR

sp1337
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 februari 2007

De vorige keren vond ik het niet echt erg dat we afgetroefd werden. En dan denk ik aan Leonardo, Luque en Kennedy (en misschien ook Stam, weet niet hoe concreet PSV daar mee bezig was). Ook bij Braafheid zal ik 't niet erg vinden, want dat zou slechts een aanvulling en geen versterking zijn voor de huidige selectie. Qua linkspoten heeft PSV Pieters, Brechet en Zonneveld, terwijl ook Salcido doorgaans op links uit de voeten kan.
Dat is een beetje het probleem bij PSV op het moment mijn inziens: wil je je echt op een positie versterken, dan zul je meteen een miljoen of 8 of meer zelfs voor 1 speler moeten uittrekken.
HR
HR

Drie Kruizen
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

sp1337 schreef:

De vorige keren vond ik het niet echt erg dat we afgetroefd werden. En dan denk ik aan Leonardo, Luque en Kennedy (en misschien ook Stam, weet niet hoe concreet PSV daar mee bezig was). Ook bij Braafheid zal ik 't niet erg vinden, want dat zou slechts een aanvulling en geen versterking zijn voor de huidige selectie. Qua linkspoten heeft PSV Pieters, Brechet en Zonneveld, terwijl ook Salcido doorgaans op links uit de voeten kan.
HR
Je schat Brechet en Zonneveld even sterk in als Braafheid? Wat nou het niveau van Pieters is weet ik niet, hij is nog jong. Maar ik denk dat Braafheid wel een versterking zou zijn voor zowel Ajax als PSV.
HR
HR

sp1337
Bankzitter

Reg.: 11 februari 2007

Drie Kruizen schreef:

(...)

Je schat Brechet en Zonneveld even sterk in als Braafheid? Wat nou het niveau van Pieters is weet ik niet, hij is nog jong. Maar ik denk dat Braafheid wel een versterking zou zijn voor zowel Ajax als PSV.
HR
Nee, ik vind Braafheid wel marginaal beter dan Brechet en Zonneveld. Als Brechet en/of Salcido vertrekt zie ik hem wel graag komen. Ik vind Braafheid ook meer een CV dan een back eigenlijk. Opkomend is hij erg matig, maar dat was ook niet nodig met een Elia op linksvoor.
Pieters is ook (nog) niet rijp voor de basis, niet met de spelers die hij nu om zich heen heeft gehad in ieder geval. Pieters is ook meer een CV dan een back overigens. Dat is (al sinds het vertrek van Lee) het probleem bij PSV; er is geen echte linksback, ook met Braafheid ga je dat niet oplossen en zie ik liever Salcido daar spelen.
HR
HR

pietje111
Veelbelovend talent

Reg.: 9 september 2008

Brasil schreef:
En weer psv afgetroeft (mocht het waar zijn) en dat terwijl zij de immer populaire Rutten hebben zitten.
HR
Afgetroeft???? Typisch iets voor Ajax supporters om maar weer wat roepen voordat er iets daadwerkelijk een feit is.
Eén of andere Ajax journalist riep weer wat. Hetzelfde artikel van dezelfde bron is reeds bijgeschaafd omdat Braafheid er zelf nog niet uit is.

Lees:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/ajax/3260096/Braafheid_kiest_tussen_Ajax_of_PSV.html

[Dit bericht is veranderd door pietje111 (op 2 juni 2009 19:30:09).]
HR
HR

0634
Moderator

Of ie nou voor Ajax of Psv kiest; ik ben het met sp1337 (wat lastig joh, al die cijfers in je naam :B) eens dat Braafheid niet zo heel bijzonder is. Degelijke speler, als wij hem mislopen zal ik er niet van wakker liggen. Als ik Psv-fan zou zijn zou ik er ook niet van wakker liggen. De lage transfersom maakt hem een interessante optie, zijn kwaliteiten moeten we niet overdrijven.
HR
HR

pietje111
Veelbelovend talent

0634 schreef:

Of ie nou voor Ajax of Psv kiest; ik ben het met sp1337 (wat lastig joh, al die cijfers in je naam :B) eens dat Braafheid niet zo heel bijzonder is. Degelijke speler, als wij hem mislopen zal ik er niet van wakker liggen. Als ik Psv-fan zou zijn zou ik er ook niet van wakker liggen. De lage transfersom maakt hem een interessante optie, zijn kwaliteiten moeten we niet overdrijven.
HR
Ben het met je eens. We kunnen nu ook nog niet oordelen hoe hij het zometeen doet bij een topclub en in een ander team.

Zoeizo denk ik dat PSV Braafheid niet eens zo hard nodig heeft. Als Rutten Salcido weer op zijn oude nivo kan krijgen, dan heb je daarnaast ook nog Pieters.

[Dit bericht is veranderd door pietje111 (op 2 juni 2009 19:50:23).]
HR
HR

SiSi
Regelmatige invaller

Reg.: 2 juli 2002

..en Kaká ook al niet naar PSV.
HR
HR

State Scarlet
Basisspeler

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

sp1337 schreef:

En dan denk ik aan Leonardo, Luque en Kennedy (en misschien ook Stam, weet niet hoe concreet PSV daar mee bezig was). HR
Had PSV ook interesse in Kennedy voorheen? Kan het me zo even niet herinneren, tenzij je een opsomming maakt met een foute naam erin. Van Stam en Luque weet ik het in elk geval wel zeker dat ze een bepaalde mate van interesse hadden, maar dat Ajax meer concreter was, dan wel betere sportieve perspectieven en/of geld boden.
HR
HR

Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000

pietje111 schreef:

(...)

Afgetroeft???? Typisch iets voor Ajax supporters om maar weer wat roepen voordat er iets daadwerkelijk een feit is.
Eén of andere Ajax journalist riep weer wat. Hetzelfde artikel van dezelfde bron is reeds bijgeschaafd omdat Braafheid er zelf nog niet uit is.

Lees:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/ajax/3260096/Braafheid_kiest_tussen_Ajax_of_PSV.html
HR
Tussen de regels lezen is niet jou sterkste punt, dat weet ik, geeft niet hoor. Braafheid komt naar Ajax, of wij er nu blij mee zijn of niet. Jammer pietje, weer een jaar Zonneveld, maar die ontlopen elkaar toch niet zoveel ;)
HR
HR

pietje111
Veelbelovend talent

Brasil schreef:

(...)

Tussen de regels lezen is niet jou sterkste punt, dat weet ik, geeft niet hoor. Braafheid komt naar Ajax, of wij er nu blij mee zijn of niet. Jammer pietje, weer een jaar Zonneveld, maar die ontlopen elkaar toch niet zoveel ;)
HR
Denk eerder dat jij niet kunt lezen. En wat lul je over Zonneveld. PSV heeft Salcido die zeker het nivo van Braafheid haalt als er maar de juiste trainer tegenover hem staat, die heeft al eens bewezen dat hij het wel kan bij een topclub. Mocht Salcido er niet zijn heeft PSV ook nog een talent met potentie 20 jr. Erik Pieters jong-international oranje. Ik zie liever dat ze hem de kans gaan geven.

Verder loop je al heen lang achter als je nog steeds denkt dat spelers direct voor Ajax kiezen. Ajax is niet meer het grote Ajax van 15 jaar geleden. PSV is sportief gezien de grootste topclub, en hebben de afgelopen jaar Ajax op allerlei fronten voorbij gestreefd.

Er zijn zoveel voorbeelden te noemen van talenten die mochten kiezen tussen PSV en Ajax en voor PSV kozen. Arjen Robben is hier al een goed voorbeeld van.

[Dit bericht is veranderd door pietje111 (op 3 juni 2009 10:59:15).]
HR
HR

Brasil
Icoon

pietje111 schreef:

Er zijn zoveel voorbeelden te noemen van talenten die mochten kiezen tussen PSV en Ajax en voor PSV kozen. Arjen Robben is hier al een goed voorbeeld van.
HR
2001 belde, hij wil Robben terug. Kom eens met actuele voorbeelden, weet je wat, ik doe het voor je ok? :

- Stam
- Kennedy (dat het niets werd ok shit happends)
- Leonardo
- Luque

En zo zijn er natuurlijk nog meer, hoe ziet jouw lijstje eruit?
En waarom ik over Zonneveld begin, ik las op een bepaalde site dat ze elkaar niet zoveel ontlopen, vandaar.
Jij komt met een Salcido die het afgelopen jaar zijn eigen clubje heeft lopen saboteren (Spanje) en die geen linksback is, dat hij daar kán spelen zegt niets, Urby kan ook linksback maar dat is er ook geen. Blijft Pieters over, je weet wel, de man die tot op heden geen potten kan breken en toch 4 miljoen kostte. En oh ja, je zei potentie hahaha zie ik de laatste tijd vaker bij jullie, dat spelers potentie hebben. Ben je nog zo jong dat je niet weet dat je het woord potentie helemaal niet mag gebruiken? Dat is namelijk iets 'Amsterdams' en daar moeten jullie altijd zo hard om lachen.

[Dit bericht is veranderd door Brasil (op 3 juni 2009 11:28:15).]
HR
HR

0634
Moderator

Voordat dit een onprettige discussie gaat worden:

Laten we het even gezellig houden hier.
HRHR
HR

BillyTheKid
Basisspeler

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

pietje111 schreef:

(...)
Ajax is niet meer het grote Ajax van 15 jaar geleden. PSV is sportief gezien de grootste topclub, en hebben de afgelopen jaar Ajax op allerlei fronten voorbij gestreefd.

HR
Ajax is nog steeds het grote Ajax qua naam en faam, dat wordt zeker niet bepaald door jou "toevallig" gekozen grens van 15 jaar. Ajax is nog steeds een voorbeeld voor grote clubs als Arsenal en Barcelona. Ajax heeft zelfs meer Europa Cups I gewonnen dan Barca en Arsenal.

En wat heeft PSV dan goed gedaan? Ze hebben de meeste landstitels gehaald de laatste 15 jaar, zijn een paar keer keihard afgeranseld in Europa en hebben bovenal schofterig lelijk voetbal vertoond waaraan NIEMAND ooit zal refereren in de zin van: "weet je nog dat psv van toen, goh dat was mooi". De schalen zijn helemaal niet op dominantie, kwalititeit en kampioensmentaliteit veroverd, maar vooral door een schandalig falen van de andere gegadigden. Hoe vaak heb ik PSV niet de laatste 15 jaar zien bibberen terwijl ze volledig overklast werden door alle subtoppers uit en thuis.
Mijn conclusie is dat PSV met de meeste schalen in de laatste 15 jaar er toch in geslaagd is sportief gezien NIET de beste te zijn en dat is inderdaad een hele prestatie!
HR
HR

Brasil
Icoon

BillyTheKid schreef:

(...)

En wat heeft PSV dan goed gedaan? Ze hebben de meeste landstitels gehaald de laatste 15 jaar, zijn een paar keer keihard afgeranseld in Europa en hebben bovenal schofterig lelijk voetbal vertoond waaraan NIEMAND ooit zal refereren in de zin van: "weet je nog dat psv van toen, goh dat was mooi".
HR
Kun je nagaan dat Hiddink de afgelopen FA Cup winst hoger aanslaat als de CL1 die hij met psv won, zegt genoeg lijkt mij.
HR
HR

afca__cbs
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 november 2007

pietje111 schreef:

(...)

Denk eerder dat jij niet kunt lezen. En wat lul je over Zonneveld. PSV heeft Salcido die zeker het nivo van Braafheid haalt als er maar de juiste trainer tegenover hem staat, die heeft al eens bewezen dat hij het wel kan bij een topclub. Mocht Salcido er niet zijn heeft PSV ook nog een talent met potentie 20 jr. Erik Pieters jong-international oranje. Ik zie liever dat ze hem de kans gaan geven.

Verder loop je al heen lang achter als je nog steeds denkt dat spelers direct voor Ajax kiezen. Ajax is niet meer het grote Ajax van 15 jaar geleden. PSV is sportief gezien de grootste topclub, en hebben de afgelopen jaar Ajax op allerlei fronten voorbij gestreefd.

HR
psv Ajax voorbijgestereefd...Laat me niet lachen, volgens mij Heeft Ajax altijd nog de meeste titels en de meeste Europa cups. Maar ik zou als ik jou was niet naar het verleden kijken, maar het heden. Je club is namelijk hard op weg om Feyenoord achterna te gaan, gezien deoude spelers waar ze interesse in hebben. Als psv volgend jaar weer geen cl haalt, en die kans zit er dik in met een sterk Ajax, Twente en AZ, dan is het afgelopen met psv. Gezien het feit dat er nu al haast geen ene cent is om te investeren
HR
HR

afca1900
International

Reg.: 26 februari 2005

PSV-target Benitez naar Birmingham CityDoor Jeroen de Laat
Woensdag, 03 juni 2009, 13:26

PSV is te laat met het aantrekken van Christian Benitez. De aanvaller tekende bij Birmingham City.

De 23-jarige Ecuadoriaan werd in maart diverse keren bekeken door een delegatie van PSV. De Eindhovense club zou zelfs een bod van vijf miljoen euro hebben uitgebracht. Ook zou Francisco Rodriguez van PSV naar het Mexicaanse Santos Laguna gaan.

De international tekende woensdag een driejarige verbintenis bij Birmingham City. Het is de duurste aankoop in de historie van de Engelse club. City promoveerde naar de Premier League.

bron elf
HR
HR

Brasil
Icoon

afca1900 schreef:

PSV-target Benitez naar Birmingham CityDoor Jeroen de Laat
Woensdag, 03 juni 2009, 13:26

PSV is te laat met het aantrekken van Christian Benitez. De aanvaller tekende bij Birmingham City.

De 23-jarige Ecuadoriaan werd in maart diverse keren bekeken door een delegatie van PSV. De Eindhovense club zou zelfs een bod van vijf miljoen euro hebben uitgebracht. Ook zou Francisco Rodriguez van PSV naar het Mexicaanse Santos Laguna gaan.

De international tekende woensdag een driejarige verbintenis bij Birmingham City. Het is de duurste aankoop in de historie van de Engelse club. City promoveerde naar de Premier League.

bron elf
HR
Tja, een keuze tussen psv en Birmingham is natuurlijk niet zo moeilijk, inmiddels zal de speler wel weer zijn gedegradeerd tot dure prutser waar ze toch niets aan hebben?
HR
HR

Frederique Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 7 november 2004

Brasil schreef:

(...)

Tja, een keuze tussen psv en Birmingham is natuurlijk niet zo moeilijk, inmiddels zal de speler wel weer zijn gedegradeerd tot dure prutser waar ze toch niets aan hebben?
HR
Tsja.. spelen in de anonimiteit van de Engelse Premier League levert toch altijd flink wat meer moneten op dan spelen in de Nederlandse eredivisie. Bovendien vraag ik me af of meneer Benitez niet gewoon een gerucht is geweest van de heren van Elf.
HR
HR

Kalusha the King
Veelbelovend talent

Reg.: 29 september 2005

Brasil schreef:

(...)

HR
Tja, ik las dat de premier league komende week 1 miljard aan tv inkomsten mag verdelen. Zelfs zo'n promovendus kan vele keren meer betalen dan wij. Het is kut maar wat doe je eraan (zelf opleiden dan maar ;) )
Wij hebben overigens ajax in het verleden afgetroefd met betere salarissen, Ajax kan echter nog teren op een betere reputatie. So be it, ik merk wel dat Ajax de laatste paar jaren ook steeds dieper in de buidel moet tasten. Als dan de resultaten nog lang uitblijven kom je toch in de problemen.
HR
HR

Brasil
Icoon

Frederique schreef:

(...)
Tsja.. spelen in de anonimiteit van de Engelse Premier League levert toch altijd flink wat meer moneten op dan spelen in de Nederlandse eredivisie. Bovendien vraag ik me af of meneer Benitez niet gewoon een gerucht is geweest van de heren van Elf.
HR
Daar komen we waarschijnlijk nooit achter, tenzij hij bij zijn presenatie zelf er iets over zegt.
HR
HR

Delgado
Talent

Uit: Leiden
Reg.: 16 december 2006

Brasil schreef:

(...)

HR
'subtiel'sarcasme... ;) .
Birmingham heeft naar verluid 9 miljoen pond betaald voor deze speler...tja.
Laten we wel wezen, Engeland betaalt beter en je speelt je sneller in de kijker van grote clubs. Een Equadoriaan die naar Engeland kan of naar Nederland....need I say more?
Hier kan geen Nederlandse club tegenop of je moet een enorm risico durven te lopen.
HR
HR

Brasil
Icoon

Delgado schreef:

(...)

'subtiel'sarcasme... ;) .
Birmingham heeft naar verluid 9 miljoen pond betaald voor deze speler...tja.
Laten we wel wezen, Engeland betaalt beter en je speelt je sneller in de kijker van grote clubs. Een Equadoriaan die naar Engeland kan of naar Nederland....need I say more?
Hier kan geen Nederlandse club tegenop of je moet een enorm risico durven te lopen.
HR
Is ook wel logish hoor , ze kunnen gewoon veel meer geld verdienen in die landen. Maar toch, als je tegen de absolute top van europa aanschurkt (volgens bepaalde mensen dan he ;)) moet je toch kans hebben op dit soort spelers.

[Dit bericht is veranderd door Brasil (op 3 juni 2009 17:05:44).]
HR
HR

markske
Lid 2de elftal

Uit: EINDHOVEN
Reg.: 12 december 2002

Misschien wel Brasil, maar in een bericht stond ook dat PSV 5 miljoen bood + Maza. Als Birmingham vervolgens 9 miljoen biedt, dan ben je als PSV kansloos. Want 9 miljoen voor een talent is te veel (laat staan 16 ;)). Dan kunnen ze beter verder scouten.
HR
HR

0634
Moderator

Als een speler voor het geld kiest, kiest ie voor Birmingham. Als een speler voor het sportieve deel kiest, kiest ie voor ploegen als Psv of Ajax. Daar kan je wel Europees spelen, doe je structureel mee om de titel en win je regelmatig een prijs.

Ik heb geen idee hoe concreet Psv zich voor deze grootheid heeft gemeld, maar blijkbaar heeft hij gekozen voor het geld.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2009/2010 (Deel 14)

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,9% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!