Deze topic is gesloten en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 97 »
quote:
Loki schreef:
Het bevalt me prima wat onze concurrent aan het doen is. Ooijer, VoH, misschien Zenden nog. Schitterende spelers om het verval verder mee door te zetten.
quote:
witchmaster schreef:
In de eerste week na het vastleggen van een nieuwe trainer roert Ajax zich ook op de transfermarkt. De club is ver gevorderd in zijn pogingen Edson Braafheid (FC Twente) vast te leggen als de linksback voor komend seizoen.
quote:
Brasil schreef:
En weer psv afgetroeft (mocht het waar zijn) en dat terwijl zij de immer populaire Rutten hebben zitten.
sp1337
Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 februari 2007
Drie Kruizen
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
quote:Je schat Brechet en Zonneveld even sterk in als Braafheid? Wat nou het niveau van Pieters is weet ik niet, hij is nog jong. Maar ik denk dat Braafheid wel een versterking zou zijn voor zowel Ajax als PSV.
sp1337 schreef:
De vorige keren vond ik het niet echt erg dat we afgetroefd werden. En dan denk ik aan Leonardo, Luque en Kennedy (en misschien ook Stam, weet niet hoe concreet PSV daar mee bezig was). Ook bij Braafheid zal ik 't niet erg vinden, want dat zou slechts een aanvulling en geen versterking zijn voor de huidige selectie. Qua linkspoten heeft PSV Pieters, Brechet en Zonneveld, terwijl ook Salcido doorgaans op links uit de voeten kan.
sp1337
Bankzitter
Reg.: 11 februari 2007
quote:Nee, ik vind Braafheid wel marginaal beter dan Brechet en Zonneveld. Als Brechet en/of Salcido vertrekt zie ik hem wel graag komen. Ik vind Braafheid ook meer een CV dan een back eigenlijk. Opkomend is hij erg matig, maar dat was ook niet nodig met een Elia op linksvoor.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Je schat Brechet en Zonneveld even sterk in als Braafheid? Wat nou het niveau van Pieters is weet ik niet, hij is nog jong. Maar ik denk dat Braafheid wel een versterking zou zijn voor zowel Ajax als PSV.
pietje111
Veelbelovend talent
Reg.: 9 september 2008
quote:Afgetroeft???? Typisch iets voor Ajax supporters om maar weer wat roepen voordat er iets daadwerkelijk een feit is.
Brasil schreef:
En weer psv afgetroeft (mocht het waar zijn) en dat terwijl zij de immer populaire Rutten hebben zitten.
pietje111
Veelbelovend talent
quote:Ben het met je eens. We kunnen nu ook nog niet oordelen hoe hij het zometeen doet bij een topclub en in een ander team.
0634 schreef:
Of ie nou voor Ajax of Psv kiest; ik ben het met sp1337 (wat lastig joh, al die cijfers in je naam) eens dat Braafheid niet zo heel bijzonder is. Degelijke speler, als wij hem mislopen zal ik er niet van wakker liggen. Als ik Psv-fan zou zijn zou ik er ook niet van wakker liggen. De lage transfersom maakt hem een interessante optie, zijn kwaliteiten moeten we niet overdrijven.
SiSi
Regelmatige invaller
Reg.: 2 juli 2002
State Scarlet
Basisspeler
Uit: Panningen
Vak: -
Reg.: 15 juli 2002
quote:Had PSV ook interesse in Kennedy voorheen? Kan het me zo even niet herinneren, tenzij je een opsomming maakt met een foute naam erin. Van Stam en Luque weet ik het in elk geval wel zeker dat ze een bepaalde mate van interesse hadden, maar dat Ajax meer concreter was, dan wel betere sportieve perspectieven en/of geld boden.
sp1337 schreef:
En dan denk ik aan Leonardo, Luque en Kennedy (en misschien ook Stam, weet niet hoe concreet PSV daar mee bezig was).
quote:Tussen de regels lezen is niet jou sterkste punt, dat weet ik, geeft niet hoor. Braafheid komt naar Ajax, of wij er nu blij mee zijn of niet. Jammer pietje, weer een jaar Zonneveld, maar die ontlopen elkaar toch niet zoveel
pietje111 schreef:
(...)
Afgetroeft???? Typisch iets voor Ajax supporters om maar weer wat roepen voordat er iets daadwerkelijk een feit is.
Eén of andere Ajax journalist riep weer wat. Hetzelfde artikel van dezelfde bron is reeds bijgeschaafd omdat Braafheid er zelf nog niet uit is.
Lees:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/ajax/3260096/Braafheid_kiest_tussen_Ajax_of_PSV.html
pietje111
Veelbelovend talent
quote:Denk eerder dat jij niet kunt lezen. En wat lul je over Zonneveld. PSV heeft Salcido die zeker het nivo van Braafheid haalt als er maar de juiste trainer tegenover hem staat, die heeft al eens bewezen dat hij het wel kan bij een topclub. Mocht Salcido er niet zijn heeft PSV ook nog een talent met potentie 20 jr. Erik Pieters jong-international oranje. Ik zie liever dat ze hem de kans gaan geven.
Brasil schreef:
(...)
Tussen de regels lezen is niet jou sterkste punt, dat weet ik, geeft niet hoor. Braafheid komt naar Ajax, of wij er nu blij mee zijn of niet. Jammer pietje, weer een jaar Zonneveld, maar die ontlopen elkaar toch niet zoveel
quote:2001 belde, hij wil Robben terug. Kom eens met actuele voorbeelden, weet je wat, ik doe het voor je ok? :
pietje111 schreef:
Er zijn zoveel voorbeelden te noemen van talenten die mochten kiezen tussen PSV en Ajax en voor PSV kozen. Arjen Robben is hier al een goed voorbeeld van.
BillyTheKid
Basisspeler
Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000
quote:Ajax is nog steeds het grote Ajax qua naam en faam, dat wordt zeker niet bepaald door jou "toevallig" gekozen grens van 15 jaar. Ajax is nog steeds een voorbeeld voor grote clubs als Arsenal en Barcelona. Ajax heeft zelfs meer Europa Cups I gewonnen dan Barca en Arsenal.
pietje111 schreef:
(...)
Ajax is niet meer het grote Ajax van 15 jaar geleden. PSV is sportief gezien de grootste topclub, en hebben de afgelopen jaar Ajax op allerlei fronten voorbij gestreefd.
quote:Kun je nagaan dat Hiddink de afgelopen FA Cup winst hoger aanslaat als de CL1 die hij met psv won, zegt genoeg lijkt mij.
BillyTheKid schreef:
(...)
En wat heeft PSV dan goed gedaan? Ze hebben de meeste landstitels gehaald de laatste 15 jaar, zijn een paar keer keihard afgeranseld in Europa en hebben bovenal schofterig lelijk voetbal vertoond waaraan NIEMAND ooit zal refereren in de zin van: "weet je nog dat psv van toen, goh dat was mooi".
afca__cbs
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 30 november 2007
quote:psv Ajax voorbijgestereefd...Laat me niet lachen, volgens mij Heeft Ajax altijd nog de meeste titels en de meeste Europa cups. Maar ik zou als ik jou was niet naar het verleden kijken, maar het heden. Je club is namelijk hard op weg om Feyenoord achterna te gaan, gezien deoude spelers waar ze interesse in hebben. Als psv volgend jaar weer geen cl haalt, en die kans zit er dik in met een sterk Ajax, Twente en AZ, dan is het afgelopen met psv. Gezien het feit dat er nu al haast geen ene cent is om te investeren
pietje111 schreef:
(...)
Denk eerder dat jij niet kunt lezen. En wat lul je over Zonneveld. PSV heeft Salcido die zeker het nivo van Braafheid haalt als er maar de juiste trainer tegenover hem staat, die heeft al eens bewezen dat hij het wel kan bij een topclub. Mocht Salcido er niet zijn heeft PSV ook nog een talent met potentie 20 jr. Erik Pieters jong-international oranje. Ik zie liever dat ze hem de kans gaan geven.
Verder loop je al heen lang achter als je nog steeds denkt dat spelers direct voor Ajax kiezen. Ajax is niet meer het grote Ajax van 15 jaar geleden. PSV is sportief gezien de grootste topclub, en hebben de afgelopen jaar Ajax op allerlei fronten voorbij gestreefd.
Er zijn zoveel voorbeelden te noemen van talenten die mochten kiezen tussen PSV en Ajax en voor PSV kozen. Arjen Robben is hier al een goed voorbeeld van.
quote:Tja, een keuze tussen psv en Birmingham is natuurlijk niet zo moeilijk, inmiddels zal de speler wel weer zijn gedegradeerd tot dure prutser waar ze toch niets aan hebben?
afca1900 schreef:
PSV-target Benitez naar Birmingham CityDoor Jeroen de Laat
Woensdag, 03 juni 2009, 13:26
PSV is te laat met het aantrekken van Christian Benitez. De aanvaller tekende bij Birmingham City.
De 23-jarige Ecuadoriaan werd in maart diverse keren bekeken door een delegatie van PSV. De Eindhovense club zou zelfs een bod van vijf miljoen euro hebben uitgebracht. Ook zou Francisco Rodriguez van PSV naar het Mexicaanse Santos Laguna gaan.
De international tekende woensdag een driejarige verbintenis bij Birmingham City. Het is de duurste aankoop in de historie van de Engelse club. City promoveerde naar de Premier League.
bron elf
Frederique ![]()
Vedette
Reg.: 7 november 2004
quote:Tsja.. spelen in de anonimiteit van de Engelse Premier League levert toch altijd flink wat meer moneten op dan spelen in de Nederlandse eredivisie. Bovendien vraag ik me af of meneer Benitez niet gewoon een gerucht is geweest van de heren van Elf.
Brasil schreef:
(...)
Tja, een keuze tussen psv en Birmingham is natuurlijk niet zo moeilijk, inmiddels zal de speler wel weer zijn gedegradeerd tot dure prutser waar ze toch niets aan hebben?
Kalusha the King
Veelbelovend talent
Reg.: 29 september 2005
quote:Tja, ik las dat de premier league komende week 1 miljard aan tv inkomsten mag verdelen. Zelfs zo'n promovendus kan vele keren meer betalen dan wij. Het is kut maar wat doe je eraan (zelf opleiden dan maar
Brasil schreef:
(...)
Tja, een keuze tussen psv en Birmingham is natuurlijk niet zo moeilijk, inmiddels zal de speler wel weer zijn gedegradeerd tot dure prutser waar ze toch niets aan hebben?
quote:Daar komen we waarschijnlijk nooit achter, tenzij hij bij zijn presenatie zelf er iets over zegt.
Frederique schreef:
(...)
Tsja.. spelen in de anonimiteit van de Engelse Premier League levert toch altijd flink wat meer moneten op dan spelen in de Nederlandse eredivisie. Bovendien vraag ik me af of meneer Benitez niet gewoon een gerucht is geweest van de heren van Elf.
Delgado
Talent
Uit: Leiden
Reg.: 16 december 2006
quote:'subtiel'sarcasme...
Brasil schreef:
(...)
quote:Is ook wel logish hoor , ze kunnen gewoon veel meer geld verdienen in die landen. Maar toch, als je tegen de absolute top van europa aanschurkt (volgens bepaalde mensen dan he
Delgado schreef:
(...)
'subtiel'sarcasme....
Birmingham heeft naar verluid 9 miljoen pond betaald voor deze speler...tja.
Laten we wel wezen, Engeland betaalt beter en je speelt je sneller in de kijker van grote clubs. Een Equadoriaan die naar Engeland kan of naar Nederland....need I say more?
Hier kan geen Nederlandse club tegenop of je moet een enorm risico durven te lopen.
markske
Lid 2de elftal
Uit: EINDHOVEN
Reg.: 12 december 2002
Deze topic is gesloten en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV topic 2009/2010 (Deel 14)

Op dit moment zitten er 7 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 60,9% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!