| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2008/2009 (Deel 11) |  |
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10658 Reg.: 18 april 2002 | En we zitten weer in een nieuwe topic deel 11, dit is een vervolg van deel 10; http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1525-89.php
Let op, er gelden strengere regels in de PSV topic voor zowel PSV'ers als Ajacieden. Geen naamsverbastering van PSV of Ajax spelers en niet op de man spelen aub.
De laatste posts van de vorige topic;
quote: Eenwijkineindhoven schreef:
(...)
Waarom rijmt dat niet.
Het is nog steeds precies wat ik zeg.
Ik zal het nogmaals uitleggen:
Winnen staat voorop, het liefst met goed voetbal.
Vanavond spelen ze tegen Volendam, ik verwacht een overwinning.
Wanneer ze zouden winnen vanavond hoop ik dat dat met goed voetbal gepaard gaat want daar ben ik wel weer eens aan toe.
Maar het belangerijkste zijn de 3 punten.
Is het nu duidelijk of snap je het nog steeds niet?
Rijmen laat ik trouwens aan mijn dochter over, die vind dat prachtig
quote: Teaser schreef:
(...)
Oh jawel hoor, je hoopt vanwege de kleine tegenstander op een beter veldspel maar lukt dat dan niet bljven de drie punten het belangrijkste.
Wel mocht het niet lukken is het voor welke club dan ook die hetzelfde nastreeft als die van ons beide gewoon een schande ondanks de 3 punten. Daar en tegen vind ik zowiezo dat de clubs aan hun stand verplicht zijn goed voetbal te brengen binnen Nederland (helemaal gezien de begrotingen toch? )...
Maar goed Afellay er waarschijnlijk niet bij? dat scheelt toch 50% aan attractief voetbal en heel wat momentjes van (v)balbezit... 
quote: Torcida schreef:
Mensen, er zijn zoveel interessantere dingen om over te discussiëren:
Daar waar Ajax en Feyenoord kampen met een reeks blessures, daar heeft PSV nauwelijks last van blessures. Op dit moment ontbreekt allen Roorda. In het Algemeen Dagblad zegt Stevens daarvoor geen verklaring te hebben. Volgens hem is het toeval. 'We hebben een bepaalde voorbereiding gehad, maar daarin hebben we niets anders gedaan dan anders. Ook in het verleden heb ik bij andere clubs op bepaalde momenten wel eens iedereen aan boord gehad. Maar over vier weken kan het wel weer heel anders zijn, dat is toch niet te voorspellen.'
Ik heb altijd gedacht dat het door het resultaatvoetbal kwam, maar heeft iemand er misschien een andere verklaring voor? Ik zou bijvoorbeeld hoogst verbaasd zijn als zo iemand als Bréchet het seizoen doorkomt zonder blessures die langer dan twee weken duren.
quote: Beer ze anus schreef:
(...)
Misschien door de manier van spelen van de tegenstanders. Veel teams kiezen er voor om fysiek en hard te spelen tegen Ajax omdat ze het technisch toch afleggen hierdoor ontregelen ze het spel van Ajax en komen we te vaak in de problemen zowel met blessures als met het winnen van uitduels
Daarbij komt dat niet alle spelers even slim zijn in de duels en dat de medische staf blundert door bv een 'geblesseerde' Sulejmani op te spellen.
Elk jaar is het wel weer raak dat we 4 of 5 basisspeler kwijtraken. Sommige blessures zijn gewoon pech en je hebt bij Ajax ook een aantal spelers lopen die er gewoon gevoelig voor zijn (Vermealen, Sulejmani, Aissati)
|
|
|
sp1337 Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 407 Reg.: 11 februari 2007 | Reden weinig blessures: Luc van Agt en Mart vd Heuvel? En niet te vergeten de goede grasmatten op De Herdgang en in het stadion.
|
|
|
mitkafaah Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 202 Reg.: 16 april 2008 |
quote: sp1337 schreef:
Reden weinig blessures: Luc van Agt en Mart vd Heuvel? En niet te vergeten de goede grasmatten op De Herdgang en in het stadion.
Voor een gedeelte denk ik dat het ook met de medische staf te maken heeft voorwatbetreft herstel en dus duur van de blessure.
Toch lijkt het ook dat de speelwijze er ook wel iets mee te maken heeft, waar Feyenoord het vooral moet hebben van veel inzet en Ajax het van snelheid en PSV meer het afwachtende op zekerheid spel speelt wat minder energie kost. (let op (voordat er meteen gezeikt wordt) : ik zeg niet welke goed/slecht is, elke club zn eigen stijl gewoon)
Maar denk dat dat er ook wel mee te maken heeft.
|
|
|
Robehr Regelmatige invaller
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 652 Reg.: 18 september 2004 | Opvallend veel pure aanvallers aan de aftrap vanavond, weet niet of dat wel werkt als PSV zijnde. Ik had toch echt 1,5 aanvaller opgesteld.
|
|
|
OudWestJood Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 295 Reg.: 17 april 2007 | Ik als PSV zijnde wel 1,8 
|
|
|
blaatmaster Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 733 Reg.: 4 februari 2006 | 0-0 bij rust tegen Volendam, dit zijn nou typisch het soort wedstrijden dat PSV al jarenlang met 1 Ã 2-0 wint.
Willen we dit jaar een keer een kans maken om de titel ook echt te gaan veroveren dan zullen dit soort wedstrijden cruciaal blijken.
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8207 Reg.: 31 december 2004 | Pfff Lazovic eruit voor Amrabat...
Kon Mendez er niet uit?
|
|
|
Sar Vedette
Vak: 426 Posts: 1878 Reg.: 16 juli 2002 | Nou, Mendez is eruit hoor Teaser, je hebt je zin 
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2282 Reg.: 23 december 2001 | Je zal maar voor deze 'voorstelling' moeten betalen......
Onvoorstelbaar slecht en saai.
|
|
|
DamzkoO Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Oost Vak: - Posts: 778 Uploads: 5 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: Meerkoet schreef:
Je zal maar voor deze 'voorstelling' moeten betalen......
Onvoorstelbaar slecht en saai.
En dan toch weer die ene goal scoren .. bah!
|
|
|
AFCA IN MN HART Basisspeler
Uit: Purmerend Vak: 425 Posts: 950 Reg.: 18 april 2006 |
quote: DamzkoO schreef:
(...)
En dan toch weer die ene goal scoren .. bah!
Echt verschrikkelijk ja... Had gehoopt op een stuntje van onze palingvrienden, maar helaas.
Toch weer die ene kutgoal na zo een dramatisch slechte pot.
|
|
|
Co Adriaanse Idool Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3246 Reg.: 16 juli 2002 | Zo worden ze gewoon weer kampioen. Voor de vijfde keer op rij. Moedeloos wordt je ervan. Ajax verliest al gelijk punten tegen Willem II die nu op zijn klote krijgt tegen AZ. Ik word hier niet goed van. Wanneer gaat Ajax eens wedstrijden met 1-0 winnen. We spelen en kut voetbal en we verliezen. Dan heb ik nog liever wat PSV doet. Als we nou geweldig voetbal zouden spelen ok. Maar ons middenveld vind ik ook dramatisch voetballen.
|
|
|
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 295 Reg.: 17 april 2007 | 't is idd weer om je dood te schamen dat spel van die boeren Maar ja, toch weer een 1-0 he
quote: Co Adriaanse schreef:
Zo worden ze gewoon weer kampioen. Voor de vijfde keer op rij. Moedeloos wordt je ervan. Ajax verliest al gelijk punten tegen Willem II die nu op zijn klote krijgt tegen AZ. Ik word hier niet goed van. Wanneer gaat Ajax eens wedstrijden met 1-0 winnen. We spelen en kut voetbal en we verliezen. Dan heb ik nog liever wat PSV doet. Als we nou geweldig voetbal zouden spelen ok. Maar ons middenveld vind ik ook dramatisch voetballen.
Dan weet ik niet welke wedstrijd jij hebt gezien afgelopen donderdag, maar daar speelden we toch echt goed voetbal, wonnen de wedstrijd en kregen geen goals tegen...Beetje positiever mag ook wel eens hoor 
[Dit bericht is veranderd door OudWestJood (op 27 september 2008 21:36:12).]
|
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 6167 Reg.: 21 december 2000 | Zo, psv wint net aan met 1-0 en wordt uitgefloten door het eigen publiek. WOENSEL krijgt niet zijn verwachte mooie wedstrijd , helaas maar ja, de punten zijn binnen toch? Op naar de volgende wedstrijd!
|
|
|
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 295 Reg.: 17 april 2007 |
quote: jellie schreef:
(...)
Een Rennie nodig Co?
Dacht al dat ie het over PSV had met z'n drama middenveld 
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 202 Reg.: 16 april 2008 | Durf het bijna niet te zeggen maar.... op zn PSV's he
Ben benieuwd of het PSV publiek dit echt leuk vind om dit blijven zien of is het resultaat echt heiliger dan het voetbal geworden daar ?
[Dit bericht is veranderd door mitkafaah (op 27 september 2008 21:44:53).]
|
|
|
Easygoing83 Lid 2de elftal
Uit: Diemen Vak: - Posts: 354 Reg.: 5 mei 2005 |
quote: Brasil schreef:
Zo, psv wint net aan met 1-0 en wordt uitgefloten door het eigen publiek. WOENSEL krijgt niet zijn verwachte mooie wedstrijd , helaas maar ja, de punten zijn binnen toch? Op naar de volgende wedstrijd!
Dat uitfluiten is volledig terecht. Als je op het laatst met geknepen billen op de bank PSV-Volendam aan t kijken bent is dat een heel slecht teken. De punten zijn binnen klopt maar zelfs de Graafschap zal volgende week een zware kluif worden! Ik hoop dat PSV in de winterstop nog een aanvaller gaat kopen want met Koevermans en Lazovic imponeer je zelfs de verdediging van Volendam niet.
|
|
|
Texas Rattlesnake Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 683 Reg.: 27 april 2004 | Ik zapte even naar PSV, ongeveer bij de 65ste minuut. En ik zei, het wordt nog wel 1-0. Even later keek ik weer, en het stond inderdaad weer 1-0. Hoe de wedstrijd verder verlopen is weet ik niet, maar het zal vast wel niks bijzonders zijn. Maar goed, ze hebben de punten. En zo wordt je kampioen. Dat is het probleem dan gelijk ook. Slecht en saai spelen, maar toch winnen. En als je als een club zoals Ajax, Twente of AZ graag mooi voetbal wilt spelen. Dan ga je gewoon automatisch sneller op je bek, omdat je meer risico's durft te nemen. Het is helaas niet anders.
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 202 Reg.: 16 april 2008 | Toch he ..... als je psv supporter bent en dit soort wedstrijden ziet... Ook al heb je meer punten dan de rest op het eind, hoe kan je in godsnaam dan zeggen dat je de beste bent ?
je hebt meer punten, je bent constanter , klopt allemaal dan .. maar de beste ? ... 
|
|
|
Boer_met_Kiespijn Jeugdspeler
Uit: Land der Boeren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 91 Reg.: 24 augustus 2005 | Trieste pot. Waar we al baalden van Sef, lijkt het nu nog erger met Huub. Er zit erg weinig kwaliteit in dit team. Sterker...het is niet eens een team.
Nee, dit jaar gaan we verschrikkelijk op ons bek vrees ik.
|
|
|
Co Adriaanse Idool Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3246 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: OudWestJood schreef:
't is idd weer om je dood te schamen dat spel van die boeren Maar ja, toch weer een 1-0 he
(...)
Dan weet ik niet welke wedstrijd jij hebt gezien afgelopen donderdag, maar daar speelden we toch echt goed voetbal, wonnen de wedstrijd en kregen geen goals tegen...Beetje positiever mag ook wel eens hoor 
Mag het een keer. Thuis tegen een dramatisch Utrecht dat pas 3 punten heeft uit 3 wedstrijden. Het was de eerste goede wedstrijd. Maar tegen een hoofdklasser (Borac) was het huilen met de pet op. Dit wordt een heel moeilijk seizoen mensen.
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2282 Reg.: 23 december 2001 | Ben heel benieuwd hoe de supporters zich voelen als ze dalijk worden afgedroogd door Liverpool.
Dit was echt niet om aan te zien.
|
|
|
Rotterdam9191 Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 380 Reg.: 15 november 2007 | Als de eerste 4 wedstrijden van het seizoen een voorbode zijn voor de rest van het seizoen, dan wordt of Groningen, of Heerenveen, of misschien zelfs wij kampioen.
Het klopt niet meer deze competitie, er zit geen lijn meer in. Willem 2 wint van Ajax, en met 1-3 bij Nac, Nac wint met 4-2 van Heerenveen, Nac wint met 1-2 van Az, en Az wint met 2-5 uit bij Willem 2. Wel moet er heel veel gebeuren wil Psv kampioen worden dit seizoen. Het lijkt erop dat zelfs dit voetbal niet meer gaat werken, tegen Volendam misschien nog, maar als je zo tegen de Graafschap speelt... Ik weet trouwens niet of ik dit nog leuk moet vinden. De oude tijden dat de echte toppers nog belangrijk waren voor het verloop dan de competitie, dat verlang ik eigenlijk steeds meer naar...
[Dit bericht is veranderd door Rotterdam9191 (op 27 september 2008 22:58:06).]
|
|
|
Makelaar1 Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 643 Reg.: 19 december 2003 |
quote: Brasil schreef:
Zo, psv wint net aan met 1-0 en wordt uitgefloten door het eigen publiek. WOENSEL krijgt niet zijn verwachte mooie wedstrijd , helaas maar ja, de punten zijn binnen toch? Op naar de volgende wedstrijd!
Ondanks de drie punten, was dit gewoon echt gewoon super slecht. Wat een drama. Er zat niets is, gewoon een ruk instelling en uitvoering. 
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 202 Reg.: 16 april 2008 | Als ik de nabeschouwing lees op PN zijn er toch echt reacties bij dat je echt twijfelt of het resultaat echt heilig is.
over het algemeen is het wel teneur maar....
Heren/Dames psv supporters , jullie kunnen me toch niet wijsmaken dat als je thuis tegen volendam speelt en dan 4 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders opstelt dat je dan aanvallend voetbal nastreefd wat 30-40 meter vooruit speelt.
Stevens is Suf in het kwadraat.
Ik hou van voetbal hoor en heb naar een leuk az zitten kijken maar zoals psv speelde.... dan is de reclame tijdens de rust nog leuker om te zien... sorry 
[Dit bericht is veranderd door mitkafaah (op 27 september 2008 23:29:59).]
|
|
|