| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 6) |  |
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10609 Reg.: 18 april 2002 | Deze topic is een vervolg van deel 5;
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1514.php
Er gelden strengere regels in deze topic voor zowel Feyenoord supporters als Ajacieden, geen namen verbasteren van spelers en clubs en graag respect voor elkaar ook al hebben we niet allemaal dezelfde mening.
quote: 14/8/2008 - Feyenoord oefent 'europees' tegen Konyaspor
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Feyenoord heeft inmiddels het toch doorgaan van het oefenduel tegen Konyaspor bevestigd. Dit betekent dat de selectie vrijdagochtend richting Konya vertrekt, waar zaterdag om 8 uur plaatselijke tijd (9 uur Nederlandse tijd) in het Atatürk stadion het duel met de Turkse ploeg op het programma staat. Trainer Gertjan Verbeek wil het duel in Turkije onder meer gebruiken om de omstandigheden bij een UEFA Cup-wedstrijd op vreemde bodem na te bootsen. Dit betekent bijvoorbeeld dat de selectie op vrijdagavond nog een training af zal werken in Konya.
Di 19 /8 /2008 oefen: BVV Barendrecht - Feyenoord
Za 23 /8 /2008 18:00 overig: JC Schaal: Feyenoord - PSV
Vr 29 /8 /2008 Loting eerste ronde UEFA Cup
Zo 31 /8 /2008 14:30 competitie: Heracles Almelo - Feyenoord
Za 13 /9 /2008 20:45 competitie: Feyenoord - FC Volendam
Zo 21 /9 /2008 12:30 competitie: Feyenoord - Ajax
Willen we aub de discussie over het Ajax home in de vorige topic achterlaten? Daar is in de Feyenoord topic geen plaats.
|
|
|
Zapata Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 305 Reg.: 23 november 2005 | Het ziet er naar uit dat PSV opnieuw de NLse CL miljoenen niet hoeft te delen... Dat hebben ze m.i. toch een beetje te makkelijk verdient de afgelopen jaren. Laat die Zwitsers die pot met geld maar in de Rijn pleuren dan komt ie vanzelf in Rotterdam!
Dit jaar wordt het voor PSV ondanks die bonus om verscheidene redenen wel heel erg lastig om die titel te prolongeren.
Ajax' grootste makke is toch Van Basten. Is blauw bloed dan echt noodzakelijk om het autisme van Van Basten op te merken? Autisme en genialiteit gaan vaak hand in hand (...kameraden... ;-) ) en dat Van Basten een geniale voetballer was is een feit. Dat die genialiteit niet ook geldt voor zijn trainingsvaardigheden moge ook duidelijk zijn.
Het zit m met name in het gebrek aan invoelingsvermogen en uit zich vooral in noncommunicatie. De media lijkt een constante stroom van dit bevestigende berichten te publiceren en ook zijn non-verbale communicatie spreekt boekdelen.
Hoe anders is Verbeek die juist met zijn vaak overtrokken emotionele reacties de pers weet te halen. Een mooi voorbeeld was het feit dat hij zich zo (onnodig) druk maakte over het feit dat Makaay, al dan niet geblesseerd, speelde tegen de VS. Hij was pas gerustgesteld nadat Makaay hem persoonlijk belde. Hij is een trainer die alles voor zijn spelers over heeft en laat de spelers voelen dat hij er voor hen is... Spelers betalen dit terug!
Verbeek rulez!!
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2674 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Zapata schreef:
Het ziet er naar uit dat PSV opnieuw de NLse CL miljoenen niet hoeft te delen... Dat hebben ze m.i. toch een beetje te makkelijk verdient de afgelopen jaren. Laat die Zwitsers die pot met geld maar in de Rijn pleuren dan komt ie vanzelf in Rotterdam!
Dit jaar wordt het voor PSV ondanks die bonus om verscheidene redenen wel heel erg lastig om die titel te prolongeren.
Ajax' grootste makke is toch Van Basten. Is blauw bloed dan echt noodzakelijk om het autisme van Van Basten op te merken? Autisme en genialiteit gaan vaak hand in hand (...kameraden... ;-) ) en dat Van Basten een geniale voetballer was is een feit. Dat die genialiteit niet ook geldt voor zijn trainingsvaardigheden moge ook duidelijk zijn.
Het zit m met name in het gebrek aan invoelingsvermogen en uit zich vooral in noncommunicatie. De media lijkt een constante stroom van dit bevestigende berichten te publiceren en ook zijn non-verbale communicatie spreekt boekdelen.
Hoe anders is Verbeek die juist met zijn vaak overtrokken emotionele reacties de pers weet te halen. Een mooi voorbeeld was het feit dat hij zich zo (onnodig) druk maakte over het feit dat Makaay, al dan niet geblesseerd, speelde tegen de VS. Hij was pas gerustgesteld nadat Makaay hem persoonlijk belde. Hij is een trainer die alles voor zijn spelers over heeft en laat de spelers voelen dat hij er voor hen is... Spelers betalen dit terug!
Verbeek rulez!!
Ik zal nooit verbeek als trainer van het nat 11tal zien .
Om dat hij niet kan comuniceren met z,n groep spelers , zie zijn periode bij herenveen.
bij herenveen mocht hij niets aan het 11tal veranderen c.q aan de speel wijze.
maar dat is al langer bekent dag ik .
bij feyenoord is toch een heel andere koek dan bij zijn vorige werkgever .
daar zal hij het uit zijn eigen moeten doen zonder steun van boven .
en hoe zit dat met z,n vrienden de hr bosz ect ect.
ik voorspel een seizoen verbeek en echt niet langer mark my words.
na dit seizoen wordt de hr mario been gehaalt en kan men bij feyenoord weer opnieuw beginnen.
niet dat dit de schuld zal zijn van verbeek , maar eerder door de hr bosz en z,n vrienden.!!!!!
|
|
|
majesteit Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: witchmaster schreef:
(...)
Ik zal nooit verbeek als trainer van het nat 11tal zien .
Om dat hij niet kan comuniceren met z,n groep spelers , zie zijn periode bij herenveen.
bij herenveen mocht hij niets aan het 11tal veranderen c.q aan de speel wijze.
maar dat is al langer bekent dag ik .
bij feyenoord is toch een heel andere koek dan bij zijn vorige werkgever .
daar zal hij het uit zijn eigen moeten doen zonder steun van boven .
en hoe zit dat met z,n vrienden de hr bosz ect ect.
ik voorspel een seizoen verbeek en echt niet langer mark my words.
na dit seizoen wordt de hr mario been gehaalt en kan men bij feyenoord weer opnieuw beginnen.
niet dat dit de schuld zal zijn van verbeek , maar eerder door de hr bosz en z,n vrienden.!!!!!
hoe kom je erbij dat verbeek niet kan communiceren? de man krijgt lastige mannetjes als een biseswar weer aan het spelen...heeft het uitstekend gedaan bij heerenveen terwijl hij juist daar geen steun van 'boven' kreeg, liet ook daar spelers doorbreken die volsalgen onbekend waren...wat een larie zeg. neen, jullie marco is De Communicator... 
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4697 Reg.: 10 mei 2002 | Hoppa, en in de 4e posting gaat het alweer mis, niet verrassend met wie het mis gaat trouwens.
Witchmaster geeft een prima uitleg over Verbeek, en meteen moet van Basten erbij gehaald worden. Wat is dat toch met dat soort mensen dat bij het minste of geringste Ajax genoemd moet worden?
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 6120 Reg.: 21 december 2000 |
quote: ArenA schreef:
Daar is in de Feyenoord topic geen plaats.
quote: Zapata schreef:
Het ziet er naar uit dat PSV opnieuw de NLse CL miljoenen niet hoeft te delen... Dat hebben ze m.i. toch een beetje te makkelijk verdient de afgelopen jaren. Laat die Zwitsers die pot met geld maar in de Rijn pleuren dan komt ie vanzelf in Rotterdam!
Verbeek rulez!!
Kortom,....er wordt een topic gestart, er wordt duidelijk aangegeven dat het over Feyenoord moet gaan, om vervolgens over psv, de media en Ajax te beginnen. Is lezen nou zo moeilijk?
Afijn, ik denk , mits het koppel Makaay - Tomasson fit blijft, dat Feyenoord kán meedoen om de bovenste plaatsen. Als er sprake is van blessures vallen ze snel terug en zullen ze mee gaan doen om plek 5-9 (zoals ook Verbeek Rulezzzzz reeds aangaf) omdat de selectie gewoon veel te smal is. De basis is redelijk tot goed, de bank is slecht tot dramatisch.
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6750 Reg.: 28 juni 2005 | Ik zou ook over anderen beginnen als havenvrind want over hun eigen club valt weinig meer te discussieren. Iedereen weet hoe het ervoor staat (k-u-viaduct) en het is altijd makkelijker om af te geven op anderen en te wijzen (doen PSVers al jaar en dag). En aangezien Feyenoorders wereldvreemd onder een steen leven kunnen we dus weinig inhoudelijke discussies verwachten hier.
Dus verwacht veel 'ja maar jullie "jaudenkoeken" zijn...'
Ben ik nou de enige die vind dat Makaay, Tomasson en Mols nou niet echt een al te beste voorhoede is?
|
|
|
majesteit Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: 129 schreef:
Hoppa, en in de 4e posting gaat het alweer mis, niet verrassend met wie het mis gaat trouwens.
Witchmaster geeft een prima uitleg over Verbeek, en meteen moet van Basten erbij gehaald worden. Wat is dat toch met dat soort mensen dat bij het minste of geringste Ajax genoemd moet worden?
Ons Soort Mensen (OSM) heeft wat moeite met pot verwijt ketel verhalen, zeker als die nergens op slaan. 
|
|
|
Zlajan Idool Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3735 Reg.: 8 mei 2001 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Ik zou ook over anderen beginnen als havenvrind want over hun eigen club valt weinig meer te discussieren. Iedereen weet hoe het ervoor staat (k-u-viaduct) en het is altijd makkelijker om af te geven op anderen en te wijzen (doen PSVers al jaar en dag). En aangezien Feyenoorders wereldvreemd onder een steen leven kunnen we dus weinig inhoudelijke discussies verwachten hier.
Dus verwacht veel 'ja maar jullie "jaudenkoeken" zijn...'
Ben ik nou de enige die vind dat Makaay, Tomasson en Mols nou niet echt een al te beste voorhoede is?
Nee ik ben dat helemaal met je eens. Zij missen voorin alles wat wij wel hebben: creativiteit en onvoorspelbaarheid. Makaay is ernstig op zijn retour en ik vraag me echt af of hij niet beter kan stoppen. Hij gaat er zeker niet meer dan 20 scoren dit seizoen.
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 742 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: 129 schreef:
Hoppa, en in de 4e posting gaat het alweer mis, niet verrassend met wie het mis gaat trouwens.
Nou, nou, prima uitleg? Klopt natuurlijk geen hol van.
Niet kan communiceren met zijn eigen spelers? Slaat nergens op, dat kan hij juist heel goed.
Niets mocht veranderen aan de speelwijze? Daarom had de Haan kritiek op de speelwijze van Verbeek, logisch.
Bij Feyenoord moet Verbeek het uit zijn eigen(?) doen zonder de steun van boven? Niet waar, maar zou het zo zijn, dan is dat juist voor hem geen probleem. Verbeek is iemand die alle touwtjes graag in handen wil hebben.
Zo kan je alles wel 'uitleggen' natuurlijk.
[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 15 augustus 2008 13:38:11).]
|
|
|
Raul Bankzitter
Uit: Capelle aan de IJssel Posts: 453 Reg.: 21 oktober 2002 | Feyenoord lijkt op papier een aardig elftal te hebben. Spelers als de Cler, Hofland, Landzaat, Van Bronckhorst, De Guzman, Makaay, Tomasson....Niet de minste zou je zeggen..
Voertaal Nederlands.
Desondanks ben ik "bang" dat er weer een kleurloos seizoen rest voor onze vrienden uit Rotterdam. Waarom?
De verdediging is nog zwakker dan die van ons:
Een speler als De Cler is aanvallend aardig maar verdedigend kwetsbaar. Hofland is kwetsbaar door zijn gebrek aan snelheid en zwakke rechterbeen en op de rechtsback positie blijft het ook behelpen met halve middenvelders als Lucius.
Op het middenveld lopen met types als Bruins, De Guzman, Landzaat, Gio en El ahmadi te veel dezelfde types rond. Globaal gezegd zijn ze allemaal technisch redelijk onderlegd maar ze vullen elkaar niet echt aan. Kwa loopvermogen en Fysiek is het hier Behelpen.
In de aanval ten slotte staan er met Mols, Makaay en Tomasson 3 ervaren spitsen met ieder hun eigen kwaliteiten.
echter beginnen de jaren voor deze spelers ook te tellen en kunnen we hier niet spreken over een beweegelijke aanval met veel dreiging. Makaay werd das phantom genoemd niet omdat hij zo nadrukkelijk aanwezig was....
In een ploeg met Bayern waar spelers met dusdanige kwaliteiten rondlopen die hem goed in stelling kunnen brengen kan hij goed functioneren maar nu heb ik me twijfels daarbij. Bij het olympisch team loopt hij er ook maar een beetje verloren bij!
Wat ik van Verbeek als coach moet verwachten weet ik niet. Hij is zich in ieder geval hard aan het profileren in de media met al dan niet handige uitspraken. Tevens is hij in ieder geval een stuk minder kleurloos dan onze nieuwe bondscoach.
Verder is het afwachten of de talenten die er bij Feyenoord rondlopen kunnen zorgen voor nieuw elan in de ploeg.
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2466 Reg.: 31 mei 2003 | Makaay heeft een gebroken voet. Met een beetje geluk hebben ze in rotterdam weer een excuus voor 21 september 
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 742 Reg.: 8 januari 2006 | Gebroken voet?
quote: Ik heb wel goede hoop dat ik snel weer op het veld sta, want ik kan alles: sprinten, lopen, springen; behalve met de wreef schieten.
Wel knap dan. 
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2466 Reg.: 31 mei 2003 | Laat hem maar lekker veel springen, zal z'n breuk goed doen.
|
|
|
Christiano Regelmatige invaller
Uit: Dordrecht Vak: 426 Posts: 619 Reg.: 3 april 2004 | oeiii vervelend voor die jongen.
|
|
|
Japie Mol Bankzitter
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 475 Reg.: 27 april 2002 | EXCLUSIEF - Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek reageert tegenover VI.nl met gemengde gevoelens op de onheilstijding over zijn topspits Roy Makaay, die een breuk in een voetwortelbeentje heeft opgelopen op de Olympische Spelen.
Hij was al boos dat Roy Makaay afgelopen zondag inviel tegen de Verenigde Staten, omdat er een risico bestond dat zijn blessure verergerde. 'De medische staf van het olympisch team had gezegd dat er geen risico was, omdat er niets was beschadigd. Nu blijkt dat dus ze dit hebben gemist.'
'Ik ben teleurgesteld. Roy had een bloeduitstorting en dan kun je wel een scan maken, maar dan ziet alles er troebel uit en kun je beschadigingen niet zien. Die hebben ze dus nu wél gezien... Nu was het niet te missen.'
'Dinsdag begint Roy bij Feyenoord aan zijn revalidatie. Ik weet niet hoe lang ik hem moet missen, dat kan twee weken zijn, vier weken, zes weken, maar ook langer.'
'Dit soort voetblessures is erg lastig voor een voetballer. Dat heb ik meegemaakt bij Heerenveen met Kristian Bak-Nielsen, die loopt al een halfjaar te sukkelen. Afwachten, dus.'
Verbeek vertoeft momenteel in Turkije, waar Feyenoord zaterdagavond een oefenduel met Konyaspor speelt.
Bron: vi.nl
Nou dat kan dus weken gaan duren. Ze zullen hun ambities nu zeker bij moeten stellen. Wellicht voor het linkerrijtje gaan?
|
|
|
RoelofLuinge Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 19 Reg.: 6 augustus 2008 |
quote: Zuur schreef:
Makaay heeft een gebroken voet. Met een beetje geluk hebben ze in rotterdam weer een excuus voor 21 september 
Nee hoor. Vorig seizoen thuis hebben we ook een helft zonder Makaay gespeeld na het betere sloopwerk van Sjonnie, en toen mochten jullie ook de handjes dichtknijpen met een gluiperig gelijkspelletje .
Feyenoord is helaas minder poenerig dan andere clubs in de Eredivisie (ik noem geen namen) zodat we niet zomaar voor bijna 30 miljoen nieuwe spelers kunnen halen.
|
|
|
Zuur  Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2466 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: RoelofLuinge schreef:
(...)
Nee hoor. Vorig seizoen thuis hebben we ook een helft zonder Makaay gespeeld na het betere sloopwerk van Sjonnie, en toen mochten jullie ook de handjes dichtknijpen met een gluiperig gelijkspelletje .
Feyenoord is helaas minder poenerig dan andere clubs in de Eredivisie (ik noem geen namen) zodat we niet zomaar voor bijna 30 miljoen nieuwe spelers kunnen halen.
Dat herinner ik me toch iets anders. Volgens mij mochten jullie in je handjes knijpen met die belgische scheidsrechter die een struikelende Mols met een penalty beloonde.
|
|
|
afca__cbs Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 622 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Japie Mol schreef:
EXCLUSIEF - Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek reageert tegenover VI.nl met gemengde gevoelens op de onheilstijding over zijn topspits Roy Makaay, die een breuk in een voetwortelbeentje heeft opgelopen op de Olympische Spelen.
Hij was al boos dat Roy Makaay afgelopen zondag inviel tegen de Verenigde Staten, omdat er een risico bestond dat zijn blessure verergerde. 'De medische staf van het olympisch team had gezegd dat er geen risico was, omdat er niets was beschadigd. Nu blijkt dat dus ze dit hebben gemist.'
'Ik ben teleurgesteld. Roy had een bloeduitstorting en dan kun je wel een scan maken, maar dan ziet alles er troebel uit en kun je beschadigingen niet zien. Die hebben ze dus nu wél gezien... Nu was het niet te missen.'
'Dinsdag begint Roy bij Feyenoord aan zijn revalidatie. Ik weet niet hoe lang ik hem moet missen, dat kan twee weken zijn, vier weken, zes weken, maar ook langer.'
'Dit soort voetblessures is erg lastig voor een voetballer. Dat heb ik meegemaakt bij Heerenveen met Kristian Bak-Nielsen, die loopt al een halfjaar te sukkelen. Afwachten, dus.'
Verbeek vertoeft momenteel in Turkije, waar Feyenoord zaterdagavond een oefenduel met Konyaspor speelt.
Bron: vi.nl
Nou dat kan dus weken gaan duren. Ze zullen hun ambities nu zeker bij moeten stellen. Wellicht voor het linkerrijtje gaan?
Tja, aangezien ze nauwelijks sterker zijn dan vorig jaar is Uefa cup toch gewoon een prima doelstelling voor Feyenoord. Ik snap alleen niet dat de feyenoord supporters vorig jaar zo ontevreden waren, Uefa cup is het hoogst haalbare voor Feyenoord. De supporters van deze club lijken maar niet te beseffen dat er nog maar twee topclubs zijn in Nederland en dat Feyenoord niets meer is dan een subtopper 
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Vedette
Vak: 413 Posts: 4264 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
(...)
Haha echt wel. Die o zo keihard Johnny...Hij kan er toch niks aan doen dat Makaay niks kon zien omdat z'n neus in de weg zat.
Ok het niveau daalt, excuus, maar neemt niet weg dat daar niks geen opzet en schuld bij Heitinga in zat.
Die tweede helft, zonder Makaay was het anders wel Ajax dat de betere kansen kreeg. Toegegeven, de eerste helft was feyenoord goed, ik denk zelfs dat dat verreweg de beste 45 minuten van dat hele seizoen waren. Sterker, de beste wedstrijd van het seizoen en dan nog 2-2 gelijk spelen.
Anyway ik kijk met veel plezier uit naar de 21e, want ik heb er écht zin in. We hebben nog te weinig wedstrijden gespeeld om dan al een voorspelling te doen, Feyenoord begint het seizoen altijd wel goed, hoe slecht het team ook is.
Het zal wel weer een leuke wedstrijd worden waarbij wij uiteindelijk met de winst aan de haal gaan (denk ik).
Wordt er bij jullie al voorbeschouwd? En zo ja, hoe kijkt men naar de wedstrijd uit en wat zijn de verwachtingen?
|
|
|
Friendly Fire Jeugdspeler
Uit: Geldermalsen Vak: 407 Posts: 87 Reg.: 19 juli 2008 | Je vergeet er voor het gemak er effe bij te vertellen dat er pas een beetje dreiging van feyenoord kwam in de 2e helft toen Ajax met 10 man kwam te staan.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2674 Reg.: 6 augustus 2000 | Graag wil ik ff terug komen op Verbeek , ik heb niet gezegd dat hij als trainer slecht zou zijn!!!!
Ik bedoel duidelijk tezijn dat Verbeek bij herenveen geen vrije hand heeft gehad in het 11tal immers de lijnen stonden toch vast.
Zelfs de nieuwe trainer van herenveen is hier aan gebonden , dit is nu eenmaal het beleidt van herenveen .
Bij feyenoord moet Verbeek (gehaald door grote vriend bosz even als assistent die ook nog eens 300.000 euro,s koste) moet hij alles zelf oplossen en dat5 kan wel zeker problemen voor de club opleveren .
Zei Verbeek niet onlangs in een dagblad dat de 9de plaats het hoogst haalbare is voor deze ploeg???
Dit noemen ze indekken op de toekomst voor het geval er weer een paar wedstrijden verloren gaat , en de hr bosz??
Die hoor je in geen veld of wegen even als willem de zwijger ,die wel degelijk verstand heeft van voetbal zaken.
maar zwijgt jammer wim jansen je kan zoveel beter!!
De gehale top van feyenoord is een grote vrienden club die elkaar dekt , in plaats zich intezetten voor de spelers.
de belofte aan verbeek kan dan ook niet ingelost worden ,daarbij komt er bij dat makaay ook nog eens een voetbeentje heeft gebroken en dus weer een tijdje zoet is.
De derde pool blijft leeg , de investeerder wilt hier niet meer aan mee doen , en blijft het angstvalig stil rond de kuip.
binnen kort moet men aantreden tegen psv en dit zal dan ook de trent worden hoe men zal spelen.
de een 30 meter achteruit de ander zit met een te oude oplossing (letterlijk en verguurlijk) .
Ik zie dan ook dat verbeek onder de paraplu blijft (bosz en jansen) en dit6 seizoen zal aanmodderen met het 11tal.
het 11tal dat volgend seizoen minimaal 7 nieuwe spelers zal moeten aantrekken en men weet nu al niet waarvan.
De hoop dat de gusman vertrek voor 15 miljoen (de vraag prijs is nooit de vaste prijs) een gusman die lelijk doorde mand is gevallen tijdens de olyp... dus de vraag prijs zal dan ook flink kelderen .
dat is weer een streep door de rekening voor vanbeek .
de conclusie is gewoon dat feyenoord door wanbeleidt geen spelers meer kan halen en de schuld zal daardoor weer gaan toenemen .
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 6120 Reg.: 21 december 2000 |
Wellicht iets minder poenerig maar ze hebben geld zat in Rotterdam voor versterkingen, immers dat lees ik regelmatig terug als uitspraak .
En anders starten ze toch gewoon een nieuw investeringsfonds?
quote: witchmaster schreef:
Zei Verbeek niet onlangs in een dagblad dat de 9de plaats het hoogst haalbare is voor deze ploeg???
Dit noemen ze indekken op de toekomst voor het geval er weer een paar wedstrijden verloren gaat , en de hr bosz??
Nu wil ik niet zeuren maar aan 'indekken' doen ze niet op De Toekomst 
[Dit bericht is veranderd door Brasil (op 15 augustus 2008 18:43:43).]
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 275 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
(...)
Wordt er bij jullie al voorbeschouwd? En zo ja, hoe kijkt men naar de wedstrijd uit en wat zijn de verwachtingen?
Over het algemeen erg negatief. Ik denk zelfs dat dit de grootste nederlaag in onze clubhistorie gaat worden!
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2674 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Brasil schreef:
(...)
Nu wil ik niet zeuren maar aan 'indekken' doen ze niet op De Toekomst 
Maar dekken levert wel altijd iets op , al is het 9 maanden later
Allen zijn ze dan niet teoud maar veel tejong , maar dan heb je weer iets voor de toekomst

|
|
|