Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie en eerste divisie
[Centraal] Feyenoord topic 2007/2008 deel 5
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 30 »

Poster
Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2007/2008 deel 5 
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 8 mei 2008 om 11:57:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vervolg van:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1491-99.php

Er gelden strengere regels in dit topic, de vorige liep alweer uit de hand door 'op de man' postings, vandaar dat de laatste postings hier niet vermeld worden.Het toezicht zal drastisch aangescherpt worden.
 Help mods!
Pool: 231e, Ajax - FC Twente 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: 343e / 1205e / 393eOpstelling: 4-3-3
Druss
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dros Delnoch
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003
Gepost op 8 mei 2008 om 12:36:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

over dat goede nieuws van Ron Vlaar....het is mooi dat het kindje meer op zijn moeder lijkt dan op zijn vader.

Wordt dit misschien wél een goede voetballer.

F'nerd moet dat jochie nu meteen een contract aanbieden. Kost eigenlijk niets (makkelijk te bekostigen vanuit de talentpools) en ze halen er hoogstwaarschijnlijk wel winst op

[Dit bericht is veranderd door Druss (op 8 mei 2008 12:37:53).]
 Help mods!
Pool: 752e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 530e / 467e / 519eOpstelling: 4-3-3
Robby Krieger
Talent

Uit: Hillegom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 maart 2008
Gepost op 8 mei 2008 om 14:05:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Vlaar is er al zo lang tussenuit. Ik betwijfel of hij volgend seizoen op niveau komt. Ik had hem graag op het EK gezien. Hij werd een beetje te snel afgeschreven na de wedstrijd tegen Italie. Heitinga en Mathijsen doen het in ieder geval niet beter.

Over die talentpool, heeft ene P. Mijatovic soms ook een aandeel in die talentpool gehad toen die Drenthe haalde? Straks als het mis gaat met de volgende pool, en dat zit er dik in, want Feyenoord heeft alleen De Guzman die misschien een serieus talent heeft, dan zal niemand meer in de volgende pool investeren. De supporters houden wel van hun club, maar ook van hun geld .
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 8 mei 2008 om 14:32:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Die Vlaar is er al zo lang tussenuit. Ik betwijfel of hij volgend seizoen op niveau komt. Ik had hem graag op het EK gezien. Hij werd een beetje te snel afgeschreven na de wedstrijd tegen Italie. Heitinga en Mathijsen doen het in ieder geval niet beter.

Idd zo denk ik er ook over met Vlaar (Coole naam btw en dan bedoel ik Robby Krieger)
Hij is toch erg door het ijsgezakt tegen Italie en vorig jaar een vervelende blessure gehad.

Ik zelf denk dat het niet meer dan een nuttige speler wordt. echte top zal het nooit worden.

Edit: Overigens over de Guzman en Drenthe achtige bedragen? Drenthe had met een jeugd EK een grote bijdrage aan de overwinning en Drenthe (erg overschat) vond ik een uitzondering wat betreft zulke bedragen bij Feyenoord.

Ik denk zelf dat er niet meer als 10 miljoen voor de Guzman wordt neergeteld want zoveel heeft de beste heer niet gepresteerd en vond hem dit seizoen maar matig.

[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 8 mei 2008 14:35:59).]
 Help mods!
Pool: 1814e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 15:44:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Sorry, maar Ron Vlaar mag niet eens naar de veters van Heitinga kijken, laat staan aanraken. In de toekomst kan het best een uitstekende verdediger worden maar dan moet hij a. helemaal fit worden b. naar een andere club.
 Help mods!
Pool: 145e, Ajax - FC Twente 3-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 120e / 249e / 33eOpstelling: 4-4-2
Bronfly
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 8 augustus 2006
Gepost op 8 mei 2008 om 15:58:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Over die talentpool, heeft ene P. Mijatovic soms ook een aandeel in die talentpool gehad toen die Drenthe haalde? Straks als het mis gaat met de volgende pool, en dat zit er dik in, want Feyenoord heeft alleen De Guzman die misschien een serieus talent heeft, dan zal niemand meer in de volgende pool investeren. De supporters houden wel van hun club, maar ook van hun geld .

Zal ik ze even voor je opnoemen:

Bruins, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi, Vlaar, Kermit en Vincken (als ie heel blijft). Daarnaast loopt er nog genoeg rond in de jeugd.

Daarnaast komt iedereen die nu gekocht wordt en niet ouder is dan 24 ook meteen in de net geopende pool.
 Help mods!
Pool: 2796e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 8 mei 2008 om 16:00:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

'Blindentribune' geïntroduceerd bij oefenduels Oranje

Bij de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Oekraïne op 24 mei in de Kuip, zal er een speciale 'blindentribune' zijn. Op deze tribune kunnen blinden en slechtzienden de wedstrijd volgen. Zij kunnen tijdens de wedstrijd meeluisteren met het live commentaar van twee speciale verslaggevers die in het stadion aanwezig zijn.

Neeehhh te makkelijk....
 Help mods!
Pool: 4321e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FGI
Vedette

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 8 mei 2008 om 16:25:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bronfly schreef:

(...)

Bruins, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi, Vlaar, Kermit en Vincken (als ie heel blijft). Daarnaast loopt er nog genoeg rond in de jeugd.
Zit onder andere Vlaar al niet in 1 van die 2 eerdere luchtkastelen opgesloten? Bij Bruins en Vincken heb ik datzelfde vermoeden, maar jij zit middenin de materie en zal er waarschijnlijk meer vanaf weten.

En laten we wel wezen: Royston is eerder uitzondering dan regel. Waar maak je het nog mee? Dat er zonder morren het drie-voudige wordt betaald van wat redelijk te noemen is.

Een lening kun je het niet noemen, een gouden idee al evenmin. Het houdt het midden tussen gevonden geld en gulle donaties, of de donateurs moeten werkelijk voor ogen hebben gehad er nog winst mee te maken. Maar dat lijkt me bijzonder sterk.

Die situatie El Ahmadi is nog wel een geinige. Je zamelt wat geld in om spelers aan te trekken en van datzelfde geld haal je spelers doorwie je vervolgens spelers hoopt aan te kunnen trekken. Het heeft wat weg van een doorgangshuis.
 Help mods!
Pool: 322e, Ajax - FC Twente 3-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 347e / 818e / 365eOpstelling: 4-3-3
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 17:14:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bronfly schreef:

(...)

Zal ik ze even voor je opnoemen:

Fer, Wijnaldum, Kermit.. Wie?

Natuurlijk ken ik Fer en Wijnaldum, maar iedereen die in deze 2 spelers 250.000 euro of meer gaat stoppen moet een klap van een container tegen zijn hoofd gekregen hebben in de Rotterdamse haven. Beide hebben echt nog niets laten zien om ook maar als talent gezien te worden, ze zijn jong en zitten al bij de Feyenoord selectie echter dat is meer door gebrek aan betere spelers. Kermit heb ik overigens nog nooit 1 minuut zien spelen, als je zulke spelers in een talentenpool gaat stoppen dan kun je iedere speler in de pool stoppen veel zal er dan zeer waarschijnlijk niet uitkomen.

De kans dat Vincken overigens voor veel geld verkocht gaat worden is misschien 10%, de kans dat hij nooit meer op enig niveau meer zal voetballen is een stukje groter.
Vlaar zit nu ook op een punt waarvan je nog moet kijken of hij het nog gaat halen, verder kan ik mij nog een afspraak voor de geest halen met AZ dat er een flink aandeel van een mogelijke doorverkoop naar AZ gaat. Lekker om dan in hem te investeren als geldschieter.

Bruins en El Ahmadi ok dan heb je naast De Guzman 2 leuke talenten, al heeft El Ahmadi nog geen wedstrijd voor Feyenoord lopen spelen.

quote:
Bronfly schreef:
Daarnaast komt iedereen die nu gekocht wordt en niet ouder is dan 24 ook meteen in de net geopende pool.

Dan heb je El Ahmadi en?..

Eerst maar eens kijken of Feyenoord uberhaupt nog aan financiele middelen komt om nog verdere spelers aan te trekken, dan heb ik het overigens over aantrekkelijke spelers en geen "talenten" van Excelsior en/of Sparta.
 Help mods!
Pool: 51e, Ajax - FC Twente 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 53e / 362e / 105eOpstelling: 4-3-3
Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 8 mei 2008 om 17:26:15.     MSN: Stuur maar pm      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Dan heb je El Ahmadi en?..

Eerst maar eens kijken of Feyenoord uberhaupt nog aan financiele middelen komt om nog verdere spelers aan te trekken, dan heb ik het overigens over aantrekkelijke spelers en geen "talenten" van Excelsior en/of Sparta.

Het schijnt dat ze 20 miljoen hebben te spenderen exclusief de inkomsten van uitgaande transfers. Daar kan je opzich wel wat mee doen. Denk dat ze er goed aan doen 2 of 3 echte versterkingen te halen. Met de verhalen van de laatste tijd heb je wel het idee dat ze eindelijk beetje doorkrijgen dat er echt wat moet gebeuren in De Kuip. Dat is wel positief, hopelijk worden ze dan binnenkort weer een concurrent, want de laatste jaren is De Klassieker meer De Komieker.
 Help mods!
Pool: 2216e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2653e / 2204e / 2454eOpstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 8 mei 2008 om 17:27:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zlajan schreef:

Het schijnt dat ze 20 miljoen hebben te spenderen exclusief de inkomsten van uitgaande transfers.

Komt die 20 milj. uit potje nr. 4??
 Help mods!
Pool: 4321e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 17:42:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

(...)

Komt die 20 milj. uit potje nr. 4??

Afgelopen winterstop was er volgens van Marwijk geen geld om in spelers te investeren en nu zou er een potje zijn van 20 miljoen euro.

Eerst zien dan geloven als ik de bedragen rond Feyenoord zie.
 Help mods!
Pool: 51e, Ajax - FC Twente 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 53e / 362e / 105eOpstelling: 4-3-3
Vergelijkend Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: 124
Reg.: 11 juli 2003
Gepost op 8 mei 2008 om 20:27:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoorders op mijn werk lachen hartelijk om het optimisme bij Ajax er wordt gerept over oa een opstandige selectie (voorspelde ze vorig jaar ook maar heb er niets van gemerkt maar goed).
Vraag mij af of ze werkelijk vinden dat huntelaar, suarez en suljemani (als die idd komt) en alle andere aankopen die komen een zwakke selectie voorspiegelen. Denk dat het dit laatste is of men is bang en probeert dit met humor af te dekken.
 Help mods!
Pool: 158e, Ajax - FC Twente 1-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.449,9VoVo: 614e / 798e / 614eOpstelling: 3-3-4
FGI
Vedette

Gepost op 8 mei 2008 om 21:03:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vergelijkend schreef:

Feyenoorders op mijn werk lachen hartelijk om het optimisme bij Ajax er wordt gerept over oa een opstandige selectie (voorspelde ze vorig jaar ook maar heb er niets van gemerkt maar goed).
Vraag mij af of ze werkelijk vinden dat huntelaar, suarez en suljemani (als die idd komt) en alle andere aankopen die komen een zwakke selectie voorspiegelen. Denk dat het dit laatste is of men is bang en probeert dit met humor af te dekken.

Ik denk dat het hetzelfde is als wat hier doorgaans gebeurt. Komen zulke mensen bij jouw club binnen dan knijp je je handjes dicht, gebeurt het andersom dan relativeer je iets meer. Ben je eerder geneigd wat af te zwakken.

Zo was en ben ik niet direct kapot van Kevin Hofland, terwijl die in het Rotterdamse nog steeds onderdeel uitmaakt van 1 van de meest legendarische sportzomers uit de geschiedenis van die stad, wordt-ie moeiteloos genoemd in een rijtje 'topaankopen'. Ik heb daar vervolgens m'n bedenkingen bij.

En uiteindelijk blijkt waarom, die zesde stek spreekt voor zich.
 Help mods!
Pool: 322e, Ajax - FC Twente 3-1 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 347e / 818e / 365eOpstelling: 4-3-3
witchmaster
Vedette

Uit: bronsgroeneiken
Reg.: 6 augustus 2000
Gepost op 8 mei 2008 om 21:25:37.     MSN: the_witch11@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bosz reisde verleden week af naar engeland voor een rond reis (sorrie scouten) en kwam alweer met lege handen thuis.

Koevermans was teduur 5 a 6 miljoen en suli kon niet gehaalt worden helemaal teduur.
En nu wilt men op eens sugereren dat men een potje heeft van 20 miljoen?
En de schulden van deze club zijn wel verminderd maar niet terug gebracht met het geld van drenth zijn er 3 spelers van gehaalt en een kleindeel terug gestort voor de schuld.
Dit moest anders kwam men niet onder de curetele van de knvb uit.
En ja er kan best wel weer een potje zijn door storting van 125.0000 € per inleg.
Maar deze ondersteuners hebben wel recht op de minimaal 25% van de inkomsten van een transfer!!
 Help mods!
Pool: 1004e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2111e / - / 1731eOpstelling: 4-3-3
129
Idool

Gepost op 8 mei 2008 om 23:12:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag een boeiend stuk in de VI (ik weet het, een jaudenblad) over Feyenoord. Haalt keihard de berichten van hier postende Feyenoorders onderuit over de financiële situatie bij de club.
Het luchtfietsen van Woerts is iig aanstekelijk, straks een mooi nieuw stadion van 106.000, en geen team. Ook dat is Feyenoord.

Feyenoord is volgens onderzoek met 50.000 mensen bekender dan Ajax in Nederland, maar Ajax heeft ruim een miljoen meer aanhang. Daar willen ze in de toekomst meer winst gaan boeken.
 Help mods!
Pool: 145e, Ajax - FC Twente 3-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 120e / 249e / 33eOpstelling: 4-4-2
Stefanos
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 8 januari 2006
Gepost op 8 mei 2008 om 23:52:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het niet gelezen, dus ik zal er niet al te veel over zeggen. Zodra ze bij de talentpools praten over een lening (wat ze volgens mij doen), dan is het al (voor een gedeelte) niet serieus te nemen.

En wat is aanhang? Laten we daar eerst eens uitkomen. Je moet in mijn ogen niet iedereen tellen die zegt voor Ajax / Feyenoord te zijn. Er zijn ontzettend veel mensen die het leuk zouden vinden als een bepaalde club wint, maar het verder ook geen reet kan schelen.

En dat Feyenoord met 50.000 mensen bekender is dan Ajax is helemaal onzin. Lijkt me ook genoeg te zeggen over dat 'onderzoek'.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.493,8VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord A
International

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 9 mei 2008 om 00:30:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Echt een heel betrouwbaar onderzoek, 129. Ajax 2x de aanhang van Feyenoord? PSV maar net wat minder? AZ die een aanhang heeft dat ruim groter is dan dat van populaire clubs als Heerenveen, Twente en Utrecht en met 500.000 al half maal zo groot is als de Feyenoord aanhang volgens datzelfde onderzoek? Alkmaar nog geen 100.000 inwoners en pas de laatste 3 jaar aanwezig bovenin en nooit een grote aanhang gehad, maar nu toch op plaats 4? Onzin onderzoek dus. Misschien is de steekproef in Noord-Holland gehouden, dan verwacht je ook hoge aantallen voor AZ inderdaad.

De meest vreemde conclusies werden er getrokken in de VI die niet hard gemaakt konden worden. Tuurlijk vond jij het boeiend 129, want Feyenoord kreeg er enorm van langs.

Het enige interessante is het stadion nieuws. Het wordt meer dan 2x zo groot als het Amsterdamse stadion en beter. Voor het Amsterdamse antwoord hoef ik niet bang te zijn, want daar worden grote bouwprojecten enorm slecht gepland en meestal gaan die ambitieuze plannen niet door.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 9 mei 2008 00:45:41).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Yougle
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 9 mei 2008 om 00:44:57.       MSN: nickvanruiven@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

Echt een heel betrouwbaar onderzoek, 129. Ajax 2x de aanhang van Feyenoord? PSV maar net wat minder? AZ die een aanhang heeft dat ruim groter is dan dat van populaire clubs als Heerenveen, Twente en Utrecht en met 500.000 al half maal zo groot is als de Feyenoord aanhang volgens datzelfde onderzoek? Alkmaar nog geen 100.000 inwoners en pas de laatste 3 jaar aanwezig bovenin en nooit een grote aanhang gehad, maar nu toch op plaats 4? Onzin onderzoek dus. Misschien is de steekproef in Noord-Holland gehouden, dan verwacht je ook hoge aantallen voor AZ inderdaad.

De meest vreemde conclusies werden er getrokken in de VI die niet hard gemaakt konden worden. Tuurlijk vond jij het boeiend 129, want Feyenoord kreeg er enorm van langs.

Het enige interessante is het stadion nieuws. Het wordt meer dan 2x zo groot als het Amsterdamse stadion en beter. Voor het Amsterdamse antwoord hoef ik niet bang te zijn, want het nieuw stadion in Amsterdam is net zoveel gebakken lucht als die Music Dome die Ahoy er even uit moest concureren. Er is nog geen paal geslagen of steen gelegd. En zo is dat met veel andere projecten ook al. Niets grootschalig kan daar gedaan worden door die enorme dorpsmentaliteit.

Volgens mij zit VI toch echt in Gouda, een buitenwijk van Rotterdam!

Dat hele stadion verhaal is een giller! 106.000? Feyenoord krijgt die 51.000 die het nu heeft al zelden vol..
 Help mods!
Pool: 2596e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.436,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Feyenoord A
International

Gepost op 9 mei 2008 om 01:02:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Yougle schreef:

(...)

Volgens mij zit VI toch echt in Gouda, een buitenwijk van Rotterdam!

Dat hele stadion verhaal is een giller! 106.000? Feyenoord krijgt die 51.000 die het nu heeft al zelden vol..

O ja, de VI zit in Gouda, daarmee concludeer jij dat er goed onderzoekswerk wordt geleverd en alle medewerkers uit Gouda komen?

Hoe vaak moet er nog verteld worden dat de Kuip meestal maar een capaciteit van 44.000 plaatsen heeft en tegen Ajax zelfs maar 42.500/43.000. Alleen tegen tegenstanders als Heerenveen en Excelsior bijvoorbeeld mogen er 47.000 man in. Alle 42.000 seizoenskaarten waren dit seizoen verkocht. Meer kan er niet in de verkoop gedaan. Men nam al risico door voor het eerst meer dan 38.000 seizoenskaarten in de verkoop te doen. Losse verkoop bij risico-wedstrijden was nauwelijks mogelijk dit seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 9 mei 2008 om 07:27:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu even serieus. Wat willen jullie nu eigenlijk met een stadion met meer dan 100.000? Gezien de kleine Nederlandse markt is dit toch gewoon lachwekkende grootheidswaanzin? Ik zou me schamen als Ajax zulk een stadion zou laten bouwen. Als het al eens vol zou zitten dan is dat misschien eens een keer tegen Ajax in het begin van het seizoen als feyenoord nog kans maakt op de titel of tegen Real Madrid in de kwartfinale van de CL.
Zal gezellig worden tegen Volendam en 15 andere eredivisieclubs of eender welke bekerwedstrijd. Ik heb het allemaal niet gevolgd, maar wie gaat dat trouwens allemaal betalen? Als je ziet dat psv een stadion van 30.000 al niet kan aflossen...

Verder blijf ik erbij dat feyenoord inderdaad een enorm risico loopt met hun talent pools en dergelijke. Je vertrouwt op externe investeerders en als je al eens een talent met winst kan doorverkopen, ben je meteen een hele hap van die winst kwijt aan de externe investeerders. Hoe gaan jullie dan eindelijk eens financiële en sportieve stappen maken?
En zijn al die investeerders grondig gescreend? Is al dat geld dat ze inbrengen 100% clean? Vandaar, hoe je het ook draait of keert, feyenoord heeft enorme risico's genomen in de (valse) hoop om terug aansluiting te vinden. Maar ok, met de rug tegen de muur moet je soms de meest wanhopige kunstgrepen gaan uithalen.

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 9 mei 2008 07:31:25).]
 Help mods!
Pool: 343e, Ajax - FC Twente 2-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.470,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RZ129
International

Reg.: 14 augustus 2004
Gepost op 9 mei 2008 om 08:09:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is sowieso wel grappig om al dat positivisme te lezen. Totaal blind voor enige kritische kanttekening op de plannen/talentpools/stadion. Alles is geweldig en als we alles hier zouden moeten geloven is fnoord over 2 jaar de absolute top in NL en worden ze met een straatlengte voorsprong kampioen.

Voor wie werkelijk denkt dat een stadion van 100.000 vol komt mag zich van mij direct laten nakijken. Ik vraag me zelfs af of het in de klassiekers vol komt (overigens hetzelfde verhaal als er in Amsterdam een stadion van 100.000 wordt neergezet).

En bouwprojecten worden zeker alleen niet goed gepland in de regio Amsterdam . Gelukkig wordt de ranglijst niet bepaald door stadion inhoud maar door de prestaties op het veld. Vanuit dat oogpunt hoeven wíj ons voorlopig geen zorgen te maken voor fnoor.

Ook nog een puntje, men schijnt er daar in rotterdam vanuit te gaan dat alleen zij zich verbeteren en groeien. Wakker worden en oogkleppen afzetten.
 Help mods!
Pool: 4238e, Ajax - FC Twente MotM: -Battle-rating: 1.467,8VoVo: -Opstelling: incompleet
FGI
Vedette

Gepost op 9 mei 2008 om 08:12:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

(...)

O ja, de VI zit in Gouda, daarmee concludeer jij dat er goed onderzoekswerk wordt geleverd en alle medewerkers uit Gouda komen?
Meen ik me te herinneren dat het geeneens een onderzoek van VI zelf was maar dat ze het slechts publiceerden, volgens mij was het zelfs zo dat op basis van die resultaten de komende jaren het TV-geld wordt verdeelt. Dan mag je aannemen dat er redelijk wat tijd in is gestoken. De VI heeft er in ieder geval wekenlang mee vol gestaan.

Dat de uitkomst ervan je niet bevalt is niet verwonderlijk, als je er zo bekaait vanaf komt terwijl het toch de laatste pijler is waar je clubje op drijft, waaraan je dacht je status als topclub te kunnen ontlenen. Uiteraard zorgvuldig in stand gehouden door het stelselmatig reppen over een, vooral hondstrouw, Legioen. Van grootse resultaten of een reputatie als ideale springplank moet je het in ieder geval niet hebben. Als prijzenpakkers staan jullie ook al niet bekend, vraag het Mickey.

[Dit bericht is veranderd door FGI (op 9 mei 2008 08:16:15).]
 Help mods!
Feyenoord A
International

Gepost op 9 mei 2008 om 08:59:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@FGI. Geloof dan maar wat jij wilt. Je gebruikt ook overtuigend, "volgens mij was het zelfs zo" als jouw bron. Als het echt zo was, dan had Ajax nooit genoegen genomen met dat kleine schamele bedrag. Er is ook een serieuzer onderzoek gedaan naar de polulatie mensen die voor de live-wedstrijden betalen, daaruit blijkt een ruime meerderheid Feyenoordsupporter te zijn. Daarom wilde Woerts uit die achterlijke deal stappen, waarbij de verdeling totaal niet in het voordeel uitvalt voor Feyenoord. Het is beter dat Feyenoord individueel zijn TV-rechten gaat verkopen en alle andere clubs dus ook. Niets delen, laat alle clubs maar zelf werken voor hun geld.

Weer terug op die tabel. Ook die 500.000 van AZ is totaal belachelijk. Daarmee is alle geloofwaardigheid van dat onderzoek compleet verdwenen.

@Fluwelen linker. Serieus, het kan wel en Ajax kan het eigenlijk ook wel. De Nederlandse markt is inderdaad klein, maar de meeste supporters zitten geconcentreerd bij Feyenoord en Ajax en liggen beiden in een miljoenen agglomeratie. Engeland heeft een grotere markt, alleen zijn daar zoveel grote clubs en dichtbijmekaar dat hun aanhang niet groter is of niet veel groter dan die van Feyenoord en Ajax. Maar nergens anders in Nederland, dan in Rotterdam of Amsterdam kan zoiets groots gerealiseerd worden.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 9 mei 2008 09:09:10).]
 Help mods!
129
Idool

Gepost op 9 mei 2008 om 09:03:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

Het enige interessante is het stadion nieuws. Het wordt meer dan 2x zo groot als het Amsterdamse stadion en beter. Voor het Amsterdamse antwoord hoef ik niet bang te zijn, want daar worden grote bouwprojecten enorm slecht gepland en meestal gaan die ambitieuze plannen niet door.

Dat Ajax veel meer aanhang heeft dan Feyenoord is een feit wat alleen door Feyenoorders wordt ontkend. Met de cijfers van AZ heb ik ook mijn twijfels trouwens.

Inkopper, uiteraard zal de gemiddelde Feyenoorder het niks vinden, z'n clubje krijgt krijgt een veeg uit de pan en dat past niet in de sfeer van optimisme in de tijd van de 6e plek tot de open dag.

Tuurlijk is het stadionnieuws een punt wat je eruit pikt, bouwen kunnen ze als de beste daar in Rotterdam. Van nood een deugd gemaakt, prima. Niemand die eraan zal twijfelen dat er straks een mooi nieuw stadion zal staan. Nu het team nog, iets wat de laatste 35 jaar ook niet echt heeft willen vlotten.
In Amsterdam hebben we 60 jaar al een kleiner stadion gehad als Rotterdam, niet echt het idee dat we daar onder hebben geleden....

En over de bouwprojecten in Amsterdam,overbodig om te zeggen dat de NoordZuid-lijn gelukkig niet synoniem voor bouwprojecten in Amsterdam. Eén bouwzepert maakt blijkbaar voor een Rotterdammer al zomer
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk