| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3122 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Fossa Dei Leoni schreef:
"Ouch van Berg "

Iedere keer als ze er weer een op de korrel hebben fietst er weer een Ajax-bericht tussendoor met reacties als deze ...
quote: Laten we die Berg dus ook maar vergeten.
Naast het feit dat ook hij dus blijkbaar verkeerde keuzes maakt in het leven vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.
Wat hebben die neuzen op dit moment nou meer te bieden dan wij vraag ik me af.
... tot gevolg. Je ziet'm virtueel afhaken, met de staart tussen de benen. 
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: Wat ik even duidelijk probeerde te maken is dat jullie transferbeleid niks veranderd is ten opzichte van 2 jaar geleden ofzo. Jullie vissen nog steeds in een vijver met kleine vissen omdat jullie financieel gezien weinig mogelijkheden hebben. Interesse in Vadozs en Emnes getuigen ook daarvan.
Tuurlijk, wij halen een speler van 5 miljoen (El Ahmadi), terwijl we daar 2 jaar geleden 10 spelers van haalde. Ik zie geen verschil, precies hetzelfde.
quote: Kom op zeg.. El Ahmadi. Zoals Fossa al zegt. Nu is het middelmaat, goed genoeg voor een subtopper. Of hij zich nog verder ontwikkeld is nog maar de vraag.
Eén van de beste spelers van FC Twente. Een club die 4e werd in de competitie, in de laatste ronde zit van de play-offs, en in een behoorlijk goede positie zit om voorronde CL te halen (wat ze denk ik niet gaat lukken). Tevens speelde ze dit seizoen na Heerenveen het mooiste voetbal van Nederland.
Dat is inderdaad middelmaat.
quote: Edit: Is pieters niet ook met jullie in verband gebracht? Kan me vergissen maar meen me zoiets te herinneren.
Dat was PSV, maar ik vraag me ook af of dat niet totaal uit de lucht gegrepen werd.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Turbo-Tinus72 Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 643 Reg.: 11 juni 2007 |
quote: Fossa Dei Leoni schreef:
(...)
Ik heb het over de top in Nederland. daaronder reken ik geen El Ahmadi.
"Ouch van Berg "
Spelers die vanuit een Nederlandse "subtop" club naar een Nederlandse topclub gaan hebben zich in het algemeen niet bewezen in de Nederlandse top, simpelweg omdat ze daar niet speelden.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: Stefanos schreef:
quote: Tuurlijk, wij halen een speler van 5 miljoen (El Ahmadi), terwijl we daar 2 jaar geleden 10 spelers van haalde. Ik zie geen verschil, precies hetzelfde.
Dat zegt niets over het niveau van die speler. 5 miljoen voor El Ahmadi vind ik echt een belachelijk bedrag.
quote: Eén van de beste spelers van FC Twente. Een club die 4e werd in de competitie, in de laatste ronde zit van de play-offs, en in een behoorlijk goede positie zit om voorronde CL te halen (wat ze denk ik niet gaat lukken). Tevens speelde ze dit seizoen na Heerenveen het mooiste voetbal van Nederland.
Twente is niets zonder kufo en zonder engelaar. El Ahmadi valt wel degelijk te vervangen. Ik heb eens op hem gelet tijdens twente-Ajax vorige week, en om eerlijk te zijn vond ik hem totaal onopvallend en weinig toevoegend. Mijn beeld werd dus bevestigd.
Ach, ieder z'n eigen mening over die jongen. Ik denk niet dat jullie veel plezier van hem gaan hebben.
|
|
|
quote: Nummer 23 schreef:
Dat zegt niets over het niveau van die speler. 5 miljoen voor El Ahmadi vind ik echt een belachelijk bedrag.
Maar wel over de manier waarop ze bezig zijn. En als jij het verschil qua niveau niet kan zien, dan zegt dat meer over jou, dan het beleid.
quote: Twente is niets zonder kufo en zonder engelaar. El Ahmadi valt wel degelijk te vervangen. Ik heb eens op hem gelet tijdens twente-Ajax vorige week, en om eerlijk te zijn vond ik hem totaal onopvallend en weinig toevoegend. Mijn beeld werd dus bevestigd.
Toen was hij inderdaad niet goed, mag het een keer? Over de wedstrijd Ajax - Twente heb ik je nog niks horen zeggen, want toen speelde hij namelijk fantastisch.
[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 14 mei 2008 13:10:43).]
|
|
|
Bronfly Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 277 Reg.: 8 augustus 2006 |
quote: Daniëlla schreef:
(...)
Ik had er net over, de supporters van Feyenoord en PSV zullen wel een keertje doodziek van ons worden, dat waren ze namelijk nog niet...
Ik zal de Amsterdamse humor maar weer even tevoorschijn toveren;
"Achteraan aansluiten en opstellen in rijen van 10 alsjeblieft, er zijn er meer die graag willen.. "
Ha, daar is Daniëlla weer die er als moderator voor moet zorgen dat er niet geprovoceerd wordt...
Het is het afgelopen seizoen al gebleken dat Ajax, met alle miljoenen op de bank, redelijke toppers uit het buitenland niet meer kan halen, bijvoorbeeld Modric. Heel veel plezier met de "toppers" uit Nederland, wees er maar trots op!
|
|
|
marx Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 2591 Reg.: 4 mei 2004 |
Van wat ik van Vadozs heb gezien, zou ik totaal geen problemen hebben met zijn komst. Speelde in die wedstrijden erg sterk. Daarnaast is hij op meerdere plekken inzetbaar, waarbij hij als verdediger het middenveld in kan schuiven.
Vadocz is de beste middenvelder van de eredivisie. Als Feyenoord hem op de kop weet te tikken, dan slaan ze een goeie slag op Zuid. Met Vadocz op het middenveld is Feyenoord titelkandidaat nr 1. Vadocz is creatief, positioneel sterk, zijn passing is goed verzorgd en zijn handelingssnelheid is superieur. Het huidige Feyenoord mist die elementen node. Het huidige Ajax en PSV trouwens ook. Dus als Blind wil bewijzen meer verstand van zaken te hebben dan meneer Van Geel, heb ik wel een tip voor hem.
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4115 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Spelers die vanuit een Nederlandse "subtop" club naar een Nederlandse topclub gaan hebben zich in het algemeen niet bewezen in de Nederlandse top, simpelweg omdat ze daar niet speelden.
Ik vind daarom ook dat een El Ahmadi zich nog moet bewijzen beter te zijn dan middelmaat want top is hij nog lang niet.
Feyenoord is qua verleden een topclub maar over de afgelopen periode een subtopper geworden en niets beter dan Twente.
De druk is groter en ik ben benieuwd of hij bij Feyenoord gaat redden.
Ik vond hem bij Twente een goede speler maar nog steeds middelmaat voor een topclub in Nederland en (nog) niet goed genoeg voor een club als PSV of Ajax.
Ik betwijfel ook of hij het wel redt.
[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 14 mei 2008 13:21:04).]
|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 |
quote: Bronfly schreef:
Het is het afgelopen seizoen al gebleken dat Ajax, met alle miljoenen op de bank, redelijke toppers uit het buitenland niet meer kan halen, bijvoorbeeld Modric. Heel veel plezier met de "toppers" uit Nederland, wees er maar trots op!
Kun je nagaan, wat er voor jullie overblijft.
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4115 Reg.: 14 maart 2003 |
(...)
Ha, daar is Daniëlla weer die er als moderator voor moet zorgen dat er niet geprovoceerd wordt...
Soms vraagt een club gewoon teveel geld voor een speler.
dan kan ik me voorstellen dat Ajax het niet aandurft.
Wij kunnen iig potentiele toppers halen uit Nederland: Suarez, Huntelaar (Sulejmani heel voorzichtig noem ik zijn naam al)
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: Maar wel over de manier waarop ze bezig zijn. En als jij het verschil qua niveau niet kan zien, dan zegt dat meer over jou, dan het beleid.
Inderdaad. Nu betalen jullie heel veel geld voor een weinig toevoegende speler, in het recente verleden werden dat soort aankopen gedaan voor een paar ton of misschien een miljoen.
quote: Toen was hij inderdaad niet goed, mag het een keer? Over de wedstrijd Ajax - Twente heb ik je nog niks horen zeggen, want toen speelde hij namelijk fantastisch.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik toen niet bezig was met het letten op deze man, maar meer met het ergeren aan het waardeloze voetbal van onze eigen ploeg.
Zegt de man wiens club El Ahmadi haalt en er nog reuze blij mee is ook .
Ik ben er zeker trots op dat Suarez en Huntelaar bij ons spelen en dat Sulejmani dat waarschijnlijk ook gaat doen. Zulke spelers zijn voor jullie volstrekt onhaalbaar, dus beter hou je je jaloezie even voor jezelf .
[Dit bericht is veranderd door Nummer 23 (op 14 mei 2008 13:47:48).]
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6085 Reg.: 14 augustus 2001 |
(...)
Correctie: ADMIN!
Wanneer ga je nou eens leren om humor te zien/lezen? Je lijkt wel een oud, zuur mannetje zo. Je reactie op het zelf niet kunnen aankopen van in ieder geval nog Nederlandse toppers onderstreept het alleen maar.
Is alleen maar een tip hoor. 
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 14 mei 2008 13:48:45).]
|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3122 Reg.: 29 december 2003 |
Eén van de beste spelers van FC Twente. Een club die 4e werd in de competitie, in de laatste ronde zit van de play-offs, en in een behoorlijk goede positie zit om voorronde CL te halen (wat ze denk ik niet gaat lukken). Tevens speelde ze dit seizoen na Heerenveen het mooiste voetbal van Nederland.
Ajax '95 moet zo'n beetje het beste zijn geweest wat we qua voetbal de afgelopen 25 jaar voorbij hebben zien komen, daar geen misverstanden over. Wie daarvan die vertrokken werden uiteindelijk wereldtoppers?
El Ahmadi functioneert leuk in die machine van Twente, benieuwd of-ie daarbuiten ook opvalt. Feyenoord is gigantisch ver van zo'n ingespeeld geheel verwijderd en de vraag is of ze zover zullen komen. Ik kan me Hofs herinneren, die werd op eenzelfde manier als groot talent binnengehaald met de daarbij gebruikelijke praatjes dat ze Ajax en PSV voor waren gebleven. Is de middelmaat ook nooit ontstegen.
Het is een nuttige voetballer, zoals Lindgren bij Ajax, maar het lijkt me niet de topper die jij in hem ziet. We zullen zien wie gelijk krijgt.
Overigens, hoeveel middenvelders komen er nog? Bruins, Hofs, Ahmadi, Wijnaldum, Landzaat, Fer, Gio en nu weer Vadocz. Als dat geen 3-6-1 wordt weet ik het ook niet meer. En volgend jaar weer zagen dat we niet mogen uitlachen omdat de selectie te krap was en nog niet op peil... Nog effe. 
[Dit bericht is veranderd door FGI (op 14 mei 2008 14:01:03).]
|
|
|
quote: FGI schreef: El Ahmadi functioneert leuk in die machine van Twente, benieuwd of-ie daarbuiten ook opvalt. Feyenoord is gigantisch ver van zo'n ingespeeld geheel verwijderd en de vraag is of ze zover zullen komen. Ik kan me Hofs herinneren, die werd op eenzelfde manier als groot talent binnengehaald met de daarbij gebruikelijke praatjes dat ze Ajax en PSV voor waren gebleven. Is de middelmaat ook nooit ontstegen.
Ik heb wel vertrouwen in El Ahmadi, maar ik zeg nergens dat ik zeker weet dat hij het gaat maken. Dat kun je bij bijna geen enkele transfer zeggen. Ik zeg alleen dat El Ahmadi geen middelmaat is.
Hofs werd door Johan Derksen als grote aankoop gebracht, en door niemand anders. Ik weet nog heel goed toen hij met dat bericht kwam. Feyenoord zou een slag van Ajax en PSV gewonnen hebben, Feyenoorders dachten aan een geweldige aankoop, maar het werd Hofs. Een flinke tegenvaller was dat toen.
quote: Het is een nuttige voetballer, zoals Lindgren bij Ajax, maar het lijkt me niet de topper die jij in hem ziet. We zullen zien wie gelijk krijgt.
Nogmaals: Een topper of middelmaat, dat is een wereld van verschil. Ik heb dan ook niet gezegd dat het een topper is. Ik vind het wel een hele goede voetballer, of het een topper is zullen we de komende seizoenen gaan zien.
quote: Overigens, hoeveel middenvelders komen er nog? Bruins, Hofs, Ahmadi, Wijnaldum, Landzaat, Fer, Gio en nu weer Vadocz. Als dat geen 3-6-1 wordt weet ik het ook niet meer. En volgend jaar weer zagen dat we niet mogen uitlachen omdat de selectie te krap was en nog niet op peil... Nog effe. 
Ik ken Vadocz niet goed, maar als verdediger schijnt hij heel goed uit de voeten te kunnen. Hij schuift als verdediger heel graag in, iets wat we nodig hebben. Als middenvelder is het ook een type dat we nog niet hebben.
Daarnaast blijf ik erbij dat Feyenoord geld heeft om zich op andere posities ook te kunnen versterken.
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 | Stefanos, Bakircioglu was een van de beste spelers van Twente vorig seizoen. Ze rouwen er nog om in Tukkerland dat ie vertrok. Viel bij ons echter door de mand.
Subtoppertjes zijn altijd gokjes. Wie weet wordt het een Mikael Aertje die smeekt om een wissel in de rust in de kuip?
quote:
"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nogig heb om een topper te worden.'
Allemaal zionistische leugens natuurlijk.
[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 14 mei 2008 15:29:34).]
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5128 Reg.: 6 september 2005 | 'Tiendalli heeft geen toekomst meer bij Feyenoord'
14/05/2008 12:43
Dwight Tiendalli heeft van Feyenoord te horen gekregen dat hij mag vertrekken. De club wil meewerken aan een transfer van de verdediger.
De verbintenis van Tiendalli in De Kuip loopt nog door tot medio 2010. De in Paramaribo geboren speler voltooide het zojuist afgelopen seizoen op huurbasis bij stadgenoot Sparta Rotterdam.
Als zich in de zomermaanden geen club meldt voor de voormalige speler van FC Utrecht, dan moet hij zich volgens RTV Rijnmond begin juli weer melden bij de eerste training onder leiding van Gertjan Verbeek, de nieuwe trainer van Feyenoord.
Tiendalli maakte tijdens de jaargang 2006/07 de overstap van FC Utrecht naar de bekerwinnaar. In Rotterdam-Zuid slaagde hij er, mede vanwege blessureleed, niet in een vaste basisplaats af te dwingen.
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2004/05 FC Utrecht 11 1 Eredivisie
2005/06 FC Utrecht 29 2 Eredivisie
2006/07 FC Utrecht 1 0 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 13 0 Eredivisie
2007/08 Feyenoord 0 0 Eredivisie
2007/08 Sparta Rotterdam 13 0 Eredivisie
Totalen: 67 3
Miskoop of pure pech?
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 521 Reg.: 18 september 2004 | Speelde prima bij Sparta en is ook een betere rechtsback dan Lucius vind ik. Ik snap niet waarom ze hem gelijk van de hand doen, prima als 2e rechstback want ik zou Lucius verkopen en een bekwame rechtsback erbij halen als ik Feyenoord was.(Wilkshire ofzo)
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 420 Reg.: 27 april 2002 | Iemand al wezen buurten op het Feyenoord Forum? Laat me raden: Berg kan er geen hout meer van nu hij eigenlijk alleen voor Ajax wil uitkomen (buiten FC Groningen natuurlijk) .
|
|
|
THC-Ajax Jeugdspeler
Uit: AMSTERDAM Vak: 426 Posts: 92 Reg.: 17 augustus 2006 | Hahaha geen Sulejmani dus moest Berg maar komen "want die is toch een stuk beter en een echte doelpuntenmachine" veel succes boys met zoeken naar een spits in de klasse Mols. Past toch beter bij feyenoord 
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Kalouless schreef:
Wat dacht je, ik ga alle standaardcliché's die ik het afgelopen jaar gehoord heb nog eens opsommen?
El Ahmadi is een begenadigd voetballer. True, hij scoort weinig maar wat dat betreft valt ie in een grote categorie middenvelders waar bv. ook Davids, Winter en Van Bronckhorst toe behoren: middenvelders die van grote waarde zijn maar weinig scoren. Dat Johan Derksen stelt dat een verdedigende middenvelder als een soort kruising tussen Maradona en Bergkamp door het strafschopgebied van de tegenstander zou moeten dansen zegt meer over de beperkte herseninhoud van die besnorde bosmongool dan over El Ahmadi.
Knap dat je het over het beroerdste bestuur hebt in het 100-jarig bestaan van de club. Er klinkt vooral jaloezie uit over de bestuurlijke stroomversnelling waarin Feyenoord terecht is gekomen. Na jarenlang kansloos pruttelen is er perspectief, staan investeerders op de stoep, komt er een superstadion, zit De Kuip elke wedstrijd vol (zelfs met "tegenvallende" prestaties, kun je nagaan), steunen tienduizenden supporters de club via een lidmaatschap, heeft de club het gemeentebestuur voor zich weten te winnen, werd een matige back (Drenthe) voor een recordbedrag verkocht en worden nu spelers als Makaay, De Cler, Van Bronckhorst, Bruins aangetrokken in plaats van prutsers Kolkka's, Basto's en Ostlunds. Dus wat nou, slecht bestuur? Het huidige bestuur heeft een bijna-faillissement in anderhalf jaar tijd weten om te buigen in een hoopgevend, daadkrachtig beleid.
Hoe anders is dat bij Ajax. Het bestuur is een soepzootje, de club stelt Europees net zo weinig voor als Feyenoord, de jeugdopleiding is praktisch opgedroogd en de enige reden dat de begroting niet in ijltempo in elkaar stort is de verkoop van spelers als Sneijder en Babel. Als men ergens reden heeft om honend te doen over de bestuurlijke capaciteiten bij de aartsvijand, is het derhalve wel in Rotterdam.
Nu nog eens maar dan nu heel duidelijk!!!
Wat het Legioen nooit begrepen heeft is dat de werkelijke ellende waar Van den Herik uiteindelijk voor verantwoordelijk was, deels door henzelf is veroorzaakt.
Op ‘verzoek’ van de supporters gaf Jorien de dagelijkse leiding uit handen (zo rond 2002) en dat leidde daarna tot een neerval van de club, zowel technisch als financieel bezien.
Jorien is meer mens dan menigeen denkt en de bijnaam ‘Stalin aan de Maas’ is dan ook te gek voor woorden. Was hij maar zo hard dan had hij reeds eerder het gepruts van Woerts keihard afgestraft.
Gek genoeg is het nu diezelfde Woerts die zogenaamd de kar trekt en dat alles onder het toeziend oog van hetzelfde Legioen.
Wat me ook bevreemd is dat er veel moeite getroost is om een algemeen directeur aan te trekken en gek genoeg schijnt de man zich enkel bezig te houden met het overhandigen van afscheidskado’s aan vertrekkende spelers en het bijwonen van de supporters werkgroepen, wat niet meer is dan een zoethoudertje, daar er geen kritische noot meer lid is van dit waardeloze gezelschap.
Heeft iemand dit individu in al de maanden dat hij zich verrijkt al een zinnig woord horen zeggen? Ik houd me van harte aanbevolen!
Dergelijke bestuurlijke onkunde die ook nog eens zo publiekelijk tentoon wordt gesteld heb ik zelden meegemaakt
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Karim el Ahmadi is een speler die ik graag naar Ajax zag komen. Technisch sterk, groot loopvermogen, enorm creatief.
Tiendalli heeft geen eerlijke kans gehad in Zuid. De beste jongen is nog maar 22 jaar en is toch echt al veel verder dan Lucius en Greene bij elkaar.
Overigens is de uitspraak van Berg wel leuk om te horen. Bewijst wederom dat de naam Ajax in Europa altijd voort zou blijven bestaan. Neemt niet weg, dat hij Ajax alleen de mooiste club van de top 3 vind, maar als Feyenoord of Psv zich zou melden, hij daar ook zo heen gaat. Allemaal storm in een glas water.
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 | El Ahmadi is van het niveau Bakircioglu. Bakircioglu was zelfs nog belangrijker voor twente dan El Ahmadi nu is. Iedereen heeft kunnen zien hoe Kennedy het gedaan heeft. Waarom zou El Ahmadi het veel beter gaan doen bij Feyenoord? Twente is heel anders dan Ajax en zelfs Feyenoord. Twente is sportief gezien meer dan Feyenoord op dit moment maar de druk bij Feyenoord is enorm. De vraag is of El Ahmadi daar mee om kan gaan. Ik waag dat te betwijfelen. Bij Twente is hij een zekerheid. Bij Feyenoord moet hij Landzaat of Gio uit de basis gaan spelen. Hij zal er dus elke wedstrijd moeten staan, anders wordt hij net als Bakircioglu iemand die niets gaat laten zien bij Feyenoord.
@Bronfly, wordt jij niet moe van jezelf?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Bronfly Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 277 Reg.: 8 augustus 2006 |
quote: ajax71727395 schreef:
El Ahmadi is van het niveau Bakircioglu. Bakircioglu was zelfs nog belangrijker voor twente dan El Ahmadi nu is. Iedereen heeft kunnen zien hoe Kennedy het gedaan heeft. Waarom zou El Ahmadi het veel beter gaan doen bij Feyenoord? Twente is heel anders dan Ajax en zelfs Feyenoord. Twente is sportief gezien meer dan Feyenoord op dit moment maar de druk bij Feyenoord is enorm. De vraag is of El Ahmadi daar mee om kan gaan. Ik waag dat te betwijfelen. Bij Twente is hij een zekerheid. Bij Feyenoord moet hij Landzaat of Gio uit de basis gaan spelen. Hij zal er dus elke wedstrijd moeten staan, anders wordt hij net als Bakircioglu iemand die niets gaat laten zien bij Feyenoord.
@Bronfly, wordt jij niet moe van jezelf?
Nee, ik word moe van mannetjes zoals jij. Omdat die Zweedse Turk het bij jullie niet gered heeft, redt El Ahmadi het niet bij ons. Er zijn toch zat voorbeelden te noemen van spelers die het wel redden dus wat is dat voor kontvergelijking. Twente is sportief gezien meer dan Feyenoord. Waarom, omdat ze 1 punt meer gehaald hebben in de competitie? Waar was Twente in de beker? Hou toch op!
Er wordt 1 post gelezen op het FN die zegt dat Berg nu ineens geen goede spits meer is omdat ie naar Ajax wil. 10 anderen zeggen het tegendeel maar daar wordt niet over gepraat, zo jammer, daar word ik nou moe van.
|
|
|
Red Hot Chili Peppers  Internationale topspeler
Uit: Winterswijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4173 Reg.: 13 januari 2006 | Heb je goed. Van een paar posts die gelezen worden, schijnen het er ineens allemaal te zijn, die het zeggen. Het is allemaal storm in een glas water.
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4464 Reg.: 10 mei 2002 | |
|