Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 ... 59 60 61 62 63 64

Poster
Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) 
Beer ze anus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Castricum
Vak: 426
Reg.: 27 januari 2006
Gepost op 12 augustus 2008 om 17:38:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Je weet niet eens wat er in Nancy gebeurd is...

En elke club heeft debielen. Sommige clubs komen alleen wat meer in het nieuws als er iets mee gebeurd.

Dat zeg ik toch ook niet, feit is wel dat je club is uitgesloten van Europees voetbal dat jaar.
alleen dat er bij allebei de clubs randdebielen lopen. Maar dat kon je blijkbaar niet uit de tekst opmaken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.441,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Pancake
Vedette

Vak: -
Reg.: 3 juni 2001
Gepost op 12 augustus 2008 om 19:09:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

geweld en slechte humor gebeuren bij jullie net zo vaak als bij ons.
quote:
fnoord schreef:

Wie viel spelers aan
Niet dat ik een lijstje bij wil gaan houden of een welles nietes spelletje beginnen, maar:
Volgens mij aantal jaar terug een staaf of steen ofzo door de ruit gegooid van de bus van de Ajax A1

En massaal (!) zingen dat Van Gaal een k..wijf heeft terwijl zij net is overleden aan... je begrijpt dat dat niet getuigt van bijzonder veel fatsoen.
Met dit soort dingen is de roterdamse klub echt koploper
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
England Loyals
Bankzitter

Vak: 125
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 12 augustus 2008 om 19:55:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fnoord schreef:

(...)
noem mij een bvo in nederland waar spelers op het veld zijn aangevallen.

Ach ach,is meneer de stadion grote"subtiele" Beverwijk tifo actie van een aantal jaar vergeten( goed gekeurd door het fnrd bestuur!!)?? Vergeten zijn de gas geluiden,het gehamas,het "toezingen" van Van Gaal's overleden vrouw,
de aanval op de spelersbus, het raken van Bergdolmo met een aansteker,ach..zo kan ik nog wel even doorgaan..
Boter op het hoofd in rdam?? Ach,vraag tijdens het 100 jarig bestaan aan wilekeurige fnrds wanneer het oprichtingsjaar is en je krijgt de meest bizarre antwoorden,dus misschien kunnen we het ze die selectieve verontwaardiging niet eens kwalijk nemen...

http://nl.youtube.com/watch?v=v1n7MuhZAgU

Pff..rdam...laat me niet lachen,fucking place of misery!

[Dit bericht is veranderd door England Loyals (op 12 augustus 2008 20:01:38).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 3-4-3
witchmaster
Vedette

Uit: bronsgroeneiken
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2000
Gepost op 12 augustus 2008 om 20:01:26.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:

(...)

als ik zou willen beledigen doe ik dat echt wel rechtstreeks. overigens zie ik niet in dat jullie zo erg geirriteerd worden door die term, nog daargelaten dat ik het puur bedoelde als 'mondjes dicht' zoals meneer de uil dat bedoelde. dit was geen toespeling. die zijn aan de gemiddelde voetbalsupporter toch niet besteed. als ik nu ook al moet gaan nadenken of een term met enige verdraaiing al niet als belediging kan worden opgevat wordt het discuzeuren toch wel erg primitief...
mjin hemel, de tenen zijn soms wel erg lang hiero......

en dan nog even dit:
'Bommen-shirt' niet welkom in De Kuip

dinsdag 12-08-2008-
Feyenoord eist dat Ajax de T-shirts met een afbeelding van het Duitse bombardement op Rotterdam van haar supporters afpakt, voordat die op 21 september afreizen naar De Kuip voor de klassieker tussen de twee clubs.

,,Wij betreuren zulke uitingen, die kwetsend zijn,’’ zegt Feyenoordwoordvoerder Gido Vader. ,,Zulke T-shirts willen wij absoluut niet in ons stadion hebben.’’

Vorig seizoen zorgde een spandoek in de Arena met dezelfde afbeelding, met daaronder de tekst ‘Bloody Sunday’, voor ophef onder Feyenoord-supporters. ,,Maar ook velen van de Ajax-aanhang waardeerden het niet,’’ weet Eric van Dorp van de supportersvereniging Feyenoord. Hij vindt het ‘betreurenswaardig’ dat nu voor het eerst, als opmaat voor de klassieker, soortgelijke T-shirts op internet worden verkocht. ,,Dit zorgt voor een verkeerde stemming rond de wedstrijd. Gelukkig wil slechts een enkeling het shirt ook écht dragen.’’

Feyenoord wil Ajax houden aan de afspraak dat supporters alleen spandoeken, vlaggen en shirts bij zich mogen hebben om de eigen club aan te moedigen. De Ajax-aanhang wordt voor de klassieker altijd bij de Arena gefouilleerd om opstoppingen bij het Feijenoord Stadion te voorkomen.

Drie jaar geleden dreigde een deel van de Feyenoord-supporters een shirt van het Palestijnse nationale team te zullen aantrekken bij de wedstrijd in de Arena. Toen maakte de club duidelijk dat niet te accepteren. Bij fouillering werden enkele van die shirts afgepakt.

bron: AD Sportwereld

Helaas zijn er genoeg idioten die niet van voetbal houden maar meer van rellen.
Daar ik zelf uit rotterdam komt en er jaren heeft gewoont en mijn pa bij de beruchte rotterdamse knockploeg heeft gezetten (jaren 40-45 en geeerd met het verzetkruis) heb ik dan ook geen goed woordt voor over .
Maar als je hoort hoe men loopt tesissen als ontsnapend gas ,dan denk ik aan de 6 miljoen joden die z,n vermoord opgruwelijke wijzen in auswitch treblinka malthausen en meer.
Dus ik denk dat beide partijen in feite eens grondig naar een psycholoog c.q psyciater moeten gaan en eens grondig na moeten laten lijken.
Als ik op het f.n kijkt en men spreekt constant over snavels ,dan hebben zij het volgens mij niet over de fabeletjeskrant ,zolang dit door de moderators daar wordt toegestaan .
Zal er haat en voeding tot haat blijven , dit heeft uberhaut toch niets met voetbal temaken .
Het gezegde wie de bal kaats moet hem terug verwachten is hier wel op zijn plaats .
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 13 augustus 2008 om 08:55:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:

(...)

er is nooit bewezen dat de brand in jullie 'home' door ado supporters was gesticht. er is evenmin bewezen dat de bekladding van jullie 'home (wat een raar woord eigenlijk)'door adosupporters was verricht. wat wel is aangetoond is dat er een aantal idioten 3,5 bejaarde en een paardenkop hebben mishandeld en een clubhuis in de fik hebben gestoken. wat ook is aangetoond is dat er een aantal idioten van hetzelfde origine een clubhuis van amateurvereniging HOV in Rotterdam in de fik hebben gestoken...het 'home' van de harde kern van Feyenoord zal wel te gevaarlijk hebben geleken...

hoe het ook zij, als je inlaat met dergelijke acties ben je geen voetbalsupporter, je zet nl. je club te schande. je bent dan slechts een idioot met een zeer beperkt denkraam die feitelijk opgesloten zou moeten worden.
I rest my case.

Zoals er officieel nooit is bewezen dat ons home is afgefikt met dank aan de matjes, is het ook nooit officieel bewezen dat dat clubhuis in Rotterdam het werk van de 'jeauden' is geweest.
Check voortaan eerst je info voordat je hier het mannetje uit komt hangen.

I rest my case.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Flavio23
Jeugdspeler

Vak: 429
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 14 augustus 2008 om 19:15:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een kinderachtig forum is dit geworden zeg...
Zijn er nog volwassenen hier? De meeste gedragen zich als kleine pubers.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 14 augustus 2008 om 23:13:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flavio23 schreef:

Wat een kinderachtig forum is dit geworden zeg...
Zijn er nog volwassenen hier? De meeste gedragen zich als kleine pubers.

Mede daardoor is het tijd voor een nieuwe topic en nieuwe start. Alles met betrekking tot het Ajax home graag achterlaten in deze topic.

We gaan verder in deel 6:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1531.php
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk