| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4464 Reg.: 10 mei 2002 |
quote: Botjes schreef:
Vat dit niet vekeerd op maar ik vermoed bij sommige ajacieden wat jaloezie. En dit zal ongetwijfeld nu worden ontkent maar ik zie hier duidelijk mensen die jaloers zijn op de plannen van Feyenoord.
Jaloers op de prachtige kuip t.o.v. onze betonklomp zeker, mocht het nieuwe stadion net zo prachtig worden zeker een reden om met gepaste jaloezie naar te kijken. Maar voor de rest weinig reden om ook maar op een ding jaloers te wezen. Wat een Al Sharaf als een kuipje hier ook wil doen geloven 
|
|
|
Bronfly Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 277 Reg.: 8 augustus 2006 |
quote: 129 schreef:
(...)
Lijkt me niet bijdehand, zoek het nou eerst eens op.
Zit toch echt geen 18-jarige speler bij jullie selectie, laat staan eentje die vaak speelt, maar goed zal wel aan mij liggen....
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5128 Reg.: 6 september 2005 | Siem de Jong is nét 19, Sarpong is 19 en zo kunnen we nog wel even door gaan.
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 13 mei 2008 09:05:30).]
|
|
|
Feyenoord A  International
quote: witchmaster schreef:
(...)
Tja Feyenoord A vroeg mij om uitleg en onderbouwing !
Het is niet eens mogelijk om z,n gigantich ding neer tezetten dan zou je heel rotterdam zuid moeten ombouwen.
De kosten incl de bouw en andere media voorzieningen en de infra structuur ect ect .
Dan zal je toch over een inleg van een klein 1,7 miljard moeten schikken.
Ik begrijp dat het stadion alleen al 500 miljoen moet kosten (zonder tegenslag ook nog eens) .
En dat moet de middenstand en de burgers en de inversteerder op hoesten .
Men vergeet dat de bouw van een stadion heel wat mee brengt van deze grote..
Ik weet wel zeker dat er een nieuw stadion moet komen (waarom weet ik niet want de kuip vindt ik nog steeds een van de mooiste stadion van europa) maar de hr woerts heeft vrienden in de bouwwereld en die wilt hij byzonder graag een beetje toestoppen.
En zo gaat feyenoord totaal naar de klote door inbreng van een bosz , cassio onno , en ayatolja jansen bij genaamd willem de zwijger en een woerts over die andere oplichter en ras leugenaan wil ik het niet eens hebben maar werkt wel bij de gemeente rotterdam.
En die 1,7 a 1,4 miljard is niet eens zo hoog gegrepen , daarom werd hij een beetje uitgelachen in v.i .
Het plan om de infrastructuur te verbeteren is er ook allang. Jij doet net of het plan om het hele gebied te ontwikkelen net is begonnen. Het is allang bezig. Er komt ook een 3de stadsbrug en metroverbinding. In de gehele deelgemeente Feijenoord zijn al enorme bouwprojecten en renovaties aan de gang. Ook de infrastructuur is al een enorme metamorfose ondergaan. Nu is het gebied bij de Kuip aan de beurt. Een aantal gebouwen wordt al afgebroken om ruimte te maken en het St.Clara ziekenhuis gaat daar ook verdwijnen.
Als je het allemaal niet gelooft, moet je er zelf maar eens gaan rondkijken of ga je naar het City Informatie Centrum bij metrostation Beurs. Daar staan allemaal maquettes van grote projecten en ze hebben daar allerei informatie folders. Alle informatie over architectuur, stadsontwikkeling en projecten zoals deze, vind je daar.
click op deze link van de gemeente Rotterdam, stads visie Rotterdam. Je ziet 13 enorme projecten. Click op nummer 5 de Kuip en daar staat alles goed samengevat wat de bedoeling is.
Hier de link.
http://www.rotterdam.nl/smartsite2137433.dws?root=2139090
[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 13 mei 2008 17:08:02).]
|
|
|
quote: AFCA 428 schreef:
Siem de Jong is nét 19, Sarpong is 19 en zo kunnen we nog wel even door gaan.
Ga jij nog maar ff door idd, dan kom je er dus ook achter dat er geen 18-jarige spelers bij de selectie zitten en daar ging het mij en 129 in eerste instantie om dus ben benieuwd wat ik volgens 129 had moeten vinden. Wijnaldum is zelfs 17....
En nee, de lat ligt echt niet hoger bij jullie. Dan zouden spelers als Rommedahl, Kennedy, Colin, Delorge, Krohn-Deli, Kuffour, Ogararu, Luque en Urzaiz niet bij de selectie zitten...
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 4115 Reg.: 14 maart 2003 |
quote: Bronfly schreef:
(...)
Ga jij nog maar ff door idd, dan kom je er dus ook achter dat er geen 18-jarige spelers bij de selectie zitten en daar ging het mij en 129 in eerste instantie om dus ben benieuwd wat ik volgens 129 had moeten vinden. Wijnaldum is zelfs 17....
En nee, de lat ligt echt niet hoger bij jullie. Dan zouden spelers als Rommedahl, Kennedy, Colin, Delorge, Krohn-Deli, Kuffour, Ogararu, Luque en Urzaiz niet bij de selectie zitten...
Gaat er volgens mij ook daadwerkelijk om dat de spelers wat toevoegen maar verder dan een de Guzman bij jullie als Jeugdspeler en toevoeging kom ik niet.
Wijnaldum..wie? Fer?(ow die speler die in 3 verschillende elftallen speelt en waar Feyenoord een oerdomme fout heeft gemaakt).
De Jong is al een waardevolle speler gebleken helaas de enige toe nu toe, en natuurlijk staat de jeugd te trappelen bij Ajax, misschien volgend seizoen dan.
Als je de 2 teams van doorgebroken spelers van Ajax en Feyenoord in het eerste elftal heb gezet en daadwerkelijk een rol van betekenis heeft gespeeld dan is er maar een club die dat heeft.
Dus ik begrijp wel dat je behoorlijk in je nopjes bent met een Wijnaldum haha.
|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 |
knap dat je het blijft volhouden. Uitslagen, standen en ranglijsten zeggen blijkbaar niets.
Daarnaast, heel simpel, onze lat ligt wel hoger. CL is een must. bij jullie UEFA. Jullie hebben namelijk handige talentpools en dus geen CL nodig. 
|
|
|
quote: Fossa Dei Leoni schreef:
(...)
Gaat er volgens mij ook daadwerkelijk om dat de spelers wat toevoegen maar verder dan een de Guzman bij jullie als Jeugdspeler en toevoeging kom ik niet.
Wijnaldum..wie? Fer?(ow die speler die in 3 verschillende elftallen speelt en waar Feyenoord een oerdomme fout heeft gemaakt).
De Jong is al een waardevolle speler gebleken helaas de enige toe nu toe, en natuurlijk staat de jeugd te trappelen bij Ajax, misschien volgend seizoen dan.
Als je de 2 teams van doorgebroken spelers van Ajax en Feyenoord in het eerste elftal heb gezet en daadwerkelijk een rol van betekenis heeft gespeeld dan is er maar een club die dat heeft.
Dus ik begrijp wel dat je behoorlijk in je nopjes bent met een Wijnaldum haha.
Fer is bij ons net zo belangrijk geweest als De Jong bij jullie. Was de enige speler die een voldoende haalde in de afdroogpartij in jullie Arena. Voor een 18-jarig mannetje een topprestatie. Wijnaldum is pas 17 en zal volgend jaar zeker meer speeltijd krijgen.
Ik weet ook wel dat er bij Ajax de afgelopen jaren met Babel, Sneijder, vd Vaart, Heitinga meer is doorgegroeid naar de Europese top maar op dit ogenblik is het bij jullie erg karig hoor. Welke speler, van de huidige lichting denk jij dat er door zal stromen naar een topclub?
Toch niet de Jong he? Wij hebben dan iig nog De Guzman en er staan net als bij jullie genoeg talenten te trappelen.
Daarnaast wijken we af van mijn discussie met 129.
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
(...)
Fer is bij ons net zo belangrijk geweest als De Jong bij jullie. Was de enige speler die een voldoende haalde in de afdroogpartij in jullie Arena. Voor een 18-jarig mannetje een topprestatie. Wijnaldum is pas 17 en zal volgend jaar zeker meer speeltijd krijgen.
Ik weet ook wel dat er bij Ajax de afgelopen jaren met Babel, Sneijder, vd Vaart, Heitinga meer is doorgegroeid naar de Europese top maar op dit ogenblik is het bij jullie erg karig hoor. Welke speler, van de huidige lichting denk jij dat er door zal stromen naar een topclub?
Toch niet de Jong he? Wij hebben dan iig nog De Guzman en er staan net als bij jullie genoeg talenten te trappelen.
Ik heb dan heel wat gemist want veel goede wedstrijden heb ik die Fer niet zien spelen.
maar goed de tijd zal blijken of Fer daadwerkelijk wat wordt of net zoals zo vele talenten ergens bij Helmond sport of graafschap voetballen over een aantal jaar.
Waarom niet de Jong? het is misschien wel de meest slimme speler op het veld, ziet het spelletje goed. waarom niet?
Ook zit van der Heijden dicht tegen het eerste elftal aan en die acht ik wat meer talentvoller dan de Jong maar goed dat is een andere discussie.
Voorlopig hebben wij spelers de afgelopen jaren naar de top gebracht en zal de komende jaren nog wel genoeg gebeuren.
Afgezien Van Persie (en tja de Guzman maar eens kijken of hij het redt want zeg eerlijk zo dominant aanwezig is hij niet in de eredivisie)
Zie ik Feyenoord ook niet bepaald spelers meer naar de top brengen.
Tja en Drenthe sorry die clown vergeet ik af en toe gewoon.
[Dit bericht is veranderd door Fossa Dei Leoni (op 13 mei 2008 10:11:46).]
|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3122 Reg.: 29 december 2003 |
De 18-jarige Siem de Jong was onder meer verantwoordelijk voor de gelijkmaker in West en de 1-2 'op Zuid'. Kun je daar wat mee?
|
|
|
quote: Fossa Dei Leoni schreef:
(...)
Ik heb dan heel wat gemist want veel goede wedstrijden heb ik die Fer niet zien spelen.
maar goed de tijd zal blijken of Fer daadwerkelijk wat wordt of net zoals zo vele talenten ergens bij Helmond sport of graafschap voetballen over een aantal jaar.
Waarom niet de Jong? het is misschien wel de meest slimme speler op het veld, ziet het spelletje goed. waarom niet?
Ook zit van der Heijden dicht tegen het eerste elftal aan en die acht ik wat meer talentvoller dan de Jong maar goed dat is een andere discussie.
Voorlopig hebben wij spelers de afgelopen jaren naar de top gebracht en zal de komende jaren nog wel genoeg gebeuren.
Afgezien Van Persie (en tja de Guzman maar eens kijken of hij het redt want zeg eerlijk zo dominant aanwezig is hij niet in de eredivisie)
Zie ik Feyenoord ook niet bepaald spelers meer naar de top brengen.
Tja en Drenthe sorry die clown vergeet ik af en toe gewoon.
Je vergeet Kalou ook maar is nog altijd minder dan bij jullie, is ook niet de discussie.
De Jong is echt wishfull thinking maar dat wordt een kansloze discussie.
FGI, hij is nu toch 19? Gaat om de details he Laten we er maar over ophouden.
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
(...)
Je vergeet Kalou ook maar is nog altijd minder dan bij jullie, is ook niet de discussie.
De Jong is echt wishfull thinking maar dat wordt een kansloze discussie.
FGI, hij is nu toch 19? Gaat om de details he Laten we er maar over ophouden.
je heb gelijk Kalou.
Top voetballer nou dan kom ik bij 2, dat belooft wat voor de toekomst .
|
|
|
madurodamn Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 253 Reg.: 14 oktober 2003 | We gaan toch niet discussieren over wie de meeste talenten brengt, dat mag toch duidelijk zijn....
Het is 12 mei en ze beginnen weer, over arrogantie gesproken, of is het gewoon domheid.
Ik denk dat jullie na de 9e plaats vorig jaar en de 6e plaats dit jaar toch wat moeten dimmen...jullie zijn praktisch topclub af..
en als ik dan zie dat jullie in 2016 ons voorbij moeten zijn...tja.
Ook zeggen dat de selecties gelijkwaardig zijn is ook een farce., wij hebben namelijk nog genoeg te investeren.
Als onze selectie nu al beter is, wat denken jullie dan als wij 20 miljoen gaan besteden.
En als laatste: Sulejmani is inderdaad niks waard, een prutser eerste klas, net als Suarez!
Heeft mama jullie al verschoond?
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: We gaan toch niet discussieren over wie de meeste talenten brengt, dat mag toch duidelijk zijn....
In welk topic is die discussie bezig? Niet hier namelijk.
Bronfly zei iets wat er totaal niet toe doet, maar gelijk heeft hij wel. Vervolgens halen mensen er vanalles bij, terwijl dat helemaal niet de 'discussie' is.
quote: of is het gewoon domheid
Bij jou?
Die laatste regel zegt mij namelijk genoeg.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5858 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Stefanos schreef:
(...)
Bij jou?
Die laatste regel zegt mij namelijk genoeg.
Maar hij komt wel dicht in de buurt,.......vooraf zijn hier altijd diverse mensen met een grote mond die gaandeweg het seizoen niet meer te vinden zijn. Diezelfde mensen zeggen aan het begin van het seizoen dat Ajacieden een grote mond hebben. Ik vind dat ook best raar, zeker gezien de uitspraken van Feyenoordsupporters en het 2x op rij buiten de top 4 (of 6) vallen .
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 | Wat een grote mondjes hier voor een subtop club. Feyenoorders beginnen steeds meer op AZers/utregters/aso hageneesjes te lijken, niks presteren maar wel veel haat jegens de 'snavels'.
Ach ja. Typ maar lekker door jongens, ook volgend seizoen wordt het weer niks met Feyenoord. Alleen maar woorden zonder daden.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 643 Reg.: 11 juni 2007 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Ach ja. Typ maar lekker door jongens, ook volgend seizoen wordt het weer niks met Feyenoord. Alleen maar woorden zonder daden.
Vreemd inderdaad, Ajax en Feyenoord lijken meer op elkaar dan beide supportersschare zouden willen 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
pavel Regelmatige invaller
Uit: den haag Vak: 127 Posts: 738 Reg.: 20 januari 2004 | Zelf zijn we geen haar beter. Al jaren geen kampioen meer. Feesten als de beker gewonnen word. Een grote mond, maar de hoofdprijs gaat ieder jaar naar psv.
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Wat een grote mondjes hier voor een subtop club. Feyenoorders beginnen steeds meer op AZers/utregters/aso hageneesjes te lijken, niks presteren maar wel veel haat jegens de 'snavels'.
In dat opzicht zouden jullie dan ook iets stiller mogen zijn.
Verder begrijp ik totaal niet wat er aan de hand is. Bronfly zegt een (onzinnig) feit, en daardoor ontstaat er een discussie die er helemaal niet toe doet. Waar hebben we het over.....
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Vreemd inderdaad, Ajax en Feyenoord lijken meer op elkaar dan beide supportersschare zouden willen 
Waar blijft je antwoord over Verbeek en Feyenoord enerzijds en van basten en Koevermans anderzijds? Denk je dat je nog serieus genomen wordt als je zoals jij van hot naar her verandert met je mening zolang het je bij Feyenoord maar beter uitkomt?
|
|
|
quote: ajax71727395 schreef:
(...)
Waar blijft je antwoord over Verbeek en Feyenoord enerzijds en van basten en Koevermans anderzijds? Denk je dat je nog serieus genomen wordt als je zoals jij van hot naar her verandert met je mening zolang het je bij Feyenoord maar beter uitkomt?
Hallo, hoevaak moet ik het uitleggen??? Sorry misschien is mijn didactisch vermogen niet groot genoeg om het aan je te kunnen uitleggen, dat spijt me dan zeer. En als je het echt wil weten, kijk dan naar de discussie. Als je kan lezen weet je hoe ik er over denk. Dat hoeft natuurlijk niet overeen tekomen met jou denkwijze (ten minste wat mij betreft). En als we overal hetzelfde over zouden denken zou het ook maar een saaie bedoeling worden 
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 | Ok dit zegt genoeg Tinus. Jou neem ik dus nooit meer serieus. Je was uitgeluld en wist niets meer te melden. Jammer, maar het zegt genoeg!!
|
|
|
quote: ajax71727395 schreef:
Ok dit zegt genoeg Tinus. Jou neem ik dus nooit meer serieus. Je was uitgeluld en wist niets meer te melden. Jammer, maar het zegt genoeg!!
Dat komt mooi uit, ik heb je nooit serieus kunnen nemen. Ik hoop dat je jezelf ook niet te serieus neemt.
|
|
|
afca__cbs Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 480 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Dat komt mooi uit, ik heb je nooit serieus kunnen nemen. Ik hoop dat je jezelf ook niet te serieus neemt.
Ik hoop dat jij jezelf al helemaal niet serieus neemt? Beetje gaan zingen bij winst van de beker, ''Helemaal niets in Amsterdam '' terwijl jullie al 2 jaar achter elkaar buiten de top 5 zijn geeindigd? Terwijl wij spelen om CL, dan ben je niet echt serieus te nemen toch 
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 | Moet er speciaal voor jullie een nieuw subforum genaamd 'Kids' gemaakt worden?
Kom op zeg.. gaat toch helemaal nergens meer over dit.
|
|
|