Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie en eerste divisie
[Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 64 »

Poster
Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) 
FGI
Idool

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 23:39:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De plannen en vooral de uitleg erbij zijn mooi, dat is wel vaker het geval in het Rotterdamse. Ik mistte alleen deze ...

... nog. Een vergelijking uit VI, dus waarschijnlijk ook flauwekul.

Niet bijzonder spectaculair, en daarom achterwege gelaten, maar de overeenkomsten zijn er wel degelijk. Er komt een dak, een uitschuifbare mat en 's werelds grootste artiesten mogen er komen optreden. Ik zeg: evenementenhááááál!

Overigens beginnen ze met het bouwen voor 80.000, dat lees ik nergens terug. 100.000 Klinkt ook veel beter. Op naar 2016!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Feyenoord A Gele kaart: waarschuwing
International

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 10 mei 2008 om 00:45:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@FGI.

De Amsterdam Arena en Gelredome worden als slechte voorbeelden gezien. Dat is elke keer al duidelijk gemaakt in interviews met Feyenoord bestuurders. Het Reliant stadion, Emirates Stadion en de Allianz Arena(binnenkant) worden als voorbeelden genomen.
Zoals het Reliant Stadion is gewoon schitterend. Zowel van binnen als van buiten. Het dak kan ook VOLLEDIG open zoals het hoort. Geen lelijke zooi zoals het Gelredome of de Arena auf Schalke.

Of het begint bij 80.000 en breidt later uit of het gaat direkt over de 100.000. Iets dat zowel de sportwethouder als Chris Woerts wil hebben. Dit wordt inderdaad een multifunctioneel stadion, maar dan goed gebouwd zoals het Reliant Stadion in Houston. Hoe het er nu naar uitziet gaat men direkt voor 106.000. Het is een groot project dat veel meer omvat dan het stadion alleen. Veel andere sportaccomodaties, winkels, bioscoop, horeca, metroverbinding, 3de stadsbrug. Om dit gebied heen is er nog een enorm project dat gelijktijdig in aanbouw gaat. Teveel om op te noemen.

Wie de nieuwsberichten en interviews volgt met Woerts, de stadion direkteur van Merwijk, algemeen direkteur Gudde en het stadsbestuur weet dat allemaal allang.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 10 mei 2008 00:58:44).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 10 mei 2008 om 08:16:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij opvalt is dat er door veel Feyenoorders enthousiast gereageerd wordt. Dat was zo'n kleine 20 jaar geleden wel anders...Toen was alles op voorhand al belachelijk, snelkookpan en allerhande benamingen. Toegegeven, de ArenA is niet mooi, klinkt niet mooi en barst van de fouten maar was dan ook één van de eersten in zijn soort. Stadions die erna gebouwd zijn hebben geleerd van deze fouten. Ik hoop voor jullie dat dit voor Nederland nieuwe project direct helemaal foutloos afgeleverd wordt en er zo'n 90.000 seizoenkaarten verkocht worden anders zit je toch mooi met je voetbalshirtje in een balzaal.

Het klinkt allemaal mooi, het ziet er mooi uit maar we zullen maar even afwachten wat de praktijk zal brengen....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bronfly
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 8 augustus 2006
Gepost op 10 mei 2008 om 10:32:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
129 schreef:

(...)

Laat jij je weer van je slechtste kant zien,zoek nou eerst wat op knul voordat je wat neerkalkt

Wat had ik dan gevonden?

@ Fossa, nu heb je me klem, top opmerking!
 Help mods!
Fossa Dei Leoni
Idool

Uit: Vlaardingen
Vak: 425
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 10 mei 2008 om 11:40:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bronfly schreef:

(...)

Wat had ik dan gevonden?

@ Fossa, nu heb je me klem, top opmerking!

Ik wilde je niet klem hebben hoor, wilde gewoon een opmerking geven.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
witchmaster
Vedette

Uit: bronsgroeneiken
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2000
Gepost op 10 mei 2008 om 16:28:19.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

algemeen direkteur Gudde ja die ken ik als oud maassluiser
En deze is ook nog eens een AJAX SUPORTER want stond altijd naar ajax tekijken en nooit naar feyenoord in de kantine bij exelsior maassuis
En ook daar had hij van die grootspraak en een duim waar je een vrachtwagen voor nodig had.
Deze algemeen direkteur Gudde is echt niet te vertrouwen maar past in het rijtje van kabouter bosz ,casio onno ,ayatolja jansen ook wel willem de zwijger genoemd .
En geloof me DIT is 100 maal erger dan wat er bij ons ajax heeft rond gelopen .
Oja een nieuwe vriend is daarbij gekomen en gelijk trainer verbeek en ook hij neemt weer een dikke vriend mee.
Zoals je leest is feyenoord toch wel een echte warme vrienden club, ben benieuwd wanneer de seizoen kaarten weer om hoog gaan .
Want goede vrienden houden en onder houden is een hele dure zaak.
Oja de plaats van het nieuwe stadion is ook al bekent het wordt gebouwd in madurodam

[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 10 mei 2008 16:30:53).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
International

Gepost op 10 mei 2008 om 17:42:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eric Gudde is een belangrijk persoon voor Feyenoord, omdat hij algemeen directeur van de Dienst Sport en Recreatie van de Gemeente Rotterdam is geweest van 2003 tot 2007. Hij is de verbindings man tussen Feyenoord en de gemeente Rotterdam. Heel nuttig als Feyenoord goede contacten heeft in het gemeente bestuur.
Voorlopig zitten de gemeente Rotterdam, Feyenoord NV, Stadion Feijenoord NV en de Sportclub Feijenoord op 1 lijn. Onder van den Herik was het één en al ruzie met al die andere partijen.

De plaats is overigens al bekend. In het najaar gaat het project echt van start.
 Help mods!
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 10 mei 2008 om 17:50:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er stond een mooi stuk in de VI waarin werd gesteld dat de commissie van Kerkum aanbevelingen heeft gedaan waarin werd gesteld dat de voetbaltak en de stichting Feyenoord anders moesten worden ingericht, hier is nog steeds geen gehoor aan gegeven, gaat dat nog gebeuren?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
GangstaRiB
Icoon

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 10 mei 2008 om 18:00:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

Eric Gudde is een belangrijk persoon voor Feyenoord, omdat hij algemeen directeur van de Dienst Sport en Recreatie van de Gemeente Rotterdam is geweest van 2003 tot 2007. Hij is de verbindings man tussen Feyenoord en de gemeente Rotterdam. Heel nuttig als Feyenoord goede contacten heeft in het gemeente bestuur.
Voorlopig zitten de gemeente Rotterdam, Feyenoord NV, Stadion Feijenoord NV en de Sportclub Feijenoord op 1 lijn. Onder van den Herik was het één en al ruzie met al die andere partijen.

De plaats is overigens al bekend. In het najaar gaat het project echt van start.

Dat wordt een strop van hier tot Tokio. Is er al een haalbaarheidsonderzoek gedaan? Hoe gaat feyenoord een stadion van 100.000 man vullen als ze in de Jupiler League spelen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: incompleet
witchmaster
Vedette

Gepost op 10 mei 2008 om 18:39:18.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

Hallo IK kan deze kerel PERSOONLIJK (heeft een aantal keren met hem gesproken) en is een fantast liep altijd rond bij exelsior maasluis .
En ik kan het helemaal niet volgen dat z,n man in de gemeente van rotterdam zit!
De voormalige amateurvoetbaltrainer (Excelsior'20, Excelsior Maassluis, heeft zich via via omhoog gewerkt.
De bouw van het stadion in madurodam start binnen kort
 Help mods!
Basinho85
Veelbelovend talent

Reg.: 25 november 2007
Gepost op 10 mei 2008 om 20:20:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
witchmaster schreef:

(...)

Hallo IK kan deze kerel PERSOONLIJK (heeft een aantal keren met hem gesproken) en is een fantast liep altijd rond bij exelsior maasluis .
En ik kan het helemaal niet volgen dat z,n man in de gemeente van rotterdam zit!
De voormalige amateurvoetbaltrainer (Excelsior'20, Excelsior Maassluis, heeft zich via via omhoog gewerkt.
De bouw van het stadion in madurodam start binnen kort

Ken hem ook persoonlijk, heb nog bij Excelsior M gevoetbald!! Gudde zat idd bij de gemeente Rotterdam en zit nu als het ware aan de andere kant van de onderhandelingstafel na eerst uit naam van de gemeente te hebben onderhandeld!!
 Help mods!
witchmaster
Vedette

Gepost op 10 mei 2008 om 21:55:55.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Basinho85 schreef:

(...)

Ken hem ook persoonlijk, heb nog bij Excelsior M gevoetbald!! Gudde zat idd bij de gemeente Rotterdam en zit nu als het ware aan de andere kant van de onderhandelingstafel na eerst uit naam van de gemeente te hebben onderhandeld!!

Ik speelde vroeger voor vdl maar kwam ook vaak naar excelsior , dan weet je precies wat ik bedoel over deze knaker
 Help mods!
Basinho85
Veelbelovend talent

Reg.: 25 november 2007
Gepost op 11 mei 2008 om 09:02:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
witchmaster schreef:

(...)
Ik speelde vroeger voor vdl maar kwam ook vaak naar excelsior , dan weet je precies wat ik bedoel over deze knaker

Ik weet precies wat je bedoelt!!
Speelde in de A1 daar, maar ben vertrokken na een ruzie met hem!!

Even off-topic: Een echte topclub, dat Van De Lelie!

[Dit bericht is veranderd door Basinho85 (op 11 mei 2008 09:04:06).]
 Help mods!
129
Idool

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 11 mei 2008 om 10:11:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bronfly schreef:

(...)

Wat had ik dan gevonden?

Onderbouwing voor de stelling dat je opmerking als een lul op de pudding slaat.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bronfly
Veelbelovend talent

Reg.: 8 augustus 2006
Gepost op 11 mei 2008 om 10:38:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
129 schreef:

(...)

Onderbouwing voor de stelling dat je opmerking als een lul op de pudding slaat.

Leg eens uit dan? Ik heb toch gelijk?
 Help mods!
witchmaster
Vedette

Gepost op 11 mei 2008 om 12:36:15.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Basinho85 schreef:

(...)

Ik weet precies wat je bedoelt!!
Speelde in de A1 daar, maar ben vertrokken na een ruzie met hem!!

Even off-topic: Een echte topclub, dat Van De Lelie!

ook ff oftopic
Ja van der lelie was een fabriek die landbouwmachines maakte daar is deze club naar genoemd.
En de kroeg waar alles werd gesproken , stond vlak bij het trein station die hete cafe groenedijk .
Deze was ook een judo liefhebber
Wij zelf woonde op de zuidvliet ff na de brug en vlakbij bij ons was het 15 min lopen naar de veiling vroeger (die veiling bestaat niet meer)
 Help mods!
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 410
Reg.: 4 november 2003
Gepost op 11 mei 2008 om 12:53:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik citeer het NRC ff:
"De best bezochte club is Ajax met 48.551 fans gemiddeld, gevolgd door Feyenoord (40.382), PSV (33.649), Heerenveen (25.506, Vitesse (20.176) en Utrecht (20.064). De kleinste club gemeten naar bezoekers is Excelsior, met 3.168 bezoekers."

De capaciteit van de Kuip is 51.180 zitplaatsen.

Een klein rekensommetje leert dat jullie stadion gemiddeld voor: 40.382/51.180 x100% = 78,90% gevuld is dit seizoen. Voorgaande jaren was dat waarschijnlijk nog minder.

Dan de financiële situatie van feyenoord. Bedroevend. Een miljoenenschuld en een bestuur dat desondanks 5 miljoen aan een totaal nutteloze speler uitgeeft.
De bouw van zo'n gigantisch stadion kost kapitalen, iets dat feyenoord niet heeft. Dus het zal het moeten gaan huren, net als Ajax. Wat denk je dat het kost om zo'n stadion te huren? Te veel voor een club met zo'n schuld en een te laag inkomen. Een simpele boer kan het zich ook niet veroorloven om in een villa te wonen.

Dan de conditie van de selectie: bedroevend. In de nabije toekomst zal zeker 60 miljoen geinvesteerd moeten worden om van die ploeg een kampioenselftal te maken. Heeft feyenoord dat geld? Nee. Dus meer toeschouwers zal het niet gaan trekken.

En last but not least: misschien moet feyenoord eens om zich heen kijken. Milan speelt bijv. ook in een gigantisch stadion en dat zit alleen tijdens de halve finale van de CL en tijdens de derby helemaal vol. Tijdens een gewone competitiewedstrijd is het amper voor de helft gevuld. En vergelijk vervolgens Milan als club zijnde even met feyenoord. Een groter contrast is amper mogelijk.

Dus kortom, die ******s die hier in een droomwereld leven: als ik jullie was zou ik maar zorgen dat dat stadion er niet komt want het gaat echt jullie ondergang worden vrees ik. Echt ongelooflijk dat jullie die gladjakker van een Woerts blind op z'n blauwe ogen vertrouwen.

Ga voor de lol maar eens een willekeurige competitiewedstrijd van Benfica kijken, want dat is zoals jullie toekomst eruit zal zien als er zo'n stadion komt van 80.000 plekken of meer.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,7VoVo: -Opstelling: incompleet
witchmaster
Vedette

Gepost op 11 mei 2008 om 12:57:35.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weer ontopic

De Talent Pools zijn uit nood geboren, zo simpel is het’’ aldus Jacobs. ,,We móesten wat.’’ De verkoop van Royston Drenthe aan Real Madrid (dertien miljoen euro) gaf in meerdere opzichten een onverwachte impuls. ,,De eerste Talent Pool ging daardoor vliegend van start,’’ aldus Jacobs. ,,De investeerders zagen direct resultaat en wij konden dankzij de Drenthe-transfer wat doen aan onze schuld. De rest van de opbrengst hebben we besteed aan nieuwe spelers.’’
Dus 13 miljoen minus de transfers van 3 a 4 spelers .
Kosten ongeveer rond de 12 miljoen blijft over 1 miljoen om de schuld aftelossen.
Door de verkoop van enkele mindere spelers (jij weet wel wie) zijn er nog een paar er bij gekomen.
dus de totale schuld was afgenomen met 3 miljoen , dit was precies genoeg om onder de curatele van de knvb uit tekomen.
Maar dat was technisch , als je het goed bekijkt zit feyenoord met best nog wel een flinke schuld.
--------------------------------------------------------------
De Talent Pools boden Feyenoord de mogelijkheid te investeren, maar aan spelersfondsen kleven ook nadelen. Van vrijwel alle voetballers die Feyenoord de komende jaren verkoopt, draagt het een kwart van de opbrengst direct weer af. De club neemt zo’n beetje letterlijk een hypotheek op de toekomst, zij het gespreid over meerdere spelers. En dan is er nog het risico op investeerders die druk uitoefenen om een speler vooral wél te verkopen. Niet voor niets stootten veel clubs de laatste jaren hun spelersfondsen af, om weer onafhankelijk te kunnen opereren.
Dus de verkoop van het enige talent en in mijn ogen de beste speler wordt dit seizoen gedwongen ver kocht ik doel hier op de gusman.
Dit om de investeerder tevreden te stelen , hier door maal je de club als een speelbal .
En cassio onno moet nu al rara sprongen maken om niet meer spelers te verliezen terwijl er pas 5 miljoen in een nieuwe speler is gestoken .

[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 11 mei 2008 13:06:58).]
 Help mods!
Kuipje
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 11 mei 2008 om 13:26:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik hier zie is die aparte combinatie van gebrek aan kennis en wilde fantasieen. Jullie ouwehoeren maar wat aan over de financiele situatie van Feyenoord en naarmate er hier meer over dit soort zaken geschreven wordt, leveren jullie steeds meer geloofwaardigheid in voor een groeiende mate van lachwekkendheid. Dat maakt jullie postings voor ons wel steeds grappiger om te lezen. En volgend jaar zie ik de postings komen: waar doen ze het toch van? Het antwoord is dan heel eenvoudig. Van de discrepantie tussen de werkelijkheid en wat jullie denken er van te moeten maken. Met de overtuigingskracht van een valse nicht die beweert ècht een vrouw te zijn.

Het is te hopen dat jullie Huntelaar een beetje goed kunnen verkopen, dan kun jullie het van de beurs halen tenminste bekostigen. Toch een eerste stap om van een marketing-organisatie weer een echte voetbalclub te maken. Ik zou dat wel leuk vinden.

[Dit bericht is veranderd door Kuipje (op 11 mei 2008 13:31:05).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.443,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
witchmaster
Vedette

Gepost op 11 mei 2008 om 13:53:52.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuipje schreef:

Wat ik hier zie is die aparte combinatie van gebrek aan kennis en wilde fantasieen. Jullie ouwehoeren maar wat aan over de financiele situatie van Feyenoord en naarmate er hier meer over dit soort zaken geschreven wordt, leveren jullie steeds meer geloofwaardigheid in voor een groeiende mate van lachwekkendheid. Dat maakt jullie postings voor ons wel steeds grappiger om te lezen. En volgend jaar zie ik de postings komen: waar doen ze het toch van? Het antwoord is dan heel eenvoudig. Van de discrepantie tussen de werkelijkheid en wat jullie denken er van te moeten maken. Met de overtuigingskracht van een valse nicht die beweert ècht een vrouw te zijn.

Het is te hopen dat jullie Huntelaar een beetje goed kunnen verkopen, dan kun jullie het van de beurs halen tenminste bekostigen. Toch een eerste stap om van een marketing-organisatie weer een echte voetbalclub te maken. Ik zou dat wel leuk vinden.

gebrek aan kennis en wilde fantasieen ?? hoe bedoel je!
Ik QUOTE alleen de uitspraken die zijn gedaan door JOU management niet meer niet minder .
Ik zou als ik jou was eens meer lezen over het wel en wee van jou club.
Ik kan er ook niets aan doen dat je boos wordt door uitspraken van casio onno en de hr woerts .
Tja hoogmoed komt tot de val is een zeer bekende spreuk die nog miets aan waarde heeft verloren
En dit terzijde: de verkoop (als het door gaat) komt wel voor 100% in de kas bij ajax inplaats van 25 % af tegeven aan investeerders en dat heet goede management
Tis maar een weet hoor
 Help mods!
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 11 mei 2008 om 14:35:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuipje schreef:

Hahaha, kom op nou man. Het is toch algemeen bekend dat jullie enorm veel schulden hebben. Het is voor mij dan inderdaad ook een raadsel waar die 5 miljoen van El Ahmadi vandaan komt. Maargoed, druk maak ik me er allerminst om. Schijnbaar hebben jullie niet van de fouten in het verleden geleerd, anders hadden jullie die man lekker in enschede gelaten.

Het zou me dan overigens ook niet verbazen als binnen een paar jaar weer de termen 'financiële puinhoop' en 'feyenoord' aan elkaar gelinkt gaan worden. Dat geld moet zoals je al zegt ergens vandaan komen en als jij mij kan vertellen waar dat vandaan komt ga ik je misschien nog gelijk geven ook.

Zolang jullie je er over verbazen (op FN) dat wij het na gisteren over een dramatische arbitrage hebben mag jij of welke ********* dan ook het woord geloofwaardigheid niet eens meer in de mond nemen !

Vind je het hier lachwekkend? Misschien moet je je ogen eens niet sluiten voor de slechte situatie waarin jou club zich bevind. Misschien kun je het beter accepteren en er eens een oplossing voor zoeken.
 Help mods!
International

Gepost op 11 mei 2008 om 15:14:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog 1 keer dan voor jou, forumlid "nummer 23".
De Kuip heeft voor Feyenoord een maximale capaciteit van 47.000 plaatsen. Dat is bij wedstrijden tegen Heerenveen, Excelsior, VVV, Heracles, Willem II, Sparta, Roda JC, AZ, De Graafschap.
Bij wedstrijden tegen Ajax, Utrecht, PSV, Twente, Groningen, Vitesse, NAC, NEC is dat 43.000. Tegen Ajax dit seizoen zelfs iets minder. Deze regel met zulke bufferzones is er al 5 jaar. Dit jaar is het gemiddelde rond de 45.000 wat dus eigenlijk zo goed als het hoogst haalbare is in de huidige Kuip.
De cijfers van Ajax kloppen voor geen meter wat overduidelijk te zien is.

Als je serieus probeert over te komen, dan behoor je dat gewoon te weten.

Die gladjakker, zoals jij hem noemt heeft enorm veel goeds gedaan voor Feyenoord op commercieel gebied. Echt de beste commercieel manager allertijden van Feyenoord in mijn ogen. Jullie hadden ook een hele goede in Maarten Fontein, haalde snel een supersponsor deal binnen en was erg gedreven om Ajax naar een hoger plan te brengen op commercieel gebied. Maar ook die moest weggejaagd worden, want dat was ook zeker een gladjakker in de ogen van de meeste Ajacieden hier.

O, bij Milan zit het niet vol, dus bij Feyenoord ook niet. Bij Milan kosten de kaartjes vele malen duurder, dat stadion is zwaar verouderd en niet uitnodigd en dus alleen bij echte topwedstrijden vol of bij topsuccessen. Italiaans voetbal is zowiezo in verval wat toeschouwersaantallen betreft. Niet gek ook, met die lelijke ongezellige stadions daar.

De drempel bij supporters in Nederland om een seizoenskaart aan te schaffen is toch heel anders dan in Italië. Ik koop namelijk elk seizoen een seizoenskaart van Feyenoord omdat ik de club wil steunen, punt uit. Ik heb het nu al verlengd ongeacht het vooruitzicht. Er zijn nog zoveel groepen mensen die een seizoenskaart willen aanschaffen. Leuk om te doen met vrienden of familie. Er kunnen ook meer scholen en voetballers van jeugd amateurclubs worden uitgenodigd. Sommige schaffen daarna een seizoenskaart aan en sommigen niet. Als die nieuwe Kuip met allerei goede winkels, cafétjes en restaurantjes wordt voorzien, dan trekt dat ook meer publiek.

Het zit wel goed met die nieuwe Kuip. Een heel realitisch mooi multifunctioneel stadion waarbij het in de eerste plaats voor het voetbal is gebouwd. Een enorme joekel, met een enorme uitstraling dat als een sponsor magneet zal werken. Wat mij betreft, mag het er morgen al staan.

PS. Dat project omvat meer dan alleen het stadion voor degenen die het blijkbaar nog niet doorhebben al leg je het nog zo goed uit. Een zwaar verbeterd idee dan wat men voor ogen heeft in het Arena gebied. Een plan dat toch grotendeels nog steeds niet is gerealiseerd.
 Help mods!
Nummer 23
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 11 mei 2008 om 15:39:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord A schreef:

...
Heb je tegen de Graafschap 4000 bufferplaatsen nodig? Of is de Kuip opeens wel kleiner dan de Arena terwijl in de discussie als zodanig het altijd andersom is als ik de ******s mag geloven.

Verder ben jij denk ik degene die niet goed geïnformeerd is. Het NRC is toch wel een zeer betrouwbare bron. Dat jij daar in al je subjectiviteit niet aan wil is verder jou zaak. Dat zijn de cijfers en die cijfers liegen niet, heel simpel ! (Jij kunt overigens nooit weten of dat voor Ajax klopt, immers: hoe vaak woon jij een wedstrijd van Ajax bij per seizoen? Max 1, maybe 0. weet ik niet. Te weinig om over te oordelen iig.)

En verder zou ik maar niet al te trots zijn op die woerts. Het enige dat hij wil is een zo groot mogelijk stadion dat het liefst nog zijn naam krijgt ook. Mja, das meer mijn eigen inschatting. En Fontein hoefde van mij niet zo zeer weg hoor, maar ik kan er ook niet echt rouwig om zijn. Heeft zeker goede deals gemaakt maar voldoet gewoon niet aan de eisen van een algemeen directeur.

En wat je over Milan zegt is echt lachwekkend. Italie is het meest voetbalgekke land in Europa, die mensen leven daar voor het voetbal. Dat stadion verouderd en dus niet uitnodigend? Ga toch weg man, ben je er wel eens geweest? (Zal wel niet gezien de Europese heldendaden van jou club.) En anders neem je ipv Milan Benfica, daarvoor geldt het nog extremer. En dat stadion is echt heel mooi en nieuw, en altijd leeg.

Nogmaals, jij zegt dat het realistisch is, ik vind het allemaal gedagdroom. Ben toch eens reëel, een club met zo'n financiele situatie en zo'n sportief recent verleden heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets in zo'n stadion te zoeken. Boven je stand leven heet zoiets en de gevolgen daarvan zal feyenoord gauw genoeg gepresenteerd gaan krijgen mocht het plan doorgaan. Niemand kan zo'n stadion bewonen als de sportieve resultaten niet voldoende inkomsten genereren. Feyenoord dat in het grootste stadion van europa gaat voetballen.. het zal echt de ondergang betekenen van jou club.

Maargoed, bouw het stadion maar. Ik kan me niet voorstellen dat er 100.000 mensen zijn die naar een subtoppertje komen kijken die, als het meezit, 1x in de 10 jaar kampioen wordt. Denk gewoon eens na: je krijgt het nu al niet eens vol !!! (laat het tot je doordringen !!)

BTW, ik weet wel iets van de plannen, dat het inderdaad een heel complex moet worden. En dat de Arena een kutidee was en is dat nog dramatisch is uitgevoerd ook hoef je mij of welke Ajacied dan ook niet uit te leggen. Daar worden we elke 2 weken mee geconfronteerd.

1 voordeel zou het wel hebben, namelijk dat wij daar met 5 treinen ofzo naar toe kunnen.

[Dit bericht is veranderd door Nummer 23 (op 11 mei 2008 15:39:46).]
 Help mods!
Stefanos
Regelmatige invaller

Reg.: 8 januari 2006
Gepost op 11 mei 2008 om 17:27:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nummer 23, in de Kuip kunnen nooit (lees: nooit) 51.000 man. Feyenoord A heeft daarin volkomen gelijk.

En je weet zelf ook dondersgoed dat de cijfers bij Ajax niet kloppen. Dat weet iedereen. Ajax telt de verkochte kaarten / seizoenkaarten, en niet wie er zitten.

Dit boeit me allemaal niet zoveel, maar kom niet met onwaarheden, terwijl je zelf ook veel beter weet (dat hoop ik althans).

En Ajacieden mogen hem op dit punt ook wel tegenspreken, want jullie weten het ook.

[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 11 mei 2008 17:29:32).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,8VoVo: -Opstelling: -
Botjes Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Uit: Zaandam
Reg.: 10 februari 2008
Gepost op 11 mei 2008 om 17:55:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vat dit niet vekeerd op maar ik vermoed bij sommige ajacieden wat jaloezie. En dit zal ongetwijfeld nu worden ontkent maar ik zie hier duidelijk mensen die jaloers zijn op de plannen van Feyenoord.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk