| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: een schaap - 2 jaar later schreef:
(...)
Feyenoord heeft op dit moment gewoon een beter team dan Ajax (met Arnautovic). Als Ajax niet met goede versterkingen komt zie ik Feyenoord zelfs hoger eindigen. De aankoop van Tomasson snap ik echter totaal niet. Die jongen voegt op zijn leeftijd voetballend zeer weinig toe en maakt nauwelijks doelpunten. Bovendien is het wéér een ouwe bok. Over twee jaar kan Feyenoord de helft van dit elftal gaan verversen.
Uhh... het elftal dat vorig jaar 6e werd is versterkt met El Ahmadi en Tomasson. In mijn ogen is eerstgenoemde niet echt een topper, wel een aardige voetballer maar had hem niet per se bij Ajax willen zien ofzo.
Tomasson. Tsja. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. In zijn vorige periode bij feyenoord deed hij het best aardig maar ik heb geen flauw idee hoe het nu met hem gesteld is.
Ons elftal is versterkt met Cvitanich en Sulejmani en verder zal de defensie ook nog op de nodige plekken versterkt worden. Daar tegenover staat alleen het vertrek van Heitinga. Iemand van wie ik als verdediger zijnde totaal niet onder de indruk ben.
Dus hoe kom je bij de conclusie dat feyenoord zomaar wel eens kampioen kan worden? Dat is nergens op gebasseerd. Niet gaan geloven in het zomerse opportunisme daar in r'dam. Langzaam maar zeker verandert dat weer in frustraties en teleurstelling. Gewoon een kwestie van tijd. 
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 |
Feyenoord heeft op dit moment gewoon een beter team dan Ajax (met Arnautovic). Als Ajax niet met goede versterkingen komt zie ik Feyenoord zelfs hoger eindigen. De aankoop van Tomasson snap ik echter totaal niet. Die jongen voegt op zijn leeftijd voetballend zeer weinig toe en maakt nauwelijks doelpunten. Bovendien is het wéér een ouwe bok. Over twee jaar kan Feyenoord de helft van dit elftal gaan verversen.
Was dit sarcastisch bedoelt? Je hoeft ze geen moed in te praten hoor zij geloven toch wel dat ze kampioen worden en Ajax minimaal twee keer een pak op de broek zullen geven.
Verder natuurlijk dikke onzin wat je typt, als je het serieus bedoelt. Die verdediging is zo mogelijk nog slechter dan die van ons. En ja Timmer is een stuk minder dan Stekelenburg. Daarom is het sowieso onmogelijk dat je een beter team hebt.
Laat staan dat ik over de aanval begin. Maar goed de transferseizoen duurt nog lang en naar ik begrijp staan investeerders in de rij (met vaseline) voor de derde talent pool dus who knows. 
|
|
|
een schaap - 2 jaar later International
Vak: - Posts: 1472 Reg.: 3 november 2002 |
quote: Lederen Knikker schreef:
(...)
Was dit sarcastisch bedoelt? Je hoeft ze geen moed in te praten hoor zij geloven toch wel dat ze kampioen worden en Ajax minimaal twee keer een pak op de broek zullen geven.
Verder natuurlijk dikke onzin wat je typt, als je het serieus bedoelt. Die verdediging is zo mogelijk nog slechter dan die van ons. En ja Timmer is een stuk minder dan Stekelenburg. Daarom is het sowieso onmogelijk dat je een beter team hebt.
Laat staan dat ik over de aanval begin. Maar goed de transferseizoen duurt nog lang en naar ik begrijp staan investeerders in de rij (met vaseline) voor de derde talent pool dus who knows. 
Niet sarcastisch, gewoon realistisch. Ik vind Timmer beter dan kluns Stekelenburg die een jaar boven z'n niveau heeft gepresteerd. Sulejmani is gekomen maar Huntelaar gaat weg, dus geen verbetering met enkel Sulejmani. De verdediging is een drama, op Silva en potentieel talent van der Wiel na. Op het middenveld is alleen Gabri goed, de rest is subtopper of matig. En als je al weet dat de scouting van Ajax nooit het sterkste punt is geweest...
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Steffie2flower Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 81 Reg.: 6 mei 2007 |
(...)
Niet sarcastisch, gewoon realistisch. Ik vind Timmer beter dan kluns Stekelenburg die een jaar boven z'n niveau heeft gepresteerd. Sulejmani is gekomen maar Huntelaar gaat weg, dus geen verbetering met enkel Sulejmani. De verdediging is een drama, op Silva en potentieel talent van der Wiel na. Op het middenveld is alleen Gabri goed, de rest is subtopper of matig. En als je al weet dat de scouting van Ajax nooit het sterkste punt is geweest...
Timmer beter dan Stekelenburg Oostenrijk is een sterk elftal idd en daar hield hij ook alle ballen uit het doel 
[Dit bericht is veranderd door Steffie2flower (op 10 juli 2008 19:21:04).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Der Kaiser Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1753 Reg.: 22 september 2005 | Timmer beter dan Stekelenburg?
Timmer kan alleen boos naar zijn verdediging kijken als hij (weer) een blunder heeft gemaakt.
Niemand van feyenoord is op dit moment beter dan een speler van Ajax op diezelfde positie.
Zelfs onze verdediging is op dit moment beter.
En Huntelaar heeft nog een paar dagen de tijd om zijn zogenaamde "gewilde" transfer af te ronden, wat niet gaat lukken dus hij blijft gewoon.
Er moeten nog 2 verdedigers komen en een extra middenvelder met wat power en creativiteit.
Bij feyenoord ligt de zwakte op het middenveld, verdediging en op doel.
Makaay gaat nog 1 jaar mee dus zoek ook maar alvast een extra spits, misschien dat Henk Vos nog een extra jaar door wilt gaan?
Nee feyenoord gaat weer gezellig meestrijden voor een UEFA Cup ticket. 
|
|
|
afca zeeland Ballenjongen
Uit: stavenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 39 Reg.: 1 februari 2008 | volgend seizoen mols en tomasson in de spits 
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 |
quote: 'Feyenoord nog steeds in de markt voor Ooijer'
Volgens Voetbal International is Feyenoord nog steeds in de markt voor Andre Ooijer. Net als in de winter meldden ook PSV en AZ zich voor de verdediger. Bij PSV wordt Ooijer echter als financieel niet haalbaar gezien. Bosz wilde niet reageren op het bericht van VI. "Ik kan daar niks over zeggen, maar we zijn voor komend seizoen volop bezig met het zoeken naar iemand die centraal in de verdediging kan opereren."
Tja er kan natuurlijk altijd nog wel een 34 jarige bij in de verdediging van Feyenoord. Dan kan wanneer Vlaar weer fit is als 24e jarige speler van de talentpool met slechts 50 duels op zijn naam het vak leren vanaf de bank.
--------------- Timmer -----------------
- Lucius -- Ooijer -- Hofland -- De Cler -
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 10 juli 2008 22:59:51).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 | een schaap - 2 jaar later en blaat nog steeds
Hoezo feyenoord beter dan ajax?
En waar blijft die Arnautovic? die helemaal niet weg wilt.
En veel teduur is voor feyenoord men kan de transfer som niet ophoesten en de 3de pool is nog steeds leeg !!!!!
En waarom is timmer beter dan de steek?
Leg dat nu eens duidelijk uit en onderbouwt dit eens, want nu blaat je echt als een schaap
|
|
|
Oceanborn Talent
Uit: Ede Vak: - Posts: 102 Reg.: 4 januari 2004 |
(...)
Nee de scouting van feyenoord zeker wel 
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 |
quote: witchmaster schreef:
de 3de pool is nog steeds leeg !!!!!
Praat maar niet over dingen waarvan je niks weet, vooral als je er compleet naast zit 
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 | Schaapie mag zijn mening over Ajax hebben hoor. Dat het niet geheel met de realiteit strookt doet er niet toe op een internet forum. 
Maar waarom schaap hierover begint op een feyenoord subforum...hij heeft namelijk nog steeds geen argumenten gegeven waarom Feyenoord zoveel beter is dan Ajax. Want alles wat hij noemt over Ajax vind ik een graadje erger bij Feyenoord.
En ik zal maar niet op de kwestie Timmer-Stekelenburg ingaan, persoonlijk vind ik het al lachwekkend dat die showkeeper uberhaupt tot de beste van Nederland wordt gerekend.
|
|
|
Bronfly Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 277 Reg.: 8 augustus 2006 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Schaapie mag zijn mening over Ajax hebben hoor. Dat het niet geheel met de realiteit strookt doet er niet toe op een internet forum. 
Maar waarom schaap hierover begint op een feyenoord subforum...hij heeft namelijk nog steeds geen argumenten gegeven waarom Feyenoord zoveel beter is dan Ajax. Want alles wat hij noemt over Ajax vind ik een graadje erger bij Feyenoord.
En ik zal maar niet op de kwestie Timmer-Stekelenburg ingaan, persoonlijk vind ik het al lachwekkend dat die showkeeper uberhaupt tot de beste van Nederland wordt gerekend.
Ik vind Timmer zelf ook een vliegenvanger maar jullie trainer denkt daar dus anders over en hij weet het toch zo goed allemaal? Stekelenburg vind ik ook niets bijzonders, wordt echt een drama in Oranje.
Ik zie Kaiser schrijven dat onze zwakte o.a. op het middenveld ligt. Als je een middenveld hebt met spelers als El Ahmadi, Gio, Landzaat, De Guzman, Fer en Bruins zit dat volgens mij wel aardig in elkaar maar dat zal wel weer aan mijn beperkte kennis van het spelletje liggen.....
|
|
|
Cooper Talent
Vak: - Posts: 123 Reg.: 19 april 2006 |
quote: Bronfly schreef:
Ik zie Kaiser schrijven dat onze zwakte o.a. op het middenveld ligt. Als je een middenveld hebt met spelers als El Ahmadi, Gio, Landzaat, De Guzman, Fer en Bruins zit dat volgens mij wel aardig in elkaar maar dat zal wel weer aan mijn beperkte kennis van het spelletje liggen.....
Dan heb je het ook over Kaiser, iemand die van mening is dat de Duitse ploeg de beste ploeg te wereld is.
Het middenveld van Feyenoord zit prima in elkaar, het is zelfs de kracht van Feyenoord. De aanval is op leeftijd maar zal zeker voor doelpunten zorgen. Een probleem is de verdediging die nogal zwakjes is met een Hofland, Lucius, Bahia en een verdediger die meer in de ziekenboeg te vinden is dan in het veld in de persoon van Vlaar.
Echter het grootste probleem van Feyenoord is de breedte van de selectie, zonder een Makaay, Van Bronckhorst en DeGuzman is het sterk verzwakt. Je moet als Feyenoord hopen op weinig blessures (en schorsingen), dat was vorig jaar al zo en dit jaar zal het niet minder zijn.
|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 | Ben ik dan zowat de enige die v.bronckhorst en makaay zwaar overschat vind. Laten we wel wezen mensen, daar win je de oorlog toch niet mee.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Praat maar niet over dingen waarvan je niks weet, vooral als je er compleet naast zit 
oke er zit een speler er in , meer ook niet
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 |
(...)
Ik vind Timmer zelf ook een vliegenvanger maar jullie trainer denkt daar dus anders over en hij weet het toch zo goed allemaal? Stekelenburg vind ik ook niets bijzonders, wordt echt een drama in Oranje.
Ten eerste wordt alles wat Van Basten heeft gedaan bij Oranje over het algemmeen als belachelijk gezien in Rotterdam. Nu selecteert hij Timmer (wat echt belachelijk is) en is het ineens wel goed? Timmer is een lachertje, dat moet jij toch ook toegeven. Timmer is nog niet eens goed genoeg voor Sparta. En heb je Stekelenburg dit seizoen zien keepen? Ik kan je zeggen dat dat zeker 5 keer beter was dan die ballenvanger die bij jullie onder de lat staat.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 | Wat hij van Steek vindt is totaal nergens op gebaseerd behalve dan op het feit dat hij er eentje van "020" is en dat hij daar continu op af wil geven.
Diegenen die Steek afgelopen seizoen hebben zien keepen weten wel beter. Met die draak van een timmer zou ik ook proberen anderen slechter doen lijken.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1753 Reg.: 22 september 2005 |
(...)
Alleen Bruins en de Guzman zijn ok, maar het zegt al genoeg dat deze spelers naar de flanken worden verdreven door Landzaat en van Bronckhorst, 2 prutsers eerste klas.
Hoe kun je nou iets goeds zeggen over El Ahmadi die nog niet eens een wedstrijd voor jullie heeft gespeeld en van Twente over komt?
Of is dat het gewenste niveau? Twente?
Nee, misschien voor feyenoord begrippen is het een supermiddenveld, maar voor zeker niet voor de top van Nederland.
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: Der Kaiser schreef: Hoe kun je nou iets goeds zeggen over El Ahmadi die nog niet eens een wedstrijd voor jullie heeft gespeeld en van Twente over komt?
Of is dat het gewenste niveau? Twente?
Net zoals je niks over Sulejmani kunt zeggen zeker? Wat een onzin.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
quote: Stefanos schreef:
(...)
Net zoals je niks over Sulejmani kunt zeggen zeker? Wat een onzin.
Sulejmani heeft al bewezen dat hij een klasse apart is, of willen jullie Sulejmani niet hebben? Nee die is veel te goed voor dat zooitje daaro.
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 | Ik heb een tijd geleden al gezegd dat Sulejmani een geweldige speler is. Iemand waar je best wat geld aan uit mag geven.
Jij zegt alleen dat je niks over El Ahmadi kan zeggen, omdat hij van Twente komt en nog geen wedstrijd voor ons gespeeld heeft. Waarom is er over Sulejmani dan wel iets te zeggen?
Over beide valt er voldoende te zeggen. Zoals ik dus al zei: het is onzin wat je zegt.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1105 Reg.: 27 januari 2006 | vind het eigenlijk een beetje jammer dat Feyenoord zo is weggegleden. Tommason is natuurlijk ook weer zo twijfelgeval jaren nergens geslaagd en dan maar weer naar Feyenoord onder het mom van 'voor feyenoord en de Nederlandse competitie is die nog goed genoeg' Maar je ziet aan bv Luque of Stam dat de kaas op een gegeven moment op is. Feyenoord moet ook prijzen pakken en het is de vraag of je dat doet met veel afbouwende oude spelers en een grabbelaar op doel.
|
|
|
quote: Stefanos schreef:
Ik heb een tijd geleden al gezegd dat Sulejmani een geweldige speler is. Iemand waar je best wat geld aan uit mag geven.
Jij zegt alleen dat je niks over El Ahmadi kan zeggen, omdat hij van Twente komt en nog geen wedstrijd voor ons gespeeld heeft. Waarom is er over Sulejmani dan wel iets te zeggen?
Over beide valt er voldoende te zeggen. Zoals ik dus al zei: het is onzin wat je zegt.
Omdat Sulejmani van een klasse apart is, types als El Ahmadi heb je er 100en van.
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 |
quote: witchmaster schreef:
(...)
oke er zit een speler er in , meer ook niet
Het gaat toch om het geld in de talentenpools. Niet om spelers.
|
|
|
BeeJay Lid 2de elftal
Uit: - Vak: - Posts: 313 Reg.: 24 maart 2005 | Wow er wordt weer gepost in het Feyenoord sub-forum. Is hier lang en lang stilgeweest. Wat zou toch de reden zijn? Oh ja het seizoen begint weer. En dan beginnen de stereotype Feyenoord fans het weer nodig te vinden aan te gaan kondigen dat Feyenoord beter is als AJAX en dat ze dit jaar boven AJAX gaan eindigen. Het is elk jaar weer lachen geblazen half juli op dit forum.
Mijn voorspelling: Feyenoord doet leuk mee tot om en nabij de winterstop. OK laten we zeggen eind januari dan. Om vervolgens zoals de afgelopen jaren wederom af te glijden naar een plek tussen de 3 en de 6. Alle oudjes zijn dit jaar weer een jaartje ouder en daarbij is er weer een extra oudje aangekocht. Daarnaast mogen ze dit jaar ook europees spelen dus al met al voorzie ik weer een heel voorspelbaar scenario.
Sorry voor m'n sarcasme maar als je zo'n schaap 2 jaar later ziet blaten dan maakt dat iets los in me. Ik hoop dat je over 2 jaar wakker wordt uit je droom want dat is toch echt waar je je momenteel in bevindt. Feyenoord beter als AJAX.. en toen werd je wakker en begon het seizoen echt.
edit:typo
[Dit bericht is veranderd door BeeJay (op 12 juli 2008 20:46:37).]
|
|
|