| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
goodfella Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wezep Vak: 128 Posts: 1086 Reg.: 12 juni 2003 | Sarpong en Anita zijn ook supertalenten die nog niet zo heel lang geleden als de beste spelers van hun generatie werden bestempeld. Die benaming zegt mij niet zoveel.
|
|
|
Luis S. Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1997 Reg.: 12 juli 2003 | Ismael Urzaiz is ook lang en transfervrij en ook nog eens oud. Perfect match!
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 521 Reg.: 18 september 2004 |
quote: ernie09 schreef:
(...)'Yes, we are' zou dat dan zijn. 
Doe het anders maar gewoon in het Nederlands...
Nee "do" kan ook in deze context. Je hoeft niet perse het werkwoord te gebruiken wat in de vraag staat. Vergeef me als ik het fout heb hoor ben maar half Amerikaans. Wel erg offtopic trouwens dit.
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: - Posts: 10142 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Het bericht stond op RTV-Oost, ze hebben het alweer veranderd in dat Feyenoord belangstelling heeft ipv gekocht.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Ulf_Kirsten schreef:
(...)
De Zweedse totodivisie is ook iets anders dan Ajax 1.
Ik weet niet precies wat je hiermee wil zeggen, maar ik gok op de overstap van Ibrahimovic naar Ajax?
Dan heb je gelijk de Zweedse totodivisie is ook iets anders dan Ajax 1, dat was ook wel duidelijk te merken Ibrahimovic was een drama. Het is dat hij zoveel kon met een bal dat hij na een heel slecht begin zich nog kon herpakken bij Ajax, als zijn 2e seizoen net zo slecht was geweest als zijn 1e dan had hij wellicht niet eens meer bij Ajax gezeten.
Maar dat is off-topic.
Op lager niveau kun je wel degelijk talent herkennen. En iedereen die deze jongen heeft gezien is het erover eens: supertalent.
Ik heb hem nauwelijks zien spelen net als de meerderheid hier, maar dat is omdat hij net komt kijken bij Twente met voornamelijk invalbeurten. Ik ben dan ook benieuwd waar jouw mening vandaan komt dat hij een supertalent is, heb jij zoveel wedstrijden gezien van hem in de jeugd van Twente? Ik kan me niet voorstellen dat je het van mening bent op de wedstrijden van het 1e van Twente en zijn 0 doelpunten.
Tuurlijk je kan een topper uit het 2e van een club halen, al is de kans vrij klein dat hij net zo zal presteren als tegen jeugdspelers.
Van mij had AJAX hem mogen kopen in plaats van Cvitanich. Ideaal om zo'n jongen te kunnen laten groeien in de rug van je eerste spits.
Ideaal om zo'n jongen te laten groeien inderdaad, maar ben jij van mening dat dat soort klimaat op dit moment aanwezig is bij een club waar de druk enorm is om te presteren door grote financiele en sportieve problemen?
Feyenoord heeft een buffer gekregen door het opzetten van de talentenpools, maar die mogelijkheid is er nu niet meer en ik denk niet dat Feyenoord het kan permitteren om weer vroeg uitgeschakeld te worden in Europa of om weer als 5e of 6e te eindigen komend seizoen. Er is alles behalve een lekkere groei omgeving aanwezig in Rotterdam.
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 5 juli 2008 20:58:54).]
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 | Ik heb hem zien spelen. 1 keer, tijdens jong Ajax-jong Twente. Hij maakte echt 0,0 indruk op me en werd na een teleurstellende wedstrijd vroegtijdig gewisseld.
1 wedstrijd is geen graadmeter, maar om nou te zeggen dat hij het in het 1e zo goed gedaan heeft? Ook niet bepaald. Ach ja, feynoord geeft 5 miljoen uit en meteen doen ze weer mee om de bovenste plaatsen . Ik verheug me nu al weer op de periode februari/maart. 
|
|
|
Zlajan Idool Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3561 Reg.: 8 mei 2001 | Arnautovic heeft wel de naam een zeer groot talent te zijn. Hij wordt door vele mensen die hem vaak hebben zien spelen vergeleken met Zlatan. Natuurlijk, hij heeft nog niet gescoord in het eerste van FC Twente, maar hij heeft dan ook nog niet een echte kans als centrumspits gehad. Ik denk dat Feyenoord een goede aankoop doet met hem, al verbaast me het transferbedrag dat wordt genoemd - ca. 5 miljoen - wel. Ook ik ben wel gecharmeerd van Arnautovic, al heb ik maar een wedstrijd of 6 van hem gezien. Of alle loftuitingen over hem bewaarheid zullen worden zal snel genoeg blijken.
|
|
|
Koller Vedette
Uit: Errug dicht bij 010 Vak: 129 Posts: 2764 Reg.: 14 juni 2001 |
quote: Zlajan schreef:
Arnautovic heeft wel de naam een zeer groot talent te zijn. Hij wordt door vele mensen die hem vaak hebben zien spelen vergeleken met Zlatan.
Nou... die ene keer dat hij inviel tegen Ajax had hij zelfs moeite om de bal onder controle te krijgen en zag je meteen dat hij net niveau niet aankon EN dat het geen baltovernaar is. Bij Zlatan zag je meteen na een paar minuten dat hij "wel wat" kon met een bal (ongelooflijk trouwens dat mensen hem gingen uitfluiten, hoe bedoel je er geen kijk op hebben )).
Bij Arnautovic deed mij meer denken aan een eh... Tavanjarvi achtig iets...

|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4368 Reg.: 2 december 2002 | Ik vond juist dat hij goed inviel. Het werd ook nog even 2-2 op de valreep.
Even een vraagje aan de Feyenoorders: zendt de NOS het havenslaventoernooi weer live uit, in ruil voor wat primeurs en een exclusief interview met Peter Vogelzeik?
|
|
|
afca1900 Basisspeler
Vak: - Posts: 844 Reg.: 26 februari 2005 | Bosz over transfer Arnautovic: 'We zijn bijna rond'
05/07/2008 21:05
Feyenoord zegt Marko Arnautovic bijna binnen te hebben. FC Twente zou zich fors willen verzetten, maar de Rotterdammers blijken ver te willen gaan om de Oostenrijkse spits aan te trekken.
'We zijn op een haar na rond', reageert Feyenoords technisch manager Peter Bosz via het Algemeen Dagblad. 'Normaal gesproken gaan we eruit komen.' De Rotterdamse club zou allesbehalve terugdeinzen voor de hoge vraagprijs die FC Twente aan Arnautovic heeft gehangen.
'De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord', beweert Bosz. 'We zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler, die we graag willen hebben.' Coach Gertjan Verbeek wil er graag nog een aanvaller bij, ook al heeft hij de beschikking over Roy Makaay, Michael Mols en Jon Dahl Tomasson.
Arnautovic geldt als grote belofte. De negentienjarige spits kwam vorig seizoen veertienmaal in actie tijdens de competitie, maar slaagde er niet in te scoren voor de hoofdmacht. Dat deed hij wel namens de beloften: 21 goals in 24 wedstrijden.
bron vi
Op het fn hebben ze het over een bedrag van 4 a 5 miljoen, Ik vind dat nogal veel geld voor iemand die nog niets gepresteerd heeft.
|
|
|
afca__cbs Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 480 Reg.: 30 november 2007 | Tja, maar soieso al een hele rare aankoop. Volgens Kalouless was de jeugdopleiding van Feyenoord onze jeugdopleiding namelijk al voorbij gestreefd...Maar Waarom dan al die uitgebluste 30+ers halen en nu weer deze jonge aankoop? Is de jeugdopleiding van Feyenoord dan toch niet zo goed als jullie ons willen doen vermoeden, Kalouless, Greyhornet??
[Dit bericht is veranderd door afca__cbs (op 6 juli 2008 10:27:22).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 |
quote: afca__cbs schreef:
Tja, maar soieso al een hele rare aankoop. Volgens Kalouless was de jeugdopleiding van Feyenoord onze jeugdopleiding namelijk al voorbij gestreefd...Maar Waarom dan al die uitgebluste 30+ers halen en nu weer deze jonge aankoop? Is de jeugdopleiding van Feyenoord dan toch niet zo goed als jullie ons willen doen vermoeden, Kalouless, Greyhornet??
Omdat je de jeugd beter tijd kan geven? Louis Pedro en Hanne Hagary zijn 2 spitsen die met de loop van de tijd wel eens door zouden kunnen breken. Arnautovic is al een stuk verder in zijn ontwikkeling. Feyenoord wil de talenten nu meer tijd gunnen en in Jong Feyenoord veel speelminuten op laten doen én mee laten trainen met de selectie. Vandaar dat Feyenoord ook naar een ander trainingscomplex verhuist omdat ze minimaal 2 velden nodig hebben.
Je hebt mensen nodig die er meteen staan. Waarom koopt Ajax Sulejmani en Cvitanich, zou ik dan ook kunnen zeggen. Maar je weet zelf dat deze er meteen staan en eventuele jeugdproducten nog tijd nodig hebben.
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: GreyHornet schreef:
Je hebt mensen nodig die er meteen staan. Waarom koopt Ajax Sulejmani en Cvitanich, zou ik dan ook kunnen zeggen. Maar je weet zelf dat deze er meteen staan en eventuele jeugdproducten nog tijd nodig hebben.
En geldt dat voor Arnoutovic? Dacht het niet. Dat is een jongen die gewoon nog in de jeugd hoort te spelen. Bij jullie wordt ie meteen voor de leeuwen gegooit terwijl gebleken is dat hij zelfs in een goeddraaiend twente nog geen potten kan breken.
De indruk die ik heb is dat die jongen kapot gaat onder de druk bij jullie omdat hij gewoon niet gewend is onder die druk te spelen, laat staan te presteren. Dan mag je als een groot talent te boek staan maar dan zul je wel een soortgelijke klasse als Ibrahimovic moeten hebben wil je het dan nog gaan redden.
Ik vind het zowieso een rare aankoop en helemaal gezien de prijs die feyenoord ervoor betaald. Ik denk dat ze die centen beter aan iemand uit kunnen geven die er, zoals jij zegt, wel meteen staat maarja, ze doen maar lekker daar in zuid. 
|
|
|
De Beezem Talent
Uit: Beverwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 199 Reg.: 12 juli 2007 |
..
Even een vraagje aan de Feyenoorders: zendt de NOS het havenslaventoernooi weer live uit, in ruil voor wat primeurs en een exclusief interview met Peter Vogelzeik?
Dat is gepland een dag voor en na het Jaap Stamtournooi.
|
|
|
Bronfly Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 277 Reg.: 8 augustus 2006 |
quote: afca__cbs schreef:
Tja, maar soieso al een hele rare aankoop. Volgens Kalouless was de jeugdopleiding van Feyenoord onze jeugdopleiding namelijk al voorbij gestreefd...Maar Waarom dan al die uitgebluste 30+ers halen en nu weer deze jonge aankoop? Is de jeugdopleiding van Feyenoord dan toch niet zo goed als jullie ons willen doen vermoeden, Kalouless, Greyhornet??
Ik weet niet of onze jeugdopleiding die van jullie is voorbij gestreefd. Het is de laatste jaren bij beide clubs niet meer zoals in jullie hoogtijdagen. Echter, met De Guzman, Wijnaldum en Fer ben ik best tevreden, toch elk jaar een talent dat doorstroomt en tegen de basis aan zit of er zelfs in speelt. Daarnaast doen er dit jaar in de voorbereiding maar liefst 6/7 nieuwe talenten mee. Die doen heus niet voor spek en bonen mee en er zal er dus wel weer een aantal van aanhaken aan de uiteindelijke selectie.
4,5 miljoen voor Arnautovic vind ik ook veel maar ze zullen er wel wat in zien. Als het een onbekend talent uit Brazilië was geweest waren de reacties heel anders geweest. Hij heeft idd nog niet gescoord in het eerste maar in het 2e liep hij bijna 1 op 1, dat zegt mij iig ook wel wat.
Ik hoop echter wel dat ze nog wat over houden voor minimaal 1 verdediger voor inde basis.
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Nummer 23 schreef:
(...)
En geldt dat voor Arnoutovic? Dacht het niet. Dat is een jongen die gewoon nog in de jeugd hoort te spelen. Bij jullie wordt ie meteen voor de leeuwen gegooit terwijl gebleken is dat hij zelfs in een goeddraaiend twente nog geen potten kan breken.
De indruk die ik heb is dat die jongen kapot gaat onder de druk bij jullie omdat hij gewoon niet gewend is onder die druk te spelen, laat staan te presteren. Dan mag je als een groot talent te boek staan maar dan zul je wel een soortgelijke klasse als Ibrahimovic moeten hebben wil je het dan nog gaan redden.
Ik vind het zowieso een rare aankoop en helemaal gezien de prijs die feyenoord ervoor betaald. Ik denk dat ze die centen beter aan iemand uit kunnen geven die er, zoals jij zegt, wel meteen staat maarja, ze doen maar lekker daar in zuid. 
Kopen ze iemand die er direct staat (28-30 jaar, daaronder zijn de meeste spelers voor Feyenoord onbetaalbaar) is het óók een slechte aankoop omdat het een opa zou zijn. Het is dus eigenlijk nooit goed.
|
|
|
majesteit  Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 241 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: jboxjood schreef:
Hoog niveau daar bij 010.netwerk met hun 'Are you watching Amsterdam en gas-liedjes' op hun 1e training
Volgens mij weten ze zelf niet eens dat het enige hoogtepunt van het seizoen is die 1e training en de open dag 
niet wezenlijk verschillend met jullie eeuwige ge********* en bommen op Rotterdam. ik, als Feyenoorder, spreek nimmer over dergelijke dingen, vind dat bepaald beneden mijn niveau. ik hoop dat er bij jullie ook andere mensen rondlopen dan clubhuispyromaantjes en schreeuwlelijkerds.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Kuipje Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 128 Reg.: 6 februari 2005 |
quote: Nummer 23 schreef:
(...)
Och,
Heerenveen heeft nog niet zo lang geleden ook zo'n jeugdig talent aangekocht. Ene soelledinges of zoiets. Daar is ene Verbeek mee aan de slag gegaan en daar hebben ze nu een koper voor gevonden die er maar liefst ruim 16 miljoen voor wil betalen. Maar ja, Feyenoord heeft natuurlijk geen Verbeek...
[Dit bericht is veranderd door Kuipje (op 6 juli 2008 12:54:59).]
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: - Posts: 10142 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 |
quote: Zlajan schreef:
Arnautovic heeft wel de naam een zeer groot talent te zijn. Hij wordt door vele mensen die hem vaak hebben zien spelen vergeleken met Zlatan. Natuurlijk, hij heeft nog niet gescoord in het eerste van FC Twente, maar hij heeft dan ook nog niet een echte kans als centrumspits gehad. Ik denk dat Feyenoord een goede aankoop doet met hem, al verbaast me het transferbedrag dat wordt genoemd - ca. 5 miljoen - wel. Ook ik ben wel gecharmeerd van Arnautovic, al heb ik maar een wedstrijd of 6 van hem gezien. Of alle loftuitingen over hem bewaarheid zullen worden zal snel genoeg blijken.
Zlatan? Met wat dan, arrogantie? Voetballend komt hij niet eens in de buurt.
Dat hij vaak in het tweede scoort zegt vrij weinig, het niveau wat ik daar gezien heb van de tegenstanders van Twente 2 is echt om te janken in de meeste gevallen.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7365 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: Kuipje schreef:
(...)
Och,
Heerenveen heeft nog niet zo lang geleden ook zo'n jeugdig talent aangekocht. Ene soelledinges of zoiets. Daar is ene Verbeek mee aan de slag gegaan en daar hebben ze nu een koper voor gevonden die er maar liefst ruim 16 miljoen voor wil betalen. Maar ja, Feyenoord heeft natuurlijk geen Verbeek...
Ik vind die Verbeek maar een rare kwibus. Moet nog maar zien hoe hij zich staande houdt als nuchtere boer die er allerlei rare psychologische theorien op na houd.
Bij Heerenveen werkt hij subtoppers in een subtop omgeving. Bij feyenoord moet hij werken in een topomgeving (althans, die druk leggen ze zich zelf op, want top is het allang niet meer) en hij moet werken met subtoppers afgewisselt met een enkele oude lul die wél de top heeft gehaald.
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3697 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: GangstaRiB schreef:
(...)
Ik vind die Verbeek maar een rare kwibus. Moet nog maar zien hoe hij zich staande houdt als nuchtere boer die er allerlei rare psychologische theorien op na houd.
Bij Heerenveen werkt hij subtoppers in een subtop omgeving. Bij feyenoord moet hij werken in een topomgeving (althans, die druk leggen ze zich zelf op, want top is het allang niet meer) en hij moet werken met subtoppers afgewisselt met een enkele oude lul die wél de top heeft gehaald.
Volgens mij zal hij voor het eerst te maken krijgen met kritiek uit de media en andere omgevingen. Over Heerenveen werd enkel gesproken wanneer het goed ging, als het een matige periode was hoorde je niemand. Zal hem nog lastig komen te vallen.
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4464 Reg.: 10 mei 2002 | Feyenoord rekent op Marko Arnautovic
ENSCHEDE, zondag
Feyenoord rekent erop de Oostenrijkse spits Marko Arnautovic (19) van FC Twente op korte termijn te kunnen contracteren. ,,We zijn er op een haar na uitgekomen met FC Twente en de speler wil heel graag naar Feyenoord, dus we denken dat dit rond gaat komenâ€, aldus Peter Bosz, technisch manager van de Rotterdamse club.
FC Twente kijkt echter heel anders tegen de situatie aan. ,,Dit is bijzonder voorbarigâ€, aldus voorzitter Joop Munsterman. ,,Er is geen sprake van een aanstaand akkoord. Ik heb niet met Bosz onderhandeld en uiteindelijk ben ik degene die er over gaat. Wij zijn helemaal niet van plan Arnautovic te laten gaan. Zijn contract loopt door tot medio 2011 en het is een jonge, getalenteerde speler, die we zelf hebben opgeleid en die nu klaar is om te gaan spelen. Daarbij ontbreekt na de transfers van Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi elke financiële noodzaak om een speler te verkopen.â€
Bosz is desondanks optimistisch gestemd. ,,De speler heeft aangegeven per se naar Feyenoord te willen. Munsterman gaf bij de transfer van Engelaar naar Schalke 04 al aan, dat een transfer niet tegen is te houden, als een speler per se naar een club wil.â€
De 1,92 meter lange Arnautovic werd in 2006 door FC Twente overgenomen van het Weense Floridsdorfer AC. Als zeer balvaste en veelscorende spits maakte Arnautovic veel indruk in de hogere jeugdelftallen. Afgelopen seizoen maakte hij bij de beloften van FC Twente 21 goals in 24 duels.
Met Arnautovic kan Feyenoord weer een speler aantrekken, die in het profiel past van het Feyenoord Investerings Fonds 2008. Dit fonds is opgericht om jonge, talentvolle spelers aan te trekken. Eerder werd El Ahmadi al van FC Twente overgenomen met gelden uit dit fonds.
|
|
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4368 Reg.: 2 december 2002 |
quote: GangstaRiB schreef:
(...)
Precies, Verbeek is nogal een aparte man. Ik mag hem wel, trouwens. Maar nuchter is hij allesbehalve.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5928 Reg.: 1 september 2004 |
quote: 129 schreef:
Feyenoord rekent op Marko Arnautovic
ENSCHEDE, zondag
Feyenoord rekent erop de Oostenrijkse spits Marko Arnautovic (19) van FC Twente op korte termijn te kunnen contracteren. ,,We zijn er op een haar na uitgekomen met FC Twente en de speler wil heel graag naar Feyenoord, dus we denken dat dit rond gaat komenâ€, aldus Peter Bosz, technisch manager van de Rotterdamse club.
FC Twente kijkt echter heel anders tegen de situatie aan. ,,Dit is bijzonder voorbarigâ€, aldus voorzitter Joop Munsterman. ,,Er is geen sprake van een aanstaand akkoord. Ik heb niet met Bosz onderhandeld en uiteindelijk ben ik degene die er over gaat. Wij zijn helemaal niet van plan Arnautovic te laten gaan. Zijn contract loopt door tot medio 2011 en het is een jonge, getalenteerde speler, die we zelf hebben opgeleid en die nu klaar is om te gaan spelen. Daarbij ontbreekt na de transfers van Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi elke financiële noodzaak om een speler te verkopen.â€
Bosz is desondanks optimistisch gestemd. ,,De speler heeft aangegeven per se naar Feyenoord te willen. Munsterman gaf bij de transfer van Engelaar naar Schalke 04 al aan, dat een transfer niet tegen is te houden, als een speler per se naar een club wil.â€
De 1,92 meter lange Arnautovic werd in 2006 door FC Twente overgenomen van het Weense Floridsdorfer AC. Als zeer balvaste en veelscorende spits maakte Arnautovic veel indruk in de hogere jeugdelftallen. Afgelopen seizoen maakte hij bij de beloften van FC Twente 21 goals in 24 duels.
Met Arnautovic kan Feyenoord weer een speler aantrekken, die in het profiel past van het Feyenoord Investerings Fonds 2008. Dit fonds is opgericht om jonge, talentvolle spelers aan te trekken. Eerder werd El Ahmadi al van FC Twente overgenomen met gelden uit dit fonds.
Alleen het zinnetje "Sneijder-achtige bedragen" ontbreekt nog. Nu vind ik 4 Ã 5 miljoen al veel voor een spits uit Jong Twente zonder eredivisie-ervaring.
Wie gaat dat eigenlijk betalen? Feyenoord zelf of weer een aantal louche investeerders met het hart zogenaamd op de juiste plaats? Ongelofelijk dat men bij Feyenoord het risico blijft opzoeken. Eens zal de luchtbel toch een keer uiteen spatten. Daar komt nog eens bij dat de hoofdsponsor moeilijke tijden doormaakt en na verschillende kostenbesparende rondjes nog steeds met liquiditeitsproblemen zit. Dat komt ervan als je je hand overspeelt en de ex-hoofdsponsor van Ajax wilt overnemen.
Anderzijds, Arnautovic zou voor Feyenoord een uitstekende aankoop zijn.
[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 6 juli 2008 15:03:00).]
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Kuipje schreef:
(...)
Och,
Sowieso is er wel een verschil tussen een bedrag van 3 a 4 ton en 4 a 5 miljoen euro, terwijl beide spelers op dat moment nog niets hadden laten zien op niveau.
|
|
|