Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 64 »

Poster
Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) 
Luis S.
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 2 juli 2008 om 17:33:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In mekaar gezet filmpje en zeer oud.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jobo
International

Vak: -
Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 2 juli 2008 om 18:14:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het nog iets anders als hij zegt zou je dat uit willen doen, we stellen dat niet op prijs.

Maar meteen van ik sla je kop eraf en blablabla. Ja ik weet ook wel dat die gasten ook daadwerkelijk fysiek geweld gebruiken maar ik keur dat af.

Net als ik het afkeur dat dit seizoen grote vechtpartijen uitbraken op de fside zelf.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.478,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Vak: 420
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 2 juli 2008 om 18:21:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees overal dat Feyenoorders zelf Verbeek een toptrainer vinden. Is dit niet heel erg voorbarig? De man heeft Heerenveen een half jaar leuk laten voetballen maar zijn voorganger behaalde dezelfde resultaten, zo rond de 4e/5e plaats voetballen. Heerenveen wilde niet voor niets van hem af. Ik zet er mijn vraagtekens bij. Feyenoord had zijn nek moeten uitsteken voor Co Adriaanse, Martin Jol of de trainer die Heerenveen heeft aangetrokken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stefanos
Regelmatige invaller

Reg.: 8 januari 2006
Gepost op 2 juli 2008 om 18:40:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
129 schreef:

Lekker belangrijk allemaal. Gast dacht stoer te doen door met dat smerige shirt in de arena te gaan rondlopen, en is er netjes op gewezen dat dat not done is. Goed opgelost.

Netjes? Wat gek dat jij dit nu zegt, helemaal niet verwacht.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,8VoVo: -Opstelling: -
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 2 juli 2008 om 18:58:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Willen we het nu niet meer over een of ander filmpje hebben maar over Feyenoord?

Iedere reactie daarover hierna zal worden gewist.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 2 juli 2008 19:01:37).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
onofan
Ballenjongen

Reg.: 6 februari 2007
Gepost op 2 juli 2008 om 19:03:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Echt heel blij van Tomasson word ik niet. Afwachten of dit de aanvulling is naast Makaay.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 2 juli 2008 20:00:08).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
GreyHornet
Veelbelovend talent

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 2 juli 2008 om 19:27:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sergio Ramos Garcia schreef:

(...)

Wat denk jij van Nieveld? Hij gaat vanaf 5 juli meetrainen met de A selectie. Ik ken iemand uit zijn nabije omgeving en ben wel benieuwd hoe de supporters over hem denken.

Heb hem nog niet zo héél erg veel zien spelen maar ik vind het zelf toch een aardige speler. Samen met Ramsteijn (leuke naam voor een verdediger trouwens ) één van de centrale verdedigers van de A vorig jaar. Het is natuurlijk altijd de vraag of ze het gaan halen omdat de stap gewoon nog steeds groot is, maar met de nieuwe plannen voor betere doorstroming (vaker meetrainen met selectie etc.) heb ik er wel vertrouwen in dat er veel van deze kwalitatief sterke jeugd-lichting door gaan komen naar het eerste. Hebben we in de B ook nog Isoufi lopen. Heerlijke voetballer. Het is trouwens sinds jaren weer eens dat er centrale verdedigers doorkomen uit de jeugd. Hopelijk ondergaan ze niet hetzelfde lot als Jordi Buijs en Loovens!

Gemiddelde leeftijd zonder deze ingestroomde jeugd is trouwens zo'n 25 jaar. Met de huidige selectie. Valt toch nog wel mee?

[Dit bericht is veranderd door GreyHornet (op 2 juli 2008 19:34:28).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Widink
Regelmatige invaller

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 2 juli 2008 om 20:46:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Heb hem nog niet zo héél erg veel zien spelen maar ik vind het zelf toch een aardige speler. Samen met Ramsteijn (leuke naam voor een verdediger trouwens ) één van de centrale verdedigers van de A vorig jaar. Het is natuurlijk altijd de vraag of ze het gaan halen omdat de stap gewoon nog steeds groot is, maar met de nieuwe plannen voor betere doorstroming (vaker meetrainen met selectie etc.) heb ik er wel vertrouwen in dat er veel van deze kwalitatief sterke jeugd-lichting door gaan komen naar het eerste. Hebben we in de B ook nog Isoufi lopen. Heerlijke voetballer. Het is trouwens sinds jaren weer eens dat er centrale verdedigers doorkomen uit de jeugd. Hopelijk ondergaan ze niet hetzelfde lot als Jordi Buijs en Loovens!

Gemiddelde leeftijd zonder deze ingestroomde jeugd is trouwens zo'n 25 jaar. Met de huidige selectie. Valt toch nog wel mee?

Loovens heeft nog een aantal wedstrijden in Feyenoord 1 gespeeld als ik me kan herrinderen toch? Buijs heeft volgens mij niet echt een kans gehad toch?

De Graafschap is iig maar al te blij met hem. De laatste wedstrijden voetbalde hij uitstekend daar. Persoonlijk denk ik dat ze hem te vroeg hebben laten gaan. Maarja, bij Feyenoord gaan 30'ers nu eenmaal voor.
 Help mods!
viertien
Bankzitter

Uit: Bergen
Vak: 410
Reg.: 19 maart 2003
Gepost op 2 juli 2008 om 22:57:03.       MSN: heb ik inderdaad  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gertjan is daar nu al een held,de zoveelste.
ze gaan bespreken, in een mooie nieuwe kamer, hoe ze Ajax gaan verslaan.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,6VoVo: -Opstelling: incompleet
010dude
Ballenjongen

Reg.: 2 juli 2008
Gepost op 2 juli 2008 om 23:39:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
viertien schreef:

Held.. Dat valt wel mee. De verwachtingen zijn wel hoog gespannen (zoals altijd).

Iedereen is gewoon blij te zien dat er eindelijk eens iemand is, die gewoon zijn grote bek gebruikt en zijn eigen plan trekt. Hopelijk is dit het teken dat het verandert. Zoveel jaren slecht management, daar wordt je gek van. Zoals jullie zelf ook wel zullen weten.

Tuurlijk was het leuk dat hij zo afsloot bij de NOS.. maar ja, geen woorden maar daden.
 Help mods!
majesteit Gele kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Reg.: 16 januari 2008
Gepost op 3 juli 2008 om 07:44:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robehr schreef:

Ik lees overal dat Feyenoorders zelf Verbeek een toptrainer vinden. Is dit niet heel erg voorbarig? De man heeft Heerenveen een half jaar leuk laten voetballen maar zijn voorganger behaalde dezelfde resultaten, zo rond de 4e/5e plaats voetballen. Heerenveen wilde niet voor niets van hem af. Ik zet er mijn vraagtekens bij. Feyenoord had zijn nek moeten uitsteken voor Co Adriaanse, Martin Jol of de trainer die Heerenveen heeft aangetrokken.

allereerst heeft verbeek langer dan een half jaar heerenveen leuk laten voetballen. verder is het natuurlijk zo dat de az-en en ajaxen van deze wereld het nodig vonden om het foppe team goed leeg te halen voordat verbeek aan zijn klus begon. in dat licht heeft hij een grote prestatie neergelegd. groter iig dan vbasten die pas leuk voetbal kon laten zien toen zijn beoogde selectie begon te morren over zijn speelwijze en babel (jammer voor hem) geblesseerd raakte en bouhlarouz in de selectie (veel) meer evenwicht bracht.
ten aanzien van co, die wilde niet. jol zat nog 'vast' aan tottenham (financieel technisch dan, afkoopsom) en verbeek was domweg 'in' voor een uitdaging.
ik verwacht grote dingen van verbeek, typische no nonsense vent die prima past in Rotterdam.
 Help mods!
RZ129
Internationale topspeler

Vak: 129
Reg.: 14 augustus 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 09:24:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buijs, Greene, Hofs en Lucius mogen weg bij Feyenoord
03/07/2008 09:01

Danny Buijs, Serginho Greene en Theo Lucius hebben weinig perspectief meer bij Feyenoord. Het drietal mag vertrekken uit Rotterdam als zich geïnteresseerde clubs melden. Karim Saidi is zelfs niet meer welkom op de training.

'Ik ga niet zeggen om wélke spelers het gaat', houdt technisch directeur Peter Bosz zich in Voetbal International op de vlakte. 'De komende tijd zal zich dat vanzelf uitwijzen. We zijn druk bezig met het versterken van de selectie, alleen zijn we daarbij wel afhankelijk van de markt.'

Feyenoord had dinsdag succes met het vastleggen van Jon Dahl Tomasson, die transfervrij overkomt van Villarreal. Volgens RTV Rijnmond heeft de komst van de Deen tot gevolg dat ook Nick Hofs uit De Kuip mag vertrekken.

Van de spelers die weg mogen, heeft Saidi de langste staat van dienst. Hij staat sinds de zomer van 2004 onder contract bij Feyenoord, maar is al een tijdje uit de gratie vanwege ongedisciplineerd gedrag. Hofs kwam binnen tijdens de winterstop van het seizoen 2004/05, Greene werd vastgelegd voor de aanvang van de jaargang 2005/06 en Buijs en Lucius arriveerden in de zomer van 2006.
vi.nl

Slecht nieuws voor ons

[Dit bericht is veranderd door RZ129 (op 3 juli 2008 09:25:03).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,8VoVo: -Opstelling: incompleet
FGI
Idool

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 09:47:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RZ129 schreef:

(...)

vi.nl

Slecht nieuws voor ons

Weg mogen is één ding, er daadwerkelijk van afkomen is een tweede. Volgens mij is Buijs al twee seizoenen omstreden. Maar zo'n Lucius, die is toch best bruikbaar als back? Zeker voor een club als Feyenoord.

quote:
Karim Saidi is zelfs niet meer welkom op de training.
Kleedkamer twee?
 Help mods!
Zuur
Vedette

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 09:54:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lucius was twee seizoenen geleden nog de leider van het elftal

Hofs is buiten zijn blessures toch gewoon een bruikbare speler?
 Help mods!
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 3 juli 2008 om 10:05:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zuur schreef:

Hofs heb ik nooit wat gevonden. Dan schopt ie er 3 in tegen de Graafschap, daarna faalt hij hopeloos tegen Heerenveen of zo.

Kortom, een leuke subtop spelertje. Net als Lucius. Oh wacht, waarom moeten ze dan weg?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Zuur
Vedette

Gepost op 3 juli 2008 om 10:17:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inkoppertje

Grappig feit dat al de volgende spelers die hun afkeer voor Ajax hebben laten blijken;

- Lucius
- Boschaart
- De Graaf
- Buijs
- Schreuder

Hopeloos zijn gefaald bij feyenoord
 Help mods!
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 3 juli 2008 om 12:09:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zuur schreef:

Lucius was de leider en Greene moest in Oranje, immers had hij Heitinga voor hem en IEDEREEN is beter dan John.....Greene zou DE nieuwe RB worden van NL 11 tal
 Help mods!
ajax71727395
Talent

Vak: 421
Reg.: 13 maart 2008
Gepost op 3 juli 2008 om 12:13:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
viertien schreef:

Dat was inderdaad schrijnend makkelijk scoren bij het legioen. Ik lachte de ballen uit mijn broek toen ik het zag.
 Help mods!
Zuur
Vedette

Gepost op 3 juli 2008 om 12:17:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax71727395 schreef:

(...)

Dat was inderdaad schrijnend makkelijk scoren bij het legioen. Ik lachte de ballen uit mijn broek toen ik het zag.

Wacht even, ik heb iets gemist geloof ik?
 Help mods!
Widink
Regelmatige invaller

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 3 juli 2008 om 12:53:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zuur schreef:

(...)

Wacht even, ik heb iets gemist geloof ik?

Gisteravond bij het sportjournaal was er een reportage over Feyenoord. Verbeek liet zien wat ze binnenin de kuip allemaal aan het veranderen/verbouwen waren. Van fitniss ruimte tot aan de bespreekruimtes.

Toen ze in de bespreekruimte waren zei Verbeek dat de trainers hier gingen overleggen hoe ze Ajax moesten verslaan.

Een inkoppertje voor Verbeek dus... die waarschijnlijk nu al niet meer stuk kan bij het "legioen"

[Dit bericht is veranderd door Widink (op 3 juli 2008 12:54:10).]
 Help mods!
Zuur
Vedette

Gepost op 3 juli 2008 om 12:59:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha ok dat is een goede doelstelling ja. Kunnen ze weer een paar dvd'tjes verkopen

Maar van Verbeek kan ik het wel hebben.
 Help mods!
ajax71727395
Talent

Vak: 421
Reg.: 13 maart 2008
Gepost op 3 juli 2008 om 13:07:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik eigenlijk ook wel, maar als hij zich nu al gaat verlagen tot dit soort opmerkingen is dat wel erg snel. Hij wil dus gewoon scoren bij het legioen met zo'n uitspraak. Het is een item over verbouwingen binnen de kuip zoals fitnessruimtes en zo en toch gaat het nog over Ajax?

[Dit bericht is veranderd door ajax71727395 (op 3 juli 2008 13:08:11).]
 Help mods!
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 13:36:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
majesteit schreef:

(...)

allereerst heeft verbeek langer dan een half jaar heerenveen leuk laten voetballen. verder is het natuurlijk zo dat de az-en en ajaxen van deze wereld het nodig vonden om het foppe team goed leeg te halen voordat verbeek aan zijn klus begon. in dat licht heeft hij een grote prestatie neergelegd. groter iig dan vbasten die pas leuk voetbal kon laten zien toen zijn beoogde selectie begon te morren over zijn speelwijze en babel (jammer voor hem) geblesseerd raakte en bouhlarouz in de selectie (veel) meer evenwicht bracht.
ten aanzien van co, die wilde niet. jol zat nog 'vast' aan tottenham (financieel technisch dan, afkoopsom) en verbeek was domweg 'in' voor een uitdaging.
ik verwacht grote dingen van verbeek, typische no nonsense vent die prima past in Rotterdam.

Hm dat valt wel mee hoor. Pas toen Alves weg was voetbalde het team als een team. Daarvoor was het puur gericht op Alves en probeerden ze hem gewoon in stelling te brengen. Echt mooi voetbal kwam daar niet bij kijken. Wij hebben niks van "Foppes" team gekocht. Huntelaar zat al bij Heerenveen toen Verbeek er trainde, jullie wilden hem ook hebben maar hij wilde niet naar jullie, logisch. Verbeek kon juist makkelijk verder bouwen op het succes van De Haan en de sterke scouting er achter. Nu heeft hij geen goed werkende scouting achter zich.
Door te luisteren naar zijn spelers liet Van Basten zien goed bezig te zijn. Blessure van Babel heeft er niks mee te maken, die zou toch niet spelen. Zonder Boulahrouz hadden we de kwartfinale ook wel gehaald, misschien hadden we wel van Rusland gewonnen want dan had je daar een voetballer op kunnen stellen.
Jol zat financieel vast? Daarom is hij al een paar maanden geleden gepresenteerd als trainer van HSV, niet echt een super kapitaalkrachtige club.
Een uitdaging is Feyenoord wel, kan me geen trainer herrineren die het daar nou echt goed heeft gedaan maar dat ligt denk ik meer aan de club en het lachwekkende beleid. En de druk van 50.000 idioten die bij de minste of geringste tegenvaller de training komen domineren. In de zomer is het vertrouwen groot maar zo gauw de "r" voor de tweede keer in de maand zit praten jullie alweer van een verloren of opbouw seizoen. Ik verwacht ook grote dingen van Verbeek, ik denk dat hij jullie misschien wel weer naar de top 5 kan loodsen. In dat geval zou hij al een grote meneer zijn met deze abominabele verouderde selectie.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 3 juli 2008 om 14:03:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was in het stadion bij Ajax-Heerenveen afgelopen seizoen. Wat Heerenveen liet zien was best triest eigenlijk. Toen Sibon erin kwam was het helemaal lachen geblazen, zo slecht.

Als Verbeek z'n elftal zo laat spelen dan kunnen onze vrindjes uit Rotjeknor alvast hun witte zakdoekjes pakken.
Verbeek is geen verkeerde coach, maar ook geen heel bijzondere coach zoals Foppe dat wel was. Ik persoonlijk, als een van de weinige in het land, denk dat de subtop zijn max is. Maar we zullen zien...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Veelbelovend talent

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 3 juli 2008 om 15:07:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Widink schreef:

(...)

Loovens heeft nog een aantal wedstrijden in Feyenoord 1 gespeeld als ik me kan herrinderen toch? Buijs heeft volgens mij niet echt een kans gehad toch?

De Graafschap is iig maar al te blij met hem. De laatste wedstrijden voetbalde hij uitstekend daar. Persoonlijk denk ik dat ze hem te vroeg hebben laten gaan. Maarja, bij Feyenoord gaan 30'ers nu eenmaal voor.

Mwah. Ik heb Buijs een paar wedstrijden zien spelen en vond het niet van het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Het nadeel met verdedigers is dat ze vaak pas later in hun carriere opbloeien. Uitzonderingen daar gelaten zoals Heitinga die al tijden bij Ajax in de basis staat. Loovens was ook gewoon niet goed genoeg.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk