| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: RZ129 schreef:
Nou, al die 100.000 mensen die straks tweewekelijks in de kuip zitten 
Je bedoelt toch hopelijk tweejaarlijks, 1x tegen de 'snavels' en 1x voor een Leen Lee Towers concert? 
[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 25 juni 2008 10:20:55).]
|
|
|
Jan van Galen Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2053 Reg.: 10 november 2000 | Heb iets gehoord over de voorlopige competitie-indeling: Ajax en Feyenoord spelen op 5 oktober tegen elkaar. Ik weet niet of dat in Amsterdam of Rotterdam is.
Ik ga niet zeggen wat mn bron is, maar ik lul niet.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Floris Stempel Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 685 Reg.: 13 februari 2007 |
quote: Feyenoord A schreef:
Topsportcentrum wordt 'megatelevisie'
ROTTERDAM - De uitbreiding van het Rotterdamse Topsportcentrum wordt van buiten een megatelevisiescherm.
afbeelding vergroten De nieuwbouw bij het Topsportcentrum wordt tevens 'mega-televisie'.
(plaatje)
ILLUSTRATIE GEMEENTE ROTTERDAM
De gevel van de zeven verdiepingen tellende nieuwbouw bestaat uit zwarte lamellen, voorzien van led-lampjes. Daarmee kunnen afbeeldingen en bewegende beelden worden getoond. Dat kunnen reclames zijn, oude foto’s uit het gemeentearchief maar ook wedstrijden van Feyenoord, als de naastgelegen Kuip is uitverkocht.
Dat bleek gisteren bij de presentatie van de uitbreidingsplannen voor het Topsportcentrum. Daarmee is een investering gemoeid van 42,7 miljoen euro, waarvan de gemeente bijna 24 miljoen euro voor haar rekening neemt. Dat is 10 miljoen euro meer dan eerder gedacht. Volgens wethouder Lucas Bolsius (sport, financiën) komt dat door onder meer hogere grondstofprijzen en dure arbeidskrachten.
Het uitgebreide sportcentrum krijgt een extra topsporthal met duizend zitplaatsen, meer ruimte voor ‘gewone’ sportverenigingen, meer horeca en extra parkeerplaatsen. Ook de sportafdeling van het Albeda College neemt zijn intrek in het nieuwe gebouw, dat van buiten oogt als een grote, zwarte doos.
Bolsius denkt dat zowel topsorters en breedtesporters van het vernieuwde centrum kunnen profiteren. Hij hoopt bovendien op meer Rotterdamse topsporters, iets wat de investering van bijna 43 miljoen euro ook wel waard is.
Bouwbedrijf BAM gaat de uitbeiding uitvoeren. Deze bouwer wilde dat al eens eerder doen, maar kreeg toen nul op het rekest van de gemeente omdat het teveel geld wilde. BAM doet het nu voor 2,2 miljoen euro minder. De bouw start volgend jaar en moet in het tweede kwartaal van 2010 zijn afgerond.
Bron: Algemeen Dagblad
---------------------------------------
Goh, hebben ze in Rotterdam ook weer iets 'nieuws' gevonden?
)
|
|
|
Jeroen427 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: 427 Posts: 1141 Reg.: 6 oktober 2002 | Van het FN geplukt, daar gepost door ene Leroyfer
quote: Klopt helaas is dit al jaren zo maar er moet toch wel een moment komen dat Feyenoord echt beter is dan 020? of niet dan ?
Vast een erg jonge fan, de arme stumper 
|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 |
quote: Jan van Galen schreef:
Heb iets gehoord over de voorlopige competitie-indeling: Ajax en Feyenoord spelen op 5 oktober tegen elkaar. Ik weet niet of dat in Amsterdam of Rotterdam is.
Ik ga niet zeggen wat mn bron is, maar ik lul niet.
Voorlopig lul je nog behoorlijk.
In het voorlopige schema staat deze wedstrijd niet op 5 oktober.
|
|
|
afca__cbs Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 480 Reg.: 30 november 2007 | Pff wat een praatjes in Rotterdam. Het grootste stadion van Europa bla bla bla...Het wordt maar eens tijd dat ze gaan presteren. Geen woorden maar daden was het toch?
Kunnen ze wel mooi een nieuw stadion willen, maar als de prestaties klote zijn zal het voor nog geen kwart gevuld zijn. Nu is de kuip al nauwelijks uitverkocht, valt me wel tegen van dat ''trouwe legioen''
Wordt volgend seizoen weer gewoon een Rotseizoen voor onze Rottedamse vrienden, met hun bejaarde spelers. En die nieuwe aankoop, mooi-weer voetballer El Ahmadi wordt ik ook niet echt bang van. Maar als we de Feyenoord supporters mogen geloven moeten we heel erg bang zijn. Hun jeugdopleiding is top en straks dan dat nieuwe stadion, binnen een paar jaar zal Feyenoord de competitie gaan domineren 
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 | Ach ja de open dag (de enige hoogtepunt van een gemiddelde Feyenoord seizoen) komt eraan en daarbij horen de praatjes.
Bij de winterstop zal het wel weer tegenvallen en zie of hoor je onze vrienden niet meer. Tot dan is het even door de zure appel heenbijten en hun grootheidswaanzin aanhoren.
|
|
|
pokalapoketl Talent
Uit: Grootebroek Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 166 Reg.: 3 mei 2006 | |
|
Jobo International
Vak: - Posts: 1427 Reg.: 16 juli 2003 | |
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 | Ik moet het anders nog zien. Tevreden ben ik eigenlijk niet met deze aankoop. De laatste jaren laat hij niks meer zien en erg jong kun je hem ook niet noemen. Misschien blijkt hij wel te voldoen, maar ik heb altijd liever een jonge speler.
Feyenoord moet hun geld veel meer investeren in jong talent, over een aantal jaar moeten spelers verkocht gaan worden. Die talentpools zijn leuk voor de korte termijn, maar op de lange termijn moet Feyenoord het toch zelf doen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5858 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Stefanos schreef:
Ik moet het anders nog zien. Tevreden ben ik eigenlijk niet met deze aankoop. De laatste jaren laat hij niks meer zien en erg jong kun je hem ook niet noemen. Misschien blijkt hij wel te voldoen, maar ik heb altijd liever een jonge speler.
Feyenoord moet hun geld veel meer investeren in jong talent, over een aantal jaar moeten spelers verkocht gaan worden. Die talentpools zijn leuk voor de korte termijn, maar op de lange termijn moet Feyenoord het toch zelf doen.
Buiten dat hij scoort ook niet echt veel gezien zijn stats,.....
|
|
|
Widink Regelmatige invaller
Uit: Didam Vak: - Posts: 756 Reg.: 11 april 2006 |
quote: Stefanos schreef:
Ik moet het anders nog zien. Tevreden ben ik eigenlijk niet met deze aankoop. De laatste jaren laat hij niks meer zien en erg jong kun je hem ook niet noemen. Misschien blijkt hij wel te voldoen, maar ik heb altijd liever een jonge speler.
Stefanos, wat Feyenoord nu doet is toch alleen maar korte termijn werk? Welke speler kan er verkocht worden voor wat knaken? Bruins en de Guzman waarschijnlijk.
Met Hofland, Gio, Makaay, de Cler en nu met Tomasson heb je spelers die hooguit 2 jaar nog iets brengen maar daarna houd het op.
Iedereen ziet dat je voor de lange termijn moet investeren in jong talent. Waarom gebeurt het dan niet?
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Widink schreef:
Met Hofland, Gio, Makaay, de Cler en nu met Tomasson heb je spelers die hooguit 2 jaar nog iets brengen maar daarna houd het op.
Precies en vergeet niet Timmer, Mols, Landzaat en Lucius, dan kom je op 9 spelers in de selectie die geen restwaarde meer hebben door hun leeftijd.
Natuurlijk is een Tomasson een betere spits dan een Lee of een Mols, maar hij zal Feyenoord niet de top3 terug in schieten.
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 1 juli 2008 13:04:28).]
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2386 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Feyenoord A schreef:
In dit enorme winkel gebouw in de binnenstad komt ook een groot Feyenoord warenhuis. Goed idee van Woerts om de club verder de professionaliseren. Wel pas in 2013 voltooid.
(plaatje)
(plaatje)
Allemachtig... Ze proberen zo krampachtig iets van de stad te maken dat je bijna medelijden krijgt 
|
|
|
AFC_Orange Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 771 Reg.: 20 april 2006 | Ik denk dat Tomassen een mooie test wordt voor de Ajax centrum verdedigers ter voorbereiding naar het Uefa cup toernooi 
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: AFC_Orange schreef:
Ik denk dat Tomassen een mooie test wordt voor de Ajax centrum verdedigers ter voorbereiding naar het Uefa cup toernooi ;)
Tomassen ??? over the hill.
voor een zak centje kon men hem overnemen.
daar hoeft onze verdediging echt niet wakker voor te liggen ;B
quote: Zuur schreef:
(...)
Allemachtig... Ze proberen zo krampachtig iets van de stad te maken dat je bijna medelijden krijgt :I
Laten ze eerst maar eens die 6000 woningen die wegzaken door de fundering maar eens oplossen .
Arme mensen krijgen niets van deze gemeente.
[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 1 juli 2008 19:10:14).]
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 | Er stroomt onder andere 7 man uit eigen jeugd door. Dan heb je nog Bruins, De Guzman, El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Mulder die allemaal tegen een basisplek aanzitten of er al een hebben. Met Janota komt er nog een toptalent aan die samen met Fer en Wijnaldum op vele internationale scoutingslijstjes voorkomt.
Ik zeg niet dat dat een graadmeter is trouwens voor de kwaliteit van een talent
Feyenoord wil inderdaad op korte termijn succes, en ik kan me dat best inzien. Makkelijkste manier om te groeien is om zo snel mogelijk Champions League te spelen en kampioen te worden. Ik heb er wel vertrouwen in dat er nog wat jongere spelers (1-2) aangetrokken zullen worden. Tomasson is een leuke speler maar laten we hem niet overschatten. Gelukkig wel eindelijk iemand met wat meer loopvermogen, constant gaten aan het trekken in de verdediging, waar Makaay toch wel aardig gebruik van kan maken.
Maar we zullen het aan het begin van de competitie zien, dan kan je de balans van de elftallen opmaken en eens een iets betere voorspelling doen, niet gebaseerd op hoop en gedachten maar op realiteit.
|
|
|
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 | Met Tomasson weer een 30+ speler erbij (voor de basis, anders was hij niet gekomen), dat wil dus zeggen dat er weer een talent uit de talentenpool op de bank moet gaan zitten.
Slory
El Ahmadi (nieuw)
Nicky Hofs
André Bahia
Michael Mols
Sherif Ekramy (keeper)
Chun-Soo Lee (mag volgens geruchten vertrekken)
Tim Vincken (speelt door blessures nauwelijks)
Danny Buys (mag volgens geruchten vertrekken)
Leroy Fer
Georginio Wijnaldum
Jacob Lensky
Erwin Mulder (Keeper)
|
|
|
afca__cbs Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 480 Reg.: 30 november 2007 |
quote: GreyHornet schreef:
Er stroomt onder andere 7 man uit eigen jeugd door. Dan heb je nog Bruins, De Guzman, El Ahmadi, Fer, Wijnaldum, Mulder die allemaal tegen een basisplek aanzitten of er al een hebben. Met Janota komt er nog een toptalent aan die samen met Fer en Wijnaldum op vele internationale scoutingslijstjes voorkomt.
Ik zeg niet dat dat een graadmeter is trouwens voor de kwaliteit van een talent
Feyenoord wil inderdaad op korte termijn succes, en ik kan me dat best inzien. Makkelijkste manier om te groeien is om zo snel mogelijk Champions League te spelen en kampioen te worden. Ik heb er wel vertrouwen in dat er nog wat jongere spelers (1-2) aangetrokken zullen worden. Tomasson is een leuke speler maar laten we hem niet overschatten. Gelukkig wel eindelijk iemand met wat meer loopvermogen, constant gaten aan het trekken in de verdediging, waar Makaay toch wel aardig gebruik van kan maken.
Maar we zullen het aan het begin van de competitie zien, dan kan je de balans van de elftallen opmaken en eens een iets betere voorspelling doen, niet gebaseerd op hoop en gedachten maar op realiteit.
Pff hebben we weer zo'n opschepperige Feyenoorder die de jeugd van Feyenoord de hemel in prijst. Wat heeft de jeugd van Feyenoord de laatste jaren bereikt dan? Kalou? Zit alleen maar op de bank bij Chelsea. Drenthe? Overschat mannetje, zit alleen maar de bank warm te houden bij Madrid. Heel leuk dat er 7 man bij Feyenoord uit de eigen jeugd doorstroomt maar laten we eerst maar eens afwachten of ze ook echt iets toevoegen. En dan heb je het over Fer en Wijnaldum, volgens jou komen ze op vele internationale scoutinglijstjes voor, hoe kom je daarbij dan? Wat heeft Wijnaldum dit seizoen laten zien, op een aardige invalbeurt tegen grootmacht Heracles na? Fer, ook zo'n topper volgens jou, vandaar dat ie alleen maar op de bank zat?
|
|
|
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 | V.Marwijk was trainer. Kiest liever voor routine dan jeugdig talent, altijd zo geweest.
Ik zeg niet dat al die 7 man het gaat redden. Ik weet wel zeker dat Janota, Fer en Wijnaldum het gaan redden.
|
|
|
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10265 Reg.: 18 april 2002 |
quote: GreyHornet schreef:
V.Marwijk was trainer. Kiest liever voor routine dan jeugdig talent, altijd zo geweest.
Ik zeg niet dat al die 7 man het gaat redden. Ik weet wel zeker dat Janota, Fer en Wijnaldum het gaan redden.
Als je Tomassen haalt al dan niet transfervrij kun je niet zeggen dat Verbeek voor jeugdig talent kiest of wel?
Of Fer, Wijnaldum (Janota??) het gaan halen durf ik niet te zeggen tot op heden wijst niets daarop. Mochten ze inderdaad de middelmaat ontstijgen dan zal dat zeker niet op korte termijn zijn, maar over enkele jaren.
En laat de korte termijn nu erg belangrijk zijn voor Feyenoord, met de huidige korte termijn zit er geen rooskleurige lange termijn in.
|
|
|
een schaap - 2 jaar later International
Vak: - Posts: 1472 Reg.: 3 november 2002 | Tomasson? Waar is feyenoord mee bezig? Het wordt echt een bejaarde-elftal. Volgend jaar loopt deze ploeg op z'n laatste beentjes
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4569 Reg.: 2 januari 2006 |
quote: een schaap - 2 jaar later schreef:
Tomasson? Waar is feyenoord mee bezig? Het wordt echt een bejaarde-elftal. Volgend jaar loopt deze ploeg op z'n laatste beentjes
Ze hopen de successen te evenaren die wij haalden met het terughalen van Davids en Stam.....
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 | kunnen we niet eens met de pet rond gaan?
hier hebben wij toch geen plezier van .
tis gewoon niet eerlijk tegen rolaters bezitters tespelen.
ik begrijp heel feyenoord niet meer , men moet zo snel mogelijk dat trio uit de maashaven jagen .
|
|
|
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 | Zoals ik al zei, laten we eerst eens afwachten wat de rest van de transferperiode ons gaat brengen en dán de balans opmaken?
Ik ben ook niet blij dat we aardig wat 30'ers in de selectie hebben zitten maar heb genoeg vertrouwen in de jeugd die ik heb zien spelen.
|
|
|