Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 64 »

Poster
Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) 
FRFORZA
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 11 november 2004
Gepost op 4 juni 2008 om 11:24:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Klopt. Erg relevant vindt ik die lijstjes allemaal niet. Gaat mij meer om de prestaties in 1 jaar dan om die irrelevante lijstjes.

Gefeliciteerd met Sulejmani trouwens, jullie hebben volgend jaar een aanval die beter is dan menig Europees subtopper.

Natuurlijk zijn de prestaties over meerdere seizoenen een goede graadmeter om te zien of de club het goed of slecht doet. Dat de beker zo zwaar meegeteld word in deze lijst is natuurlijk wel belachelijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 5 juni 2008 om 07:34:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
'Feyenoord krijgt als uitzondering alsnog plaats in opvolger G14'

De Telegraaf meldt dat Feyenoord als vierde Nederlandse club toegetreden tot de European Club Association (ECA). Aanvankelijk kwam de club niet in aanmerking omdat hij op de UEFA-ranking lager dan PSV, Ajax en AZ staat geklasseerd. Onder administratie van FC Barcelona en Bayern München kreeg Feyenoord een uitzonderingspositie en een speciale uitnodiging vanwege de verdiensten van de club in het verleden in belangenorganisaties van clubs, zo meldt de krant.
Ze laten ook echt iedere club toe.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Turbo-Tinus72
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 5 juni 2008 om 08:55:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Dat was al eerder bekend toch?
 Help mods!
Gabri Cule
Bankzitter

Uit: Hoofddorp
Vak: 114
Reg.: 8 augustus 2003
Gepost op 5 juni 2008 om 10:37:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Iemand moet de broodjes smeren en de koffie rondbrengen toch.
 Help mods!
Lederen Knikker
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 5 juni 2008 om 10:40:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

Ik zou als Ajax en PSV zijnde eruit stappen, wat moeten subtoppertjes nou weer bij de beste van Europa?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Turbo-Tinus72
Regelmatige invaller

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 5 juni 2008 om 11:08:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lederen Knikker schreef:

(...)
Ik zou als Ajax en PSV zijnde eruit stappen, wat moeten subtoppertjes nou weer bij de beste van Europa?

Ik snapte ook al niet waarom Ajax was uitgenodigd? Ajax is nog maar net een subtopper in Europa? Als je naar de laatste jaren kijkt heeft Nederland geen enkel team wat top 14 waardig is.
 Help mods!
fnoord Gele kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 8 november 2007
Gepost op 5 juni 2008 om 11:13:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lederen Knikker schreef:

(...)

Ik begrijp best dat bv Bayern M Feyenoord er bij wil hebben.Zinnig over voetbal en aanverwante zaken praten is bv niet des Ajax.Een grote bek hebben die Bayern zelf wel
 Help mods!
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 5 juni 2008 om 11:33:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fnoord schreef:

(...)
Ik begrijp best dat bv Bayern M Feyenoord er bij wil hebben.Zinnig over voetbal en aanverwante zaken praten is bv niet des Ajax.Een grote bek hebben die Bayern zelf wel

Zinnig over voetbal praten is blijkbaar ook niet besteed aan fnoord,........
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
majesteit Gele kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Reg.: 16 januari 2008
Gepost op 6 juni 2008 om 12:21:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lederen Knikker schreef:

(...)

leuk gepoogd maar jullie boeken nou ook niet van die denderende resultaten in europa lately... de hamvraag is evenwel niet waarom Feyenoord lid wordt maar waarom az lid is geworden...
 Help mods!
Zuur
Vedette

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 6 juni 2008 om 12:31:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fnoord schreef:

(...)

Ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?
 Help mods!
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Vak: 420
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 6 juni 2008 om 13:47:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee maar wat verwacht je met zo'n naam, ik vind het al heel wat dat hij enkele woorden goed spelt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Groningen
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Reg.: 22 september 2003
Gepost op 15 juni 2008 om 14:33:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Is je imago 17700000 waard?

Die van Ajax niet, die van Coca cola is nog wel wat groter...

(van geen enkele club is de brand value meer dan 1,0 miljard...)

[Dit bericht is veranderd door Groningen (op 15 juni 2008 14:41:17).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Gabri Cule
Bankzitter

Gepost op 16 juni 2008 om 09:34:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand die reactie van verbeek gezien toen jack hem vroeg naar boudewijn zenden? Hij is niet de beste acteur he
 Help mods!
witchmaster
Vedette

Uit: bronsgroeneiken
Reg.: 6 augustus 2000
Gepost op 16 juni 2008 om 10:46:03.     MSN: the_witch11@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gabri Cule schreef:

Iemand die reactie van verbeek gezien toen jack hem vroeg naar boudewijn zenden? Hij is niet de beste acteur he

die boudewijn zenden loopt toch ook al naar de 40 dach ik zo
Het wordt weer echt zo weer een gezelig ouwe mannen thuis zo in de kuip
 Help mods!
Meerkoet
Vedette

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Reg.: 23 december 2001
Gepost op 16 juni 2008 om 11:53:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou die Zenden is niets beter dan pak-em-weg Hofs.
Afgezien van zijn leeftijd.
 Help mods!
Stefanos
Regelmatige invaller

Reg.: 8 januari 2006
Gepost op 16 juni 2008 om 13:32:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou me enorm tegenvallen als we Zenden werkelijk halen. Niet alleen om zijn kwaliteiten, maar ook om zijn leeftijd. Feyenoord moet zich richten op jonge talentvolle spelers.

De reactie van Verbeek is op verschillende manier uit te leggen, mij leek het in ieder geval niet gespeeld. Verbeek heb ik nog nooit zien liegen, hopelijk deed hij dat nu ook niet.

[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 16 juni 2008 13:34:10).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.493,8VoVo: -Opstelling: -
Gabri Cule
Bankzitter

Gepost op 16 juni 2008 om 13:33:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefanos schreef:

Zou me enorm tegenvallen als we Zenden werkelijk halen. Niet alleen om zijn kwaliteiten, maar ook om zijn leeftijd. Feyenoord moet zich richten op jonge talentvolle spelers.

De reactie van Verbeek is op verschillende manier uit te leggen, mij leek het in ieder geval niet gespeeld. Verbeek heb ik nog nooit zien liegen, dat is hopelijk nu ook niet het geval.

hehe ik hoop het voor je
 Help mods!
Feyenoord A Gele kaart: waarschuwing
International

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 19 juni 2008 om 17:15:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Topsportcentrum wordt 'megatelevisie'
ROTTERDAM - De uitbreiding van het Rotterdamse Topsportcentrum wordt van buiten een megatelevisiescherm.
afbeelding vergroten De nieuwbouw bij het Topsportcentrum wordt tevens 'mega-televisie'.

ILLUSTRATIE GEMEENTE ROTTERDAM
De gevel van de zeven verdiepingen tellende nieuwbouw bestaat uit zwarte lamellen, voorzien van led-lampjes. Daarmee kunnen afbeeldingen en bewegende beelden worden getoond. Dat kunnen reclames zijn, oude foto’s uit het gemeentearchief maar ook wedstrijden van Feyenoord, als de naastgelegen Kuip is uitverkocht.

Dat bleek gisteren bij de presentatie van de uitbreidingsplannen voor het Topsportcentrum. Daarmee is een investering gemoeid van 42,7 miljoen euro, waarvan de gemeente bijna 24 miljoen euro voor haar rekening neemt. Dat is 10 miljoen euro meer dan eerder gedacht. Volgens wethouder Lucas Bolsius (sport, financiën) komt dat door onder meer hogere grondstofprijzen en dure arbeidskrachten.

Het uitgebreide sportcentrum krijgt een extra topsporthal met duizend zitplaatsen, meer ruimte voor ‘gewone’ sportverenigingen, meer horeca en extra parkeerplaatsen. Ook de sportafdeling van het Albeda College neemt zijn intrek in het nieuwe gebouw, dat van buiten oogt als een grote, zwarte doos.

Bolsius denkt dat zowel topsorters en breedtesporters van het vernieuwde centrum kunnen profiteren. Hij hoopt bovendien op meer Rotterdamse topsporters, iets wat de investering van bijna 43 miljoen euro ook wel waard is.

Bouwbedrijf BAM gaat de uitbeiding uitvoeren. Deze bouwer wilde dat al eens eerder doen, maar kreeg toen nul op het rekest van de gemeente omdat het teveel geld wilde. BAM doet het nu voor 2,2 miljoen euro minder. De bouw start volgend jaar en moet in het tweede kwartaal van 2010 zijn afgerond.

Bron: Algemeen Dagblad
---------------------------------------
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Der Kaiser
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 20 juni 2008 om 03:03:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zozo, dus feyenoord is weer topclub in wording?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
GreyHornet
Veelbelovend talent

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 20 juni 2008 om 04:38:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoals ik al eerder zei wordt Verbeek een hele goede voor Feyenoord. Ik zie deze man nog wel ver komen in zijn carriere als trainer.

--------------------------------------------------------------------------------
Kuip krijgt nieuw gezicht: Gertjan Verbeek achter de schermen nu al architect van Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Officieel moet hij nog aan zijn klus in Rotterdam beginnen, maar achter de schermen heeft Gertjan Verbeek zich nu al ontpopt tot de architect van Feyenoord.
Letterlijk, want de nieuwe trainer zit straks met zijn spelers in een hypermoderne kleedkamer die hij zelf heeft helpen ontwerpen.
Toen de clubleiding van Feyenoord hem de plannen voor de ingrijpende facelift van de Kuip liet zien, nam Verbeek - in zijn vrije tijd een hartstochtelijk klusser - de bouwtekeningen mee naar huis om ze aan een nauwkeurige studie te onderwerpen. Hij streepte naar hartelust, bracht de verbeteringen aan die hij nodig achtte en zette zo zijn nieuwe werkomgeving naar zijn hand. ,,Ik vind het belangrijk dat alles top is,’’ verklaart de perfectionist Verbeek, die gisteren tevreden constateerde dat de verbouwing op schema loopt. ,,Het begint erop te lijken.’’
De eerste keer dat hij werd rondgeleid in de Kuip viel het hem op dat Feyenoord achterliep. Zelfs bij zijn vorige club SC Heerenveen waren de faciliteiten beter. Verbeek: ,,Toen ze me vroegen wat ik ervan vond, zei ik ‘alles is te klein.’ Je zit de hele week met zijn allen op elkaar. En je weet je wat er gebeurt als je te veel kippen in een hok stopt. Dan krijg je anarchie.’’
,,Ook Bert van Marwijk klaagde vorig seizoen over gebrek aan ruimte,’’ zegt Feyenoords commercieel directeur Chris Woerts. ,,De plannen om daar iets aan te doen zijn niet nieuw. Maar we hebben het wel getroffen dat we in Verbeek een trainer hebben die met ons meedenkt.’’
,,Bij Heracles en Heerenveen heb ik niet anders gedaan,’’ zegt de nieuwe trainer. ,,Het is belangrijk dat je qua medische en fysieke begeleiding over goede faciliteiten kunt beschikken. Je moet voorwaarden creëren om topsport te bedrijven.’’
En dus is de kleedkamer, die klaar moet zijn als Feyenoord op 5 juli de training hervat, straks ongeveer drie keer zo groot. Medische verzorging, een fonkelnieuwe fitnessruimte, maar ook een infrarood sauna, zijn er binnen handbereik. Woerts: ,,Toen Giovanni van Bronckhorst vorig seizoen na negen jaar terugkwam, zei hij dat er niets was veranderd bij Feyenoord. Dat was een compliment voor de sfeer, maar het betekende ook dat we een inhaalslag moesten maken.’’
Niet alleen op het gebied van voorzieningen voor de selectie en de technische staf - de (trainers)kamers en het spelershome worden eveneens flink uitgebouwd. Ook qua commerciële mogelijkheden was de concurrentie Feyenoord inmiddels voorbijgestreefd. ,,De Kuip is gebouwd in 1937 en gerenoveerd in 1994, maar de ontwikkelingen gaan supersnel,’’ aldus Woerts. ,,We liepen achter bij Ajax en PSV, maar ook bij Heerenveen en FC Twente.’’
Het uitbreiden en vernieuwen van het aantal business seats en het gastenvak KK, waar de sponsors voortaan op dezelfde stoelen zitten als in het Emirates-stadion van Arsenal, moet dat probleem verhelpen. ,,Dat levert jaarlijks zo’n drie miljoen euro extra op,’’ zegt Woerts, die verwacht dat de begroting zal stijgen van 42 naar 45 miljoen.
Woerts is blij dat de club energie kan steken in de verfraaiing van het stadion. ,,In alles wat Feyenoord doet, moeten we top uitstralen. De laatste drie jaar zijn we vooral bezig geweest met het oplossen van problemen. Je kunt pas bouwen als je gesaneerd hebt en gezond bent.’’
Dat gebeurt in de Kuip voor het laatst. Uiterlijk in 2016 speelt de club in een nieuw stadion. ,,Voor de komende jaren zijn we klaar.’’
Nou ja, klaar. Woerts heeft nog wel één wens. Als het aan hem ligt, worden de blauwe stoeltjes in de Kuip vervangen door zitplaatsen in de clubkleuren. Staat wel zo chique.

bron: AD
 Help mods!
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 20 juni 2008 om 09:23:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

Zoals ik al eerder zei wordt Verbeek een hele goede voor Feyenoord. Ik zie deze man nog wel ver komen in zijn carriere als trainer.

--------------------------------------------------------------------------------
Kuip krijgt nieuw gezicht: Gertjan Verbeek achter de schermen nu al architect van Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Officieel moet hij nog aan zijn klus in Rotterdam beginnen, maar achter de schermen heeft Gertjan Verbeek zich nu al ontpopt tot de architect van Feyenoord.
Letterlijk, want de nieuwe trainer zit straks met zijn spelers in een hypermoderne kleedkamer die hij zelf heeft helpen ontwerpen.
Toen de clubleiding van Feyenoord hem de plannen voor de ingrijpende facelift van de Kuip liet zien, nam Verbeek - in zijn vrije tijd een hartstochtelijk klusser - de bouwtekeningen mee naar huis om ze aan een nauwkeurige studie te onderwerpen. Hij streepte naar hartelust, bracht de verbeteringen aan die hij nodig achtte en zette zo zijn nieuwe werkomgeving naar zijn hand. ,,Ik vind het belangrijk dat alles top is,’’ verklaart de perfectionist Verbeek, die gisteren tevreden constateerde dat de verbouwing op schema loopt. ,,Het begint erop te lijken.’’
De eerste keer dat hij werd rondgeleid in de Kuip viel het hem op dat Feyenoord achterliep. Zelfs bij zijn vorige club SC Heerenveen waren de faciliteiten beter. Verbeek: ,,Toen ze me vroegen wat ik ervan vond, zei ik ‘alles is te klein.’ Je zit de hele week met zijn allen op elkaar. En je weet je wat er gebeurt als je te veel kippen in een hok stopt. Dan krijg je anarchie.’’
,,Ook Bert van Marwijk klaagde vorig seizoen over gebrek aan ruimte,’’ zegt Feyenoords commercieel directeur Chris Woerts. ,,De plannen om daar iets aan te doen zijn niet nieuw. Maar we hebben het wel getroffen dat we in Verbeek een trainer hebben die met ons meedenkt.’’
,,Bij Heracles en Heerenveen heb ik niet anders gedaan,’’ zegt de nieuwe trainer. ,,Het is belangrijk dat je qua medische en fysieke begeleiding over goede faciliteiten kunt beschikken. Je moet voorwaarden creëren om topsport te bedrijven.’’
En dus is de kleedkamer, die klaar moet zijn als Feyenoord op 5 juli de training hervat, straks ongeveer drie keer zo groot. Medische verzorging, een fonkelnieuwe fitnessruimte, maar ook een infrarood sauna, zijn er binnen handbereik. Woerts: ,,Toen Giovanni van Bronckhorst vorig seizoen na negen jaar terugkwam, zei hij dat er niets was veranderd bij Feyenoord. Dat was een compliment voor de sfeer, maar het betekende ook dat we een inhaalslag moesten maken.’’
Niet alleen op het gebied van voorzieningen voor de selectie en de technische staf - de (trainers)kamers en het spelershome worden eveneens flink uitgebouwd. Ook qua commerciële mogelijkheden was de concurrentie Feyenoord inmiddels voorbijgestreefd. ,,De Kuip is gebouwd in 1937 en gerenoveerd in 1994, maar de ontwikkelingen gaan supersnel,’’ aldus Woerts. ,,We liepen achter bij Ajax en PSV, maar ook bij Heerenveen en FC Twente.’’
Het uitbreiden en vernieuwen van het aantal business seats en het gastenvak KK, waar de sponsors voortaan op dezelfde stoelen zitten als in het Emirates-stadion van Arsenal, moet dat probleem verhelpen. ,,Dat levert jaarlijks zo’n drie miljoen euro extra op,’’ zegt Woerts, die verwacht dat de begroting zal stijgen van 42 naar 45 miljoen.
Woerts is blij dat de club energie kan steken in de verfraaiing van het stadion. ,,In alles wat Feyenoord doet, moeten we top uitstralen. De laatste drie jaar zijn we vooral bezig geweest met het oplossen van problemen. Je kunt pas bouwen als je gesaneerd hebt en gezond bent.’’
Dat gebeurt in de Kuip voor het laatst. Uiterlijk in 2016 speelt de club in een nieuw stadion. ,,Voor de komende jaren zijn we klaar.’’
Nou ja, klaar. Woerts heeft nog wel één wens. Als het aan hem ligt, worden de blauwe stoeltjes in de Kuip vervangen door zitplaatsen in de clubkleuren. Staat wel zo chique.

bron: AD

Hij heeft al meegebouwd aan de kleedkamer, nu moet hij nog bouwen aan een Feyenoord wat weer eens kan meedoen om het kampioenschap.
Maar ach, met Wim Jansen zou Feyenoord al terugkomen, vervolgens ging men met Gullit sexy spelen en kon van Marwijk , realistisch als hij is , de rust bewaren, nu wel..niets van dat al is uitgekomen.
 Help mods!
Feyenoord A Gele kaart: waarschuwing
International

Reg.: 5 november 2001
Gepost op 20 juni 2008 om 10:04:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In dit enorme winkel gebouw in de binnenstad komt ook een groot Feyenoord warenhuis. Goed idee van Woerts om de club verder de professionaliseren. Wel pas in 2013 voltooid.

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
GangstaRiB
Icoon

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 20 juni 2008 om 10:07:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja van die feyenoord lunchboxen en potloden wordt je rijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: incompleet
RZ129
Internationale topspeler

Vak: 129
Reg.: 14 augustus 2004
Gepost op 20 juni 2008 om 10:14:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GangstaRiB schreef:

Ja van die feyenoord lunchboxen en potloden wordt je rijk.

Nou, al die 100.000 mensen die straks tweewekelijks in de kuip zitten
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Groningen
Veelbelovend talent

Uit: Groningen
Reg.: 22 september 2003
Gepost op 25 juni 2008 om 09:54:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Dus toch niet...

Feyenoord toch niet bij ECA

Feyenoord is toch niet toegetreden tot de European Club Association (ECA). De ECA is is de gesprekspartner van de UEFA en bestaat uit de 'grootste' clubs van het Europese continent.

De clubs zijn uitgenodigd op basis van de Europese resultaten de afgelopen vijf jaar.

Voor Nederland zijn de komende twee jaar de drie hoogst genoteerde clubs op de UEFA-ranking lid van de ECA. Dit zijn PSV, AZ en Ajax.

Feyenoord valt op dit moment buiten de boot, maar maakt over twee jaar opnieuw kans om toegelaten te worden

Goal.com
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 64 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk