| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
Druss International
Uit: Dros Delnoch Vak: 126 Posts: 1339 Reg.: 15 september 2003 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Feyenoorders zijn hoogstens anti Ajax, maar naar mijn weten heeft de gemiddelde Feyenoord supporter niets tegen de staat Israel of de Joodse bevolking in het algemeen.
nou dan spreek jij hele andere gemiddelde f'nerd supporters dan ik de meeste die ik ken (En die regelmatig naar wedstrijden gaan, zij het met SK, zij het met losse kaarten) die hebben toch wel een hekel aan De Joden. En De Joden, tja, dat is een ruim begrip natuurlijk.
Maar als je met palestina vlaggen gaat zwaaien en daar trots op bent ook, dan heb je geen hekel aan Ajax alleen, want daarmee toon je in mijn ogen aan ook een hekel aan het tegenovergestelde, ofwel de Israelische vlag (wat staat voor Israel en Joden).
|
|
|
GreyHornet Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 240 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Lederen Knikker schreef:
(...)
Aangezien Feyenoorders ons 'jaudenkoeken' niks gunnen denk ik dat dit de verkeerde sentiment is.
Ik gun ze niks zolang ze niet degraderen. Want ik wil wel minimaal 2x per seizoen van ze winnen. 
Verder zijn Feyenoorders 'anti-semitisch' en hebben weinig inzicht in echte voetbal, dus zijn zij best wel niet te benijden of geloofwaardig. 
Alsjeblieft zeg. Anti-Semitisch?
Die paar hersenlozen die het roepen weten niet eens wat het is en houdt alsjeblieft geloven gedistantïeerd van het voetbal....
|
|
|
Turbo-Tinus72 Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 643 Reg.: 11 juni 2007 |
quote: Druss schreef:
(...)
nou dan spreek jij hele andere gemiddelde f'nerd supporters dan ik de meeste die ik ken (En die regelmatig naar wedstrijden gaan, zij het met SK, zij het met losse kaarten) die hebben toch wel een hekel aan De Joden. En De Joden, tja, dat is een ruim begrip natuurlijk.
Maar als je met palestina vlaggen gaat zwaaien en daar trots op bent ook, dan heb je geen hekel aan Ajax alleen, want daarmee toon je in mijn ogen aan ook een hekel aan het tegenovergestelde, ofwel de Israelische vlag (wat staat voor Israel en Joden).
Ik heb jaren lang is in de vakken X en S mogen bivakeren, en het merendeel weet volgens mij niet eens waar Israel ligt of wat de reden van de oprichting van de staat Israel was, dus met het echte antisemitisme zal het wel meevallen.
Of je nou als Feyenoord supporter met Palestijnse gaat zwaaien of als Ajacied met de vlag van Israel is om het even. Beide doen dat alleen om te provoceren, of denk je werkelijk dat de Ajacieden die met een vlag met een Davidster gaan zwaaien allemaal echt van Joodse afkomst zijn? Of dat de Ajacieden die met de Israelische vlag gaan staan wapperen allemaal een hekel hebben aan Palestijnen?
Ik heb niet het idee dat er bij voetbal uitingen in Nederland een echte politieke lading aanwezig is.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 | Kan me overigens nog Saidi herinneren in een Palestina shirt op een Feyenoord training. 
|
|
|
quote: Lederen Knikker schreef:
Kan me overigens nog Saidi herinneren in een Palestina shirt op een Feyenoord training. 
Ik zou het niet weten, maar wat doe jij op de training van Feyenoord? Je bent toch niet stiekem een scout die alle talenten bij Feyenoord probeert weg te kapen? 
[Dit bericht is veranderd door Turbo-Tinus72 (op 16 mei 2008 14:07:24).]
|
|
|
Furibond Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3028 Reg.: 31 januari 2002 | Dat zou wel een mooi luizenbaantje zijn, kan ik me aanmelden?
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5858 Reg.: 21 december 2000 |
(...)
Ik zou het niet weten, maar wat doe jij op de training van Feyenoord? Je bent toch niet stiekem een scout die alle talenten bij Feyenoord probeert weg te kapen? 
Die foto was overal geplaatst, sterker nog, in hetzelfde artikel gaf hij aan dat Van der Vaart niets voorstelde en dat hij hem wel even uit de wedstrijd zou spelen ahhahahaa 2 dagen later liep hij bijna huilend het veld af     
|
|
|
quote: Brasil schreef:
(...)
Die foto was overal geplaatst, sterker nog, in hetzelfde artikel gaf hij aan dat Van der Vaart niets voorstelde en dat hij hem wel even uit de wedstrijd zou spelen ahhahahaa 2 dagen later liep hij bijna huilend het veld af     
Saidi stelt zelf niet zoveel voor daar waren we toen al achter, en hij zelf nu ook wel denk ik. 
|
|
|
FRANKO318 Lid 2de elftal
Uit: 0318 (Ede) Vak: 411 Posts: 370 Reg.: 2 april 2004 |
quote: Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim staat hoog op het lijstje van Feyenoord, zo meldt Marca. De Rotterdamse club zou via bestuurslid Gerard Kerkum zelfs al gepraat hebben met Chelsea, de huidige werkgever van de verdediger.
Tijdens dat gesprek zou duidelijk zijn geworden dat Chelsea niet onwelwillend tegenover een verhuur van Ben Haim staat. De Spaanse sportkrant meldt zelfs dat, ondanks de interesse van diverse Engelse subtoppers, Feyenoord momenteel de beste papieren heeft om de sterke verdediger vast te leggen.
De 26-jarige Israeliër komt bij Chelsea door de concurrentie van John Terry, Ricardo Carvalho en Alex nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Bolton Wanderers overgenomen mandekker staat dan ook open voor een vertrek bij de Londenaren.
haha een jood in fey. Geloof je het zelf 
|
|
|
FRANKO318 Lid 2de elftal
Uit: 0318 (Ede) Vak: 411 Posts: 370 Reg.: 2 april 2004 | Dus als het bekende liedje ingaat .. dan blijft ben haim staan ..hmmmm
dacht het niet mate 
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 | Springt hij toch gewoon mee.
Ik denk dat er helemaal niks van waar is, zou het wel zo zijn, boeiend. Verstaat er toch niks van.
[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 16 mei 2008 16:03:50).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1105 Reg.: 27 januari 2006 | Staat ook niks op Daily express en Marca iemand anders wat kunnen vinden typisch voorbeeld van een gerucht dat iedereen kopieert
Vooral dat stuk dat Feyenoord de beste papieren heb tegenover engelse subtoppers Ze kunnen nog geen eens Koevermans betalen laat staan het salaris van 3+ miljoen van Ben Haim
|
|
|
Oderint Dum Metuant Icoon
Vak: 111 Posts: 5765 Reg.: 30 juni 2002 |
Ik heb jaren lang is in de vakken X en S mogen bivakeren, en het merendeel weet volgens mij niet eens waar Israel ligt of wat de reden van de oprichting van de staat Israel was, dus met het echte antisemitisme zal het wel meevallen.
Goh... 
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4464 Reg.: 10 mei 2002 |
(...)
Doe jij lekker, net zoals de laatste weken, lekker bijdehand op je eigen netwerk joh 
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Feyenoord A schreef:
@witchmaster. Nog steeds ben jij niet met goede argumenten aangekomen waarom het nieuwe stadion niet zal doorgaan. Niets in jou stukken is overtuigend daarin. Het plaatsen van extra smileys, kleuter argumenten en het beledigend uithalen naar bestuursleden zijn niet overtuigend. Het is allemaal meer gebaseerd op hoop dat het niet doorgaat. Iets anders valt uit jouw posten over dat onderwerp niet te concluderen.
Je moet eens goed begrijpend leren lezen .
Nou ff copy en plakken voor je .
Wat het Legioen nooit begrepen heeft is dat de werkelijke ellende waar Van den Herik uiteindelijk voor verantwoordelijk was, deels door henzelf is veroorzaakt.
Op ‘verzoek’ van de supporters gaf Jorien de dagelijkse leiding uit handen (zo rond 2002) en dat leidde daarna tot een neerval van de club, zowel technisch als financieel bezien.
Jorien is meer mens dan menigeen denkt en de bijnaam ‘Stalin aan de Maas’ is dan ook te gek voor woorden. Was hij maar zo hard dan had hij reeds eerder het gepruts van Woerts keihard afgestraft.
Gek genoeg is het nu diezelfde Woerts die zogenaamd de kar trekt en dat alles onder het toeziend oog van hetzelfde Legioen.
Wat me ook bevreemd is dat er veel moeite getroost is om een algemeen directeur aan te trekken en gek genoeg schijnt de man zich enkel bezig te houden met het overhandigen van afscheidskado’s aan vertrekkende spelers en het bijwonen van de supporters werkgroepen, wat niet meer is dan een zoethoudertje, daar er geen kritische noot meer lid is van dit waardeloze gezelschap.
Heeft iemand dit individu in al de maanden dat hij zich verrijkt al een zinnig woord horen zeggen? Ik houd me van harte aanbevolen!
Dergelijke bestuurlijke onkunde die ook nog eens zo publiekelijk tentoon wordt gesteld heb ik zelden meegemaakt.
TD bij Feyenoord te leren.
Bosz is niet de juiste man op de juiste plaats.
De zwijger blijft stil, en het trio helleniek (ze zijn meestal met z’n tweëen want er is er altijd één ziek)
De ene is een bedelaar, de andere een ajaxfan, en de laatste heeft een onbeperkt uitschuifbare rekenliniaal (men beweert dat hij een casio machine gebruikt, maar ik heb uit betrouwbare bron dat hij het nog ouderwets doet) die slaafs alle ideëen va C.W. winstgevend schuift met dat ding.
De raad van Comissarissen die één en ander horen te controleren zijn al te druk met de bouwtekeningen, en het verdelen van bouwfraude-pepernoten (die overigens wel met casio’s uitgerekend worden), en willen zeker geen tegengas geven want hoe groter de plannen hoe warmer deze casio’s worden, en overeenkomstig de zakken worden gevuld.
En het klapvee doet hetzelfde als W. Jansen.
ZWIJGEN
En op een ajaxforum uit hun nek lullen
De Professor baalt dat de Telegraf met het bericht kwam dat feyenoord een bod had uitgebracht op de Hongaar Vadócz.Dan had hij maar slagvaardiger moeten handelen,dan blijf je al die geruchten vóór.
Ik begrijp niet dat hij voor de 2e keer binnen 5 weken weer naar Brasilia gaat.Wat moet je nou met zo,n knuppel achterin,ze verstaan je niet.Als verdediger moet je kunnen communiceren.
Haal dan die Rob Wielaart van FC Twente,een goeie centrale verdediger,met inzicht,overwicht en kan moeiteloos doorschuiven naar het middenveld.Ik las in het blad Sportweek dat Verbeek Sibon als optie zag als Mols zou stoppen.Dat is waarschijnlijk door het aanblijven van Mols nu niet meer aan de orde.
Maar ik las óók in dat blad dat Chris Koala teleurgesteld is omtrent het aandelenpakket.De beoogde 20 miljoen euro is bij lange na niet gehaald,sterker nog, hij gaf toe dat er daarvan pas 2 miljoen binnen is…………
Ik zou toch maar eens meer de landelijke bladen lezen als ik jou was.
[Dit bericht is veranderd door witchmaster (op 17 mei 2008 02:29:53).]
|
|
|
Feyenoord A  International
Posts: 1387 Reg.: 5 november 2001 | In snap niet waarom je Woerts beschuldigd van praktijken waar hij helemaal niets te maken mee heeft. Woerts is de COMMERCIEEL MANAGER en GEEN TECHNISCH DIREKTEUR of VOORZITTER. Hij bepaalt niet wie er gekocht worden. Dat Feyenoord op 1 ronde CL begroot terwijl het vanaf 2003 nooit meer aan dat toernooi heeft deelgenomen is ook niet Woerts zijn schuld.
Dat van den Herik weg is, is alleen maar goed. Onder Jorien van den Herik had Feyenoord met iedereen ruzie, de gemeente, rijke andere Feyenoorders, met stadion direkteur en de aandeelhouders en met de Sportclub Feijenoord. Nu zijn al die partijen er het eensgezind over eens dat er een nieuw groot stadion moet komen + de vele bijbehorende faciliteiten die de gemeente Rotterdam voor ogen heeft.
Je verzint echt verhalen aan mekaar en trekt rare conclusies uit zaken die niets met elkaar te maken hebben.
Je meent veel te weten over Rotterdam, maar uit jouw posten en woonplaats blijkt dat je zo goed als nergens van op de hoogte bent en daarom kom je niet geloofwaardig over.
Hier speciaal een poster voor jou.
Click op de foto voor grote weergave.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord A (op 17 mei 2008 12:16:08).]
|
|
|
Oderint Dum Metuant Icoon
Vak: 111 Posts: 5765 Reg.: 30 juni 2002 | Aandoenlijk, een bouwput die ooit tot een miniatuurversie van Manhattan moet leiden? Schattige parodie op een wereldstad.
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4464 Reg.: 10 mei 2002 |
Ondertussen wel duidelijk dat het nieuwe stadion jouw stokpaardje is, en dat je ons hier constant wil overtuigen hoe geweldig de stad en het nieuwe stadion wel niet is cq zal wezen. Je missie is bij voorbaat kansloos, er gaat niks boven Amsterdam, hoe jij ook je best doet.
|
|
|
quote: 129 schreef:
(...)
Ondertussen wel duidelijk dat het nieuwe stadion jouw stokpaardje is, en dat je ons hier constant wil overtuigen hoe geweldig de stad en het nieuwe stadion wel niet is cq zal wezen. Je missie is bij voorbaat kansloos, er gaat niks boven Amsterdam, hoe jij ook je best doet.
Er gaat niets bover Groningen, en dat hebben ze in Amsterdam ook door met het leegkopen van de plaatselijke FC. 
|
|
|
RZ129 Internationale topspeler
Vak: 129 Posts: 1537 Reg.: 14 augustus 2004 |
(...)
Er gaat niets bover Groningen, en dat hebben ze in Amsterdam ook door met het leegkopen van de plaatselijke FC. 
Hoezo leeg? Ze hebben er het hele seizoen 11 kunnen opstellen. En zijn daarmee maar een plaatsje onder jullie wereldteam geeindigd.
Maar je hebt gelijk, er gaat bijna niets boven groningen, zo noordelijk ligt het.
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
..
Ik weet niet hoe goed jij je eigen club volgt, maar Woerts is als ik me niet vergis alleen op papier commercieel directeur maar doet in de praktijk eigenlijk van alles en nog wat. Een hele tijd geleden stond daar een groot stuk over in de sportweek, over dat de beste man zich eigenlijk met van alles en nog wat bezig houdt en zijn functie eigenlijk niet te omschrijven valt. Misschien nog wel het beste als 'ik ga voor een nieuw stadion zorgen'-manager.
Trouwens, wie gaat volgend jaar de schuld krijgen als jullie het zoveelste kutseizoen achter elkaar gedraaid hebben? Bosz? Of toch woerts..
Nog een vraagje: hoeveel kutseizoenen moeten jullie nog spelen om eindelijk te beseffen dat jullie SUBtop zijn? Subtoppers spelen over het algemeen in een stadion van hooguit 25.000.
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2386 Reg.: 31 mei 2003 |
Hier speciaal een poster voor jou.
Click op de foto voor grote weergave.
(plaatje)
Moeten we daar van onder de indruk zijn?
Rotterdam; a city only a rotterdammer could love..
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2157 Reg.: 6 augustus 2006 | Sorry, maar de skyline van Rotterdam is echt een lachertje. Er kotm geen enkel gebouw boven de 200 m uit (jaja de Euromast wel maar dat is geen flatgebouw). Toen de stad plat lag was daar veel meer mee te doen.
En kom dan alsjeblieft niet met opmerkingen als: ´Amsterdam heeft niet eens een skyline´ want in Amsterdam hoeft de skyline niet de charme van de stad te zijn (wat men R´dam wel wil) en Amsterdam heeft ook nooit een skyline gewild.
|
|
|
Kuipje Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 128 Reg.: 6 februari 2005 | Wat het al dan niet overschrijden van een bouwhoogte van 200 meter van doen heeft met de kwaliteit van de skyline of de charme van een stad is niet voor een normaal mens te vatten. Leuk dat je zoveel aandacht hebt voor onze woonplaats, maar het hadden toch ook zinvolle opmerkingen kunnen zijn? Aan de andere kant: je hebt er vast héél lang over nagedacht, dus daar mag je best enige waardering voor hebben.
Overigens kan ik in nederland geen gebouw noemen wat een hoogte haalt van 200 meter. De euromast komt ook niet hoger dan 185 meter.
[Dit bericht is veranderd door Kuipje (op 18 mei 2008 09:36:04).]
|
|
|
jellie Vedette
Posts: 1892 Reg.: 13 september 2002 | Ach vind die brug wel aardig, maar dan ook alleen omdat ie naar de enige leuke plek in Rotjeknor gaat en das hotel New York. Opmerkelijk is dat de omgeving waarin het hotel staat je ook daadwerkelijk aan een ghetto van New York doet denken. Das dan wel weer jammer.
|
|
|