| Poster | | Topic: [Centraal] Feyenoord topic 2008/2009 (Deel 5) |  |
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: Lederen Knikker schreef:
Jongens leer het nou. De keppeltjes zijn altijd middelmaat en Feyenoord is een topclub. De ranglijst is een neuzenleugen van de KNJB.
De VI had onlangs een overzicht gepubliceerd met alle aankopen van Feyenoord. Nu waren de aankopen van PSV en vooral Ajax niet bepaald florisant de afgelopen 10 jaar, maar Feyenoord, die parodie van een topclub, spande de kroon. Op de lichting van 2001/2002 na alleen maar matig tot slecht, met enkele uitschieters naar boven toe.
Het huidige Feyenoord elftal is natuurlijk, behalve voor Feyenoorders, best karig. Een paar veteranen houden de schone schijn voor het 'hondstrouwe' legioen omhoog, maar buiten die gasten is het armoe troef. Ook de 'talenten' want ik heb er niet een regelmatig briljant zien spelen dit seizoen.
Maar goed ik vind het prima dat onze vrindjes uit Rotterdam zuid hun elftal top vinden. Hopelijk krijgt Feyenoord niet teveel financiele armslag, opdat wij 'jaudenkoeken' weer volop kunnen genieten van het zoveelste demasqué van Feyenoord kennen genieten.
Hele goede post. Dat is denk ik ook het probleem van feyenoord(supporters). Ze kijken altijd eerst naar anderen (lees: ons) terwijl hun club zelf door een ongelooflijk diep dal gaat. Ze willen/kunnen het niet geloven. Na al die rampzalige jaren zijn de oogkleppen nog steeds niet afgezet en tot het moment dat dat niet gebeurd zal het niet veel beter gaan denk ik.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 643 Reg.: 11 juni 2007 |
quote: Nummer 23 schreef:
(...)
Hele goede post. Dat is denk ik ook het probleem van feyenoord(supporters). Ze kijken altijd eerst naar anderen (lees: ons) terwijl hun club zelf door een ongelooflijk diep dal gaat. Ze willen/kunnen het niet geloven. Na al die rampzalige jaren zijn de oogkleppen nog steeds niet afgezet en tot het moment dat dat niet gebeurd zal het niet veel beter gaan denk ik.
Feyenoord heeft de laatste jaren dramatisch gepresteerd, dat zullen ook niet veel supporters ontkennen. Dat Feyenoord de afgelopen twee jaar met de spelers die Feyenoord had een negende en een zesde plaats behaald is ronduit triest.
Bij de meeste supporters (ook bij mij) blijft echter de hoop en het geloof bestaan dat Feyenoord weer naar boven mag gaan kijken.
Feyenoord supporters kijken denk ik niet zozeer alleen naar Ajax, maar Ajax blijft natuurlijk de aardsrivaal. Dan is het logisch, zeker in mindere tijden dat bij elk minder positief bericht uit Amsterdam er wat gelachen en afgegeven wordt. Maar dat is andersom niet anders dacht ik, tenminste als ik de AN poster als gemiddelde Ajacied mag bestempelen. Er wordt hier regelmatig (terecht en onterecht) wat meewarig en lacherig gedaan over Feyenoord.
Het is toch leuk om elkaar (Ajax en Feyenoord supporters) met commentaren en kritieken te bestoken, ook al weten beide partijen in veel gevallen niet het naatje van de kous.
[Dit bericht is veranderd door Turbo-Tinus72 (op 15 mei 2008 14:19:49).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
madurodamn Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 253 Reg.: 14 oktober 2003 | Begint psv vormen aan te nemen...
Er wordt daar zelfs gezegd dat Berg niet weet hoe Zweden tegen Ajax aankijken en op dezelfde pagina praten over EX topclub Ajax..pfff degradatiekandidaat anyone ? 
[Dit bericht is veranderd door madurodamn (op 15 mei 2008 14:24:34).]
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 | Ze vinden op het FN Michael Mols beter dan Roy makaay! 
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 | Ja? Weet je het zeker? Iedereen?
Zonder het gelezen te hebben, weet ik al dat je post nergens over gaat.
Zelf denk ik dat een paar mensen zeggen dat Michael Mols het team beter heeft laten functioneren dan Makaay, dat zijn speelstijl beter past bij wat Feyenoord nodig had.
EDIT: Ik had het mis, ik kan er niet eens iets over vinden. 
[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 15 mei 2008 15:23:22).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Der Kaiser Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1753 Reg.: 22 september 2005 | ------------timmer------------
------------------------------
lucius--bahia--hofland--de cler
landzaat---hofs---v bronckhorst
eemnes--------mols------bruins
prachtig elftal 
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 185 Reg.: 13 maart 2008 |
quote: Stefanos schreef:
Ja? Weet je het zeker? Iedereen?
Zonder het gelezen te hebben, weet ik al dat je post nergens over gaat.
Zelf denk ik dat een paar mensen zeggen dat Michael Mols het team beter heeft laten functioneren dan Makaay, dat zijn speelstijl beter past bij wat Feyenoord nodig had.
EDIT: Ik had het mis, ik kan er niet eens iets over vinden. 
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2586.php Er zijn meer Feyenoord-supporters die Mols de beste van het seizoen vinden dan dat ze het van Makaay vinden. Treurig of niet?
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5128 Reg.: 6 september 2005 | Bahia ruilen voor Vlaar en hofs voor El Ahmadi en dan is het reliastisch. Niet te geloven dat dit dan hun basiselftal wordt naar alle waarschijnlijkheid. Dat wordt weer genieten volgend seizoen tijdens feyenoord-Ajax 
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: Der Kaiser schreef:
------------timmer------------
prachtig elftal 
Wordt weer genieten voor ons Ajacieden dus volgend seizoen. Neem aan dat we eerste of tweede worden dus helaas spelen we maar twee keer tegen die gasten. Buiten de beker dan. Hopelijk treft Ajax dan weer Feyenoord, 3e en eventueel 4e keer lachen.
Hoop het echt dat elftal, wat heerlijk. Nee, zo stom zullen ze toch niet zijn? Feyenoord zal toch heus wel een rechtsback (Fer?) halen ipv boem boem Theo? Makaay staat gewoon in de spits (moeten we er bang voor worden na zo'n prutseizoen?) en ze zullen toch heus wel Bahia vervangen.
|
|
|
Nummer 23 Geselecteerd voor Oranje
Vak: 410 Posts: 1002 Reg.: 4 november 2003 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Feyenoord heeft de laatste jaren dramatisch gepresteerd, dat zullen ook niet veel supporters ontkennen. Dat Feyenoord de afgelopen twee jaar met de spelers die Feyenoord had een negende en een zesde plaats behaald is ronduit triest.
Bij de meeste supporters (ook bij mij) blijft echter de hoop en het geloof bestaan dat Feyenoord weer naar boven mag gaan kijken.
Feyenoord supporters kijken denk ik niet zozeer alleen naar Ajax, maar Ajax blijft natuurlijk de aardsrivaal. Dan is het logisch, zeker in mindere tijden dat bij elk minder positief bericht uit Amsterdam er wat gelachen en afgegeven wordt. Maar dat is andersom niet anders dacht ik, tenminste als ik de AN poster als gemiddelde Ajacied mag bestempelen. Er wordt hier regelmatig (terecht en onterecht) wat meewarig en lacherig gedaan over Feyenoord.
Het is toch leuk om elkaar (Ajax en Feyenoord supporters) met commentaren en kritieken te bestoken, ook al weten beide partijen in veel gevallen niet het naatje van de kous.
Tuurlijk, maar dat is wat anders dan dat je met met een goed gevoel over straat gaat omdat de aartsrivaal verloren heeft i.p.v. dat je met een kutgevoel over straat gaat omdat je eigen club verloren heeft. Ik krijg de indruk dat velen van jullie onze slechte resultaten als troost gebruiken, terwijl voor mij alleen de resultaten van Ajax bepalen hoe ik over straat ga. Tuurlijk lach ik om jullie als jullie weer eens met 4-1 de boot ingaan bij WillemII, maar alleen als wij gewonnen hebben want anders interesseert het me geen moer.
Ik wil dat Ajax Kampioen wordt, en voor de rest niets. Bij jullie heb ik vaak de indruk dat zolang wij geen kampioen worden het seizoen bij voorbaat al geslaagd is. Heel raar, maar op die manier zul je zelf natuurlijk nooit kampioen worden.
|
|
|
Stefanos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 646 Reg.: 8 januari 2006 |
quote: Der Kaiser schreef:
------------timmer------------
prachtig elftal 
Tsjah, als je El Ahmadi, Makaay, Vlaar en de Guzman niet in de basis zet, waar heb je het dan over? Ik vind het trouwens knap dat je nu al met een 'basiselftal' komt. Maar natuurlijk blijft het makkelijk scoren (met het vertellen van onzin) het leukste.
@ajax717: 2/3 mensen, dus het hele FN? Verder kan ik het mij enigszins voorstellen, want Mols speelde gewoon elke wedstrijd goed. Heb hem geen zwakke wedstrijd zien spelen, terwijl Makaay na de winterstop over het algemeen erg matig was (of geblesseerd).
[Dit bericht is veranderd door Stefanos (op 15 mei 2008 16:26:20).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.493,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Furibond Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3028 Reg.: 31 januari 2002 | Makaay viel dit seizoen over het algemeen vies tegen. Je mag van iemand die net van Bayern Munchen komt (en nog niet is versleten maar zelfs bijna altijd speelde) veel meer verwachten. De Guzman zou toch weggaan voor tientallen miljoenen? En Vlaar is al een jaar geblesseerd.
El Ahmadi hoort er wel in ,daar heb je gelijk in.
|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3122 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
Dat Feyenoord de afgelopen twee jaar met de spelers die Feyenoord had een negende en een zesde plaats behaald is ronduit triest.
Of Feyenoord is niet zo goed als je denkt dat ze zijn, een stand na 34 wedstrijden liegt nooit. Zeker afgelopen seizoen was het een perfecte afspiegeling, dit jaar had er met een wat andere aanpak (lees: trainer) wellicht Ãets meer ingezeten. Maar veel meer zeker niet.
quote: Furibond schreef:
De Guzman zou toch weggaan voor tientallen miljoenen?
Dat gaat alleen op wanneer je vraagtekens zet bij de lijst met alle 32 middenvelders die Feyenoord momenteel in z'n selectie heeft, in dat geval heet het dat Guzman naar het buitenland verkast. Anders niet.
|
|
|
quote: Of Feyenoord is niet zo goed als je denkt dat ze zijn, een stand na 34 wedstrijden liegt nooit. Zeker afgelopen seizoen was het een perfecte afspiegeling, dit jaar had er met een wat andere aanpak (lees: trainer) wellicht Ãets meer ingezeten. Maar veel meer zeker niet.
Feyenoord was/is zeker niet zo goed als ik gehoopt had. Als je kijkt naar de begroting en spelers materiaal had Feyenoord natuurlijk nooit 9e en 6e mogen worden. De ranglijst is een perfecte afspiegeling van de prestaties van een competitie, wat dus betekend dat Feyenoord onder de maat heeft gepresteerd. Feyenoord had/ heeft een erg smalle selectie maar dan mag je nog geen punten laten liggen tegen Excelsior, VVV, en dat soort clubs. Tegen Ajax en PSV is het niet zo gek dat Feyenoord punten laat liggen.Uit bij Twente, Groningen en Heerenveen kan je ook een keer punten laten liggen, maar Feyenoord heeft de laatste seizoenen teveel punten laten liggen tegen 'mindere' tegenstanders. En dan eindig je terecht op de plaats waar je na 34 wedstrijden staat.
Ik heb hoop en geloof dat Feyenoord de weg naar boven heeft ingeslagen (van de 9e naar de 6e plaats zijn al 3 plaatsen winst ).
[Dit bericht is veranderd door Turbo-Tinus72 (op 15 mei 2008 19:19:35).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: FGI schreef:
(...)
Dat gaat alleen op wanneer je vraagtekens zet bij de lijst met alle 32 middenvelders die Feyenoord momenteel in z'n selectie heeft, in dat geval heet het dat Guzman naar het buitenland verkast. Anders niet.
Maar de guzman MOET weg hij MOET verkocht worden anders hele bozen investeerders ,je weet wel van die talentenpool 
|
|
|
Jeffrey Sarpong International
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1420 Reg.: 28 november 2004 |
quote: witchmaster schreef:
(...)
Maar de guzman MOET weg hij MOET verkocht worden anders hele bozen investeerders ,je weet wel van die talentenpool 
Is er al een geinteresseerde club eigenlijk (serieuze vraag)?
|
|
|
Derk Johanssen Vedette
Uit: Enschede Vak: - Posts: 2055 Reg.: 3 mei 2004 | Oke, het is best leuk af en toe Feyenoorders op de kast te jagen met grappen over hun ex-topclub status, hun aankoopbeleid, of uberhaupt Feyenoord. Maar ben ik serieus de enige Ajacied die hoopt dat Feyenoord er weer bovenop komt? Ik heb persoonlijk liever dat er een leuke en goede competitie is waarbij Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en waarbij de klassiekers echte beladen duels, qua entourage maar ook qua prestatie, zijn. Die strijd met PSV vind ik gewoon veel minder spannend. Ik weet zeker dat ik de competitie in zo'n strijd veel spannender vind dan nu. Ik gun het Feyenoord namelijk zo hard niet, dat je nog harder hoopt dat Ajax kampioen wordt. Dat zal voor de Feyenoorders hier ongetwijfeld bekend klinken. Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord heel snel weer een topclub wordt en dat PSV weer gewoon de 3e club van Nederland wordt.
Daarnaast is dat lachen om de prestaties van Feyenoord nu ook wel leuk geweest. Ik vond het dit jaar al minder grappig dan vorig jaar. Worden de Klassiekers ook weer spannend (voor beide kanten ) en kunnen we eindelijk weer een keer een leuke competitie tegemoet.
|
|
|
Pancake Vedette
Vak: - Posts: 2889 Reg.: 3 juni 2001 |
quote: Oke, het is best leuk af en toe Feyenoorders op de kast te jagen met grappen over hun ex-topclub status, hun aankoopbeleid, of uberhaupt Feyenoord. Maar ben ik serieus de enige Ajacied die hoopt dat Feyenoord er weer bovenop komt? Ik heb persoonlijk liever dat er een leuke en goede competitie is waarbij Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en waarbij de klassiekers echte beladen duels, qua entourage maar ook qua prestatie, zijn. Die strijd met PSV vind ik gewoon veel minder spannend. Ik weet zeker dat ik de competitie in zo'n strijd veel spannender vind dan nu. Ik gun het Feyenoord namelijk zo hard niet, dat je nog harder hoopt dat Ajax kampioen wordt. Dat zal voor de Feyenoorders hier ongetwijfeld bekend klinken. Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord heel snel weer een topclub wordt en dat PSV weer gewoon de 3e club van Nederland wordt.
Daarnaast is dat lachen om de prestaties van Feyenoord nu ook wel leuk geweest. Ik vond het dit jaar al minder grappig dan vorig jaar. Worden de Klassiekers ook weer spannend (voor beide kanten ) en kunnen we eindelijk weer een keer een leuke competitie tegemoet.
Ben het met je eens. Nou is het wel weer leuk geweest. (Alhoewel we het wel relatief lastig hebben gehad daaro, maar dat ligt niet aan hun)
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2465 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Derk Johanssen schreef:
Oke, het is best leuk af en toe Feyenoorders op de kast te jagen met grappen over hun ex-topclub status, hun aankoopbeleid, of uberhaupt Feyenoord. Maar ben ik serieus de enige Ajacied die hoopt dat Feyenoord er weer bovenop komt? Ik heb persoonlijk liever dat er een leuke en goede competitie is waarbij Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en waarbij de klassiekers echte beladen duels, qua entourage maar ook qua prestatie, zijn. Die strijd met PSV vind ik gewoon veel minder spannend. Ik weet zeker dat ik de competitie in zo'n strijd veel spannender vind dan nu. Ik gun het Feyenoord namelijk zo hard niet, dat je nog harder hoopt dat Ajax kampioen wordt. Dat zal voor de Feyenoorders hier ongetwijfeld bekend klinken. Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord heel snel weer een topclub wordt en dat PSV weer gewoon de 3e club van Nederland wordt.
En we kunnen er dalijk met 80.000 ajacieden in het nieuwe feyenooit stadion, is deze topper ook eens uit verkocht 
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6085 Reg.: 14 augustus 2001 |
Oke, het is best leuk af en toe Feyenoorders op de kast te jagen met grappen over hun ex-topclub status, hun aankoopbeleid, of uberhaupt Feyenoord. Maar ben ik serieus de enige Ajacied die hoopt dat Feyenoord er weer bovenop komt? Ik heb persoonlijk liever dat er een leuke en goede competitie is waarbij Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en waarbij de klassiekers echte beladen duels, qua entourage maar ook qua prestatie, zijn. Die strijd met PSV vind ik gewoon veel minder spannend. Ik weet zeker dat ik de competitie in zo'n strijd veel spannender vind dan nu. Ik gun het Feyenoord namelijk zo hard niet, dat je nog harder hoopt dat Ajax kampioen wordt. Dat zal voor de Feyenoorders hier ongetwijfeld bekend klinken. Als Ajacied hoop ik dat Feyenoord heel snel weer een topclub wordt en dat PSV weer gewoon de 3e club van Nederland wordt.
Sja, alles went he? Aan het begin van de vrije val van Feyenoord kon je nog lekker schuddebuiken, nu kan er een glimlach vanaf als ze dom hebben gedaan. Ik moet je dus gelijk geven, het lachen gaat over en de hoop dat ze toch ooit kunnen aansluiten groeit. Moet ik er ook bij zeggen dat mijn eigen cluppie soms erg dom doet en dus ook een hoop pret bederft.Laat Feyenoord nou maar lekker opkrabbelen en die vervelende vlieg uit het zuiden weer terug op de mesthoop zetten. 
|
|
|
Feyenoord A  International
Posts: 1387 Reg.: 5 november 2001 | @witchmaster. Nog steeds ben jij niet met goede argumenten aangekomen waarom het nieuwe stadion niet zal doorgaan. Niets in jou stukken is overtuigend daarin. Het plaatsen van extra smileys, kleuter argumenten en het beledigend uithalen naar bestuursleden zijn niet overtuigend. Het is allemaal meer gebaseerd op hoop dat het niet doorgaat. Iets anders valt uit jouw posten over dat onderwerp niet te concluderen.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7365 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: Feyenoord A schreef:
@witchmaster. Nog steeds ben jij niet met goede argumenten aangekomen waarom het nieuwe stadion niet zal doorgaan. Niets in jou stukken is overtuigend daarin. Het plaatsen van extra smileys, kleuter argumenten en het beledigend uithalen naar bestuursleden zijn niet overtuigend. Het is allemaal meer gebaseerd op hoop dat het niet doorgaat. Iets anders valt uit jouw posten over dat onderwerp niet te concluderen.
Nou, dat hele fucking stadion van feyenoord is op hoop gebaseerd! Zelden zo'n groot luchtkasteel gezien. En mocht het toch gerealiseerd worden, vrees ik een strop voor de belastingbetaler.
100.000 man is alleen maar bedacht om zo de recette's omhoog te krijgen. Feyenoord - NEC gaat echt geen 80.000 man op de been brengen hoor. Het zijn allemaal leuke verkooppraatjes.
|
|
|
Lederen Knikker Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6389 Reg.: 28 juni 2005 |
aar ben ik serieus de enige Ajacied die hoopt dat Feyenoord er weer bovenop komt?
Aangezien Feyenoorders ons 'jaudenkoeken' niks gunnen denk ik dat dit de verkeerde sentiment is.
Ik gun ze niks zolang ze niet degraderen. Want ik wil wel minimaal 2x per seizoen van ze winnen. 
Verder zijn Feyenoorders 'anti-semitisch' en hebben weinig inzicht in echte voetbal, dus zijn zij best wel niet te benijden of geloofwaardig. 
|
|
|
quote: Lederen Knikker schreef:
(...)
Aangezien Feyenoorders ons 'jaudenkoeken' niks gunnen denk ik dat dit de verkeerde sentiment is.
Ik gun ze niks zolang ze niet degraderen. Want ik wil wel minimaal 2x per seizoen van ze winnen. 
Verder zijn Feyenoorders 'anti-semitisch' en hebben weinig inzicht in echte voetbal, dus zijn zij best wel niet te benijden of geloofwaardig. 
Feyenoorders zijn hoogstens anti Ajax, maar naar mijn weten heeft de gemiddelde Feyenoord supporter niets tegen de staat Israel of de Joodse bevolking in het algemeen.
|
|
|
Oderint Dum Metuant Icoon
Vak: 111 Posts: 5765 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: Feyenoord A schreef:
@witchmaster. Nog steeds ben jij niet met goede argumenten aangekomen waarom het nieuwe stadion niet zal doorgaan. Niets in jou stukken is overtuigend daarin. Het plaatsen van extra smileys, kleuter argumenten en het beledigend uithalen naar bestuursleden zijn niet overtuigend. Het is allemaal meer gebaseerd op hoop dat het niet doorgaat. Iets anders valt uit jouw posten over dat onderwerp niet te concluderen.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik hoop van harte dat dat stadion van jullie wél doorgaat. Liever vandaag dan morgen! Schitterend; een reusachtig stadion dat doorgaans voor nog geen 40 procent volzit, bij klassiekers na 55 minuten zelfs nog maar voor 25 procent. De mythe van Het Legioen zal voorgoed verleden tijd zijn. Tel daarbij op dat het idiote Oranje-volk nooit meer in Amsterdam te vinden zal zijn, het gras in ons stadion ontzien zal worden en dat stadion is óók voor mij een natte droom.
|
|
|