| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
OudWestJood Talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 129 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Edgar M. schreef:
(...)
hij is met 5 kilo overgewicht alsnog 5x zo goed als Huntelaar en Cvitanich samen. Vergelijking met luque vind ik niet echt passen, zo goed als Ronaldo was/is, is Luque nooit geweest.
En Luque heeft natuurlijk ook geen overgewicht 
[Dit bericht is veranderd door OudWestJood (op 11 juli 2008 21:22:34).]
|
|
|
Torcida Internationale topspeler
Uit: Edam Vak: 413 Posts: 2668 Reg.: 20 oktober 2005 | En Luque doet het alleen met vrouwen.
Tenminste, dat zei hij laatst toen hij me aan het pijpen was.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: OudWestJood schreef:
(...)
En Luque heeft natuurlijk ook geen overgewicht 
Dat zie je verkeerd , dat zijn spieren 
|
|
|
OudWestJood Talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 129 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Torcida schreef:
En Luque doet het alleen met vrouwen.
Tenminste, dat zei hij laatst toen hij me aan het pijpen was.
Dat weten we niet zeker natuurlijk, msaar da's minder relevant 
|
|
|
JesperOlsenFan Bankzitter
Vak: - Posts: 540 Reg.: 30 augustus 2004 |
quote: king28 schreef:
(...)
Het is een doodzonde, maar nu eenmaal de weg die ze bij PSV kiezen, en eerlijk is eerlijk , de resultaten zijn prima!!
Ja de resultaten zijn optimaal, klopt. Maar ik ben bang dat onder Stevens de fluitconcerten vanwege het allesbelabberde voetbal ook komend seizoen vele malen te horen zullen zijn. Respect had ik jaren geleden wel nog voor PSV, omdat ze destijds met spelers als Ronaldo, Nilis, Nistelgoal etc. 't publiek waarde voor hun geld gaven met aanvallend en goed verzorgd voetbal. Sinds Guusje in 2004-2005 begon met dat catenacchio is alle respect te grabbel gegooid.
Ik ben blij dat Reker een geweldige interne blunder heeft gemaakt door de confrontatie te zoeken met Gomes, met als gevolg dat de sympathieke keeper is vertrokken. Dus telkens gokken op de kwaliteiten van je doelman is er komend seizoen niet meer bij voor de landskampioen.
|
|
|
A L E X Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 1197 Reg.: 25 april 2005 |
quote: Brasil schreef:
Inderdaad Fred, al zie ik dat men op het PN thans ook het eeuwige gezeik zat is, zeiken om het zeiken wordt bestraft met rood (toch WOENSEL). Ik kan niet wachten tot de start van de competitie.
Kan niet wachten tot het weer begint.
Als zelfs ene Torcida in een voetballoze tijd bekent gepijpt te worden door een kerel genaamd Luque, dan realiseer je je in ieder geval dat het voetbalspelletje weer heel rap moet beginnen.
Stop the crap 
[Dit bericht is veranderd door A L E X (op 12 juli 2008 00:50:58).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.481,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 184 Reg.: 13 maart 2008 | Ik ben het met 95% van je verhaal eens Jesperolsen, maar hoe kun je in vredesnaam Gomes sympathiek noemen? Het was 1 van de grootste matennaaiers op de nederlandse voetbalvelden. Wat dat aangaat ben ik blij dat hij weg is en ook nog eens omdat PSV zo'n 10 punten inlevert. En Isaksson zie ik geen 10 punten pakken voor PSV. Win-win situatie dus!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
0634 Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4520 Reg.: 2 januari 2006 | vi.nl
quote: Jefferson Farfán kent een ongelukkige entree bij Schalke 04. Een verlate terugkeer uit Peru en een verkeerde schoenenkeuze zetten hem direct in de schijnwerpers.
Voor de aanhang van Die Königsblauen staat de kleur geel gelijk aan aartsrivaal Borussia Dortmund. Dat Farfán op zijn eerste training onder zijn blauwe outfit gele voetbalschoenen droeg was daarom een trap op de Schalke-ziel.
'Ik wist niets van de rivaliteit met BVB', zegt de oud-PSV'er tegen Bild. 'Maar mijn collega's hebben me het direct uitgelegd. En de schoenen zijn eigenlijk neon-groen. Ze zien er alleen geel uit.'
Zo is het Ajax shirt groen-paars, maar ziet er rood-wit uit . Wat een eikel.
Hij weet niet van de rivaliteit tussen Schalke en Dortmund. Nou, die is toch algemeen bekend. Hij heeft zich iig lekker verdiept in zijn nieuwe club, hoor. Wat een modelprof, zeg.
|
|
|
Boer_met_Kiespijn Jeugdspeler
Uit: Land der Boeren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 24 augustus 2005 |
quote: JesperOlsenFan schreef:
(...)
Ja de resultaten zijn optimaal, klopt. Maar ik ben bang dat onder Stevens de fluitconcerten vanwege het allesbelabberde voetbal ook komend seizoen vele malen te horen zullen zijn. Respect had ik jaren geleden wel nog voor PSV, omdat ze destijds met spelers als Ronaldo, Nilis, Nistelgoal etc. 't publiek waarde voor hun geld gaven met aanvallend en goed verzorgd voetbal. Sinds Guusje in 2004-2005 begon met dat catenacchio is alle respect te grabbel gegooid.
Ik ben blij dat Reker een geweldige interne blunder heeft gemaakt door de confrontatie te zoeken met Gomes, met als gevolg dat de sympathieke keeper is vertrokken. Dus telkens gokken op de kwaliteiten van je doelman is er komend seizoen niet meer bij voor de landskampioen.
Bij PSV hadden veel mensen ook liever Rutten gezien, maar helaas. Het lijkt me sterk dat Stevens opeens wel aanvallend gaat spelen en dat is jammer, want je hebt er wel de spelers voor. Eerlijk is eerlijk, natuurlijk zijn die kampioenschappen mooi, maar om nu voor 4 wedstrijden (inclusief de kampioenspot, die is altijd leuk ) per seizoen vermaakt te worden is wat aan de treurige kant.
Had jij respect voor PSV ten tijden van Nilis van Nistelgoal? Zei je dat destijds hardop ?
Sja, en dan Reker. Wat een galbak is dat zeg. Niet te geloven. Hij ruimt wel wat zooi op bij PSV, maar of we er beter van worden met zijn vervolg akties waag ik te betwijfelen. Laten we hier in het zuiden er maar vanuit gaan dat het ook dit jaar weer op zijn pootjes terecht komt, ookal zijn de signalen (wederom) negatief.
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 |
(...)
Met Ronaldo Nillis en Nistelrooy zijn er stukken minder kampioenschappen behaald.
Geef mij maar prijzen... (in het heden welteverstaan..)
28x keer met 1-0 winnen en je bent kampioen....
Beter als 6x met 5-1 en drie keer klop krijgen op de momenten waarom het gaat.
Let wel : in de wedstrijden die er toe doen pakt PSV altijd de punten.......
quote: witchmaster schreef:
Mag ik ook ff mee huilen :B
de laatste 2 jaar psv wint met doelsaldo en met een punt verschil.
tel uit je winst die ook nog een gomes heeft gedaan door onmogelijk ballen er uit teranselen.
wat iedereen (naja bijna dan) durft te beweren dat psv beter heeft gedaan op de transfer markt durf ik tebeweren dat dit allemaal nog eens bewezen moet worden.
integendeel ajax ,heeft met z,n aankopen veel meer indruk gemaakt en zal maken dan de concurent (en dit tussen haakjes) waar wij de punten lieten liggen door tegen de kleintje,s niet tescoren .
heeft dit wel degelijk met een verloren kampioenschap temaken.
Het gezeik over een verdediger zal nog wel ff duren zoooo groot is het verlies van onze johnie ook weer niet (maar ik mis hem nu al).
vooral de pasing op de sropdas over 30 tot 40 meter dit is het enige verlies .
ik durf tevoorspellen dat dit ajax met 2 vingers in de neus landskampioen wordt , dus voor iedere ajacied een aanrader om die derde ster er eens optenaaien :P :P
Ga met mij een weddenschap aan!!!
quote: Brasil schreef:
(...)
Inderdaad, ik hoorde veel geluiden van "liever Fagner dan Kromkamp". Ik moet zeggen, ik heb de beste jongen drie keer zien voetballen, heeft een goede techniek maar wordt zelfs door Twiggy (voor de iets ouderen) zelf aan de kant gezet, qua fysiek is het helemaal niets.
Wat Reis betreft, tja, heeft natuurlijk ook een balgevoel van heb ik jou daar maar is volgens mij redelijk de weg kwijt aan het raken mentaal gezien. Zal ongetwijfeld te maken hebben met de achterban maar het is toch zonde van zo'n jongen.
Fagner komt inderdaad fysiek tekort... Zelfs bij Jong pSV wat ik af en toe bekijk. Reis heeft te weinig scorend vermogen voor een spits.. Balgevoel ja , maar ik ben niet verbaasd dat hij amper is gebruikt...
quote: 0634 schreef:
vi.nl
(...)
Zo is het Ajax shirt groen-paars, maar ziet er rood-wit uit :B. Wat een eikel.
Hij weet niet van de rivaliteit tussen Schalke en Dortmund. Nou, die is toch algemeen bekend. Hij heeft zich iig lekker verdiept in zijn nieuwe club, hoor. Wat een modelprof, zeg.
Hij is ook veel te lui om zich inderdaad even in te leven in zn nieuwe club....Wat een figuur...Ik ben benieuwd of hij in Duitsland wat gaat laten zien...
[Dit bericht is veranderd door king28 (op 12 juli 2008 13:03:53).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
David89 Talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 135 Reg.: 27 januari 2008 | De volgende dag had ie rode schoenen aan, de kleur van Bayern Maar ja dat maakt ie wel weer goed door het te laten zien op het veld.
|
|
|
ajax71727395 Talent
Vak: 421 Posts: 184 Reg.: 13 maart 2008 |
28x keer met 1-0 winnen en je bent kampioen....
Beter als 6x met 5-1 en drie keer klop krijgen op de momenten waarom het gaat.
En dit is waarschijnlijk het verschil tussen een Ajax-supporter en een PSV-supporter. Ik wil beiden maar het belangrijkste is dat ik plezier heb om wedstrijden te zien. Dat had ik in 2004 helemaal niet toen Ajax kampioen wordt terwijl ik dat het jaar ervoor wel had terwijl PSV door de salonremise tegen Groningen kampioen wordt. verschil van inzicht denk ik.
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 |
quote: ajax71727395 schreef:
(...)
En dit is waarschijnlijk het verschil tussen een Ajax-supporter en een PSV-supporter. Ik wil beiden maar het belangrijkste is dat ik plezier heb om wedstrijden te zien. Dat had ik in 2004 helemaal niet toen Ajax kampioen wordt terwijl ik dat het jaar ervoor wel had terwijl PSV door de salonremise tegen Groningen kampioen wordt. verschil van inzicht denk ik.
Ik denk het ook.
Ik zie natuurlijk ook veel liever goed voetbal , maar ben toch blijer met een prijs dan met een seizoen goed voetbal en dan later met lege handen staan...Daar koop je toch niks voor..
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
Ik denk het ook.
Ik zie natuurlijk ook veel liever goed voetbal , maar ben toch blijer met een prijs dan met een seizoen goed voetbal en dan later met lege handen staan...Daar koop je toch niks voor..
En wie ben jij van de selectie die ons vereerd met een serieus bezoek sinds Mei? of bedoel je niet echt dat jij dan met lege handen staat. Ik ken nog wel een leuk winkeltje waar je elk jaar een mooie kopie van de schaal kan kopen en ik denk voor heel wat minder dan jij uitgeeft aan een seizoenskaart.
Wat een onzin is dat toch, ik heb liever een prijs dan goed voetbal en niets op het eind. Is dat weer dat verhaal dat jij respect wil/zoekt als PSV supporter en dat de club dan maar daar voor moet zorgen in de enige vorm van een prijs? Hoeveel respect buiten de PSV familie krijg je nu met dat voetbal en toch die prijs? Ik denk eerlijk gezegd dat de vergelijking hier eerder met Nilis ed. meer waardering kreeg en angst inboezemde. Vanwege het onvoorspelbare en dat het goede spelers zijn. Vergis je je niet een beetje in de prijzen van de afgelopen twee seizoenen? Omdat een prijs een jaar van rampvoetbal in jouw ogen de boel verbloemt betekent het nog niet dat het werkelijk zo is natuurlijk. Zo ook dat PSV wel erg goed draait omdat ze weer uit de rode cijfers komen terwijl maar even vergeten wordt dat het niet komt omdat ze zo goed draaien maar de mazzeltjes vanuit andere richting komen waardoor ze zo snel weer uit de rode cijfertjes komen. Dan mag je dankbaarder zijn voor de anderen die tekort schoten zodat je nog op het eind iig die prijs hebt in plaats van totaal niets, geen voetbal én geen prijs.
Ik zie liever goed voetbal en al is er dan geen prijs aan het eind dan is er nog altijd respect voor de club vanwege goed voetbal en ik heb dan plezier het te mogen aanschouwen. Dat is me meer waard dan dat een supporter van een andere club mij respecteert vanwege een prijs die ternauwernood is binngehaald maar niet door het voetbal waar het om draait. Die prijs komt vanzelf wel als ze goed genoeg zijn en dan is het helemaal toppie natuurlijk. Halen jullie het eigenbelang en clubbelang niet een beetje erg veel door elkaar??????
Ik kan bedenken dat de club uit noodzaak de prioriteiten anders gaat zien maar de supporter?
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 12 juli 2008 16:30:18).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | Een landskampioenschap wordt toch verdient over een x-aantal wedstrijden .
Als Ajax het tegen de kleintje,s het laat liggen ,terwijl daar de punten voor het oprapen zijn is dit een min punt voor de club.
Maar als je ziet (helaas hij heeft de naam) hoe een .... door het scheidsrechter corps is behandeld en daar door ook ajax in die zin heet beschadigd is dit verdrietig en laat zien hoe slechts de mannen met dat fluitje zijn.
Immers ze benadelen niet de persoon maar ook de club en dit heeft zeker ook bijgedragen tot het verlies van het afgelopen seizoen.
Mag ik wel ff terecht wijzen dat ook psv was benadeeld maar dan in mindere maten .
Ook de lijnrechters waren zeer disputabel door het snele spel werd vaak de aanval stop gezet ,terwijl er van buitenspel absoluut geen spraken was.
tel ik het vertrek van ten cate er bij , iets wat de groep geen goed heeft gedaan.
En voetbalend wel zeker is ingeleverd door koster !!!
Nee ditmaal mag psv heel blij zijn dat die afaire met gomes tijdens de stop is gebeurt , dit had normaal het kampioenschap gekost.
De aankopen die zijn en wordt gedaan is volgens mij een sprong vooruit ,een suli die 16 miljoen kost is in feite een vervanger voor babel die is vertroken .
dit leverde ajax wel het zelfde bedrag op wat suli koste.
als een huntelaar blijft en en ik zelf geloof er heilig in dat hij zeker blijft dan is ajax tenopzichte van psv en feyenoord toch wel veel sterker uit de bus gekomen dit seizoen .
uiteraard moet er nog een vervanger komen voor onze heit .
al met al voor zie ik een geheel ander spelend ajax spelen frivool en met amsterdamse left zoals het in feite bij ajax hoort en past .
Daarom ben ik er zeker van dat dit ajax met 2 vingers in de neus de komende jaren landskampioen zal worden c.q zijn .
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote:
PSV zal ten minste twee maanden geen beroep kunnen doen op reservedoelman Bas Roorda. De ervaren doelman heeft last van een hernia en is daar inmiddels aan geopereerd. Hij zal ten minste twee maanden vanaf de zijlijn moeten toekijken gedurende het herstel van de hernia-operatie.
De van Hamburger SV overgekomen trainer Huub Stevens heeft als reactie op het bericht over de blessure van Roorda vierde doelman Jeroen Zoet toegevoegd aan de selectie voor het komende voetbalseizoen. Het Braziliaanse talent Cassio Ramos is voorlopig tweede doelman achter de van Manchester City overgekomen Andreas Isaksson.
De 35-jarige Roorda transfereerde een jaar geleden van FC Groningen naar Eindhoven. Afgelopen seizoen was hij tweede doelman achter de naar Tottenham Hotspur vertrokken Braziliaanse topdoelman Heurelho Gomes.
quote:
De Braziliaanse club Flamengo lijkt de grootste kanshebber om Ronaldo binnen te halen. De spits liet al eerder weten dat hij het liefst zou terugkeren naar Brazilië om voor Flamengo uit te komen. De voorzitter van de Braziliaanse club liet gisteren weten dat hij de afspraak met Ronaldo heeft om te praten over een contract op het moment dat de Braziliaanse spits fit is.
Afgelopen week dook plotseling op Italiaanse geruchtensites het gerucht op dat PSV interesse getoond zou hebben voor Ronaldo. Nadat de Spaanse krant AS dat gerucht voor waar overnam, ging het de gehele wereld rond en werd het nieuws in vele landen gemeld. Zowel vanuit het Braziliaanse kamp als vanuit PSV is er (nog) niet op gereageerd. In Brazilie verwacht echter iedereen dat hij voor Flamengo zal gaan uitkomen.
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 12 juli 2008 21:30:08).]
|
|
|
quote: ajax71727395 schreef:
Ik ben het met 95% van je verhaal eens Jesperolsen, maar hoe kun je in vredesnaam Gomes sympathiek noemen? Het was 1 van de grootste matennaaiers op de nederlandse voetbalvelden.
Met dat laatste ben ik 't helemaal eens.
Ik bedoelde sympathiek buiten 't veld.
|
|
|
3maandengerijpt
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 13 juli 2008 |
(...)
Met dat laatste ben ik 't helemaal eens.
Ik bedoelde sympathiek buiten 't veld.
ik ben 100% ajax supporter maar ik had altijd bewondering voor de persoon gomes. HIj straalde echt winnaarsmentaliteit uit. hij was totaal geen matennaaier. grote onzin dit.
|
|
|
Sar Internationale topspeler
Vak: 426 Posts: 1597 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: 3maandengerijpt schreef:
(...)
ik ben 100% ajax supporter maar ik had altijd bewondering voor de persoon gomes. HIj straalde echt winnaarsmentaliteit uit. hij was totaal geen matennaaier. grote onzin dit.
Hou toch op man;
http://www.youtube.com/watch?v=4g_rjnK2ynM
Nuff said
|
|
|
3maandengerijpt
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 13 juli 2008 |
quote: Sar schreef:
(...)
Hou toch op man;
http://www.youtube.com/watch?v=4g_rjnK2ynM
Nuff said
Ja die wedstrijd liet hij zich nogal gaan. maar om hem dan direct als matenaaier te bestempelen is overdreven. HIj is gewoon wereldkeeper.
|
|
|
Sar Internationale topspeler
Vak: 426 Posts: 1597 Reg.: 16 juli 2002 | Wereldkeeper of niet, ook tegen ons had ie zo'n naai-actie in eindhoven, met Heitinga.
Het is gewoon een uitstekende keeper, maar een walgelijke huichelaar, die in eindhoven lang de indruk heeft weten te wekken dat ie zo'n warme, eerlijke clubman was
|
|
|
Casibari Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 193 Reg.: 15 december 2006 |
quote: Teaser schreef:
(...)
Ik zie liever goed voetbal en al is er dan geen prijs aan het eind dan is er nog altijd respect voor de club vanwege goed voetbal en ik heb dan plezier het te mogen aanschouwen.
Jezus, jij blijft maar doorgaan he ??!!
Klein vraagje, wat heb je liever slecht voetbal maar wel de hoofdprijs of net zo slecht voetbal en net geen hoofdprijs. Kunnen we dit deel van de afgestompte discussie, inclusief een voor de hand liggende reply waarin het woord intentie voorkomt nu eens achterwege laten 
[Dit bericht is veranderd door Casibari (op 13 juli 2008 01:00:25).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
quote: 3maandengerijpt schreef:
(...)
Geen matennaaier ?
Incident Heitinga en tegen VVV alweer vergeten ?
|
|
|
SiSi Bankzitter
Posts: 511 Reg.: 2 juli 2002 | AC Milan lijkt de komende dagen zaken te gaan doen, meldt La Gazzetta dello Sport. De Italiaanse club heeft een akkoord bereikt met Ronaldinho, die voor twee jaar tekent en 6,5 miljoen euro per jaar gaat verdienen als ook Barcelona instemt met de transfer. Milan zou vijftien miljoen willen betalen aan de Catalanen.
Weer een speler die niet naar Psv wil.... 
|
|
|
BillyTheKid Regelmatige invaller
Uit: Zwolle NL Vak: - Posts: 773 Reg.: 5 april 2000 |
quote: Casibari schreef:
(...)
Jezus, jij blijft maar doorgaan he ??!!
Klein vraagje, wat heb je liever slecht voetbal maar wel de hoofdprijs of net zo slecht voetbal en net geen hoofdprijs. Kunnen we dit deel van de afgestompte discussie, inclusief een voor de hand liggende reply waarin het woord intentie voorkomt nu eens achterwege laten 
Het liefst allebei. Maar liever goed voetbal zonder prijs dan slecht voetbal met prijs. Ik hou er namelijk niet van om discutabel te winnen, om te winnen door omstandigheden. Ik wil hard en duidelijk overklassen en domineren, zoals het Ajax uit 1995 deed. Maar goed, als je het nooit gehad hebt, weet je wellicht niet waar ik het over heb.
En nee, we gaan het woord "ïntentie" niet weglaten, want het is de essentie van goede sportbeoefening en het garandeert een rijke sportbeleving.
|
|
|