| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4422 Reg.: 10 mei 2002 |
quote: king28 schreef:
(...)
Afhaker??? verklaar je nader aub..
Spreekt voor zich, zijn hier veel kereltjes zoals jij de revu gepasseerd, en zodra het even wat minder werd zijn ze afgehaakt.
Nu is het van PSV-kant betreft resultaat 4 jaar bal, maar uit ervaring kan ik je melden dat wanneer de resultaten minder zullen wezen dan die van Ajax jij afhaker nummer 1 zult wezen.
|
|
|
Casibari Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 193 Reg.: 15 december 2006 |
Wat ik tot mijn verbazing niet zie terugkomen is het feit dat de laatste 2 titels ( inderdaad de minste van de 7 uit de afgelopen 9 jaar!!!) zijn behaald door Koeman.... die kennen jullie nog wel in A'dam en 2 interim-trainers.
Nu staat er natuurlijk wel een iets betere en internatinaal meer gelouterde coach voor de ploeg in Eindhoven.
Niet alleen tot jou verbazing. Ook de mijne, en daar komt nog eens bij dat het afgelopen jaar klaarblijkelijk flink gerommeld heeft intern, zij het het knap binnenskamers is gebleven tot aan de laatste competitiewedstrijd. Nu dus een grote schoonmaak in de zomerstop, enkele frisse gezichten erbij en het kan alleen maar beter gaan. Desalniettemin ben ik wel een beetje jaloers op die voorhoede van jullie...
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Die nieuwe internationaal gelouterde trainer is al vele weken geleden behandeld hier. Er zat ook nog een EKtje tussen maar de slotsom of iig de voorlopige slotsom was dat het allemaal nog verder achteruit lopen wordt. Natuurlijk met de nodige berichten en uitspraken van deez en geen ter ondersteuning erbij geleverd door diverse posters. Ook harde Huub met zijn spelers die wat commentaren hadden is dus uitgebreid behandeld.
Voorlopig dus even afwachten of hij idd zijn vooruitgesnelde tactiek handhaaft of dat hij verassend uit de hoek komt. 
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 9 juli 2008 00:03:01).]
|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3098 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Casibari schreef:
Nu dus een grote schoonmaak in de zomerstop, enkele frisse gezichten erbij en het kan alleen maar beter gaan.
Bij Ajax daarentegen... Na een seizoen zoals het vorige mag je al blij zijn als er in de buurt van die prestaties gekomen kan worden.
Met Van Basten heb ik ook te doen want het zal je maar gebeuren. Dat je in de voetsporen moet treden van de al even legendarische als mateloos populaire Adrie Koster.
Het enige probleem van de transfer van Sulejmani is de druk die de transfersom met zich meebrengt, als je zulke bedragen uitgeeft moet er hoe-dan-ook gepresteerd worden. Dat terwijl de rest van de selectie op z'n zachtst gezegd niet in balans is.
|
|
|
Casibari Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 193 Reg.: 15 december 2006 |
quote: Teaser schreef:
Die nieuwe internationaal gelouterde trainer is al vele weken geleden behandeld hier. Er zat ook nog een EKtje tussen maar de slotsom of iig de voorlopige slotsom was dat het allemaal nog verder achteruit lopen wordt.
Sorry Teaser, heb ik niet gezien. Ik heb het forum bewust een tijdje gemeden in verband met de uiteenlopende menigen over de situatie rond Gomes waar eenieder zijn/haar mening klaar had al ware hij/zij een ware insider. Nu het nieuwe seizoen voor de deur staat begint het bij mij weer te kriebelen, en dat is niet omdat ik me de laatste weken niet heb gekuisd.
quote: FGI schreef:
(...)
Het enige probleem van de transfer van Sulejmani is de druk die de transfersom met zich meebrengt, als je zulke bedragen uitgeeft moet er hoe-dan-ook gepresteerd worden. Dat terwijl de rest van de selectie op z'n zachtst gezegd niet in balans is.
Leuk dat innemen van de underdog positie, maar daar trap ik niet in
Natuurlijk heb je wel gelijk wat betreft Sulejmani, ik ben benieuwd hoe die gaat presteren onder druk. Daarnaast denk ik dat de moordende concurrentie bij gullie voor een basisplaatsje voorin ook wel eens voor de nodige problemen kan gaan zorgen :hoop :hoop
[Dit bericht is veranderd door Casibari (op 9 juli 2008 01:42:53).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
JesperOlsenFan Bankzitter
Vak: - Posts: 540 Reg.: 30 augustus 2004 |
Ook is het team van PSV al redelijk in balans...
Het feit dat jij met dat halve eierdoppie op je kop constateert dat het team 'redelijk' in balans is, geeft duidelijk aan dat er twijfel is bij je.
En terecht, de enige speler aan wie PSV 't afgelopen seizoen het meeste te danken had, is Gomes (die notabene bijna geen volwaardig afscheid zou krijgen, hoe zwaar kan een landskampioen zich voor lul zetten!).
Jij, king28, rekent je net als je medesupporters weer rijk nu die Isaksson (3e keeper van Man. City) onder lat zal staan komend seizoen.
Laat me je 1 ding duidelijk maken, de consequenties van 't vertrek van misschien wel de beste keeper die PSV ooit gehad heeft, waar met name Reker schuldig en verantwoordelijk voor is, kan jouw club wel 'ns zeeeeeeer duur komen te staan, als PSV de doelstellingen wil bereiken komend seizoen.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5848 Reg.: 1 september 2004 |
Natuurlijk heb je wel gelijk wat betreft Sulejmani, ik ben benieuwd hoe die gaat presteren onder druk. Daarnaast denk ik dat de moordende concurrentie bij gullie voor een basisplaatsje voorin ook wel eens voor de nodige problemen kan gaan zorgen :hoop :hoop
Dit is het eerste seizoen sinds jaren dat Ajax eindelijk eens zonder druk aan het seizoen kan beginnen. De druk van die CL-voorronde valt weg waardoor we eindelijk eens een fatsoenlijke voorbereiding kunnen afwerken. Tegen de tijd dat de competitie begint, is de druk er bij Sulejmani allang af.
Verder is er vooralsnog geen concurrentie voorin behalve tussen Huntelaar en Cvitanich al verwacht ik dat Huntelaar nog wel zal vertrekken.
Sulejmani op links en Suarez op rechts zijn onbetwiste titularissen. Dat is duidelijk.
Verder heeft Van Basten bewezen op het EK een uitstekende groepssfeer te kunnen creëren (al staat of valt alles natuurlijk met resultaten).
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 |
quote: 129 schreef:
(...)
Spreekt voor zich, zijn hier veel kereltjes zoals jij de revu gepasseerd, en zodra het even wat minder werd zijn ze afgehaakt.
Nu is het van PSV-kant betreft resultaat 4 jaar bal, maar uit ervaring kan ik je melden dat wanneer de resultaten minder zullen wezen dan die van Ajax jij afhaker nummer 1 zult wezen.
Kijk, daar vergis je je lelijk in. Mocht PSv dit jaar gigantisch de boot in gaan en op een feyenoord/achtige plaats op de ranglijst eindigen zail ik hier met opgeheven hoofd jullie toorn komen ontvangen.
Ik hou gewoon van de discussie. ( die overigens niet te winnen is....)
Dus je zal mij niet zien afhaken beste 129...
quote: Teaser schreef:
Die nieuwe internationaal gelouterde trainer is al vele weken geleden behandeld hier. Er zat ook nog een EKtje tussen maar de slotsom of iig de voorlopige slotsom was dat het allemaal nog verder achteruit lopen wordt. Natuurlijk met de nodige berichten en uitspraken van deez en geen ter ondersteuning erbij geleverd door diverse posters. Ook harde Huub met zijn spelers die wat commentaren hadden is dus uitgebreid behandeld.
Voorlopig dus even afwachten of hij idd zijn vooruitgesnelde tactiek handhaaft of dat hij verassend uit de hoek komt. :B
Wat je als negatief beschouwd : het achteruitlopen.
zie ik niet perse als negatief.... geef mij het feestje aan het einde van het seizoen maar.... maar goed .. dat is een eindeloos verhaal..
quote: JesperOlsenFan schreef:
(...)
Het feit dat jij met dat halve eierdoppie op je kop constateert dat het team 'redelijk' in balans is, geeft duidelijk aan dat er twijfel is bij je.
En terecht, de enige speler aan wie PSV 't afgelopen seizoen het meeste te danken had, is Gomes (die notabene bijna geen volwaardig afscheid zou krijgen, hoe zwaar kan een landskampioen zich voor lul zetten!).
Jij, king28, rekent je net als je medesupporters weer rijk nu die Isaksson (3e keeper van Man. City) onder lat zal staan komend seizoen.
Laat me je 1 ding duidelijk maken, de consequenties van 't vertrek van misschien wel de beste keeper die PSV ooit gehad heeft, waar met name Reker schuldig en verantwoordelijk voor is, kan jouw club wel 'ns zeeeeeeer duur komen te staan, als PSV de doelstellingen wil bereiken komend seizoen.
eierdopje...hahaha....
Ik zeg inderdaad redelijk, omdat ik nog niet weet wat er gebeurd tot het einde van de transferperiode.
Isaksson is heeft niet mijn voorkeur, want hij was bankzitter bij een Engelse middenmoter.. dat heb ik ruim voordat hij kwam al aangegeven , zoek maar na..
En ja, het verterk van Gomes is ontzettend zuur, maar na al die vuilspuiterij hoeeft het natuurlijk ook niet meer..
Het zal wat punten kosten, maar laten we eerlijk zijn... PSV is en blijft een titelfavoriet (evenals Ajax ja... ik ben niet acheterlijk hoor...)
[Dit bericht is veranderd door king28 (op 9 juli 2008 08:42:18).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
punta International
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 1477 Reg.: 23 augustus 2002 | Staat een zeer treffende column van Genee over Reker en Gomes in het AD.
Treffend in de zin dat 'ie mij trof..Niet om dat de inhoud nu wel of niet waar is...maar omdat dé cultheld van PSV van de laatste jaren wordt neergezet als een lafaard, een schijterd en een hypocriet..
Met recht een held van onze eindhovense vrienden!
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4422 Reg.: 10 mei 2002 |
(...)
Kijk, daar vergis je je lelijk in. Mocht PSv dit jaar gigantisch de boot in gaan en op een feyenoord/achtige plaats op de ranglijst eindigen zail ik hier met opgeheven hoofd jullie toorn komen ontvangen.
Ik hou gewoon van de discussie. ( die overigens niet te winnen is....)
Dus je zal mij niet zien afhaken beste 129...
Nieuws voor je, nu de grootste mond van iedereen, straks afhaker nummer 1. Je weet het zelf nog niet, maar zo werkt het in de praktijk.
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 |
(...)
Nieuws voor je, nu de grootste mond van iedereen, straks afhaker nummer 1. Je weet het zelf nog niet, maar zo werkt het in de praktijk.
je schijnt nogal zeker van je zaak te zijn .
Niet iedereen is hetzelfde. Wacht maar gewoon af... Ooist zal PSV falen , en ik zal dan niet afhaken.. beetje zwakjes vind ik dat...
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
marx Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 2481 Reg.: 4 mei 2004 | Maarre... welke doorslaggevende versterkingen heeft PSV dan aangetrokken voor de defensie? Pieters?
|
|
|
Boer_met_Kiespijn Jeugdspeler
Uit: Land der Boeren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 24 augustus 2005 | Jij haakt wel af. Ik haak niet af. Zucht. Wat een discussie. Laat de voorbereiding maar beginnen, dan kunnen we het weer over voetbal hebben.
|
|
|
|
figuur Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 315 Reg.: 22 mei 2003 |
quote: Boer_met_Kiespijn schreef:
Jij haakt wel af. Ik haak niet af. Zucht. Wat een discussie. Laat de voorbereiding maar beginnen, dan kunnen we het weer over voetbal hebben.
Tis echt komkommertijd idd, Als Gomes vorig jaar niet onder de lat bij PSV had gestaan dan had.
Zo'n poep!
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7347 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: figuur schreef:
(...)
Tis echt komkommertijd idd, Als Gomes vorig jaar niet onder de lat bij PSV had gestaan dan had.
Zo'n poep!
Mmm.. kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat een psv'er met deze 'als' situatie op de proppen kwam.
En als je deze discussie niet zint, dat reageer je er toch niet op?
Of kan het je stieken wel boeien......
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4422 Reg.: 10 mei 2002 | Voorkant van het jaudenblaadje VI van deze week.....

|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3098 Reg.: 29 december 2003 |
Leuk dat innemen van de underdog positie, maar daar trap ik niet in 
Vergelijk Ajax met Oranje: aanvallend top en voor het overige middelmaat. Maar het klopt wel prima met wat ik hieronder probeer uit te leggen. Praktisch hetzelfde Ajax werd tweede en was minder dan Twente in de play-offs en er komt één dure speler bij en we zijn in ene de te kloppen ploeg. Hier klopt iets niet.
quote: Natuurlijk heb je wel gelijk wat betreft Sulejmani, ik ben benieuwd hoe die gaat presteren onder druk.
Ik had het niet over Sulejmani maar over Ajax in het algemeen. Als je zulke bedragen in een keer uitgeeft wordt er wat van je verwacht. Niet meer dan terecht overigens.
quote: Daarnaast denk ik dat de moordende concurrentie bij gullie voor een basisplaatsje voorin ook wel eens voor de nodige problemen kan gaan zorgen :hoop :hoop
Inderdaad, veelal gebaseerd op hoop. Die aanval staat wel zo'n beetje vast. De kans dat Huntelaar uiteindelijk vertrekt is reëel en dan hebben we, ongelofelijk maar waar en niet wat je bij Ajax zou verwachten, een stand-in achter de hand. Blind heeft al aangegeven dat Cvitanich niet per se basis is.
|
|
|
Fernando Redondo Icoon
Uit: 198.27.25.3 Vak: 405 Posts: 6556 Reg.: 13 november 2002 |
Voorkant van het jaudenblaadje VI van deze week.....
(plaatje)
Laten we hopen, dat dit door Ajax komt....
Beide spelers zie ik graag in een Ajax-shirt. Niet omdat ze anders naar PSV gaan maar op basis van hun voetbalkwaliteiten. Pieters is een zeer talentvolle linksbenige verdediger, die vrij schaars zijn. Ik snap niet, dat Ajax neit voor hem in de markt is.
|
|
|
Zlatan Ivarovic Internationale topspeler
Uit: Weert Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1598 Reg.: 30 juni 2002 |
quote: Fernando Redondo schreef:
(...)
Laten we hopen, dat dit door Ajax komt....
Beide spelers zie ik graag in een Ajax-shirt. Niet omdat ze anders naar PSV gaan maar op basis van hun voetbalkwaliteiten. Pieters is een zeer talentvolle linksbenige verdediger, die vrij schaars zijn. Ik snap niet, dat Ajax neit voor hem in de markt is.
Ik heb regelmatig bekeken maar die jongen is gewoon blij dat hij op zijn beide benen kan staan. Verdedigen kan hij wel maar opbouwen is een drama! Aangezien de opbouw veelvuldig via de backs gaat dit seizoen (tenzij er nog een opbouwer in het centrum bijkomt dit seizoen), hebben we voetbal nodig. Aissati mag best komen natuurlijk 
|
|
|
Lederen Knikker Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6338 Reg.: 28 juni 2005 | Valt me op dat PSV en Feyenoord hun fans lekker maken met gebakken lucht.
Kun je beter zoals Ajax gewoon zwijgen waar je concreet mee bezig bent.
|
|
|
Fernando Redondo Icoon
quote: Zlatan Ivarovic schreef: Verdedigen kan hij wel maar opbouwen is een drama!
Dus?
In jouw optiek is het laatste belangrijker dan kunnen verdedigen?
|
|
|
Lederen Knikker Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6338 Reg.: 28 juni 2005 |
quote: Fernando Redondo schreef:
Dus?
In jouw optiek is het laatste belangrijker dan kunnen verdedigen?
In het moderne voetbal maken backs vaak het spel (zie Duitsland en Rusland) omdat zij zowat de enige flankspelers zijn.
Dus ja opbouwen voor een back is belangrijk.
|
|
|
Fernando Redondo Icoon
quote: Lederen Knikker schreef: In het moderne voetbal maken backs vaak het spel (zie Duitsland en Rusland) omdat zij zowat de enige flankspelers zijn.
Dus ja opbouwen voor een back is belangrijk.
In het moderne voetbal?
Als je dit weet, dek je de backs toch af?
Als je zo speelt, zal je middenveld dit moeten compenseren.
Het is het kip en ei-verhaal want elke verdediging heeft wel een zwakke plek. Pieters is nog zeer jong dus aan dit aspect kan gewerkt worden. Daarbij speel je naar je mogelijkheden en ja Rusland was sterk omdat hun backs offiensief sterk waren. Daarentegen ligt daar ook hun zwakte en hun defensief blok was opbouwend ook niet sterk.
PSV speelt al jaren met zeer offensieve backs en bouwen daarom zekerheden in op het middenveld.
PSV heeft alweer afscheid genomen van een supertalent.
Zeefuik wordt uitgeleend aan Omniworld. Spreekt niet echt vertrouwen uit want waarom geen eredivieclub? Die komt nooit meer terug.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7347 Reg.: 8 maart 2001 | Bakkal was ook uitgeleend aan FC Eindhoven...
|
|
|
figuur Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 315 Reg.: 22 mei 2003 | En in dat rijtje past ook een zekere Huntelaar. 
|
|
|