| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
David89 Talent
Uit: Zuidoostbeemster Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 135 Reg.: 27 januari 2008 | Volgensmij was de PSV-verdediging vorig jaar zelfs slechter dan die van Ajax. Ze hadden meer doelpogingen tegen dan Ajax. Het enige wat hun redde was Gomes. En die is nu weg 
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10145 Reg.: 18 april 2002 |
quote: David89 schreef:
Volgensmij was de PSV-verdediging vorig jaar zelfs slechter dan die van Ajax. Ze hadden meer doelpogingen tegen dan Ajax. Het enige wat hun redde was Gomes. En die is nu weg 
30% meer doelpogingen dan Ajax kreeg, 312 tegen 240 volgens een onderzoekje van VI.
|
|
|
Der Kaiser Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1737 Reg.: 22 september 2005 | Ojah Amrabat is ook nog een aankoop, wie wordt de volgende?
Ik neem aan dat ze vervangers zoeken?
Misschien Diba? Of toch maar good old Boukhari? ;D
[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 5 juli 2008 11:44:58).]
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 | De open brief van Gomes:
"Wanneer ik aan PSV denk word ik meteen emotioneel. Ik heb veel verdriet over de manier waarop ik bij PSV ben weggegaan, maar ik ben blij en opgelucht dat ik met de directie van de club alles heb kunnen uitpraten. Deze club heeft mij de mogelijkheid geboden om mij te ontwikkelen tot een volwassen speler, om in toernooien zoals de Champions League uit te komen en vier geweldige kampioenschappen te vieren. Zowel ikzelf als mijn familie hebben Eindhoven, PSV en haar supporters voor altijd in ons hart gesloten en we zullen met veel plezier terug blijven komen en de club volgen.
Ik wil langs deze weg namens mijzelf en mijn familie de mensen van de club, de spelersgroep en haar fantastische supporters oprecht bedanken. Het liefst had ik persoonlijk van iedereen afscheid willen nemen en ik hoop dat die gelegenheid nog komt. Ik ben de hele Nederlandse bevolking dankbaar voor de manier waarop ik overal ben ontvangen. Ook buiten Eindhoven ben ik altijd met vriendschap en respect behandeld, al waren supporters van andere clubs niet altijd blij wanneer ik veel ballen uit ons doel wist te houden.
Ik heb een diepe wens om ooit weer voor PSV te mogen keepen. Niemand weet wanneer dat zal zijn, maar ik hoop dat wanneer de tijd daar is, ik net zo fantastisch ontvangen word als de afgelopen jaren altijd het geval was.
Houdoe en bedankt!!"
Gomes
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
SiSi Bankzitter
quote: king28 schreef:
De open brief van Gomes:
"Wanneer ik aan PSV denk word ik meteen emotioneel.
"I cried all the way to the bank."
[Dit bericht is veranderd door SiSi (op 5 juli 2008 12:39:37).]
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5821 Reg.: 21 december 2000 |
quote: SiSi schreef:
(...)
Tja, Reker heeft een mooie brief geschreven, dat kun je niet ontkennen 
|
|
|
Furibond Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3008 Reg.: 31 januari 2002 | Zeg dat niet te hard. Ik zie Reker nog in staat om zijn huwelijk te ontkennen.
[Dit bericht is veranderd door Furibond (op 5 juli 2008 18:27:43).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: SiSi schreef:
(...)
Wel een engelse financieel-bank houder
Arm aem psv , hebben we dalijk helemaal geen tegenstander meer.
Feyenoord is een bejaarde-club geworden.
Psv is dolende komende 10 jaar , noemt het maar het gomes efect gemengd met een snufje rekel .
En zie daar ..... 
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7144 Reg.: 10 juli 2002 |
quote: witchmaster schreef:
Arm aem psv , hebben we dalijk helemaal geen tegenstander meer.
Als wij de verdediging niet als een gek gaan versterken, rijdt die boerenkar gewoon weer uit volgend jaar in Eindhoven.
Ze zijn wel lekker bezig daar, niet te geloven zeg. Staat die Reker bij Ajax onder contract ofzo?
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Klasbakken schreef:
(...)
Als wij de verdediging niet als een gek gaan versterken, rijdt die boerenkar gewoon weer uit volgend jaar in Eindhoven.
Ze zijn wel lekker bezig daar, niet te geloven zeg. Staat die Reker bij Ajax onder contract ofzo?
is aanval niet de beste verdediging?zowel in het verleden als hopelijk dit seizoen.
met een goed bezet voorhoede en middenveld ontlast je de verdediging wel degelijk.
uiteraard dient er wel een opvolging voor onze johnnie gezocht teworden ....
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5848 Reg.: 1 september 2004 |
(...)
is aanval niet de beste verdediging?zowel in het verleden als hopelijk dit seizoen.
met een goed bezet voorhoede en middenveld ontlast je de verdediging wel degelijk.
uiteraard dient er wel een opvolging voor onze johnnie gezocht teworden ....
En laat nu net het middenveld de oorzaak zijn van veel problemen. Zolang er niet meer voetballend vermogen bijkomt op het middenveld zal de verdediging hoe dan ook in de problemen komen. Als het middenveld de bal in de ploeg kan houden, het tempo kan bepalen en positioneel goed staat, wordt het al een stuk makkelijker verdedigen. Maar dat probleem kende psv ook vorig seizoen, alleen hadden zij Gomes op doel.
En net als Ajax is het middenveld van psv er nu ook nog niet op vooruitgegaan. Helaas lijken beide clubs maar moeilijk te beseffen dat daar de sleutel ligt. Men kijkt m.i. al te kortzichtig naar doelpunten maken of doelpunten tegen krijgen.
De club die de juiste aankoop op het middenveld weet te realiseren, zal torenhoog favoriet zijn voor de titel. Wedstrijden en dus kampioenschappen worden veelal beslist op het middenveld. Niet in de verdediging of in de aanval al kan dat uitzonderlijk wel eens gebeuren door een verdedigende blunder of een doelpunt uit het niets.
|
|
|
Furibond Idool
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3008 Reg.: 31 januari 2002 | Je hebt gelijk dat Ajax absoluut een creatieve middenvelder nodig heeft. Maar je zal ook beseffen dat met die speler we nog steeds een matige verdediging hebben met te weinig spelers of spelers die het niveau niet aan kunnen. Daarom heeft Ajax naast die middenvelder nog minstens één centrumverdediger en een linksback nodig. En wat dat betreft lijkt het mij dat PSV al wat meer rond is met hun selectie. Gomes kan wel weg zijn, maar als wij verdedigend niet wat gaan ondernemen gaat de schaal weer naar Eindhoven ben ik bang.
|
|
|
OudWestJood Talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 129 Reg.: 17 april 2007 | Wij hebben nu die Cvitanich toch? hij kan als vervanger van Huntelaar spelen, maar ook op 10.
[Dit bericht is veranderd door OudWestJood (op 6 juli 2008 12:05:32).]
|
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5848 Reg.: 1 september 2004 |
quote: OudWestJood schreef:
Wij hebben nu die Cvitanich toch? hij kan als vervanger van Huntelaar spelen, maar ook op 10.
Met Sulejmani, Huntelaar en Suarez al in de aanval moet je niet nog eens met een '10' willen spelen. En Cvitanich is sowieso geen '10', het is een echte spits.
Nee, Ajax moet een dynamische en creatieve middenvelder hebben (een beetje zoals Siem De Jong maar dan iemand op links). Er moet achter de 3 aanvallers vooral gezocht worden naar de juiste balans op het middenveld. Een middenveld dat de bal in de ploeg kan houden en het tempo kan bepalen waardoor de verdediging tijd krijgt om goed te staan en de aanval positie kan kiezen.
Maar goed, het gaat hier niet over Ajax maar over psv al kan psv ook wel zulk een middenvelder gebruiken (hoewel ze die met Aissati al lang in huis hebben alleen beseffen ze dat blijkbaar niet).
|
|
|
witchmaster Vedette
quote: fluwelen linker schreef:
(...)
Met Sulejmani, Huntelaar en Suarez al in de aanval moet je niet nog eens met een '10' willen spelen. En Cvitanich is sowieso geen '10', het is een echte spits.
Nee, Ajax moet een dynamische en creatieve middenvelder hebben (een beetje zoals Siem De Jong maar dan iemand op links). Er moet achter de 3 aanvallers vooral gezocht worden naar de juiste balans op het middenveld. Een middenveld dat de bal in de ploeg kan houden en het tempo kan bepalen waardoor de verdediging tijd krijgt om goed te staan en de aanval positie kan kiezen.
Maar goed, het gaat hier niet over Ajax maar over psv al kan psv ook wel zulk een middenvelder gebruiken (hoewel ze die met Aissati al lang in huis hebben alleen beseffen ze dat blijkbaar niet).
Denk dat men daar Aissati verkloten is en dat hj wel eens vertrek?
tis constant beloven en niet nakomen,natuurlijk een basis-plaats moet je verdienen maar dit is eigelijk tegek.
de enige die het middenveld en de lijnen uitzet is die belg maar wat als hij uitvalt?
Nee psv is dit seizoen zwakker geworden ,en die klucht rond gomes kan wel eens heel duur komen testaan .
natuurlijk hebben wij het tegen de (kleintje,s) het laten liggen.
kortom we worden dit jaar zoals het hoort gewoon landskampioen , de derde ster is onder weg 
|
|
|
Makelaar1 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 564 Reg.: 19 december 2003 |
(...)
Nee psv is dit seizoen zwakker geworden ,en die klucht rond gomes kan wel eens heel duur komen testaan .
natuurlijk hebben wij het tegen de (kleintje,s) het laten liggen.
kortom we worden dit jaar zoals het hoort gewoon landskampioen , de derde ster is onder weg 
Hebben wij dit niet al meer gehoord de laatste 5 seizoenen????? En inderdaad de derde ster is onderweg alleen moeten we dan nog even 
|
|
|
liam Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1177 Reg.: 10 juli 2002 | Het is niet te zeggen hoe PSV er voor staat op dit moment omdat we simpelweg niet goed weten wat die versterkingen uit Frankrijk en Mexico voorstellen. Bovendien is het onduidelijk hoe die Isaksson gaat keepen. Hij kwam op mij niet echt geweldig over op het EK maar misschien raakt hij nog beter in vorm. Zolang PSV met types als Simons speelt is er gewoon degelijkheid aanwezig en zal er weinig worden verloren. Daarbij is er met Afellay, Koevermans, Lazovic, Amrabat, Dzudszak zeker voor NL begrippen offensieve kwaliteit. Als die 2 aangetrokken verdedigers voltreffers zijn blijft het een serieus te nemen opponent. Dat het steeds minder wordt is echter ook duidelijk. Ajax lijkt er sterker uit te zien maar is ook nog zeker niet in balans.
|
|
|
witchmaster Vedette
quote: Makelaar1 schreef:
(...)
Hebben wij dit niet al meer gehoord de laatste 5 seizoenen????? En inderdaad de derde ster is onderweg alleen moeten we dan nog even 
wie het laatst lach lach het harts read my lips
Ik vindt wel degelijk dat psv kwaliteit heeft ingeleverd.
hoeveel wedstrijden heeft gomes de wedstrijd niet binnen gesleept?
zonder gomes had psv echt niet 5 jaar de titel gehaalt ,nog niet misschien.
denk daarom dat gomes een byzonder zwaar verlies is voor psv ,en dan kunnen somige suporters wel zeggen er komt een paar betere verdedigers .
maar dat zal eerst nog bewezen moeten worden, en een gomes heeft zich bewezen.
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6640 Reg.: 25 februari 2003 | Denk je nou echt dat Sulejmani wakker zal liggen van Rodriguez... eerder andersom.
Gomes, dat is het sleutelwoord mbt de laatste 2 titels, dat lijkt me overduidelijk.
Tijd voor de 3e ster! 
|
|
|
Makelaar1 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 564 Reg.: 19 december 2003 |
quote: Vossie schreef:
Denk je nou echt dat Sulejmani wakker zal liggen van Rodriguez... eerder andersom.
Gomes, dat is het sleutelwoord mbt de laatste 2 titels, dat lijkt me overduidelijk.
Tijd voor de 3e ster! 
Tuurlijk Vossie. Alles hebben we te danken aan Gomes. Punt heb je dat het een top keeper is, maar volgens mij staan er 11 spelers op de mat.... Hebben jullie de laatste jaren alles te danken aan klaas-jan???? Dan hebben jullie komend seizoen ook een fiks probleem. 
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7347 Reg.: 8 maart 2001 |
(...)
Tuurlijk Vossie. Alles hebben we te danken aan Gomes. Punt heb je dat het een top keeper is, maar volgens mij staan er 11 spelers op de mat.... Hebben jullie de laatste jaren alles te danken aan klaas-jan???? Dan hebben jullie komend seizoen ook een fiks probleem. 
De laatste jaren hebben wij geen fuck gewonnen. Tuurlijk is Huntelaar een goede spits, maar wie zegt me niet dat het een Man. Utd. scenario gaat worden? Van Nistelrooy de troetelboy van Man. U en sinds hij weg is, wint die club prijs na prijs.....
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
(...)
In alle eerlijkheid, als we het duo Huntelaar/Suarez niet hadden gehad waren we niet als tweede geeindigd. Aangezien we verdedigend er nogal wat doorlieten konden we die 30+ van Klaas-Jan heel goed gebruiken....Er waren teveel wedstrijden die je wint ondanks de(vele) tegengoals.Wij beseffen ons dat wel, nou jullie nog mbt Gomes....
Of we een probleem hebben zonder hem valt nog te bezien, de topscorer uit Argentinië zal toch niet droog blijven staan? 
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 8 juli 2008 09:12:40).]
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4422 Reg.: 10 mei 2002 |
(...)
Hebben het de laatste 5 seizoen een keer waargemaakt, niet slecht 
|
|
|
king28 Talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 20 mei 2008 | Tot mijn grote genoegen rekenen een flink aantal Ajax-mensen zich al weer rijk doordat er een topper uit eindhoven vertrekt.
Het grote onderschattingsspook wat Ajax als zo vaak de das heeft omgedaan komt alweer om de hoek kijken.
Ik kan niet wachten tot de seizoensvoorspellingen weer uitkomen.
De media neemt dit weer over, de praatprogramma's ook en wat gaat er weer gebeuren?? Onderschatting van tegenstanders!
Puntjes tegen de kleintjes laten liggen terwijl PSV gwoon doorsprokkeld....
Je zou toch denken dat de realiteit eens moet inslaan.
Wat ik tot mijn verbazing niet zie terugkomen is het feit dat de laatste 2 titels ( inderdaad de minste van de 7 uit de afgelopen 9 jaar!!!) zijn behaald door Koeman.... die kennen jullie nog wel in A'dam en 2 interim-trainers.
Nu staat er natuurlijk wel een iets betere en internatinaal meer gelouterde coach voor de ploeg in Eindhoven.
Ook is het team van PSV al redelijk in balans...De transferperiode kent altijd nog wel een verassinkje, maar ik maak me nog geen zorgen.( alhoewel de voorhoede van aJax wel erg aantrekkelijk eruit ziet nu als Huntelaar ook blijft!)
Al met al durf ik mijn jaarlijkse weddenschappen wel weer aan te gaan met de "onwetenden".. 
[Dit bericht is veranderd door king28 (op 8 juli 2008 11:49:07).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.462,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: king28 schreef:
Tot mijn grote genoegen rekenen een flink aantal Ajax-mensen zich al weer rijk doordat er een topper uit eindhoven vertrekt.
Het grote onderschattingsspook wat Ajax als zo vaak de das heeft omgedaan komt alweer om de hoek kijken.
Ik kan niet wachten tot de seizoensvoorspellingen weer uitkomen.
De media neemt dit weer over, de praatprogramma's ook en wat gaat er weer gebeuren?? Onderschatting van tegenstanders!
Puntjes tegen de kleintjes laten liggen terwijl PSV gwoon doorsprokkeld....
Je zou toch denken dat de realiteit eens moet inslaan.
Wat ik tot mijn verbazing niet zie terugkomen is het feit dat de laatste 2 titels ( inderdaad de minste van de 7 uit de afgelopen 9 jaar!!!) zijn behaald door Koeman.... die kennen jullie nog wel in A'dam en 2 interim-trainers.
Nu staat er natuurlijk wel een iets betere en internatinaal meer gelouterde coach voor de ploeg in Eindhoven.
Ook is het team van PSV al redelijk in balans...De transferperiode kent altijd nog wel een verassinkje, maar ik maak me nog geen zorgen.( alhoewel de voorhoede van aJax wel erg aantrekkelijk eruit ziet nu als Huntelaar ook blijft!)
Al met al durf ik mijn jaarlijkse weddenschappen wel weer aan te gaan met de "onwetenden".. 
Grote mond troef weer. Gemakshalve vergeet je gewoon ff dat PSV ook de punten heeft laten liggen tegen de "kleintjes". Of spreken we hier gewoon over mensen met een enorme plaat voor -het vaak aan gebrek aan geheugen- lijdende fasie?
|
|
|