Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 109 »

Poster
Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) 
Brasil
Icoon

Vak: -
Reg.: 21 december 2000
Gepost op 3 juli 2008 om 15:22:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:

Druss, probeer eens goed te lezen en ook wat minder conclusies te trekken gebaseerd op onderbuik gevoelens.

Inderdaad, hulde voor je post want je maakt een hoop duidelijk , maar óók dat wij het WEDEROM bij het juiste eind hadden, dit keer inzake de clausules. Wellicht dat Mikaza nog kan lachen om ons maar we krijgen maar al te vaak gelijk natuurlijk .

Over dat spitsengebeuren ben ik toch ook heel benieuwd.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002
Gepost op 3 juli 2008 om 15:59:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat lijkt mij vooral met geldzaken te maken te hebben: als Twente zich niet plaatst, krijgt PSV weer het volle pond van de CL gelden, waardoor er dus meer geld is/komt. Dat geld kunnen ze weer in de selectie investeren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick Starfish
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 2 april 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 16:09:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

Dat lijkt mij vooral met geldzaken te maken te hebben: als Twente zich niet plaatst, krijgt PSV weer het volle pond van de CL gelden, waardoor er dus meer geld is/komt. Dat geld kunnen ze weer in de selectie investeren.

Inderdaad, dat is een abc-tje.
Net zoals vorig jaar op de dag nadat Ajax werd uitgeschakeld in de voorronde van de CL ineens Koevermans werd gekocht voor een miljoen of 8.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 3 juli 2008 om 16:20:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ares schreef:

Pff wat voel ik mijzelf nu stom (nee ik heb geen bevestingen nodig ) , had ik natuurlijk geheel zelf op kunnen...uh moeten komen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sp1337
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 3 juli 2008 om 17:05:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brasil schreef:

(...)

Inderdaad, hulde voor je post want je maakt een hoop duidelijk , maar óók dat wij het WEDEROM bij het juiste eind hadden, dit keer inzake de clausules. Wellicht dat Mikaza nog kan lachen om ons maar we krijgen maar al te vaak gelijk natuurlijk .

Over dat spitsengebeuren ben ik toch ook heel benieuwd.

Mag ik dan even vragen waar ik dat heb tegengesproken (m.b.t. de clausules)?

Even een wat belangrijker bericht dan het claimen van het al dan niet 'gelijk' hebben (lekker belangrijk ook verder).

quote:
PSV Media - Adrie van Kraaij gaat de komende twee seizoenen aan de slag als Manager Transfers & Scouting bij PSV. Van Kraaij volgt Stan Valckx op, die medio mei op non-actief werd gesteld na een conflict met de club. Directeur Jan Reker liet weten dat met Valckx inmiddels een definitieve regeling is getroffen.

“Op het pad gekomenâ€
Adrie van Kraaij nam de afgelopen weken, naast zijn werkzaamheden voor PSV als scout, op ad interim basis de lopende zaken van Stan Valckx al over. “Ze hadden gevraagd of ik dat wilde doen. Het is schijnbaar zo goed bevallen dat de club er mee verder wil gaanâ€, aldus Van Kraaij. “Zoiets komt op je pad. Ik blijf wel gewoon mijn scoutingwerkzaamheden doen en zal daarnaast transfers voorbereiden en dergelijke.†Adrie van Kraaij werd op 1 augustus 1953 geboren in Eindhoven en begon zijn voetbalcarrière bij de jeugd van de Augustijnen. Samen met Harrie Lubse maakt hij de overstap naar de Spechten en later ging hij ook samen met Lubse naar PSV. In de 11 seizoenen die Adrie van Kraaij voor PSV speelde kwam hij tot 309 competitiewedstrijden. Hij scoorde daarin 5 keer, maar werd met PSV wel 3 keer landskampioen en won hij 2 keer de nationale beker. In 1978 haalde hij met PSV de UEFA Cup binnen.

Adrie van Kraaij (rechts) in een duel van PSV tegen AZ '67. Adrie van Kraaij (rechts) in een duel van PSV tegen AZ '67.
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23514

In ieder geval een PSV man op die stoel. Of hij capabel is; daar heb ik geen inzicht op.

[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 3 juli 2008 17:20:00).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 3 juli 2008 om 18:03:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach als hij overal net zo laat bij is als bij die bal op de foto hoor je weinigen buiten PSV klagen denk ik?

quote:
Brasil schreef:

Pff wat voel ik mijzelf nu stom (nee ik heb geen bevestingen nodig ) , had ik natuurlijk geheel zelf op kunnen...uh moeten komen.

Het enige wat ze de afgelopen jaren nog op de been hield (buiten Ajax zelf) vergeet je? ongelooflijk

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 3 juli 2008 18:06:15).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Makelaar1
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Reg.: 19 december 2003
Gepost op 4 juli 2008 om 01:36:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

Ach als hij overal net zo laat bij is als bij die bal op de foto hoor je weinigen buiten PSV klagen denk ik?

(...)

Het enige wat ze de afgelopen jaren nog op de been hield (buiten Ajax zelf) vergeet je? ongelooflijk

Ja omdat allemaal op te schrijven is hij ook een dag bezig
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 14:16:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fc Twente heeft zich schijnbaar gemeld bij PSV om Aissati. Verder zou ook Heerenveen haar ogen gericht hebben op hem.

Ik heb nog steeds een vermoeden, dat Schalke zich ook gaat mengen in de strijd om Aissati.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.457,1VoVo: -Opstelling: incompleet
DamzkoO
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 15:08:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
4/7/2008 - Gomes hoopt terug te keren bij PSV
(Gepost door JV)

Heurelho da Silva Gomes hoopt ooit terug te keren bij PSV. De Braziliaanse doelman spreekt deze wens uit in een open brief aan de supporters op de website van de Eindhovense club. Gomes verruilt PSV met pijn in het hart voor het Engelse Tottenham Hotspur. Hij had zichzelf een ander afscheid gewenst. "Wanneer ik aan PSV denk, word ik meteen emotioneel. Ik heb veel verdriet over de manier waarop ik bij PSV ben weggegaan, maar ik ben blij en opgelucht dat ik met de directie van de club alles heb kunnen uitpraten", aldus Gomes. "Deze club heeft mij de mogelijkheid geboden om mij te ontwikkelen tot een volwassen speler, om in toernooien zoals de Champions League uit te komen en vier geweldige kampioenschappen te vieren. Zowel ikzelf als mijn familie heeft Eindhoven, PSV en haar supporters voor altijd in ons hart gesloten. Ik heb een diepe wens om ooit weer voor PSV te mogen keepen."

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.476,6VoVo: -Opstelling: -
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 4 juli 2008 om 16:09:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die ziet psv naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer terug. Ik heb een vermoeden dat hij op den duur, mocht hij bij de Spurs net zo keepen als bij psv, de opvolger van van der Sar wordt bij Manchester United.

Hoe oud is hij eigenlijk? Een jaar of 27?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Der Kaiser
Internationale topspeler

Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 4 juli 2008 om 16:42:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat wordt volgend jaar de opstelling van psv?

Isaksson

KromkampMarcellisRodriguezSalcido

BakkalSimonsvan der LeegteDzudzsak

KoevermansLazovic

Zoiets?

De verdediging wordt wel erg magertjes na het vertrek van Alcides en Rajkovic.
Sowieso de hele selectie is veel te mager.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA 428
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 4 juli 2008 om 17:00:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roepen we dat niet ieder jaar? 'de selectie is de mager', 'de verdediging is zwak'. Toch worden ze ieder jaar kampioen.
Trouwens, zo op het oog is de verdediging van psv niet eens zwakker dan die van ons.

Het is aan Ajax om dit niveau te ontstijgen, want ik heb niet echt het gevoel dat psv nog spelers zal binnen halen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 17:10:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Der Kaiser schreef:

Wat wordt volgend jaar de opstelling van psv?

Isaksson

KromkampMarcellisRodriguezSalcido

BakkalSimonsvan der LeegteDzudzsak

KoevermansLazovic

Zoiets?

De verdediging wordt wel erg magertjes na het vertrek van Alcides en Rajkovic.
Sowieso de hele selectie is veel te mager.

Van der Leegte zal natuurlijk niet in de basis staan, waar is Affelay? Mocht Affelay vertrekken zullen ze echt wel een goede middenvelder ervoor terug halen.

Ik ben niet onder de indruk van het elftal, maar ik vind de selectie van Ajax al 4 jaar beter dus ik kijk er niet van op dat ze ook met bovenstaande elftal goed kunnen presteren.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 4 juli 2008 om 17:45:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze gaan sowiezo 4-2-3-1 spelen las ik.

-------------------------Isaksson--------------------------
---Marcellis-------Rodriquez------Salcido--------Lee-------
------------------Simons---------Bakkal--------------------
-----Afellay------------Aissati-------------Dudszsak-------
----------------------Lazovic------------------------------

Ze zullen die Lee nog wel oppikken denk ik. Eigenlijk missen ze een rechtshalf/buiten want Aissati gaat natuurlijk nooit spelen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
SJON_AFCA
Vedette

Uit: Boekel
Vak: 409
Reg.: 17 januari 2003
Gepost op 4 juli 2008 om 19:27:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:
Ik ben niet onder de indruk van het elftal, maar ik vind de selectie van Ajax al 4 jaar beter dus ik kijk er niet van op dat ze ook met bovenstaande elftal goed kunnen presteren.

Selectie van Ajax voor komend seizoen is op 't moment echt dramatisch.

Matige verdediging, creatiefloos middenveld. Alleen de aanval is goed, maar als een coach dan ook nog eens voor een Rommedahl kiest, houdt dat ook niet over...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.451,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Der Kaiser
Internationale topspeler

Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 4 juli 2008 om 20:00:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Van der Leegte zal natuurlijk niet in de basis staan, waar is Affelay? Mocht Affelay vertrekken zullen ze echt wel een goede middenvelder ervoor terug halen.

Elk jaar is een nieuw seizoen, ik heb niks te maken met voorgaande jaren.
Uit deze selectie zie ik geen bedreiging voor ons kampioenschap, Afellay gaat ook weg nu zijn mocrovriendje ook weg zal gaan en Farfan naar Schalke is vertrokken en 1-man-army Gomes naar Spurs is gegaan.
En Sulejmani is Ajacied, dus Ajax is op elke positie al beter, behalve de verdediging, want die hebben wij nu nog niet eens (centraal).

quote:
Robehr schreef:

Ze gaan sowiezo 4-2-3-1 spelen las ik.

-------------------------Isaksson--------------------------
---Marcellis-------Rodriquez------Salcido--------Lee-------
------------------Simons---------Bakkal--------------------
-----Afellay------------Aissati-------------Dudszsak-------
----------------------Lazovic------------------------------

Ze zullen die Lee nog wel oppikken denk ik. Eigenlijk missen ze een rechtshalf/buiten want Aissati gaat natuurlijk nooit spelen.

Lee is veel te duur voor psv, aissati is al weg, en Afellay gaat naar villareal, overigens is Isaksson wel een serieuze concurrent voor Roorda.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 4 juli 2008 22:07:04).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Meerkoet
Vedette

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Reg.: 23 december 2001
Gepost op 4 juli 2008 om 20:46:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gezien hoe DE PSV held, de man die bijna eigenhandig PSV 4 titels heeft bezorgd afscheid moet nemen van die warme club.
Een open brief is alles wat er mag na 4 titels.
Zo ga je in een warme club met je helden om.
Past mooi in het rijtje Gullit, Stam en Numan die ook via de achterdeur het PSV stadionnetje uit gebonjourd werden.
Zo ga je met je helden om, ondanks het kwade bloed moet je in mijn ogen jezelf niet te kakken zetten en de man gewoon goed afscheid laten nemen.
Maar ja lange tenen en een zwaar calimero syndroom bij Rekert en consorten belemmeren dit.
Waar een kleine club groot in kan zijn.
Ik hoop dat potentiele toppers eens goed kijken hoe dat daar gaat.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
SiSi
Bankzitter

Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 4 juli 2008 om 21:10:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA 428 schreef:
Het is aan Ajax om dit niveau te ontstijgen,

Pff met Sulejmani wordt dat een eitje, kampioen van de voorbereiding opzeker

quote:

want ik heb niet echt het gevoel dat psv nog spelers zal binnen halen.

Reker zegt dat ie klaar is.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 4 juli 2008 om 21:58:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben topaankoop Amrabat vergeten.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
OudWestJood
Talent

Uit: Amsterdam Oud-West
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 00:00:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Benieuwd of Sulejmani er wel een paar kan inleggen bij dat PSV-gebroed
 Help mods!
Boer_met_Kiespijn
Jeugdspeler

Uit: Land der Boeren
Reg.: 24 augustus 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 00:08:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk het niet ...net als zijn voorgangers .
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
OudWestJood
Talent

Uit: Amsterdam Oud-West
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 00:13:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zeg je wel, maar je lacht als een Boer met Kiespijn
 Help mods!
jappie!
Ballenjongen

Reg.: 21 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 00:15:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is elk jaar hetzelfde toch?

Dit jaar wordt het niets bij PSV, Ajax wordt kampioen, AZ wordt kampioen.

Wat kun je er over zeggen, helemaal niets!

Lekker ballen en na een wedstrijd of 10 is er meer duidelijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Co Adriaanse
Vedette
Winnaar Bekerklassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Vlaardingen
Reg.: 16 juli 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 02:40:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jappie! schreef:

Het is elk jaar hetzelfde toch?

Dit jaar wordt het niets bij PSV, Ajax wordt kampioen, AZ wordt kampioen.

Wat kun je er over zeggen, helemaal niets!

Lekker ballen en na een wedstrijd of 10 is er meer duidelijk.

Eerst moet Ajax nog ff 4 aankopen doen wil het een beetje een normaal elftal hebben. PSV heeft een 2 keer zo'n goede verdediging.
 Help mods!
SiSi
Bankzitter

Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 5 juli 2008 om 08:41:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Co Adriaanse schreef:
Eerst moet Ajax nog ff 4 aankopen doen wil het een beetje een normaal elftal hebben.

Indien er nog twee goede verdedigers komen zijn ze al een heel eind.

quote:

PSV heeft een 2 keer zo'n goede verdediging.

Ach zolang de Ajax aanval 4x zo goed is...
Marcellis vind ik sterk en heeft potentie, Gomes is pleitte, dan scheelt een hoop.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk