Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie en eerste divisie
[Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 109 »

Poster
Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) 
Chris78
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 7 november 2006
Gepost op 27 april 2008 om 22:44:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Er loopt natuurlijk allang een dossiertje bij justitie. De vraag is : hoe diep wil/kan men graven? De belastingfraude van Hiddink kan de bal aan het rollen hebben gebracht waardoor men is uitgekomen op een netwerk, carroussel, belangenvermenging, afpersing en last but not least witwas. Witwas gebeurt erg vaak door oeverloes doorsluizen langs meerdere personen in verschillende landen. Nederland, België, Engeland, Rusland, Israël, Servië, Brazilië. Dat kan al een hele constructie zijn dat veel onderzoek en tijd vergt.

Grapjas, dat gaat over een dispuut waar hij destijds woonachtig was, Nederland of Belgie. Vervolgens zie je allerlei verbanden en draaf je lekker door.....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 27 april 2008 om 22:50:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chris78 schreef:

(...)

Grapjas, dat gaat over een dispuut waar hij destijds woonachtig was, Nederland of Belgie. Vervolgens zie je allerlei verbanden en draaf je lekker door.....

Het zou een aanzet kunnen zijn voor justitie om verder te graven. Justitie onderzoekt natuurlijk ineens ook de geldstromen als het om belastingontduiking gaat. Of dacht je dat ze de bewegingen op z'n rekening niet checken? Dat zou wel erg naïef zijn. Ik zeg niet dat het absoluut zo is, maar het kan een aanzet zijn naar een breder onderzoek of het kan ook een beginpunt zijn bij een nieuw onderzoek nu blijkt dat er één en ander aan de hand is. Het begint altijd met kleine en op het eerste zicht onschuldige dingetjes.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.480,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 27 april 2008 om 23:06:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juist een ingang om verder te neuzen zeg ik maar. Met alle respect voor Chris maar teksten als 'doordraven' lazen we natuurlijk altijd al. Probleem is dat men enkel naar PSV en de herdgang blijft kijken terwijl het veel grootser van opzet is allemaal.

Ook internationaal zocht men naar een achteringang, een punt om iets in gang te kunnen zetten voor een gedegen onderzoek. Wie kent de teksten van Jeu Sprengers(?) niet?

quote:

Onderzoek FIFA naar relatie PSV en Chelsea

AMSTERDAM - De wereldvoetbalbond FIFA onderzoekt de relatie tussen de Engelse voetbalclub Chelsea en PSV. Dit gebeurt in het kader van een onderzoek naar een internationaal voetbalnetwerk rond de miljardair Roman Abramovitsj, de Russische eigenaar van Chelsea.

Volgens Jeu Sprengers, de voorzitter van de KNVB en aanjager van het onderzoek, is de eerlijkheid van voetbalcompetities in het geding. Sprengers bevestigt dat het FIFA-onderzoek zich ook uitstrekt naar Nederland. PSV, dat als enige club een directe relatie met Chelsea heeft, was niet bereikbaar voor commentaar. FIFA-voorzitter Blatter haalde dinsdag hard uit naar inhalige clubeigenaren die met een verborgen agenda het voetbal hebben omarmd.

een uitspraak uit 2005 maar er zijn verschillende wegen om ergens op uit te komen. Zie ook de kring waar Lemic toe behoort bijv. en als er al iets onderzocht gaat worden pakken ze alle punten erbij die voorbij komen natuurlijk...

PSV wilde deel uitmaken van een manier om snel en makkelijk aan spelers te kunnen komen, de vraag is alleen zullen zij het PSV belang boven hun eigen belang plaatsen of...

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 27 april 2008 23:15:31).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Chris78
Bankzitter

Reg.: 7 november 2006
Gepost op 28 april 2008 om 00:06:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Het zou een aanzet kunnen zijn voor justitie om verder te graven. Justitie onderzoekt natuurlijk ineens ook de geldstromen als het om belastingontduiking gaat. Of dacht je dat ze de bewegingen op z'n rekening niet checken? Dat zou wel erg naïef zijn. Ik zeg niet dat het absoluut zo is, maar het kan een aanzet zijn naar een breder onderzoek of het kan ook een beginpunt zijn bij een nieuw onderzoek nu blijkt dat er één en ander aan de hand is. Het begint altijd met kleine en op het eerste zicht onschuldige dingetjes.

Tuurlijk kan dat, maar het is hoogst onwaarschijnlijk dat deze via Hiddink liepen. Wel is het zo dat de contructies met Alez, Rajkovic en andere spelers zo ondoorzichtig waren dat bijvoorbeeld Jeu Sprengers tot dergelijke uitspraken kwam. Er werd echter ook geroepen dat Da Costa via Chelsea gekocht was en dat bleek ook niet waar.
 Help mods!
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 28 april 2008 om 07:48:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chris78 schreef:
Er werd echter ook geroepen dat Da Costa via Chelsea gekocht was en dat bleek ook niet waar.

Omdat hij niet aan Chelsea verkocht is, is er dus niks van waar?
Wel frappant dat PSV een groot talent na slecht 16 wedstrijden verkoopt. Nog frappanter dat het voor 4,5 miljoen euro is, terwijl de beste man nog een contract had tot 2011.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 28 april 2008 om 09:17:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chris78 schreef:

(...)
Da Costa via Chelsea gekocht was en dat bleek ook niet waar.

Waar bleek dat uit?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robby Krieger
Talent

Uit: Hillegom
Reg.: 1 maart 2008
Gepost op 28 april 2008 om 10:08:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Farfán het ook een beetje zat wordt van dat gezeur van die spelers en daarom een contract wil verlengen om een teken te geven naar de buitenwacht dat het goed komt met PSV. Tevens geeft hij aan dat hij aan de kant van Reker staat. Omdat hij homies in het andere kamp heeft wil hij niet direct naar buiten komen.

Ik denk dat Reker en Gomes onhoudbaar zijn.
Volgend jaar:

AD: Ploegsma
TD: Brandts
COACH: Steven
KT: Seegers

-----------Bailly-----------
Kromkamp-Mazza-Marcellis-Lee
-----------Simons-----------
Afellay------------Dszudzsák
----------Ronaldo!!!--------
Farfán-----------------Manco

Breedte aankopen:
Pieters (Utrecht)
Granat (Dynamo Moskou)
Amrabat (VVV venlo)
Meeuwis (Roda JC)

Ik denk dat van de reservespelers misschien 4 of 5 spelers zullen gaan. Dit past in het plan om de selectie smaller te maken. Gomes zal toch de 14M halen. Dit is genoeg voor nieuwe aankopen. Daarnaast zal Koevermans veel speeltijd krijgen aangezien Ronaldo vaak geblesseerd is. Pieters zal moeten concurreren met Lee om de linksback positie. Verder zal er aanvallend voetbal worden gespeeld met slechts vijf verdedigende spelers.
 Help mods!
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 28 april 2008 om 11:05:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Ik denk dat Farfán het ook een beetje zat wordt van dat gezeur van die spelers en daarom een contract wil verlengen om een teken te geven naar de buitenwacht dat het goed komt met PSV. Tevens geeft hij aan dat hij aan de kant van Reker staat. Omdat hij homies in het andere kamp heeft wil hij niet direct naar buiten komen.

Ik denk dat Reker en Gomes onhoudbaar zijn.
Volgend jaar:

Breedte aankopen:
Pieters (Utrecht)
Granat (Dynamo Moskou)
Amrabat (VVV venlo)
Meeuwis (Roda JC)

Ik denk dat van de reservespelers misschien 4 of 5 spelers zullen gaan. Dit past in het plan om de selectie smaller te maken. Gomes zal toch de 14M halen. Dit is genoeg voor nieuwe aankopen. Daarnaast zal Koevermans veel speeltijd krijgen aangezien Ronaldo vaak geblesseerd is. Pieters zal moeten concurreren met Lee om de linksback positie. Verder zal er aanvallend voetbal worden gespeeld met slechts vijf verdedigende spelers.

Ik hoop voor je dat je wasmachine zoveel beddegoed aankan.....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robby Krieger
Talent

Gepost op 28 april 2008 om 11:10:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniëlla schreef:

(...)

Ik hoop voor je dat je wasmachine zoveel beddegoed aankan.....

Dat komt pas volgend seizoen als ik mezelf kan quoten en zeggen: kijk eens wat ik voorspeld had .
 Help mods!
ajax the champions
Bankzitter

Reg.: 10 juli 2004
Gepost op 28 april 2008 om 11:12:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie is mazza eigenlijk?

En Ronaldo gaat echt niet komen, geloof dat maar niet.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.497,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robby Krieger
Talent

Gepost op 28 april 2008 om 11:23:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ajax the champions schreef:

Wie is mazza eigenlijk?

En Ronaldo gaat echt niet komen, geloof dat maar niet.

Dat is een Mexicaanse verdediger. Die is gescout door PSV, maar Piet de Visser bleek een betere optie te hebben. Nadat deze optie niet haalbaar bleek gaat PSV nu alsnog voor deze centrumverdediger.

Ronaldo werd op de zeer onbetrouwbare geruchtensites in verband gebracht met PSV. Aangezien hij altijd geblesseerd is en weer een keer terug wil, is het zo heel erg vreemd nog niet. Ik denk echter wel dat PSV heeft geleerd van het verhaal Kluivert. Ik acht de kans minder dan 30%, maar dromen mag altijd . Als Ronnie het echt wil dan kan het. Financieel gezien is hij allang onafhankelijk.
 Help mods!
Brasil
Icoon

Reg.: 21 december 2000
Gepost op 28 april 2008 om 11:30:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

(...)

Dat is een Mexicaanse verdediger. Die is gescout door PSV, maar Piet de Visser bleek een betere optie te hebben bleek nog een dubieuze Lemic speler te hebben die voorrang moest krijgen,........

Zo is het iets beter......
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FGI
Idool

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 28 april 2008 om 11:44:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Breedte aankopen:
Pieters (Utrecht)
Granat (Dynamo Moskou)
Amrabat (VVV venlo)
Meeuwis (Roda JC)
Jij hebt er duidelijk kijk op en verder zou ik willen zeggen: Boti, kom er maar in.

Bailly... Een tikkeltje overschatte keeper, zeg ik met enig gevoel voor understatement. Lijkt me dus een prima keus, doen!

Nu heeft Simons de jongste tijd bijzonder weinig te doen gehad, controleren deden ze onder Sef immers met minstens drie. Maar om Timmy nu in z'n eentje het vieze werk van 5 mensen tegelijk op te laten knappen... Ik vind het wat overdreven.

Om over Ronaldo met twee verrotte kniëen en een laatste fatsoenlijke reeks wedstrijden daterend uit 2002 nog maar te zwijgen. Met wiens zus/dochter ging-ie ook alweer toen-ie nog bij PSV speelde? Misschien dat dat nog zou kunnen helpen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ajax the champions
Bankzitter

Reg.: 10 juli 2004
Gepost op 28 april 2008 om 11:57:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Ronaldo werd op de zeer onbetrouwbare geruchtensites in verband gebracht met PSV. Aangezien hij altijd geblesseerd is en weer een keer terug wil, is het zo heel erg vreemd nog niet. Ik denk echter wel dat PSV heeft geleerd van het verhaal Kluivert. Ik acht de kans minder dan 30%, maar dromen mag altijd . Als Ronnie het echt wil dan kan het. Financieel gezien is hij allang onafhankelijk.

Waar heeft hij recent aangegeven dat hij een keer terug wil?? en zeg niet bij zijn afscheid want dan roept iedereen dat.

En Financieel onafhankelijk wil niets zeggen, want al die voetballers willen maar 1 ding en dat is nog meer geld.
En al zou Ronaldo de uitzondering zijn, waarom zou hij dan naar Nederland komen? lijkt me logischer dat hij dan terug naar Brazilie gaat, naar zijn familie en lekker aan het strand liggen.
Dromen mag altijd, maar ik zie Ronaldo echt niet naar Psv/Nederland komen.

[Dit bericht is veranderd door ajax the champions (op 28 april 2008 12:00:54).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.497,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Kalusha the King
Talent

Reg.: 29 september 2005
Gepost op 28 april 2008 om 12:12:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robby Krieger schreef:

Lijkt me erg naief, Farfan tekent uit eigen belang. Hij wil immers makkelijker naar het buitenland kunnen. Moreel wellicht verwerpelijk, het siert hem wel dit vooraf eerlijk te benoemen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.472,1VoVo: -Opstelling: -
Kalusha the King
Talent

Reg.: 29 september 2005
Gepost op 28 april 2008 om 13:30:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Valt me op dat de naam Roger Linse aardig uit de discussie blijft. Deze smeerlap heeft ook bij de transfer van Edman naar engeland een zeer dubieuze rol gespeeld. En met wie handelde hij toen samen --> juist zoran Lemic, de broer van. Ze hebben toen samen 1/3 van de transfersom in hun zakken gestopt (zie artikel hier beneden).

Idem in de transfer van Drenthe. Daar was ook Zoran en Vlado bij betrokken. Ook in die transfer is veel verdiend door de heren.

Ook was Linse zaakwaarnemer van Kalou, die lange tijd naar PSV wilde verkassen en uiteindelijk rechtstreeks naar chelsea is vertrokken. Ook daar is vuil spel gespeeld. Waarin ook Hiddink een duit in de zak heeft gedaan.

Bovendien zit ook Lazovic in de stal Linse (en niet officieel bij Zoran Lemic). Toch wordt in de media diverse malen een link gelegd met Lemic. Ook hieraan is veel geld verdiend door zijn transfer naar PSV.

Ook Aissati zit inderdaad bij Linse in de stal. En juist om deze speler is nu zoveel te doen bij PSV. Misschien wel een sleutelrol in het hele gebeuren van de laatste weken. Maar wederom een connectie tussen Lemic (via Gomes) en Linse. Want ook deze speler moet spelen en hun veel geld gaan bezorgen.

Van Nistelrooy is destijds door Linse naar Man U. getransfereerd. Zijn opvolgen Kezman kwam uit de Lemic stal. Kan toeval zijn, wellicht zit hier ook al een connectie.

Ook 3 nederlander van HSV (Castelen, Mathijsen en de Jong)zitten bij Linse in de stal. Wellicht dat Huub hier slechte ervaringen mee heeft maar dit is hypothetisch.

Mijn conclusie Zoran Lemic en Roger Linse werken veel samen en verdienen samen een godsvermogen aan transfers. Beide zijn er niet vies van om rellen te veroorzaken om spelers te transferen. Dus ik begrijp niet dat de dscussie nu alleen om Lemic draait.

Artikel zaak edman:

One-third of Spurs' fee for Edman went to agentsTottenham's Swedish defender in dispute with former club
Matt Scott The Guardian, Thursday January 20 2005 Article historyAbout this articleClose This article appeared in the Guardian on Thursday January 20 2005 . It was last updated at 01:53 on January 20 2005. Almost a third of the €2.4m (£1.7m) transfer fee Tottenham paid for the Swedish international Erik Edman ended up in the hands of agents, it has emerged.

Edman, who joined Spurs from Heerenveen in July, and his agent Roger Ljung have been fighting a case against his former club at a Dutch football federation [KNVB] tribunal, to attempt to recover what they say is their cut from the deal. According to a contract Edman signed with Heerenveen, the player was due 20% of all transfer fees the club received for his sale.

Heerenveen say that Edman waived this entitlement to expedite his transfer to Tottenham, an assertion Ljung challenges, claiming Edman has lost out on €325,000 (£226,800) as a result. "Eric has never waived his rights," Ljung said yesterday.

Heerenveen asked the agents Rodger Linse and Zoran Lemic to find a club that would buy Edman. When Edman learned of the €700,000 commission paid by Heerenveen to the two agents after his move he was outraged.

"First of all, I never asked for any kind of agent to get me another club," Edman told the Dutch magazine Voetbal International yesterday. "I have my own agent; I don't know Linse or Lemic. Secondly, what club pays €700,000 to an agent for a small deal like this?

"That is almost 30% of the transfer money. It is an outrageous amount. Heerenveen has tried to keep the fee for Linse a secret from me and my agent. I know they have tried to mislead me." Heerenveen have denied all Edman's claims at the tribunal.

It was after his excellent displays for Sweden at Euro 2004 that Edman's move away from Heerenveen was set in motion. On his return to pre-season training, the Dutch club were not content with his attitude and subsequently Linse and Lemic were engaged to move him on.

According to Ljung, Benfica then registered an interest, offering €1.5m (£1.05m), which Heerenveen rejected. Heerenveen say this was when Edman made the first offer to waive his cut of the fee, a statement Ljung hotly disputes. Shortly afterwards, Tottenham's interest emerged.

Heerenveen say this was down to the efforts of Linse, who is also Ruud van Nistelrooy's agent. Linse and Heerenveen agreed a commission of 25% of the total fee and 50% of any amount above €2m, providing Linse and Lemic with the €700,000 payment.

If the KNVB tribunal rules in Edman's favour, the balance due to Heerenveen after ancillary payments - which include a 10% sell-on fee to Edman's former club, AIK Stockholm - will amount to little more than half the €2.4m paid by Tottenham.

Edman says that on the morning of July 29 Heerenveen's chairman, Riemer van der Velde, informed him that he would only authorise the move to Spurs if the player agreed to waive his 20% cut.

"At the time I didn't see that as a problem; Heerenveen had always been a good club for me and I was very happy to get the chance to play for Tottenham," said Edman. "In the afternoon Henk Hoekstra [Heerenveen's financial director] called me. Again I was told that Heerenveen had sold me for €1.5m and Hoekstra insisted that I had to waive my right to receive 20% of the transfer money. I told him it was not a problem, I had already confirmed this to the chairman."

Five minutes after calls between Ljung and Hoekstra to confirm the Spurs deal was on, a fax was sent to conclude it. Edman said: "That seemed odd. Of course we had a deal, but the fax came too soon.

"It just didn't seem right. Heerenveen were acting so fast, they were too eager to get my signature to waive my rights. Especially because there was no mention anywhere of the level of transfer money that Tottenham was paying Heerenveen.

"My agent Roger [Ljung] then decided to call Frank Arnesen [Tottenham's technical director] to ask him how much Spurs was paying Heerenveen. He couldn't believe what he was hearing. Tottenham was paying €2.4m."

The Dutch club argue that they never saw it as a €2.4m deal. They felt they were entitled to deduct the €700,000 commission for Linse and Lemic to arrive at the underlying price - ie €1.7m.

Heerenveen declined to comment yesterday, postponing any public statement until after the conclusion of the KNVB hearing. Linse did not respond to the Guardian's attempts to contact him, though a colleague at his firm, SP International, said: "I think he would prefer not to comment."

Both the Spurs chairman Daniel Levy and Arnesen have testified to the Dutch tribunal, though Spurs insist their involvement in the case is peripheral. "This is an issue between a player and his former club and doesn't involve Tottenham at this point in time," said Spurs' director of communications Donna Cullen.

The tribunal continues, with a verdict expected in early February.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.472,1VoVo: -Opstelling: -
Botigol
Bankzitter

Uit: het Brabantse land
Reg.: 24 februari 2007
Gepost op 28 april 2008 om 19:46:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brasil schreef:

(...)

Waar bleek dat uit?

Waar bleek uit dat Da Costa van Chelsea is dan?

quote:
FGI schreef:

(...)

Jij hebt er duidelijk kijk op en verder zou ik willen zeggen: Boti, kom er maar in.
Vertel, wat wil je van me horen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
FGI
Idool

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 28 april 2008 om 20:09:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Botigol schreef:

Vertel, wat wil je van me horen?

Het ging je gister ...

quote:
Botigol schreef:
quote:
sman schreef:

Welkom Huub en maak er wat van, dit is uw portemonnee en ben er voorzichtig mee. Laat Eindhoven weer genieten....

---------Velthuizen/Vorm/Cassio----------
----------------Marcellis----------------
----------Boulahrouz--Majstorovic--------
Fagner-----------Simons---------Dzsudzsak
--------Pranjic-----------Engelaar-------
------------------Manco------------------
------------Koné/Berg/RVN/VoH------------

Genieten van dit? Een keeper die nog niks bewezen heeft, een mandekker als ausputzer, een dure jongen die bijna overal gefaald heeft, een notoire onruststoker, een dwerg die nog niks heeft laten zien, een dienende speler zonder spelers om zich heen om voor te dienen, een linksbuiten als winger, twee subtoppers als spelmakers en een talent van Groningen als grote man voor de doelpunten; moet je daar uberhaupt van kúnnen genieten? Huub is geen tovenaar, of wel dan?
... aardig af en ook deze door Robby Krieger ...

quote:
Volgend jaar:

Breedte aankopen:
Pieters (Utrecht)
Granat (Dynamo Moskou)
Amrabat (VVV venlo)
Meeuwis (Roda JC)
... in mekaar geflanste opstelling lijkt klaar om gefileerd te worden en 1 en 1 is nog altijd 2.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Vak: 420
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 28 april 2008 om 20:10:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Botigol schreef:
Waar bleek uit dat Da Costa van Chelsea is dan?

Waarom gaat een groot talent wat een contract had tot 2011 en waar verschillende Europeese (top)clubs interesse in hadden midden in het seizoen weg voor maar 4,5 miljoen euro?
Deze speler was volgens jullie toch vele malen beter dan Heitinga of Vermaelen?
Had je zoveel minder gekregen als PSV zijnde voor da Costa als hij eind 2009 weg ging? Of zelfs als hij aan het einde van dit seizoen weg ging?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Caramba
Regelmatige invaller

Reg.: 8 november 2005
Gepost op 28 april 2008 om 20:40:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond Affelay in Holland Sport, benieuwd of hij nog meer olie op het vuur gaat gooien. Het vuur kan mij niet heet genoeg worden.
 Help mods!
Daniëlla
Administrator

Gepost op 28 april 2008 om 21:54:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De olie van Afellay viel wel mee, hij liet zich niet verleiden. Het enige waar hij een antwoord duidelijk bewust ontweek was de vraag of iedereen in de groep nog net zo close was als voorheen.

Vergoossen haalt uit naar Gomes

BRON: Algemeen Dagblad

In het discussieprogramma FC Het Gesprek haalt Sef Vergoossen uit naar Gomes. Volgens hem zou een vertrek van Gomes onvermijdelijk zijn als hij was gebleven als hoofdcoach. "Daar was het wel op neergekomen, absoluut." Volgens Vergoossen zag hij al na weken na zijn aanstelling dat het "fout zat" bij PSV.

Volgens Vergoossen heeft Gomes hem zwaar teleurgesteld dat hij de zaak van Aissati naar buiten heeft gebracht. Toen Vergoossen de keeper zei dat kritiek binnenskamers hoort te blijven kreeg hij "geen reactieâ€. Het laatste wat ik tegen Gomes heb gezegd is: op het moment dat zal blijken dat dit niet echt jouw verhaal is, trek ik mijn beschuldigingen die ik naar jou doe terug."

Over de rol van huismakelaar Vlado Lemic bij PSV was Vergoossen eveneens weinig positief. "Ik heb binnen PSV al in een vroeg stadium aangegeven dat ik vond dat mensen die betaald worden door PSV, maar geen enkele verantwoordelijkheid hebben, teveel macht uitoefenden en macht misbruikten om dingen geregeld te krijgen. Daar zet ik me tegen af."
 Help mods!
Teaser
Vedette

Gepost op 28 april 2008 om 22:05:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Betaald worden door PSV? hoe dan?

quote:
Kalusha the King schreef:

Valt me op dat de naam Roger Linse aardig uit de discussie blijft. Deze smeerlap heeft ook bij de transfer van Edman naar engeland een zeer dubieuze rol gespeeld. En met wie handelde hij toen samen --> juist zoran Lemic, de broer van. Ze hebben toen samen 1/3 van de transfersom in hun zakken gestopt (zie artikel hier beneden).

He ja laten we er nog meer bij halen zodat het voor de PSVer nog onduidelijker wordt. Laten we jaren terug gaan en tot op de dag van vandaag alles gaan fileren zodat de PSVer weer honderdmaal om bewijzen en berichten komt vragen. Laten we het ons kent ons millieu erbij halen waar PSV op teerde maar meer nog wat men er nog bij wilde omdat het niet genoeg bleek. En nu verbaasd zijn in het zuiden om wat er bij kwam en hoe het verliep.

Waarom Linse? het is toch veel grootser allemaal? dat is interessanter. Linse, Ploegsma, Valckx en Ploegsma jr het ons kent ons (akkefietje of niet). Daarnaast de uitbreiding richting Londen met de verse en nog betere (het echte werk) lijntjes en daar tussenin de heren van het goede fatsoen waaronder Hiddink en v Raaij. Men ziet de door de bomen het bos niet meer zoals alles met elkaar verwoven is in al die jaren. Vind je het gek dat het zo loopt het is immers nooit genoeg waar men gebruik van kan maken.

Ook de uitspraken van PSVers dat Vergoossen toch behouden moest blijven in een eventuele technische functie na dit seizoen, daar was 4(?) jaar geleden al sprake van in sommige berichten dat hij in de toekomst nog iets voor PSV ging doen. Verbaast me niets dat men zo schrikkerig doet als er iets naar buiten komt, ogen op resultaat en verders niets. Dat zijn de echte....

Kom laten we het nog ingewikkelder maken

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 28 april 2008 22:11:12).]
 Help mods!
Daniëlla
Administrator

Gepost op 28 april 2008 om 22:20:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

Betaald worden door PSV? hoe dan?

(...)

He ja laten we er nog meer bij halen zodat het voor de PSVer nog onduidelijker wordt. Laten we jaren terug gaan en tot op de dag van vandaag alles gaan fileren zodat de PSVer weer honderdmaal om bewijzen en berichten komt vragen. Laten we het ons kent ons millieu erbij halen waar PSV op teerde maar meer nog wat men er nog bij wilde omdat het niet genoeg bleek. En nu verbaasd zijn in het zuiden om wat er bij kwam en hoe het verliep.

Waarom Linse? het is toch veel grootser allemaal? dat is interessanter. Linse, Ploegsma, Valckx en Ploegsma jr het ons kent ons (akkefietje of niet). Daarnaast de uitbreiding richting Londen met de verse en nog betere (het echte werk) lijntjes en daar tussenin de heren van het goede fatsoen waaronder Hiddink en v Raaij. Men ziet de door de bomen het bos niet meer zoals alles met elkaar verwoven is in al die jaren. Vind je het gek dat het zo loopt het is immers nooit genoeg waar men gebruik van kan maken.

Ook de uitspraken van PSVers dat Vergoossen toch behouden moest blijven in een eventuele technische functie na dit seizoen, daar was 4(?) jaar geleden al sprake van in sommige berichten dat hij in de toekomst nog iets voor PSV ging doen. Verbaast me niets dat men zo schrikkerig doet als er iets naar buiten komt, ogen op resultaat en verders niets. Dat zijn de echte....

Kom laten we het nog ingewikkelder maken

Spijker op zijn kop.

Doe ons een lol, één ding tegelijk he.We hebben er al 3 jaar over gedaan om de praktijken die nu wel geloofd worden duidelijk te maken.
 Help mods!
B.A. Baracus
Veelbelovend talent

Reg.: 27 mei 2003
Gepost op 28 april 2008 om 22:42:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniëlla schreef:

(...)

Spijker op zijn kop.

Doe ons een lol, één ding tegelijk he.We hebben er al 3 jaar over gedaan om de praktijken die nu wel geloofd worden duidelijk te maken.

Onbegrijpelijk dat jullie nooit gevraagd zijn voor een interview in VI.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: -
Teaser
Vedette

Gepost op 28 april 2008 om 22:45:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
B.A. Baracus schreef:

Onbegrijpelijk dat jullie nooit gevraagd zijn voor een interview in VI.

Die lezen jullie toch niet tenzij er iets positiefs in staat (we kunnen die redactie het niet aan doen platgemaild te worden)
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk