Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 109 »

Poster
Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) 
Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 1 juli 2008 om 16:10:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iq
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Brasil
Icoon

Vak: -
Reg.: 21 december 2000
Gepost op 1 juli 2008 om 16:18:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

Iq

.....ik vind het nog hoog
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sp1337
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 1 juli 2008 om 16:44:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
1/7/2008 - ED: Onderhandelingen Isaksson in afrondende fase

BRON: Eindhovens Dagblad

Volgens het Eindhovens Dagblad bevinden de onderhandelingen met Andreas Isaksson in een afrondend stadium. Waarschijnlijk wordt Isaksson woensdag of donderdag medisch gekeurd in het St. Annaziekenhuis in Geldrop, zo meldt de Eindhovense krant.
, geen Krul.

quote:

1/7/2008 - Zonneveld en Vayrynen willen kans van Stevens afwachten

Zowel Zonneveld als Vayrynen hebben laten weten een kans onder de nieuwe coach Huub Stevens in de komende voorbereiding af te wachten. Tegenover ELF liet Zonneveld weten überhaupt niets te weten van interesse van NAC. Indien hij in de voorbereiding buiten de boot valt, wil hij pas nadenken over een vertrek. Tegenover Sporza liet de Fin Vayrynen weten zijn kans af te willen wachten en weinig enthousiast te zijn over een overstap naar de Belgische competitie. Club Brugge heeft interesse voor de middenvelder.
Tsja. Waarom willen die gasten uberhaupt bij de club blijven als ze nauwelijks opgesteld worden en normaal gesproken in de beste jaren van hun carriere zitten (ze zijn beiden ongeveer 27 jaar).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Brasil
Icoon

Gepost op 1 juli 2008 om 17:38:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:

(...)

Tsja. Waarom willen die gasten uberhaupt bij de club blijven als ze nauwelijks opgesteld worden en normaal gesproken in de beste jaren van hun carriere zitten (ze zijn beiden ongeveer 27 jaar).

Je moet het omdraaien; wie wil er nou niet in de voetbalhoofdstad van Nederland spelen waar de kroketten warm zijn en de gemoedelijkheid sterk aanwezig?
 Help mods!
OudWestJood
Talent

Uit: Amsterdam Oud-West
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 1 juli 2008 om 19:16:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
king28 schreef:

(...)

AZ???

Ik weet dat tellen lastig is, maar ajax telt nog altijd 4 letters hoor
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 1 juli 2008 om 19:47:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brasil schreef:

Je moet het omdraaien; wie wil er nou niet in de voetbalhoofdstad van Nederland spelen waar de kroketten warm zijn en de gemoedelijkheid sterk aanwezig?

Gomes.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
king28
Talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 20 mei 2008
Gepost op 1 juli 2008 om 19:57:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OudWestJood schreef:

(...)

Ik weet dat tellen lastig is, maar ajax telt nog altijd 4 letters hoor

je zei topclub toch?? (niet boos worden he, het is maar een grapje..)

quote:
Tikkie Terug schreef:

(...)

Hahahahaha

Echt lachen met die King28. Hoop voor die jongen dat die 28 niet voor zijn leeftijd staat...

ook geen gevoel voor humor....

quote:
Brasil schreef:

(...)

Ik denk dat ze geen salaris willen inleveren...
Club Brugge lijkt me prima voor Vayrinen. Zonneveld is onder de maat, maar goed de bank moe ook gevuld blijven en in de competitie kan hij gewoon goed mee lijkt me...

[Dit bericht is veranderd door king28 (op 1 juli 2008 20:02:21).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,5VoVo: -Opstelling: -
OudWestJood
Talent

Uit: Amsterdam Oud-West
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 1 juli 2008 om 23:40:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
king28 schreef:

(...)

Ik denk dat ze geen salaris willen inleveren...
Club Brugge lijkt me prima voor Vayrinen. Zonneveld is onder de maat, maar goed de bank moe ook gevuld blijven en in de competitie kan hij gewoon goed mee lijkt me...

Weet ik wel Kingie, weet heus wel dat een boertje kan tellen hoor. Ze zijn nog niet helemaal achterlijk
 Help mods!
Brasil
Icoon

Gepost op 2 juli 2008 om 11:54:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OudWestJood schreef:

(...)

Weet ik wel Kingie, weet heus wel dat een boertje kan tellen hoor. Ze zijn nog niet helemaal achterlijk

Over tellen gesproken,.....8x Isaksson , met dank aan PN.

http://nl.youtube.com/watch?v=5CXeG1ZZJ3o
 Help mods!
Snotneus
Veelbelovend talent

Reg.: 29 december 2005
Gepost op 2 juli 2008 om 12:51:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brasil schreef:

(...)

Over tellen gesproken,.....8x Isaksson , met dank aan PN.

http://nl.youtube.com/watch?v=5CXeG1ZZJ3o

tja, acht tegengoals. klopt. Maar hoeveel zijn er aan slecht keeperswerk te wijten?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.483,8VoVo: -Opstelling: -
Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 2 juli 2008 om 12:55:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen, het zijn vooral ongelukkige tegengoals. Maarja, hoe zat het ook al weer met die stok en die hond? Isaksson is gewoon een prima keeper voor PSV, punt. Oké, het is geen Gomes... maar voor Eredivisiebegrippen een uitstekende doelman.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Brasil
Icoon

Gepost op 2 juli 2008 om 13:40:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Oderint Dum Metuant schreef:

Geen, het zijn vooral ongelukkige tegengoals. Maarja, hoe zat het ook al weer met die stok en die hond? Isaksson is gewoon een prima keeper voor PSV, punt. Oké, het is geen Gomes... maar voor Eredivisiebegrippen een uitstekende doelman.

Dat ontken ik ook niet, maar 8 in 1 wedstrijd, dat is wel een hóóp hoor.
 Help mods!
Katana01
Talent

Vak: 425
Reg.: 23 juli 2007
Gepost op 2 juli 2008 om 13:56:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brasil schreef:

(...)

Dat ontken ik ook niet, maar 8 in 1 wedstrijd, dat is wel een hóóp hoor.

Ik vind je een beetje zoeken Brasil!

5 in 1 wedstrijd is ook een hoop. Is of was Gomes toen ook zo slecht?
Soms hebben keepers van die dagen. Je kan er echter vanuit gaan dat het bij zowel Isaksson als bij Gomes dit niet iets structureels is.
 Help mods!
Westlander
Talent

Uit: WESTLAND
Reg.: 12 december 2002
Gepost op 2 juli 2008 om 14:46:14.       MSN: mausdewestlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV contracteert Zweedse doelman Andreas Isaksson
02 juli 2008 14:00
PSV Media - Andreas Isaksson heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij PSV. De 26-jarige doelman is afkomstig van Manchester City en was afgelopen maand actief met het nationale elftal van Zweden op Euro 2008. Isaksson onderging eerder op de dag al zijn medische keuring.

Andreas Isaksson.
59 interlands
Isaksson, op 3 oktober 1981 geboren in Trelleborg, speelde het grootste deel van zijn loopbaan voor Djurgården, nadat hij op jonge leeftijd al was gescout door Juventus maar bij de Italiaanse club niet verder kwam dan de jeugdopleiding. Na vier jaar in de Zweedse competitie gespeeld te hebben ging hij in 2004 naar het Franse Rennes. Daar stond hij in twee seizoenen 62 keer onder de lat. Halverwege het seizoen 2006-2007 maakte hij de overstap naar Manchester City maar kwam daar mede door blessureleed weinig aan spelen toe. Hij speelde in totaal 59 interlands voor Zweden. Tijdens het afgelopen EK in Oostenrijk en Zwitserland overleefde hij met Zweden de groepsfase niet. De eerste wedstrijd tegen Griekenland werd nog met 2-0 gewonnen, maar daarna bleken Spanje (1-2) en Rusland (0-2) te sterk.

Negende Zweed bij PSV
PSV heeft een rijke historie aan Scandinavische spelers bij de club. De eerste Scandinaviër bij PSV was ook een Zweed, Dan Enker. Van 1958 tot en met 1960 speelde de linkervleugelspeler in totaal 23 competitiewedstrijden voor PSV waarin hij één keer scoorde. Bekende Zweedse speler uit de historie van de Eindhovense club is Ralf Edström. De aanvaller van internationale klasse maakte vanaf 1973 vier jaar lang een onuitwisbare indruk op de supporters. In 112 competitiewedstrijden scoorde hij 55 doelpunten. De laatste Zweed die in Eindhoven zijn opwachting maakte was Klas Ingesson in 1993, de middenvelder bleef echter maar één seizoen.

bron : psv.nl
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.466,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 2 juli 2008 om 14:56:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Isaksson kostte naar verluidt 2,8 miljoen.
 Help mods!
Grazie Roma
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Gepost op 2 juli 2008 om 15:45:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Isaksson is een beetje van het niveau Stekelenburg als je het mij vraagt. Zegt ook weer iets ovet het niveau weer van de Nederlandse competitie dat de landskampioen de reserve keeper van Manchester City moet halen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.492,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 2 juli 2008 om 16:03:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Grazie Roma schreef:

Isaksson is een beetje van het niveau Stekelenburg als je het mij vraagt. Zegt ook weer iets ovet het niveau weer van de Nederlandse competitie dat de landskampioen de reserve keeper van Manchester City moet halen.

Of de nationale doelman van Zweden. Het is maar net hoe je het bekijkt. Niettemin ben ik niet bepaald tevreden met deze aankoop. Had liever dat de leiding meer ballen toonde en Krul haalde. Koevermans nog verkopen aan een clubje onderin de EPL (zoals WBA 4 miljoen neerlegde voor Zuiverloon die nog 1 jaar onder contract stond, hoop ik dat er een soortgelijke club in de EPL geld, +- 5 miljoen, wil neerleggen voor Koevermans en dat PSV daar mee instemt), en Berg aantrekken. Dan is de selectie nog niet eens zo erg verzwakt t.o.v. vorig seizoen op de keeper na.

Verder nog enkele breedtespelers a la Zonneveld, Vayrynen en VdL laten vertrekken als het kan.
 Help mods!
paulschoptkont
Bankzitter

Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Gepost op 3 juli 2008 om 09:54:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
3/7/2008 - Reker: 'geen ereronde voor Gomes'

BRON: PSV Forums

Woensdagavond hield de Supportersvereniging haar forumavond voor leden met de directie van PSV. Er waren zo'n 50 fans op afgekomen. Rekerde verzekerde bij die gelegenheid dat de transfer van Gomes het vastgestelde bedrag heeft opgeleverd. Hoeveel Tottenham Hotspur precies heeft betaald, wilde Reker niet zeggen.

Reker liet doorschemeren weinig meer te voelen voor een afscheid met een ereronde van Gomes in het Philips Stadion. Het is de bedoeling dat die er nog wel komt voor Alex en Cocu. Een afscheid voor de laatste zou nog even op zich laten wachten. Alex zou inmiddels drie keer benaderd zijn, maar vanwege andere verplichtingen nog niet hebben kunnen komen.
Dat is logisch natuurlijk, zo bedank je de man die eigenhandig de afgelopen 2 kampioenschappen voor je club heeft gered.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.466,3VoVo: -Opstelling: incompleet
BeeJay
Veelbelovend talent

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005
Gepost op 3 juli 2008 om 10:14:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad... grappige opmerking weer van Reker. De man die Psv inderdaad 2 kampioenschappen geeft met de bijkomende miljoenen behoeft geen ereronde te krijgen. Maar ja boeien ook eigenlijk of tie wel of geen ereronde krijgt. Ik zal er geen nacht minder om slapen moet ik zeggen.
Ben wel benieuwd naar die Isaksson en in hoeverre dit Psv inderdaad verzwakt wordt door de keeperswissel. Blijft altijd koffiedik kijken aangezien er volgend jaar weer een compleet ander team (verdediging) met een andere trainer staat maar toch.
 Help mods!
Paul1985
Lid 2de elftal

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 3 juli 2008 om 10:19:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wel erg verrassend hè, dat de gehuurde spelers van Chelsea (rajkovic, alcides) nu ineens terugmoeten.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Zuur
Vedette

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 10:21:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Alcides terug moet vind ik wel verassend ja
 Help mods!
Paul1985
Lid 2de elftal

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 3 juli 2008 om 10:26:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gezien z'n kwaliteiten wel ja.

Maar zou het niks te maken met alle onrust van de afgelopen zomer? Lemic, de visser, enz.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.461,3VoVo: -Opstelling: incompleet
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 3 juli 2008 om 13:47:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Rajkovic weet ik niet waarom die terug moet. Schijnbaar bestaan er twijfels over zijn kwaliteiten. Of dat argument is ingegeven door de zaak Lemic is niet te zeggen. Alcides zou sowieso weggaan, omdat PSV hem niet wil/kan kopen. Chelsea wil hem namelijk verkopen, omdat hij nog maar 1 jaar een contract heeft.

Samenvattinkje van de bevindingen n.a.v. de PSV forumavond:
- elke speler van PSV heeft schijnbaar een clausule (afkoopsom) in zijn contract
- Contract Aissati, tot 2011, is volgens Reker rechtsgeldig. De interesse van Utrecht voor Aissatti speelt wel degelijk.
- Pieters staat op een zogenoemde 'shortlist'.
- Er wordt mogelijk nog een (schaduw-?) spits aangetrokken. Dat heeft wellicht te maken met het wel of niet bereiken van het CL hoofdtoernooi door Twente.
- Uitbreiding van het stadion of een nieuwe locatie, er zijn meerdere scenario's onderzocht, maar PSV wil of mag geen uitspraken daarover doen. Wel werd er doorgeschemerd dat PSV voorlopig blijft spelen op de huidige locatie.
- PSV heeft Alex willen kopen voor 11 miljoen van Chelsea. Dit is tot 3 x toe geweigerd
- Het systeem 4-2-3-1 wat afgelopen seizoen het systeem onder Sef was, was inderdaad afgesproken met Huub. Hij zal hoogstwaarschijnlijk dit systeem ook komend seizoen gaan gebruiken. Hij wil echter wel 10 tot 20 meter meer naar de goal van de tegenstander gaan voetballen.
- Geen ereronde voor Gomes als het aan Reker ligt
- Alex is tot 3 maal toe benaderd voor een afscheid. Maar de datum bleek steeds een probleem. Komt alsnog aldus de directie.
- Een afscheid van Cocu volgt nog en zal een soort van Cocu-all-stars behelzen. Maar dit kan nog even duren.
- PSV wil volgend jaar zeker een openingswedstrijd plannen.
Maar dit moet wel tegen een aantrekkelijke tegenstander zijn. Voor zowel supporters als TV.
- Verder is het beleid met de jeugd om jaarlijks 2 jeugdspelers bij de selectie te halen, hiervan moet 1 speler daadwerkelijk doorbreken. De selectie van Jong PSV moet gaan bestaan uit betaald voetbal waardige spelers. Dat zijn 2 spelers die toegevoegd kunnen worden aan de selectie, een paar spelers die in de subtop mee kunnen draaien en een aantal spelers die uiteindelijk op het niveau eerste divisie zullen belanden.
- Berry van Aerle zal opgeleid worden om doordeweeks te gaan scouten bij voornamelijk nationale jeugdelftallen.
- De helft van het uitvak gaat gebruikt worden voor vrije kaartverkoop.
- De wedstrijden van PSV zullen op zaterdag niet meer op het vertrouwde tijdstip van 19:30 uur plaatsvinden, maar op 18:45, 19:45 of zelfs 20:45. Het streven van PSV is om zoveel mogelijk om 19:45 te spelen. Maar van de Bunder zei dat er natuurlijk ook andere belangen spelen (TV) en dat een compromis (consensus in zijn veel gebruikte marketingtaal) onontkomelijk is.
- 14 miljoen is een bedrag dat in de media is beland als afkoopsom voor Gomes. Dit is volgens Reker niet het juiste bedrag. [waarschijnlijk lag de afkoopsom dus lager]
- Op de rol van Lemic werd niet ingegaan door leiding. Men wilde daar geen uitspraken meer over doen om de zaak te laten rusten.
 Help mods!
Druss
International

Uit: Dros Delnoch
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 14:07:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:

Van Rajkovic weet ik niet waarom die terug moet. Schijnbaar bestaan er twijfels over zijn kwaliteiten. Of dat argument is ingegeven door de zaak Lemic is niet te zeggen. Alcides zou sowieso weggaan, omdat PSV hem niet wil/kan kopen. Chelsea wil hem namelijk verkopen, omdat hij nog maar 1 jaar een contract heeft.

Samenvattinkje van de bevindingen n.a.v. de PSV forumavond:
- elke speler van PSV heeft schijnbaar een clausule (afkoopsom) in zijn contract volgens mij werd dit lang ontkend door vele psv'ers hier...

- Er wordt mogelijk nog een (schaduw-?) spits aangetrokken. Dat heeft wellicht te maken met het wel of niet bereiken van het CL hoofdtoernooi door Twente. ligt het aan mij of begrijp ik dit niet helemaal? Bedoelen ze hiermee misschien dat ze eigenlijk de spits van twente willen hebben, maar dat die alleen komt als twente géén CL haalt?

- Het systeem 4-2-3-1 wat afgelopen seizoen het systeem onder Sef was, was inderdaad afgesproken met Huub. Hij zal hoogstwaarschijnlijk dit systeem ook komend seizoen gaan gebruiken. Hij wil echter wel 10 tot 20 meter meer naar de goal van de tegenstander gaan voetballen.volgens mij was ook dit geen geliefde uitspraak bij veel psv mensen op dit forum

- Een afscheid van Cocu volgt nog en zal een soort van Cocu-all-stars behelzen. Maar dit kan nog even duren.cocu...die is toch een jaar of 10 geleden al gestopt? lekker op tijd dat afscheid dan

- De helft van het uitvak gaat gebruikt worden voor vrije kaartverkoop.origineel idee

- De wedstrijden van PSV zullen op zaterdag niet meer op het vertrouwde tijdstip van 19:30 uur plaatsvinden, maar op 18:45, 19:45 of zelfs 20:45. Het streven van PSV is om zoveel mogelijk om 19:45 te spelen. Maar van de Bunder zei dat er natuurlijk ook andere belangen spelen (TV) en dat een compromis (consensus in zijn veel gebruikte marketingtaal) onontkomelijk is.mag je dit als club dan zelf bepalen? Dat wordt toch allemaal voor de clubs bepaald? Anders kiest Ajax er wel voor om altijd om 14.30 te voetballen, om maar wat te noemen

- Op de rol van Lemic werd niet ingegaan door leiding. Men wilde daar geen uitspraken meer over doen om de zaak te laten rusten.en waar is zo'n bijeenkomst voor? Om zaken uit te leggen aan je achterban, maar ook hier wordt dus eignelijk niets gezegd wat er ECHT toe doet. Waarschijnlijk omdat reker dan de kamer niet meer goed had kunnen verlaten

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 3 juli 2008 om 14:15:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Druss, probeer eens goed te lezen en ook wat minder conclusies te trekken gebaseerd op onderbuik gevoelens.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk